Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Fóton is szétvertek egy bulit a rendőrök

2010.05.11. 08:17 Mr. Green

Úgy látszik nem csak a Margitszigetre rendelt rendőrök akciója volt a füvesek basztatása, hanem központilag szervezett jelenségről van szó. A jó érzéssel a Kenderpiknikkel egy napra szervezett fóti ska+reggae partit ha lehet, még jobban szétkúrták a zsaruk. JahNkie élménybeszámolóját átkopiztam ide is:

Az első koncert 16 órakor kezdődött volna, de szokás szerint egy félóra csúszás lett volna ha... Ha a nem állít be vagy 30 rendőr és vám- és pénzügyőr. Ekkor vagy egy órán át az engedélyeket kifogásolták, de végül elmentek azt megemlítve, hogy ha lakossági bejelentés érkezik, előállítják a dunakeszi rendőrkapitányságon a szervezőket és az éppen játszó zenekart. Az első koncertek jó hangulatban lementek, a borús idő ellenére is egyre többen lettünk. 21:30-kor a Vibekillaz Crew éppen állt be a színpadra, amikor szirénát hallottunk és láttuk, hogy 6-7 rendőrautó köztük egy kisbusz közelít a rendezvényhez.

Szinte mindenkit igazoltattak miközben körbejárt valami főtörzs, hogy szúrópróbaszerűen válasszanak ki embereket, akiket hátravisznek a sátor mögé orvosi drogvizsgálatra. Természetesen raszta testvéreink előnyben részesültek pupillavizsgálatban és átkutatásban.

Arról nincs tudomásunk hány embert állítottak elő, a szervezőket megbírságolták-e, ahogy arról sem, hány százezer forint túlórába kerülhetett a rendőrségnek szombat késő este kivezényelni 40-50 rendőrt, hogy 100-200 ember estéjét tönkretegyék, amiért nem mellesleg 1500 Ft-ot fizettek. A hátralévő koncerteket nem tartották meg, így nem hallhattuk többek között a Vibekillaz Crew-t és Riddim Colony-t. Nagyjából másfél órán át rontották a levegőt és a hangulatot, végül elmentek. Így lett vége a reggelig tartó bulinak éjfél körül, de még sokan maradtak a sörsátornál és a tábortűznél eltölteni az időt. Sajnos úgy néz ki hiába reméltük, hogy vége a felesleges, jogsértő, megalázó drograzziáknak és a kultúrát, szórakozást megbénító hatalmi intézkedéseknek.

Követeljük a hülyeség azonnali beszüntetését és a valódi rendőri munka megkezdését! Ennyire szarok a statisztikák, hogy hirtelen mindenki pont a füvesekkel akar Pintér előtt villogni? Kicsi a valószínűsége, hogy a rendőrség bármit csinálna magától. Nem szokásuk.

274 komment

Címkék: magyar rendőrség drogháború

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorp 2010.05.11. 11:57:01

@belvárosi jampi: Jaja mindenki hülye csak te vagy helikopter.
Néha nekem is jól esik rágyújtani, csak nem sörözök mellé. De attól még nem leszek különb senkinél, pláne nem annyira hogy elkezdjek gyökérkedni. Persze egy belvárosi jampitól annyira nem meglepő, de azért a bekaphatod.

Magóg napján (törölt) 2010.05.11. 11:58:12

@Lorp: Ha neked boldog az életed, akkor miért nem szarod le ezeket a junkikat? Ők is leszarnak téged.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.11. 11:59:47

Hm. Talán ha nem szívtad volna szét az agyad, értenéd az összefüggést, és a miérteket. :-D

belvárosi jampi 2010.05.11. 12:01:15

@Lorp: Jól beszélsz! Végre felfogtad. Amúgy meg anyád kapja be neked, ahogy szokta.

Bobby Newmark 2010.05.11. 12:04:32

@Brian: 8-10000 éve az EMBERISÉG ismeri, úgy zusammen. A magyarokról TE kezdtél beszélni.

Mindenesetre az ordító faszság, hogy ez egy új drog. Az egyik LEGRÉGEBBI, baszdmeg. És a magyarok is ősidők óta ismerték.

Az általános elterjedtséggel meg nem fogsz tudni mit kezdeni, ennél tilosabb már nem lehet, és MÁR elterjedt, általánosan.

Az megint egy elmebeteg lázálmod, hogy a drog most nincs, és akkor teremne ide, amikor legalizálnák. Ezzel a faszsággal magadat esetleg át tudod verni, épeszű embereket nemigen.

es2300 2010.05.11. 12:06:54

A szakma nagyjából már tíz éve drognak nevez minden olyan szert, mely a szervezetbe jutva tudatállapotváltozást okoz. Ebből a szempontból nincs különbség az alkohol, a fű, a kokain, a koffein, a nikotin között. zámtalan vizsgálat bizonyítja, hogy az alkohol egyéni és társadalmi hatásai lényegesen károsabbak, mint a fűé.
ezek tudjátok olyan tények amikkel lehet vitatkozni, lehet mondani egyéni meggyőződéseteket, csak érdemileg nem viszi előre a kérdést.

De ha ettől el is tekintünk egy pillanatra, akkor is ott marad a kérdés, hogy vajon tényleg arányos-e a rendőrség fellépése, azaz a társadalomra veszélyességgel egyenlő és költséghatékony volt-e a fellépés. Hogy vajon a bűnmegelőzési szempontból tényleg ez-e a megoldás a jelenségre - azaz komolyan gondolja-e a rendőrség, hogy ha fogyasztókat kap el, azzal bármilyen szinten is csökkenti-e a keresletet.

Az a tény, hogy a fenti kérdésekben nem képes a közvélemény higgadt, racionális véleménynyilvánításra, sajnos épp elegendő indok lesz a politikának, hogy így mutasson fel erőt és határozottságot, holott ha rendőröket vagy politikusokat kérdezel, 10-ből 9 azonnal dekriminalizálná a kábítószerhasználatot.

rasztaszív 2010.05.11. 12:20:55

A MODERN INKVIZÍCIÓ

Miről is van szó?Mit tiltanak?
Egyértelműen nem azt tiltják,hogy egészségi károsodást okozzak magamnak,hiszen ezen az alapon ezer más dolgot előbb be kéne tiltani.
A szerek által való tudatmódosítás sem tilos alapvetően,hiszen pl. az alkohol,a kávé,az antidepresszánsok nem tiltottak.
Az addiktív hatás sem mérce,hiszen függőséget nem okozó anyagok is tiltottak,ellenben addiktív anyagok szabadon forgalmazhatóak-ha nem pszichoaktívak.
Ezenkívül nem tilos MÁSOK TUDATÁT TÖMEGESEN MÓDOSÍTANI.
Az tilos,hogy saját magam,a magam megválasztotta szerekkel módosítsam a tudatomat.
Miféle jogelv akkor ez?Nyilvánvalóan a tudatmódosítás irányáról van szó.De milyen alapon akarnak eltiltani bizonyos tudatmódosításoktól?Honnan ismerünk ilyen törvénykezési gyakorlatot?
Kinek az érdeke ez?

Annak áll érdekében,aki tömeges tudatmódosítást folytat,és ki akarja zárni az ennek ellenható egyéni tudatmódosítási kísérleteket
.
Kik ezek?Az ötletgazda nyilvánvalóan(ám valóban szinte bebizonyíthatatlanul...) a vatikán.
Hogy lehettek ebből pszichedelikus egyezmények,pszichotróp listák?
Maguk mellé állították ez ügyben a keleti agymosó rendszereket(a 60-70-es évekről van szó),és a nyugati világ ebben érdekelt köreit(reklámipar,média,szekták).Vatikáni részről az opus dei szervezte ezt a "lobbytevékenységet",amivel sikerült az egységes kábítószer egyezményt érdekeiknek megfelelően befolyásolni.
Így érte el a vatikán,hogy az inkvizíciós elvek a világi gyakorlatba legyenek ültetve,és azokat a rendészeti szervekkel hajtassa végre
Végső soron a helyzet az,hogy az agymosás,mint befektetés védelméről van szó...

A fogyasztók büntetésével egy inkvizíciós alapelv valósul meg.
Érdemes tanulmányozni az egységes kábítószer egyezményt,hogyan illeszkednek bele ezek a passzusok,amik a fogyasztókat büntetni rendelik.
Ez az egyezmény eredetileg a teljes drogforgalmat lett volna hivatott szabályozni.Egészen olyan részletekre kiterjedően,hogy az első kategóriájú drogokat forgalombahozatalkor kettős piros fonállal kell átkötni...tehát azon kategóriájú drogokról van szó,amelyek fogyasztását másik ponton büntetni rendeli...

Az egész drogkérdést megoldaná,ha a vatikán által beleerőltetett részeket törölnék az egységes kábítószer egyezményből!

És semmi újat nem kellene kitalálni,mert ki van találva!Nemzetközi egyezményben rögzítve!Csak el kell olvasni...és eredeti formájában helyreállítani.Máskülönben a XXI.század lesz az inkvizíció fénykora,hiszen még soha ennyi embert nem terrorizáltak inkvizíciós elvek alapján.

részlet az egyezményből

Kereskedelem és elosztás
A kábítószerek kereskedelme és elosztása engedélyköteles, vagy csak állami vállalatok végezhetik. Az államok felügyeletet gyakorolnak a kábítószer-kereskedelmi és elosztó tevékenységet folytató vállalatok és személyek felett.
A kereskedő és elosztó vállaltoknak és személyeknek tilos olyan mennyiségben kábítószer és mákszalma-készleteket felhalmozni, amely meghaladja a rendes üzletmenet követelményeit
A kábítószerekre vonatkozó mindenfajta írott vagy nyomtatott ajánlaton, bármilyen hirdetésen, kereskedelmi célra használt kábítószer-ismertetéseken, a kábítószerek kiszerelt egységein, valamint a forgalomba hozott kábítószerek címkéin fel kell tüntetni az Egészségügyi Világszervezet által megadott nemzetközi elnevezést. Az utóbbi két követelményt nem kötelező alkalmazni a II. jegyzékbe felvett kábítószerekkel kapcsolatban.
Kötelezővé tehető, hogy a kábítószerek kiszerelt egységeit kettős vörös fonallal jelöljék meg, illetve az, hogy a kábítószer tartalmú forgalomba hozott gyógyszer címkéjén tüntessék fel annak pontos kábítószertartalmát, súly és százalék szerint.

drogenciklopedia.uw.hu/egysegesdrogegyezm.html

Gyb 2010.05.11. 12:37:10

@eManuel: szombaton rioban voltam, kb 1körül zene lekapcs, rendőri intézkedés. szintén kb 30 rendőrrel...

es2300 2010.05.11. 12:46:45

@Gyb: A rioban, vagy Rioban?

Lorp 2010.05.11. 12:49:14

@rasztaszív: Mondom ez a két brigád egy kutya. Ami a turbómagyaroknak a zsidók, az a turbófüveseknek a vatikán. Szép nagy család.

Bobby Newmark 2010.05.11. 12:56:09

@Lorp: Szerintem ez a vatikános téma például faszság, de a te tükörsima agyadnak sokkal egyszerűbb a skatulyázás, úgyhogy nyugodtan.

Te így vagy boldog, ha a világ ilyen egyszerű. A valóság meg kit érdekel amúgyis?

Gyb 2010.05.11. 12:58:10

@es2300: a rioban, bocs a pontatlanságért ;)

es2300 2010.05.11. 13:06:48

nem tetszik nekem ez az uj razziazos trend, azthittem ezt a mult evezredben hagytuk, de ugylatszik a rendparti tobbseg kikoveteli a latszatintezkedeseket

btw az egyik legnagyobb problema a razziakkal - azokon tul amikrol fentebb irtam mar - hogy a problemas szerhasznalok meg hatrebb huzodnak, a segito szervezetek nem tudjak idejeben elerni oket, nincs nyilt diskurzus a temaban, nem lehet felvallalni allaspontokat. ettol nyilvanvaloan nem lesz kevesebb "drogos", max a hangos tobbseg nem talalkozik majd veluk, ami nyilvanvaloan nem oldotta meg a problemat, lsd meg szonyegalasopres.

political ideology 2010.05.11. 13:11:37

@Gyb:

ez is csak azért van mert már nem molnár gyula a kerültei fő kapuérás... :)

es2300 2010.05.11. 13:12:15

@es2300: reagalva sajat magamra, szoval az illegalis drogok magyaroszagi husz eves tortenetben a hasznlaok szamanak eros novekedese az elmult evekben a stagnalas iranyaba csillapodik

a valtozasnak rendkivul keves koze van az aktualpolitikahoz, sokkal inkabb a nemzetkozi trendekhez illetve a tenynek, hogy egy egesz generacionak szunt meg unikumnak lenni a narkozas, olyan termeszetesseggel fogyasztanak hetvegeken illegalis drogokat, mint ahogy a szuleik tettek/teszik azt az alkohollal.

a holland szabalyozas sikeres is azt mutatja, minnel inkabb elfogadobb egy tarsadalom, ill az altala alkotott szabalyrendszer, annal kevesbe izgalmas, trendi dolog a szerhasznalat - tehat csokken a fogyasztok szama (jo pelda erre amszterdam a maga 31%-os eletprevalencia ertekevel, szemben sanfransisco 62%-aval)

political ideology 2010.05.11. 13:15:20

@iqlight:
a nyugdíjasotthonokban kb. 5-6* annyi drog van mint ezekben a bulikban...csak azt receptre írják fel...mert kell nekik.

Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:20:57

@eszkep: nyugi, mindig elhúzok, ha bulizni akarok vagy nyaralni, hogy a magadfajta figurákat max az indexen lássam, ahogy telefossák a nem számukra kijelölt helyeket, ahogy épp te is teszed most, kisember.
Az, hogy kevesebb pénz költődik el az országban, az ne zavarjon. Tele van a kassza, meg lehet csinálni, igaz?

Szúnyog 2010.05.11. 13:22:46

Végre valami hasznosat is csinálnak a rendőrök. Hajrá, több ilyet!

szobakutty 2010.05.11. 13:27:39

hejjhó Danika :)
Akkor ma ez lesz az egyik vezérfonal a műsörbe is...?

es2300 2010.05.11. 13:28:25

@Szúnyog: nem lett volna hasznosabb, ha mondjuk csak ugyanazt idot amit a szorakozo fiatalok basztatasara szantak, mondjuk sima egyszeru acsorgassal toltottek volna, ezaltal csokkentve a kozteruleten torteno buncselekmenyek szamat?

(jezusom mennyire demagog vagyok)

es2300 2010.05.11. 13:29:28

@szobakutty: hat nekem nehez lesz szo nelkul elmenni mellette, tudod akit egyszer mar vitt el a rendor ok nelkul, az nehezen ter napirendre az allampolgarok teljesen ertelmetlen baszogatasa felett

Cooper82 2010.05.11. 13:32:07

A rendőrök ennyit tudnak. Ilyen helyre csapatostul kivonulnak, de amikor tényleg szükség lenne rájuk nincsenek sehol.
Azt meg végképp nem értem, hogy kinek ártanak azzal egyesek, hogy elszívnak egy spanglit vagy többet tökmindegy. Tiszta vicc.
Meg azok az idióták akik olyan transzparensekkel tüntetnek, hogy fű = heroin?!?!?! Ezeket ki kéne lőni a holdra, mert ha azt se tudják mi az, akkor ne is tüntessenek ellene.
Meddig fog még itt tartani ez az ország?
Azt a pénzt, amit az ilyen razziákra költenek, fordítanák inkább másra. Mondjuk a tényleges bűnözők felkutatására... Ááá, de az nem megy. Ahhoz nincs eszük, csak békés, bulizó embereket zaklatni. Pfej!

himpellér 2010.05.11. 13:32:07

"Röndnek muszáj lönni!"

Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:37:37

@Töppedt gomba:

"Vicces, hogy a lényegi részeket kikerülted, például azt, hogy a fű mellett egy rasztabulin a gomba, a haska, az lsd simán megfordul ahogy a dílerek is hiszen vannak vásárlóik (persze nem mintha más bulikban nem fordulhatnának meg dílerek, csak itt ugye a biztosabb közönség miatt jobb üzlet, mint egy családi napon árulni ugye...)"

Te nagyon jó megfigyelő vagy! Sokat tévézel, vagy ennyire nagyra nyitott szemmel jársz-kelsz a világban? :D
Amúgy láttál már valaha LSD-t, haskát?
Tudod, hogy a haska miben különbözik/hasonlít a fűre? (Vagyis, miért is kell külön említeni?)
Mit kell ezen megkerülni? Mesélj a tényekről öcskös, írd le gyorsan, mit tudsz! Kinél találtak és mit, mennyit? Várom a konkrét dolgokat, nem csak az olcsó rizsádat. Szóval?

"Ne hasonlítsuk már össze a vállalkozások problémáit azzal, hogy egy buliban igazoltattak és esetleg drogtesztet csináltattak néhány bölcsészsrácon. Azért érzed a kettő között a különbséget nem?"

Igen butácska vagy, ha nem érzed, hogy az X vállalkozó milyen problémát okoz az országnak, hogy az itt összejött jövedelmét kint költi el és kevesebbet adózik, azt se itt.... ugyanez a probléma azokkal is, akik - hozzám hasonlóan - nem akar a magadfajta majmokkal teli országban bulizni és nyaralni. Horvátország a magyar turistákra alapozva jutott el oda, ahol most tart. Meg lehet nézni az utakat, a turizmus mit hozott. Szlovákiában is meg lehet nézni, mit hoztak a magyarok: jó sok pénzt oda is.
Ha nem látod a problémát, akkor szerintem ne is olvass tovább. Ahogy látom, amúgy is csak írni szeretsz, de azt nagyon :D

"Nem fikáztam a lapodat, pusztán mutatja, hogy milyen kulturális körből, társaságból jössz általában véve."

Na, mesélj öcsém, honnan, milyen kulturális körből, társaságból jövök, ÁLTALÁBAN VÉVE? :D
Írd már le, légyszilégyszi :D

"Mondhatnám, hogy mindenki különböző, de te pont alátámasztod a sztereotípiákat. Mindent amibe bele szoktak kötni."

Na, mesélj :D

"Úgy, hogy ok nélkül elkezdtél nácizni. Ez pedig szintén nem az őslakosokra jellemző, ha érted mire gondolok."

Idéznéd, hogy náciztam?

"Ahogy te azt írod, hogy ez "rátok vall", úgy én is írhatom, hogy az meg rátok vall, amit itt műveltek ezen a blogon is például. Aki pedig nem azt gondolja amit ti, az náci egyből. Nem láttál még nácit, hogy ilyen hülyeségeket beszélsz, 1 g-vel több füvet toltál el, mint kellett volna."

Azt, hogy mennyi füvet toltam, azt a kis szemembe mondjad te kis bátor lovag, fél méterről, rendben? Ott legyél ilyen bátor, élőben, szemtől szemben, mit szólsz?
A RÁTOK pedig azokra a kis görcsölő gyerekekre vonatkozik, akik úgy jönnek kommentelni, hogy fogalmuk sincs az egész témáról, nem olvasnak, csak írnak és hülyeségeket, illetve provokálnak.

"Nem vagyok sem jobbikos, sem kuruc.info fan"

Idnéznéd, hogy hol mondtam, hogy az vagy?
Sok kérdésre illik most már válaszolnod, úgy látom...

"egyszerűen úgy gondolom, hogy az amit csináltok vihar a biliben és, ha nem olyan liberális körök tagjai lennének az index újságírói akik számára a fű legalizálása rendkívül lényeges témakör, akkor ez a blog sem rendelkezne ennyi látogatóval, mert az emberek ÁLTALÁBAN VÉVE LESZARJÁK A FÜVET. Ez fáj ennyire?"

Ahogy nézem, te pl nem szarod le, csak nem akarsz utánaolvasni a témának, szakmai kérdést politikai kérdésként kezelsz.
A vihar a biliben amúgy akkor érdekes, amikor majd a te gyerekednek az ánuszrózsájában köröz az őrsön a hatóság. Meg rúgják ki a suliból meg a munkahelyéről. De persze tudom, a TE gyereked nem lehet ilyen undorító füves, meg zsidó se. Meg tróger cigány, meg mittudoménmi.

Az, hogy legyen pártízmilliárd bevétele az államnak ahelyett, hogy hatósági vegzálásra költenének továbbra is évi 8milliárdot, az nem a libsi körök érdeke, hanem a tiéd, te kis buta. De szerintem érted te, csak még provokálsz, mert sok az időd. Nem olvasol inkább egy kicsit? Rádférne...

Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:39:28

@ged: szerinted kettőnk közül ki az, aki ide kötekedni jár? Mennyi eszed van neked? :DDDD

Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:41:54

@Cooper82: a két darab ifjú kádéenpésre gondolsz? Azoknak tényleg ugyanaz a herka és a fű, mert mindkettőt ugyanabban a könyvben látták.

es2300 2010.05.11. 13:45:50

ja amugy azt szeretem a legjobban mikor az LSD-vel jonnek a harcos rendbaratok

konyorgom az lsd-tol pld nem lehetsz fuggo, agressziv viselkedes teljesen kizart, nincsenek fizikai artalmai es megfelelo felhasznalas mellett remek kiegeszitoje lehet pszichiatriai kezeleseknek, segiti a szemelyisegfejlodest (ahogy persze bele is lehet bolondulni, dehat ugye ahogy pld a haztartasi vegyszereknel, itt is vannak szabalyok, be kell oket szepen tartani)

es2300 2010.05.11. 13:46:41

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

kifinomult, mintaszeru ervrendszer, megingattal baratom ;)

rasztaszív 2010.05.11. 14:04:17

@Bobby Newmark:
@Lorp:

meg tudnátok nevezni a tudatmódosítókat fogyasztók büntetésének,mint jogelvnek az eredetét?a római jogban nincs ilyen.
honnan az elv?csak ennyi lenne a kérdésem!

erdészpista 2010.05.11. 14:10:34

@Szúnyog: Szevasz Szúnyog! Mivel a legtöbb felhasználó PC-jén sok az illegális szoftver, biztosan a tiéden is van pár. Mondanál egy címet, ahova küldhetem jövő héten a rendőröket? Köszi!

2010.05.11. 14:20:59

@belvárosi jampi: "Egyébként meg nagyobb és több gond van a cigányokkal mint a füvesekkel. Szóval előbb azt oldják meg!"

Az angolban van egy olyan kifejezés, hogy "low hanging fruit". Nos, ha az ügyeket egyszerűség és darabszám szerint kezelik, akkor a füveseket basztatják, nem a problémás romákat viszik börtönbe.

belvárosi jampi 2010.05.11. 14:23:34

@es2300: Ne erőlködj. "Ennyire bonyolult" dolgokat nem értenek meg.

radoppio 2010.05.11. 14:34:37

Undorcsi ez a magyar füvezés, csakazértis az "emberi jogok nevében"

Bobby Newmark 2010.05.11. 14:35:48

@rasztaszív:
www.korunk.org/?q=node/10660
Ez a link viszonylag jól egybevág azzal, amit a témáról tudtam. (bár csak az első harmadát olvastam ennek konkrétan)

Hogy van ennek több oka is:
1. közegészség védelme
2. üzleti érdekek
3. mert megtehetik

Az 1500-as években volt valahol, talán Franciaországban betiltva a dohány, úgy egy száz évig. Az is érdekből, meg mert csak, a király úgy akarta.

Nem kell kurvamély ideológiai alapokat keresni.

Egyébként ez a drogtiltósdi az USAból indult, ami meg eléggé magasról szarja telibe a Vatikánt, legalábbis vallásilag, mert ők ugye protestánsok.

Te honnan veszed, hogy ehhez az egészhez van köze egy mára már annyira súlytalan, hatalmát vesztett intézményrendszernek, mint a Római Katolikus Egyház?

Én is 100% egyházellenes vagyok, ebben nincs vitánk, látom, hogy milyen zombikat termelnek a vallások. De nemigen látom a kapcsolatot a drogtilalommal. Még ha erőlködök, sem nagyon.

Ez szerintem összeesküvés-elmélet, meg Dan Brown reklám.

Harald hardrode 2010.05.11. 14:36:23

A 2 kdnp-s hogy jön ide??????????
FIDESZ, JOBBER: ááááárghhhhhh ellenség, érdekes, dehát akkor ki a barát???????????
A vita amúgy meg eldönthetetlen. Egy füves cigi nem árt senkinek, ahogy egy üveg sör sem (jó tudom, orvosi értelembe véve igen). Innentől mindenki döntse el, hogy melyikkel él vagy sem. Egy probléma van: jelen pillanatban az egyiket tiltja a törvény, ezért ha, olyan rendezvény van, ahol ennek valószínű a felbukkanása (ismétlem nem biztos, hogy van, hanem valószínű), akkor ki lehet menni razziázni. BTK megengedi. Faszság igen. Nem azért mert támogatom a legalizálást (aki akarja most is megszerzi, nem, olyan nehéz), hanem mert sokkal komolyabb bajok vannak. Én a cigányokkal kezdeném, de ez sa vitt jag vet esete. A sörrel meg a fűvel az a baj, hogy ahol sok sör, meg sok fű van, ott előbb utóbb előkerülhet a pálinka, meg a heroin is (ismétlem nem feltétlenül, hanem előkerülhet). Megoldás: Svéd rendszer az alkoholfogyasztásra (lehet jönni a komppal, de mégis rohadtul csökkent a fogyasztás) és fű shoppokban való árulása (államnak is haszon, viszont, ha valaki dílerkedik azt basszák meg és ha kimutatható, hogy fű alatt csinál valami hülyeséget, akkor komoly büntetés). Mindenki azzal mérgezi magát, amivel akarja. Amúgy csak halkan megjegyezném, hogy az alkoholon és a cigarettán van egy 18-as karika. Miért is van nyitva akkor még ennyi bolt?

Harald hardrode 2010.05.11. 14:38:26

@Harald hardrode: jó önellentmondásba keveredtem magammal, szóval igen legalizálják szigorú, haszonelvű feltételek mellett, de mellette az alkohol és cigeretta fogyasztással is kezdjenek valamit.

rasztaszív 2010.05.11. 14:44:56

@Bobby Newmark:
no,akkor csak nézz utána az INCB dolgainak.nem lesz könnyű,nem igazán nyilvános a project...
kik jelölik a "független" szakértőket?
az INCB vatikáni behálózottsága sajnos teljesen egyértelmű.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.11. 14:47:19

Nekem sem tetszik, de ha volt fű, ami törvényellenes, akkor nem lenne egyszerűbb nem ott füvezni?

es2300 2010.05.11. 15:41:44

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

dehogynem lenne egyszerubb, de tudod ez egy legalizacios rendezveny volt, a torvenyi jogallas megvaltoztatasat tuzi ki celul. ha az allampolgarok akikert ugye a szabalyok vannak, illetve akik elviekben ezeket (kozvetve) alkotjak, nem ertenek vele egyet akkor pont, hogy nem elbujniuk kell elore, hanem tudatos magatartassal ramutatni annak hibas mivoltara

foleg mikor sokszazerez emberrol van szo, es valid ellenervek nem hangzanak el a valtozast ellenzok taborabol

Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:42:18

vesszen minden füves!
Szívjatok otthon, én sem szeretem a 4 villamos megállójában passzívan szívni azt a szart, régen legalább szégyelték, most meg menő kint füvezni!

Az ittas ember is csak annyira agresszív mint egy füves! Ísmerek mindkettőre példát

Viszlát

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 15:50:16

@Realista_Sanyi: igen, nap mint nap látni késelős füveseket, meg beszívott csávókat óbégatni. Nap mint nap erről szólnak a hírek: "füvezett, ölt".

Spanish VVax 2010.05.11. 15:52:02

2 érv a begyepesedett 20dik század első fele üzemmódban működő agyatoknak :

1.
Amsterdam egy kicsi város. Évi adóbevételük csak a fűből 400 millió euro. A járulékos költést nem számolom, hotelek, rendezvények, éttermek. Lehet felszorozni 280-nal.

2.
Schwarzenegger is csak egy mocskos osztrák hazaáruló, nem ? Aki tönkre akarja tenni Kaliforniát XD. Azért támogatja kb. a Kalifornia lakosságának az 55-56%-a a legalizálást. Novemberben meg is lesz.

Nyomingerek alkoholfanok, lássatok már ki a butykosból, legalább egyszer az életben !!

Spanish VVax 2010.05.11. 15:54:19

realista sanyi : repülj már el amszterdamba oszt' nézzél egy kicsit körül mielött hülyeségeket makogsz. Sehol nem lehet ott sem a villamosmegállóban spanglizni. Ha a rendőr elkap, megbüntet !

Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:55:18

Én vagyok begyepesedve? :) gyepmester
a gyerekemnek egyel több káros szenvedélyt kell majd felvenni ha nem akar kilógni a sorból, csak azért hogy zsidó módjára mindenből pénzt csináljunk, és ti füvesek nyugodtan tudjatok szívni...

szánalmasak vagytok :)

Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:56:19

@Spanish Vax: de magyarorszgáon lehet, olvasd el mielőtt bele kötsz a kommentembe, bár gondolom most is be vagy szívva? agyad meg már a nullát veri

Bobby Newmark 2010.05.11. 16:00:12

@Realista_Sanyi: Ja, nyilván, ha nem legális, akkor nem is létezik a fű, ugye?

Idióta.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:02:27

@Realista_Sanyi: butaságot beszélsz. a gyerekeknek pont attól menő MÁR MOST IS a fű, h tiltott. minimum a negyedük folyamatosan be van szívva az iskolában.

amúgy az alkoholt nem tiltanád be?

Realista_Sanyi 2010.05.11. 16:03:08

@Bobby Newmark: Látom mindenkinek van faja képzelet 'flash' neve :)
ismeritek azt a viccet amikor jamaikában elfogy a fű?? és magához térnek a raszta fekák, fujj mi ez a szar zene :):)
legalább annyira vagytok szánalmasak mint akik néger reppernek képzelik magukat :)

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:04:15

Kérdem még egyszer: az alkoholt nem tiltanád be?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 16:08:22

@Spanish Vax: Ez a hozzáállás olyasmi mint amikor egy kiskamasz azt hiszi, hogy attól, hogy valaki cigizik nagyfiú, mi több felnőtt lesz, ezért ő is elkezdi.

A holland egy rendkívül összetartó, alapvetően konzervatív nemzet, erős társadalmi kohézióval, így ők megengedhetik a legalizálást.

Szóval: nem a legalizálástól lettek "felnőttek", hanem azért legalizálták, mert ők már "felnőttek".
Attól még hogy mi legalizálunk ugyanúgy "gyerekek" maradunk mint a cigiző kamasz.

Realista_Sanyi 2010.05.11. 16:08:49

kender.blog.hu/2010/05/11/foton_is_szetvertek_egy_bulit_a_rendorok#comments azért ez a kemény, azzal példáloztok, hogy az alkohol szarabb :)))

Csak ismételni tudom, szánalmasak vagytok...
valójában magatokat akarjátok becsapni,
"nem olyan gáz hogy drogos vagyok, ha innék rosszab lenne"
:))

Bergeroth 2010.05.11. 16:09:34

politika + fasiszta szélsőjobb + inkvizíció + vallási elvakultság, fanatizmus + rendőrállam
= Magyarország 2010.

Hányinger.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:09:47

azt nézd, mennyire be van füvezve: videa.hu/videok/vicces/reszeg-egyensuly-eses-humoros-latvanyos-KwExFECqaqZxyGBT

szájba kéne rúgni, rohadt narkósg*ci.
anyját is megölném.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:10:51

@Realista_Sanyi: halóóóó VÁLASZOLJ!
Az alkoholt nem szeretnéd betiltani? ha nem, akkor MIÉRT NEM?

Bergeroth 2010.05.11. 16:11:10

@Realista_Sanyi:
Sanyika, te jobbikos vagy, szcientológus vagy csak szimplán hülye?

rasztaszív 2010.05.11. 16:13:34

@Realista_Sanyi:

mennyivel kevésbé szánalmasak azok,akiknek a gyűlölködés a drogja?
a gyűlölködés drogjának dealereit kellene büntetni,nem azt,aki senkinek nem árt.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:14:09

@Bergeroth: ő is egy lény a média által megvezetett tömegből. az a durva, h mindenkire mutogat, h mennyire át lettek verve, közben rajta látni a legjobban az Amerikából származó masszív agymosás eredményét. szegény még nem tudja, h Amerikában ez kezd kimenni a divatból.

Bobby Newmark 2010.05.11. 16:14:40

@Bergeroth: Egyszerre mindhárom miért ne lehetne?

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:18:53

hát Sándorunk sajnos nem tud nekem válaszolni. persze miért is tiltatná be a sörikéjét. minden "szentnek" maga felé hajlik a keze.

Ria** 2010.05.11. 16:29:38

Soha nem ittam, és soha nem próbáltam ki semmilyen drogot. Egyiknek sem vagyok a fogyasztója. Azért véleményem még van ezekről.

Az alkohol tompítja az agyat, a reflexet.
Viszont a fűnek a hatása az elszívás után kb 2-3 órára nagyfokú koncentrálást,és munkabírást eredményez. Ezt a tudomány is bizonyította. (csak a fűről beszélek)

Ha viszont az alkoholt a fú elszívásával párosítják, akkor annak már teljesen más a hatása. Vagyis szerintem már súlyos a dolog.

belvárosi jampi 2010.05.11. 16:30:46

@henrik_: Sándor azért nem tud válaszolni mert hazaért az anyja és lepofozta hogy már megint a gép előtt ül és hülyeségeket irogat.

Bobby Newmark 2010.05.11. 16:38:24

@Ria**: Ugye azért érzed, hogy nem sok súlya van a sem saját tapasztalattal, sem tudományos kutatással alá nem támasztott véleményednek?

Egyébként nem teljesen más a hatása, inkább csak erősebb mindkettőé, mintha ugyanazt a mennyiséget külön-külön fogyasztottad volna, és főleg inkább a negatív hatások adódnak össze. (Mert ugye a jókedv+jókedv az nem egyenlő két jókedvvel, viszont az émelygés+szédülés+hányinger az egyenlő hányás.)

Harald hardrode 2010.05.11. 16:38:46

@Spanish Vax: mindenki alkoholista, aki ellentmond neked?

Harald hardrode 2010.05.11. 16:43:14

@Bergeroth: inkvizíció hol?vallási elvakultság hol?rendőrállam hol? (felőlem lehet legalizálni, már kifejtettem, hogy hogyan, de elvakultan fröcsögni, mert egy kimondottan a legalizálást elősehgítendő rendezvényen egyszeri figyelmeztetés után razzia volt, erősen véleményes) És ehhez az esethez mi köze az inkvizíciónak? XV. századi Spanyolországban élünk vagy mi? Mindenki elvakult vallási fanatikus , aki nem ért veled egyet?

Bobby Newmark 2010.05.11. 16:47:44

@Harald hardrode: Nos igen, vannak bizony tipikus viselkedési formák. Fura módon ezen tippek egyike-másika azért be szokott jönni.

Ugyanis az ember általában nem magától ilyen hülye, ilyeneket nem szoktak csak úgy maguktól kitalálni. (Főleg nem többszázan ugyanazt) Ezeket a baromságokat, ami alapján elvakult fasz módjára viselkednek, valaki mondta nekik. A kérdés csak az, hogy párt, egyház, vagy valami más?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 16:50:52

@Bergeroth: Akkor takarodj... Már Rákosi is megmondta, hogy ez 9millió fasiszta országa.

@rasztaszív: Te fizeted a dealert vagy nem?
Te fizeted!

Még el is fogadnám az érveidet, ha tiszta lennél, vagy Hollandiába járnál beszívni, de te itthon támogatod a szervezettbűnözést, és még büszke is vagy rá. Aki erre beszól az meg rögtön inkvizitor.

(Azt ugye vágod, hogy a raszta egy náci zsidó mozgalom? Csak miheztartás végett, ha már ekkora liberális vagy...)

Ria** 2010.05.11. 16:52:10

@Bobby Newmark:
Igazad VAN, valóban nincs súlya a véleményemnek, ha soha nem fogyasztottam egyiket sem. -
.. Viszont olyan helyen élek, ahol naponta láthatom az eredményeit a hatását ezeknek a dolgoknak. Ezért mertem leírni a véleményem. Bocs.

Az alkohol: Közben, és utána... jókedv, apátia, agresszió, később hányás, stb.Kire miképpen hat.

A fű: jókedv, ugyanakkor a koncentráció képesség növekedése, és a munkabírásé.
Később a hatás elmúlása után levertség, esetleg agresszió. Persze nem mindenkinél egyforma ez, vagyis nem mindenki lesz agresszív a hatás elmúltával (fűről beszélek)

Harald hardrode 2010.05.11. 16:56:13

@Bobby Newmark: nyílvánvaló, hogy senkinek nincs saját mondanivalója, mert mindent hall, olvas, lát valahol/valahonnan. Te sem magadtól szerezted az alapvető tudásodat, szókincsedet, gondolkodásmódodat. Ezt mind tanították, tanultad, rád ragadt. Éppen ezért, ha valaki barom módon vitázik, mert nem tanulta meg, hogyan kell, akkor nem kell rögtön egyházat kiáltani, hogy nah biztos ezek a rohadékok a tettesek, mert bárhol felszedhette a tudását (az igaz, hogy sok esetben tényleg valamilyen szervezet tehet erről, mert hát gonolkodni nem egyszerű). Azok akik ezt mondják pont a józan ész hiányát ítélik el a vitapartnereiknél, miközben egy olyan állítást tesznek, ami nem igazolható. Nekem ez a fő bajom, hogy kicsit azt érzem, hogy többen, akik a füvet védik lekezelik a vitapartnereiket pl .: majd ha megnősz, meg hasonló szövegek. Ez személy elleni támadás, ami talán az egyik legnagyobb hiba, amit vita közben el tudsz követni. Mint már mondtam ez azért zavar, mert sokan itt az ész érv nevében követelik, hogy, ha az alkohol szabad, akkor a fű is legyen. Ez esetben viszont ész érvekkel kéne vitázni, elmagyarázni, hogy miért is kéne legalizálni és nem beledöngölni a sárba földbe, ha nem érti, hanem 100x is szépen elmagyarázni.

Bergeroth 2010.05.11. 16:59:17

@Harald hardrode:
Nem neked ment kifejezetten, hanem csak úgy bele az éterbe. De ha már megkérdezted, akkor igen, azt gondolom, hogy egyre a korai középkor irányába próbálják terelni az emberek gondolkodását. Lásd Semjén Zsolt megjegyzéseit.
Nem mindenki "vallási fanatikus", aki nem ért velem egyet. Viszont egyre több irányból hallani ugyanazokat az ostoba butaságokat, csak más szavakkal, szóval igen, a válaszom erre is az, hogy igen.
Rendőrállam azt kérdezed?
Egyik ismerősömet az utcáról vitték be, amint épp hazafelé gyalogolt az egyetemről, ahol mellékesen fizikát tanít, ugyanis okleveles fizikusi végzettsége van. Soha az életben nem élt sem illegális, sem legális drogokkal, mégis bevitték és kötelezték a vérvizsgálatra. Szegény srácnak fogalma nem volt semmiről, azt se tudta mi ez az egész, majd a vizsgálat után pár órával közölték vele, hogy "bocs összekevertünk valakivel". Majd kirakták az utcára, hogy menjen ahová akar.
Se egy bocsánatkérés, se kártérítés, se semmi. És gyanítom nem ez az egy eset történik nap mint nap.
A másik pedig a folyamatos diszkórazziák, amiknek a költsége néha eléri az 1 millió forintot is, a 2nagy fogás" pedig néha megközelíti a 40-50 ezer forintot. Előállítanak mondjuk 3-4 fogyasztót, és azt hiszik, hogy máris megváltották a világot.
Úgyhogy igen, a rendőrállamos kérdésedre a válaszom ismételten az, hogy igen.

Ez pedig egy másik sztori, de leírom.
Itt ahol lakok, a község elején kiraboltak egy házat. Az ékszereket, értékeket elvitték, a lakást felforgatták, szinte mindent elvittek, ami értékes és mozdítható volt. Ráadásul köcsögök voltak, mert "poénból" szétvertek pár bútort, csak a hecc kedvéért.
Mindezek után kijött a rendőrség, csináltak egy vizsgálatnak tűnő szarkeverést, hümmögtek pár percet, majd közölék, hogy az elkövetők gumikesztyűben csinálták a dolgokat, mert nincsenek ujjlenyomatok.
Ügy lezárva, viszon'látásra.
Ennyit erről.

Bergeroth 2010.05.11. 17:01:22

...hogy egyre inkább *
Ez kimaradt.

Harald hardrode 2010.05.11. 17:18:57

@Bergeroth: Rendőrállam? Oroszország, Kína, Észak-Korea. Nekem mást jelent a rendőrállam. Szar a rendőrség? Igen. Szar a magyar jogrendszer? Igen. De szerencsére még nem vagyunk rendőrállam, bár az általad említett esetek, a belvárosi szemkilövések, a Kozma ügy civil biztonsági őrei, a Dock civil rendőrőrei és még lehetne sorolni azt mutatják, hogy haladunk felé. De szerintem ennek mind az az oka, hogy ha te egy lopás után elindítasz egy pert, akkor jó ha 2 év múlva döntés van. Ezek után sokszor kedved sincs rendőrt hívni (te lopos sztorid is hasonló), mert ugyse tud semmit csinálni. Ahelyett, hogy tényleg üldöznék a bűnt, sokan a saját megélhetésüket segítik elő. Itt pedig már kapcsolódhatunk a témához. Lett volna égetőbb dolog, mint a Ska rendezvényt"oszlatni", de megengedi a törvény, így le kell nyelni. Szerintem nektek sem ez a legfontosabb, hanem az, hogy végre normális jogállam legyünk, utána én leszek az utolsó, aki ágálni fog a fű legalizálása ellen, de addig nem is tudom (szeretném hangsúlyozni, hogy nem vagyok ellenne).
Az egyházról meg annyit, hogy mindig mindenki a népámító népbutító résszel jön. Pedig Kórházakat, menhelyeket, iskolákat is mükődtetnek. Mindenki agymosott lesz, aki bekerül egyszer az Irgalmasrendi Kórházba? (pedig ott dolgozik az a gerincspecialista, aki Hornt is műtötte, tehát szakmailag garantáltan jó hely).
Semlyén meg csak annyit mondott, hogy SZERINTE szüntessék meg a vasárnapi munkát. Hülyeség? Ha igen, ítéld el, de ne az egyházat. Ha Semlyénnel azonosítod az egyházat, az általánosítás, ami pedig szerintem súlyos hiba.

Bobby Newmark 2010.05.11. 17:19:52

@Harald hardrode: Tudod az a helyzet, hogy nem először keveredünk ilyen vitákba, és olyan ötből négyszer eltalálom, hogy ki az, aki vitatkozni akar, meg ki az, aki csak ideokádja a szalonképtelen véleményét, aztán eltakarodik úgy, hogy soha többet nem látjuk.

Nos ez utóbbi típusnál teljesen felesleges értelmes vitára törekedni, mert nem azért van itt.

Ilyenkor viszont jó kis játék tippelgetni, hogy vajon ki küldte? Ezzel mi is elvagyunk, meg a palimadár is kiesik picit a szerepéből, ha véletlenül eltaláljuk.

Ha vitázni van itt az illető, akkor egyébként lenyugszik, és lehet érvelni, ekkor már személyeskedés nélkül. Egyéb esetben meg nyom nélkül eltűnik az illető, és soha többet nem látjuk.

Illetve van még a harmadik kategória, az ismerős troll. Ő a második kategóriás páciens, de visszatérő fajtából. Na, vele megint csak felesleges leállni észérvekkel vitatkozni, mert kizárólag azért jön, hogy kollektíve mindenki halálát kívánja, vagy hasonló finomságok, úgyhogy kár belé az energia.

Lehet, hogy nem jó stratégia, de szerintem erőszakkal nem lehet tanítani, ha idejön egy seggfej, aki előre eldöntötte, hogy itt drogosok vannak, és bármit is mondanak, azt a drog mondatja velük, tehát figyelmen kívül hagyható... azzal én mit kezdjek?

Bobby Newmark 2010.05.11. 17:28:36

@Harald hardrode: "Lett volna égetőbb dolog, mint a Ska rendezvényt"oszlatni", de megengedi a törvény, így le kell nyelni."

Nos itt nem értünk egyet, hogy ezt le kéne nyelni. Folyton azt hallani, hogy nincs elég pénz se az országnak, se az önkormányzatoknak, nincs elég rendőr, nincs kapacitás a bűnügyek felderítésére.

Nos amíg ez a helyzet, hogy nincs kapacitás személy és tulajdon elleni bűntettek felderítésére, addig igencsak álszent és gyomorforgató dolog, hogy masszívan, nagy erőkkel és baromi drágán fellépnek olyan bűnesetek esetében, ahol nincs is károsult.

Számomra ez jelenti leginkább azt, hogy nem vagyunk jogállam, hogy a rendőrség szelektál a felderítendő bűncselekmények közt. Van, amit csak úgy, szórakozásból felderít, közben ugyanolyan jellegűek felett szemet huny, közben meg sokkal súlyosabb esetekben nem is hajlandó cselekedni.

Ez egy iszonyatos csapás a jogbiztonságra, és baromi nagy problémája az országnak. És előbb-utóbb teljes morális összeomláshoz fog vezetni szerintem.

Úgyhogy nem, egyáltalán nem értek vele egyet, hogy ezt le kéne nyelni.

Harald hardrode 2010.05.11. 17:34:42

@Bobby Newmark: Az én kedvencem a nemzeti sport az adócsalás, az offshore: amíg ezeket nem számolják fel, addig szerintem kár másról vitázni. Azonban ez vágy álom, ezért mindenki az őt leginkább érintő és leggusztustalanabb dolgon van felháborodva leginkább. Ezért 50%-ban egyet értek veled, a másik 50% az az, hogy sajnos ez a törvény, tehát el kell fogadnom, mert ha én nem tartom be, akkor hogyan kérjem máson számon, hogy tartson be mást. Ez egy ördögi kör. Ezért mondom, hogy le kell nyelni. (Természetesen tisztában vagyok vele, hogy ez egy eszköz, hogy legális legyen a fű, mert akkor meg már nem kell lenyelni az ilyet, mert nem lehet ilyet csinálni.)
A vitatkozási érveket pedig így leírva elfogadom, volt itt tényleg nem egy ritka primitív ember.

Bergeroth 2010.05.11. 17:50:58

@Harald hardrode:
Ha az egyház nem emeli fel a szavát az ellen, amit Semjén mond, akkor azt úgy veszem, hogy hallgatás beleegyezés. Tehát igen, akkor számomra ez az egyház véleménye is.
Az a baja ennek az országnak, hogy idővel az értelmesebbje el fog menni innen, és csak a hőbörgők fognak itt maradni, akik jobb híján idővel egymás torkának fognak ugrani, mert már csak az fog maradni.
Sajnos egyre inkább ebbe az irányba billen a mérleg.

Ria** 2010.05.11. 17:57:41

Rendőrállam:
Ha a sértett félnek kedvez a rendőri intézkedés, akkor nincs rendőrállam, ha viszont a tettesnek kedvez akkor van. Ha felsőbb utasításra intézkedik a rendőr (tömegoszlatás, szemkilövetés stb), akkor rendőrállam. lássuk be ebben van igazság.

Szerintem is a magyar jogrendszerben van a hiba.
De hibának tartom azt is, hogy nincsenek megfizetve a rendőrök (nem a vezetőkre értem)
Igaz ez nem mentesít az alól, hogy az adott rendőr esetleg bunkó.
Kicsivel magasabb iskolai végzettséget, és jobb fizetés kellene. Viszont ettől még akkor sem fog változni a jogrendszer sajnos.

Ria** 2010.05.11. 18:21:58

Fű:
Ha termeszti, árulja azt súlyosan megbüntetném.
Aki viszont fogyasztja, azt nem büntetném. ..Kivéve, ha másnak életét veszélyezteti.

Alkohol:
Igyon annyit amennyit akar..de ha 1 pohár alkohol után is autóba ül vezetés céljából, annak örökre bevonnám a jogsiját (1x alkalomból is)
Ha alkohol befolyása alatt garázda, agresszív, vagy más embernek okoz kárt, azt is simán bezárnám, és kényszer elvonóra ítélném.

Lehet, hogy rendőrállam ez is ? :)

Bobby Newmark 2010.05.11. 18:34:42

@Harald hardrode: Egyrészt sok igazság van abban amit írsz, másrészt viszont ez két külön dolog. A razzia illetve élet- és vagyonellenes bűncselekmények felderítése a rendőrség dolga, míg az adócsalás az APEH asztala, és a rendőrség csak igen súlyos esetekben intézkedik.

Szerintem reális elvárás lenne az a rendőrséggel szemben, hogy olyan prioritási listát állítson fel, ami a közbiztonságot növeli, főleg, ha korlátozott forrásokkal és kapacitással rendelkezik.

Egy diszkórazzia SEMMILYEN módon nem növeli a közbiztonságot.

Bobby Newmark 2010.05.11. 18:36:44

@Ria**: Álszent megoldásaid vannak.
Aki szívja a füvet, ahhoz is eljutott valahogy.

A díler miben különbözik a kocsmárostól? A szőlőgazda a kendertermesztőtől?

Van rá érved, hogy a fű előállítását miért büntetnéd, közben az alkoholét nem?

Ria** 2010.05.11. 18:51:01

Jó elismerem hülyeséget írtam.

A fű nincs legalizálva, így a termesztő nem fizet adót.
Az alkohol előállítója viszont igen.
Ha tehát a füvet legalizálnák akkor a termesztőt sem büntetném..de ez így marhaság megint.

Vissza vonom..A dílert sem büntetném. :)
Igyon, szívjon mindenki amennyit akar, csak másnak ne okozzon kárt a szenvedélyével.

A vége az, hogy az alkohol fogyasztása szerintem sokkal ártalmasabb, mint a fűé.
Kivéve, hogy mind2 árt a májnak.

Bobby Newmark 2010.05.11. 19:16:31

@Ria**: "Igyon, szívjon mindenki amennyit akar, csak másnak ne okozzon kárt a szenvedélyével."

Na, látod, legalizáló oldalról mindenki így gondolja.

Csak amint látod, sokan vannak, akik úgy gondolják, hogy akkor is meg akarják tiltani, ha épp senkinek nem okozol vele kárt.

A fű nem árt a májnak egyébként.

Bergeroth 2010.05.11. 20:00:54

@Bobby Newmark:
Nem csak meg akarják tiltani, hanem jobban tudják mint te magad, hogy neked mi legyen a jó.
A saját gyerekeiket és önmagukat féltik, mert azt hiszik, hogy a tiltás segít. Azt hiszik, hogy ha valami tiltva van, akkor az nem létezik.
Hatalmas tévedés.
Akár legális valami akár illegális, megszerezhető.
Így vagy úgy, de akinek kell az meg tudja oldani, teljesen függetlenül attól, hogy tiltva van-e vagy sem.
Pont.

tyeli 2010.05.11. 20:15:07

ez besz*rás.
remélem most örül a plebs!
hajrá kdnp! a fiatalok védelme érdekében zárjátok őket börtönbe!! ti mocskos férgek! (mondja ezt egy füves keresztény)

rasztaszív 2010.05.11. 20:28:52

@TaTa86.:
belőlem ugyan nem él meg egy díler sem...:)

"(Azt ugye vágod, hogy a raszta egy náci zsidó mozgalom? Csak miheztartás végett, ha már ekkora liberális vagy...) "

ezt honnan vetted?!

@Ria**:
Rendőrállam:
"Ha a sértett félnek kedvez a rendőri intézkedés, akkor nincs rendőrállam, ha viszont a tettesnek kedvez akkor van."

akkor elmondanám,velem mi történt.betörtek hozzám,aztán zsarolni próbáltak,mert meglátták a növénykémet.elhajtottam,de sajnos meg nem csaptam...
nemsoká megjelent a rendőrség.
és tudod mit mondott az egyik rendőr?miért nem fizettem!!!
na erre varrjál gombot...

Vkat118 2010.05.11. 22:47:02

@rasztaszív:

A rasztafári vallás a zsidó misztikán alapul. Szimbólumvilága is hasonló. De igazából se nem náci se nem zsidó.

rasztaszív 2010.05.11. 23:20:42

@Slaydo:egyébként a zsidó misztikát komolyabb dolognak tartom,mint a rastafarianizmust.
azt gondolom,a rastafari vallást a raszták többsége is inkább poénnak tekinti.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2010.05.12. 09:02:53

a fóti bulit egy helyi egyesület szervezte. az egyesület számos legális rendezvényt (punk, rock, DnB bulikat) bonyolított már le, természetesen számos feljelentéssel is a hátuk mögött.
a ska buli új helyszínen került megrendezésre, hogy ez már tényleg senkit ne zavarjon, de még mindig vannak olyanok, akiket önmagában az egyesület és tevékenysége zavar.
nevetséges, hogy egy helyi kulturális egyesület szétverésére kell energiákat pazarolni, valamint nem hiszem, hogy a ska buliban több és keményebb fű- és alkoholfogyasztás zajlott volna, mint bármely más koncerten vagy egy (raszta vagy könnyűzenei) fesztivál egy napján.
remélem egyébként, hogy azt az időt, amit a fóti bulira pazaroltak a sürgősségi mentők és a rendőrség, nem vették el a sürgősségi beteg riasztás és a Cosa Nostra lebuktatása elől...

Bobby Newmark 2010.05.12. 10:00:57

@rasztaszív: Na. Gondolkoztam ezen, meg próbáltam infókat szerezni...
Nekem továbbra sem tűnik túl racionálisnak ez az elképzelés.
Amerikában a '30-as évekre már be volt tiltva a fű, az ENSZ meg csak '45-ben alakult. Igaz, hogy volt elődje ennek az INCB-nek, de a gazdasági és bevándorlásügyi indokok, és a politikai lobbi nekem sokkal ésszerűbben hangzanak.
Nyilván a képmutató egyházak tapsoltak hozzá, de hogy konkrétan ők érték volna el, ők lennének az oka az egésznek... azt nem látom bizonyítottnak.

Szal, akkor inkább A császár meztelen, meg:
www.drugwarrant.com/articles/why-is-marijuana-illegal/

szobakutty 2010.05.12. 10:23:46

Most azt azért valaki prognosztizálhatná, mostantól ez lesz az etalon? Ez már előszele lenne az 'új' drogpoli(p)tikánk? Szép kis nyár elébe nézünk... :(

Bobby Newmark 2010.05.12. 10:37:17

@szobakutty:
drogriporter.hu/mediamonitor/gmm2010sajto

"Hét embert előállítottunk fogyasztásért és birtoklásért. Ellenük szabálysértési eljárás indul"

SZABÁLYSÉRTÉSI eljárás.

Őszintén remélem, hogy ez lesz az etalon.

rasztaszív 2010.05.12. 15:18:23

@Bobby Newmark: jó,ok,akkor nézzük a "politikai lobby" felől a dolgot.a politikai pártok,érdekcsoportok közül melyik lehetett az,amelyik a tiltás ötletét felvetette?
nem tudom elfogadni azt az érvet sem,hogy amerikát nem befolyásolja(befolyásolta) a vatikán,merthogy ők protestánsok.
a 30-as éveket nézve már valóban nehezen bizonyítható,de mostanra kezd egyértelműbbé válni a dolog.adnék még egy keresési címszót:fellowship.ha érdekel,persze.
olvastam a "Császár meztelen"-t,és nem azt állítom,hogy nem úgy volt,hanem azt,hogy ez is még csak a felszín.a háttérben már a 30-as években is ott volt a bigott vallásosság,és bizony a vatikán.
azt állítom,a "vatikáni tényező" nélkül sehogy nem jött volna létre a jelenlegi állapot.
Dan Brown-ról pedig azt gondolom,kárt okozott azzal,hogy meseszerűvé tette az opus dei ügyeket,sokan miatta gondolják,hogy az egész csak kitalált dolog.pedig az opus dei valóság.

bocsitibi 2010.05.14. 13:02:48

@settapesoundoff:

Beleolvastam a kommentek elejébe, de valahogy senki nem válaszolt erre a hozzászólásra. Vajon miért is?
Talán mert piszkosul igaza van?

Semmi nem lesz semmiből. Mondogathatod, hogy a fű korántsem olyan ártalmas és elborító szörnyeteg mint aminek ábrázolják, ha nem tudsz viselkedni se betépve sem anélkül.

A bringások, szabálytalanok és hülyék, a motorosok egykerekeznek a körúton és már parkoláskor is gyorshajtanak, és az összes máv dolgozó kretén köcsög bakter.Ez a kép nem?

Amig az ilyen agyatlan, végletekig önző, csakis a saját nyomiságát mindenek főlé helyező marhák képviselnek szép nagy hanggal bármit is addig el lehet várni, hogy az annak aki nincs benne és nem olvassa ki a fél világ irodalmát a témában egy pillanatig is átvillanjon az agyán, hogy ebben valójában semmi különösebb rossz nincs?

VUS 2010.05.26. 18:27:40

@Spanish Vax: Igaz Igaz azert szivják fent a Tram-en... És igen éltem kint...
süti beállítások módosítása