Ami az agykontrollosoknál a villámolvasás, az a szmókereknél a villámszívás (teljesen értelmetlen, de lehet vele villogni). A videókat gyártó fiatalember láthatóan egész életét arra a nemes célra tette fel, hogy minél rövidebb idő alatt minél több THC-t juttasson a szervezetébe. Nem tudni, hány hónap kutatás/fejlesztés és hány kudarc vetette vissza, amíg eljutott odáig, hogy légpumpával sokkal gyorsabban lehet szívni. A világ lett gazdagabb ezzel az információval :)
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
◄ViZion 2008.04.04. 18:48:50
De a találékonysága megér egy piros pontot!
Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.04. 20:02:25
Irkafirka · http://botloo.blog.hu/ 2008.04.04. 20:37:47
--tionion-- 2008.04.04. 22:15:11
Machiavelli 2008.04.04. 22:21:37
simon és garfunkel 2008.04.04. 22:27:42
szalmaegér 2008.04.04. 22:28:14
Köszönjük építő jellegű hozzászólását.
Most próbáljuk meg úgy , hogy nem a kékfényben hallottakat ismételgetjük!
Három, és...
simon és garfunkel 2008.04.04. 22:33:06
-mit csinalsz nyuszika?
-en fuvezek hod. kersz egy slukkot?
a hod belesziv a spangliba, aztan eltunik a viz alatt. nemsokara felbukkan a vizilo. erre a nyul feluvolt:
-FUJD KI HOD! FUJD KI!
na, ez jutott eszembe errol...
stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.04.04. 22:40:12
Paulybird 2008.04.04. 22:56:15
Ebből következőleg sánta picit machiavelli hasonlata.
Helyesen úgy van, hogy aki légpumpával szívja a gubacsnyi fuvet, az heroinnal csurigtöltött szódásszifonnal a karjában fog megdögleni.
Kaporszakáll 2008.04.04. 23:08:23
Vegre egy ertelmes otlet, bar szurot nem lattam a szivoalkalmatossagon, ugyhogy van meg mit fejleszteni ott is...
FreeGanjaman 2008.04.04. 23:36:06
Pedig ott a szűrő is, a srác tollal piszkálja a helyére, még az elején.
Makkiavelli:
Azon elgondolkodtál már, hogy a te génállományodat mennyire tartja selejtnek a világ? Szerintem ha ezen a blogon bocsátanánk szavazásra ezt a kérdést, akkor könnyen kiderülhetne, hogy a te génállományodra sem tart igényt a világ.
Úgyhogy inkább ne ítélj, hogy ne ítéltessél.
Písz.:)
azAttis 2008.04.04. 23:43:59
FreeGanjaman 2008.04.04. 23:54:04
Horto 2008.04.05. 00:15:33
ssmith 2008.04.05. 00:59:00
A srác keményen nyomja, ez biztos, hogy jól teszi e? Hát ha neki ez jó, tegye, nem az értelem szikrája látszik a szemében az biztos. A génje meg nem hinném hogy kellenének a világnak... Nem mondom hogy az enyémre szükség lesz :)
A szenvedélybetegek, függők nem a társadalomba valók, esetleg a saját társadalmukba. S érdemes megemlíteni a társadalmi normákat is. Persze ez változik. Aki nem akar mefelelni neki, az keressen magának 1 másikat....
Még 1 dolog a "füvesek","piások","függők" mindig védik a saját fajtájukat. S ritkán látják be hogy elvesztegetett beállt perceik mennyire értelmetlenk. S mennyire üresek.
De mindenkinek vannak hibái ....
:D
FreeGanjaman 2008.04.05. 01:17:35
Aszondod nem valók a társadalomba a függők? Akkor mégis mi legyen velük? Gázkamra? Cyklon-b helyett thc-t, ha lehet kérni...:)
És ki határozza meg, hogy ki való a társadalomba? Aki egész nap verbális és fizikai erőszak alkalmazásával adja jelét annak, hogy mennyire boldogtalan, és tengernyi fájdalmat oszt szét a környezetében, az a társadalomba való?
Aztán a katona, aki elmegy ezernyi kilométerre, hogy ott hülye elvek miatt embereket öljön, az a társadalomba való? És az, aki erre parancsot ad?
Még folytathatnám a sort. Szal éreted, az csak a fejedben lévő elvek, hitvallások függvénye, hogy te kit tartasz a társadalomba valónak. A helyedben nem vanném túl komolyan ezeket a személyes hitelveket, mert esetleg 10 múlva majd visszaolvasod magad, és rájössz, hogy mennyire nem volt igazad. Szal érted, jobb ezt megelőzni, és már most nem gondolni az egyetlen létező igazságnak azt, hogy szerinted ki való a társadalomba és ki nem...:)
Az élet értelméről pedig. Nézd csak meg a saját életedet. Elmész dolgozni, keresel pénzt, aztán elköltöd fogyasztási cikkekre. Megismersz 1 lányt, feleségül veszed, csinálsz pár gyereket. Majd felneveled őket, aztán pár év nyugdíj, végül megdöglesz, és 1 marék por lesz belőled.
Aztán nézd meg a kábszerfüggő életét. Elmegy dolgozni, keres pénzt, aztán elkölti cuccra. Ez így megy 30-40-50 évig, végül megdöglik, és 1 marék por lesz belőle.
A végeredmény mind2 esetben ugyanaz. Miért lenne tehát értelmesebb a te életed, mint 1 kábszerfüggőé? Objektíven nézve a végeredmény ugyanaz: halál.
Paulybird 2008.04.05. 01:56:20
Mindenkinek drogoznia kéna, aki nem drogoz, azt dunába lövetnám, mert mindenkinek füvezne kéna, mert a marujuáne az megtanít a toleranciára.
rincewind 2008.04.05. 01:57:08
ssmith az a gond ezekkel a felületes, megalapozatlan gondolatokkal, hogy elhiszed magadnak. Meghatározol egy "társadalmat" amibe valaki beleillik valaki nem.
Szimbolikusan szólva:
Azt mondod van egy végtelen tartalommal rendelkező pont (Az Idealizált Társadalom), ami tökéletes átmenettel megy át a semmibe. Cselesen az átmenet mértékét már nem határozod meg. Illetve épp csak annyira, hogy te magad biztos benne legyél valahol a nem semmiben. Csakhogy ezzel feljogosítasz mindenkit arra, hogy önkényesen határozza meg az átmenetek mértékét, lehet hogy valakinek épp te már nem férsz bele a tartalmas részbe. Ez egy nagyon pusztító és önpusztító filozófia.
Paulybird 2008.04.05. 02:08:36
szóval van az a jelenség, amikor valaki fog ilyen általános igazságokat, mintpéldául "a függők mindig védik a saját fajtájukat", meg "léteznek társadalmi normák", jé tényleg, bakker, léteznek, "ezek idpvel változnak", nebaszgeci, ténylegváltoznak, meghogy a "tehénszar mindig lapjára esik" majd ezek segítségével igyekszik a delikvens megtámasztani valami blődlit, mert hogy ilyen általánosan igaz környezetben majd biztos az is jónak tűnik. és be is szoott jönni.
Hogy ezt miért írom, arra nincs igazán jó magyarázat, azon kívül, hogy be vagyok baszva közepes minőségű bikavér által, ha be lenék szívva akkor ugye nem lenne erőm ésper kedvem ilyen hosszasan ilyen fahta fasségokat írni, ráadásul mostanság valami buzi pánikbetegség is rajta van, ami akkor sunyigeci módon előjön, ha gandzsát szok, ezért azt mostanság mrá csak kivételesen alaposan indokolható esetekben csak.
mineazonáltal a szintaktikai és szemantikai és helyesírási hibákért külön elnézést kérnék így útólag, jelentsen bármit is e két utóbbi jól csengő szó.
FreeGanjaman 2008.04.05. 02:11:08
ÉS addig mi lesz amíg nem sikerül kiírtani a trogosokat? Szenvedsz, hogy velük együtt kell élned? Nézd csak mennyien írogatnak csak erre az egyetlen helyre, és eddig egyetlen darabor sem sikerült belőlük kiírtani.
Elég lúzer bandába tartozol tehát, már ha a trogosok kiírtása ügyében elért eredményeket tekintem. Ráérsz még a módszeren recskázni...:)
Paulybird 2008.04.05. 02:11:40
eMartin 2008.04.05. 02:20:15
eMartin 2008.04.05. 02:24:57
FreeGanjaman 2008.04.05. 02:37:02
Én értem, hogy mit keresnek itt a nem szívók. Pont ugyanúgy a hitvallásuk rabjai, mint azok, akik 1 szokás (pl. fűszívás) rabjai. Pont ugyanúgy 1 vágy motiválja őket, mint a drogfüggőket. Az ő esetükben a vágy: megmondani a frankót, megjeleníteni a véleményüket, megjeleníteni önmagukat (mert kik is lennének a véleményük nélkül?:).
Hogy honnan tudom ezt? Onnan, hogy szoktam magamat figyelni amikor be akarok szívni, meg akkor is, amikor véleményt akarok nyilvánítani. Mind2 az elmének 1 gondolatával szokott kezdődni.
Úgyhogy ha vki le akarna szokni a cuccozásról: elég elkapni azt a gondolatot, amikor azt mondja az elme: "de jó lenne most betépni".
Ugyanezt a módszert javaslom a véleményfüggőknek.
FreeGanjaman 2008.04.05. 03:01:51
www.youtube.com/watch?v=oXl492MpKAw
Ez itt a Cypress Hill "Smoke out fantasy" szívós kisfilmjének első része, amelyikben vmi kush fajtát tesztelnek a srácok. 1 perc 44 mp-nél találtok 1 nagyon hatékony szívó eszközt...:)
guga 2008.04.05. 06:56:45
Ez a csóka mit takarmányozott?
www.youtube.com/watch?v=pz7Q648WPlg
standupc · http://standupc.blog.hu 2008.04.05. 08:36:34
Nem a legszerencsésebb párhuzam, de vegyük az alkoholt. Aki havonta egyszer kicsit felönt a garatra, az nem tesz kárt magában (kivéve májbetegek, stb, de ez már mástészta). Szerintem a fű is olyan, hogy mértéktelen használattal személyiségromboló, csakúgy, mint az alkoholizmus. Mértékletes, odafigyelő használatban nem látok károsat. De abban se, ha valakit ez nem vonz és nem akarja használni.
Tényleg, érdekelne egy tanulmány a hosszútávű hatásairól a cuccnak. Nagyon sok embert áttam napi 1 g éveken át való fogyasztásától leépülni - személyiség szintjén.
Érdekelne a fenti dologról mások véleménye. Ti mit gondoltok?
CuB3nS!S 2008.04.05. 10:19:53
vodkát de orosz mennyiséget
zalchi 2008.04.05. 11:28:12
vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=3949441
baliquez 2008.04.05. 11:54:07
Papírrepülő 2008.04.05. 12:59:28
majdnem jó, csak a kormány nem akarja hogy pusztuljon a nép mert akkor csökken az adó, vagy pluszba még rá kell költeni a kórházban, és ez több pénz mintha legalizálnák...
Mindfield 2008.04.05. 13:30:29
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.05. 14:02:04
Nem szokásom hozzászólni, inkább csendes olvasó vagyok, de most megteszem.
Van pár gondolatom a témával kapcsolatban.
1. A társadalom szószólói szerint a fű kapudrog. Talán részben igazuk van, de az nem a mariska hibája, hanem a társadami vezetőké. A probléma az, hogy túlságosan sokat hazudnak a fűvel kapcsolatban. Amikor pedig kipróbálja egy fiatal, rájön, hogy ez mennyivel jobb mint a szesz, nem kattan rá az ember közel sem annyira, nem teszi tönkre vele a szervezetét. Mivel sok rosszat hall viszont vele kapcsolatban levonja a következtetést: a drogokról hazudnak. És ha hazudnak a mariskával kapcsolatban, akkor egészen biztosan az sem igaz, amit a kokainról, mondtak. Ha kapudrog a fű, akkor ezért az.
2. A kenderfogysztásnak évszázados kultúrája van. Talán a borfogysztáshoz tudnám hasonlítani, ez szerintem becsülendő.
3. Akik fikázzák a szert az esetek nagyrészében sose használták, mi jogon mondanak róla véleményt?
4. A fűellenesek azt hiszem nagyon meglepődnének, hogy felsőbb társadalmi körökben, értelmiségi emberek (jogászok, tanárok, orvosok, veztető beosztásúak) közül mennyire sokan használják a füvet.
Persze lehet agymosottnak lenni, lehet fikázni mindent, de jó lenne ha gondolkodna és körülnézne kicsit az, aki vadul dobálózik a "dögöljön minden drogos" eszmékkel dobálózik.
Ha nem tetszik, nem kell füves blogot olvasni.
ricardo montelban 2008.04.05. 14:35:36
www.indavideo.hu/video/South_Park-Ike_korulmetelese
Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.05. 14:38:37
Persze, te majd okos leszel és ügyes és a te gyereked természetesen nem lesz olyan...
AHA!
viktor134 2008.04.05. 15:22:04
akkor így jártam. ha a büdös kölke az én nevelésem során ilyen hülye lett, akkor tényleg nincs értelme szaporítani a génjeimet, vagy kurvára nem tudok jó értékrendet továbbadni. akkor dögöljön is inkább bele. :)
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2008.04.05. 15:44:35
Elkezdtem írni az 1-edre egy kis történetet, név nélkül, de annyi konkrét dolgot még úgy is tartalmazott, hogy inkább mégis kitöröltem. Úgyhogy átugrom azt a pontot, illetve csak annyit, hogy a "fűpártiak" sokkal nagyobbakat hazudnak a fűről, még maguknak is.
2: Szerintem ez teljességgel rossz hozzáállás. Azért, mert valamit régóta csinálnak..? Régóta csinálják a vérfertőzést, az erőszakolást, a gyilkolást, akkor most ez sem elítélendő?
3: Olyan jogon, hogy az ellenzők is evilágban élnek és ellenben az én drogos barátaimmal(mert vannak ilyenek) én rendesen fogok dolgozni az egyetem után. Ők meg egyik napról a másikra élnek, szereznek pénzt, sajnáltatják magukat, aztán mehet a THC.
Olyan jogon mondunk véleményt, hogy úgy tesz/tehet tönkre embereket, az orrunk előtt, hogy esetleg a miénket is tönkre teszi.És mi semmit nem tehetünk, mert ebben a "demokratikus" világban a kissebbségeknek van a legtöbb joguk. Cigányok, keresztények, zsidók, muszlimok, cigisek, füvesek, huligánok..csak épp a hétköznapi ember érdekeit sz*rják le.
Egyszer a barátnőmmel meg az ő barátnőjével sétáltunk. Mindketten nagy cigarettások(csak sima cigaretta), mindkettő le akart szokni, az egyik csaj jobban, mert durván köhögött meg minden.
Rágyújtott egyeske, énmeg mondtam, hogy "leszokóban vagy, mi?" Erre Ő:"jó figyelj, hagyjál már, nem is szívtál még cigit, honnan tudod, hogy rossz, he?"
Lett volna válaszom, de megelőzött ketteske és olyan drámai hangon mondta, ami után én meg se szólaltam inkább. "Igaza van, a cigaretta rossz, nagyon rossz és undorító! Nem kell kipróbálnia sem hozzá..igaza van.Addig örülj, még nem dohányos Ő is"
Ott, abban a pillanatban tényleg megható volt kissé a dolog. A lényeg, hogy van egy csomó olyan dolog, amit nem kell kipróbálni, hogy helyesen tudjuk értékelni. Megint a példa: Öltél már? Nem? Akkor miért gondolod, hogy rossz ölni? Mert kimosták az agyad?
Ugye milyen hülye szöveg ez?
4: nem lepődnék meg túlságosan, mert tudom, bár azért túlzásokba ne essünk. A jogász még nem értelmes lény önmagában, csakmert jól magol. :) És megfordítva a kijelentésedet: Vajon Te elcsodálkoznál, hogy a lezüllött jövőnélküli szánalmas szétcsúszott fiatalok között mennyi a drogos?
Szóval ez az "agymosott" téma, pont fordítva történik - többnyire. Elringatják magukat sokan, hogy a fű nem is rossz, nem is egészségtelen, többnyire fizikai függőséget sem okoz, ha akarok, bármikor le tudok állni vele... Aztán mégse.
És akkor arról ne is beszéljünk, hogy állami pénzből élnek többnyire ezek a drogosokat segítő akármik is. Hogy az Ő elcseszett életüket az én pénzemből PRÓBÁLJÁK MEG rendbe tenni.. Most komolyan ez így igazság? És még én kussoljak? És attól még, hogy nem olvasok füves blogot, ez így fog tovább menni. Esetleg az évek során nő az esélye, hogy a családom egyes tagjait valaki drogosan üsse el..mert nincsenek éppen elegen az ittasan vezetők..
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2008.04.05. 15:48:01
Apukaként, nem hiszem, hogy ilyen könnyen legyintenél, hogy dögöljön meg a gyereked. Főleg, ha a gondolatot továbbvisszük, ez ténylegesen a TE génjeidet is minősíti, magyarul a tiédnek sincs értelme, mármint az életednek.. Kezdhetsz nekifutni a körfűrésznek! :D
-ezzel a gondolatmenettel :)
ssmith 2008.04.05. 16:03:34
:D gondolom végig olvastad az írásom, bár nem vagyok biztos benne, hoyg értetted is, bár ez vonatkozik még 1-2 emberre ....
Nem a fogyasztókkal van a gond, a legális drogok (kávé, cigi, stb), okozonak elég bajt, az illegális drogok meg inkább pénzkiesés az államnak. Hollandiában elég jól működik a dolog. Példa értékű.
Nem a fogyasztókkal van a gond, hanem akik túlzásba viszik, nem tudnak magukank melót szerezni, csak otthon ülnek mert már nem érdekli őket semmi, csak az a cucc amire rákattantak, s követelik hogy nekik is jár minden olyan ellátás, jutattás ami a normál polgároknak, sajnáltatják magukat, hogy nekik milyen rossz, milyen gané ez a világ, őket senki sem érti meg, bal-bla-bla.
Szívem szerintem inkább rákos betegek, gyerekek segítésére fodítanám az adóm 1részét mint rehabra alkohol, heroin, kokain stb élvezőkenek akik visszaesőek.
Akiknek segített a rehab 1.-re az már más. 1 esélyt adni kell mindenkinek.
Így nem kiírtanám őket, csak hagynám, hogy az legyen belőlük amivé válni akartak (aminek a vége halál, remélhetőleg mihamar). S élvezzék az életet úgy ahogy akarják, amíg az nem más kárára van nem érdekel.
Próbáltam már én is életemben 1-2 dolgot, s van is ami vissza-vissza tér az életembe. De legalább tudom hol a határ.
Aki nem tudja az az őbaja. Csak ne keljen sajnálnom érte, mert ő azt szeretné. S ne keljen fizetnem az ő tévedését....
S amint látom azért az a mondat, hogy a függők védik 1mást igaz ;)
Siphersh 2008.04.05. 16:09:55
Valóban legalizálni kell minden drogot, de nem azért, mert ezzel megnő a drogokkal kapcsolatos károk és veszélyek mértéke, hanem mert csökken. Nem tudom, miért olyan nehéz felfogniuk egyeseknek, hogy ha van is olyan egészségügyi probléma, amit erőszakkal lehet kezelni, a drogprobléma spec. nem az.
viktor134 2008.04.05. 16:26:27
Egyetértek a nem kell kipróbálni mindent ahhoz, hogy tudd, nem helyes, mert pl. embert ölni én sem akarok, hogy el tudjam dönteni.
Amit elvárok mindenkitől, hogy a személyes felelősséggel tartozzon a döntései iránt, ne a külső kényszer vigye rá.
Nem értek egyet sem a drogos rehabilitációval a mi pénzünkön, sem az egyszeri fogyasztó elültetésével, szintén a mi pénzünkön.
Nem fogadom el, az azért drogozok mert szar környezetből jöttem süketelést sem, mert az csak egy kifogás, ahogy az öregemnek is kifogásai vannak rá, miért iszik x évtizede keményen. Meg fogja tudni magyarázni.
Nem értek egyet a megkülönböztetéssel sem, tehát miért lenne jobb a piás, a bagós, a füvesnél, és fordítva. Mind fog találni magyarázatot, és úgy vélem mindnek joga van hozzá, amíg nem más rovására megy. Pont ezért nem értek azzal sem egyet, aki téríteni akar. Senkinek az értékrendeje nem magasabb a másikénál, egyszerűen más, amit el kell fogadni, még ha nem is értesz vele.
Tudnék ide példát idézni, hogy a keresztény értékrend magasabb-e? Annak a nevében mészároltak 500 évig. A mohamedán magasabb-e? Szintén voltak hasonló esetek. Szóval nem lehet egy és igaz értékrend a világban.
EGyetem alatt mi is tekertünk, azóta hébe hóba néha, és a piával is jóval kevésbé randevúzunk. PErsze volt ott is minden féle az egyetemen. De nem a pia vagy a fű tehetett róla, hogy egyszerűen nem látott más értékrendet az adott embert. Ez a döntése, de viselje is a következményét. Vitathatatlanul kényelemes bármi probléma esetén a drogba, piába, vallásba, bárhova menekülni, mint fogni és tenni magadért végre valamit.
Sajnos egyébként a te és az "én pénzemből próbálják" meg az összes ilyet rendnbe tenni. A piást, a füvest, a csövest, ... Szerintem sokszor ez már a társadalmi szolidarításon felül van, de erről megint nem a függő (és itt alapvetően pszichikai függőséget értek, mert véleményem szerint fizikai függőség nincs (volt már rá példa, hogy egy napig fájt a fejem, és nem vettem be saridont - tehát ki lehet bírni a saridon elvonási tünetet :) )
a gyermekemet arra fogom nevelni, hogy bizony önállóan keresse meg az utat, ha kell tapasztaljon, és ne egyik napról a másikra éljen. nem azt várom el tőle, hogy azért ne csináljon vmit, mert megtiltom, hanem mert belátja, hogy van értelme amit mondok. ha pedig nem így sikerült, akkor igenis magamban fogom keresni a hibát, nem a törvényhozásban, meg az államban, hogy miért nem tiltotta ezt.
a részeg és a füves sofőr példádat viszont hatásvadásznak tartom, mert azok akik részegen vezetnek, vagy betépve, azok általában szarják le az emberi normát, teljesen független ez attól, hogy most tépett, vagy ivott. az tisztán is szarik a másikra.
jó hosszú kommentemet röviden is össze tudom foglalni:
MINDENKI VÁLLALJA A DÖNTÉSEIÉRT A FELELŐSSÉGET, AZOK KÖVETKEZMÉNYEINEK KÖLTSÉGÉT.
NE AKARJA SENKI A SAJÁT ÉRTÉKRENDJÉT MÁSOK FELETT ÁLLÓNAK TARTANI.
azaz:
tolerancia, egymásra odafigyelés
mxplanet 2008.04.05. 16:37:48
dArKhAlF 2008.04.05. 17:56:16
A drogospusztító balfaszok meg mehetnek a ****ba
Papírrepülő 2008.04.05. 18:48:57
hányingerem van az ilyentől. fuj.
Teker 2008.04.06. 01:31:58
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.06. 17:20:56
Így, hogy nem tudod ki vagyok, lehet, h tényleg nem hiteles amit mondok. A tisztánlátás érdekében elmesélem, hogy az apám, a keresztanyám, valmint a nagymamám (ő csak volt, már nem él) kemény alkoholista. Én egy alföldi kisvárosból származom, jelenleg Budapesten élek jól keresek, sokat adózok, új a kocsim, és 7 éve tartósan komoly párkapcsolatban vagyok. Ha meglátnál, egészen biztosan nem úgy néznél rám, hogy a társadalom szemete, mocskos drogos vagok.
Volt alkalmam látni mit tud művelni a drog emberekkel, heronfüggő lett az általános iskolás padtársam, a baráti társaságból ketten haltak bele a heroinba, volt aki kilépett a másodikról teljesen készen, szóval ezt sem kell bemutatni. Én sose nyúltam a spanglinál keményebb droghoz. Semmi bogyó, semmi bélyeg.
A fű viszont más. Én 15 éve használom (most 30 vagyok), nem minden nap, de átlagosan 2-3 hetente igen. Volt, hogy 2 évig nem volt szerncsénk egymáshoz, egy kicsit sem éreztem hiányát, vehettem volna, de akkor épp nem volt kedvem. Az, hogy nem alakít ki fizikai függőséget nem duma, hanem tény. Ezzel szemben sikerült megtapasztalnom sajnos a pia rossz oldalát. Nem kivánom neked, hogy átéld azokat a negatív dolgokat amiket én az alkoholista családtagjaim miatt. Szóval nyugodtan fikázzatok, de én szívesebben látnék meg egy spanglit a gyerekem kezében, mint egy piásüveget.
És továbbra is fenntartom azt, hogy ha valamit nem ismersz, akkor nem sok jogod van fikázni. És azért a füvet ne hasonlítsuk gyilkossághoz.
Uff, beszéltem.
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2008.04.06. 17:21:36
"MINDENKI VÁLLALJA A DÖNTÉSEIÉRT A FELELŐSSÉGET, AZOK KÖVETKEZMÉNYEINEK KÖLTSÉGÉT.
NE AKARJA SENKI A SAJÁT ÉRTÉKRENDJÉT MÁSOK FELETT ÁLLÓNAK TARTANI.
azaz:
tolerancia, egymásra odafigyelés"
Ez az, amit nem várhatsz el az emberektől. Igen, a liberalizmus lenne a legcsodálatosabb dolog a világon. Bármit megtehetnél, amíg mást nem zavarsz azzal.
De nem működik: mert hülyék az emberek. Kész, ez a szomorú tény. Egy részeg/drogos akármilyen ember nem lesz rám tekintettel juszt se.
Én bármit tolerálok, amíg nincs közöm hozzá. Most, így ebben a rendszerben sokkal több van, mint szeretném...
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.06. 17:37:37
Aki pedig azt mondja, hogy félteni kell a gyerekeket azoktól akik befüvezve flangálnak az utcán mert megverik, megerőszakolják őket, azoknak fogalmuk sincs miről beszélnek. Az alkoholt sokkal inkább tiltani kéne, minta kendert.
bullshit béla 2008.04.06. 17:42:56
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.06. 17:46:05
:D
drc (törölt) 2008.04.06. 18:20:52
Ha neked nem tetszik hogy "ebben" a világban a mocskos kisebbségeké minden jog, és a TE pénzedből segélyezik/gyógyítják őket, akkor széppen fogd a családod és menjél ki amerikába(jövöre már vízum se kell). Ott biztos lehetsz benne, hogy az adó dollárjaidból senkit sem fognak ingyen gyógyítgatni, de téged se ha mondjuk éppen nincs 100 ezer dollárod egy bypass műtetre, nem nem, hagynak szép, nyugodt rendezett körülmények között megdögleni. Ha tényleg ilyen "igazi" kapitalizmusra vágysz, lehet még a republikánus pártba is felvesznek....