Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Hogyan lehet kábítószerrel visszaélni?

2009.02.07. 16:20 Mr. Green

Sosem értettem igazán, mit jelent az a kifejezés, hogy kábítószerrel visszaélés. Csak én vagyok túlsgágosan beszívva vagy ennek tényleg nincs értelme? Direkt mégnéztem a Wikipédiát is, ami ezt mondja:

Tárgyakkal kapcsolatban a helytelen, nem rendeltetésszerű használat számít visszaélésnek (abúzusnak).

Még az is oké, hogy jogi értelemben, de akkor jogi értelemben milyen a rendeltetésszerű droghasználat, a kábítószerrel való élés?

40 komment

Címkék: stoned

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergeroth 2009.02.07. 16:39:27

"Tárgyakkal kapcsolatban a helytelen, nem rendeltetésszerű használat számít visszaélésnek (abúzusnak)."

Mivel nálunk illegális, ezért visszaélsz vele amikor használod, ergo nem rendeltetésszerűen használod.
A rendeltetésszerű használat ezek szerint az lenne, ha nem élnél vissza vele. Viszont arról az állam tehet, hogy nem tudod úgy használni, hogy rendeltetésszerű legyen, mivel illegális.

Következtetés: Amikor azt mondja az állam, hogy nem rendeltetésszerűen használod, akkor bizony saját maga ellen beszél. Ugyanis nem teremti meg a lehetőségét annak, hogy rendeltetészerűen legyen használva.
Követeljük a zárjegyes füvet, adózni akarunk utána!

56.hope.road 2009.02.07. 16:52:35

Bocs gyerekek, témától független, de muszáj elolvasnotok, hátha még valamelyikünk megszabadul a drog karmaiból.
blog.builder.hu/blogs/index.php?blog=&title=fapre_tacpni_szabad
Végre nekem is felnyílt a szemem! Tömök is gyorsan egy pipát annak örömére, hogy megtudtam az igazságot a fűvel kapcsolatban.
Még van esély! Mondj nemet a drogokra, mondj igent a tömegnövelőkre!

Bergeroth 2009.02.07. 22:46:37

@56.hope.road: Elolvastam. A szokásos frázisok, a füvesek szar emberek, blablabla. Mondják ezt azok, akik vegyszereket zabálnak egész nap.
Megintcsak azt nem értem, hogy másoknak miért fáj az, hogyha XYZ füvezik, és nem szteroidokat, fehérjéket, meg mindenféle tömegnövelőket nyom magába? Sose fogom megérteni, hogy XYZ-nek miért kell hogy rosszabb legyen azért, mert valami izomagyú ezt így gondolja.

dropshadovv · http://hartware.tumblr.com 2009.02.08. 02:40:29

@56.hope.road: "a pénzt amit félretettem egy kis fehérjére" :D ROTFLXD

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.08. 08:05:42

Ennyit tettem hozzá a gyurmás gyerkőc posztjához, de még moderálás alatt van:
Takonypócok ébresztő! A hangnem azért ilyen mert az író felülkvalifikált, és hatelemis, így joggal feltételezem hogy sem az abúzus, sem az addikció szavakat nem értelmezi.
Szóval Ébredj gyurmabuzi, a thc 6 ezer éve jelen van a legtöbb kultúrában, míg az általatok használt gyógyszerek legtöbbje 20 éve. Használatukat először az állattartásban vezeték be, és használják ma is. 20 nap élelmiszeripari várakozási idő van a megetetett csirkére mert oly mértékű májkárosodást okoz. Ha jártál már ilyen farmon tudnod kell hogy amíg egy pulyka 9-7 hónap alatt éri el a vágósúlyt 5-7 kg, addig a gyógyszerrel(amit ti fehérjének hívtok) 4 hónap alatt vágható lesz. bár igaz, a megnövekedett tömege miatt csak 1 hónapig tud járni utána a gazda leteszi egy olyan részére az ólnak ahol eléri járás nélkül is a vizet és a tápot. Egyétek bátran 30 évesen leesik a herétek. Állatok vagytok mindannyian ezt érdemlitek. Szóval hajrá gyerekek lehet feszíteni, addig biztosan imponálni fog a csajoknak amíg le nem kerül az alsógatyesz, aztán ha gyermeket akkartok két lehetőség elé állít az evolúció:
1: sterilitásod miatt elhagy az asszony
2: születik egy 7 fejű, 6 lábú és öszvér, amiről tudjuk hogy nem nemzőképes, de szerencsés esetben nemzőképes valamivel kevesebb lábú de kötelezően dializálandó gyermekkel is megáldhat a sors.
Én a spanglinál maradok: Peace;)

Thanyaburi 2009.02.08. 11:48:57

@Natural: egyet értek veled! ezt adom:D ezek után megnézem a te blogodat is:D nem értem miért zavarja ezeket az izomágyúakat hogy valaki eltol 1 spanglit... 1ébként meg akik ezeket a "csirkenövelőket" tolják csak látványra mennek... amikor meg emelni kell 1 olyan dolgot ami nem súlyzó összeszarják magukat.aztán meg mivel "izma" van azt hiszi hogy ettől mindenki megijed... tavaly láttam éppen 1 verekedést ahol egy ilyen kokszos állatot egy 170 magas vékony de izmos sportolófiú úgy kiütött mint a szemét... na mind1 én is maradok a spanglinál és az úszkálásnál (meg a repülésnél^^)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.08. 11:55:06

Engem nem zavar, hogy nyomják magukba a (sokszor szintén tiltott) szereiket. Nekik mi bajuk lehet velünk?

Én azt szóltam hozzá. Még moderálás alatt...

"kérem szépen, mert nagyon nincsenek tisztában dolgokkal

Kérlek szépen, te nem vagy tisztában a dolgokkal.

"A legjobb, amikor mutogatják a linkeket, ahol "tudósok" "tudományosan" bebizonyították, hogy a marihuána szinte már-már hasznos, sőt legalizálják mert akkor minden jó lesz.
Természetesen a tudósoknak nevük nincs, a kísérletekről semmilyen dokumentáció készült, de ha készült is, akkor a papírjából tekertek egyet és elszívták..."

Na figyelj:

www.ndi-szip.hu/EBookPeriodicalData.aspx?id=f8256ec5-05ae-49bf-aada-743c7cbbc9e3

A link a Nemzeti Drogmegelőzési Intézet szakmai információs portáljára mutat. Eredetileg az Oxford University Press adta ki. Benne vannak tudósok nevei, kutatásai névvel. Nem tekertük be, nem szívtuk el.

Kérlek mutass nekem olyan tudományos tanulmányt, ami az ellenkezőjét bizonyítja. Hol vannak ezek? Belecsomagoltad a tömegnövelődet? Addig, amíg ezt nem prezentálod egy hiteltelen szájkaratés maradsz. Várom a választ! :)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.08. 12:23:09

Hehe, kimoderáltak. Pedig csak annyit írtam, hogy nem vagyok degenerált meg segghülye, aki a kisujját sem képes felemelni..
Hagyom is őket a picsába...

pwpw 2009.02.08. 12:57:54

ehh medő vita.. olyan, mintha a herkást próbálnád meggyőzni, h inkább szívjon

Bergeroth 2009.02.08. 13:19:02

Agyukra ment a koksz, agy helyett is már izom van. Azért érdekelne, mondjuk arra képesek lennének-e, hogy 1 hónapig semmilyen szart nem szednek be. Mert mint tudjuk, aki füvezik az bármikor abba tudja hagyni, akár évekre is. De megnéznék egy ilyen izomagyút, hogy kibírná-e a fehérjéi nélkül mondjuk egy hónapig.
A választ szerintem mindenki sejti.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.08. 14:00:05

"Amúgy gondolkodtál már el pl azon, hogy miért ítélik el sokan a füvet? Ja mert tudatlanok szerinted... akkor szerinted bunny is az. Gratulálok"

Őt tartják a nagy tudósnak:

www.drugsbunny.net/tevekenyseg/drogprevencio

Hogy nkem mennyire elegem van abból, hogy önjelölt addiktológusok, akik azt hiszik nagyon értik ezt a témát mindenféle utánaolvasás nélkül osztják az észt. Mikor lesz már ennek vége, hogy a dilettánsok publikálnak mindenféle faszságokat, a bárányok meg skandálják utánuk?

öntöttvasaknafedlap 2009.02.08. 17:20:55

üdvözletem a hölgyeknek, uraknak a kedves füveseknek és nemfüveseknek!!

Na mármost kezdjük ott van a fű és a sport.
Gondolkodjunk el azon hogy melyiknek is van nagyobb értelme.Nos a fű az leginkább leamortizál és roncsolja a szervezet míg a sport általában az egészség jelképe.
A fű akárhogy is nézzük káros akár milyen tudományos kísérlettel is akarjuk bizonyítani. A tüdő nem arra lett kitalálva hogy a füstöt szívjuk be.Ez speciel a kisebbik gond de hogy még az agy sejteket is felemésztik az már igen komoly.Most lehet jönni azzal "húú hülye vagy szart se értesz hozzá".Így van nem értek hozzá csupán megfigyelések a minden napból és a környezetemből.
Most nézzük a sportot. Nem tudom mire fel van ez a nagy dopping felhajtás hogy így buta koxos úgy buta koxos és a buta gyurós jelzők.Mint minden sportban itt is fellelehető a dopping bár kisebb részben mint akár hogy is gondoljátok.
Térjünk ki a tömegnövelő és fehérjére:
-tömegnövelő fehérje =tápanyag koncentrátum
- a fehérje tápanyag amit ugye minden nap beviszel a szervezetedbe csak a testépítőknél nagyobb mennyiségben kell bevinni így nem megoldható hogy csak szilárd mennyiségben vigyék be
-a tömegnövelő az pedig fehérje és szénhidrát amit szintén beviszel minden nap a szervezetbe
-a testépítők és álltalában az élsportolók akik komolyan veszik az estek 90%ban komolyan veszik a kajálást ennek tudható be a fejlődésük nem holmi doppingszernek.
-és majd el felejtettem a gyerekkaják instant kaják nagyrésze ugyan ezekből a tápanyagokból épül fel mint a tömegnövelő és fehérje készítmények
Csak hogy lássátok a törődést ismét feltenném a kérdést, melyik is a károsabb a sport vagy a drog?
mondjátok itt hogy 20 év mulva a sportolónak nem fog fel állni és a drogosnak?
a környezetemben van jó pár füves aki igen intenzíven csinálja a dolgokat és nem igen tudnak mit kezdeni a barátnőikkel az ágyban,míg a sportolóktól nem hallottam ilyet...
A drog az drog és több mint valószínű hogy azért illegális mert nem egészséges. ha egészséges akkor nem tiltaná mindenki és nem büntetnék
Nézzük a tömegnövelőt fehérjét ahogy a fentiekben említették: lehet boltban kapni bevizsgált termék így nagy az esélye hogy nem káros és nem fog tőle megdögleni az ember.
A függőségetek abból látszik hogy a drogért éltek azt tartjátok az istennek és ebből nem is engedtek
minden többi szar.Tudom jönnifog a kérdés a többi gyurós meg a csak a kinézetért igen vannak céljaik amiket meg akarnak valósítani csak ám ezárt igen sok mindent meg kell tenni a nap 24 órájában.
és nem csak leülni és elszívni egy füves cigit mert az túl könnyű lenne.
Mellesleg hogy ne maradjon ki a drog és a cigisem azokat is teljes mértékben elutasítom úgy ahogy a doppingot is.
Megjegyezném hogy doppingot használó emberek nem roncsolják anynira a szervezetet mint a drog alkohol cigi.
Ha pedig még mindig fikázzátok a sportot lehet utána olvasni.tudom jönni fog a válasz én meg a füvezésnek.
sajnos arról nem lehet semmit olyan tudományosat olvasni ami meggyőzne arról hogy miért is érdemes használni ugyanis egy teljesen értelmetlen dolog.
Próbáljatok inkább sportal foglalkozni mint hogy minden nap flesseltek :)
Köszönöm a figyelmet!

Bergeroth 2009.02.08. 18:20:51

@öntöttvasaknafedlap:
Ha nem értesz hozzá, akkor miért kell önjelölt prokátort játszanod? Rosszebb lesz neked attól, ha mondjuk valaki elszív egy spanglit?
Minket nem zavar, hogyha kokszra költöd a lovédat, ellenben veled, akit zavar ha más füvezik.
Hol van ebben a ráció?
Jó lenne ha mondjuk téged se zavarna, hogy ki mivel hogyan mennyit és mikor.

2 éve nem szívtam mert nincs kedvem, én kibírom fű nélkül, mostmár lassan 2 éve. Bár ha van, akkor miért ne.
Te meddig bírnád ki a fehérjéid és a tömegnövelőid nélkül?

öntöttvasaknafedlap 2009.02.08. 18:30:43

ott van a ráció hogy én egészségesen élek tipedig szétbasszátok magatokat azzal amire azthiszitek hogy egészséges és semmibajotok nemlessz tőle.
A fehérje és a tömegnövel egyszerű kaja
csirkét meg rizst vennék vennék ha lenne pénzem de mivel így kitudom egésszíteni fehérjével a napi tápanyag szükségletemet ezért azt veszek.
Ha meg netán nem veszek fehérjét vagy tömegnövelőt akkor többet eszek ennyi a nyitja köszi :)

Acmee 2009.02.08. 18:34:01

@öntöttvasaknafedlap:

Akkor tisztázzuk kicsit a dolgot! Az emberi test pedig arra sem lett kitalálva, hogy több mázsát emeljen, jópár kilométert lefusson egyhuzamban, stb. Azt sem akarom emlegetni, h talán nem véletlenül halt meg "spontán" nem egy focistánk az utóbbi időben.

Nem vitatom, káros a fű is, ugyanúgy, mint a városi levegő. Az élsport is ugyanúgy káros, mint a városi levegő. Van 1-2 ismerősöm, akik anno élsportolók voltak (súlyemelő, focista), kivan az összes ízületük, szegények alig tudnak felkelni a fotelből, annyira tönkretette a folyamatos túlterhelés.
Nagyon sokáig én is rendszeresen edzettem, a mai napig nem vetem meg a sportot, azonban akkor hagytam abba az intenzív, magas terheléseket, amikor a vállaim, könyököm, térdeim elkezdtek úgy recsegni-ropogni, mint szüleimé.

Felhívnám többek közt a figyelmed arra, h az sem feltétlenül egészséges, hogy gyorsabban növeled az izmaid erejét, térfogatát, mint ahogy az ízületeid, ínszalagok, stb. erősödni tudnak!

A megfigyeléseid nyugodtan vágd be az alsó fiókba, mivel nem vagy objektív megfigyelő. Nyugodtan olvass utána a neten (nem kevés tanulmány van, nevesebbnél nevesebb intézetektől) kutatásoknak, annak nyugodtan hihetsz. Továbbá azt figyeld meg, hogy az egy orvos által készített tanulmány vagy ártalmatlannak, vagy rendkívül ártalmasnak minősíti. No de egy orvos sem objektív. Egy csoportnyi kutató már inkább annak mondható.

A fehérjékkel, tömegnövelőkkel kapcs: Hidd el, ha akkora tápanyag-mennyiségekre lennénk "kifejlesztve", mint amennyit azokkal a szarokkal magadba viszel, akkor legalább fél köbméteres gyomrunk lenne. Azt se vedd teljesen egészségesnek, ha valamilyen anyagból többet viszel a szervezetedbe, mint az igényelné.

A szuper kis dogmád: "a drog azért nem legális, mert nem egészséges"

Baszki. Se a cigi, se a kávé, se az alkohol nem az. Akkor hogyisvanez?

Senki nem tartja itt istennek a füvet, szimplán a "gőz kiengedését" nem egy diszkóban eltöltött éjszakával oldjuk meg, hanem egy cigivel.

Doppingot használó ember szervezetét nem roncsolja a cucc? Hol élsz te baszki, a Holdon? Szerinted mi a picsáért van betiltva az összes doppingszer? Mi a picsáért torzul el a doppingosok arca(tudod, kiszélesedik az állkapocs)? Miért van az, hogy szigorú adagolása van? Volt tapasztalatom doppingszerekkel kapcs. is. Kurvára nem leányálom, nem olyan szép és jó az, ahogy azt látod! Nem tudtam még annyit szívni együltő helyemben, hogy ingerült legyek mint az állat, vért pisáljak, valamint hasonló jóságok. Tényleg olyan geci ártalmatlan a dopping??

Tudod mi férne rád? Egy jó adag objektivitás, valamint egy jó adag tolerancia!
Ne akarj beledumálni mások dolgába! Csináld a sajátod, foglalkozz azzal, aztán nem lesz problémád. Ennyi. Viszlát!

Bergeroth 2009.02.08. 19:13:20

@öntöttvasaknafedlap: Nem válaszoltál a kérdésre.

"2 éve nem szívtam mert nincs kedvem, én kibírom fű nélkül, mostmár lassan 2 éve. Bár ha van, akkor miért ne.
Te meddig bírnád ki a fehérjéid és a tömegnövelőid nélkül?"

Ha kibírod te is a fehérjéid meg a tömegnövelőid nélkül mondjuk 2 évig, akkor én kérek elnézést. Viszont ha nem, akkor ennyit arról, hogy melyik az addiktív "drog", és melyik nem az.

öntöttvasaknafedlap 2009.02.08. 19:23:03

"Hidd el, ha akkora tápanyag-mennyiségekre lennénk "kifejlesztve", mint amennyit azokkal a szarokkal magadba viszel, akkor legalább fél köbméteres gyomrunk lenne."
csakhogy ám míg egy otthon ülőnek minimális tápanyagra van szöksége addig egy sportolónak jóval többre
de azt hiszem itt most nem ez a lényeg
a lényeg hogy szentnek tartjátok a füvet. azért éltek haltok :))
elborította már az agyatokat a fű :D:D

Bergeroth 2009.02.08. 19:55:16

"a lényeg hogy szentnek tartjátok a füvet."
Több ezer éves kultúrája van a fűvezésnek, és bizony mindig is szent növény volt. Hoppá mi?

"...azért éltek haltok :))"
Te meg a gyúrásért és a kokszért, mi a különbség?

"elborította már az agyatokat a fű :D:D"
A tiédet meg az állandó gyúrás, meg a vegyszerek. De ez engem nem zavar, mindenki azzal teszi tönkre magát, amivel akarja.
Viszont téged zavar, hogy az itt jelenlévők között van olyan aki füvezik.
Ebből viszont logikusan következik, hogyha pl. a jelenlévőket nem érdekli, hogy te miket tömsz magadba azért hogy erősebbnek látszódj, akkor viszont te milyen jogon szólsz bele?

És jó lenne ha válaszolnál a fentebb feltett kérdéseimre is.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.08. 20:44:13

"ott van a ráció hogy én egészségesen élek tipedig szétbasszátok magatokat azzal amire azthiszitek hogy egészséges és semmibajotok nemlessz tőle."

Először is nem lessz, hanem mesz. Az első kivétel, amit nyelvtanból megtanítanak. A muszály is idegesít, de azt rontják el a legtöbben. De én csak egy szánalmas, agyatlan füves vagyok. Sajnos ez a heppem. Bocsánat!

Aha, szóval a szakmai karrier csak illúzió. Az, hogy jól keresek, megbecsülnek, jól élek csak egy füves álom? Aha, értem. Utánanézek. :)

hwang 2009.02.08. 21:47:54

öntöttvasaknafedlap 2009.02.08. 17:20:55

"Nos a fű az leginkább leamortizál és roncsolja a szervezet míg a sport általában az egészség jelképe."

ha kicsit jobban végiggondolod ezt a mondatot, rájössz, hogy mekkora értelmetlenséget mondtál...
(induljunk ki abból, hogy egy "anyagot" egy "fogalom"-mal hasonlítassz össze...)

".Ez speciel a kisebbik gond de hogy még az agy sejteket is felemésztik az már igen komoly."

te most az alkoholról beszélsz? hm?
szerintem nézz utánna az endokannabionid rendszernek...

"Csak hogy lássátok a törődést ismét feltenném a kérdést, melyik is a károsabb a sport vagy a drog?"

először viszakrédeznék(megha bunkóság is), hogy: Mi az "a drog"? hm? mert amíg "a drog" fogalmával nem vagy tisztában, addig nincs miről beszélni...
én személy szerint drogokat ismereek.."adrog"-gal még nem találkoztam...
egyébként milyen kritériumrendszer szerint szeretnéd megállapítani, hogy melyik a "károsabb"?

"itt hogy 20 év mulva a sportolónak nem fog fel állni és a drogosnak?"

még egy kérdés...ki a drogos? az aki alkalmanként fogyaszt drogokat? a rekreációs fogyasztó? a függő? hm? a "drogos" csak illegális drogokat fogyaszt? vagy legálisakat is?
hm?
és a sportoló? az élsportoló? "rekreációs" sportoló? vagy alkalmi szájkaratés?
hm?

előbb ezeket kellene tisztázni...

"míg a sportolóktól nem hallottam ilyet... "

ha már testépítésnél járunk...akkor egy nevét elhallgató forrás szerint a versenyek előtt 1-2 héttel a szálkásításnál már nem nagyon megy a dolog...(26 évesen)

"A drog az drog és több mint valószínű hogy azért illegális mert nem egészséges."

ezzel amondatoddal elárultad a teljes dilettantizmusodat...
nincs olyan, hogy "adrog"...drogok vannak...egy jó részük legáis egy jó részük illegális...
az, hogy melyi kszer melyik csoportba került és miért, az rejtély...(lásd alkohol/nikotin sokal károsabb és addiktívabb, mint sok más illegális drog...thc/mdma/lsd)

egyébként a tiltott drogok nem azért vanna ktiltva, mert veszélyesek, hanem azért veszélyesek, mert tiltva vannak...
(lásd a mostani gyógyszerbotrány...a feketepiaci gyógyszerektől(legális drogok illegális forrásból) hányan haltak meg az elmúlt héten)

"ha egészséges akkor nem tiltaná mindenki és nem büntetnék"

gondolom a cigaretta is egészséges a szmodra...hát akkor rajta...hajrá...

"Megjegyezném hogy doppingot használó emberek nem roncsolják anynira a szervezetet mint a drog alkohol cigi."

a doppingszerek, az alkohol, a cigi...ezek mind mind drogok...

"sajnos arról nem lehet semmit olyan tudományosat olvasni ami meggyőzne arról hogy miért is érdemes használni ugyanis egy teljesen értelmetlen dolog."

ez egy érdekes megközelítés...
1, senkit se érdekel, hogy te használsz-e vagy sem drogokat...
2, ha te értelmetlennek látod, akkor ne használj...senki sem fog beleszólni...
3, sok ehlyen olvashatsz az lsd a thc és az mdma gyógyászati felhasználásáról(mind tiltot illegális drogok, számtalan pozitív hatással...pl az mdma-val kezelt PTSD-s betegek 75-80%-ának javult az állapota(hagyományos kezeléssel ez a szám 10-15%)
4, mi(de én biztos), nem arról akarjuk meggyőzni az embreket, hogy "drogozni jó", hanem arról, hogy a drogtilalom károsabb, mint a drogok...és a drogok károsságát legális szabályozott keretek között lehetne a minimálisra csökkeniteni...

hwang 2009.02.08. 21:49:43

öntöttvasaknafedlap 2009.02.08. 18:30:43
"ott van a ráció hogy én egészségesen élek tipedig szétbasszátok magatokat azzal amire azthiszitek hogy egészséges és semmibajotok nemlessz tőle."

mégha igaz is lenne, akkor se lenne semmi közöd hozzá...
ráadásul ez egy egészégügyi probléma...miért akarod a btk-val kezelni?
te ha megfázol, akkor az orvoshoz mész, vagy a rendőrhöz?
hm?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.09. 10:16:26

@zolee76:

Szóval ő bspbsy?
Kicsi ez a bloggervilág. :)

Avatar 2009.02.09. 10:24:11

@öntöttvasaknafedlap:
"Csak hogy lássátok a törődést ismét feltenném a kérdést, melyik is a károsabb a sport vagy a drog?
mondjátok itt hogy 20 év mulva a sportolónak nem fog fel állni és a drogosnak?"

Na bazmeg... Ez a Phelps gyerek hogy tönkre teszi magát! Sport is, meg fű is! Neki aztán biztos nem fog felállni 20 év múlva... :)

OmegA404 (törölt) 2009.02.09. 13:51:41

Ugyan ugyan, mit számít ez?
A drogos és a koszos is vehet viagrát, nem?
Nem mindegy mi miatt nem áll fel 20évmúlva...
A köcsög vénasszony, a spanli vagy a koksz miatt?

56.hope.road 2009.02.09. 15:16:24

@öntöttvasaknafedlap:
Kedves öntöttvasaknafedlap!
Én nem szándékozok ennyire neked esni, értékelem, hogy indulásnak egy olyan hangot ütöttél meg, amely még alkalmas arra, hogy egymás fikázása helyett próbáljunk normális vitát kibontakoztatni.
Kezdésnek nézzük a testépítést.
Elkerülvén a félreértést, gyorsan szögezzük le: Semmi bajunk a testépítőkkel!
Őszintén mondom, mindenféle gúny nélkül, én tisztelem a kitartásotokat. Kemény meló van egy izmos test megformálásában, rengeteg munka van benne, ez messziről látszik. Ahogy mondani szokták, "ezt sem a verebek hordták össze". :) Monoton munka, kitartást igénylő, ezért minden tiszteletem a tiétek (persze, csak azoké, akik ezt emberileg megérdemlik, ilyen Picurok, bspbsy-ok, fölényeskedő izomagyak kizárva!).
Akármennyire mondjátok, hogy az általatok szedett tömegnövelők ennyire, meg annyira természetes eredetűek, meg nem károsak, én nem merném magamba tömni őket. Az elején minden szép meg jó, de senki nem láthat a jövőbe, nem tudhatni, hogy a későbbiekben hogyan reagál a szervezetetek ezekre a most bevitt anyagokra. Lehet, hogy nem vagyok kellőképp tájékozott a témában, ezt elismerem, így még azt sem kétlem, hogy adott kérdésben nektek van igazatok.
Felnőtt emberek vagytok, majd ti eldöntitek, mit szedtek be, vagy mit nem, ez mindenkinek a saját felelőssége. Engem nem zavar, nekem nincs károm belőle, a társadalomnak sincs. Ebből kiindulva úgy gondolom, ha nektek ez jó, csináljátok.
Könnyen abba a hibába esünk, hogy általánosítással leminősítünk egy adott csoportot, lásd. pl. az izomagyú gyúróst, vagy a mihaszna, lusta füvest, hogy témánál maradjak. Biztos van ilyen mindkét szóban forgó csoportban, de hogy mindenkit ilyennek állítsunk be, az azért barokkos túlzás lenne. A ti részetekről is, igen.
Képzeljük el, hogy egy civil szervezet nekiállna lejáratni benneteket, testépítőket. Ilyeneket olvasnál, hallanál mindenhol, hogy :
- a sok bevitt mesterséges anyagtól agresszívek, kiszámíthatatlanok a gyúrósok
- hibás képet mutatnak a felnövekvő ifjúságnak, eltorzítva a természetes test szépségeit
- tönkreteszik magukat, túlterhelik a szervezetüket, ezzel jelentősen megterhelve a TB-- önimádóak, nárcisztikus vonások fedezhetők fel bennük
- stb.
Hülyén hangzana, nem? Pedig azért van némi igazságalapja. A furcsa az lenne, hogy ilyen vádak alapján simán be is tilthatnák az egészet. Kellő társadalmi támogatottság kell hozzá, itt Mo.-on ennyi elég a sikerhez.
Pedig ti csak lejártok a terembe, gyúrtok, kifújjátok a napi gőzt, élvezitek a fejlődéseteket.
Nem ártotok senkinek, aztán mégis baszogatnának érte, ne adja isten, törvényi erővel tiltanák a testépítést pl. az előbb felsorolt érvek alapján.
Látod, mi füvesek most ugyanebben a cipőben járunk.
Füvezünk, senkinek sem ártunk vele (max. magunknak, mint ti a terheléssel), a TB-t annyira veszélyeztetjük, mint pl. ti. Csak mi mondjuk légúti betegségek kapcsán (ami kivédhető egy vizipipával!), ti meg mondjuk az izületi betegségek későbbi kezelésével.
Senki nem kérdőjelezi meg a sport fontosságát, akár füvezünk, akár nem, ez ettől teljesen független.
Az borította ki a bilit, hogy Picur cimborátok annyira okos, hogy messzemenő következtetéseket von le rólunk úgy, hogy semmit, de semmit nem tud a témáról.
Hogyan fogadnátok, ha néha-néha megjelennénk a gyúrós blogokon, és ontanánk magunkból a sok hülyeséget(leginkább a megalapozatlan hülyeségeket), hogy a társadalom megrontói vagytok, mert a gyúrás káros, a szemközti Pistike is arról álmodik, hogy 50-es karja lesz, pedig ez nem normális, hogy egészségtelen, amit csináltok, hogy tessék abbahagyni, mert rossz képet közvetítetek a fiatalság felé, meg ilyenek.
Gondolom, elhajtanátok a fszba minket.
Hát itt is ez jár annak, aki nulla információ birtokában osztja az észt arról, hogy mennyire káros a füvezés, meg ilyenek.
X éve szívjuk, ha valaki, akkor mi pontosan tudjuk, hogy mennyire káros, nem gondolod?
A lényeg a békesség. Férjünk már meg egymás mellet, ne ugassunk bele egymás dolgaiba, pláne úgy, hogy nem is értünk annyira hozzá, mint a másik!
Ha csak úgy besétálhatnánk a patikába, és ott megvennénk a kis füvünket, akkor a fű körüli - az illegalitásból fakadó - problémákat ki is iktathatnánk, megszűnne az alvilág szerepe.
Úgy kb. , ahogy ti besétáltok és megveszitek a tömegnövelőtöket, most már teljesen legálisan.
Kb. 15 évvel ezelőtti gyúrós cuccok között a java csempészárú volt, többnyire ciril betűs dobozban, üvegfiolák, amikre semmi sem volt írva. Na ez a feketepiaci beszerzés.
Ez van most nálunk a fűvel kapcsolatban, mindenféle szeméttel felütött cuccok, kvarchomok, amelyek hatására kialakult betegségek orvoslásakor aztán csilingel a közös TB kassza később.
Élni és élni hagyni. Ez a lényeg.
Sok sikert a további gyúráshoz, remélem, te képes vagy megérteni ezeket a dolgokat, amiket leírtam.

56.hope.road 2009.02.09. 15:45:28

@56.hope.road:
helyesen:
"- tönkreteszik magukat, túlterhelik a szervezetüket, ezzel jelentősen megterhelve a TB-t
- önimádóak, nárcisztikus vonások fedezhetők fel bennük
- stb."
:P

pipacsaripacspapucs 2009.02.10. 09:16:38

@öntöttvasaknafedlap:

"Csak hogy lássátok a törődést ismét feltenném a kérdést, melyik is a károsabb a sport vagy a drog?
mondjátok itt hogy 20 év mulva a sportolónak nem fog fel állni és a drogosnak?"

Hűb... Ezexerint csupa káros szenvedélyem van, beleszámítva az intenzív sportolást, de sajnos, kihagyom az abszolút egészséges kokszot... Psszt, csak a feleségemnek ne mondjátok meg, hogy húsz (20) éve csak képzelődik, mikor éjszakánként hozzábújok...

Vaze, majdnem hüjén haltam meg. Micsoda szerencse, hogy okosságokat is lehet olvasni szagértőktől...

kitiara 2009.02.10. 10:45:00

@56.hope.road: hú... grat, nagyon szépen,összeszedetten,nem fröcsögve mondtad el a lényeget.maximálisan egyetértek.
ez a bunny meg egy idióta, sciék várják ölelő karjaikba :)

hwang 2009.02.10. 10:56:09

pipacsaripacspapucs 2009.02.10. 09:16:38

"Psszt, csak a feleségemnek ne mondjátok meg, hogy húsz (20) éve csak képzelődik, mikor éjszakánként hozzábújok..."

ugyanezt üzenem én is a feleségednek...
:))))

pipacsaripacspapucs 2009.02.10. 13:52:24

@hwang: Átadom! (Az üzenetet...)

Ha már a sportnál tartunk, mennyit futsz százon, törött lábbal? :o$

hwang 2009.02.10. 14:06:02

@pipacsaripacspapucs:

kétszer nyertem meg a 100m-es fedettpályás véraláfutást...
:)))

GreenEye 2009.02.10. 19:56:36

hja, ez a visszaeles dolog mindig is baszta a csoromet :)
mivel szerintem en magam azt inhalalok, amit akarok - kezdve a telken ego avartol -, a visszaelest talan ugy lehetne ertelmezni, hogy valakit megkotozok, szajaba tomok egy spanglit, es befogom az orrat...

a nyomingerblogbol ez a vezerfonal tetszik a legjobban:
"Először is miért írok erről, miért kell erről írni, amikor már mindenki leírta?
Azért, mert ahogy nézem, még mindig durva homály van sokak fejében a fűvel kapcsolatban."
majd:
"Én úgy beszélek a fűről, hogy láttam már, láttam már embereket akik kipróbálták, voltam már beszívott társaságban,"

ehehehe

erre beirtam, hogy en is voltam mar kocsmaban es lattam reszegeket, tehat maris nekiallok magasroptu ertekezest irni az alkoholizmusrol...

erdekes, hogy ebben semmi sertegeto nem volt - nemely mas kommenttel ellentetben -, megsem jelent meg az oldalon.
miert? valasz:
//válasz: másik kommented törölve lett idióta, mert senki sem kíváncsi a baromságodra, de ezt ki kell tennem :D by picur //

szerintetek? :D

tovabbi kedvenc:
"...elítélem a dohányosokat és az ivósokat mint a szemét, és a doppingot is, ha nem megfelelő célokra használják" - mi a MEGFELELO hasznalat dopping eseten???

"aztis megnézném ki nézz ki jobban, egy csontsovány genyláda,aki 1 fekvötámaszt nemtud megcsinálni, vagy egy kidolgozott testü férfi" - ezzel aztan ki is bujt a szog a zsakbol. marmint hogy mennyire "sport" a gyuras... szintiszta narcizmus.

eszem-faszom megall az agyhalottaktol...

GreenEye 2009.02.10. 19:58:27

@kitiara: bunny mar benne van. a drogmentes magyarorszagert program a kocsog szcientologusoke
süti beállítások módosítása