Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

A rendőrség szerint így kell füvet termeszteni

2010.02.06. 19:09 Mr. Green

Ródler Norbert, a a BRFK kábítószer-bűnözés elleni szolgálatának vezetője részletes, praktikus útmutatót adott ipari kendertermesztés felé kacsingatóknak. A tavaly összesen 32 leleplezett vietnámi ház nyomán kiadott BRFK-féle Kendertermesztési Tanácsadóból kiderül, nem érdemes kicsiben pöcsölni:

A házak, amelyekben az ültetvényeket tartják, általában Budapest külső kerületeiben, családi házas övezetben vannak. Nagy házakat keresnek, 150-200 négyzetmétereseket. Minden felesleges holmit kipakolnak, árammal csak 1-2 háztartási gép meg a tv megy, minden más, ami az ültetvényhez kell, az jellemzően  lopott árammal működik. Ezt úgy intézik, hogy ipari áramot igényelnek, arra hivatkozva, hogy varrógépeket akarnak üzemeltetni. Azonban még a mérőóra beállítása előtt megcsapolják az ipari vezetéket, és ettől kezdve lopott árammal üzemeltetik az elszívó- és világítórendszert.


Egy példa a szakszerűtlen tárolásra

Az elszívás azért kell, hogy ne lehessen érezni a marihuána szagát a ház körül. Az álcázás érdekében körbefóliázzák az összes ablakot. „Most már erre is új módszerük van, hiszen az gyanús lehet, ha a szomszédok hallják, hogy van ott valaki, de sosem szűrődik ki fény. Ezt úgy oldják meg, hogy az ablak síkja mögött 20 centivel fából ácsolnak egy másik síkot, a kettő közé pedig egy időkapcsolóval vezérelt lámpát tesznek, hogy kívülről úgy tűnjön: fel- és lekapcsolják a lámpát”.

Egy ilyen ültetvény nagy anyagi beruházást igényel, de megéri a befektetést. „Ha most csak alaphangon számolunk is, tavaly közel 20 000 tő marihuánát foglaltunk le. Ez durván két tonna eladható marihuána – és ennyi kéthavonta beérik. Évente hat alkalommal lehet aratni, tehát összesen 12 tonna nyerhető, amivel – még ha nagyon olcsón adják is el, mondjuk 1000 forintért grammját - akkor is 12 milliárd forintot szednek össze. És akkor még nem adtuk hozzá azt, amit nem találtunk meg.”

Ródler szerint a vietnámiak a megborult házaik ellenére irányítják a magyar piacot, úgyhogy ez a tuti módszer. Mindenestre az elég szomorú, hogy csak a lefoglalt, azon belül csak a vietnámi füvek után lenne az államnak mondjuk 3 milliárd forint áfája. A lefoglalt mennyiség nyilván elenyésző töredéke az elszívott mennyiségnek, hiszen sosincs durva hiány.

Meglátjuk, sikerül-e az új belügyminiszternek visszavenni a részesedésükből rendet vágnia közöttük. Az egyre növekvő munkanélküliség ellen bizonyára nagy örömmel adna át saját kézzel több tízezer új munkahelyet. Itt az idő!

120 komment

Címkék: magyar rendőrség kendertermesztés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolomba (törölt) 2010.02.06. 21:16:26

@blas: fogalmam sincs, de szerintem most is van kabitoszer hatasa alatt elkovetett ize, a BTK nevezetu izeben.

_John_Doe_ 2010.02.06. 21:16:53

Hány grammot szoktak egy cigibe tenni?

kuki123 2010.02.06. 21:25:16

@bolomba: hát kis pajtás te legfeljebb a dutyira mész

@breach tru di walls: bizonyára nem gondoltad, hogy majd én személyesen fogom ki listázni a blog.hu szerverén található log fájlt
nyilván csökött agyad nem nem képes felfogni, hogy gondoltam arra hogy legalizált szinten csarnokokban termesztenétek és nem holmi családi házakban

pusztán arra próbáltam rávilágítani hogy pozitív színben tüntetik fel az egész dolgot és közben kimaradt a károkozás ténye

"a kérdésedben benne van a válaszod pl. "lehet hogy 3 milliárd a bevétel, de a függők kezelése és a további egészségkárosodást vajon ki fizetni? majd mi nem drogosok?"
kösz de akkor már inkább egy anya vagy gyerek rákját

"ha megtaláltad írjál majd légyszi. amiket meg utána írtál az nókomment. nevezessél beszívva, ne dolgozzál beszívva (életveszélyokozása ??) nehozzál komoly pénzügyi döntéseket beszívva. akkor szívjál be amikor annak meg van az ideje."
mert a függőség már csak ilyen megválogatja az időpontot, hogy most éppen ráérek 5-8-ig

másrészt meg ez az menjél csak szívjál el egyet, attól lenyugszol és minden rendben lesz

szánalmasak vagytok, hogy egy növénytől függtök

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.02.06. 21:26:31

Engem egy cseppet sem köt le a kábszer téma, de megjegyzem, hogy gyerek koromban (70-es évek) a szomszédunk tudtommal teljesen legálisan termelt kendert és igazából annyi emlékem van róla, hogy számomra úgy nézet ki mint egy dzsungel, mert a kender és a bambusz valami fokon rokonnövények lehetnek. Tele volt óriási és nagy zöld sáskákkal, vagy szöcskékkel, amelyek ott ciripeltek a növényeken és igen szép hangversenyünk volt tőle. Igen sokszor én ezeket a szöcskéket figyeltem meg, illetve levadásztam néhányat az iskolai rovargyűjteményembe.

Nekünk gyümölcsöskertünk volt, többnyire teli almafákkal. Illetve a máktermesztés is annyira természetes és megszokott dolog volt, hogy senki sem foglalkozott a mákostészta hasznosításán kívüli lehetőségekkel. Aki kábulni akart, arra a magyar ember jóféle gyümölcspálinkákat alkalmazott. Arra voltak szintén legális kifőzdék.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.06. 21:36:50

@volánrulz:
"a függők kezelése és a további egészségkárosodást vajon ki fizetni? majd mi nem drogosok?"

Ezt részleteznéd?
16 éve szívok, de eddig semmiféle károsodást nem tapasztaltam. Sőt, nem is láttam olyan embert, aki látott volna olyan embert, akinek szervi elváltozást okozott volna a fű.
Egyébként adózok, fizetek TB-t. Sőt, még helyesen írni is tudok. :)

vktrmrk 2010.02.06. 21:39:23

@volánrulz:

ó de jól lesz az IP címeteket begyűjteni

ezért kell kávézóban kommentelni, rosszabb esetben a szomszéd netjéről...

Jobb esetben melóhelyről.

Bergeroth 2010.02.06. 21:42:45

@volánrulz:

Hmm...ha szívnék füvet azt mondanám hogy "te hülye vagy haver."
Viszont így hogy nem szívok, csak azt mondhatom, hogy te egy tudatlan, az orránál tovább nem látó, felvilágosulatlan és szánalmasan buta ember vagy.

Kicsit olvass utána, tájékozódj, majd ha ezzel megvagy, akkor hozz fel konkrét érveket, tényeket, megtörtént eseteket. És majd ezután fuss neki még egyszer.
A zsigerből odaböfögött, sötét középkori mentalitást tükröző gondolkodásmód által odahányt "mocskos drogos" jelző, szemmel láthatólag, mindenfajta korrekt háttér nélkül, maximum egy félmosolyt csal az ember arcára, amiben benne van a bánat is, hogy ilyen tudatlan emberek írnak olyan dolgokról, amiről szemmel láthatólag a leghalványabb fogalmuk sincsen. Semmi, nulla, zéró.

"szánalmasak vagytok, hogy egy növénytől függtök"
A maláta nevű növény mond valamit?
Akkor ennyit erről.

56.hope.road 2010.02.06. 21:45:35

@volánrulz:
Már megbocsáss, de a szavaidból sütő fölényességet maximum abban az esetben engedhetnéd meg magadnak, ha bármivel igazolnád, hogy a te véleményed egyezik meg a valósággal. Bár akkor sem elegáns.
Nem vagy elég tájékozott a témában ahhoz, hogy súlya legyen a véleményednek.
A károkozás tény, majd polgári peres úton rendezik ugyan úgy, mintha egy bármilyen bérlő kárt okozna egy bármilyen bérleményben.

"mi nem drogosok?"
Ittál már alkoholt? Kávét? Gyújtottál már rá?...Ha igen, rossz hírem van: Drogos vagy.
Persze, ehhez tudni kéne, mi is az a drog.

duncan 2010.02.06. 21:49:47

@volánrulz: majd lécci akkor gyere vissza pampogni, ha sikerült elérned az alkoholtartalmú italok és a dohánytermékek betiltását. Sokkal nagyobb kárt okoznak az ezekből eredő betegségek, mint amit a fű okoz(na).

Informer 2010.02.06. 21:57:50

Annyira várom, hogy a Jobbik parlamentbe kerülése után az összes ilyen posztot írót lecsukják és gumibotot dugnak a seggébe.
Azt szívjátok, ne füvet, drogos köcsögök.

vktrmrk 2010.02.06. 22:05:04

@Informer:

És akkor kapsz egy szép tiszta Magyarországot, ahol mindenki egyszerre lép és bólogat.

Kíváncsi lennék, hány emberre lehetne azt mondani, hogy mentes minden drogtól. Tippek? Én azt mondom, kicsi hazánkban 1745. Aztán ezek kezdhetik termelni a sok pénzt a szép új Magyarországon.

Astronomy Domine 2010.02.06. 22:05:39

Legalizáld a heroint is, hogy a vásárló tudja, jó minőséget vesz, az állam meg jól járna az adóval. Hülyegyerek.

Siphersh 2010.02.06. 22:07:05

@volánrulz: A drogosok kezelését most is közösen fizetjük, ez nem fog változni a legalizálással. Ami változni fog, az az, hogy a drog ára nem a törvényen kívüli világot gazdagítja, hanem megy a közösbe, ahonnan a drogosok kezelését is fizetjük. Az lesz még a különbség, hogy nem megy el az üldözésre az a nyolc milliárd forint, ami a négyszerese a prevenció és a kezelés költségvetésének. Teljesen nevetséges anyagi alapon érvelni a legalizálás ellen, mert anyagilag csak a szervezett bűnözés veszít rajta.

kis kály (törölt) 2010.02.06. 22:34:01

Na, majd Vona belügyminiszter rendet vág köztetek. Mentek a fartúró liblingjeitek közé a sittre, egy-egy 130 kilós kancigány közé. :)

THC 71 2010.02.06. 22:34:29

Aha bekapcsolás előtt megcsapolják az ipari áramot.....
más kérdés,hogy a csatlakozót az ELMÜ adja mivel az ő tulajdona(a földkábelt is),tehát akkor hozzák mikor a mérőt.Így kibaszott nehéz előtte megcsapolni.
Hülyerendőr :-)
Ui:ja amúgy villanyász vagyok és mérőhelyeket szerelek nap mint nap.

Hoffy 2010.02.06. 22:36:03

Ti gondolkodtok vagy csak írogattok. Ne mámorosan lássátok a dolgokat, ugyanis a narkó nem old meg semmit, nem segít és ha valaki már szabad akar lenni az igenis nagyon sokba kerül. Ismerek valakit aki már nagyon szabad akar lenni és hála Istennek már hónapok óta tiszta, de így se könnyű neki. Látszik a szenvedés. Ha valaki saját erőből akar szabad lenni az kegyetlenül megszenvedi. Persze itt arról is olvashattok, hogy hogy lehet egyik pillanatról a másikra leállni. www.bizonysagok.hu/bizi/szenvedely.php . De a termesztőket tényleg irtani kellene, mert ember és családrombolók, a nép ellensége.

kis kály (törölt) 2010.02.06. 22:38:22

@Informer: Kényszermunkát nekik, nem börtönt! Még etessük is ezeket? Na ne bolondozzunk már.

vktrmrk 2010.02.06. 22:50:29

@kis kály:

Vona belügyminiszter? Rendet vág?

Remélem, eltakarítja a Kecskeméti Szilvapálinkát is. Mert akkor már úgy hiteles, hogy le minden droggal! Zárjuk be a sörfőzdéket, és a dohánygyárakat is Magyarországon!
Fú, szerencse, hogy kávéültetvény nincs itt, akkor sokkal több lenne a munkanélküli.

kokoro 2010.02.06. 23:04:42

@IGe: a magyar ember jóféle gyümölcspálinkája ?
most egy litert 1350 forintért főznek, plusz a gyümőlcs ára (min. 10-15 kg egy literhez) + a rengeteg meló ... kurva drága ez a folyékony drog is már

56.hope.road 2010.02.06. 23:23:51

@Astronomy Domine:
Őszintén érdekel, hogy a legalizálás alatt te mit értesz?
Pl.:Milyen feltételekkel lehetne hozzájutni az adott droghoz? Mire fordítanák az államilag ellenőrzött drogkereskedelemből befolyó összeget (ami most ugye nem folyik be...)? Több jutna-e megelőzésre, tájékoztatásra, mint most? Hatékonyabb lenne-e a rendszer? Több jutna-e orvosi ellátásra, mint most? Kevesebb lenne-e a drogfogyasztás (alkohol, dohány is!) áldozatainak a száma? Könnyebb lenne-e hozzájutni a drogokhoz, mint most?...

Logikusnak tartanád-e a veszélyességük alapján történő besorolást és állami szabályozást az összes drog esetén?

Nem lehet csupán érzelmi oldalról közelíteni a legalizáció kérdéséhez.

pakesz (törölt) 2010.02.07. 00:38:47

@volánrulz: "a sok fű elvette a józan ítélő képességetek
bizonyára nem tűnt fel az a csekély mondat sem hogy a a lakás tulajokat kár érte valamint azt a nem csekély villanyszámlát a kedves szüleid és mi közösen fizezetjük vissza"

neked volt egyaltalan eszed? :)
mert ha legalizalnak akkor nem arammal csinalnak es nem epuleten belul, hanem kint a szabadban...

2010.02.07. 01:07:58

füvesek, semmi más nem kéne, mint az ipari áramot egyből a fejetekbe vezetni :)

hirokin 2010.02.07. 01:14:54

@Astronomy Domine: Meg fogsz lepődni. A svájciak már megcsinálták, és a svájciak nem ellenségei saját maguknak. Mindenki jól jár, ha a drogokat nem a maffiózók, hanem a patikusok árulják, a nemdrogozók is.

hirokin 2010.02.07. 01:16:51

@blas: Legyél igazságos. A beszívva/részegen elkövetett bűnöket ugyanakkora mértékben kell büntetni, mint a józan állapotban elkövetettet.

ZéBé 2010.02.07. 01:22:45

Ezt az elszívó dolgot nem értem. Ha kifújják a büdöset a házből, akkor pont hogy jobban érezni a ház körül a szagot, nem?

sanyix 2010.02.07. 01:52:54

mér kell ipari áram marihónalja termeléshez? Vagy csak azt lehet megcsapolni? Nem hiszem...

Bloberf 2010.02.07. 01:57:09

Valaki a sörivást hozta fel vagyis a malátát. Nos ahogy a sörivás lehet a súlyos alkoholizmus elsö lépcsöje ugyanúgy a fü is lehet az elsö lépés a komoly kábitószerek felé. Ezren irhatják, hogy ök száz éve füveznek és soha nem próbáltak mást de a másik ezer akinek egy gondja van, hogy pénzt szerezzen a napi kábitoszer adagjához azok ide nem irnak. Nem akarok szakértöt játszani mivel ahoz túlságosan alúliskolázott vagyok de ha a fü annyira "ártatlan" akkor miért harcolnak ellene? Példa: ha valaki marijuanával a táskájában akar beutazni az Államokba és elkapják azt soha többé be nem engedik.

sanyix 2010.02.07. 01:59:52

akik itt nagyon ellenzik a droghasználatot, azok közül iszik-e alkoholt, vagy dohányzik e valaki? Ha igen akkor kussoljon a retkes drogos állatja ;)

Bloberf 2010.02.07. 02:00:18

@ZéBé: valószinüleg filteren keresztül megy ki és akkor már szagtalan.

Bicskas 2010.02.07. 02:14:22

A fű kizárólag azért illegális mert a pia, dohány és gyógyszer cégeknek van pénzük megkenni a megfelelő embereket. Nálunk ez nem is hangzik annyira hihetetlenul.

A marihuána drog, de ugyan úgy drog az alkohol és a nikotin is. Ebből 2nek pontosan ismerjük az élettani hatásait. Tüdőrák, ér elmeszesedés, májzsugor.

Miért rohadt nehéz letenni a cigit? (nekem se megy)
Miért fogyasztanak a nagyivók egyre több szeszt a kívánt állapot eléréséhez? Ezeket úgy hívják, hogy fizikai függőség és tolerancia. Bármilyen hitelesen igazolt hatásai és tulajdonságai vannak a fűszívásnak azt csak az illegalitás miatt nem tudjuk. De engem is érdekelne.
Ami biztos, hogy füvet nem lehet túladagolni. Nem köthető szexuális vagy családon belüli erőszakhoz vagy erőszakos bűncselekményekhez.

Kender már a paradicsomban is volt de a töményszeszt föltalálta valaki. Az erjesztő baktériumok 12%nál megdöglenek az alkoholtól.

yetii 2010.02.07. 02:16:34

@Bergeroth: Ööö, csak hogy felvilágosítsalak, a maláta nem növény :D Gabonafélékből lehet malátát készíteni, pl árpamaláta az, amiből a sört készítik. De olyan növény, hogy maláta nincs.

_D_ 2010.02.07. 05:16:54

Kedves Bloberf

Attól, hogy az Egyesült Államok harcol egy dolog ellen, és megpróbálja minden lehetséges eszközzel elnyomni, kiszorítani, még nem kéne automatikusan azt a dolgot eredendő rossznak tekinteni.

Az Egyesült Államok sem tévedhetetlen. (remélem nincs szükség a számtalan 20. századi példa felemlegetésére)

Mindazonáltal ha az avatárod téged ábrázol, és te ezt még ebben a korban sem ismerted fel, az mélységesen elszomorító.
Az aluliskolázottság pedig nem mentség semmire. Az ember csakis saját maga felel személyes fejlődésért.

Amúgy pedig már 14 államban legális az orvosi marihuána és 12 állam dekriminalizált.

Öreg Sam 2010.02.07. 05:20:30

@ZéBé:
Ööö,arra gondolok,hogy elszivás azért kell,mert zárt térben egyszerüen leállna a növény asszimilációja,a levegő széndioxiddal telitődése miatt.(ez egy baromi bonyolult folyamat,de asszem az eszmei mondanivaló valahol itt van elhantolva)

Ebzon 2010.02.07. 07:15:41

@volánrulz: "szánalmasak vagytok, hogy egy növénytől függtök". Hát basszus, hogy valaki enyire hülye legyen.... A te kenyeredet disznószarból csinálják ???

Ebzon 2010.02.07. 07:19:15

@Astronomy Domine: Van 1 hírem svájcban legális(legalább is dekriminalizált,ha jól tudom) te ökör, és érdekes ott senki nem hal bele..

Ebzon 2010.02.07. 07:37:15

@Bloberf: Mivel szakértő nem vagy ezért elsiklom afelett, hogy megkülönbözteted az alkoholt a fűtől(elvileg jogosan tehetnéd, de te pont ellenkező irányba mész el).Most aki alkoholhoz nyúl, annak miért is ne lehetne a következő lépcső a heroin?Nagyon kevés heroin használó van hazánkban, és többségében a szegények nyúlnak hozzá(pl a romák, akik úgyis pusztulhatnak az ellenzők szemében...).Szóval igaz amit mondasz, csak pont irreleváns.Aki függö lesz valamitől, abban megvan a hajlam(általában genetika a ludas).Szerinted aki napi 3 liter colát megiszik az nem függő?Nem mellesleg (mivel szakértő cola témában nem vagyok, ezért csak szv.) szerintem ez károsabb mintha én egy este elpöfékelek 0,2 grammot egy pipából.Nem azt akarom mondani, hogy nem káros, de mint a bor esetében is:"kis mennyiségben gyógyszer, nagyban méreg" csak 1 a különbség, a fűben nincs nagy mennyiség.Nincs olyan mennyiség amitől rosszul éreznéd magad(kivéve, ha ez egyéni sajátosságod, de egy emberből nemlehet ugye példát venni)

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 08:09:42

Nekem sohasem volt türelmem trollokhoz. Akinek van, minden tiszteletem, de kár beléjük a szó. Esetleg ellenpéldaként fel lehetne hozni nekik, hogy őket sem érti meg senki a zsidóparanoiáuk miatt, mégis van számukra a dologban valami. (hmmm...)
Persze hittételekről nem igen lehet érvekkel vitázni. Nem is kiváncsiak rá, nem is hajlandóak utána nézni. Érdemes lenne mondjuk összegyüjteni egy linkhalmazt, közéétenni itt a blogon, és válaszként csak a bejegyzést megadni, mondván, ha elolvastad, vitázhatunk (MITCH EARLEYWINE
MARIHUÁNA
A tudomány álláspontja, példáúl www.ndi-szip.hu/Controls/DownloadEDoc.aspx?attId=cc56262d-a121-44c2-811b-3dc9463eeaa2
)

Abramelin 2010.02.07. 08:14:56

Szevasztok!
Több olyan ismerősöm van aki több éve szív, napi szinten!(Alkoholt nem, vagy csak nagy ritkán isznak)Azért ha beszélgetek velük, látszik hogy közel sem olyanok mint anno pl: lassabban kapcsol az agyuk, figyelmetlenek, szétszórtak, elfelejtenek fontos dolgokat...

realcarlos 2010.02.07. 08:33:31

Csak nekem tűnik fel, hogy a jobbik parlamentbe kerülésének esélyével egyenes arányban növekszik a namajdénmegmondom-hüjjefüves kommentek száma is?

LegottTegel 2010.02.07. 09:05:38

@realcarlos: Ez így van, a jobboldalnak szüksége lesz bűnbakra, aki felé kanalizálhatja a gazdasági csodavárásból a valóság hatására kiábránduló szavazóik dühét.

A füvesek, melegek és zsidók tökéletes támadási felületet adnak.

Biztos vagyok benne, hogy mind a Fidesz, mind a Jobbik minden alkalmat meg fog ragadni arra, hogy verbálisan a BTK szigorítása - mint a problémára adható egyetlen adekvát megoldás - mellett fog érvelni, bár gyanítom, hogy történni nem fog semmi, ami most van, azon túl sokat nem lehet szigorítani.

Szóval fű ügyben nálunk a következő 4-8-12 évben nem fog történni semmi.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.07. 09:10:29

@Abramelin: Amióta nem szívok nap közben, csak este, sokkal jobban tudok koncentrálni, ez tény.
Jobbik-szavazó vagyok.

Ez ám a világcsoda, nem-e? :)

LegottTegel 2010.02.07. 09:15:10

@szmoker /segílyes/: sajnos nem világcsoda hogy jobbikra szavazol, még akkor is, ha sejthető, hogy mi az álláspontjuk a fűvel kapcsolatban.

ez inkább az szdsz szégyene, sikerült 8 év alatt lenullázniuk magukat.

Én nem szavazok senkire, LMP-re biztos nem, Szdsz annyiszor köpött már szembe fű ügyben, hogy rájuk sem, mszp kizárt, fideszt ismerjük, mdf álláspontja drogügyben -estedeszeretek csokoládét enni - Pettkó Andrással ismert.

szóval ez van.

nincs értelmes, liberális párt, amelyik fel merné vállalni, hogy képviseli a marihuána legalizálását.

nálunk a sötét középkor és tudatlanság eme csökevényes maradéka még jó darabig nem fog eltűnni.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.07. 09:16:04

mondjuk azoknak igaza van, akik azt mondják, hogy nemcsak a fű az egyetlen addikcióforrás. Én a bagót pl. rosszabbnak is tartom. (Nem dohányzom, csak jelképesen iszom, de azt is ritkán, kávé semmi.)
Kérdés: milyen módjai vannak a fűfogyasztásnak a szíváson kívül? (Az ugye füsttel jár, amit utálok.)

szárnyati géza 2010.02.07. 09:30:39

Elszívó azért kell, mert a fű szaga nagyon erős, és kiszivárog így-vagy úgy a házból.
Az elszívó egy szénbetétes szűrőn keresztül fújja ki a szabadba a levegőt, tehát kiszűri a szagokat, lófaszt nem érzel.

szárnyati géza 2010.02.07. 09:41:58

Na de mondjuk az is egy barom, aki azt mondja, hogy ha drogozol, akkor az egyenes út a függőséghez.
Én ritkán füveztem, akkor is csak azért, mikor le akartam jönni vasárnap délután kettőkor a gyorsról.
Amúgy kólázni szoktam, mert az jó. Néha a diszkó előtt egy-egy eki. Aki nem próbálta meg se próbáljon nekem róla véleményt alkotni.

De az, hogy függeni tudnék tőle, az kurva nagy hülyeség. Kurva sokszor van/volt, hogy volt itthon pár gramm maradék ez vagy az, de sose ugrottam rá szerda délelőtt. Nem kell. Nem akkor van az ideje, és kész. Sőt sokszor van/volt, hogy olyan srácokkal partyztunk, akik nem drogoznak. Akkor én sem szippantok.

Hozzáteszem, a cigivel is úgy vagyok, ha akarok cigizek, ha akarok nem. Lehet itthon cigi, mégsem gyújtok rá. Lehet itthon vodka, mégsem iszom meg.

A függőség, mint már mondtátok, hajlam kérdése. Szerintem nem is annyira genetika, mint inkább neveltetés kérdése. Az lesz függő, aki ezzel pótolni akar valami hiányosságot, valamit, ami felcseperedése folyamán kimaradt neki.
De aki függő típus, az sem lesz feltétlen drogfüggő, lehet alkohol-, cigi-, internet-, játék-, szex-, tévé-, gyógyszerfüggő is. Meg még a faszom tudja mennyiféle lehet.

Csak el kéne a kedves bunkóknak kukkantani Amszterdamba, hogy ott mennyire jól működik az egész balhé. Igaz, kicsit ott is átestek a ló túloldalára, mert füvet szabad szívni, de cigit nem.

csudabogar 2010.02.07. 10:04:42

VILLAMOSSZÉKET MINDEN KÖCSÖOG KENDERESNEK! ÉLŐSKÖDŐ SENKIHÁZIK!

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 10:18:51

@peetmaster: Számtalan egyébb elfogyasztási módja van még. Zsirban oldódik, tehát pl. sütit lehet készíteni belőle, és ott van még a vaporizer is, ami tulajdonképpen egy párologtató eszköz. A füstből a káros anyagokat leginkább a vizipipa szűrheti ki.

Sixx! Anyádat is lenyuggerezed? 2010.02.07. 10:21:40

Hogy téged mi a faszér nem tiltanak be...
Ugyanolyan köcsög vagy (sőt, rosszabb), mint a bűzrudas.

Pajtás 2010.02.07. 10:26:07

van vkinek kontaktja a sárgákhoz?

SLacc 2010.02.07. 10:26:46

@Ebzon: Nem jó, a disznószar is növényből lesz végső soron. :)

Krisiun 2010.02.07. 10:37:52

Legyünk igazságosak és mindenkit csukjunk börtönbe aki függ valamilyen növénytől! Malátától a kakaón át érintve a dohányt és a teát is!
Piros pontot kap aki megmondja hogy ki marad szabadlábon!

Bergeroth 2010.02.07. 10:46:09

@yetii: öö igen, valami ilyesmit akartam írni, csak fáradt voltam már. Kösz a kiigazítást. A lényeg a lényeg, hogy a sörnek is egy növény az alapanyaga.
Viszont hozhatnám másik példának a dohányt, az is csak egy növény, mégis több százmillió ember szívja a földön, és mégis legális. Pedig az egyik legveszélyesebb drog a Föld nevű bolygón.
Így csendben pedig közölném a sok drogellenző fanatikusnak, hogy régebben még olyat is olvastam, hogy a patkánymérgek egyik alapanyaga az áztatott dohánylevelekből kinyert folyékony formában megjelenő nikotin.....

Bergeroth 2010.02.07. 11:06:39

A magyar nép egyik nagy átka az, hogy a lakosság legnagyobb része, sacc/kb. 85%, az buta mint a fekete föld. Mint láthatjuk, itt a blogon is felbukkantak elég szép számmal, de elég csak kimenni az utcára vagy elmenni a munkahelyünkre, esetleg hétvégén egy bevásárlásra. Tele van ez az ország olyan emberekkel, akik buták mint a kő és még értelmesen sem tudják kifejezni önnön magukat. Mindezekkel szemben, érdekes módon ebben az országban mindenki mindenhez ért, főleg a focihoz és a politikához.
Ez engem mindig arra emlékeztet, ahogy a 150 éves török uralom elkezdődött. Ott is úgy indult az egész, hogy a török veszedelem hírére nem az volt a legfontosabb a sok ostoba barom magyar főnemesnek, nemesnek, stb.-nek, hogy hadsereget szervezzenek és megvédjék az országot. Nem! Az volt a legfontosabb, hogy ki legyen az, aki a legtöbb embert adja, a másik miért adjon többet, ki fogja fizetni a ruhákat, a kaját, a felszerelést, és úgy mellesleg miért az egyik fizessen kevesebbet hogyha a másiknak is van. Aztán elkezdtek egymásra mutogatni, vitatkozni, sötét barom magyar módra, és miközben nem csináltak semmit, csak pofáztak és szidták egymást, addig a törökök meg rajtuk röhögve szép csendben elfoglalták az országot.
Nos manapság ugyanez a mentalitás van jelen és ez érezhető pl. itt a blogon is. Idejön a sok hőbörgő, ordítanak, köpködnek, mutogatnak, ostobán, bután és azzal a soha el nem tűnő végtelen sötétséggel a fejükben. És egyszerűen nem veszik észre, hogy a világ már régesrég túllépett rajtuk, és a szavaik nem jelentenek többet, mint egy halk lepkefing szeles időben.
Élhetetlen ez az ország.
És nem a "drogosok" miatt, hanem a sötét balfaszok miatt, akik legszívesebben a koromsötét középkorban éreznék jól magukat, ahol napi szórakozásnak számított a nyilvános boszorkányégetés, és a bűnösök órákon át tartó kínzása.
Szánalmasak vagytok, ti hőbörgő idióta birkák.

Rahsid 2010.02.07. 11:18:03

@Krisiun: A füvet egy kalap alá veszed a csoikval, te félcédulás?

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 11:31:43

@boO.2.0: Nagyjából azonos az addikciós hatásuk. guglizd ki gyorsan mi az, idióta, mert úgy sem tudod...

Rahsid 2010.02.07. 11:37:02

@demonPulvisculus: Te is olyan hülye vagy hogy az már fáj. Menjél szépen vissza a moslék fejeddel szívni egyet.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 11:48:59

@Bergeroth:

Igazad van. Mindenesetre az érdekes, hogy találkoztam már élőben nem egy olyannal, aki fűellenes volt, és egy véletlenül elejtett mondatával, ahol ezt ki is fejtette, visszakérdeztem, hogy mi is ezzel a baj, én is szívogatok?
Általában nagyon meglepődtek, nem így képzelték el a "drogost", mint engem, akit régen ismertek, tudják ki vagyok.
Ha lenne egy füves coming out ebben az országban, nagyon sokan meglepődnének.
Kedves radikálisok, akik gumibotot tolnának a seggünkbe, és áramot vezetnének a koponyánkba. Nagyon sok ismerősöm szív, szinte kivétel nélkül dolgoznak, fizetnek adót, nem kell őket eltartani, sem kezelni.
Néhány munka, amit füves ismerőseim végeznek, a teljesség igénye nélkül: ügyvéd (3 db), bíró, gépészmérnök (egy vezető német márka fékrendszereit tervezi), régész (4 régészt ismerek, kivétel nélkül mind szív), HR ügyintéző, tanítónő, ügyvezető igazgató (egy Zrt-nél), kereskedelmi igazgató, régióigazgató (tajvani szám-tech cég közép európai régió), bróker. Hirtelen ennyi jutott eszembe, vannak még sokan. Persze ismerek munkanélkülit is, de ők sem a kender miatt azok, hanem mert Békés Megyében élnek, és ott nem sok a meló mostanság sajnos... Én egy nemzetközi pénzintézetnél vagyok rendszergazda. Csak nem lehetek olyan nagyon hülye, ha rám bíztak ~400 munkaállomás és 8 kiszolgáló felügyeletét.
Szóval nem kell minket eltartatani, kényszerkezelni, nem vagyunk roncsok, normális életet élünk, és ha találkoznánk az utcán az életben nem mondanátok meg, hogy szívunk. Miért kell minket bántani? Miért fáj nektek, ha hetente 1-2 alkalommal elnyomunk egy spanglit a haverokkal? Miért akarjátok, hogy mi is a sokkal károsabb alkoholt válasszuk ha lazulni akarunk? Miért zavar benneteket, ha valaki más, mint ti? Nem ártunk mi senkinek. Férjünk már el egymás mellett! Köszönöm!
Ha továbbra is vitázni szeretnétek, kérlek benneteket, tájékozódjatok. A feljebb linkelt kiadvány, a tudomány álláspontjáról eredetileg oxfordi kiadvány. A magyar fordítás a Nemzeti Drogmegelőzési Intézet szakmai információs portáljáról tölthető le. Azt hiszem megbízható forrás. Megbízhatóbb, mint a politikusaink, akikről már többször bebizonyosodott, hogy nem értenek mindenhez (és azt hiszem ezzel most finom voltam).
Szóval béke gyerekek. Mi sem bántunk titeket. Miért akartok ti bántani minket? Ártunk bárkinek? Ha úgy gondoljátok igen, akkor szerintetek kinek?

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 11:53:03

@boO.2.0: Elkurtad. Már jó ideje nem szívok. Leülhet, egyes. Megnézted mi az az addikció? Vagy csak a szád jár? :P

Rahsid 2010.02.07. 11:58:02

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Na de most nem ezzel a fajta hozzáállással van a gond, hanem azokkal akik a mértékletességet nem ismerve csak szívnak reggeltől estig, kötelezettségeiket elhanyagolják, semmi más alternatíva nincs az életükben, és közben fenn hangon magyarázzák hogy nincs ezzel az életvitellel semmi gond.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:00:55

@boO.2.0:
Ilyen emberek minden szer fogyasztói körében előfordulnak. Van aki így él az alkohollal, a kávéval, a cigivel, a csokival, a kólával és és sex-szel is. Ezért nem tiltanám be egyiket sem. Sőt, ezek közül az alkohol a kávé és a cigi ráadásul sokkal veszélyesebb a kendernél.

Rahsid 2010.02.07. 12:03:49

@demonPulvisculus: Igen tisztában vagyok a jelentésével, és pont ezért hülyézlek le nyugodt szívvel, mert aki azt mondja hogy a csoki ugyanolyan függőséget fog okozni mint a fű, és ugyanolyan káros hatásai vannak, az bizony nem normális.
Neked már úgy is mindegy, szóval szívjad csak nyugodtan.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 12:07:19

@boO.2.0: Örülök, hogy használod az agyadat (guglit). Más esetben nem vagy képes erre? Amugy igazad van, nekem ugy is mindegy, ugyhogy elmegyek dolgozni, jó drogoshoz illően, vasárnap délután. Gondoltad volna hülyegyerek? Vagy arra számítottál, hogy épp magam alá hányok, és a saját mocskomban fetrengek? Ne válaszolj, hazudni fogsz.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:07:25

@boO.2.0:
Pedig demonPulvisculus-nak tényleg igaza van. Nézz nyugodtan utána.
Tudom, sok forrás nem ezt állítja, de attól még nagyjából helytálló.

Rahsid 2010.02.07. 12:08:57

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Ezzel így többé-kevésbé egyet is értek, a kávét kivéve.
Csak nekem az a problémám hogy közben a többi ilyen szert nem próbálják meg úgy feltüntetni hogy nincsenek az egészségre káros hatása.
Ezzel szemben a füvet meg úgy reklámozzák hogy annyit szívsz belőle amennit akarsz, nem lesz semmi bajod, sőt, még az egészségednek is jót teszel vele. Ami azért elég csúnya félre ferdítése a dolognak.

Bergeroth 2010.02.07. 12:09:58

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
Csodálom ezt a hozzáállásodat, ahogy minden egyes alkalommal, már évek óta, képes vagy leírni ugyanazt, és a sok sötét egzisztencia ebből mégsem fog fel szemmel láthatólag szinte semmit.
Én kb. a második után megunnám, hogy ugyanazt kellene elmondanom. Valószínű ezért nem vagyok tanár. :p

@boO.2.0:
Ez egy olyan dolog, hogy mindenhonnan lehetne példákat hozni, és akkor talán megcsillanna egy nagyon apró szikra, ott valahol a barlang legvégének a sarkában, amikor talán TALÁN végre rádöbbennének a hőbörgők, hogy nem a használattal van a gond, hanem a mértékkel. És csakis azzal, semmi mással.

Rahsid 2010.02.07. 12:10:12

@demonPulvisculus: Árufeltöltőnek lenni a tescoban nem nagy tudomány.

Bert Milton 2010.02.07. 12:12:15

Változtatni kellene már azon az állásponton, hogy a dolgok önmagukban is veszélyesek. Kevés kivételtől eltekintve ( pl.fegyverek )kizárólaga felhasználótól függ,hogy egy dologból mit hoz ki. Meg kell nézni a Casino c.filmet és kideröl, mire képes egy golyóstoll egy ember kezében. Vagy hányan élnek vissza a konyhakéssel, a vasvillával? Akkor most tiltsuk be őket? Létezik egy fogalom, a mértéktartás, és egy másik, tudatosság. A világban mindkettő csak kis mértékben van jelen. Tudatos ember nem szed be semmilyen élvezeti szert intravénásan, nem nyúl heroinhoz, és tudja mikor elég és tudja, hogy mikor van itt az ideje. A mértékletesség még nem általános emberi tulajdonság, ez a bajok egyik forrása, a másik a rosszindulat. Nyilván sokat számít a nevelés, az iskolázottság is, de a mértéktartás sajnos egyéni, belső érték, van vagy nincs, de ahogy én látom egyelőre még nem tanítható. És amíg ez fenn áll, addig marad az indulati kritizálás, düh és acsarkodás.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:14:00

@boO.2.0:
Az ország vezetése, aki eléggé jelentős érdekeltségekkel rendelkezik az alkoholbizniszben úgy jár a legjobban, ha démonizálja és tiltja a füvet, mert az ő klienseik részben átpártolnának, ha rájönnének, hogy ez jobb és kevésbé árt.
Sok füves ezt ellensúlyozandó néha hajlik arra, hogy túldicsérje a szert. Ez egyébként sokkal közelebb áll a valósághoz, mint a médiában hallható infók.
Az lenne a jó, ha az üldözésre fordított pénzt a korrekt tájékoztatásra használnák, és szabadon hozzáférhetővé tennék a szert, mivel nincs nyomós ok a tiltásra (kivéve az üzleti érdekeket persze)

Rahsid 2010.02.07. 12:14:51

@Bergeroth: Volt egy kommentem itt az elején, csak sajnos elszállt, amiben leírtam hogy én nem a füvet tekintem rossz dolognak, mert én is tisztában vagyok vele hogy normális körülmények közt egy jó dolog.
A probléma abból fakad hogy nagyon sokan nem ismerik a mértéket, és elbagatellizálják a hatásait. Pedig azokkal is számolni kell.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.02.07. 12:15:30

@boO.2.0: Seggfej. Vegyi üzemben veszélyes anyagokat kezelni,(több milliós értékben) mixelni őket, századgrammos eltéréskere ügyelni, és figyelni, hogy nehogy a levegőbe repüljön az egész viszont az. Na most már tényleg léptem.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:16:37

@Bergeroth:
Lehet, hogy megváltoztatom a nick-em Don Quijote-ra. :)
Azért én remélem, hogy egy-két szemet felnyitok, és nincs hiába a sok-sok ezer leütés! :)

Rahsid 2010.02.07. 12:39:08

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Lehet hogy az elképzelésünk valahol ugyanott van, csak mindketten másban látjuk a megvalósulását gátló elsődleges problémákat. Mondjuk nekem nem szívügyem a füvezés legálissá tétele.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:42:10

@boO.2.0:
De azt ezek szerint te is elismered, hogy az üldözés több kárral jár, mint amennyi hasznot hoz, és elsődleges feladat lenne a tájékoztatás és az ártalomcsökkentés a tiltás és démonizálás helyett?

Rahsid 2010.02.07. 12:50:28

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Ezzel igen , de nem is mondtam ezzel ellentétes dolgokat. Mint már említettem nekem nem a fűvel van a bajom, hanem az embereknek az ahoz való viszonyával.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 12:56:00

@boO.2.0:
Valószínűleg az én mintám nem fedi le az egész társadalmat (sőt, ez biztos), de a környezetemben senki sem tette tönkre az életét a fűvel. Persze ettől tudom, hogy van ilyen. Viszont ismerek olyat, aki a heroin miatt halt meg. Ott is a tiltást hibáztatom, mert ha bemehetett volna egy központba, mint Svájcban, és ellenőrzött mennyiséget/minőséget vett volna magához, akkor még mindig élne. A politikai hozzáállás áldozata lett...

A baj az, hogy az emberek nagy része nem így áll hozzá, mint te, és az ideggyenge emberekre hivatkozva szeretné korlátozni az én szabadidős tevékenységeimet.

Szóval písz! :)

Bergeroth 2010.02.07. 12:56:51

@boO.2.0:
Ezért pedig nem a fű, hanem az ember a felelős. De mivel az ember nem fog saját magára mutogatni, ezért inkább keres egy bűnbakot.
Így máris megtaláltuk a probléma 2 fő okát. Ez pedig maga az emberi tényező és az ebből fakadó emberi ostobaság.

Rahsid 2010.02.07. 13:31:33

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Mondjuk ezzel közel sem értek egyet. A heroin miatt meghalt ismerősöddel kapcsolatban. Ő tisztában volt vele hogy ebbe lehet halni, megnyomorít. Gondolom senki nem tartott a fejéhez fegyvert hogy te most bazdmeg belövöd magad. A halála miatt csak és kizárólag ő a felelős. Nem a kormány, senki más.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 14:01:56

@boO.2.0:
A heroin önmagában sokkal ártatlanabb szer, mint így, a feketepiacon forgalmazva ismeretlen összetevőkkel dúsítva, bizonytalan hatóanyagtartamommal.
Gondolj bele, hogy használsz egy szert (az, hogy hülye vagy, mert herinozol, az egy dolog, ez most irreleváns), mindig egy bizonyos mennyiséget nyomsz belőle. Aztán egyszer csak beveszed a szokásos adagod, és belehalsz, mert a delaer olyan cuccal ütötte fel, ami megöl, vagy egyszerűen csak fele annyira hígította, mint szokta, mert eltévesztette a keresztbe tett agyával.

Ez még nem kellene, hogy ok legyen a halálra. Vannak olyan emberek, akik sose fognak ezzel leállni. Két lehetőség van ennek kezelésére. Vagy megbüntetjük, kényszergyógykezeljük, üldözzük. Ettől még nyomni fogja a szert, csak feltöri a kocsikat, hogy meg tudja venni, lopni fog, és rabolni, mivel az alvilág nem adja olcsón, az egyébként filléres árú anyagot. Ha ezt előállítanák egy gyógyszergyárban, a szerencsétlen bemenne egy kórházba, és beadnák neki orvosi felügyelettel, akkor nem kéne lopni járni, nem fenyegetné a börtön, nem kéne bűnözőkkel találkoznia, nem függene tőlük az élete, és a tiszta idejében elmehetne dolgozni is. Mondjuk vagont pakolni, vagy polcokat feltölteni egy áruházban. A társadalom hogy jár jobban? A beteg hogy jár jobban?

Svájcban, amióta ezek az intézmények működnek, senki sem halt bele herointúladagolásba, és a szerhasználók száma jelentősen csökkent. 15 évig ment próbaüzemben 1-2 éve volt róla népszavazás, és nagy támogatottsággal véglegesítették az intézményt. Pedig a svájciak elég konzervatív népek. Viszont tudnak józanul gondolkozni...

56.hope.road 2010.02.07. 15:03:17

@boO.2.0:
"nem a füvet tekintem rossz dolognak,...A probléma abból fakad hogy nagyon sokan nem ismerik a mértéket"

Azért, mert a gyorshajtók nem ismernek mértéket, és ezzel veszélyeztetik más emberek testi épségét, még nem biztos, hogy büntetni kéne az autóvezetést. Ne a normális sofőr szívjon a szabálytalankodó ámokfutó miatt. Így kéne vizsgálni a drogfogyasztást is, bár ott nem mások, hanem max. a saját egészségét veszélyezteti a fogyasztó.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.02.07. 15:32:10

Mindig a jobboldalon köt ki a diskurzus. Egyrészt ne kritizáljátok a vietkong gerillákat, ha nekünk magyaroknak nincs annyi eszünk hogy megtermeljük, szabadföldön. Fontosnak tartom hogy a természetes nap érlelte gyöpöt, nem lehet hasonlítani a lámpás dolgokhoz. Ökológiai tiprás a Föld ezen országában, ilyen klímán villamos energián, eldugva kendert nevelni.
Szabad Kendertermesztést!!!

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.02.07. 18:57:33

Egyébként vicces hogy a csehek megnyitják a piacuk a kender előtt, és a vietnámiak betelepülési szándéka megélénkül kishazánkban. Ergo: lepasszolták a gazdaságuk válláról a fű-fekete-piac terhét. Szivesebben látnám ez a piacot magyar orvosok keze által szabályozva.:D

_D_ 2010.02.07. 20:07:31

Aki szerint pedig a csokoládé és a mértéktelen zabálás nem káros, az nézzen rá Pettkó András hájtól duzzadó vízfejére.

Ő vajon mennyibe fog kerülni a magyar egészségügynek 10 év múlva a kórós elhízás járulékos betegségei miatt?

Vajon az USA-ban, ahol a világ legtöbb rekreációs drog fogyasztója él, miért a kórós elhízást tekintik a társadalom legégetőbb egészségügyi problémájának? Talán mert az kerül a legtöbbe?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.02.07. 22:12:15

@Natural:
Nagy igazság!

Úgyhogy ennek jegyében én kibontom az otthonról hozott, békés megyei, szabadtéri alufóliacsomagomat. :)

Siphersh 2010.02.07. 22:58:14

@boO.2.0: Eléggé ijesztő, hogy egy embernek ilyet enged mondani az erkölcsi érzéke.

Ha elvágod a hegymászó kötelét, akkor a balesetért egyedül a hegymászó felelős, mert tisztában volt vele, hogy a hegymászás veszélyes?

Normális, legálisan szabályozott keretek között nem fordulnak elő véletlen halálos heroin-túladagolások, és nem károsítja az egészséget. Tilalmi keretek között viszont egészen más a helyzet. Persze, hogy felelős a drogtilalom és a drogtilalom bármely támogatója a halálos heroin-túladagolásokért.

Ha valaki hozzájárul a drogokkal kapcsolatos károk és veszélyek fokozásához, az természetesen felelős is.

És a drogtilalomnak nem csak mellékhatása, hanem már eleve alapötlete a kárfokozás: tegyük minél súlyosabbá a drogokkal kapcsolatos negatív következményeket, hogy ezzel elriasszuk tőlük az embereket.

Nem éppen egy erkölcsi gordiuszi csomó.

realcarlos 2010.02.08. 15:04:32

@_D_: Már nyáron kizárták (hálistennek') :)
@Natural: Írtam egy kertész oldalról Makefészen, nézz rá, hátha még nem láttad. Nagyon segítőkész oldal :)

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2010.02.09. 02:47:26

Na ezért tartunk itt ahol tartunk. Miért van az hogy itt az oldalon előbb vagy utóbb odáig jut a kommentelés hogy hogy azok a mocskos heroinosok? Ez az oldal véleményem szerint nem a mákszármazékokról szól. Sőt a háttér se mákvirág.

DE még ha arról is szólna akkor is meg kéne gondolni hogy miket írogatnak ide egyes emberek, mert amit nagy buzgón mocskosrohadtkábítószernek meg büdöstömeggyilkosdrognak titulálnak azt időszámításunk előtt már használták egészen az 1920-as 30-as évekig a gyógyászatban és nicsak mégse pusztult ki az emberiség.

Csak mivel nem érte meg a gyógyszergyáraknak hogy ilyenolyan növények hatásosabbak legyenek az ő készítményeiknél ezért beindult a lobbigépezet hogy legyenek illegálisak. De ez már egy másik blogra tartozik ennek a sztorinak a kivesézése. Úgyhogy kéretik befejezni a történet elferdítését és nem hinni a mai médiának. THX.

Acmee 2010.02.09. 12:58:29

Egy apró, ámde nagyon fontos dologra szeretnék rávilágítani, mivel megint megvillant a "fű a heroin előszobája" tévhit:

Mindenki képzeljen maga elé egy embert, aki szeret néha-néha vízipipázni egyet. Arra fog törekedni, hogy minél minőségibb dohányokat szívjon, minél intenzívebb, finomabb legyen az ízélmény, megpróbálja tökélyre fejleszteni a vízipipázás rituáléját.

Nézzük egy embert, aki viszont szeret néha-néha leülni, és felbontani egy-egy üveg minőségi bort. Szépen lassan fogja kortyolgatni, kiélvezve a minőséget, a bor ízét. Ő is egyre inkább a minőség felé fog tendálni, mivel az okoz neki jó érzést.

VISZONT!! Sem a vízipipás, sem a boros nem fog borhoz/vízipipához nyúlni, mert neki már nem okoz elég örömet a saját rituáléja. Azért nem nyúl másik cucchoz, mert egyszerűen az egyáltalán nem fog jó érzést okozni neki, teljesen más a két dolog örömszerzési hatásmechanizmusa.

Pont ez a helyzet az illegális drogokkal kapcsolatban. A fű (fajtától függően, de ez szigorúan a növény fajtája) ellazít, kikapcsol, belemélyeszt a gondolataidba vagy éppen vigyorogsz tőle, mint állat, beszélgethetnéked lesz, stb.

A gombától, LSD-től látsz minden hülyeséget, a valóság érzékelése elmosódik, stb.

A kokain/speed felpörget, nem tudsz leülni, mozgáskényszer, stb.

Látható, hogy aki el akar lazulni, gondolkodni kicsit, az a füvet fogja szívni, akár sok éven keresztül, és nem fog elkezdeni kokainozni, mert nem azt a hatást váltja ki, mint amit az egyén szeretne.

A kávézó ember sem kezd el alkoholt inni azért, hogy elérje a kávé hatását. Az alkoholista sem iszik kávét, hogy berúgjon tőle...

56.hope.road 2010.02.09. 21:58:47

Ernő drogfüggő. Ön-, és közveszélyes. A nyugalmazott rendőr dandártábornok bebaszva kocsikázik a városban.
index.hu/bulvar/2010/02/09/ittasan_vezetett_a_vizelos_rendortabornok/

Ja, meg NE füvezzetek, mert az veszélyes a társadalomra!
+ kultúridegen
Még jó, hogy az alkohol nem.

lumpisumpi 2010.02.16. 14:30:13

AKKORÁT ÜT mint a legjobb Marcsi. Érdekes hogy gyógynövényekből mit ki lehet hozni :) www.herbalboss.com

SirSmoke.a.lot 2010.02.17. 19:52:00

jojozik a szemem mire végigmegyek százvalahány kommenten, és ha száz fölötti akkor tutti sok a köcsög.
De a programok jók.Béke az öregeknek

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.02.18. 11:55:49

@lumpisumpi: Rossz helyen kopogtatsz pajti, itt inkább mariska sznobok tenyésznek. Elvi, és tapasztalati indokokkal alátámasztott érvek vannak a herbál-műsz@rok ellen több korábbi topikban is.
Szóval az ide járó olvasók, leginkább a természetes körülmények között fejlődött, mesterséges táp-fény nélküli hazai kiskerti zöldségeket preferálják.
Bocsi :(

talan.g 2011.11.20. 16:35:00

@_John_Doe_: 0,3g egy normál cigi de kinek hogy.
süti beállítások módosítása