Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Beszívva véletlenül szavazott a Jobbikra

2009.06.08. 13:13 Mr. Green

Pesti Gonzo megcsinálta azt, amiről a néhai technocol fotosopmágusai csak ábrándoztak. Állítólag a vasárnap reggel amfetaminafteron érte, amin a szokásos módszerrel igyekezett segíteni, aztán a szavazófülkében már egyik párt neve sem volt ismerős:

Megkapom a lapot, behúzom a függönyt, bár nem tudom minek. Nézem a pártok listáját, de egyik se ismerős. Próbálom felidézni a pártok neveit, de semmi. Úgy érzem, mintha egy órája bent lennék. Már kiolvastam az egész lapot, de az éjszaka minden emlékemet kitörölte a politikával kapcsolatban. Így odahúzom az x-et az egyetlen ismerős szó mellé: jobbik. Levert a víz, kijövök a fülkéből. Mindenki engem néz, kerülöm a szemkontaktust. Motyogok valami „viszlát” félét, felhúzom a kapucnit és megyek a boltba. Kukorica salátát kívánok. Rohadt drága.

A következményeit pedig mindannyian viselhetjük. Ezek a felelőtlen drogosok! Semmi se számít nekik. Bár legalább Morvai Krisztina elhagyja az országot. Valamit valamiért.

39 komment

Címkék: ajánló magyar stoned

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ford? 2009.06.08. 14:57:45

technocol.hu rulez!

Toalettduck 2009.06.08. 15:11:15

Most, hogy az elmúlt pár napban belekóstoltam a politikai kábításba, azon kezdtem el filozofálni, hogy ha anno a jobbik gitt egylet tűzzel-vassal tiltakozott az eu-hoz való csatlakozás ellen (?!) [ www.jobbik.hu/node/36/print ] akkor most mégis milyen alapon küldenek ők képviselőket az eu parlamentbe? Csak nekem ellentmondásos a téma?

Bergeroth 2009.06.08. 17:53:44

@Toalettduck:
Én is ezen gondolkoztam. Zsigerből elítélik az EU-t, de képviselőt azt küldenek oda.
Hiába no, pénz beszél, politikus hazudik.

Teker 2009.06.08. 17:58:14

ki tudja, hátha a nagy drogellenesség mellett ők is szívnak, és még a végén fű alatt dekriminalizálnak egyet :D

CSL 2009.06.08. 18:00:06

Én is a Jobbikra szavaztam de én direkt..

CSL 2009.06.08. 18:01:19

Na mér nem jelent meg?

greensheep · http://greensheep.hu 2009.06.08. 21:21:36

@Teker: az h van szelsojobbos fufogyaszto, az teljesen egyertelmu. az h fu alatt dekriminalizalnak? na ez meg messze all a realitastol :)

de almodozni szep dolog, ha engedik ...

Salvia Divinorum (törölt) 2009.06.08. 21:25:38

@CSL: dettó. És azért nem jelenik meg, mert a blog.hu folyton szarakodik.

Magyar18 2009.06.09. 02:40:41

Sziasztok, én is jobbos vok és füvezem!A jobbik nem szélsőjobboldali csak jobb oldali, ne keverjétek nácikkal,fasisztákkal azt a 470ezer embert aki megunta a többi buzit, és végre magyarországon szeretne magyar lenni vagy csak élhetőbbé tenni ezt a romhalmazt.Régóta olvasok itt, bizony van egy réteg a jobb oldalban akik a drog=halál elvet követik és lehet ők is fröcsögtek már ide.De ne általánosítsatok ahogy ezek az emberek teszik veletek,velünk füvesekkel.Egy bunkó paraszt, tájékozodni nem akaró, demagóg szöveget fújó réteg mindenhol megtalálható nem feltétel az hozzá hogy milyen párttal szimpatizál stb...De szerintem egy füves blogon hanyagolni kéne a politikát.Amúgy meg jobb lenne ha végre bedőlne ez az egész rendszer, mert megbukott az ideje lejárt, ameddig meg ez van én probálok olyan párta szavazni akik lehet tényleg velünk, magyarokkal vannak.

pipacsaripacspapucs 2009.06.09. 13:44:20

@Magyar18: "Egy bunkó paraszt, tájékozodni nem akaró, demagóg szöveget fújó réteg mindenhol megtalálható nem feltétel az hozzá hogy milyen párttal szimpatizál stb..."

Így van. Az bizony nem feltétel. De fekete egyenruhában, cirmoscicával a háton kevés párt szimpatizánsai lépnek fel tényleges erőszakkal mondjuk kendertüntin.

Magyarországon amúgy volt már olyan párt, amelyiknek a lelkén alig párezerrel több áldozat nyugszik, mint amekkora a támogató táboruk volt: Nyilaspárt, Kommunista Párt... Szóval, az, hogy Magyarországon 470 ezer ember, köztük te magad is, rezonálsz a fasisztoid ideológiára, nem azt jelenti, hogy a Jobbik elfogadható, hanem csak azt, hogy a többi párt egymással volt elfoglalva. No meg persze önmagával. Ezzel szemben a Jobbik figyelmet fordít a cigányokra is, no meg a füvezőkre is. Brrrrr...

Magyar18 2009.06.09. 15:27:41

"De fekete egyenruhában, cirmoscicával a háton kevés párt szimpatizánsai lépnek fel tényleges erőszakkal mondjuk kendertüntin."

Én kint voltam a "kendertüntin" egyetlen gárdistát se láttam...A kordon mellet egy rocker gyerek ordibált hogy "hülye drogosok" és ennyi volt, nyugodtan dzsodzsoztunk.A másik hogy nem értek egyet semilyen fasiszta,kirekesztő nézettel.De mondj egy példát mivel érte el ezt nálad a jobbik.Számomra inkább az a kirekesztő hogy az SZDSZ a maga 2%ával épp támogatni kívánja a vagyon és ingatlan adót.És ha már náci,fasisztánál tartunk akkor az is inkább a SZDSZre hajaz, akik több szubkultúrához tartozó réteget állít szembe a többségi társadalaommal szemben hogy bizony az normális, és ők képviselik az európai értékeket...Gondolj itt az szdsz-es plakátokra.Ezzel van a baj, nem azzal hogy valaki homokos,drogos,cigány vagy zsidó ezeket a rétegeket segíteni kéne hogy ne egy szubkultúra részei legyenek, bebizonyítani hogy attól mert vki drogokkal él alkalmanként, vagy homokos vagy akármi más mint a többiek attól még tud normálisan a társadalmi szabályoknak megfelelően élni és egyenjoguak mindenki mással DE! nem többek.Nem állítom hogy a Jobbik tökéletes mert még semmit se csináltak csak kampálnyoltak, majd idővel minden elválik de én úgy látom ők merik kimondani egyenlőre az igazszágot sok mindennel kapcsolatban.Úgy se fogok senkit itt meggyőzni szal be is fejeztem,majd az idő elvégzi a dolgát.Peace én mentem smokeolni.

pipacsaripacspapucs 2009.06.09. 17:00:16

@Magyar18: Egészségedre, csak ne nagyon hangoztasd.

Egyébként meg ez az "akik több szubkultúrához tartozó réteget állít szembe a többségi társadalaommal szemben hogy bizony az normális, és ők képviselik az európai értékeket..." teljes kiforgatása a liberalizmusnak, libertariánus felfogásnak.

A kisebbséget és a többséget nem a liberálisok, köztük az SZDSZ állítja szembe egymással, hanem a fasisztoid szervezetek, köztük a Jobbik. A kisebbség jogainak a védelmét úgy interpretálni, hogy ez a többség jogaival ellenkezik, kiforgatása a kisebbségi jogok képviseletének. Ez általában többé-kevésbé jellemző a többségi elvre, de az általad felhozott retorika a fasisztoid elvekre a legjellemzóbb, meg a kommunizmusra. A többség hatalma ugyanis nem azonos a többség diktatúrájával. Ez utóbbit nácizmusnak, vagy proletár-diktatúrának nevezik.

A rockernek látszó tárgyakat a kendertüntin nem ártott volna mégegyszer megnézned. Igaz, hogy a Kárpátia is egyfajta rockzenekar, de Woodstockban azért nem engedték volna színpadra... Nem kéne a pozitív vagy negatív) előítéleteidnek eltakarbnia a szemedet.

Persze, az, hogy a Jobbik fasisztoid, még nem jelenti azt, hogy rossz. Csak annak a szemében, aki bármilyen kisebbség jogainak erőszakos korlátozását tartja rossznak, és főleg annak, aki az általad is hangoztatott lózungokat ordas hazugságnak tarja.

Lelked rajta...

Bergeroth 2009.06.09. 17:49:27

Nem a jobbik a fasiszta. Mi magunk vagyunk a fasiszták, a jobbik csak egy szócső.
Tisztelet a kivételnek.

Magyar18 2009.06.09. 18:16:24

"Egyébként meg ez az "akik több szubkultúrához tartozó réteget állít szembe a többségi társadalaommal szemben hogy bizony az normális, és ők képviselik az európai értékeket..." teljes kiforgatása a liberalizmusnak, libertariánus felfogásnak."
Egyet értek és épp ezt csinálja az szdsz.Legalább is nekem annak számít ha megölnek pár romát és egyből gárdáznak,náciznak minden alaposabb indok nélkül, még jó hogy már pár esetről kiderült hogy bizony roma gyilkolt.Ez vajon miért nem lett megszellőztettve a médiában?Komolyan azt gondolod hogy ez nem a romák magyarok elleni uszitása?De ha szerinted is nácik voltak szerintem nincs miről tovább beszélnünk, lehet te mindent elhiszel amit be mondanak a tvbe vagy elolvasol a neten.Hozzhatnám példának a füvet, szerinted is hererákot és skizofréniát okoz?


"A rockernek látszó tárgyakat a kendertüntin nem ártott volna mégegyszer megnézned. Igaz, hogy a Kárpátia is egyfajta rockzenekar, de Woodstockban azért nem engedték volna színpadra... Nem kéne a pozitív vagy negatív) előítéleteidnek eltakarbnia a szemedet."
Szerintem nem volt a mondatomban semilyen előítélet, de akkor úgy mondom ott volt egy ember aki azt mondta "hülye drogosok".Remélem így nem sértelek meg.És ezzel a mondattal csak azt akartam mondani hogy nemtudom hol láttál te gárdistákat agresszíven fellépni.Szerintem te máshol voltál.Ahol én voltam ott békésen smokeoltunk.

"Csak annak a szemében, aki bármilyen kisebbség jogainak erőszakos korlátozását tartja rossznak,"
Szerintem valamivel ezt alá is kéne támasztani.Mint ahogy előző kommentedre is írtam hogy hozz példát.De még azt se látom.Egyre jobban kezd érdekleni kire szavaztál, van egy tippem.

KenSentMe 2009.06.09. 21:16:24

OFF

A Jobbik elleni problémák a jelmondatukkal kezdődnek: "Magyarország a magyaroké". Aki szerint az ország nem azoké, akik itt élnek, dolgoznak, és adót fizetnek, színre, vallásra, származásra való tekintet nélkül, azok igen is kirekesztők..

"Új magyar honfoglalásra van szükség. Azért, hogy megtisztítsuk Magyarországot a hazaáruló politikusoktól, a cigánybűnözéstől, a korrupciótól, a magyargyűlölő álliberalizmustól"

igazán csodálatos lesz egy olyan országban élni, ahol a "magyargyűlölő álliberalisták" retteghetnek, mert a cigánybűnözőkhöz és a korruptakhoz meg a politikusokhoz hasonlóan rájuk is valami sötét alagút vár.. aki a Jobbikot védi, hogy nem fasiszta, az a honlapjukon olvasson bele egy kicsit a programjukba.. tényleg, a negyedik kattintás után található olyan szöveg, hogy rögtön a 34-es Németországban érezheti magát mindenki.

Magyar18 2009.06.09. 21:54:43

VRbagoly akkor a himnuszunk is kirekesztő,fasiszta nemtudom hallotad-e már?Valahogy úgy kezdődik hogy "Isten áldd meg a magyart".Magyar az aki annak érzi magát, milyen érdekes hogy roma gárdisták is vannak, magyarok ennyi!!Aki viszont nem érzi magát annak az mit keres itt?És most nem a bevándorlókra gondolok, ha nem akik ide születnek akik ezt a nyelvet kiválóan beszélik az miért nem érzi magát magyarnak magyarországon?Jah hogy szülezztik az oktatást, és a gyerek iskola után megnézi a Mónika showt meg a sok baromságot és azon szocializálódik.A médiának is iszonyat nagy szerepe van mind ebben de ez most nem ide tartozik.

"Új magyar honfoglalásra van szükség. Azért, hogy megtisztítsuk Magyarországot a hazaáruló politikusoktól, a cigánybűnözéstől, a korrupciótól, a magyargyűlölő álliberalizmustól"

Ezzel mi is a gond?Közlöm veled a multik óriási adó kedvezményeket kapnak, a magyar gazdák, kis és közepes vállalkozások megdögöljenek meg.Egy ilyen gyönyörű ország mint a milyenk gazdag kincsekben,vízkészletben, kiváló termődöldel.Miért tart itt??Külföldről hozzák a kaját mikor magyarország magát eltudná látni sőt még exportálhatna is.Tudjátok ti egyáltalán hogy mi is az a privatizáció?Szólok ott tartunk a 21.század egyik legnagyobb kincsét a vizet próbálják próbálták eladni, szerencsére az emberek észrevették.Ez szerintem igen is hazaárulás!Mi az ha ez nem az??
Cigánybűnőzés alatt azt értjük hogy vannak olyan bűncselekmények amelyekett nagyrészben csak romák követnek el,nyílván nem kívétel nélkül de nagy részben ők.A rendőrség nem sok esetben nem léphet fel mert egyből "rasszistává" válnak.A kormányok szartak a cigányságra ezért jutottak oda ahova most, csak szavazatra kelletek nekik.Milliárdok tüntek el amit a romák felzárkóztatására szántak.Én a romákat teljes mértékben megértem, ki az a hülye aki dolgozik mikor meglehet élni segélyből 6-7 gyerek után?Persze azt nem a gyerekre költik hanem magukra, tisztelet a kívételeknek akik tényleg rá vannak szorulva.Nincs ráokuk hogy dolgozzanak, ennyi és kész.Tegnap elött volt a mokkában egy roma joggvédő azt mondta:"Azért kaptak 10-15 éveket, mert cigány származásuak."(olaszliszkáról volt szó)
Rá lehet keresni meg lehet nézni.Korrupció hát remélem ehez nem kell sok mindent hozzá fűznöm.Jó sokan vannak ebben is benne a rendőröktől kezdve a bírokon át a politikusig.Ajánlom Posta Imre irományait mi is folyik ott bent.(3 diplomás,a köztársasági őrezred volt pszichológusa)
Én megpróbáltam amit lehetett, majd meglátjátok mi lesz itt.

KenSentMe 2009.06.10. 01:08:55

Egy még hosszabb kommentet írtam volna, de sajnos elveszett. Röviden:

1.) A Himnuszban nincs semmi kirekesztő. Fejből is tudom, de többszöri visszapörgetés után is csak önostorozást hallok ki belőle, a magyarok hibáiért és bűneiért.. egyetlen egyszer van utalás Magyarországra, nevezetesen, hogy Magyarországot a magyarok alapították. De ez nem azt mondja, hogy Magyarország a magyaroké! Igen, mi alapítottuk, de azért, hogy működjön. Meg kell nézni, hogy István és utódai udvarában mennyi külföldi volt, és bele kell gondolni, mi történt volna akkor, ha ők is úgy gondolkodnak, hogy "Magyarország a magyaroké". Lett volna kereszténység? A Himnusz okos vers, ezért nincsenek benne ilyen hülyeségek. Arról szól, hogy a magyar nép képes volt országot alkotni, de bűnei miatt bünteti az Isten.. egyáltalán nem kirekesztő, mert nem von el és nem vitat el semmit a többi nemzettől. (Olvasd el, sehol sincs benne, hogy Magyarország a magyaroké.. vagy hogy a szenvedésükön kívül bármi is csak a magyaroké volna.)

2.) Köszönöm, hogy viszonylag sokat írtál, így legalább kiütközik a fasisztoid retorika. Sok igazságot írsz, de mindez non sequitur, mert az állítások nem érvek a nézeteid alátámasztására, csupán felsorolt tények. Az, hogy van az országban korrupció és cigánybűnözés, az nem azt jelenti, hogy a cgiányok és a külföldiek és a zsidók a felelősek. A cigánybűnözésért szerintem pl. a korrupt és működésképtelen rendőrség és bíróság a felelős egyedül, akik a "saját sarukat" kenik a cigányokra, nevezetesen, hogy nem tudnak normális törvényeket hozni és betartatni azokat.

Fasisztoid retika úgy keletkezik, ha a valódi problémákat összekapcsoljuk egy ellenségképpel (cigányok, zsidók, külföldiek, álliberálisok). Attól, hogy problémák vannak, abból még nem következik, hogy ezek az emberek a hibásak, és őket a Dunába kell lőni.

3.) Magam úgy gondolom, hogy a valódi érték, a valódi értelmiség, a valódi arisztokrácia, a valódi kultúra legértékesebb része, a matematika, a természettudományok, a legnagyobb írók legnagyobb munkái kozmopoliták; nemzetköziek. És ez nem véletlen. Bármi, ami igazán fontos és értékes, egyszerre szól és mond valamit minden nép minden fiának, mindenkinek ad valamit. A Rubik-kocka csak annyira magyar, hogy egy magyar ember találta ki. A kultúránkról legfeljebb annyit árul el, hogy jelzi, egykor azért ki tudtunk nevelni ilyen embereket is magunk közül. De azon kívül egyformán tud vele játszani svéd, angol, német és zsidó, és egy betűt se kell ismerni a magyar történelemből ahhoz, hogy valaki átlássa, milyen pompás dolog.

4.) És azért, mert nem tűzök kokárdát március 15-én, a Kárpáthiát epigonnak, dilettánsnak, a nemzeti érzés kihasználójának tartom, mert Petőfit nem nemzeti érzésből olvasom, hanem azért, mert vagány volt és bitangjól tudott írni jobb perceiben, attól még nem akarom, hogy rámtörje az ajtót éjszaka egy Sonderkommando, nem akarom, hogy bárki magyar a keblére öleljen vagy hogy bárki magyart a keblemre kell ölelni, hogy becsületes, nem csaló, nem lopó, törvényt sose sértő emberként azt kelljen elszenvednem, hogy bárki lenéz, kevesebbnek gondol vagy kirekeszt azért, mert nem magyarkodok. Azt hiszem, hogy jogom van, és ebben az országban bármelyik embernek joga van a szabadsághoz, ha bezárja az otthona ajtaját és semmi bűnt nem követett el senki ellen. Mindezért pedig minden fasisztoid mozgalmat a szabadság és az igazság kisajátítójának és meggyalázójának vélek, és mélységesen megvetek minden ilyesmit.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.10. 01:38:16

Nos, mielőtt egyesek bizonyos oldalra vizionálnának, kijelentem, hogy én a békés együttélés híve vagyok, de...
Békés megyéből származom, ahol köztudottan jelentős arányban képviseltetik magukat a kisebbségiek, jelenleg Budapesten élek.
Otthon is volt velük gond rendesen, és itt fent is kényelmetlenné vált, hogy ha napközben kilápek az utcára, rendszeresen megtalálnak, hogy adjam el a telefonom. A jóbarátom, akivel élek, három héten belül kétszer támadták meg. Először adj egy cigit, miután adott, van-e nálad pénz, add ide a telefonod, stb... Pofon lett a vége, Ő adta, majd elszaladt. Őt már levették egy notebookal, miközben megfenyegették, hogy itt bizony vér fog folyni, ha nem marad csendben, Tőlem is vettek már el telefont, nem éppen barátian, és a végén egy forintot sem kaptam.
Én elhiszem, hogy integráció, meg éljünk egymás mellet, meg barátkozzunk... Én szeretnék is. Nincs bajom alapjában véve senkivel, barátságosnak tartom magam, de nem érzem, hogy ez a kisebbség integrálódni szeretne. Valamit tenni kell. Talán próbáljuk meg megmagyarázni Nekik, hogy éljünk együtt békében. Ez jó ötlet, de ezen vagyunk húsz éve. Azóta fizetjük a gyerektartást, a segélyt, ha felveszik őket dolgozni ellopnak mindent ami mozdítható. Tudom, nem mind ilyen, csak 80%-a. Évek óta pozitívan diszkrimináljuk őket. Én még most is benne lennék, támogassuk a cigányságot, rendben, de ők is legalább egy kicsit próbáljanak már beilleszkedni. A hiba úgy érzem nem bennünk, magyarokban van. Nem vagyunk mi rasszisták, semmi bajunk a külföldiekkel, csak a cigánysággal. Nem lehet, hoyg ez az Ő hibájuk is? Vagy a mi szemünkben a szálkát, a sajátjukban meg a gerendát sem?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.10. 01:45:01

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
Az kimaradt, hogy egy kicsit sem vagyok jobbik párti, nem értek egyet az eszméikkel, főleg nem az EU ellenességükkel.

Bergeroth 2009.06.10. 09:20:09

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
Ezzel én is valahogy így vagyok.
Semmi bajom a zsidókkal, a négerekkel, a kínaiakkal, stb.
Viszont a cigányokkal szinte csak a problémák vannak. Mi vagyunk azok, akik úgymond eltartjuk őket, hiszen mutasson nekem valaki olyan cigányokat, akik adót fizetnek, TB-t, miegyebet. Lehet hogy van ilyen, de szerintem ez nem lehet több 3-4%-nál.
Ez pedig kevés, nagyon-nagyon kevés.
A cigányság részéről nem látok semmi olyat, hogy esetleg be akarnának illeszkedni, vagy hogy tenni akarnának valamit, hogy megváltozzon a róluk kialakult kép.
Nem elinni/elkölteni/eljátékgépezni kell a segélyből kapott pénzt, hanem venni rajta magokat, kapát, kaszát, lapátot, aztán neki lehet állni, felásni hátul a kertet, elvetni a magokat, nevelgetni zöldséget, gyümölcsöt, akármit.
Mutasson nekem valaki egyetlen olyan cigány családot, aki a kapott segélynek legalább a 70%-át a gyerekre/családra/házfelújításra/stb.-re költi.
Mégha van is ilyen, ez sem lehet több, szerintem, 3-4%-nál, és ez tényleg nagyon-nagyon kevés.
Mint írtam feljebb, nem vagyok rasszista, sem jobboldali. Nincs bajom pl. a kínaiakkal, hiszen ők dolgoznak, beilleszkedtek, be akartak illeszkedni.
A cigányok NEM akarnak beilleszkedni, és még a szándék legkisebb jelét sem látom bennük, hogy ez megváltozzon.
Olvastam beszélgetéseket cigány fiatalokkal. A 80%-uk úgy gondolja, abban a tudatban nő fel, hogy nem kell dolgozniuk, hiszen a segély nekik alanyi jogon jár.
Na, ez a nem gyenge!

Magyar18 2009.06.10. 13:42:37

Egyet értek veletek sok mindenben, szerintem nagyon kevés ember él ma magyarországon akinek nem lett volna valamilyen inzultusa a cigánysággal.Nekem is volt bőven lévén hogy Budapesten lakom, pedig okot sose adtam rá még csak öltözékben sem(nem öltözök hungarista és egyéb dolgokba ami alapján azt mondhatnák hogy rasszista vok).Higgyétek el se én sem a Jobboldal nem akar senkit dunába lőni.De igen is szigorítani kell a jogszabályokat, erősiteni kell a rendőrséget.(a rendőrséget iszonyuan leépítették)És nem csak cigánybűnőzés miatt hanem minden bűnőzési forma miatt.Én nem tartom felelősnek a cigányokat de eezt már írtam.Egyedül a korrupt politikusaink tehetnek erről, de vmit lépni kell.Az mszp szdsz nem fog, talán a Fidesz csinál vmit de ebben kételkedem mint sokan mások.Minden esetre én örülni fogok ha a jobb oldal be jutt, nem fog semmit megakadályozni ami az embereket szolgálná, akár a biztonságát akár mit.

"Olvastam beszélgetéseket cigány fiatalokkal. A 80%-uk úgy gondolja, abban a tudatban nő fel, hogy nem kell dolgozniuk, hiszen a segély nekik alanyi jogon jár."
Na ez ellen kell tenni sürgősen, nem segílyt osztogatni felelőtlenül a mi pénzünkön.El kell érni hogy jobban megérje dolgozni mint szülni 8 kölyköt és várni a segélyt.Senki se mondja hogy öljük le a cigányokat, csak bizonyos pártok mennek arra hogy minnél jobban úszítsák a magyart a cigány ellen.Hidd el a jobboldalban is sokan tudják hogy a cigányok nem ellenségeink csak erre már nekik is rá kéne döbbeniük.MIlyen érdekes hogy a cigányok és magyarok mindig is jól meg voltak egymással.MOstanság fajultqak el a dolgok iszonyúan, és itt gondolok a nyílt a uszításra hogy a GÁrda gyerekeket öl stb..A magyarok fasiszták.Nem veszítek észre hogy mit csinálnak?Külföldön is próbálják fel állítani azt a képet hogy a magyar ember náci, a kedves politikusaink tesznek róla.Ahelyett hogy meg oldották volna a cigányság problémáját és nem letakarták volna pénzzel.(segély)

A másik hogy én egy esetett nem láttam még életembe mikor magyar kötött volna bele cigányba bármi ért is, biztos volt már ilyen de egy icipicit nagyon ritka, nem úgy mint fordítva.Borsod megyében ahol mondjuk egy falu 80%-a cigány, vajon miért félnek a magyarok?Vagy például mikor elmentek egy 5-6 tagból álló roma csoport mellet az utcán nem jutt eszetekbe véletlenül se hogy hoppá most vagy lehúznak vagy nem, jobb esetben csak ugatnak.A gárda se poénból ment el bizonyos helyekre, pl Ózdra, hívták őket mert már nem bírják tovább a minden napi "konfliktusokat" a cigányokkal.Akárhova mennek, oda hívják őket nem 1 esetben polgármesterek hívják mert nem lehet így élni, és utána megy a sírás rívás hogy felvonult a gárda.Tettek vmi törvény sértőt?Én egy esetre sem emléxem.Miközben Kolompár úr épp a perére készül mert eltünt pár millió körülötte amit a romáknak szántak volna.

Bergeroth 2009.06.10. 15:19:55

No igen, a rendőrséggel is pont az a gond, hogy az átlagéletkor 25 év. 35-40 felettiek szinte már nem is nagyon vannak. Nincsenek öreg tapasztalt rókák, akiktől a fiatalok elleshetnék a rutint.
Ezt egy rádióbeszélgetésben hallottam, olyan félévvel ezelőtt. Így aztán ne is várjunk tőlük túl sokat. Egy széteső ország első ismérve az, hogy a rendet hivatott szervezetek használhatatlanok.
Nálunk most pontosan ez történik.

Bergeroth 2009.06.10. 15:20:58

@Bergeroth:
...hogy a rendet fenntartani hivatott szervezetek használhatatlanok.*****

Big Kahuna Burger 2009.06.11. 22:04:43

"Cigánybűnőzés alatt azt értjük hogy vannak olyan bűncselekmények amelyekett nagyrészben csak romák követnek el,nyílván nem kívétel nélkül de nagy részben ők."

Kiraly le a Katolikus bunozokkel, linkeljek neked ide rogton 13 cikket ahol katolikus papok gyerekeket rontanak meg?

Az a baj ezzel a hozzaallassal, hogy te vallod magadat magyarnak es innentol kezdve az embernek legalabbis nekem el is megy a kedvem...miert vedesz egy olyan partot, aki teged fog eloszor rebdszabalyozni...mihelyst hatalomhoz jut...persze masik 9 millio mellett

Nevetseges

Magyar18 2009.06.11. 22:16:45

No comment.:DFogsz te még koppani.:)De ha már ilyen szorgoska vagy várom a 13 cikket.

Big Kahuna Burger 2009.06.12. 12:05:28

okes adj egy email cimet...kuldom

Mellesleg en mitol koppannek?

Azt hiszem/persze ezt nem tudhatom/ hogy en tobbet teszek azert hogy tudjak milyen is magyarnak lenni, kulfoldon, tobbet er az ha egy francialanynak adyt olvasok anelkul h egy szot is ertene belole, vagy egy lmagyarlannyal kezenfogva enekeljuk el a "Tavaszi szel vizet araszt""-ot ugy hogy a francia szeminariumvezeto a hatsosorban konnyes szemmel enekli a refrent es a vegen odajon h milyen gyonyoru...es en liberalis vagyok, tehat ne ossza nekem senki az eszt hogy ilyen bal**szokra van szuksegem ahhoz, hogy a magyarsagot megvedjuk, ezzel csak egni fogunk...te is inkabb olvass verseket...es ne azzal feszulj hogy smokeolsz, mert ez annyira nevetseges mintha egy vitaban azzal ervelnel, hogy te is iszol/ergo nem vagyegy elbol mindent elutasito ember/, de ez semmit nem jelent fiatal vagy es bulizni akarsz, hagyjuk mar ezt a lozungot h liberalisok szivnak csak semmi koze nincs hozza, es ha valaki jobboldalikent sziv akkor mi van?
Ezert nem halad a dolog mert azt hiszik, h csak "renitens liberalisok" szivnak, mikozben mar minden masodik gimis legalabb egyszer szivott eleteben...ez a no comment

◄ViZion 2009.06.12. 15:21:30

Szétröhögtem az agyam, nagyon jó szöveg... muhaha...

Magyar18 2009.06.12. 18:19:22

Ha ilyen liberális vagy meg mondanád akkor hogy szerinted melyik pártot érdemes támogatni és miért?Várom.

Big Kahuna Burger 2009.06.12. 20:55:24

@Magyar18: Meg, de nem itt, ez szerintem nem erre valo, majd megy az is "privibe":):):):)

Big Kahuna Burger 2009.06.12. 21:39:12

Na elvileg elment...ahogy kerted, remelem meg is kaptad, gondolkozz el azon amit a vegere irtam

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.12. 23:43:07

@Big Kahuna Burger:
I think this is the beginning of a beautiful friendship
:)

Big Kahuna Burger 2009.06.13. 10:23:00

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
:)

Ertekelem a humort, en minden mas nezetet elfogadok, meg akkoris, ha szamomra a konzervativsag a vilag legnagyobb kamuja, semmi sajatossaga nincs, isten haza csalad ez egy kejli ez barkinek fontos lehet, nem csak nekik

De ennyit a politikarol, ez a blog masrol szol;)

vérnyúl a 327-es számú uttörőcsapatból 2009.06.23. 08:52:53

Kár ezt a jó kis blogot összemocskolni a politikával. :(

De a cikk állat!!! :DD Én is a jobbikra voksoltam volna, ha nem felejtek el elmenni szavazni. :D

Sfrain 2009.09.11. 15:29:44

Hi
csak az elejét olvastam el, meg kicsit belenéztem, de annyi hozzáfűzni valóm azért lenne:
a jelenleg hatalmon lévő pártok kaptak éppen elég esélyt arra, h bizonyítsanak, nem ment.
senki nem tesz semmit. balfaszok voltak, csak tömték a zsebeiket, és kiárulták az orzságunkat...
itt a jobbik, megérdemelnek egy esélyt, ők igazán a magyarokért vannak. kimondják azt, amire minden normális ember gondol, h mit kéne tenni ebben az országban. remélem ők ezt meg is teszik..
nem a cigányokat kell támogatni, meg a külföldi cégeknek adókedvezményt adni. hanem a magyart kell minden más fölé helyezni. ha már magyar földön vagyunk.
ennyit akartam.

OrulunkVincent? · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.09.30. 19:27:19

"Kukorica salátát kívánok. Rohadt drága." <-- ez a legjobb! hülyére röhögtem magamat rajta :DD annyira tipikus!
süti beállítások módosítása