Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Csehország legalizálta az orvosi marihuánát

2013.02.18. 10:47 Mr. Green

Vaclav Klaus elnök pénteken aláírta a törvényt, ami engedélyezi a marihuána orvosi célú fogyasztását Csehországban. Ez azt jelenti, hogy kizárólag receptre lehet majd kapni füvet legálisan Prágában, turistáknak nem (esetleg, ha van beteg ismerősük). A törvény szerint első évben minőségbiztosításilag importra támaszkodnának, aztán később az állami engedélyek kiosztása után termeszthetnék is iparilag. A Legalize.cz máris kizsákmányolás kiáltott, mondván a grammonként 100 koronás (1150 forint!) kezelés napi 1 g fű elfogyasztása mellett havonta 34500 forintba kerülne - és így a 80 ezer forintból élő kisnyugdíjasok kimaradnának a jóból.

checzweed.jpg

Bár Európában egyedülálló ez a megközelítés, sok hasonlóságot mutat a Kaliforniában 2010-ben elbukott legalizációs népszavazási javaslattal. Ott szintén engedélyhez kötötték volna az ipari termesztést, azonban korlátozták volna az otthoni nonprofit termesztést. Minthogy Kaliforniában 1996 óta legális otthon termesztgetni, a rengeteg gyógyfűigazolványos leszavazta a tervezetet. A cseh törvényben az otthoni termesztés egyáltalán nem kapott helyet, bár a dekriminalizáció óta 5 tő növényig nem indítanak eljárást. Úgyhogy biztosra vehető, hogy valami kormányközeli vállalkozó próbálja lenyúlni a végtelen és exponenciálisan bővülő piacot.

Csehországban régóta készül a legalizáció, az elmúlt 5 évben beelőzték még Ausztriát is, ahol pedig fényes nappal árulják a veszedelmes terrorista tömegpusztító fegyvereket: magokat és élő, de nem virágzó kendernövényeket. 2009-ben az akkori polgármester támogatásával nyitott Prágában az első gyógyfűkimérés. 2010-ben dekriminalizálták a személyes fogyasztásra tartott 15 gramm füvet. 2011-ben engedélyezték a legsikeresebb fűalapú gyógyszer, a Sativex terjesztését. Minthogy a marihuána 400 vegyületéből számos rendelkezik gyógyhatással, mint az köztudott:

cannabinoid.png

199 komment

Címkék: gyógyszer legalizáció csehek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorset_naga 2013.02.18. 23:33:39

@GERI87:
megfogadtam, hogy nem szállok bele jobban ebbe a meddő vitába, de ezt az egyet még muszáj elsütnöm:

GERI, ha igazán nemes cél ellen akarsz kampányolni, miért nem tulajdonítasz ennek a pár sornak jelentőséget, holott ebben kemény, igazolható, tragikus tények vannak.

"Csak Magyarországon a cigi miatt évi 25-30ezer ember hal meg! értitek? 25-30 ezer ember és kurvára senkit nem érdekel!!!!"

25-30ezer ártatlan ember halála felett szemet hunyni nem szép dolog!

tudod GERI, lett volna egyszer egy nagyon jó biznisz a BAT-tal ( pécsi dohánygyár ). sok-sok pénzt lehetett volna kaszálni rajta. és tudod GERI mit tettem? nemet mondtam! és tudod miért? mert a lelkiismeretem nem engedte! mert nem minden a pénz! nem fogok más emberek kínkeserves halálához asszisztálni! még közvetve sem! láttál már gége-,nyelőcső-, száj- vagy tüdő rákos embert? sosem legyen benne részed!

a korábbi kommentjeimnek nem volt címzettje, de ezt most neked címzem!

szeretettel: egy idióta drogos

ps.: vagy miért nem indítasz egy kampányt az embereket rabszolgasorba döntő, öngyilkosságba hajszoló, kizsákmányoló bankrendszer ellen, hmmm...? na az szólna ám nagyot!

GERI87 2013.02.18. 23:34:57

@Feketecsuklya:

Nem tudok róla hogy szci írta volna ami linkeltem meg arról se hogy az lennék.

"Egy szci köcsöggel vitatkoztok!"

Mivan, hat a cucc? kis paranoia..hm?

pillowbook 2013.02.18. 23:35:56

@GERI87:
Már megint tiéd az utolsó böfögés ?
Hogy mersz engem drogosnak titulálni ???????
Ez is a primitív személyeskedéseid közé tartozik.
S az általánosítás a műveletlen ugatókutyák jellemzője.

Azóta már utánad olvastam más blogban, és ott is Ugyanezt a demagóg dumát nyomatod. Netán pszichológián szak esetleg a a SOTE-n végeztél, Esetleg kezedbe került valami irodalom ? Toxikológus vagy ? Kutató orvos ?
Mert valószínűleg igaz MI sem, de legalább olvasunk és próbáljuk megérteni a dolgokat.
Orvosi publikáció is léteznek, rengeteg, az is rohadt drogos mind :)

Míg te akaratos vagy a tudatlanság és felkészületlenség miatt rém feszült és csak vitatkozást generálsz nem vitát, mert ahhoz intelligencia meg tudás kéne és te egyikkel sem állsz túl jól. Rekedjél már be te ugatós kutya. :)

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.18. 23:36:12

@GERI87: Nem bántásból mondom, de ezzel a szubkulturális dologgal azért el vagy tévedve egy kicsit. Nem csak a rastafrizurás link köcsögök füveznek a reggae fesztiválokon (vagy ha az épp nincs akkor legalább Bob Marleyt kötelező közben hallgatni!) Ezt csak a sztereotip gondolkodásúak képzelik. Orvosok, pszichológusok, tanárok, üzletemberek stb. élnek vele anélkül, hogy azt bárki sejthetné, vagy bárkinek ártanának vele. Csak épp ha véletlenül lebuknak, akkor az tönkreteheti az életüket. Tisztességes adófizető polgárokat vonhatnak ki emiatt a forgalomból. Akik a lepukkant alkoholistákat is támogatták az adójukból. Azokat mondjuk, akik nem annyira kulturáltan fogyasztották a (legális) alkoholt.

pillowbook 2013.02.18. 23:38:34

@dorset_naga: :D egy kis felüdülés az irományod.

GERI87 2013.02.18. 23:40:44

@dorset_naga:

"....miért nem tulajdonítasz ennek a pár sornak jelentőséget...."

"Csak Magyarországon a cigi miatt évi 25-30ezer ember hal meg! értitek? 25-30 ezer ember és kurvára senkit nem érdekel!!!!"

Mert itt két oldalt kannabisz levelek virítanak a képembe, tehát nem a dohány a téma...azért.

Senki nem mondta hogy ez jó, a dohányzást is elítélem és egyre inkább intoleráns vagyok velük szemben.

"láttál már gége-,nyelőcső-, száj- vagy tüdő rákos embert? sosem legyen benne részed!"

Ha tovább szívsz neked is lehet ilyened, te meg ezt vedd észre.

"vagy miért nem indítasz egy kampányt az embereket rabszolgasorba döntő, öngyilkosságba hajszoló, kizsákmányoló bankrendszer ellen, hmmm...?"

Mert ilyen nem létezik.
nyerészkedő bankárok, spekulánsok persze vannak, meg felelőtlen, havi 100-ra hitel felvevő félanalfabéta hülyék is vannak...de ne ez legyen a téma.

Feketecsuklya 2013.02.18. 23:41:18

@GERI87: akkor biztos csak véletlen, hogy mindhárom link szcientológus oldalra mutat...
Te tényleg ennyire hülyének nézel?
Az egész "stílusod" tökéletesen jellemző az agymosott szcikre, ehhez képest a fű gyerekjáték.

Schakaal 2013.02.18. 23:41:18

@dorset_naga: Teljesen igazat adok neked!
Mivel tényleg túl van misztifikálva ez a "világ" félnek az emberek, és elutasítják. Érthetően egyébként. Rengeteg mindent kipróbáltam az életem folyamán, amit nem, az a heroin, ugyanis szinte mindenki meghalt aki a rabjává vált, és ezt végig kellett néznem. Mielőtt valaki elítélne, próbáljon hatni egy heroinfüggőre úgy hogy tényleg szereti az illetőt, sőt ő is szeretett téged anno. Nem fog menni, hiába az utolsó belővés ígérete, és az, hogy másnap rehabra megy... Szomorú, de temettem már el így barátomat, senkinek nem kívánom. De "drog" és "drog" között hatalmas különbség van. A marihuana egy olyan dolog, amitől agresszívnek nem láttam még embert, ugyanis nem ingereli ezeket a központokat. Elégedettség-érzés, alaptalan boldogságérzet, megnövekedett étvágy jellemzi, valamint pszichikai alapon lehet rászokni. Mint az amphetamine is hasonló, csak párosul a felfokozottság érzésével, és más a hatásmechanizmusa is, valamint károsabb hatást fejt ki a szervezetre. Mint a THC-ra sem lehet fizikailag rászokni, így az amphetaminera sem, persze kivételt élveznek a különböző fajai, mint pl a Crystal Meth, ami egy gyilkos dolog. de itt nem kemény cuccokról beszélgetünk, így a félelmet/elítélést max az táplálja, hogy a durván negatívan hozzászóló nem ismeri az adott szer hatásmechanizmusát, és nem is akarja megismerni. Mindenkinek magánügye szerintem, de mint sok előttem hozzászóló párhuzamot vonnék a THC-val és az alkohollal.Főképp társadalmi értelemben inkább a fűre szavaznék, bár a sört szeretem :) Viszont ha régen ez honosodott volna meg hazánkban, egy sokkal kiegyensúlyozottabb, és barátibb nemzetünk lenne most. De az alkoholaddiktoknak igaza van, sokkal jobb naponta sok olyan bűnesetről olvasni, amit alkohol befolyásoltsága alatt követtek el, és ezeknek szinte 100%-a erőszakos cselekmény. Ha sok ember úgy gondolja hogy az ha iszik az magánügy, miért nem elfogadható az a nézet, hogy ha szív valaki, szintén magánügy? Mielőtt anyázna valaki, sem liberális, sem szélsőséges oldalt nem képviselek, egyszerűen arra kérnék mindenkit, mielőtt nagyon harci modorban kommenteket írna, előtte tájékozódjon az adott témában mélyrehatóan, mert így simán egymás anyázása megy, amivel sem előrébb nem jutunk, sem nem tesszük érdekessé a beszélgetést. És utoljára, köszi hogy végigolvastátok a nem épp rövid kommentem!

GERI87 2013.02.18. 23:44:38

@Save ass:

Nem csak a rasztákra gondoltam természetesen.

"A szubkultúra a társadalom egy csoportjára jellemző sajátos szokások, szabályok, meggyőződések rendszere, mely speciális értékrendhez kötődik, a többségi társadalomtól eltérő kulturális jegyeket is hordoz."

A szubkultúra jelen esetben a drogosok csoportja, nem kell hozzá rasztának lenni.

GERI87 2013.02.18. 23:46:59

@Schakaal:

Tájékozódtam, linekltem, olvasd el, meg mást is.

Alapból ha szívsz...mintha dohányoznál.
Akkor miről beszélünk?

Schakaal 2013.02.18. 23:49:37

Az elütésekért elnézést!

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.18. 23:50:05

Wikipédia? Nagyon alapos vagy. És ami még fontosabb: sikerült megragadnod a lényeget a kommentemből.

GERI87 2013.02.18. 23:50:19

@Feketecsuklya:

"Szci oldalra mutat"

Mivan?

Leszarom, akkor keress mást, ne én gondolkozzak már helyetted...

GERI87 2013.02.18. 23:52:53

@Save ass:

Ha saját szavaimmal elmondom akkor nem kötsz bele?
Fáradok...
A wiki-vel semmi baj, olyan mintha abba kötnél bele hogy a könyv nyomtatott és nem kézzel másolt kódex...mintha az abban lévő tudás más lenne.
Üdv a XXI.században.

A lényeg, a drogozás szubkultúra....

GERI87 2013.02.18. 23:55:22

@GERI87:

L. Hubber könyvajánló, beszarok...

na mindegy, attól még igaz amit ír, Hitlernek is bajsza volt de attól még a bajusz nem tesz nácivá....

Schakaal 2013.02.18. 23:56:30

Nem írtam hogy szívok, a vicc az hogy annyira nem vagyok oda érte. De nem egyszerűen a szívásról írtam, és nem is propagálom. Tudom minek a használata mivel jár, és nem is ezek ellen ágáltam. De leírtam az alkohol, és például a heroin sötétebb oldalát, ami egyéni szinten még pozitív is lehet ha az illető nem veszi észre a veszélyeket. Minden legális, és illegális drognak van rengeteg árnyoldala is, csak itt ezt most a pro-, és kontra kommentelők kisarkítják, mint az életben is. Amit írtam a fűvel kapcsolatban, hogy nem gyakorol károsabb hatást az emberre, és a környezetére mint az alkohol. A cigiről nem beszélek, dohányzom, és sokszor átkozom azt a percet mikor rászoktam, és nem szimplán anyagi érdekből, hanem mert függök tőle, és mivel túl sok a kísértés, nagyon nehéz letenni, de úgyis meglépem ezt.

Schakaal 2013.02.18. 23:59:26

@GERI87: Én is fáradt vagyok :) A linkedet megkaphatnám, mert nem találom sehol. Valamint nem ellened beszéltem abszolút, én azért írtam be, hogy kissé ellensúlyozzam az kvázi anyázásokat. Érdekel a téma, és az emberek véleménye, de egyszerűbb lenne ha nem egymást támadva írnánk kommenteket :)

GERI87 2013.02.19. 00:02:30

@Schakaal:

"mit írtam a fűvel kapcsolatban, hogy nem gyakorol károsabb hatást az emberre, és a környezetére mint az alkohol."

Gyakori tévhit.
Maga már a cigi is károsabb mint az alkohol.
A fű élvezetesebb, de másra is hatással van épp ezért.

Az alkoholt lehet mértékkel fogyasztani és a nem bebaszós fogyasztásának is van kultúrája...persze nem nálunk.

A dohányról úgy lehet leszokni ha lerakod és nem szívsz többet, de életmód váltás is kell hozzá!
Ez sokaknál nincs meg és ugyanúgy fennállnak azok a körülmények a leszokási periódusban is mint amik miatt, amikben rászokott.

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:03:01

Öcsém, ezzel az erővel a Hamupipőkét is belinkelhetted volna, mint a drogok káros voltának kizárólagos bizonyítékát! Ennyit a hozzá értésedről...

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 00:04:10

Nem a wikipédiába kötöttem bele. Azon mulatok magamban, hogy elképzelem, ahogy beírod a keresőbe hogy ''szub-kul-tú-ra'', okosan, hogy bemásolhasd a definíciót, csak hogy tudományosan is alátámaszthasd a téveszméidet... Ráadásul ezzel nem igazoltad a szubkultúra-elméletedet. Mert vajon miben hasonlít egy magyar osztályvezető főorvos, egy indiai csöves, egy lengyel kamionsofőr, egy new york-i pszichiáter értékrendje, életmódja, szokásai, kultúrája stb. Semmiben. Egy dolog közös bennük, az hogy füveznek.
De egyszer még lehet, hogy bevonul a szakirodalomba a ''Geri-féle szubkultúra-elmélet'', majd időnként rákeresek a wikipédián.

GERI87 2013.02.19. 00:06:12

@Schakaal:

feljebb van de beszóltak hogy Tom Cruise keze belelóg a bilibe...magyarán szcientológus oldal vagy mi...
úgyhogy nem linkelem.

majd keresek mást mára ennyi. vagy kereshetsz te is.
Nem csak szektásoknak van ilyen véleménye a fűről.

Én PDF formátumú tanulmányokat, tananyagokat, cikkeket kutatási anyagokat szoktam linkelni és olvasni. azok biztosan hitelesek.
majd nézek....

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:07:25

@GERI87: Azt ugye tudod, hogy a szcientológia, a nevével ellentétben nem egy tudományos tényeken alapuló eszmerendszer?
Civilizált körökben nem illendő rájuk hivatkozni.

Vigyázz, ha szívsz egy kis füvet seggbe kúr a Xenu vagy ki a faszom :)

GERI87 2013.02.19. 00:08:41

@Feketecsuklya:

ez elött írtam majd keresek jobbat, ne fárassz bubu...

@Save ass:

"Egy dolog közös bennük, az hogy füveznek."

igen, ennek van háttere, "kultúrája" megideologizálja, stb....

holnap....

GERI87 2013.02.19. 00:09:34

@wusso:

már írtam erről 1 perce....

dorset_naga 2013.02.19. 00:10:12

@GERI87:
igazat kell adnom save assnek! te teljesen rottyon vagy!
normálisan kérdezlek pár dologról, de úgy látom beakadt a lemez! ha elküldöm privátban, ahol nem lesznek ganja levelelek, akkor adsz nekem egy értelmes választ?
az, hogy miben fogok meghalni, hadd legyen az én bajom! sajnos fizetek annyi adót, hogy a te és a hozzád hasonlók gyógykezelését is én fizetem! asszem...

nincs kizsákmányoló bankrendszer? értem... majd megpróbálom elmagyarázni annak a pár szerencsétlennek, akiknek 70-ről csak 140-re ment fel a hitelük, ha szerencséjük volt. gondolom a 100%-os emelkedés abszolút tervezhető drága közgazdász barátom, vagy nem? de ebbe ne menjünk bele, ez hadd legyen az én nyomorom, hogy aggódom és néha még segítek is az arra rászorulóknak. gondolom egy szabolcs megyei óvóda felújításban és eszközbeszerzésben partnerre lelek benned, ugyeeee GERRRRRRI??????

Schakaal 2013.02.19. 00:11:33

@GERI87: Részben igazad van, már ami a dohányzásról leszokás metódusát illeti.
Mindennek megvan a mértéke, és a kultúrája, és hidd el, a fűvel is, és bármely light droggal ez a helyzet. Meg lehet szabni a mértéket, és nem úgy működik a dolog hogy egy pillanat alatt szét vagy esve, Ott kéne kezdeni, hogy az ember önmaga által tud mértéket tartani, és legyen tisztában azzal hogy amit iszik/szív/benyel, stb., milyen veszélyekkel, hatásokkal jár. Ezt felejtik el sokan sajnos. De kissé visszakanyarodva, minden amit fogyasztunk/belélegzünk (Budapesten élek) káros, ez ellen pedig csak saját gazdálkodással, és a "helyváltoztatási/szállítási" technológia teljes megreformálásával lehet bármit is tenni.

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:14:02

Ugye nem baj, hogy ezen a PDF (portable documentum format by Adobe) témán most sírva röhögök...
Mint a hitelesség forrásán...
Priceless!

GERI87 2013.02.19. 00:15:59

@dorset_naga:

Mit akarsz hallani? hogy a dohányzás káros? AZ. mondtam már.

"akiknek 70-ről csak 140-re ment fel a hitelük"

Nézz utána miért...
Havi 100-ra milliós hiteleket felvenni se sok észre vall...

"abszolút tervezhető drága közgazdász barátom,"

Nem, de kockázat volt, az nem komoly tervezés hogy "majd lesz vmi"....

de ne bazd fel magad.

GERI87 2013.02.19. 00:16:51

@dorset_naga:

Annyira tudtam hogy ez kérdés lesz....nem a pdf hiteles hanem a tartalma.
Tapasztalat.

Schakaal 2013.02.19. 00:17:19

@GERI87: Írtam neked itt privátban vissza, ha gondolod olvasd el.

GERI87 2013.02.19. 00:19:12

@dorset_naga:

Sok anyagot ebben töltenek fel, nem csinálnak neki külön oldalt...teljesen érthető ez szerintem.

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:19:42

@GERI87: fokozd csak, bakker, fokozd!

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:19:57

@GERI87: hogyne, a PDF formátumtól rögtön hiteles lesz a szcientológus bullshit

a "kulturált" alkoholfogyasztás is rettentően káros, nem leszel részeg, még spicces sem, de a méreg a szervezetedbe kerül

csak egy idézet a mai napon az indexen megjelent hírből:
"Ami a rák kockázatát illeti, nincs biztonságos mérték az alkoholfogyasztásban"

index.hu/tudomany/egeszseg/2013/02/18/a_mersekelt_alkoholfogyasztas_is_rakot_okoz/

www.telegraph.co.uk/health/healthnews/9870356/Thousands-of-women-die-from-breast-cancer-caused-by-drinking-research.html

nincs olyan, hogy egészséges, biztonságos alkoholfogyasztás
egyszerűen olyan erős sejtméreg az alkohol, hogy aki iszik, az mérget vesz a szervezetébe, ilyen egyszerű
az alkohol kulturált fogyasztása egy mítosz, attól tekintik kulturáltnak, hogy sok alkoholfogyasztó egyetért abban, hogy ők most kulturáltan isznak és ezért megveregetik egymás vállát
de attól ők még drogosok

dorset_naga 2013.02.19. 00:20:38

@GERI87:
az hogy tapasztalat az milyen válasz?

nekem meg az a tapasztalatom, hogy a fű bizonyos szituban jó! mondjuk ülök a nógrádi vár fokán, lógatom a lábam...

GERI87 2013.02.19. 00:21:36

@Schakaal:

A válaszom nagyon egyszerű, nem kell füvezni, dohányozni, akkor nincs miről leszokni...

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:22:08

"Sok anyagot ebben töltenek fel, nem csinálnak neki külön oldalt...teljesen érthető ez szerintem."

@GERI87: hát ekkora agyi kapacitással mint a tied, feltétlenül...

GERI87 2013.02.19. 00:22:31

@wusso:

Funkcionális analfabéta vagy!
Itt ezt sokszor kell mondanom úgy látszik....

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:22:50

@Feketecsuklya: ó bazz, gépele egy csomót erre megelőzöl a PDF-es oltással :)

dorset_naga 2013.02.19. 00:23:00

@Feketecsuklya:

hallod, ezt nem hiszem el! :)))) ilyen nincs! : )))) és még fokozzzza is! beszarok! : )))))))

GERI87 2013.02.19. 00:23:52

@Feketecsuklya:

wusso indexes linkje hogy tetszik?
Az elég hiteles csuklyás köcsög?

vagy a brit tudósos velvetes cikkek jobban bejönnek?

Schakaal 2013.02.19. 00:25:22

@GERI87: Mint írtam, a fűre nem lehet fizikailag rászokni, a nikotinra igen, mégpedig az egy állatira addiktív anyag. Lenne egy kérdésem: Te úgy írsz itt bármilyen szerről, hogy a közelében sem jártál, illetve a környezeted is ilyen volt?

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:26:57

@GERI87: mondjuk egy amerikai orvosi egyetemi kutatás szerintem pöppet hitelesebb, mint a szcientológus bullshited

GERI87 2013.02.19. 00:29:05

@Schakaal:

Dohányoztam, füvet csak próbáltam...de vannak ismerősök akik nyomják. (nem sokáig azok)
dohányt szintén.

Meth, Not even once 2013.02.19. 00:29:25

@GERI87: Rendes szubkultúrák ma már nem léteznek, ajánlom elolvasásra David Muggleton poszt-szubkulturalista elméletét.
Tehát az emberek szubkultúrától függetlenül próbálnak ki drogokat, és a drogokkal élőket nem lehet egy kalap alá venni. Egy raszta reggae gyerek ugyanúgy füvezhet, mint egy metálrajongó, vagy mint egy diplomás családapa. Nem lehet egy kalap alá venni egy alkalmanként marihuánát pöfékelő urat egy alkoholista emberi ronccsal, csak azért mert mindkettő drogot használ.
Szerencsére a társadalmi folyamatokat sem te, sem a más nem tudja befolyásolni, így a fű egyre népszerűbb lesz, viszont az olyan elvakult emberek, mint te sok kárt tudtok okozni másoknak, ha ragaszkodtok a saját kis rögvalóságotokhoz, miközben a világ elszáguld mellettetek.

GERI87 2013.02.19. 00:30:36

@wusso:

jaj cunci, már a kutyafaszától kezdve a tejig is kiderítették hogy rákot okoz...

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:30:50

@GERI87: Látom, a frappáns visszavágások mestere vagy!
Mi van, elfogytak az érvek?
Hozzád képest még a Blikk is Britannica Encyclopedia..

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:31:24

www.rave.ca/fr/image/full/283009/

na még ezt ajánlom tanulmányozni, a cannabis minden tekintetben (függőség, fizikai ártalom) az Európában istenített, kulturális ikonnak tekintett alkohol és a mostanában kiszoruló dohányzás alatt van

használni nem kötelező, de tiltani is hülyeség

GERI87 2013.02.19. 00:31:32

@Meth, Not even once:

"Nem lehet egy kalap alá venni egy alkalmanként marihuánát pöfékelő urat egy alkoholista emberi ronccsal, csak azért mert mindkettő drogot használ."

ezt tettem? nem.

Schakaal 2013.02.19. 00:32:39

Rendben. És mennyire tette őket tönkre a blog témája? Te hogy szoktál le, és mi adott ehhez energiát? Mert írtad, hogy nem kell rászokni semmire. De ha megtörtént, és tévedett az ember, akkor mi történjen? Mindenki téved, hiszen emberek vagyunk. Vagy önmagától leteszi az adott addiktív, esetleg hihetetlenül addiktív szert, vagy segítséget kérjen?

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:32:58

@GERI87: lényeg, hogy te PDF-ből kiolvastad az igazságot.
Az zoxigént hogy szoktad kivonni?

GERI87 2013.02.19. 00:33:42

@Feketecsuklya:

Nem tudom ki írogatott hosszasan érv nélküli fasságokat ("fokozd bazeg" )

Schakaal 2013.02.19. 00:33:42

@Meth, Not even once: Érdekelne ez az írás, ha nem baj. Hol található?

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:35:17

@GERI87: szerintem rajtad kívül senki.

GERI87 2013.02.19. 00:36:14

@Schakaal:

Hogy szoktam le?
Akarat érdése az egész, rájöttem hogy ez nekem nem kell, és csak szétbasz, semmi pótolhatatlant nem ad...

"És mennyire tette őket tönkre a blog témája?"

A fű teszi őket tönkre.

A társadalmat meg a kisebbségek devianciájának legalizálása...(állatbaszók, buzik, drogosok...)

dorset_naga 2013.02.19. 00:37:07

nyugodalmas jó éjszakát az itt egybegyűlteknek!

különösen kiemelném GERIt, aki személyével nagy mértékben emelte az este színvonalát!

azt hiszem a többiek nevében is megköszönhetem a tárgyilagos, hiteles, tapasztalatokon alapuló és mindenekelőtt személyeskedéstől mentes kommenteket!
Köszönjük GERI!

jóccakát'! ;)

GERI87 2013.02.19. 00:38:10

@GERI87:

Szar volt mert testileg kellett, és megszoktam hogy napi szokás rágyújtani, de úgy voltam vele hogy nem akarok megdögleni idő elött...

@Feketecsuklya:

csituljá.

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:41:13

@GERI87: Köszönjük, a te szemedben nyilván ezek a kisebbségek mind deviánsak, és persze össze is érnek, átfedik egymást.

A buzikat nem sittelik le manapság.
Ez hogy baszta szét a társadalmat?
Az állatbaszók tényleg sokan lehetnek felétek, ha szúrják a szemedet. Én még eggyel sem találkoztam, biztos rossz körökben forgok.

Az alkohol meg legális, ezért aztán nem is bassza szét a családokat, életeket, a társadalmat.

Meth, Not even once 2013.02.19. 00:41:17

@Schakaal: A Replika folyóirat 53. számában található, bár én megkaptam PDF-ben az egyik kedves tanáromtól, és szívesen megosztom veled (veletek) ha mondasz valamilyen megosztási módot.

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 00:44:51

Geri, fáradsz, aludj egyet, hidd el a jóindulat beszél belőlem. Teljesen hülyét csinálsz magadból. Majd holnap újult erővel harcba szállhatsz! Én is megyek aludni, holnap reggel 50 alkoholista vár rám a munkahelyemen. Jómunkásemberek voltak valaha, most kulturáltan isznak. Úgy 50 éve. Mind a körülmények áldozatai, nem tehetnek róla, hogy mindnek kurva volt a felesége, és a gyerekei hálátlan dögök. Napi nyolc órában figyelhetem, hogy ''kivel mit tesz a szesz''. Szóval nekem nehezen magyaráznád meg, hogy az alkohol nem ''annyira'' káros, de ''a drog rossz, értem?''.

GERI87 2013.02.19. 00:46:00

@wusso:

buzik: házasság, gyermekvállalás, örökbefogadás...
állatbaszok: a berlini idiótákról jutott eszembe már ők is megmerik tenni hogy rinyáljanak a "jogaikért"
drogosok: legalizálás, a káros hatások szőnyeg alá söprése...

Nekik kell alkalmazkodni a többséghez nem fordítva.

"Az alkohol meg legális, ezért aztán nem is bassza szét a családokat, életeket, a társadalmat."

Dehogynem, az alkoholizmus szétbassza.

Feketecsuklya 2013.02.19. 00:46:59

Én egy idevágó (szakállas) viccel búcsúznék:
Öreg raszta 80 évesen abba hagyja a füvezést Jamaicán, majd kb. 2 óra múlva megszólal: "mi ez a szar zene?"

GERI87 2013.02.19. 00:48:35

@Save ass:

Amiről te beszélsz az az alkoholizmus, gyanítom nem hétvégi sörözés vezetett idáig, de ezt te is tudod.....

nem hiszem hogy holnap jövök, ennyi elég volt ebből..

Meth, Not even once 2013.02.19. 00:48:37

@GERI87: De most hogy jönnek ide a melegek, meg a zoofílok? Ráadásul egy mondatban? Nem láttam még zoofília legalizálásért való tüntetést, szóval egyáltalán ez hogy jött ide?
Mellesleg sem a melegek, sem a "drogosok" nem kényszerítenek rá a társadalomra semmit. Csupán azt szeretnék, ha békén hagynák őket, és jogukban állsom akár az, hogy összeházasodnak egy ugyanolyan nembelivel, vagy csak elszívjanak egy jointot.

Schakaal 2013.02.19. 00:49:36

@GERI87: Szerintem mindenkinek a magánügye a szexualitása, amíg ezzel másokat nem bántalmaz. Pl egy lábfetisiszta miért deviáns? De ide lehet venni a kölcsönös alapokon nyugvó S/M kapcsolatokat is. Vagy bármit amit tulképp mindenki csinál, csak nem büszkélkedik vele. Szabadok vagyunk egyéni szinten, így max nem tetszik neked hogy én mit csinálok. De nem is tudsz róla, mint ahogy én sem a te "devianciáidról". Nem is akarok. A nők, és a gyerekek felé elkövetett erőszaktól hányok konkrétan, viszont pl a blog témája, tehát a következő aktuális mumus a dohányzás után, nem tehet róla, sőt, abszolút nincs hozzá köze. A társadalmilag elfogadott, sőt propagált alkoholnak annál inkább. Nem vagyok sem buzi, sem animalfetisiszta, de ha így lenne, kit miért zavarna? Az utóbbi állatkínzásnak minősül, tehát az oké hogy elítélnek, én sem bírom ha pl kutyakínzással szembesülök. De ami férfi és nő között történik, ráadásul úgy hogy mindketten élvezik/szeretik, az miért lenne gond?

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:54:03

@GERI87: az alkohol rendkívül addiktív, rendkívül káros az élő szervezetre... akkor miért van legalizálva?
ja, mert hagyományos? mindegy, hogy káros, ha beépült, elég ideje mérgezi magát vele az európai ember, akkor már a kultúra része, és mint ilyen legális kell, hogy legyen

a fű meg hiába kevésbé káros és kevésbé addiktív (mondják kutatások), mivel nem elég régen szívja az európai ember, ezért aztán seggberúgás jár érte

a füvet ne reklámozzák, ahogy a dohány reklámja is tilalmak alá esik, az alkoholt is korlátozni kellene jobban, elérhetőségét, reklámját
és felhozni ebbe a megtűrt, de legális kategóriába a füvet
adóbevételek növekedése, feketepiac letörése, maffia lába alól kihúzni a talajt = öröm és boldogság

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 00:54:25

@GERI87: Igen alkoholizmusról beszélek. De azt tudnod kell, hogy nagyon sokszor, sőt, szinte mindig a hétvégi sörözéssel kezdődik. És itt pont ez is lényeges, hogy hogyan alakulhat ki függőség, és mitől.

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:54:53

@GERI87: a hétvégi sörözés az pont annyi, mint a hétvégén elszívott egy füves cigi

Schakaal 2013.02.19. 00:55:43

Persze lehet hogy ez a fertő legalja, de azt sem szabad elfelejteni hogy itthon annak is hagyománya van hogy veri a nőket a házastársuk, illetve barátjuk. Nem vagyok feminista, de életemben nem ütnék meg nőt, a gondolatától rosszul vagyok. Geri, ezt is megemlíthetnéd, mint deviancia, mert márpedig az, akárhogy is szépítjük...

wusso (törölt) 2013.02.19. 00:57:26

@Save ass: ez így van, az alkoholizmus "kapudrogja" a sörözgetés, mindenki úgy kezdi, ezért aztán be kell tiltani a sörözgetést
legalábbis GERI logikája alapján

GERI87 2013.02.19. 00:58:04

@Meth, Not even once:

"Mellesleg sem a melegek, sem a "drogosok" nem kényszerítenek rá a társadalomra semmit."

Á, nem, csak épp legyen legális a fű, meg legyenek trafikok...meg legyen buziparádé, melegházasság, ha nincs fasiszta vagy meg náci...

@Schakaal:

"Szerintem mindenkinek a magánügye a szexualitása"

Pont ezért nem kell az utcára vinni.

"Az utóbbi állatkínzásnak minősül,"

Már azt feszegetik hogy ne legyen az.
Aztán majd mi lesz? eljutunk oda hogy pedofil "kapcsolat" is legyen legális mert miért ne szerethetne egy gyerek egy felnőttet és viszont?
Meg kell húzni a határokat.

"De ami férfi és nő között történik, ráadásul úgy hogy mindketten élvezik/szeretik, az miért lenne gond?"

nem gond.
A homo házasságot ítélem el, semmi szükség rá, örökbe fogadni nem engednék nekik gyereket.

GERI87 2013.02.19. 00:59:38

@wusso:

"a füvet ne reklámozzák"

sajnos a csapból is ez folyik, az indexen, a neten máshol, a filmekben füvezni már annyira természetes mint egy pohár víz....

A többiről már írtam fentebb.

GERI87 2013.02.19. 01:00:48

@Save ass:

"És itt pont ez is lényeges, hogy hogyan alakulhat ki függőség, és mitől."

Külső okok vezethetnek hozzá, az ivás egy rossz válasz vmilyen hatásra....magától a rendszeres alk. fogyasztástól nem leszel alkesz...

GERI87 2013.02.19. 01:01:27

@wusso:

csakhogy az ismételt sörözés nem okoz problémát a rendszeressé váló füvezés meg igen.

Schakaal 2013.02.19. 01:02:53

@GERI87: Nem propagálok az ucára viteléért, sőt ellenkezőleg. Viszont nem akaszt ki, nem nézem meg, nem érdekel, és kész. Elvagyok a saját, egyébként hetero magánéletemmel.

GERI87 2013.02.19. 01:02:55

@Schakaal:

Most olyasmiket vágsz hozzám amikre nem mondtam hogy egyetértek vele mert ne is volt téma (nő verés).
felsorolhatnál sokmindent csak nem értem mire lenne jó....

wusso (törölt) 2013.02.19. 01:03:40

@GERI87: a melegparádét én sem támogatom, sőt a normális gondolkodású melegek sem, főleg, amit Magyarországon csináltak belőle

amúgy egy hetero pride bulit sem támogatnék, magánügy, hogy kivel fekszik le az ember

mellesleg a drogos nem kényszerít semmit a társadalomra, nem akar senkit a fogyasztásra rávenni

engem pl az alkoholreklámok zavarnak rettenetesen, meg a boltokban töménytelen mennyiségben terjeszetett szesz, meg a fogyasztói
meg a munkahelyi, családi összejöveteleken tukmált pezsgő, félcent pálinka, meg a többi méreg

GERI87 2013.02.19. 01:04:34

@wusso:

"az alkoholizmus "kapudrogja" a sörözgetés"

Nem, az alkoholizmus kapuja az ok amiért az illető elkezdett sörözgetés helyett massszívan inni...

wusso (törölt) 2013.02.19. 01:04:41

@GERI87: az ismételt sörözés alkoholizmushoz vezet, az ismételt füvezés meg aligha vezet fizikai függőséghez
ez tény

nem kell csinálnod, én sem teszem már régen, de miért ne tehetné más legálisan?

GERI87 2013.02.19. 01:06:29

@wusso:

"mellesleg a drogos nem kényszerít semmit a társadalomra, nem akar senkit a fogyasztásra rávenni"

Sajnos a burkolt burkolatlan propaganda, az eljelentéktelenítés, a legalizálás ehhez vezet...

GERI87 2013.02.19. 01:07:47

@wusso:

"félcent pálinka, meg a többi méreg "

A manapság nagyon nyomatott pálinka tukmálása, főleg a házi, ami inkább higító néven kéne hogy fusson sokszor, engem is irritál...

GERI87 2013.02.19. 01:09:55

@wusso:

"az ismételt sörözés alkoholizmushoz vezet, az ismételt füvezés meg aligha vezet fizikai függőséghez
ez tény"

Pont fordítva.

"nem kell csinálnod, én sem teszem már régen, de miért ne tehetné más legálisan? "

Aki ma használja annak nem kell hogy legális legyen...könnyíteni a beszerzésén, elfogadottabbá tenni, bagatelizálni (ezzel azt sugaljuk hogy minden drog ártalmatlan) meg nem szabad, de ezt is írtam már.

GERI87 2013.02.19. 01:10:57

késő van, megyek.

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 01:11:04

@GERI87: Eddig csak elnézően mosolyogtam a kommentjeiden, de most már tényleg azt kell, hogy mondjam, neked fogalmad sincs ezekről a dolgokról. Láttál te már alkoholistát? Úgy értem igazit, közelről? Teljesen fogalmatlan vagy, azt sem tudod, hogy működnek ezek a dolgok, sörözgetés, függőség, külső okok... halandzsázol itt össze-vissza! Több mint tíz éve vagyok a szakmában, hidd el már mindent láttam ebben a témában, amit lehetett. Birkatürelmem van, de azért engem is fel lehet piszkálni ilyen égbekiáltó ostobaságokkal...

Schakaal 2013.02.19. 01:13:19

@GERI87: Nem vagyok liberális, itt sokan nácinak kiáltanának ki, pedig az sem vagyok. Egyszerűen vannak saját gondolataim, és nem hódolok be senkinek. Meglepődnél ha ismernéd a múltam, és hogy miért kaptam bírósági ítéletet. Mert félelmet keltettem bizonyos ruházatban. De mindig megvolt a saját világnézetem, és ez a liberálisoknak túl szélsőséges. Belefáradtam abba hogy itt csak mindenképp szélsőségekben lehet gondolkodni. Mind politikai téren, mind szociális téren. Senkihez nem csatlakozom, semmiért. itt. Nincs értelme. A drogvita, már ami itt folyik, teljesen más hangnemben is íródhatott volna, ha nem a másik szokásait, életét basztatjuk...

wusso (törölt) 2013.02.19. 01:13:59

@GERI87: a sörözgetés észrevétlenül csap át alkoholizmusba

az is egy ordas nagy hazugság, hogy az az alkoholista, aki masszívan iszik... a legtöbb alkesz nem iszik irdatlan mennyiségeket egyszerre
sajnos láttam több személyen, hogy alig egy pár korty bort ittak egyszerre, mini pohárban, nem is tele töltve
és alkeszok voltak, mert enélkül a kis alkohol nélkül már nem működtek, elvonási tüneteket mutattak
izomzat leépülése, idegrendszeri problémák, memóriazavar, viselkedészavar, összeférhetetlenség, munkaképesség elszállt, céltalanság, motiválatlanság stb.
fizikai leépülés!

és függőség: megvonás esetén kezd rosszul működni a szervezet

és a egyik sem ivott sose részegségig, sose dőlt ki, sose ivott sokat egyszerre, kocsmába sem jártak, mert azt lenézték, aki oda járt

na ez az alkoholizmus, amibe belecsúszik valaki és még a környezete sem veszi észre, hogy XY már vizet nem is iszik, csak borocskát
nem sokat... de csak azt, apró kortyonként

én is sörnél erősebb cuccot egy idő után gyomorprobléma miatt nem tudtam meginni, mégis rácsúsztam az alkoholra
most már tudom, hogy szenvedélybeteg voltam, nem működtem alkohol nélkül, már nem azért ittam, hogy jó legyen, hanem hogy ne legyen szar
pedig nagyon kis mennyiségeket ittam

GERI87 2013.02.19. 01:16:06

@Save ass:

Normális ember csak úgy nem önt magába annyi szeszt hogy függő legyen, vami oka volt rá.....nemigaz?

Schakaal 2013.02.19. 01:19:15

@GERI87: Nem, ez nem igaz. Nem kell igazi ok, később lehet kreálni hozzá, de nem kell. Évekig, akár évtizedekig nem kell hozzá ok.

wusso (törölt) 2013.02.19. 01:21:37

@GERI87: "nem önt magába annyi szeszt" - nagyon nem vagy képben, ha azt hiszed, hogy a mennyiségtől függ a függőség
az elvonási tünetektől függ, az alkoholnak az életében betöltött szerepétől

általában nem az az alkesz, aki évente 2-3-szor seggérszegre issza magát buliban, de a hétköznapokban megvan nélküle
hanem az, aki naponta esetleg csak fél-egy üveg bort iszik, de azt rendszeresen, felkelés után, lefekvés előtt, stresszhelyzetben, és ha nem jut hozzá, akkor elvonási tünetei lesznek

GERI87 2013.02.19. 01:24:15

@wusso:

Márpedig mennyiség kell, ha én heti pl 3 dobozzal meginnék nem válnék függővé pláne nem lelkileg mert nincs rá okom, nem lenne rá szükségem hogy igyak, nem lenne szükségen "levezetésképp" az esti sörre sem....bármikor elhagyhatnám.

GERI87 2013.02.19. 01:26:03

@wusso:

"az elvonási tünetektől függ, az alkoholnak az életében betöltött szerepétől"

Ezt pofáztam...oka van hogy ez a szerepe a piának.

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 01:47:02

@GERI87: Volt egy ellátottunk, a fia 40 évesen a halálba itta magát. De a néni szerint nem volt alkoholista, mert ''az az alkoholista, aki annyit iszik, hogy össze hugyozza-szarja magát''. Azt hittem, csak az anyai elfogultság beszél belőle, erre itt megtudom, hogy ez ismert fokmérője az alkoholizmusnak.

Özv Szekrényessy Alfrédné 2013.02.19. 01:49:36

@GERI87: Tudod nekünk, akik ilyen területen dolgozunk, mit jelent ez a mondat: ''bármikor elhagyhatnám'' El sem tudom mondani, hányszor hallottam már. Jobb lesz, ha vigyázol...:)

zulunation 2013.02.19. 11:18:55

Sok erdekes video, nagyon hasznos, akar eleteket is menthet:
www.youtube.com/user/rollthebeat/videos?view=0&flow=grid

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.19. 13:19:38

Nem tudom ki a butább. Aki Geri87-nek ír vagy maga Geri87.

Egy totál buta, semmit sem tudó, sötét barom az emberünk, ti meg próbáltok neki értelmesen írni.. MINEK?
süti beállítások módosítása