Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Bréking: hányást okoz a füvezés!

2009.02.27. 16:58 Mr. Green

Addict talált egy kortárs megvalósítású antifű reklámot, amiben a különböző mellékhatások a füvező csávó alteregóiként esnek egymásnak:

Megérkezik Röhögőgörcs, aki egyszeriben mindent nagyon viccesnek talál, és magváal hozza a Rágcsálót, aki kényszeresen tömi a fejét. Kisvártatva feltűnik Nagydumás, aki megállás nélkül szövegel, és Mr. Chill, a kiütött heverőmenő. Aztán érkeznek sorban a többiek, Memóriakisés, Paranoio és Pánikroham, hogy szépen lassan tönkretegyék a srác fejében zajló bulit. A végén már teljes a zűrzavar, főhősünk pedig már ezerszer megbánta azt a nyomorult spanglit.

A szpot önmagában elég idegesítő, de ennél sokkal durvább a Talk to Frank szájt, ahonnan jön.

A kannabiszos oldalon az itt vázolt mellékhatásokból már csak 5 marad: paranoia, pánikroham, hányás (!), röhigcsélés, zabálás. Különösen a hányás kiemelése meglepő, hiszen azon kívül, hogy a mutatóujjtól kezdve mindentől elég jól lehet hányni (mutatóujjellenes propagandát!), kurvára nem azt kéne vizualizálniuk, hogyan hányom le a barátomat egy házibuliban (nem elég szimulátoros sajnos, pedig szívesen körbehánytam volna a monitort egy sugárral), hanem egy mondatban leírni, hogy nem ciki, ha csökken a vércukorszint, hanem adok egy pohár kólát a haveromnak, meg kinyitom az ablakot, hogy ne hányjon le. Úgy látszik primitív propagandára mindig van pénz, egyszerű, normális ártalomcsökkentésre nincs.

29 komment

Címkék: video reklám propaganda

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.27. 18:12:24

Na igen, hany-szor mentette mar meg a Coca-Cola az eletemet :) Azt hittem komaba esem delben amikor felkeltem az elso pipa utan... de kell, hogy legyen "Always Coca-Cola" :)

Roth Mano 2009.02.27. 18:15:35

Szeretem az ilyen bulikat:)))))))))))

____ 2009.02.27. 18:18:48

Erdekes. Nem az alkoholtol szoktak hanyni...

Amugy meg... egy ilyen valtozatos trippet soha nem hagynek ki :DDDDDD

pipacsaripacspapucs 2009.02.27. 18:19:47

Alkohollal kombinálva, ami házibulin nem kizárt, a hányás garantált. Továbbá minden egyéb, a gyomrot ingerlő hatás esetén ez az érzés (enyhe, akár alig vagy nem is érezhető hányibónger) felerősödik.

Alkohol-fogyasztás nélkül nem hallottam róla. Sőt, amennyire tudom, AIDS-betegeknek, kemoterápián-sugárkezelésen átesett rákos betegeknek bizonyos államokban pont azért engedik a fű fogyasztását, pont arra használják, hogy az étvágyat felkeltsék, és a hányást elkerüljék.

Írtam már, hogy egy ismerősöm pl. erős migrénnel küzd, és a rohama alatt még gyógyszert (tablettát) sem tud bevenni, mert azonnal kihányja. Csak egyvalami szokott segíteni neki...

SirSmoke.a.lot 2009.02.27. 19:26:12

Oh , ezek a srácok hozzám is szoktak jönni.Kivéve a hányós.Az alkeszbulikba jár.

ööööö 2009.02.27. 19:27:32

@pipacsaripacspapucs: Ezt megerősíthetem,nemrég estem át kemoterápián,szedtem a kapott hányingercsillapítókat(kb semmit sem ért),végül szintén az az egyvalami segített.Mikor a kajának a gondolatától is rosszul voltam,szépen beszívtam,és már ettem is,nem sokat,de épp eleget ahhoz,hogy ne nagyon fogyjak le.Az emberek nagyobb része persze enélkül csinálja végig,de biztos vagyok benne,hogy sokaknak lehetne segítség.Mellesleg a kemo alatt utáltam betépve lenni,ezért volt mikor abba is hagytam,de mikor nagyon okádtam,csak ez segített.

dzsefi 2009.02.27. 19:34:23

Szerintem meg kurva jó reklám, én jót mosolyogtam rajta. Hogy van öklendezős Simon is, az tényleg hülyeség, de ez legyen a legnagyobb gond... A többi drogellenes propagandakisfilmben még ennyi lazaság sincs, szerintem nem kéne mindenbe belekötni; ilyen postra majd joggal ugranak a mindig megjelenő bloghutrollok, hogy "lám ezek a mocskos füvesek csak a saját mondandójukat bírják szajkózni, még egy gunyoros spotot sem tudnak értékelni".
Persze nem ezekkel a szavakkal, de értitek :)

TaDaM87 2009.02.27. 19:41:07

tegnap ittam 3 sört, nem voltam részeg, nem kajáltam előtte szinte semmit, szívtunk páran egyet, és akkorát hánytam, hogy még.
csak mondom.

Fejlődő Szervezet 2009.02.27. 19:54:51

Ha részegen szívsz, ne csodálkozz, ha csanda a vége. Fordítva sirályosabb, de leginkább azt kell mondjam, a meggyőződéses fogyasztó egyébként sem iszik. Pont.

átlátó 2009.02.27. 20:00:46

Eccer én is jártam úgy, hogy fostam mint a kanalasgém, miközben szórófejként okádtam a budiajtót. A csajom meg csak röhögött rajtam és egyszerűen leslagolt. Na ez a viselkedése kissé idegesített. Ma már nem a csajom.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.02.27. 20:06:09

Fiatalkoromban egyszer én is hánytam tőle, pedig tök tisztán, kipihenten, alkoholmentesen szívtunk. Csak az volt a baj, hogy az itthoni magból növesztett gagyi cuccok után kaptunk egy kis friss amszterdami eresztést a jobbik fajtából, mi meg ugyanúgy nyomtuk, mint a szokásos gyengust.

Ha jobban belegondolok, talán ez volt az egyik utolsó alkalom, hogy próbáltam. Pedig már 20 éve, lehet, hogy lemaradtam egy-két dologról...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.27. 20:54:03

kb 18 voltam, amikor elhatároztuk három hasonkorú osztálytársammal, hogy most pedig nagyon berúgunk. vettünk három üveg édes piát (rumpuncs, ilyesmi, ha nem mondtam volna: nyolcvanas évek közepe). beültünk este a búza téri piac egyik (rég bezárt) bódéja mögé és az első üveget hamar lehúztuk.
- fiúk, ti éreztek valamit?
- nem.
- akkor mi nagyon bírjuk a piát, igyuk meg a másikat is.
felbontottuk a következőt (talán kevert), azt is lenyomtuk.
- na, most már kezdek kicsit szédülni, de ez még semmi.
- igen, már én is érzem, de igyunk meg.
felbontottuk a harmadikat, erre határozottan emléxem, triplesec, lenyomtuk, de már nem végig, mert kezdett nagyon koordinálatlanná válni a mozgásunk, kiöntöttük, a végén valaki le is ejtette. na itt kezdett bedurvulni, 22:50-kor indult haza az utolsó busz, de a kétszáz méterre levő megállóig nem jutottunk el fél óra alatt. reggel ötre értem haza, a részletekre nem emléxem, meg arra sem, hogy ki hányt bele a kabátzsebembe. anyámék nem kérdeztek semmit.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.27. 21:03:47

ja, ezt csak azért írtam le, mert el tudom képzelni, hogy egy kezdő (hasonló okból) "túlszívja" magát.

ráadásul ha valaki hajlamos a kukoricabetegségre, akkor pusztán attól hányni kezd, hogy "forog a világ"

mepew 2009.02.28. 09:05:06

úristen ez mennyire szar

56.hope.road 2009.02.28. 17:00:22

deszarez

OFF
Jó hétvégét mindenkinek!
Egy kis vizuál :
viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=41548626&albumId=1760888

Hozzá egy kis audio:
www.youtube.com/watch?v=Y6OTKBLrVN4&feature=channel_page

A többi hozzávalóról nektek kell gondoskodni. :)
ON

Big Kahuna Burger 2009.03.01. 10:38:09

Hat ez a film kurvajo:)
Egyszer megnézem beszivva:)

CSL 2009.03.01. 14:48:39

Nem tudja valaki hogy a kenderkertes bloggal mi lett?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.01. 20:46:14

@CSL:
Egyszercsak eltűnt. kb egy hete...
De lehet több is, nem a legjobb most az időérzékem.

Azért jó lenne valami hír legalább. Miért lett vége?
Biztos olvassa, aki csinálta. Szerintem sokan szeretnénk tudni...

Bergeroth 2009.03.01. 22:50:46

Szerintem csak simán zavarta a blog.hu-t, hogy itt maga az ördöggel való cimborálás folyik, ezért inkább törölte.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.01. 23:00:49

@Bergeroth:
Szerintem a blog.hu-t egy fiatalos, talán szívó csapat csinálja. A kenderzsupp majdnem minden posztja Index címlapon landol. Nem hiszem, hogy ellenségek...

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2009.03.01. 23:50:11

CSL: Rákérdeztem, egy hete törölte a csávó a blogját, nem tudni miért, de még nyomozok.

Carl Lazlo, Esq. 2009.03.02. 12:37:05

OFF
inforadio.hu/hir/belfold/hir-260905
"Hogy magas a növények hatóanyag-, azaz THC-tartalma, az azt jelenti, hogy sokkal több marihuánát lehet nyerni belőle. Ráadásul az előző évtizedekben kifejlesztett, nemesített kenderfajok eleve több termést hoznak. A botanikus kijelentette: igen magas gyantatartalmú kendert még sosem látott.

Kaszab László attól tart, a jövőben sokkal jobb minőségű kábítószer lesz a piacon, mint eddig. "

Érted bazmeg. Ez a szakértő.

CSL 2009.03.02. 13:16:09

Köszönöm a válaszokat!
Sajnálom hogy eltűnt rendszeresen olvastam de aztán egy hétig nem jutok netközelbe és ez van..:S

CSL 2009.03.02. 13:20:07

@Carl Lazlo, Esq.: Baszd meg ennyit termelni!:)

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.03.02. 15:08:06

Szakértő, botanikus. Tudod ez is 30 ezerért íratta a diplomamunkáját.

"THC-tartalma, az azt jelenti, hogy sokkal több marihuánát lehet nyerni belőle." végülis, második olvasatra igaz is , mert így több homokot szórhat rá a dealer, így csinál 1G-ből hármat.
IGAZA VAN!

OmegA404 (törölt) 2009.03.02. 15:29:32

G13, Utopia, Arjan Ulta1 Haze, na azok erősek.

Kaszab László attól tart, a jövőben sokkal jobb minőségű kábítószer lesz a piacon, mint eddig.

Soha rosszabb félelmet... ezt a hülye faszt.


Nekem meg az a állandó félelmem, hogy nem lesz....
süti beállítások módosítása