Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Fűnapi matiné: 30 nap szívás+gyógyfű Kaliforniában

2008.04.20. 16:20 Mr. Green

Múltkor csak riogattam vele, most pedig az élelmes forgalmazó a drogos internetkalózok fűnapi ajándékaként kattintásnyira van a Super High Me (torrent). Morgan Spurlock mekdonáldszellenes kirohanásának mintájára találta ki Doug Benson humorista, hogy megörökítené 30 nap tisztulás után egy hónap folyamatos szívás élettani hatásait. Az előzetese alapján enyhén gányoltnak tűnt dokumentumfilm behatóbb elemzése várható, amint sikerült megnéznem.



Rapidshare (1 2 3 4 5 6 7 8)

Találtam még egy kaliforniai gyógyfüves filmet is. Az In Pot We Trust (torrent) négy orvosi füvet használó beteg történetét meséli el, velük szemben az ő bebörtönzésükért küzdő republikánusok mondhatják el véleményüket, meg még egy halom ember, aki bármilyen szinten érintett a kérdésben. Ezt sem sikerült még megnéznem, kevésbé lehet vicces, mint az előző, cserébe esélyes, hogy korrektebb, mert Showtime gyártmány.

19 komment

Címkék: video film torrent

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toalettduck 2008.04.20. 18:56:42

Na erre kíváncsi vagyok. A super Size Me óta keveebbet mekizek remélem ez a film nem sikerült túl jóra :D Egyébként ha valakinek nem volna fizetős Rapidshare accja akkor innen gyorsabban letorrentezheti: www.mininova.org/tor/1332965

Toalettduck 2008.04.20. 18:59:22

Itt a torrent linkje a második filmhez: www.mininova.org/tor/801737
itt kicsit kevesebb a seeder szóval beállok ha lejött.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.20. 19:07:10

30 nap??? másfél év! szerintem onnan lenne érdekes...

Czigler Zsolt 2008.04.20. 20:52:27

Ha permanensen átvered az agyad és egyéb ,fontos dolgaid,azok nem megdögleni fognak,hanem alkalmazkodni.Azután,ha egyszer eljő az az idő,mikor mégse vered át,nem pont úgy fognak müködni ezek a dolgok ,mint korábban...
Legegyszerűbben:a normálistól elébb elszokás ,azután visszaszokás.Nehéz ügy,nagyon fölösleges játszma,kemény életveszély.
Sokkalta egyszerűbb másként megtanúlni vigyorogni.
Tapasztalatból mondom...

ri_porter 2008.04.20. 21:18:59

Full hulyeseg az aggodalom, vagy en vagyok egy Csoda. 14 ev napi fogyasztasa az orvossagnak, ebredestol napfelkelteig. Osszesen 3 x ket het nyaralassal megszakitva a 15 evben, mindig jo minoseg, fokent extra marokkoi hasis, es jo minosegu fu, nem kihagyva napokat, es nem csak este, hanem egesz allo nap... Tudom, hogy senki nem szivott nalam tobbet es intenzivebben az egesz orszagban 1993 tol kezdve. Mindezek utan immarom 4 honapja kitisztultam, minden kepessegem teljes birtokaban vagyok, az intelligencia teszteim tovabbra is kitunoek, potenciam remek, allokepessegem minth anem oregedtem volna 15 eve. Szoval a sok majom ellendrukker hivatalos es nem hivatalos szemely, alkoholistak, gyagyak bekaphatjak, azt sem tudjak mirol beszelnek. Peace testvereim

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.04.20. 21:20:26

Megmondom az eredményt:
- feketébb lesz a tüdejük, mint egy szénbányász nyaka
- a nevükre is csak papírból fognak emlékezni
- a rövidtávú memóriájuk konvergálni fog a nullához
- általában lusták és nemtörődömök lesznek
- kellemesen meghíznak a sok nasitól
- és ha leállnak vele, akkor egy menstruáló, hisztis picsa szelíd apáca lesz hozzájuk képest

Úgy általában ezek a fű káros hatásai. Nyílván messze nem olyan veszélyes, mint bármely más keménydrogé és gyorsabban és könnyebben le lehet csavarodni róla, de azért ökörség a rajongók azon állítása, hogy semmi káros hatása nincs a fűnek. Megkockáztatom, akár azt is, hogy a nikotinnak több, esetleg némelyik súlyosabb, az alkoholnak biztosan durvábbak tudnak kialakulni, de nem igaz, hogy a füvezés teljesen veszélytelen. Az sem igaz, hogy nem alakul ki hozzászokás és egyáltalán nincsenek elvonási tünetei. Elvonás és hozzászokás is van, bár természetesen a többi illegális droghoz képest talán a leg lájtosabb, bár a hozzászokás elég jelentős tud lenni. Egy több éve szivogató (kb napi egy gramm az adagja) ismerősöm semmit nem érez egy olyan adagtól, amitől én már buddhára szívnám magam.

S.

pazola 2008.04.20. 21:26:56

Jo ezt a ket hsz-t egymas utan latni :)

Senki nem mondta, hogy a szinesnek nincs karos hatasa. Mindenki tudja, hogy van. Az is nyilvanvalo, hogy nem akkora, mint az alkohole vagy a dohanye, persze ha mertekkel van fogyasztva.

ri_porter 2008.04.20. 21:29:01

Evidens, hogy katrany megy a tudodbe, de mint minden fustoles ez is egy olyan mellekhatas ami idovel elmulik, kitisztul a tudod. A memoria zavarok csak a fogyasztas idejen jelentkeznek es egy piasnal is fellepnek ha meg nem figyelted volna meg, tobbseguk haza sem talal, nem hogy vezetni tudjon mint pl. en mindig megvertem mindenkit forma-1 szimulatorban csontra beszivva es jobban vezettem a varosban mint altalaban a jozan emberek... Napi 2,3 g szivtam el, na es? Nem hiztam el, mert a nasi mellett gyorsitja az anyagcseret is es lehet sportolni is, nalam a szex volt a sport... Hozzaszolasodat koszonjuk, de legalabb en tudom, hogy nem igaz amit leirtal. Es en biztosan tudom.

ri_porter 2008.04.20. 21:32:52

En amikor egyszer beteg voltam 3 hetig vagy amikor elutaztam nyaralni, akkor mindig tisztitokurat tartottam es amikor hazajottem elso napkban nagyon nagyon pici adagtol is beszivtam,.. tehat az sem igaz, hogyha hozzaszokik akkor az egy stagnalt allapot es nem lehet kiuriteni a szervezetet. De mivel minden nap szivtam (mert megtehettem, nem azert mert elmebeteg vagyok es drogos bla bla bla) valoban magas volt az inger kuszobom, ne es. Ja es dohannyal szivtam mindig de nem dohanyoztam, elotte sem es azota sem.. Mert mindig a fure hasisra asszocialtam, sosem a kisero dohanyra.. Koztudott, hogy a THC ket het alatt kiurul a szervezetbol.

pazola 2008.04.20. 21:33:12

ri_porter, amit te csinaltal, az nem normalis. A tudod meg nem tisztulgat csak ugy.. plane nem negy honap utan. Valoszinuleg te vagy a kivetel, ilyen is van.

Skulo: ha most nem a postot vesszuk alapul, akkor abszolut nem ertek egyet veled.

Viszont nem tudom elkepzelni, milyen lehet egy honapig folyton tepni. Igaz, nem is erdekel..

ri_porter: milyen melo mellett lehet ezt megtenni? Nem az anyagi resze erdekel. Illetve foleg nem az.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.04.20. 21:40:54

pazola: Miben nem értesz egyet velem?

Érdekes látni, hogy minden pipás hogy rámugrott egyből, pedig viszonam szólva sem szidtam a füvezést, inkább csak leírtam egy pár olyan tényt, amit a szemellenzős pártolók hajalamosak elfelejteni, akik pedig vadul támadják, azok pedig el szokták túlozni (mármint azok akik egyáltalán érdemben szólnak ellene és nem alapból ordenáré hülyeséget beszélnek)

pazola 2008.04.20. 21:50:11

Nagyjabol ebben nem ertunk egyet:

- a nevükre is csak papírból fognak emlékezni
- a rövidtávú memóriájuk konvergálni fog a nullához
- általában lusták és nemtörődömök lesznek
- kellemesen meghíznak a sok nasitól
- és ha leállnak vele, akkor egy menstruáló, hisztis picsa szelíd apáca lesz hozzájuk képest

Persze lehet, hogy csak mas az ismeretsegi korunk ;)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.04.20. 22:04:03

Ezeket a szimptómákat nem egy embernél tapasztaltam, egészen jó merítésű kontrolcsoportom van, hogy úgy mondjam.

A "nevükre is csak papírból..." kitétel természetesen erős túlzás, mondjuk vicc, de attól még a memóriasérülés nem az.
Az sem igaz, hogy a rövidtávú memóriaromlás csak a fogyasztás közben lép fel. (persze, ha valaki folyamatosan be van szívva, akkor mondjuk nehéz meghatározni a tiszta állapotot, amikor ez vizsgálható)
Oké, a nasi nem mindenkinél okoz elhízást, meg aztán van akire rá is fér néhány kiló. Mondjuk egy emfisnál a fű ezen mellékhatása (mármint az étvágynövekedés) nem feltétlenül hátrányos.
Lusták és nemtörődömök. Háát aki ezt a kitételt nem fogadja el, az még nem füvezett. :P Folyamatos fogyasztóknál, már-már kóros lustaságot tapasztaltam. Mondhatni hidrogénbombával is nehéz őket kirobbantani a szobájukból.
A leálláskor tapasztalható érzékenység és idegirohamok, pedig szintén nagy arányban megfigyelhető tünetek.

Az a baj, hogy ellenségnek néztek engem, pedig ha ellenző is vagyok, nem az a légbőlkapott érvekkel hadonászó, vallásai fanatikus vagy egyéb teljesen kompromisszumképtelen fajta. Hidd el, ha több olyan "felvilágosúlt" ellenző lenne - úgy általában az ellenzők táborában - mint én, jobban állna az ügyetek és nem lenne ez a boszorkányüldözés.

ri_porter 2008.04.20. 22:42:57

Pazola_ nem allitottam, hogy a tudom kitisztult 4 honap alatt, hanem az a tapasztalatom, hogy masfel evtizednyi szivas utan ket hettel azutan, hogy taxit hivtam es elhagytam az orszagot es leraktam az utolso pipamat, mar elkezdtem futni es az elso alkalommal 3-4 km 10km/h, a 3. alkalmomtol kezdve mar 5 km, es ket het futas, kb. 6. alkalommal mar 7 km, 13 km/h tempoval szallagon, ami mar egy edzett embernek sem keves. Elotte csak a kilencvenes evek kozepen futottam parszor. Szoval az allokepesseg hamar visszajon, a sziv nem zsugorodott annyit es a tudo is bir annyi terfogattal, hogy ezt tamogatni tudja. Mindez nem 30 napi hanem kb. 5000 napi reggeltol estig tarto eletmod szeruen es kb 5 kilonyi hasis es 2 kilonyi fu elszivasa utan... Melo? Viccelsz? Volt egy bar amiben reszesedesem volt es nem kellett vele foglalkozzak. Azon tul minden bizonnyal en voltam a legnagyobb hasis importor az orszagban a 90-es evek elso harmadatol a vegeig. Szekelyek szallitottak a hasist, a nalunk elo arab barataink meg felvasaroltak a nagyreszet. 125 g.-os tablakbol tortem le naponta, hogy a pipamat megtomjem. Semmi mashoz nem nyultam, a hasis kiralya voltam :) Ketama distributor lol. Elevult, leszarom a nemzetbiztonsagi proli bunkokat meg az osszes zsarut aki zaklatja a fiatalokat...

◄ViZion 2008.04.21. 09:32:06

Bocs mindenki, de nem gondolom, h ri_porter az átlag usert testesíti meg, és azért követendő példának sem állítanám.

A fogyasztók nagyrésze nem napi, inkább heti, vagy havi fogyasztó, ami semmivel sem rosszabb, mint egy hétvégi piás-bulis partizós önpusztítós.

ri_porter: mit dolgozol, ahol tolerálják a folyamatos zsibbadást, ill. mivel teremted meg az elszívott IFA platónyi haska árát?

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.21. 14:26:54

ööö... ugye mondják, hogy mindennek meg van a helye és az ideje, s ez az egyetem, s tapasztalatom szerint ez nem csak a diákokra vonatkozik. Vagyis annyit szeretnék mondani,hogy egyes szakokon, mint ahogy arra filmes, irodalmi közhelyek is rámutatnak a tanári kar is részt válal a kender fogyasztásából, s igazából nem befolyásolja őket semmiben. Ez csupán annyit szeretnék mondani, hogy ilyen általánosítás nem működik ennél a szernél. Az egész inkább habitus, pillanatnyi lélekállapot és valószínűleg inteligencia kérdése.
Én például a fenti sztereotípiának pont megfelelek, mert ha huzamosabb ideig folyton szívok ellustolok és megundorodom a világtól, s csak az írással foglalatoskodom, így már szinte csak ahhoz is használom. Tehát maximum pszichológiai dolgok befolyásolják a függőségemet, amíg nem hittem el, hogy jobb nélküle a mindennap addig nem álltam le, aztán jött a racionális belátás, hogy ezt csak, mint segédeszközt szabad használnom módjával, mert én ilyen vagyok.
Egyébként meg ha végignézünk a ma élő (vagy már csupán emlékében jelenlévő) művész esetleg csupán tehetséges embereken nagyobb százalékuk fogyasztott hosszabb rövidebb ideig különböző szereket. Azaz létezik az itt felvázolt sztereotípia, de semmi képpen nem ez az mely alapján meg kell ítélni valamit. Először is tapasztalni kell, aztán elgondolkodni rajta, hogy nekem mit ad, miben segít min ront, s úgy használni. Persze ez nehéz dolog, s bizonyos értelemben ez a rengeteg ellenzőnek a problémája még ha nem is talál erre a gondolatra így rá (no meg persze a rengeteg ökörség ami terjeng róla - köszönjük Déry)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.07.25. 20:28:04

ri_porter,

ez egy szép coming-out volt, respect. :) De sztem kevesebbet kéne rotyogtatnod. :D
süti beállítások módosítása