Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

A füvezés veszélyei

2008.08.06. 16:20 Mr. Green

Újabb világkörüli turnéra ragadott el az élet, meg mindjárt kezdődik Ozora és a Sziget is, úgyhogy a lehetőségekhez mérten folytatódik a nyári önpusztító takaréküzemmód. Addig is, hogy senki ne felejtse el a marihuánázás veszélyeit, John C. Reily Johnny Casht életútját parodizáló Walk Hard vígjátékának idevágó jelenetében tömören összefoglalnak minden tudnivalót:

 

22 komment

Címkék: video torrent

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinot 2008.08.06. 17:05:09

értem, vicces, meg minden, de azért nem kéne ilyen nyíltan reklámozni.
főleg az index szégyellje magát.
lehet, hogy nem addiktív /fizikailag!!!/, nem lehet túladagolni /azért elég szarul lehet lenni, ha az ember eleget szív/, és nem okoz másnaposságot /csak "aftert"/, de azért láttam már nem egy elég rendesen lebutult embert, aki bizony a szívástól lett olyan.

tyeli 2008.08.06. 17:19:54

kinot: miért kéne szégyellnie magát az Index? :))
például az alkoholt is lépten nyomom reklámozzák. Elég szarul lehet lenni? Nos, szívni is tudni kell, és általában elsőre szokott csak szarul esni, ellentétben mondjuk az alkoholt ahol sokkal könnyebb hányásig inni magad... (pl. a budapesti éjszakában lépten nyomom belefutsz rókázó, hullakész emberekbe). After? Szívás után ~3 órával már totálisan józan vagyok és szerintem nem vagyok ezzel egyedül.
Lebutult a szívástól? Na persze. Én spec. csak okosabb lettem tőle. + naponta látok 100 alkoholistát szerteszét a városban és mégtöbb van a háztartásokban.. :( dehát az ugye legális és nem para...
Én nem vagyok az alkohol ellen, jómagam is fogyasztom de a kulturált (akár napi szintű) szívástól maximum annyira romlik az egészséged, mintha mondjuk egy gyenge-közepes dohányos lennél.. (de még ez is teljes mértékben kivédhető, pl. vaporizerrel)

KopaszMercis 2008.08.06. 17:40:48

tyeli 2008.08.06. 17:19:54

a memorianak nem tesz jot ez teny.. tenylegesen rontja a rendszseres hasznalat

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.08.06. 17:44:19

Hé, Zöld Úr, ennyivel le vannak tudva a zolvasók? :P

tyeli 2008.08.06. 17:49:59

mostanában nem tolok napi szinten, de 2-3 évig megvolt, magamon nem vettem észre (v. nem akartam észrevenni) de sztem ha rontja is külső szemmel absz. nem feltünő mértékben ha mondjuk azért közbe használod is az agyad (olyan munka, tanulás, stb)

ZioN 2008.08.06. 18:19:02

Ez így van.Propaganda áldozatai vagytok,kik hinni akartok benne,hogy a marihuána káros,függő leszel tőle,meg hogy elhülyülsz tőle.Őszinte részvétem veletek szemben,mert kihagytok egy más világot.Bár,aki ennyire hisz a televíziónak meg a médiának,úgy általánosságban,nem is való az a más világ.Persze,lehet most mondani,hogy fúúú,rohadt függő és még reklámozza is,de sajnos el kell keserítselek benneteket,hogy nem élek a marihuánával.

jaman 2008.08.06. 18:52:42

NEM IGAZ. Én több éven keresztül naponta toltam, és csak mikor kezdtem abbahagyni (kinőttem belőle, és időm sem volt standby állapotban guvadni napi több órát), akkor derült ki, mekkora a különbség a 2-3 napja tiszta és az "afteros" éberségem között, a nappali életben. Nem beszélve a motiváció hiányáról. Ki tudja, milyen lehetne a karrierem, ha ezeket az "arany éveket" éberen töltöm. A piától sosem úgy kelsz fel reggel, hogy "majd holnap megírom azt az önéletrajzot, francnak van kedve itt bizonyítványokat mazsolázni", hanem csinálod, max fáj a fejed.
Rohadjon ki az összes tő.
(Jó, nem: fesztiválokon azért alap, ott úgyis csak bulizni kell, ahhoz meg jó :))

jaman 2008.08.06. 18:55:58

Ja, és ami jót tesz a szexhez, azt a másnap reggelinél visszakéri - már ami az élvezet intenzitását illeti.

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.08.06. 18:58:56

le a paprikáskrumplival is! bizonyítottan, hangsúlyozom; tudományosan bizonyított tény, h rendszeres evése függőséget okoz!!!

mr. 2008.08.06. 18:59:25

rontja az csak nem emlékszel

Jedlik 2008.08.06. 19:24:40

hát amikor én a múlt évezredben szívtam egy ideig masszívan a kezdeti felpörgés és érzékek kiélesedése után egyszer csak azt vettem észre, hogy olykor szavak nem jutnak az eszembe, összekeverek fogalmakat és ilyesmi, valamint emlékezetkieséseim is voltak. Rosszul egyszer sem voltam azonban.
Aztán abbahagytam, és szépen visszaállt minden. Kivéve, hogy az élmények miatt másképp szemlélem a világot.

Szóval nekem senki ne mondja, hogy mentálisan nem fogja vissza az embert, mert saját és barátaim bőrén tapasztaltam.

Dezsőjóska 2008.08.06. 20:33:16

Az egyik katonatársam akart leszokni róla, miután rájött, hog túlzásba vitte. Elég nehezen ment, láttam szenvedni. Nem hiszem, hogy pusztítóbb mint az alkohol, vagy a cigaretta, de éppen ezért nincs szükség rá.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.08.06. 20:41:25

háháháháháá mégis címlapon vagyok hihiiihíííí

Dewey Cox meg kurva jó arc :)

jaman 2008.08.07. 00:51:08

Dezsőjóska: annak a fajta szenvedésnek sosincs értelme :) próbáltam, de az NEM leszokás. Egyszerűen kell egy NEKED fontosabb dolog az életben (nő (de NEM ő találja ki, h állj le), gyerek, meló), és egyik napról a másikra le**arod magasról az egészet. Ettől még élhetsz vele néha, de visszaélni már nem fogsz - nem is igényled.

Jedlik: igen, minden szavad igaz. Jaman. :))

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2008.08.07. 01:21:48

Hát szerintem a ganja napi szintű használata egyáltalán nem ajánlott, de heti 1-2 alkalom (ennél semmiképp se több max ha valami ünnepelni való van :)) nem rejt ilyen veszélyeket...
Legalábbis a tapasztalat ezt mutatja ;-)

franszo 2008.08.07. 09:03:26

hurrra ujpost, meg is unneplem egy jo kis hash dice-al ;]
Bukowszky ~~oromod kolcsonos. de meg tovabb tornazhatnank ezt az elmenyt, mondjuk ha nem ide visitanal be mindig. felenk ezt valami "feltunesi viszketegseg" szofordulattal illetik. Az ember szepen olvas, aztan hirtelen egy mindgap post :\
ez a tema meg mar megint, jo sokadszor vita temaja... lezullunk / nem zullunk, jo ember leszel, vagy szar ember elszel ....annyi a hozzafuzni valom hogy : ha elfogy a penzem a drogra, majd csinalok egy drogellenes koncertet :DDDDDD
tovabbi kellemest ;)

Dani182 2008.08.07. 20:05:42

Najó sztem a ganjánál is mint minden ilyen típusú szernél, be kell tartani a fő buddhai tanítást - az Aranyközéputat.
Napont sztem rohadt nagy túlzás szívni....én személy szerint egyszer csináltam ilyet hogy egy hétig minden nap, de akkor is azért mert haverral táborban voltunk. Egyépként meg meg kell tisztelni az alkalmat, én azt vallom hogy csak haverral társaságban jó a herb. Najó egy-egy kiborítós szétb*szós nap után mondjuk lehet....
Függőség.....ezt én eddig fűvel kapcsolatban senkinél se tapasztaltam. Habár haveromat egyszer majd szétb@szta az ideg amikor bejött a szombatesti para. Mondjuk szar napja is volt meg csinálni meg már régóta terveztük ezt a "green nightot" szval ez se magyarázható egyértelműen

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.08.11. 16:49:35

O:Z:O:R:A :):):) idén is megvolt!!!

Leptikee 2008.12.06. 00:14:24

Helló! Én még új vagyok itt.Érdekel minden ami a fűvel kapcsolatos.Nekem az az észrevételem,h a memóriát igen is meg zavarja.De nem vagyok ellene :)Én azt mondom ,h inkább szívjanak az emberek minthogy igyanak.Ha szív az ember akkor nyugott,de én még ittas embert nem láttam nyugottnak.Javítsatok ki ha tévednék.

neuron_admin 2008.12.07. 14:05:27

Túlságosan leegyszerűsíted a dolgokat Leptikee. Túl sok a tényező ami meghatározza egy tudatmódosult ember viselkedését. Ez lehet szociális háttér, lelkiállapot, idegrendszer (zajos, nyugodt) stb.

mepew 2008.12.13. 08:50:23

salty: én füvest még soha nem láttam kötekedni, erőszakoskodni. Nem a mi világunk ez. Piást annál inkább. Zárjegyet a spanglira és szesztilalmat !!!! :)

Leptikee 2008.12.14. 21:31:54

( salty!) Lehet ,h leegyszerűsítem ,de nekem ez az észrevételem.Amit te írtál annak is biztos ,h nagy köze van hozzá.
süti beállítások módosítása