Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Hányásrohamot okoz a szívás? - A kannabisz-szindróma

2009.03.25. 12:35 Mr. Green

Olyan rég volt már valami egzotikus betegség, hogy igen megörültem a Syndey Morning Herald cikkének, ami szerint Dél-Ausztráliában felfedezték a "kannabisz-szindromát". A tünetek: hányinger, gyomorfájdalom és hányásrohamok. Mint arra egy megelőlegezett kommentben Bergeroth is utalt, ez a tüneteggyüttes (azaz az emésztőrendszer szétbaszása) a lakosság jelentős részének ún. másnaposság néven ismert, és legalább hetente találkozik vele. Az ausztrálok szerint ez az idült szmókereket is sújthatja, és énis láttam már ilyet melegebb éghajlaton. Az sajnos nem derül ki a kiváló tanulmányból, hogy nikotinmérgezés bejátszott-e a keményfüveseknél (ha pl 1 joint/1 cigi alapon nyomták), illetve a kómára szívás miatt nem evés, a baszatlansági faktor, szarul alvás vagy egyéb mérgező anyagok mennyiben segítették hozzá őket gyomruk egészségtelen összeszűküléséhez.

Arról keveset tudnak egyelőre a szakemberek, hogy a szervezetben felhalmozódó cannabis miért okoz a hányást, azt pedig végképp nem értik, hogyan enyhítheti a tüneteket a forró fürdő. "Felnőtt férfiak üvöltenek a fájdalomtól, ömlik róluk az izzadság, félpercenként hánynak, és könyörögnek, hogy engedjük őket ki a zuhanyozóba. Félelmetes látvány" - számolt be Caldicott.

Direkt vicces, hogy azt írják a forró fürdő segít a borzalmas tüneteken. Szerintem a teljesen leállított illetve ilyen állapotban koffeinnel/taurinnal kényszerített anyagcseréjű fiatalokon egy hét tisztulás bélflóra-rebúttal (pl kaukázusi kefír) többet segítene, mint a zuhany alatt üvöltés. Aztán amint helyreállt a normál alvásciklus fű nélkül, megint lehet feszegetni a határokat.

28 komment

Címkék: tudomány egészség ártalömcsökkentés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.25. 13:08:13

Nekem is szok fájni a bélésem időnként, amikor egy nap megiszok 5-6 kávét, elszívok mellé jópár - nem füves - cigit, és nem eszek semmit.

Aztán rápippantok egy jófélére, egyből megéhezem, betömök pár csokit (gyomorfájdalomra eddig nagyon bevált a Snickers), és minden OK.

Art Mooney 2009.03.25. 13:10:35

lol@ostobasag. olvasd mar el a hivatkozott cikket.

persze egy hiteleti blognal ugye a gondolkodas nem kovetelmeny..

tusuanzen 2009.03.25. 13:12:02

bazze! kb két éven keresztül voltam folyamatosan betépve(régen volt már), de soha nem tapasztaltam ilyesmit, a forró fürdő pedig olyan flash back- et csinál hogy ihaj...gratula a tudósoknak....

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.25. 13:25:54

Hát a forró fürdő szerintem épp hogy elősegíti a rosszullétet. Tapasztalatom szerint, ha túlszivtam magamat, nekem mindig a langyos fürdő (vagy hideg ) jött be, bár ennek szerintem inkább pszihés okai vannaki, mint orvosi .
A kezdeti túlszivás(ok) valóban okozhatnak hányást, ám ennek inkább a tájékozatlanság az oka ugyanezek a rosszulléték elfordulnak kezdő alkoholivónál is, amig meg nem tanulja kezelni a szert.

◄ViZion 2009.03.25. 13:28:22

Csak azt nem írtad, hogy végülis hány "Á"-s rohamot okoz? :)
Kannabisz-szindróma... muhaha, qrva jó!
Lehetne kannabisz-túlszívitisz, vagy téhácé-kór...

Szegény téhácés betegek... ez de jó, levédetem :)

Iron 2009.03.25. 13:45:56

A szakértőket kérdezném. Nem vagyok egy nagy bubus, életemben, ha 6-8-szor próbáltam. Ebből egyszer éreztem jól magamat tőle sajnos. :) (egy slukk holland cucctól!! már előtte beivva 1 órán keresztül röhögnöm kellett). A többi: 2x hányás (sajnos itt is ittam már előtte, de nem vészesen), pedig az egyik alkalommal 5+ ember szívta el azt az egy szálat, de valszeg túladagolhattam valahogy így is. Tuti a fűtől volt és nem a piától, azt azért éreztem. 1x izzadós-vérnyomásfölmenős pánikhatású effektje volt, 1x hiperaktív összevissza beszélős, a többinél meg nem éreztem semmit...

Tehát simán lehet hányni tőle azért... bár sztem ritka az ilyen fokú inkompatibilitás. :) Probléma lehetett még, h mindig ad hoc jelleggel buli közben iszogatva került elő a dolog, ami gondolom nem ajánlott. Megszokott az ilyesmi?

Kavics 2009.03.25. 14:11:46

normaflorral kell újraépiteni a bélflórűt nem kaukázusi kefirrel!

babraba 2009.03.25. 14:15:39

kedves Iron! Tapasztalatom: (régóta élek a cannabissal karonfogva, és egyet állíthatok): fűre bármennyi pia mehet, bár nem szerencsés, de egy korty piára sem szívok egy slukkot sem, mert tuti hányás, rosszullét! Ha iszol ne szívj, és fordítva! :)

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.25. 14:21:15

@Iron: Kezdetben én is hányós fajta voltam, részben azért, mert nem ismertem sem magának a kendernek a hatásait, sem padig a saját korlátaimat. Olyan ez, mint amikor tiniként fogalmad sincs (vagy csak nagyjából) az alkohol hatásairól, és elkezdez unikum vodkázni, és egész addig nincs is semmi bajod, amig fel nem kell állni az asztaltól.
Javaslom, (már ha még mindig érdekel a pszicheledika) hogy eleinte inkább kettesben, hármasban szívj olyan emberekkel, akikben megbizol, és akik jártasak a témaban valamennyire, vigyáznak rád, figyelik a reakcióidat. Eleinte csak keveset szivj belőle, s ha az adag és az élmény megfelelő, késöbb is csak ovatosan (vagy akár egyálltalán ne) növeld az adagot.
Egyébbiránt meg lehet tanulni kezelni, tényleg minden set and setting kérdése. Én már, ha rámjön a hányinger (ez a szivás első 10 -15 percében lehetséges, késöbb már nem valószinü) egészen egyszerüen elterelem a figyelemet a hányásról. Rókás poénokat ilyenkor elengedni nem épp etikus ;) . Volt ugy, hogy egyáltalán nem volt hányingerem mikor túlszivtam magamat, de aztán valamiért bementem a fürdőbe, megláttam a kagylót, elindulta gondolatvihar, és boááá. :D A gondolatokat kell megtanulni kezelni, és ezálltal önmagadat is.

tusuanzen 2009.03.25. 14:34:33

@Iron: Javaslom először inkább pipából-tisztán szivogatni, így egy kicsit tisztább csilláutosabb az érzés, és mint veterán szmóker én is az javaslom, hogy piálás esetén ne füstölögj, mer' tuti róka.

56.hope.road 2009.03.25. 14:34:46

Szerintem fasssság.
A kezdőknél jelentkező, a túlszívásból, vagy a pia-fű sorrendből adódó hányás az valós. Ez nem tűnik annak, szerintem kamu.
Azért ismer mindenki jópár embert, aki szív, én is. Ezt azonban még senkitől nem hallottam, de még csak nem is olvastam róla sehol.
Meg nem is angol tudósok, hanem ausztrálok... :)

Iron 2009.03.25. 14:41:35

@demonPulvisculus: @tusuanzen:
kösz a javaslatokat, megpróbálom majd betartani csak sajna részegen mindig bátor az ember ;)

Bobby Newmark 2009.03.25. 15:42:49

@56.hope.road: Na és Ausztráliát kik gyarmatosították? Na ugye! :D

Bobby Newmark 2009.03.25. 15:44:39

@Iron: És bizony hülye is... :P Én is ismerek jópár embert, akinek "nem jön be a fű"... Hjah, hát seggrészegen senkinek sem.

hunyuan 2009.03.25. 15:45:01

másnaposság+joint=hányás??? wtf!!??
10-15éve vagyok vele..
pont az ellenkezője tisztelt nagy tudású füves csírák
sejt szinten hat, legalábbis nekem, egyből jobban leszek..atyaég veletek se szívesen füvezgetnék..

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.03.25. 16:09:18

sztem a hanyas a gyenge idegrendszer miatt van. gondolom elszedulnek es az imbolygastol hanynak :D

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.25. 16:13:22

A hányinger szinte mindig előjön, ha piásan szívok. Ezért nem is teszem már évek óta. Ha szívni akarok, akkor nem iszok előtte. Utána egy-két sör nagyon jól tud esni, főleg mivel baromi szomjas lesz tőle at ember. Meg ugye az íze is jobb úgy. :)
Szóval piásan no spangli. Ez alap.
Másnaposságra viszont a fűnél jobb gyógyszer gyakorlatilag nincs. A legdurvább másnapot is szinte teljesen megszünteti fejfájásostól-bélgörcsöstől-étvágytalanságostól. A legjobb.

Avatar 2009.03.25. 16:22:42

Nem lehet, hogy csak valamivel felütött cuccot szívtak, és a tömegnövelő adalék okozza a fent leírt hányásokat?

56.hope.road 2009.03.25. 17:46:30

@Bobby Newmark:
Kísérteties, ahogy a háttérben összefutnak a szálak... :)

56.hope.road 2009.03.25. 17:54:16

@hunyuan:
Tevagya kiráj.
Nem tudom, feltűnt-e, hogy az általad kritizált "másnaposság+joint=hányás???" egyenlet a te kommented előtt még nem bukkant fel. Nem erről van szó, menő!
Gy.K. :
1. A füves karrier kezdetekor gyakran előforduló túlszívás. Túl sok, túl erős, ilyenek.
2. A piálás után spanglizni, a klasszikus "körhinta".
Na, ezekről volt szó.
"atyaég veletek se szívesen füvezgetnék"
Nézz körbe! Hány kéz van a magasban, aki szivesen szívna veled?
Csíra voltál, leülhetsz!

Bergeroth 2009.03.25. 20:00:02

Nekem a legelsők azok mind ilyenek voltak. Hányingerem volt, néha rókáztam is, meg szakadt rólam a víz. Mondjuk tény, hogy életem legelső cigijében szerintem simán benne volt egy feles, és hárman nyomtuk el. :P És hát a többinél sem apróztuk el. :P Mondjuk visszagondolva csak annyi volt a probléma, hogy mindig addig szívtam, amíg csak bírtam. Akkor még nem nagyon érdekelt a mértékletesség.
1-2 hét alatt szerencsére megszünt ez az érzés.
Aztán az elkövetkező években már inkább keveset szívtam, de többször.
Hát igen, régi szép idők. :)

hwang 2009.03.25. 23:29:58

@hunyuan:
"másnaposság+joint=hányás??? wtf!!?? "

mi?

itt inkább arról volt szó, hogy bepiálsz és utánna rászívsz...nem másnap meg harmadnap... :))

josziff 2009.03.26. 18:06:32

@hunyuan: hmmm, eddig nem is hallottam arról, hogy az lenne a menőség fokmérője, hogy hány éve spanglizol...
de úgy látszik rád nem sok ragadt a pozitív vájbból az évek során. nagyon bízom benne, hogy nem fogunk soha közös cigiből szívni, mert az ilyen beszólásoktól jön meg igazán a hányinger.

HunJoe (törölt) 2009.03.27. 10:06:17

Csoki emberek!

Nekem pont mult szombaton volt életem 2. keményebb tépése. Az eset előzménye 6 tequila+1 redbull vodka egy budapesti pub-ban.
Ezután mentünk le a Duna-partra tekerni egyet.
Hányingerem nem volt, semmi, kicsit bekómáltam egy időre, majd olyan vidám voltam, és éjszakai buszon mindenen röhögtem. De a hányingert nem éreztem.
Lehet én vagyok a kivétel de hiába ittam majd téptem semmi róka-koma.

na píísz

OmegA404 (törölt) 2009.03.27. 14:29:01

Talán szélsőséges amit gondolok, de rendes füves hippi szarik az alkoholra... legalábbis felőlem kiönthetik az összes szeszt... akármennyibe kerülne.
Talán még bele is hugyoznék.
Fájdalomcsipóra se kell nagyon költeni... gyomor és fejfájásom se volt soha. Altatóra se költenének.
szóval megérthed miért nem legális.

BushDoctor 2009.03.28. 17:14:58

Omega : Jól beszélsz, alkohol suxx ! Idegméreg amelynek fogyasztásával támogatod a prohibició fenntartását ! MONDJ NEMET AZ ALKOHOLRA !!

mint olyan 2009.04.05. 16:54:25

@OmegA404: Ott a pont, alkohol se fűvel, se anélkül nem menő. (Kicsiben csak :))
süti beállítások módosítása