Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Phelps, a füvesek hőse (frissítve)

2009.02.05. 09:44 Mr. Green

Csengenek lefele a dolgok vasárnap óta, még utolsó utánlövésként - 2 napos reakcióidővel-, a megyei sheriff, a helyi Tarlós is észbekapott, és vetődött a 0,5 perc hírnevéért, hogyaszongya a fotó elég bizonyíték nekik a nyomozás megindításához, amivel akár 30 napra is lesittelhetik a világ legjobb úszóját:

Leon Lott szóvivője kijelentette, hogy a rendőrség nyomozást indított az ügyben, keresik, milyen vádakkal illessék a parti résztvevőit, ha lesz egyáltalán vádemelés. A legfontosabb kérdés, hogy hol történt az eset, ha ugyanis az egyetem területén, akkor a megyei seriff helyett az egyetemi rendőrségnek kell intézkednie.

Már ennyiből látszik, hogy ez megint egy teljesen értelmetlen szájkarate, nem lesz itt semmilyen börtön, se bírság, se semmi, nyomozati jogkörük sincs, nemhogy bizonyítékuk.

update1: Hát ezek teljesen hülyék, az Amerikai Úszószövetség 3 hónapra eltittota Phelpset, mert

"Nem doppingvétség esetéről van szó, de hangsúlyozottan fel akarja hívni az úszó figyelmét arra, hogy a pipázással számtalan embernek okozott kiábrándultságot, és különösen azokra a fiatalokra volt kedvezőtlen hatással, akik példaképként tekintenek rá, és igyekeznek a nyomdokaiba lépni."

update 1.5: Kellogséknál nem összeférhető a marihuána a zabpehellyel, úgyhogy az első szponzor, akitől Phelps búcsút vesz. Najó, de cserébe milyen divatmárkákat fog majd nyomatni! :)

Az eset kiválóan példázza, hogy a világ túllépett az angol bulvárlapok és az amerikai drogpolitika régóta elavult szintjén. Phelpssel megdőlt az összes füves sztereotipia. Ha a csilliószoros olimpiaibajnok, azaz sikeres ember is képes úgy füvezni szabadidejében, hogy nem őrül meg, nem lesz skizofrén vagy nihilista csöves, akkor talán a "hősükben csalódott" anyukák és csemetéik is megtanulhatják egy életre, hogy a füvezéssel nincs semmi baj, amíg nem túl fiatalon vagy mértéktelenül nyomják. A baj a törvényekkel van, meg a szisztematikus hazudozással. A gyerekek továbbra se szívjanak vagy igyanak vagy cigizzenek vagy szerencsejátékozzanak, de talán el tudják magyarázni az aggodó szülők, hogy Phelps már nagydarab felnőtt, neki ezért már szabad. (Ja és persze nem biztos, hogy mindenki a 18. betöltött életévében nő fel.)

Mielőtt azonban átcsapnék ápolónőnek sminkolt tótawébe, egy mókás videóval élét veszem a pátosznak. A Phelpset támogató kampányba a High Times magazin egyik munkatársa is beszállt vinnyogósbritniszpírzesen (elnézést a borzasztó hangminőségért, érdemes jelentősen lehalkítani): "Hagyjátok Phelpset békén! Ő egy delfin!"

158 komment

Címkék: video sport usa propaganda drogpolitika phelps high times

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 14:34:48

@bspbsy: Egyrészt: Ha doppingol, és azt állítja, hogy nem, lenézem. Ha füvezik, attól nem lesz hős a szememben. A helyzet paradoxona az, amin mosolygok. A rövidlátó, címkékkel operáló, előítéletes gondolkodásmód pofáncsapása az, amin hozsannázok. Tudod, az olyanokon, akik szerint Phelps, vagy akárki egy hős, de amint megtudsz róla valamit, ami nem illik a képbe, rögtön kisköcsöggé válik.

Imádom, ahogy az ilyen együgyü hőzöngők pofára esnek és acsarkodnak. Nem ismersz ilyet véletelnül? Ha igen, küldd ide légyszi, szeretnék egy jót szórakozni! :)

Bambano 2009.02.05. 14:35:50

@-= If =-: miért ne lenne az élsport káros? Még akkor is, ha nem doppingolnak? Tönkre teszik egy gyerek szervezetét, életét, gyerekkorát, sokszor meg sem kérdezik, hogy neki jó-e.

KopaszMercis 2009.02.05. 14:35:55

@bspbsy:
Kedves Bipsi:

En nem szivok fuvet, megis legalizaltatnam.

Velem mi legyen?

Ccenter 2009.02.05. 14:37:31

@bspbsy: sszzzzz!!!
te valami exnarkós koolcsávó vagy mi, atomképbe vagy mi? kamaszkorodban talán még az apád is meghágott hm?.

Neked aztán nincsen új a nap alatt. Sokat láttál, talán mindent...

Csak a véleményed nem ér itt lószart sem.

Faszikám micsoda egy kis komplexusos gyík vagy...

bspbsy 2009.02.05. 14:39:24

"az élsport is káros? istenem... szerintem inkább keress egy csendes zugot, és merülj magányodba, mert ez ultra roflmao volt. "

szar lehet amikor már valaki ilyen buta. ez a fű előtt, vagy utána is így volt? az élsport véletlenül se tesz kis emberfeletti terhelésnek, az csak wellnes, buzi!

halottál sportszívről, kopásokról?

"Jah, és nem doppingol mindenki."

nem hát, sok mackósajtot esznek, hülye! olimpiára csakúgy kiugrunk, wellness meg mackósajt!

olyan dizájner doppingszerek vannak hogy beszarnátok és a habár nem jutnak hozzá, a magyarok is úgy nyomják a norditorpint, genotropint és az igf-1-et amiről a testépítők csak álmodoznak!

(persze lehet azért nem lehetett kapni, mert az olimpia idején megvették a nyugdíjasok!)

KopaszMercis 2009.02.05. 14:41:02

Ez a paraszt bipsi azert nem valaszol nekem, mert tudja hogy rogton szaggatok raja egy uj segglyukat, es fel vagy mi a kurva anyja van vele?

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 14:41:16

@Freechild: Ha a lopás (más számára károkozás) és a fűfogyasztás (max. önkárosítás, ha egyáltalán)között, a törvényi tiltáson túl milyen összefüggés van még, lopok neked egy pipát :)

Keress más hasonlatot légyszi!

bspbsy 2009.02.05. 14:42:23

"Ha füvezik, attól nem lesz hős a szememben. "

nézd meg a post címét, hülye! :D

most akkor hős vagy sem?

valahogy az én szemeben egy füves fasz nem olimpiai eszményképe, de bizony akkor is azt mondanám ha pedofil fartúró lenne pl.

komplexus, hahhaaha! ki szív füvet te vagy én, hülye?

ohmyFgod 2009.02.05. 14:44:05

@bspbsy: mondom, hogy fogalmad nincs az élettani hatásairól. Amit leírsz az egyrészt nem igaz, másrészt faszság.
Buzi a te baszott kurva anyád, te hisztizel és picsogsz itt, mint egy fürdőskurva. Szerencsére a dolgok már régóta abba az irányba haladnak, ami majd idővel lehetővé teszi a legalizálást. Hosszú évek kellenek hozzá, de előbb utóbb mindenhol megoldják a helyzetet.
Pont ez a lényeg: így is hozzájut bárki, aki akar, mégis kurvára para, és súlyos büntetések járnak érte. Szerinted jó dolog, h dealerekhez kell járnia az embernek, és az a pénz abba a világba folyik be? Kösz, inkább megvenném a boltban, és adóznék utána.
Ja, mellesleg azok az emberek csúsztak szét a legjobban, akiket úgy neveltek, ahogy valszeg te is neveled a gyerekeidet. Akik burokban, hazugságok között nőttek fel, nem tapasztaltak meg semmit, de egyszer mikor elszabadultak 10x jobban eleresztették magukat egy bulin, mint bárki más. Mert a mértéket sem ismerik, meg úgy egyáltalán semmit. (némely élsportolóval is megtörtént, lennének vicces sztorijaim)

-= If =- 2009.02.05. 14:44:17

@bspbsy
le vagy sajnálva pajti, mert azt gondolod, hogy aki ide írogat az szív is. az élsport pedig nem káros, csak ha túlzásba viszik, vagy nem hagyják abba időben- ld. Kolonics.
sportszív, kopások: ha nem bírja a szervezeted, mert genetikailag nem vagy rá alkalmas, az időben kiderül, mert ha valóban sportolsz, rendszeres orvosi vizsgálatokon kell részt venned.
@KpaszMercis
veled mi legyen? megmondom. menekülj, mert a dílereket kergetik :)

KopaszMercis 2009.02.05. 14:44:18

@bspbsy:
nem egy olimpiai aranyermes fuvezik.. te meg itt abszurdisztanban vagy arufeltolto, fuvezes nelkul. Ennyi :)

UV pót 2009.02.05. 14:44:35

@bspbsy:
Édes kicsi fiam. Dohányzol? Sört, bort, pálinkát, egyéb hasonlót ízleltél már? Netán anyukád megengedi, hogy a zsúron iszogassatok is kicsikét a pajtásokkal?*
Csak hogy értsd: ezek semmiben nem különböznek a kannabisztól, csak épp legálisak. Korlátlanul fogyaszthatók, még buzdítanak is a fogyasztásukra. Azzal senki sem törődik, hogy gyakorlatilag semmilyen szórakozóhelyre/kocsmába/stb. nem lehet úgy bemenni, hogy ne legyél csontig füstszagú. Azzal sem nagyon törődnek, hogy az alkohol mértéktelen (!) fogyasztása milyen tragédiákhoz vezet: szétesett családok, megvert/megfélemlített/megölt kisgyerekek, családtagok; emberi testrészek az út menti roncsokban és a zebrákon.
Szerinted tényleg a fű a legnagyobb probléma, kisfiam? Ha Nicotiana nemzetség különböző fajait szabadon lehet bármilyen formában lehet fogyasztani, sőt, az államnak komoly bevétele van belőle, a Cannabis sativával miért nem lehet ugyanezt megcsinálni? Ha anno Kolumbusz tényleg Indiába jut el Amerika helyett, ma épp fordított lenne a helyzet? Tudod, mi történt a "derék" konkvisztádorral, amikor a "vadak" megkínálták jó fajta szivarral? Ájultan esett össze egy slukk után...
Tehát miről beszélünk? Szájkaratézz a magyar állammal (meg az összes többivel is), hogy még hasznot is húznak abból, hogy alkohollal meg dohánnyal butítják a népet...
Grrr...
*(Hülye kérdés, ilyen rossz gyereknek biztos nem engednek meg semmit. Gondolom, most is szobafogságban vagy a sulinetes gépeddel.)

bspbsy 2009.02.05. 14:45:08

na álljunk meg. a lopás és fűhasználat között nincs kapcsolat. de mindegyik társadalmi kárt okoz, csak a fű hosszabb távon, viszont sokkal súlyosabbat.

tudom hogy szerintetek nem így van, de szerintem meg így van, és nyilván a jog se kockáztat: inkább tévedjen úgy, hogy nincs kockázat!

kopaszköcsög, kurvára félek!

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 14:46:20

@bspbsy: Te egyszerűen tudsz. Nem hagyod, hoyg a tények megzavarják a belső valóságodat.

Nem bántalak tovább. Ediig élveztem, de most már sajnállak, komolyan.

-= If =- 2009.02.05. 14:47:04

@bspbsy
taigetosz pozitív.

KopaszMercis 2009.02.05. 14:48:06

@bspbsy:
szal mi kara szarmazik a tarsadalomnak abbol, hogy fuvet sziv?

bspbsy 2009.02.05. 14:48:29

nem dohányzom és egyebek, de az alkoholizmus NEM mentség rátok nézve. nem kell másra mutogatni!

és nem kell egy újabb szart legalizálni hogy még több hülye legyen!

egyébként megsúgom: a fű a legnagyobb probléma, mert alattomos. észre se veszed. az alkoholnak észlelhető hatása van elég hamar.

az alkoholt és a cigit szarrá kéne adóztatni, azzal mást már nem lehet csinálni!

pistola 2009.02.05. 14:49:01

@KopaszMercis:
:))))))))))))))))))

Tudod mi van? Ahogy a Blöffben is megmondta Tony, elkezdett lekonyulni a kis fasz, a csoffadt kis golyóival együtt... :))))))

Na megyek mostmár tényleg, melóznom kell.
Adjatok neki!

-= If =- 2009.02.05. 14:50:04

@KopaszMercis
csak a TB bánja, mert a mértéktelen fogyasztása elbutuláshoz vezet. A szellemileg leépült emberek meg nem dolgoznak, lévén azt se tudják jóformán mi a nevük.

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 14:51:43

@bspbsy: Nos, úgy látom, ahhoz TÉNYLEG nem kell egy újabb szart legalizálni, hogy mégtöbb hülye legyen.

bspbsy 2009.02.05. 14:52:03

a társadalomnak olyan kára származik kedves kopaszfaszfej, hogy egyre több hülye lesz, aki egyre jobban szarik mindenbe és egyre jobban csak a füve érdekli.

természetesen van, aki tud a fűvel bánni. de az emberek nagy egészére akik egyszerűek mint a fasz és szarrászívnák az agyukat, nem jellemző.

ezért nem lehet legalizálni.

ennek egy csendes szubkultúrának kellene maradnia, és csak annak kéne hozzájutnia aki felfogja ésszel

ezért kéne a kis picsátokon csendben maradni - nem köpködni a rendőrt aki a munkáját végzi és elfogja azt a fogyatékost akinek tudnia kellene hogy könnyen kinéz egy hatos!

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 14:53:18

@-= If =-: Egy példát mondjál, a világtörténelemben, a Földgömbön bárhol, aki fűfogyasztás (elsősorban a haóanyaga) miatt tartós károsodást szenvedett. Egyetlenegyet, légyszi!

Freechild 2009.02.05. 14:53:36

@pipacsaripacspapucs:

Bizonyos szociális rendszerekben kiterjesztik a károsság mértékét. Pl: ha az egyén (részegység) magának kárt okoz, az a közösségnek (egész) is kárt okoz. Csak itt a nagy számok miatt nehezebb felfedezni hogy egy kábitószerfüggő vagy egy alkoholista mekkora kárt okoz közvetve és közvetetten a redszernek. De persze vannak ilyen kalkulációk, amik felfedik hogy mennyi kár esik a nemzetgazdaságban ilyenkor, csak ezeket nehéz individualizálni (nevesül: ha a füves gyerek éppen szivja a rakétáját, rohadtul leszarja hogy milyen károkat okoz magának, de főleg a nemzetgazdaságnak)

Amugy szerintem minden tudatmodositó szer káros, mivel torzitja a tudat müködését, a valóságérzékelést, az értékredszereket, igy manipulálhatóvá és függővé teszi az elmét. Szerintem.

pistola 2009.02.05. 14:54:06

@bspbsy: Zárómondatnak: szart se tudsz. Ismétlem, SZART SE TUDSZ!

szeva!

Bergeroth 2009.02.05. 14:54:43

@bspbsy: Egyest kaptál a suliban? Vagy igazgatói intőt? Hidd el ha megmondod otthon, és túl leszel rajta, máris jobb lesz.
Igaz, apu/anyu nem fog örülni, de meg kell tenned. Nem fikázni kell mindenkit, azért mert sötét vagy mint az éjszaka...nem-nem.
Szépen mondd el nekik, hogy mekkora idióta barom vagy, és amint túl leszel rajta, egyből megnyugszol meglásd.

bspbsy 2009.02.05. 14:55:57

ezt mondod te az eddigi postjaid alapján. ez igen vicces!

fű nélkül vagy hülyébb, mert stresszelsz, vagy fűvel mert tompa lesz az a kis gyenge szerv?

tudsz még aludni cigi nélkül?

"az élsport pedig nem káros, csak ha túlzásba viszik, vagy nem hagyják abba időben- ld. Kolonics."

de aranyos. mert az csak úgy van hogy hopp, most még jó, most meg már túlzás, ezért visszaveszünk és szarul készülünk" :DDD

"sportszív, kopások: ha nem bírja a szervezeted, mert genetikailag nem vagy rá alkalmas, az időben kiderül, mert ha valóban sportolsz, rendszeres orvosi vizsgálatokon kell részt venned."

senki se alkalmas. a sportolók már rég emberfelettit teljesítenek.

bspbsy 2009.02.05. 15:00:08

pistolka, majd mondom pár sötét haveromnak aki a fűvel elbaszott már mindent, meg a vidéken egész nap füvező segghülye debileknek hogy azt üzened, szart se tudok!

apám meghalt hülyegyerek, anyám vidéken él, nem járok suliba, öreg vagyok házz és naggyon sötté vagyok,. látszik pl. a te komoly érveléseden és tudományos bizonyítékaidon hogy nincs igazam!

abból kellene kiindulni az egész világnak, hogy a drogos köcsögök megmondják hogy ez nem árt, mert elmondta nekik egy másik drogos köcsög!

ezért legalizáljuk!

véletlenül se logikus hogy NE legalizáljuk, mert ha a drogos köcsögök tévednek, rábaszunk, viszont ha mi tévedünk semmi se történik!

na mentem, szívjatok mert nem tudtok aludni!

Ccenter 2009.02.05. 15:00:11

te bapsí! tejóatyaúristen! te kis pina még mindig itt nyomod?
nem kéne alapítanod egy vallást ? bisztos gondoltál már rá. a kretének gyülekezete talán nem is rossz név (ha segíthetek)
Félsz a narkótól mi??
Az ilyenek mint én kapják el a kislányodat hazafelé TUDOD...

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:00:33

@Freechild: Elméleti fejtegetés: HA a fű károsít (szerintem nem), és HA függőséget okoz (szerintem nem okoz), akkor a tizenéves gyerek HA szív (nem szeretném) akkor nehezen individualizálhatóan talán, esetleg valamikor kimutatható, hogy...

Tőled is azt kérem: Alkoholistát láttam néhányat a halál közelében és onnan vagy balra a temető, vagy jobbra a rokkantnyugdíj. Egyetlenegy füves rokkantat, légyszi! Olyat aki amúgy nem szalonnázik, nem cigarettázik, nem a budapesti levegőt lélegzi, stb. Vagy akár olyat is... Egyetlenegy icipici füves rokkanatt vagy tartós szellemi károsodást szenvedettet, de konkrétan!

KopaszMercis 2009.02.05. 15:01:25

@bspbsy:
Ha korbe nezek magam korul, ha valami jot tenne az embereknek, az az ha levezetnek a frusztraciojukat.

Te pl ha szivnal, nem lennel ilyen ideges amiatt, hogy kicsi a faszod, es nem basznad fel folyamatosan a rokonaid agyat a frusztralt szar dumaddal. Cserebe ok kiegyensulyozottabbak lehetnenek, hatekonyabban tudnanak dolgozni.

Tehat a baszatlansagod nem vezetne GDP csokkeneshez.

Arrol nem is beszelve, hogy a veszelyesebb szereket az emberekre merjuk bizni, akkor ezt is kene. A rengeteg plusz ado es egyebb tenyszeru pozitivumrol ne is beszeljunk.

Lehet, hogy te meg azon a szinvonalon mozogsz, hogy beveszed az amerikai gyapot es kukorica farmerek 30-as evekbeli propaganda dumajat, azonban ne haragudj meg rank, ha mi nem sullyedunk le a szintedig.

Egyetlen egy darab esz erv nem hangzott el a kannabisz torvennyel valo uldozese mellett. A te szadbol kulonosen nem.

-= If =- 2009.02.05. 15:01:26

Etiópia, 1990-es adat, az elmegyógyintézetek 30%-a a szellemileg leépült cannabisfogyasztó emberek menedéke. ott nincs tiltva a cannabis fogyasztása, és nincs egészségnevelés sem. az adat ugyan régi, de érdemes elgondolkodni rajta. ha van kulturált alkoholfogyasztás, miért nem kellene a kulturált cannabis fogyasztásra is gondolni azokban az országokban, ahol ez nem tiltott, vagy épp egészségügyi problémákat okoz?

WUT (törölt) 2009.02.05. 15:01:38

bspbsy:

neked nagyon-nagyon hiányzik egy kúrás..

frusztráltságod szintjéből ítélve neked még életedben nem volt nőd.

vagy, tulajdonképpen csak azért vagy itt, mert titokban direkt pörgetni akarod a blogot. tudod, minél több a hozzászólás, annál menőbb egy blog. most éppen népszerűsíted a kenderblogot :DD

b4zs1 2009.02.05. 15:02:01

szerintem meg ahogy Jancso Miklos mondta 1 rendezvenyen: az emberisegnek mindig is szuksege volt tudatmodosito szerekre es szuksege is lesz rá. ezenkivul akkor vegyuk mar ki a tbbol azt a parszazezer embert aki cigizik, deakkor mar azt is aki szalonnat zabal hatnem? azmilyenhulye? de tolem mehet az osszes sibalesetes is... ok mentek fel a hegyre, senki nem kerte oket hogy torjek ossze magukat nem? én meg nem sielek kinem szarja le oket.
ti mekkora zsenik vagytok...
meg szerencse hogy nem 1 orszagot kell iranyitanotok v vmi hanem csak magatokat...

Bergeroth 2009.02.05. 15:04:01

@bspbsy: Hát haver, egy ilyen igazi suttyó-ostoba-tapló-idióta is régen járt erre, mint te. :D
Gyere máskor is, vidámabb lett tőled a napom. :D

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:04:22

@bspbsy: Abból kéne kiindulni, hogy valakik azt mondták, hogy káros. Itt néhányan meg jelentkeztek néhányszor tíz év tapasztalat után, hogy Tessék mondani, hol is?

Kézségegl elhiszem a lepusztult haverjaidról szóló rablómesét, csak annyit kérek: Ne sok példát hozzál általában, hanem egyetlenegyet konkrétan!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.05. 15:06:12

bspbsy egy troll.

"Do not feed the troll."

Mi a tökömnek hergelitek? Majd ha mindenki leszarja az agymenését, elkotródik máshova rontani a levegőt.

Freechild 2009.02.05. 15:08:43

@pipacsaripacspapucs:
Nem láttam. De olyat se láttam akit egy kupica pálesz vagy egy cigi ölt volna meg. A függés a káros...

Kezeltem viszont elbutult, belassult, parázós, lelkibeteg füveseket. És tényleg valóban nem volt életveszélyben. Teljesen jol elél még vagy 30 évet ilyen lelki roncsként.

b4zs1 2009.02.05. 15:09:40

-If-
ne rohogtesd mar lecci ki magad! szted ez etiopia legnagyob gondja? marokkoba bevan tilva az alkohol de mindenki sziv fuvet v hasist parezer eve. akkor?
itt is mindenki szivna ha nem tiltjak be amerikaba 80eve. Legalabb olvassatok mar el valamit mielott ideghannyatok amit gonoltok, mert altalaban 0 informacio vagy ertelem van a postokba
(angol bill, sry)

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:10:04

@-= If =-: Ne 30%-ot Addis Abebából, hanem egyetlenegyet, mondjuk: Kovács II. József, Bugaszántó. 30% nevű embert sem Etiópiában, sem Magyarországon nem ismerek.

Azt viszont tudom, hogy a túlzott (értsd: nagymennyiségű, folyamatos) cannabis-fogyasztás okozhat egyfajta szellemi visszaesést, ami egészen a fogyasztás abbahagyása utáni egy-két napig eltart. Olyanról hallottam, aki kétségbeesett emiatt, de olyanról nem, aki nem nyerte vissza szellemi képességeit a fogyasztás abbahagyásával, vagy minimalizálásával. Vagyis a kórházi kezelés értelmetlen. Nyilván lehetnek a kórházi kezelésnek más okai is (pl. szociális okok, mikor más betegség nem detektálható, politika, stb.), de ez ugyanolyan spekuláció, mint a 30%.

UV pót 2009.02.05. 15:11:17

@bspbsy:
A dohány hatásai:
"A dohánytermékek mindegyike tartalmaz nikotint, így rendszeres fogyasztásuk esetén függőség alakul ki, melyről igen nehéz leszokni. A nikotin erős idegméreg, mely serkenti a szívműködést (megnő a vérnyomás és a pulzus), élénkíti az agyat és az izmokat, de amint ez a hatása elmúlik a túl nagy kihasználtság miatt fáradtság tünetei jelentkeznek. A nikotin serkenti az adrenalin és a dopamintermelést, így az agy „felpörög”. Rendkívül toleráns anyag, ezért amint a szervezet hozzászokik (akár 1-2 nikotinbeviteli alkalom után ) folyamatosan nagyobb adagra van szüksége. Amennyiben ez nem történik meg, az élettevékenységek gyengülése figyelhető meg, rosszullét, a nikotinfogyasztás iránti vágy stb."

Az alkohol hatásai:
"Az alkoholizmus fő hatása, hogy ráveszi a szenvedőt arra hogy olyankor és olyan mennyiségben igyon ami károsítja a fizikai egészségét. A másodlagos kár, mely ellehetetleníti az ivás kontrollálását sokféleképpen jelentkezik. Az alkoholizmusnak jelentős társadalmi hatása is van az alkoholistára illetve a családjára és barátaira egyaránt. Az alkoholisták közt nagyon magas az öngyilkosok aránya, különböző kutatások 8 és 21% közé teszik az öngyilkosságot elkövető alkoholisták arányát. A mentális egészségre is súlyos káros hatása van az alkoholizmusnak. Az alkoholisták közt az öngyilkosság elkövetésének veszélyét 5080-szor nagyobbnak találták, mint a teljes lakosság áltaga."

Fizikai:
"Az alkoholizmustól szenvedők közt gyakori, hogy azután is folytatják az ivást, hogy a fizikai egészségük elkezd megromlani. Az alkoholfogyasztással kapcsolatba hozott egészségügyi hatások közé tartozik a májzsugorodás, hasnyálmirigy-gyulladás, epilepszia, polineuropátia, Wernicke–Korsakoff szindróma, szívbetegség, a rák, táplálkozási hiányosságok, szexuális zavarok és több halálforrás megnövekedett esélye."

Mentális:
"Az alkohol sokáig tartó nem megfelelő fogyasztása széleskörű hatással lehet a mentális egészségre. Az alkohol nem csak a test számára mérgező de az agy működésére is és így a hosszútávú, nem megfelelő fogyasztása fiziológiai hatásokkal járhat. A pszichiátriai rendellenességek gyakoriak az alkoholisták körében, különösen a szorongásos és depressziós betegségek, az alkoholisták 25%-ánál jelentkeznek súlyos pszichiátriai zavarok. Általában ezek a pszichiátriai tüntetek, melyet az alkohol nem megfelelő fogyasztása okoz, kezdetben súlyosbodnak az elvonás alatt, de az absztinenciával ezek a tünetek általában fokozatosan javulnak vagy el is tűnnek teljesen.[6] A hosszútávú fogyasztás következményeként kialakulhat pánikbetegség. A pánikbetegség szintén súlyosbodhat illetve megjelenthet az alkohol elvonási szindróma részeként.[7] A kronikus, nem megfelelő alkoholfogyasztás okozhatja a pánikbetegség kialakulását, vagy súlyosbíthatja egy meglévő pánikbetegségét az agy neurokémiai rendszerének torzításával."

Szociális:
"Az alkoholizmusból fakadó szociális problémák jelentősek lehetnek. A munkaidő alatti részegség vagy másnaposság a foglakoztatás elvesztésével járhat, mely anyagi problémákhoz és a lakóhely elvesztéséhez vezethet. A nem megfelelő időben való ivás, és a csökkent ítélőképesség alatti viselkedés jogi következményekkel járhat, mint amilyen az ittas vezetésért vagy a közrend megzavarásáért indított büntetőeljárások, vagy polgári eljárások a magánjogi vétkes cselekményekért.
Az alkoholisták magatartása és a részegség alatti csökkent értelmi képessége alaposan érinthető a környező családot és barátokat, mely házassági konfliktusokhoz és váláshoz vezethet, illetve hozzájárulhat a családon belüli erőszakhoz. Ez hosszan tartó kárt okozhat az alkoholisták gyermekeinek érzelmi fejlődésében a felnőttkor elérése után is. Az alkoholista elveszítheti környezete megbecsülését és tiszteletét akik a problémát az alkoholista által okozottnak vagy könnyen elkerülhetőnek tarthatják."

A marihuána hatásai:
"Bár nagyon sok ellentmondó tanulmány látott napvilágot a marihuána egészségügyi hatásairól, néhány következtetés már levonható a szer fizikai és mentális hatásairól. Általánosságban annyi mondható, hogy az orvosi vizsgálatok a marihuánának káros és jótékony hatásait is feltárták, továbbá rámutattak arra, hogy a szer hatása nagyon is sokféle lehet az alkalmazott dózistól és a használat egyéb jellemzőitől (például időtartamától) függően, továbbá egyénenként is változhat. A marihuánával kapcsolatos jogi kérdések miatt sok propagandaanyag és téves információ kering erről a kérdésről a legalizálás támogatói és ellenzői jóvoltából egyaránt.
A pszichológia hatás, idegen szóval high, magyarul többnyire beszívottság szubjektív jelenség és egyénenként változó. Jellemző hatás például a tudatállapot és az érzékelés megváltozása; enyhe eufória; elégedettség- és ellazultságérzés; letargia; emelkedett művészi, zenei és humorérzék; metakogníció; önértékelés; a lineáris emlékezet zavarai; javuló epizódikus emlékezet; fokozott érzékiség; intenzív érzékelés; megnövekedő libidó; kreatív és filozofikus gondolkodás; paranoia; szorongás; minták és színek fokozott érzékelése."

Éhség:
"A marihuána-használat egyik jellemző következménye a megnövekedett éhség, melynek hatására a használó gyakrabban és többet étkezik a számára szokásosnál. A közelmúltban jelent meg egy tanulmány, mely indokolni véli ezt a hatást, nevezetesen úgy, hogy a kannabinoidok a hipotalamuszban aktiválnak olyan receptorokat, amelyek az élelmiszerbevitelért felelősek."

Lélektani:
"A marihuánafogyasztás gyakran megzavarja a rövitávú emlékezet működését.
A marihuána hatása vélhetően kiterjed a hippokampuszra is, amely feltehetően az emlékezetért és a tanulásért felelős, így romlik a rövidtávú memória. Más források azonban hosszú távon bizonyos típusú emlékezetek javulásáról számolnak be. Megint más források a marihuána neuroprotektív hatását mutatták meg, melynek következményeként a marihuána alkalmas olyan degeneratív betegségek megelőzésére, mint például az Alzheimer-kór.
A krónikus marihuánahasználók maradandó memóriazavarait illetően 1998-ban Bernard Condevaux francia egészségügyi államtitkár adott megbízást egy jelentés elkészítésére. A kutatást Dr. Pierre-Bernard Roques vezette, s azzal az eredménnyel zárta, hogy ,,a modern orvosi képalkotó eszközök (például mágneses rezonancia tomográf) nem erősítik meg azokat a korábbi eredmények, melyek szerint anatómiai változás következik be a krónikus marihuánahasználók agyában”. Arra a következtetésre jutott, hogy szemben az alkohollal és a kokainnal, a marihuána hatóanyaga, a THC nem idegméreg.
Szintén 1998-ban jelent meg egy cikk a Journal of Neuroscience című folyóiratban, amely viszont azt állítja, hogy a THC ideghalált okoz a hippokampuszban, megjegyzi azonban, hogy többek között az aszpirin és az E-vitamin meggátolhatja ezt a hatást.
Egy 2006-os cikk szerint, amely egy tinédzserek körében készült, 1977 óta folytatott vizsgálat eredményeit foglalta össze, a marihuána megnövelheti egyes pszichózisok, mint például a skizofrénia előfordulásának kockázatát. A cikk megállapításait - a vizsgálat módszerei miatt - számos szakember ugyan kifogásolta, más szakemberek viszont független módszerekkel hasonló eredményekre jutottak."

UV pót 2009.02.05. 15:14:21

Nem propagálok semmit, mindenki azzal lazít, amivel akar, de kicsit aránytalannak érzem, hogy míg az egyik növény/vegyület árusítása propagált és busás állami hasznot hoz, addig a másikért lesittelnek és meghurcolnak.

(Én magam sem szívom sem egyilet, sem másikat, csak iszom, mint a kefekötő. (((-: )

Peace, love, respect.

bspbsy 2009.02.05. 15:15:23

a faszom ennyire már nem válaszolok:

kopaszköcsög: nem engem hívnak kopaszmercisnek, mer kicsi a faszom és májer nevet kell kitalálni. vagy mert gecivicce akarok lenni és nincs is mercim. vagy van és húdenagycsávó vagyok. erről ennyit. a fűtől nem hatékonyabb senki, de ha advanced júzer akkor hatékonyabban baszik mindenre.

a propagandadumát leszarom. a tiedet is az ellenzőkét is. nem érdekel az ijesztegtés sem, leszarom hogy NEKEd káros, az érdekel ami nekem káros.

az hogy pl. a köcsög haverom egy megbízhatalan fasz lett, mert füvezik. Ez érdekel.

(már bocs, hozhatnék jópár példát, mire gondoltál: szemékyi igazolványszám, fénykép?)

leszarom a tív év tapasztalatotokat is. épp arról beszélek hogy te a büdös életben nem veszed észre magadon. az alkoholista se veszi észre, nemhogy te!

a blogotokat nem népszerűsítem. az, hogy többen nézik nem jelent népszerűséget.

na csocsi lányok, szivjatok sokat!

bspbsy 2009.02.05. 15:17:50

ja és aki utánam beír az buzi! :DDD

hwang 2009.02.05. 15:21:49

Bambano 2009.02.05. 14:34:21
"az az álmom, hogy az embereknek nincs szükségük tudatmódosító szerekre, hanem vannak annyira értelmesek és felnőttek, hogy képesek megélni az életüket enélkül is."

álmod??? mi??? te szoktál álmodni??? hogymered? miért nem józanul gondolkozol? hm? álmodni? azzal módosul a tudatod...
ittál már reggel kávét? hm?


"Az is az álmom, hogy minden ilyen figurát keményen bekasztliznak, meg az is, hogy a rendőrségünk olyan jól működik, hogy nincs drogkereskedelem az országban."

ok, de szerintem gyorsan igyál egy kávét(koffein...drog) és ébredj fel...

hwang 2009.02.05. 15:23:49

Bambano 2009.02.05. 14:35:50
"miért ne lenne az élsport káros? Még akkor is, ha nem doppingolnak? Tönkre teszik egy gyerek szervezetét, életét, gyerekkorát, sokszor meg sem kérdezik, hogy neki jó-e. "

ok,...szóval tiltsuk be az élsportot? aki élsportoló, azt zárjuk börtönbe? és aki élsportolásra buzdít, azt lőjük tarkón?
nem ez az álmod? hm?

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:26:32

@Freechild: Nem a függés káros, hanem a mértéktelen fogyasztás. És ugye nem haragszol, ha nem hiszem el, hogy CSAK fűfogyasztás miatt, akármilyen mértékű is volt, maradandó szellemi károsodst szenvedett valaki?

blaberus 2009.02.05. 15:26:34

bspbsy, pedig imadom nezni a **tv-t :)

_wood_ 2009.02.05. 15:31:58

lehet, hogy ez a srác egy segghülye, neurotikus, homokos idióta, de ti sem vagytok ám jobban srácok, akik leálltok vele "beszélgentni"...

56.hope.road 2009.02.05. 15:32:44

@bspbsy:
Szerintem jó, hogy itt hinted az igét, gyere gyakran. Igaz, hogy faszságokat írsz, igaz, hogy fogalmad sincs a fű rövid-, és hosszútávú hatásairól, az is tisztán látható, hogy egy pszichés roncs vagy ( talán a sok Nerobol, vagy a sertéshormon...), de nekünk akkor is jó, hogy írsz ide.
Akaratodon kívül tolod a szekerünket a hozzászólásaiddal.
Sokan járnak ide úgy olvasgatni, hogy egy betűt sem írtak még le kommentként, egyszerűen csak olvasnak, tájékozódnak. Információkat akarnak szerezni a fűről, a füvesekről. Ezért jó, hogy írsz ide, mert tökéletes kontrasztot adsz a füvesek kommentjei mellé. Aki olvassa a hsz.-okat, könnyen véleményt alkot, ha te is itt vagy.
Köszönjük ezt néked.
A sok csúnya szóért meg csapj a szádra, amíg más rá nem csap "enterhuszár"!
Én a lábamat sem törölném beléd, mert egy primitív madár vagy, gondolom, vagyunk így ezzel néhányan.
A keménykedős dumádat meg használd élőben, bár aki a neten ilyen kurva kemény, mint te, az az életben egy szánalmas kis pöcs, aki a sarokban ülve iszogatja a kóláját, és pináról álmodik.
Rád férne már egy jó baszás, mert ha így gyűjtöd magadba a feszültséget, jön az infarktus.
Füvezni meg akkor fogunk, amikor mi akarunk, neked sajnos halványak a szellemi képességeid és a lehetőségeid ahhoz, hogy ebben a témában érvényesítsd az akaratodat.

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:33:44

@Freechild: Szóval, ha hitelt érdemlően tudsz a praxisodból, vagy bárhonnan mutatni olyan embert, aki bizonyíthatóan kizárólag a fűfogyasztás miatt épült le szellemileg jobban, mint amennyire a kor előrehaladtával ez várható, akinek ez a leépülés maradandó, visszafordíthatatlan, és amúgy nem volt a fogyasztás megkezdése előőt is elmebetegsége, vagy arra való erős halama, akkor...

Akkor te leszel a világtörténelemben az első, aki ilyet mutatsz, ezt hitelt érdemlően (!)bebizonyítod, úgyhogy vár a Nobel-díj. Továbbá alázatos bocsánatkéréseim, és a véleményem, a világképem teljes átlakítása.

Ott pattog...

pipacsaripacspapucs 2009.02.05. 15:34:46

@_wood_: Ebből is láccik, hogy nem csak kemikáliák élvezetével lehet visszaélni...

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.05. 15:49:23

Ez a bipsi tényleg jól jön a blognak, meg kéne tenni posztírónak, meg keresni hozzá egy petkójankkót és kész a legál 1 éven belül... Mr Green, keressünk egy pár degeneráltat ide, hátha nő Juhrtsánon a nyomás .

bayard 2009.02.05. 16:28:25

egyre több blogban látom, hogy miközben nincs sok hozzászólás a témához, mindig van 1-2 überparaszt beszóló aki miatt pörögnek a kommentek... szerintem bspbsy nem létezik, 80 éves megvadult öregasszonyok habzanak így nemzetvédő tüntetéseiken, de azok meg nem sok blogot látnak szerintem. Azért az szomorú, hogy így kell ma provokálni egy vitát.
Ami Phelpset illeti, ki nem xarja le, mit szív, az olimpia már rég egy vicc, max arra jó az egész, hogy páran belássák, nem akkora para a fű, páran meg pont azt látják, hogy de az, szóval minden megy tovább ugyanúgy, eltelt 10 perc a suliból/munkaidőből

-= If =- 2009.02.05. 16:34:53

@pipacsaripacspapucs
hm. az adatok, amiket leírtam, valóban nem Etiópia legnagyobb problémája, ám lásd be, van köze a blog tartalmához. És igen, valóban nem mentem oda, hogy Ubuntu Huntu-t meginterjuholjam (baaaa), hogy valójában neki születési a degeneráltsága, vagy szerzett- cannabis által. Ám ha a WHO kiad egy ilyen elemzést, akkor lehet hogy azért tették, mert megdöbbentő számukra az adat. Ámbár lehet hogy tévedek. Nade félre mindezt- valóban nem tudnék neked egyetlen egy olyan embert mutatni, aki a THC miatt lett tökhülye. Igazad van. :)

-= If =- 2009.02.05. 16:37:41

...Phelps meg jó srác, és mint olyan, minden marhaságra rá lehet venni. Aki viszont készítette/kijátszotta a médiának a képet, azt szintén ott volt. Ő mit kap? Vádalkut?

Xezs 2009.02.05. 16:41:39

Tény, hogy bspbsynek elég érdekes a stílusa, azért van a mondandójában igazság. Szerintem az ilyen posztokkal mint ez, az a gond, hogy félremagyaráznak egy történést, illetőleg egy káros szenvedélyt veszélytelennek állítanak be. Sajnos az ismerősem között van jópár olyan, aki él ilyesmivel, mint a fű. Eredmény? Szellemi leépülés, lassú reakcióidő, rövidtávú memória romlása, logikus gondolkodásra való képtelenség. Ezeket nem lehet vitatni, ezt többen tapasztalták már, több emberen. Ha őszinte beszéd lenne ezen a blogon, szerintem senkinek se fájna. Ha le lenne írva, hogy a fű nem épp a leghasznosabb az agyadnak, akkor az tiszta sor lenne. Egyébként el lehet gondolkodni, hogy Hollandiában, ami eddig ugye az etalon volt a füvesek számára, miért szigorítják a törvényt, és miért akarják visszafogni a drogok, köztük a fű terjesztését. Ők már kiengedték a szellemet a palackból, és látták hogy nem olyan jóságos az, ahogy a palackban látszott. Az pedig nem igaz, hogy a fű magánügy, ugyanis a szellemileg leépült embereket senki se akarja majd az adójából eltartani. És persze azoktól sem akar senki se rettegni, akik azért rabolnak, hogy a napi adagjuk meglegyen. Van olyan ember aki a fűért a saját haverjait is simán átbassza, szemrebbenés nélkül (volt hozzá szerencsém). Abból pedig, hogy vannak más káros anyagok is, még nem következik az, hogy a fű veszélytelen, és jó.

-= If =- 2009.02.05. 16:50:50

@Xezs
...és az is tény, hogy a stílje akadályozza abban, hogy eljusson a TARTALOM infoértéke a megfelelő helyre- az agyakba.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.02.05. 16:55:39

a seriff hozta az átlagot. egér, aki végre belerúghat a zsiráfba, aminek amúgy a seggéig se ér fel. kicsik öröme.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.05. 17:01:41

Hát,nem lennék bipsi helyében. Bizos nagyon kemény élete lehet szegénynek.

@Xezs: Felüdülés a felbukkanásod. Végre egy olyan fűellenes kommentelő, aki helyesen ír. Ha megengeded, elmondom a véleményem azokról, amiket leírtál. Azt hiszem Veled lehet beszélni, bár bennem van kicsit a félsz, sok a negatív tapasztalat az idetévedt ellenzőkkel kapcsolatban. Bipsi nagyon jó példa...

Szóval
"Szerintem az ilyen posztokkal mint ez, az a gond, hogy félremagyaráznak egy történést, illetőleg egy káros szenvedélyt veszélytelennek állítanak be."
A történés szerintem nincs félremagyarázva. Az történt, haogy Phelps szívott. Ezzel nincs semmi baj, azt csinál amit akar. A fű valóban nem veszélytelen. Ezt senki sem mondta. Viszont a fűellenes propagandában elhangzottakhoz képest valóban elenyészők a veszélyei. Ezzel a prevenció értelmét veszti, mivel a fiatal, amikor először találkozik a kenderrel, rájön, hogy ez nem annyira veszélyes, mint ahogy mondták. Tehát lehet nyomni a crack-et, mert akkor biztosan arról is hazudtak.

"Sajnos az ismerősem között van jópár olyan, aki él ilyesmivel, mint a fű. Eredmény? Szellemi leépülés, lassú reakcióidő, rövidtávú memória romlása, logikus gondolkodásra való képtelenség. Ezeket nem lehet vitatni, ezt többen tapasztalták már, több emberen." Ezt én is tapasztaltam már. Olyan emberen, aki be van szívva. De 2 óra alatt elmúlik. A fűnek hasonló utóhatásai nincsenek. A részeg se nagyon van képben. Természetesen a beszívott ember sem olyan mint a tiszta.

Őszinték vagyunk a fűről. Maximálisan. Én például rendszeresen linkelek a Nemzeti Drogmegelőzési intézet honlapjáról dolgokat. Csak senki sem olvassa el. Mert bízik a hazug kiadványokban, ezért azt gondolja mi beszélünk félre. Pedig nem.

"Egyébként el lehet gondolkodni, hogy Hollandiában, ami eddig ugye az etalon volt a füvesek számára, miért szigorítják a törvényt, és miért akarják visszafogni a drogok, köztük a fű terjesztését. Ők már kiengedték a szellemet a palackból, és látták hogy nem olyan jóságos az, ahogy a palackban látszott."
Hollandiában a drogturistákkal van a gond. Nem tudnak mit kezdeni azokkal az emberekkel, akik a saját országukból oda járnak szívni. Ha otthon is lehetene nekik, nyilván maradnának. Ez a többi ország drogpolitikájának a hibája, nem a Hollandé.

"Az pedig nem igaz, hogy a fű magánügy, ugyanis a szellemileg leépült embereket senki se akarja majd az adójából eltartani."
A füves nem épül le szellemileg. Olvass hozzászólásokat a füvesektől ezen a blogon. Leépültnek tűnnek? Az alkohol leépíti az embert, a fű nem. Ha hozol 1 ellenpéldát újraértékelem az előző mondatom.

"És persze azoktól sem akar senki se rettegni, akik azért rabolnak, hogy a napi adagjuk meglegyen. Van olyan ember aki a fűért a saját haverjait is simán átbassza, szemrebbenés nélkül (volt hozzá szerencsém)"

Akkor ez az ember azért is meglopott volna, hogy csokit vegyen magának. Tolvajjá nem teszi az embert a fű, de a tolvajok is füvezhetnek.
Én ismerek olyat aki meglopott mindenkit. Füvezett is. Nem arra költötte, játékgépre ment el minden pénze. Meg a család aranya, meg minden.

Remélem elgondolkodtattalak...

Freechild 2009.02.05. 17:20:47

@pipacsaripacspapucs:

Erre te is tudod hogy nincs mit irnom :) Jozan elfogulatlan szemlélődéssel megtalálhatóak az összefüggések.
Az elme és tudatproblémák területén nem nagyon lehet olyan esetet találni, ahol igaz lenne az általad elvárt "csak és kizárolag". A kábszereknél meg még ennyire se...

Amugy az If által hivatkozott WHO felmérés adatait lefelezed még akkor is sok és rámutat egy tendenciára...

Thanyaburi 2009.02.05. 17:29:08

A kommentek végig olvasása után szerintem alapvetően 3 probléma van:
1. ahogy ez a bspbsy kezdte h köcsög füvesek stb... azt mutatja hogy értelmes emberi kommunikációra képtelen.Azt mindenki tudja hajtogatni a gyerekének a látod fiam az ott egy köcsög füves. igen ám de egyszer eljön a gyereknek az az időszaka h de apa miért? na akkor mit mondanak az ilyen bspbsy félék? mert!?!
2. egyszerűbb azt mondani a gyereknek h a fű rossz mint megtanítani a mértéktartást. mert ugye az már keményebb dió! sajnos ma Mo.-on a "felnőtt" szülők arra sem képesek h megtanítsák a kulturált alkohol fogyasztást. mennyi velem egykorú (18) fiatalt (és még fiatalabbakat 12-15) látni akik minden 7végén hulla részeggé isszák magukat csak azért h fogyjon és hogy megmutassa hogy ki a fasza gyerek. én szerencsére azon kevesek közé tartozom akiknek meglett tanítva h:"a szeretnél inni egy sört igyál egy sört ha 2őt 2őt de ha a harmadik felénél érzed h nem kell tedd akkor ne idd.de ha úgy érzed h innod KELL akkor nem szabad mert az függőséget okozhat és a függőséggel van a legnagyobb baj!" ezt át lehet vezetni nagyon egyszerűen a fűre is. és nincs probléma. szerintem ezt kellene mindenkinek megtanulnia,tanítania és akkor nem lenne gond... de mindenki más.
3. Mivel mindenki más nekem nem mondhatja meg senki mit tehetek a saját szervezetemmel és mit nem, ahogy én sem mondhatom meg senkinek hogy mit tehet más a sajátjával. pl.: Buddha is megmondta hogy mindenkinek a SAJÁT útját kell járnia. én csak azt szeretném ezzel mondani ,hogy ha elakarok szívni egy rakétát akkor ne kelljen fosnom a kékektől meg feketén az alvilág kezére juttatnom a pénzemet. én is sokkal szívesebben adóznék az álambácsinak belőle és mennyivel egyszerűbb lenne lebattyogni a közértbe és ott megvenni.
Remélem lejött, hogy mit szerettem volna és hogy szerintem mi a jó. Hangsúlyozom h SZERINTEM mivel mindenki más, én így látom.

Xezs 2009.02.05. 17:39:47

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Beszélgessünk, ha már így nekem szegezted a válaszokat.

Csak kiemelek dolgokat az írásodból, amikkel nem értek egyet.

"a fiatal, amikor először találkozik a kenderrel, rájön, hogy ez nem annyira veszélyes"

Természetes, hogy akkor nem jön rá. Senki se jön rá még ekkor. Ugyanúgy igaz az alkohollal és a kemény drogokkal kapcsolatban is. A jó prevenció lényege hogy a hosszútávú hatásokat magyarázza el.

"De 2 óra alatt elmúlik. A fűnek hasonló utóhatásai nincsenek."

Félreértettél. Én olyanokon tapasztaltam, akik szívtak, és tisztán is ezeket a tüneteket produkálták. Sőt, olyat is ismerek, aki régen sokat csinálta, és pont azért állt le, vagy vette vissza az adagját, mert ő érezte ezt saját magán. Más kérdés persze, hogy már késő volt. Azért mondom, hogy nem szabad ezt a dolgot veszélytelennek beállítani, mert most te azt mondod, hogy nincs maradandó hatása, aztán valaki elhiszi és pórul jár. Az emberi szervezetet nem lehet büntetlenül kihasználni, ez minden dologra igaz, ami ingerekkel való visszaélés.

"Hollandiában a drogturistákkal van a gond"

Én nem ezt hallottam. Én úgy tudom, hogy a szervezett bűnözés olyan méreteket öltött a drog miatt, hogy már nem tudják visszatartani. Nem csak a drogfogyasztó helyeket, de a kuplerájokat is szüntetik befele, pont emiatt. Ahol drog van (a füvet is ide értve) ott szervezett bűnözés is lesz, akár legális a drogfogyasztás, akár nem. Erre Hollandia a nagyszerű példa.

"Olvass hozzászólásokat a füvesektől ezen a blogon. Leépültnek tűnnek?"

Isten ments, hogy általánosítsak, de mikor valaki azzal kérkedik hogy ő mennyit keres és mennyi nője van, az minden, csak nem tiszta elméjű. De komolyra fordítva a szót: Nem tudhatod, hogy ki milyen régóta csinálja, milyen gyakran. Van akinél gyorsabban kijönnek a tünetek, van akinél nem. Hasonlóan ahogy pl. a rákba is különböző időtartam alatt halnak bele különböző emberek.

"Az alkohol leépíti az embert, a fű nem."

Az hogy a fű leépít, már fentebb kifejtettem. Viszont mivel te normálisnak tűnsz, arra kérlek, ne ess abba a hibába, mint a legtöbb füves, hogy az alkoholhoz hasonlítod ezt. Mindig van fals összehasonlítási alap, csak keresni kell. A kérdés az, hogy akarjuk-e kendőzni valaminek a rossz hatásait azzal, hogy más dolog rossz hatásait boncolgatjuk? Ez félreviszi a beszélgetést, és eltereli az igazi problémáról a figyelmet. Egyébként csak apró betűkkel jegyzem meg, hogy napi 1 pohár vörösbor egészséges, ezt már bebizonyították. De itt nem az alkoholról van szó, ezért ezt tényleg csak mellékesen jegyzem meg.

"Akkor ez az ember azért is meglopott volna, hogy csokit vegyen magának."

Ezen el lehet vitatkozni, de a tény az, hogy nem csokit vett. Érzésem szerint a csoki nem okoz olyan erős függőséget, és nem annyi embernél mint a fű. Tudom hogy fizikai függőséget nem okoz a fű és ezt el is hiszem, viszont annál nagyobb a tudati függőség. "Milyen jó buli volt" "még egyszer akarom" "olyan ötleteim voltak" - ezeket ismerőseimtől hallottam. Az agyad egy idő után rááll arra, hogy csak fűvel érzed magad a csúcson. Itt jegyezném meg, hogy tisztulás után általában lehangoltság és rosszkedv, befelé fordulás a jellemző, amit a legtöbben egy újabb adag elpukkantásával próbálnak meg elűzni. Ördögi kör? Az hát.

Freechild 2009.02.05. 17:44:31

@smokemyspliff:

3. Buddha komoly életmódbeli tiltásokat követelt meg az őt követőktől. Nem lehetett káros szenvedélyük. Talán nem véletlenül tiltotta. Ne keverd már őt ide...

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.05. 18:02:22

A jó prevenció lényege hogy a hosszútávú hatásokat magyarázza el.

Ezzel maximálisan egyetértek. A tudomány mai állása szerint a kenderfogyasztás hosszútávú negatív hatásai nem bizonyíthatóak.

"Félreértettél. Én olyanokon tapasztaltam, akik szívtak, és tisztán is ezeket a tüneteket produkálták. Sőt, olyat is ismerek, aki régen sokat csinálta, és pont azért állt le, vagy vette vissza az adagját, mert ő érezte ezt saját magán. Más kérdés persze, hogy már késő volt. Azért mondom, hogy nem szabad ezt a dolgot veszélytelennek beállítani, mert most te azt mondod, hogy nincs maradandó hatása, aztán valaki elhiszi és pórul jár. Az emberi szervezetet nem lehet büntetlenül kihasználni, ez minden dologra igaz, ami ingerekkel való visszaélés."

Úgy gondolom számomra a legmegbízhatóbb forrás a saját és környezetem. Én 15 éve szívok. Persze nem folyamatosan. Volt több év szünet is. Nem tapasztaltam sem magamon, sem pedig a környezetemben hasonlókat. Azt, hogy nincs maradandó hatása nem csak én mondom, hanem a szakemberek is.

"Hollandiában a drogturistákkal van a gond"

Én nem ezt hallottam. Én úgy tudom, hogy a szervezett bűnözés olyan méreteket öltött a drog miatt, hogy már nem tudják visszatartani. Nem csak a drogfogyasztó helyeket, de a kuplerájokat is szüntetik befele, pont emiatt. Ahol drog van (a füvet is ide értve) ott szervezett bűnözés is lesz, akár legális a drogfogyasztás, akár nem. Erre Hollandia a nagyszerű példa.

Én úgy tudom hogy a vandálokkal, huligánokkal van gond, akik átjárnak szívni mert az cool, és csinálják a balhét. Mivel csak a füvet lehet legálisan árulni, a többi drogot ott is a maffia terjeszti. Velük is van gondjuk rendesen.

"Olvass hozzászólásokat a füvesektől ezen a blogon. Leépültnek tűnnek?"

"Isten ments, hogy általánosítsak, de mikor valaki azzal kérkedik hogy ő mennyit keres és mennyi nője van, az minden, csak nem tiszta elméjű. De komolyra fordítva a szót: Nem tudhatod, hogy ki milyen régóta csinálja, milyen gyakran. Van akinél gyorsabban kijönnek a tünetek, van akinél nem. Hasonlóan ahogy pl. a rákba is különböző időtartam alatt halnak bele különböző emberek."

Én is említettem már itt hozzászólásomban, hogy mennyit keresek, mit dolgozom, hol élek. Ez annak az eredménye, hogy jönnek ide emberek, akik azzal kezdik, hogy mennyi itt a lepkkant zombi drogos csürhe. Nekik szoktuk megemlíteni, hogy nem gondolná rólunk, ha látná, hogy szívunk. Itt sokan jól keresünk, felelősségteljes munkánk van, normálisan beilleszkedtünk a társadalomba. Ez sokaknak hihetetlen.

"Az hogy a fű leépít, már fentebb kifejtettem. Viszont mivel te normálisnak tűnsz, arra kérlek, ne ess abba a hibába, mint a legtöbb füves, hogy az alkoholhoz hasonlítod ezt. Mindig van fals összehasonlítási alap, csak keresni kell. A kérdés az, hogy akarjuk-e kendőzni valaminek a rossz hatásait azzal, hogy más dolog rossz hatásait boncolgatjuk? Ez félreviszi a beszélgetést, és eltereli az igazi problémáról a figyelmet. Egyébként csak apró betűkkel jegyzem meg, hogy napi 1 pohár vörösbor egészséges, ezt már bebizonyították. De itt nem az alkoholról van szó, ezért ezt tényleg csak mellékesen jegyzem meg."

A THC is csak egy szer. Ezt is lehet mértéktelenül fogyasztani, ahogy most is teszik ezt páran. Én csak azért hasonlítottam a szeszhez, mert az legálisan jobban leépít, mint a fű illegálisan. Azért szoktam ehhez hasonlítani, mivel ezt mindenki ismeri. De inkább tényleg ne keverjük bele a szeszt, nem erről van most szó.

"Ezen el lehet vitatkozni, de a tény az, hogy nem csokit vett. Érzésem szerint a csoki nem okoz olyan erős függőséget, és nem annyi embernél mint a fű. Tudom hogy fizikai függőséget nem okoz a fű és ezt el is hiszem, viszont annál nagyobb a tudati függőség. "Milyen jó buli volt" "még egyszer akarom" "olyan ötleteim voltak" - ezeket ismerőseimtől hallottam. Az agyad egy idő után rááll arra, hogy csak fűvel érzed magad a csúcson. Itt jegyezném meg, hogy tisztulás után általában lehangoltság és rosszkedv, befelé fordulás a jellemző, amit a legtöbben egy újabb adag elpukkantásával próbálnak meg elűzni. Ördögi kör? Az hát."

Persze füvezni jobb, mint csokit enni, de a hatásmechanizmus nagyon hasonló. TV, csoki, sex, szerncsejáték. Ezek mind hasonló függőséget alakítanak ki. Fizikairól egyik esetben sem beszélünk.
Szeretek kirándulni, hegyet mászni. Olyan jó a természetet járni. Mivel szeretem csinálni, költök is rá. Sőt, spórolok. Most akkor természetjárásfüggő vagyok?
A fű depresszív utóhatásával sem találkoztam még a 15 év során. Inkább tompultság, de semmiképp sem lehangoltság jellemzó. Az amfetamin utóhatása a depresszió.

hwang 2009.02.05. 18:09:00

Xezs

"Természetes, hogy akkor nem jön rá. Senki se jön rá még ekkor."

arra jön rá, hogy hazudtak neki...
a jelenlegi "prevenció" az elrettentésen alapul..."ha füvezel, akkor a végén herointúladagolásba fogsz meghalni...stb stb..."

elszív egyet..kettőt...tízet..és még mindig nem akar herointúladagolásba meghalni...
csodálkozik is...és felvetődik a kérdés, mi van ha nem csak ebben hazudtak nekem?

"Én olyanokon tapasztaltam, akik szívtak, és tisztán is ezeket a tüneteket produkálták. Sőt, olyat is ismerek, aki régen sokat csinálta, és pont azért állt le, vagy vette vissza az adagját, mert ő érezte ezt saját magán. Más kérdés persze, hogy már késő volt."

tudományoas nem bizonyított az "amotivációsszindróma" sem a visszafordíthatatlanság...
én sem mondom, hogy kockázatmentes a füvezés...csak azt, hogy jelenleg el vannak túlozva a kockázatok...

azt is nézd meg, hogy az illető milyen rendszerességgel fogyasztot cannabis-t...
havi 1-2? heti 1-2? napi 1-2? deléelőtt 1-2?
mert nem mindegy...
ha naponta 4-et wszívsz, akkor senki sem fog csodálkozni azon, hogy egész nap "hüje" vagy...
miért? mert egész nap be vagy tépve...

hwang 2009.02.05. 18:11:53

Xezs

"Én nem ezt hallottam. Én úgy tudom, hogy a szervezett bűnözés olyan méreteket öltött a drog miatt, hogy már nem tudják visszatartani."

ez kicsit abszurd..nem érzed?
ahol legális, ott bűnöznek vele? ahol meg nem, ott meg??hop..ott meg? hop...ott meg?

azt érdems tudni, hogy megkérdezték a holland polgármestereket erről és a töbségük a legális kannabiszültetvények létrehozására voksolt...

az idétlen drogturistákkal van a baj...akik azt hiszik, hogy ott mindent lehet...szétisszák szétszívják szétgombázzák az agyukat...
ez pedig nem tetszik a hollandoknak...
(érdekes adat, hogy a hollandiában droggal kapcsolat bűncselekmények és szabálysértések 90%-áért a külföldiek felelősek)

hwang 2009.02.05. 18:16:39

Xezs
"Ahol drog van (a füvet is ide értve) ott szervezett bűnözés is lesz, akár legális a drogfogyasztás, akár nem. Erre Hollandia a nagyszerű példa."

ahol pénz van, ott bűnözés is lesz...
már csak az nem mindegy, hogy a forgalom 100%-a feketén megy, vagy csak a 10%-a...
szerinted melyik a jobb?
a 90%-ban legális ellenőrzött dolgok? vagy a 100%-ban illegális feketepicai dolgok?

azt tzdod, hogy hollandiában a 18 év alattiak körében kevesebben próbálják ki a marijuanat, mint a környező országokban(ahol tiltanak)?

hwang 2009.02.05. 18:18:13

Xezs
"Nem tudhatod, hogy ki milyen régóta csinálja, milyen gyakran. Van akinél gyorsabban kijönnek a tünetek, van akinél nem."

én már csak azt nem tudom, hogy ezen hogy segít a feketepiac? hm? hogy segít ezen az ellenőrizetlen minőség? hogy segít ezen a kriminalizálás?

mert én tudom, hogy ezen hogy segítene egy orvos...
de egy rendőr?

hwang 2009.02.05. 18:24:56

Xezs
"Az hogy a fű leépít, már fentebb kifejtettem. "

én nem hiszek a 100% problémamentes szerhasználatban...
de ha összehasonlítjuk a marijuana és az alkohol káros hatásait, akkor nagyon sokkal nyer az alkoholt...
(amit fentebb kifejtettél az inkább az "állandóanszív" kategória...ami mivel állandóan intoxikált állapotban van, természetes, hogy tompul)


"Egyébként csak apró betűkkel jegyzem meg, hogy napi 1 pohár vörösbor egészséges, ezt már bebizonyították"

ahogy számtalan cikk jelent meg a marijuana kedvező hatásairól is..vagy az mdma kedvező hatásairól...és az lsd kedvező hatásairól...sőt...az ópiátok kedvező hatásairól is...

" Érzésem szerint a csoki nem okoz olyan erős függőséget, és nem annyi embernél mint a fű."

pedig de...bármilyen furcsán is hangzik... :))
és most nem bagatelizálni akarok...

"tt jegyezném meg, hogy tisztulás után általában lehangoltság és rosszkedv, befelé fordulás a jellemző, amit a legtöbben egy újabb adag elpukkantásával próbálnak meg elűzni. Ördögi kör"

aki a roszkedv elűzésére használ bármilyen pszichoaktív szert, az rossz úton jár...

hwang 2009.02.05. 18:28:10

Lovag
"Persze füvezni jobb, mint csokit enni, de a hatásmechanizmus nagyon hasonló. TV, csoki, sex, szerncsejáték. Ezek mind hasonló függőséget alakítanak ki. Fizikairól egyik esetben sem beszélünk."

aki tényleg csokit eszik(és nem valami csokinak látszó ipari holladékot), annál kialakulhat fizikális függőség is... :))
tényleg vicces...(bár ehez kurva sokat kell enni kurva sokáig)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.05. 22:57:10

@hwang:
Szóljunk a Narconon-nak, hogy készítsenek egy csokiprevenciós kiadványt. :)

Valahol van itthon kakaó. 100%-os, Úgy néz ki, mint a hasis. Vigyázok majd, nehogy rákattanjak. :) Töményen egyébként nem is olyan finom.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.06. 00:38:32

@zolee76:
Régebben kiderült bspbsy-ról, hogy szcientológus?
Erről lemaradtam. Vagy csak nem emlékszem... (Fűelleneseknek: Már mielőtt elkezdtem volna szívni rossz volt a memóriám. Édesanyám dohányzott, amikor terhes volt, ez okozhat a születendő gyermeknél memóriazavarokat.)

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2009.02.06. 00:42:29

@zolee76: Ez nem az a szcientologista buli...?
Mert akkor egyáltalán nem csodálkozom a stíluson...

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.06. 08:48:12

Ami az én csőröm bassza, (elnézést a kif.-ért), az az, hogy dilettánsok, hozzá nem értők korlátozzák a szabadságom, börtönnel fenyegetnek, és a médiának büszkén nyilatkoznak. 12 éve füvezek, informatikai vezető beosztásban, 17 szerver a kezem alatt, amiknek a beborulása esetén 13 ezer, egyenként 5-25 millió Forint értékű eszköz, és a benne lévő 3-30 millió forint értékű "dolog" lapul. Ennek a vagyonnak a felügyeletének egy órára való elvesztése 1-10 millió forintos kár a cégnek ahol dolgozom. Ekkora felelősséget tesz rám a munkáltatóm, annak ellenére hogy tudja, rendszeresen tekerek. Miért van az hogy az anyósom drogosnak, a kisfalu ahonnan eljöttem drogosnak hív? Lehet a társadalom bulvár által manipulált tudatával van a baj? Nem érzem magam drogosnak, leépültnek, defektesnek.
Szellemileg leépültem? Tegnap a Csörnyei Zoltán fordítóprogramok I. kötetével vígasztalódom. Olvasson bele minden kritikusom, és ítélkezzen a szellemi leépülésemről, társadalmi károkozásomról, veszélyességemről. De nekem még egy ilyen könyv olvasása mindig hasznosabb mint masírozni a gárdával...

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.06. 08:50:26

Natural, jókat írtál, tetszik. Az utolsó mondattal meg teljesen egyetértek.

pipacsaripacspapucs 2009.02.06. 08:53:28

@Xezs: @-= If =-:

Összefoglalnám: Axióma, hogy a fű öl, butít és nyomorba dönt. Az itt blogoló kretén leépültek csak beképzelik, hogy nincsenek egészségi problémáik, szellemileg frissek. A képzeletük nyyira erős, hogy meg is játszák ezt, mind IRL, mind a kommentjeik által ezen a blogon: Úgy tesznek, mintha értelmesen érvelnének, tisztán fogalmaznának.

Viszont vannak okos, tisztánlátó, a realitás talaján álló böcsületes nickek, akik vannak annyira okosak, hogy csupa zagyvaságot acsarkodnak, plasztikus, ám zavaros trágársággal összecementezve homályos gondolataikat (ha élhetek ezzel a kifejezéssel). Na, ők a normális, egészséges és szellemileg fitt emberek.

Ezenkívül ezen a blogon senkinek sem érdeke, hogy bármit is terjesszen, sőt: egy-két elejtett megjegyzéssel akár saját egzisztenciájukat is veszélyeztetik. Egy önszerveződő, informális nonprofit közösség, részint személyes tapasztalatokkal, részint a témában való, tudományos igényű elmélyüléssel kifejezik véleményüket, amiből (a pszichológiai előnyön, ami a vitából származik) semmi előnyük nem származik. Ebből is következik, hogy egyfolytában hazudnak.

És végül, van a hivatsos propaganda, amelyik akár jóindulatúan és őszintén, akár cinikusan poltikai érdekekekt kiszolgálva, hivatalos lózungokat hanghoztat, amiket az élet legalább is részben egyfolytában cáfol. Ők írják a színtiszta és kizárólagos igazságot.

Aha, értem...

(Nem szívtatok túl sokat? Egy-két nap kihagyást javasolnék, meglátjátok, rögtön helyrezökken a világ...)

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.06. 08:57:35

És miért kár a tiltás? Bizony megszerezhető az utcán az éjszakában a kender. A 8 kerben roma gyerekek adtak az egyik este, és a felét azonnal el szerették volna venni, miközben azon reszkettem hogy torkon szúr az egyik egy késsel, azt mondtam nekik, ha türelmesek lesztek holnap is jövök, kaptok még belőle.... Ki a gecinek kell ez a fenyegetettség? Ez a közösség? Melyik tiltó faszjanó szeretné ha a 16 éves kisfiának elvágja a torkát egy roma? Én kidumáltam magam, mert ismerem a dílerek világát, de a 16 éves gyereket ott ették volna meg a dögevők. Kell ez nektek tiltáspártiak? A fiatalok önfejűek, megakadályozni úgysem tudjátok hogy szerekhez nyúljanak, de azt igen hogy ilyen emberek közelébe kerüljenek.
Hogy mi a jobb, egy tájékoztatott biztonságos környezetben élő alkalmi fogyasztó, vagy egy alvilággal kapcsolatot tartó fenyegetett, kiközösített fogyasztó, hát döntse el mindenki maga.

pipacsaripacspapucs 2009.02.06. 09:07:03

@Freechild: "Csak azt a statisztikát hiszem el, amit én magam hamisítok..."

Tudom, hogy vannak olyan, elsősoban Észak-afrikai országok, amelyeknek a kulturális örökségükhöz, társadalmi berendezkedési hagyományaikhoz tartozik, hogy a nők dolgoznak, a férfiak "uralkodnak". Ilyen volt pl. Egyiptom is, ahol az "unatkozó" családfők egész nap kizárólag csak szívtak, és ezáltal az egész társadalmi berendezkedést veszélyeztette a túlzott fűfogyasztás miatti "ellustulás".

Igen létező probléma. Azonban két dolgot kiemelnék emellett:

1.) Sehol sem hallottam-olvastam (A WHO kivételével, amelyik ENSZ-intézmény, amely szervezet költségvetésének tudtommal 40%-át fedezi az USA), hogy kizárólag fűfogyasztás maradandó egsézségi-szellemi károsodást okoz. Az ENSZ-intézmények idevonatkozó statisztikáit pedi legalább is fenntartással fogadom, a fentiek és a tapasztalataim miatt.

2.) Magyarország európai, nyugati ország, ahol a társadalmi hagyományokhoz, a kultúrához nem tartozik hozzá a semmittevés. Aki dolgozik, karriert akar, családot tart fenn, az nem teheti meg, hogy ily mértékben visszaéljen az élvezetével. (Az meg már az én lábjegyzetem, hogy aki pedig Magyarországon ily mértékben visszaél a fűvel, az fű hiányában akármi mással is visszaélne, csak "másba" tényleg belepusztul, szellemileg-egészségileg. Hadd mondjam el én is: Nem kevés alkoholistát láttam lepusztulni véglegesen a környezetemben, fűszívót viszont egyt sem. Ez az én statisztikám, Én a saját tapasztalataimnak, a saját környezetmből készített "mentális statisztikámnak hiszek, messziről jött embernek kevésbé, bár megfontolom.)

-= If =- 2009.02.06. 15:21:49

@pipacsaripacspaucs
ejnye-bejnye, miket feltételezel rólam. Ezt igazán nem vártam, azok után, hogy próbáltam némi objektivizmust vinni ebbe a felettébb szubjektív hangvételű blogba:) A statokkal pedig jól teszed, ha óvatosan bánsz, valóban arra dőlnek, amerre a pénzt látják. Ám a fentebb említett WHO anyagot tőlük függetlenül készítették- csak épp ott is publikálták (ami persze valóban magában hordozza a lehetőséget, hogy a publicité eme morzsáját ott és akkor átírták). Szóval igen, magam vagyok az esendőség, hisz ember a nevem- elképzelhető hogy tévedtem, mikor hitelt adtam egy ilyen írásnak. Ám az vesse rám az első követ, akit soha semmilyen esetben sem tudtak megvezetni. Persze a háttérben van még egy dolog is, amiről sosem szabad elfeledkezni: ...mi van ha?

pipacsaripacspapucs 2009.02.06. 16:02:14

@-= If =-: A mivanha - kérdés mindig is jogos egy egészséges kritikai érzékkel megátkozott nicknél. Én személyes, közvetlen ismeretségi körömre, az ebből leszűrt tapasztalatokra, mentáluisan generált adathalmazaimra, meg ezirányú olvasmányaimra hagyatkozom. Mivel ezek önmagukban nem érvek, a vita innen kezdve kissé értelmetlen és parttalan.

De annyit azért elismerhetsz, hogy az itt blogoló nickek között túlnyomó részt nem a tilalom-pártiak tűnnek olyannak, mint akikre a füvezőkről elmondott hivatalos állítások és általánosítások igazak lehetnek?

Ez is egyfajta adat, talán érdemes lenne beszámítani, ha nem is kizárólagosan...

pipacsaripacspapucs 2009.02.06. 16:04:41

@-= If =-: Azaz lehet, hogy de facto cáfolom az állításomat...?

Pontosítok: "De annyit azért elismerhetsz, hogy az itt blogoló nickek között túlnyomó részt p_o_n_t a tilalom-pártiak tűnnek olyannak, mint akikre a füvezőkről elmondott hivatalos állítások és általánosítások igazak lehetnek?"

Tudom, innen már nehéz kijönni, de mivanha mégis... :-)

Avatar 2009.02.09. 13:05:08

sportgeza.hu/sport/2009/02/07/bolt_erotikus_tanca_egy_ismeretlennel/

"A pekingi olimpián három aranyérmet nyerő jamaicai atléta egy miami mulatóban szinte a táncparketten szexelt partnerével."

Már várom az amerikai futószövetség 3 hónapos eltiltásáról szóló közleményt...

"Hangsúlyozottan fel akarja hívni a futó figyelmét arra, hogy az erkölcstelen viselkedéssel számtalan embernek okozott kiábrándultságot, és különösen azokra a fiatalokra volt kedvezőtlen hatással, akik példaképként tekintenek rá, és igyekeznek a nyomdokaiba lépni."

Vagy a futószövetség nem keveri magát össze az erkölcsrendészettel és a példaképészeti szakértői intézettel?

Xezs 2009.02.10. 01:04:06

Látom megalomániából sincs hiány :)

mepew 2009.02.10. 07:54:59

jó majd a következő olimpián Smoking lesz a hátára festve... faszom Kellogs wehehehe

56.hope.road 2009.02.10. 16:36:57

" Az Omega pedig kifejezetten büszke volt arra, hogy a hírhedtté vált képen Phelps az ő órájukat viselve szívja a marihuánát. "
LOL! :DDD
sportgeza.hu/sport/2009/02/10/phelps/

GreenEye 2009.02.10. 23:44:04

OFF

Hollandiaban valoban a turistakkal van a problema, akik azt hiszik, mindent lehet. Igenis vannak hatarok: elvarjak toluk, hogy csak a coffe shopokban fogyasszanak, es az utcan ezekutan normalisan (der legalabbis torvenytiszteloen) viselkedjenek.
A hollandok nagy resze NEM spanglizik.
A fu legalizaciojat a kemeny drogok visszaszoritasanak celjabol kezdtek el kiserletkeppen. Es kepzeljetek: bejott! Minden ertelemben :) Plusz kisse fellenditette a turizmust... ami aztan a bearamlo latogatok vazolt kulturalatlansaga (vagy szabadsagerzete) kovetkezteben kezdte zavarni a polgarokat, ezert most nehany, foleg hatarmenti kisvaros lazadozik. Megertem oket.

A kulturalt drogfogyasztasrol: a boltban a gomba (szinten legalis vagy legalis-kozeli, megturt statusu, termeszetes tudatmodosito) eladasakor az elado feltesz egy-ket kerdest a vasarlonak. Ugymint hanyan fogjak fogyasztani, kezdok avagy tapasztaltak-e. Ennek megfeleloen javasolja a mennyiseget, instrukciokat az elkeszitesi modhoz es fogyasztashoz, mesel a varhato hatasokrol, vegul elmondja, mi a teendo "bad trip" eseten.
Hazaerven mindezt irasos formaban is megtalalod a csomagban - ha esetleg ugye "valami miatt" elfelejtened.

Nem emlekszem, hogy ennel jolertesultebben (jobban ertesulve???) fogyasztottam-e barmit is eletemben... Komoly trippek voltak, de vegig biztonsagban voltunk.

Na ezt csak ugy a legalizaciorol altalanossagban, bocs a szofosasert - irjak sajat blogot? ;)

GreenEye 2009.02.10. 23:56:41

@56.hope.road: ja, ez nekem is tetszett...

Akkor fog nagyot lesni a vilag, ha egy ev mulva a sracnak ketszer ennyi szponzora van, mert megteremtette a "laza, ember-szeru sportolo" ujdonsult ikonjat, hehehe, a teste pedig elfelejtett megroggyanni az orult kabitoszerezes kovetkezteben, es tovabb ussza a vilagrekordokat. Mar elore rohogok...

En a helyeben a bocsanatkereset igy ertelmeznem:
"Nagyon megbantam, igerem, soha tobbet nem fog elofordulni."
Forditas:
"Legkozelebb tutira odafigyelek, hogy milyen sunyi penzehes kiskocsog maszkal korulottem fenykepezogeppel! Ez a csira egesz este ott smuzolt aztan meg eladja a kibaszott fotot par tizezerert!"
Ha az ujsagok pontosan ideztek, a nyilatkozataiban sehol nem emlitette a marihuanafogyasztast - vagy en nem lattam. Olyanokat mond, mint "what I did", "it won't happen again".

Azt egy kulfoldi kommentelo irta valahol, hogy remelhetoleg ez a kiccsavo (a fotos) nagyon orul a penzenek, mert egy darabig tuti nem lesz nepszeru vendege az egyetemi hazibuliknak :D

56.hope.road 2009.02.11. 00:34:19

@GreenEye:
"egy ev mulva a sracnak ketszer ennyi szponzora van"
Azért nagykirály lenne Sensi Seeds-es úszódresszben.
:D

Avatar 2009.02.11. 12:57:09

@56.hope.road: A Pekingben taroló cáparuha után Londonban jön a kenderdressz. :)
süti beállítások módosítása