Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Vaporájzer a zsebben

2008.10.10. 15:23 Mr. Green

A Cannabis Kultusz októberi számában egyetlen újdonságként ható cikket találtam, ami egy miniatűr vaporizátort reklámozott. A Vapbong egy kívülről filctollnak látszó tárgy, belül azonban egy duplarétegű üvegcső, amiből a szokásos hevítéssel lehet kinyerni a szubsztanciát. A csodalatosan animált reklámoldalból nem derül ki, mennyire tisztítható, illetve sérülékeny az eszköz, de nem tűnik túlbonyolítottnak. Vaporizálni meg egészséges, hiszen nemcsak hogy dohányt nem kell hozzákeverni, de még füst sincs igazából. Tuti van itt olyan, aki vaporizál, mik a tapasztalatok? Én a Chillsben is árult hegesztőpákás-barkácsufót próbáltam, de az túl lassan melegít.

Így működik:

25 komment

Címkék: video vaporizer

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hemploid 2008.10.10. 17:42:40

Vapo apo rulz! En a volcano vaporizert probaltam. eleg utos, es nagyon jol mukodik. Aki komolyan ramegy az artalomcsokkentesre annak mindenkeppen ajanlott... En maradok a jointnal, szeretem a ritualejat.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.10. 17:46:46

én szeretem a füstöt, lehet belőle karikát fújni
viszont annyit olvastam már itt a vaporizerről, hogy rettenetesen kíváncsi lettem, miért jó.
szóval?

jakab 2008.10.10. 18:05:17

nem bassza szét a tüdőt
engem érdekelne, de a rituálé hiányozni fog
(tiszta szerencse, hogy a 3. dzsótól kezdve már senki nem akar tekerni)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.10. 18:24:11

Vizipipa. Ott a harmadik után is akad, aki belerakja. Nem bassza szét a tüdőt, de van füst.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.10. 19:41:21

Villanykörtéből csináltam vapot, és abból iszonyúan beütött a cucc, sokkal jobban mint bongból vagy cigiből. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

56.hope.road 2008.10.10. 22:07:12

Azt hittem, vonalkódos, "gyári" csomagolású füvet szív az ember. Na mondom, "az agyam eldobom, de kurvára irigy vagyok!"
Pöcsöltem egy kicsit a pause-val, szerintem salvia, legalább is mintha az lenne a csomagon : salvia hojas. Egy jó 20-25-nek tűnik, egy darabig elmozizik belőle a csákó.
Nem tudtam, hogy azt is lehet vapózni.
A villanykörtét próbáltam már én is ganjával, de nekem nem jött be, bár gyanítom, ez nem a technika hibája volt, hanem az enyém.
A Volcano az érdekelne, ez a filctoll-szerű nem annyira.
Sanszos lenne, hogy szívás után, amikor már csúszik a kuplung, elnyomnám a hamutartóban. :DD

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2008.10.11. 10:10:36

Én már nem merek írni, mert eltűnök mint Mr. Green:(
Inkább idézek:
"
Valakinek holnap le kell győzni a sötétséget
Mondd, te kit választanál?
Valakinek holnap át kell írni a régi meséket
Ó, mondd, te kit választanál ?
Valakinek holnap meg kell váltani ezt a világot
Mondd, te kit választanál? Valakinek holnap le kell tépni magáról a láncot
Ó, mondd, te kit választanál?"
István a király: Te kit választanál?
Mától szólítsatok Koppánynak!

répuslány 2008.10.11. 17:13:41

Az az igazság, h én személy szerint a cigi hive vagyok, de ez most felkeltette az érdeklödésemet:D

Scank or Weed?Hmm.. 2008.10.11. 23:28:43

THC - ban gazdag kellemes hetveget kivanok!
-))
(na, tekerjunk megegyet..-)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.10.12. 11:04:23

Srácok, hogy van ez a villanykörtés dolog? van erről valahol leírás? Asszem kipróbálnám...

Diogenész 2008.10.12. 21:22:14

Patrona-hoz csatlakozom:
Én is a villanykörtés megoldást alkalmaztam.
A vapo nem csak azért jó,mert tisztább és jobban átadja a cannabis-ból a pszichedelikus hatóanyagokat;a kevésbé kiszáradt(aka szikkadt) szárakat is el lehet úgy szívni,hogy nem vágja gallyra a tüdődet,és mégis kőkeményen betépsz tőle.
Ami nem hátrány,valljuk be;főleg manapság a magyar "piacon"...
Na mindegy,a lényeg ez: ha kell vkinek a villanykörtés móka receptje,írjon,és elküldöm az összeállítását a szettnek:)(nagyon 1xerű,házilag elkészíthető tecsóban kapható eszközökből)

Peace

Let them smoke!

Scank or Weed?Hmm.. 2008.10.13. 00:09:22

Haa,... mondom en, hogy tekerjunk megegyet... -))

◄ViZion 2008.10.13. 08:10:10

Átmeneti forráshiány miatt csak könnyes szemmel olvasgatok... :(
Vapo-t még nem próbáltam, szerintem a megszokás miatt nem váltanék.

bigeprokator (törölt) 2008.10.13. 15:56:39

Sztem kúl a cucc (a Vaporizer), de azt áruljátok már el, mi az a Cannabis Kultusz? Újság? Site?

Balage85 2008.10.15. 20:15:22

Én Amsterdamban a Cannabis Collage-ban próbáltam a Vulcano Vaporizert, érdekes cucc, beüt, de azért mellette füst is volt, igaz minimális, meg nem is kaparja a torkot. Viszont engem nem győzött meg a cucc, túl macera, meg kell várni míg felmelegedik 2xx fokra aztán felfújja majd lassan kiszívni a lufit. Meg valahogy rontja is a feelinget, ez inkább olyanoknak ajánlott aki nem bírja a cigarettát kicsit sem és marja a torkát tüdejét. Egy jointot elszívni ezerszer feelingesebb és jobb szerintem mint ez. :)

DonGraca 2008.10.15. 20:29:40

nekem tetcett ez a vilanykörtés dolog:D

dr.gubó 2008.10.17. 13:24:35

Megosztanám a vaporizálási tapasztalataimat.
Az abszolút über a Volcano, ez az etalon, ennél jobb, kényelmesebben használható, praktikusabb vaporizer szerintem nem létezik.
Történetesen van egy Vapbongom is, nem rossz, de elég macerás, és csak kb. 0,1 fér bele. Szúrólángos öngyújtóval kell melegíteni a végét, néhányszor 10 mp-ig, majd az újabb inhaláláshoz szükség esetén újra melegíteni, szóval tényleg macerás. Tisztításhoz abszolúte szétszedhető, és bármilyen bong-tisztításra használt oldószerrel kipucolható, tehát ebből a szempontból praktikus.
Ami új cucc, szintén próbáltam, és megközelíti a Volcano nyújtotta élményt, valamint hordozható is:
www.vaporstore.com/proddetail.php?prod=iinhale-vaporizer

Marley-bá 2009.02.06. 08:41:39

Sziasztok˘!Valaki meg tudnál adni a körtés receptet? Sivesen kiprobálnám!!!! Udv vegas13@freemail.hu

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2009.02.06. 14:25:39

Marley-bá, mingyár kanyarítok belőle egy posztot, közérdekű információ végülis
süti beállítások módosítása