Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Fábry kokainnal keveri a füvet

2008.04.07. 11:44 Mr. Green

Egy ideje már nem követem Fábry hanyatlását, de arra még emlékszem, hogy 98-ban ő vezette a Fidesz drogügyi btk-szigorítása elleni tüntetést. Azóta eltelt pár év, már ő is azokkal van, akik szerint a kábítószeresek az ördöggel cimborálnak, eközben pedig gecimód behíresedett. Tiszta szerencse, hogy Paco kiszúrta a múlt heti Showderben, amikor ezzel a népszerűségével visszaélt, hogy egy kövéret csúsztasson nagy nyilvánosság előtt. Úgyhogy innentől ő írja tovább:


Fábry Sándor műsorvezetőt már másodszor láttam a képernyőn olyan helyzetben, hogy marihuánával kapcsolatos témában befogja az egyik orrlyukát, a másikon pedig beszippantja a levegőt. Egyszer a cadillaces műsorban valahol amerikában egy hippimúzeumban, egyszer pedig a showderben, amiben mindenki az elmaradt Tereskova botrányt várta. Háromféle magyarázatot látok rá, miért teszi ezt a humoros dolgot, amikor szóba jön a marihuána:
  1. Tudatlanul azt hiszi, hogy a füvet is orrba kell felszippantani mint a kokaint.
  2. Tudja mi a különbség a két anyag között, de úgy véli, a két "kábítószer" hasonlóan káros az emberi szervezetre, és a társadalomra.
  3. Nagyon jól tudja mi a különbség a kettő között, de szándékosan összemossa azokat, ahogy azt teszi sok politikus is világszerte.
Ha valaki megkérdezné tőle, melyik pont igaz, gyanítom a másodikat választaná, mint helyes választ. Ez ugyanis a legkevésbé ciki. Azt viszont nem tudom hogy magyarázná meg, hogy miért ajánlja tizenéves nézőközönségének, hogy kender orrbaszippantása helyett inkább apával igyon pálinkát.

Valószínűleg még nem olvasott soha elfogulatlan addiktológusi szakvéleményt a különböző tudatmódosító szerekről, illetve rendőrségi statisztikát sem olvasott még arról, hány ember megbetegedését, vagy halálát okozta alkoholizmus, illetve kannabiszfogyasztás. Tudatlansága oda vezeti, hogy serdülő gyermekeknek szívből ajánlja az alkoholista társadalom jövőképét. Ez az igazi botrány.

Paco

---

A hatásszünet kedvéért nem akartam ide írni, de mégegyszer köszi Paconak a posztért. Bármi hasonló cuccot, oknyomozó riportot, infómorzsát, pletykát szeretettel fogadok bármilyen formában, ha fűhöz köze van.

68 komment

Címkék: média magyar fábry

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2008.04.07. 11:53:28

A bejegyzés oké, Fábry valóban gáz és csak egyre süllyed, de ez a kép mégis túlzás. [Vagy csak nekem jutott egyböl eszembe a pedofil áthallás(??)]

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.07. 11:59:16

ezt nem tudnám megmondani :)

nem akartam a kiskorúakat ilyen csúnya drogos ügybe keverni, de ez volt a legnagyobb fábrykép, amit találtam.

nade 2008.04.07. 12:19:34

itt egy oktatófilm fábryknak, drog is van benne, szippantás is, szőke nő is, budi is -
napielet.hu/napi/rovat/reklama/210/droghigienia

zalchi 2008.04.07. 12:30:51

na ez egy kicsit paranoid vélemény volt. nem akar üzenni ezzel, nincs vele szándéka, csak bohóckodik, ez a munkája. persze mindig bele lehet vinni ezeket a klasszikus játékokat, hogy hogyan szemétkedik a hatalom a "drogosokkal", de itt felesleges. nem érzek ebben rosszindulatot se tőle se tőled, csak a "szükséges" szemellenző hatást mindkét oldalon.

_UnderCover_ 2008.04.07. 12:31:38

Ejj, de harmatgyenge ez a poszt.
Legalább rajzoltatok volna Paint-ben piros ördögszarvakat Fábrynak, ha már ennyit árt szegény füveseknek (és még gyerekeket is karolgat)

Hattory Hanzo 2008.04.07. 12:48:49

Ebben az országban évek óta keringenek sztorik óvodásokat LSD-s cukorkával beetető dílerekről ( ez, ugye, közgazdaságilag a nagyon hosszú távú befektetés kategóriába tartozna, és a díler persze erről ismerszik meg ), és az iskolák környékén eldobált marihuánás fecskendőkről. Bár az én személyes "kedvencem" egy idegenbe szakadt hazánkfia, aki valamelyik kendernapon táblával a kezében osztotta az igét, hogy a kábítószer öl, mert Amerikában az Ő fiával is végzett a crash. Aztán szóltunk Neki, hogy az autóbaleset szomorú dolog, de Ő valszeg a crack-re gondol. Mondta, hogy "yes", amiből látszott, hogy mindkét nyelvet magas szinten űzi.

Jona 2008.04.07. 12:49:28

Azért a tudatalatti manipulálása, a gyűlöletkeltés nagymesterei Ti vagytok, kedves Liberál-bolsi álhirkeltők! Beteg a lelketek a sok gyűlölettől, t.i. fáj nektek, hogy másnak is van véleménye, és SZERETIK ezért. Hogy lehet a szeretetet ennyire gyűlölni? Kirekesztő, nagyképű, gőgös, öntelt kiválasztott agymosó brigád bármit összetákol, csak hogy besározza azt, ami nem az ÖVÉ.Bocs, ha túlfűtött vagyok, de túl régen történik ugyanaz újra és újra.

offroadster 2008.04.07. 12:55:20

Félreértetted. Fábry pontosan arra a korlátolt hozzáállásra célzott szarkasztikusan, ami szesz-fű témában dominál.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2008.04.07. 12:57:56

Talán azért népszerűsíti az alkoholt, mert annak ő maga is nagy fogyasztója... Én abba a gimibe jártam, ahova pár évtizeddel előbb ő is. Amikor még csak a rádióban volt hallható, eljött egyszer a suliba, és két órás fergeteges műsort adott elő. Néhány évvel később, már sztár korában egy, az öregdiákoknak rendezett, elég nagyszabású rendezvényre hívták meg előadni. Megjött jó nagy késéssel, már bebaszva, negyed órát dumált, de csak olyan szövegeket mondott, amik már az adásban lementek, aztán ivott tovább. Azóta ez az alak a szememben egy alkoholista senkiházi még akkor is, ha egy ideig még néztem, mert nézhetőnek tartottam a műsorát. Aztán szépen lecsúszott annak a színvonala is oda, ahol maga Fábry található.

Hattory Hanzo 2008.04.07. 12:58:45

Kedves Jona!

Ha szépen megkérlek, elárulod ( persze csak ha nem illegális !),hogy mit kell ahhoz dobni, hogy az Általad leírtak kapcsolódjanak a post-hoz, és értelmük legyek?

Hattory Hanzo 2008.04.07. 12:59:51

Jav. " és értelmük legyen? "

hattyú 2008.04.07. 13:12:00

"csak bohóckodik"

ez a fajta "bohóckodás" primitív, hazug, másokat durván bántó és ostoba, de persze igény az van rá dögivel, ahogyan lenne a nyilvános kivégzésekre is...

"Azért a tudatalatti manipulálása, a gyűlöletkeltés nagymesterei Ti vagytok, kedves Liberál-bolsi álhirkeltők!"

Kezeltesd magad, erre ma már van gyógymód :) Vagy nézzél sok Fábry showt és attól majd megkultúrálódsz és megokosodsz, kedves akármicsoda.

"Legalább rajzoltatok volna Paint-ben piros ördögszarvakat Fábrynak, ha már ennyit árt szegény füveseknek (és még gyerekeket is karolgat)"

Rajzolj neki te, ezzel csak népszerűsödne :D foglalkozzon vele aki akar, szerintem azért nem kéne ilyen alakokról írni, mert ezzel is csak növekszik a médiahős, megosztó személyiség imidzse. :)

tra lala 2008.04.07. 13:18:47

Szerintem is csak bele van magyarázva az, amit ti hallani szeretnétek..
Egyedül azért viccelődik szippantást imitálva, mert az úgy hat viccesen. Mint ahogy a nagyapával való pálinkázás is csak egy vicc. (Mellékesen megjegyezném, hogy egy pohár pálinkától nem fog senki sem meghalni és alkoholista sem lesz tőle)

virg 2008.04.07. 13:20:13

kedves jona! az lenne a tiszteletteljes javaslatom, h a gyűlöletfertőzés elkerülése érdekében (másképp: nehogy te is véletlenül eme blog olvasása során gyűlölködő legyél) látogass más, gondolatvilágodhoz közelebb álló oldalakat!

doktor Semmitologia 2008.04.07. 13:21:42

Sose szerettem ezt az "olyanról mondok véleményt teljesen határozottan amiről nem tudok semmit" dolgot. És nem csak a drog területén. Elég szomorú, hogy vannak emberek akik hallanak valamit és azt úgy ahogy van elfogadják és terjesztik. Drogtémánál maradva még az is nevetséges, hogy valaki úgy mond véleményt a drogokról, hogy csak olvasott róluk és semmiféle tapasztalata nem volt velük. De ez még semmi ahhoz képest, hogy valaki mindössze másoktól hallott bizonytalan igazságtartalmú infók alapján prédikál és ítélkezik. Tanuljunk a saját vagy mások kárából vagy éppen "kártalanságából", de ne feltétlenül higyjünk el mindent, amit hallunk.

ford? 2008.04.07. 13:22:23

a cím alapján azt gondoltam, hogy fogyasztás elött keveri össze a füvet a kokainnal. érdekelt volna a metodus

2008.04.07. 13:22:42

Jobbról szerintem fölösleges tiszta álláspontot várni olyan dolgokkal kapcsolatban, mint a drog fogyasztás, prostitúció, homoszexualitás hasonló tabu témák. Ez mindig is gyűlölt dolog lesz a konzervatívoknak, ezért konzervatívok. Mindig nagymellényű szemellenzős fikázás fog szólni belőlük. Összemossák, akarva akaratlanul, a buzit, a zsidót, meg a drogost, a libsit, meg a komcsit. Ugyanis arrafele elvárás belerúgni abba, ami nem ők. Értjük ugye?
Amúgy Fábry még jó darabig lesz szóval tessék elviselni, vagy nem nézni (én az utóbbit teszem) de tényleg bohóc, szóval gyököt kell vonni abból amit mond.

conquistador+ (törölt) 2008.04.07. 13:24:51

Ok ez most mi? Mond egy poént és már hisztizel Paco? Aki magán sem tud röhögni az egy fasz.Fábry humorista nem drogelőadó.

startrekfan 2008.04.07. 13:31:28

két dolog kibaszott nagy divat mostanság:
1. Fábryt szidni, amióta markánsan állást foglal politikailag/morálisan - és ezt persze nem az önmagá által "mértékadó"-nak aposztrofált, valójában fasisztoidnak, kirekesztőnek is nyugodtan nevezhető (és hál' Istennek egyre zsugorodó) liberál-urbánus értelmiség szája íze szerint teszi.
2. sikknek tartani a kábszerezést

Nos, ha valaki a kettőt egy íráson belül teheti, gondolom, rögtön mennybe is megy saját magától...

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.04.07. 13:32:24

valóban túllihegtétek ezt :-p
az orrszippantást fel lehet fogni a drogozás műfajtól független, általános jelöléseként. :)

viszont amit Jona 2008.04.07. 12:49:28 összeír, az a fajta hozzáállás a világhoz elkeserítő. régebben még tudtam ezen röhögni, de amikor valaki ennyire fröcskölődik a szeretet nevében, gyűlölködésről beszél ott ahol písz van, azzal nagyon nagy gondok lehetnek...

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2008.04.07. 13:36:43

attol, hogy az alkoholizmus gyaszosan gaz meg a fuvezes nem lesze kevesbe szemelyisegrombolo es kartekony testileg + lelkileg. azt mondjuk en sem ertem, hogy miert legal az egyik es miert illegal a masik.

tippmester · http://tutitipp.blog.hu 2008.04.07. 13:40:59

Fábry baromi jó előadó. Csak az a baj, hogy nem veszi figyelmebe a média köztudat-formáló hatalmát (vagy éppenséggel túlságosan is kihasználja) és hülye témákkal akar népszerűséget szerezni. Én 2 évvel ezelőttig néztem, most már nem nézem.
Viszont abban igaza van - és én a gyermekeimet is erre buzdítom - , hogy inkább az alkoholt próbálják ki, mint a drogot. Másféle függést okoz a két szer, és az alkoholt sokkal könnyebb elhagyni, mint a drogot. És a felnövekvő kiskorúak úgyis elmennek szórakozni, és valamit úgyis kipróbálnak. TI NEM EZT TETTÉTEK? Nahát, akkor meg már inkább az alkohol! És ez még nem jelent alkoholizmust.

don07 2008.04.07. 13:43:54

"a cím alapján azt gondoltam, hogy fogyasztás elött keveri össze a füvet a kokainnal. érdekelt volna a metodus"

:) Mielőtt a cigit lezárod, húzd bele az előre kihúzott csíkot. :) Persze csak óvatosan... "kár pazarolni".

"(Mellékesen megjegyezném, hogy egy pohár pálinkától nem fog senki sem meghalni és alkoholista sem lesz tőle)"

Én meg azt, hogy egy cigitől sem...

_UnderCover_ 2008.04.07. 13:46:06

"két dolog kibaszott nagy divat mostanság: (...)
2. sikknek tartani a kábszerezést"

Kiegészíteném:

3. Divat még az Indexnek főoldalon nyomatni a szánalmas kis füvesblogokot minden bejegyzését.

Tőlem szívjatok annyit, amennyi jólesik. A ti dolgotok, és nem az enyém. Kicsit izzadságszagú viszont az erőlködés, amivel próbáljátok agyba-főbe elfogadottabbá tenni a füvezést, miközben ugyanaz az index, aki titetek nyom hátulról, hörög a pálinkatörvényen, mint "az egyik legkártékonyabb méreg nemzeti termékké minősítéseként" ...
szánalom.

CSL 2008.04.07. 13:48:24

Ha lesz gyerekem inkább füvezzen mint igyon! Persze csak mértékkel ahogy Én is!:) Amúgy olyan balfasz lesz belőle idővel mint Fábry! Amúgy én is bírtam régen de mostmár túl erölteti a vulgárisságot illetve nem is vicces! Egyszerűen egy barom paraszt amilyet báermelyik kocsmában látok! Régebben még emlékszem hogy vártam meg minden részt néztem de ma inkább kikapcsolom a tévét ha csak Fábry van..

mxplanet 2008.04.07. 13:51:37

jól be kéne ilonkáztatni

don07 2008.04.07. 13:52:14

"Másféle függést okoz a két szer, és az alkoholt sokkal könnyebb elhagyni, mint a drogot."

Ez így nem feltétlenül igaz....aki a füvet nem tudja letenni az a szeszt sem.

CSL 2008.04.07. 13:53:34

diwat26: Nem muszáj elolvasni! Tudod az index azt tesz ki címlapra amit akar, ez nem a köztévé, ez az internet! Itt van választási lehetőséged, ha akarod rá kattintasz ha nem akarod nem! Nem az van hogy csak ezt nézed mert ez van! Ha nekünk szükségünk van egy ilyenre az neked miért fáj? Vannak homokos blogok meg antiszemiták vannak alkoholista blogok meg dohányosok is az miért baj ha a füveseknek is van egy?

zala 2008.04.07. 13:57:00

tibiii 2008.04.07. 13:18:47

"(Mellékesen megjegyezném, hogy egy pohár pálinkától nem fog senki sem meghalni és alkoholista sem lesz tőle)"

Bezzeg egy füves cigitől drogos leszel és meghalsz, így gondolod kedves tibiii?


tippmester · 2008.04.07. 13:40:59
"... inkább az alkoholt próbálják ki, mint a drogot. Másféle függést okoz a két szer, és az alkoholt sokkal könnyebb elhagyni, mint a drogot."

Azt írod, hogy az alkohol és a drog két szer. Ez nem igaz. Vagy egy szer - hiszen az alkohol is drog - vagy sokkal több, mint kettő.
A tájékozatlanságodat mutatja, hogy összemosod pl. a fű és a heroin hatásait. Konkrétan a fűről sokkal könnyebb leszokni, mint az alkoholról.

doktor Semmitologia 2008.04.07. 14:04:18

"Másféle függést okoz a két szer, és az alkoholt sokkal könnyebb elhagyni, mint a drogot."

Hehe én annak idején elég komolyan szívtam és olyan könnyedén hagytam abba, hogy észre se vettem. Manapság elvétve megint szívok. Néha egy két slukkot, alig tüdőzve, ha megkínálnak. Viszont hétvégente hív a sör (semmi tömény!) és nem tudok neki ellent mondani, pedig már nagyon elegem van az alkoholból.

everyonegetsshot 2008.04.07. 14:04:59

full egyértelmű volt h ironizált egyébként a pálinkázós kiszólással, szájhabzás leállhat, köszönjük. roppant cizelláltan pörkölt oda egyébként ennek az álszent pia-fű felfogásnak (mmint h inni lehet de a fűbe belehal aki beleszív), érdemes megnézni, igazi finomság volt.

bazalt 2008.04.07. 14:10:40

"Háromféle magyarázatot látok rá, miért teszi ezt a humoros dolgot, amikor szóba jön a marihuána"

Akkor most mondok egy negyediket. Szerinted ha cigizést imitálna, arról a marihuánára asszociálnának az emberek? Nem a füvezőkről beszélek hanem egy átlagemberről aki nem foglalkozik ilyennel. A fű drog, ha tetszik ha nem, és a drogozást egy olyan cselekvéssorral ábrázolja, amiről mindenki a drogozásra asszociál. Amúgy lehetne mondani hogy miért csak orrbaszippantósat csinál hiszen vannak akik tűvel lövik magukat, van vízipipa, a szipusok, stb. De ez a fél-orrlyukas beszippantós egy elég egyértelmű jel egy jól behatárolt területre. Nem kell mindjárt összeesküvés-elméleteket gyártani, nem fábrik úr fogja elvenni a napi betevő gizgazotokat, csak nyugi.

doktor Semmitologia 2008.04.07. 14:15:10

bazalt: teljesen egyetértek, erre én is gondoltam, de attól még mindig félrevezető volt a dolog. Szal inkább ne csinált volna semmit.

SzigMa 2008.04.07. 14:26:56

Az mér' van, hogyha valaki ellenzi a drogot, akkor az szakmaiatlanul és zsigeri gyűlölettel nyilatkozik, elvárásból és mindennemű mögöttes tudás nélkül? Már úgy értem, hogy azért viccesek vagytok, ahogy az ember így kivülről elnézi, hogy egymás közt összedugjátok a fejeteket, és megtárgyaljátok de bizony mennyire jó ez a füvezés, aztán lecsesztek mindenkit, aki nincs ezen a véleményen. Gyerekek, nekem is van olyan ingerenciám néha, hogy az esne jól, amiről tudom, hogy kiröhögnek vagy hülyének néznek miatta. Ilyenkor vagy mégis megcsinálom vagy nem. De nem indítok blogot, hogy megmagyarázzam, miért fasiszta mindenki. Fogadjátok el, hogy amit csináltok, az a legtöbb ember számára szánalmas, nevetséges, megvetendő, és a többség legszívesebben megóvná saját gyerekét ezektől a szövegektől. Ennyi.

dwdHU 2008.04.07. 14:28:16

telleg. hany ember halalat okozta kanabiszfogyasztas?

tra lala 2008.04.07. 14:29:32

Egészen pontosan azt írtam az előbb, ami oda van írva a nevem alá. Füves cigiről egy szót sem írtam és nem is gondoltam rá, az is csak bele lett magyarázva a mondandómba, mint ahogy Fábry viccelődő szippantásába az, hogy egy álnok uszító:)

hairybottler 2008.04.07. 14:30:46

hihetetlen békák vagytok: a Fábri kokózik, azért a szippantás kézjel. az ő kezében ez van benne, ha drogról esik szó, mert neki ez a mozdulat rögzült. az olyan apró különbséget, hogy a kokain nem marihónalja már nem akarja magyarázgatni, mert az már túlságosan összetett a tévénézőknek.

tippmester: valóban alkohollal kezdtem, de mióta szívok, kerülöm a piát, mert rájöttem, h nem kell fejfájósnak, másnaposnak lenni akkor sem, ha este ellazult az ember, másnap faszán m1 a munka. így az a helyzet állt elő, h maradok ennél szisztémánál, és bassza a csőrömet, amikor rendőrségi zaklatásnak, meg ilyesminek vagyok kitéve, és tetves módon jogtalannak tartom, h egy ország, aminek az adófizető polgára vagyok, ilyen dolgokkal szól bele az életembe, fenyeget, zaklat, ahelyett, h normális életkörülményeket teremtene, mindenféle pártokat, meg templomokat támogat az én kib. pénzemből. nem akarok piálni érted? piáltam eleget, meguntam. elég volt. betépek piálás helyett. ennyi. és ez negyvenkét évesen kurvára a MAGÁNÜGYEM.

Liberté_73 2008.04.07. 14:35:26

Jó kis mondást olvastam nemrég:
"Az öreg lázadónál csak egy szánalmasabb van, a fiatal konzervatív." :D

Yeto 2008.04.07. 14:45:11

"Ugyanis arrafele elvárás belerúgni abba, ami nem ők"

Ne haragudj, de nem tudom elképzelni, hogy a jobb oldalon nincs drogos, buzi vagy zsidó; az első két kategóriából ismerek is egy párat. Amikor az éjjel-nappal Fideszmarketinget nyomó drogos ismerősömet megkérdezem, hogy ha egyetért a párt drogpolitikájával, akkor miért nem szokik le, vonul börtönbe, illetve adja fel a dílerét és fogyasztótársait, akár már most, akkor mindig a "nem ez a lényeg" a válasz. Hát ennyi.

Admiral_612048 (törölt) 2008.04.07. 15:03:17

Elég szomorú, hogy a Fidesz jelenti a jobboldalt ebben az országban. Szánalmas csőcselék, éppúgy, mint az MSZP.
Jobboldali elveim vannak, és 100%-ig támogatom a legalizációt. Ezt adjátok össze :)

cooper (törölt) 2008.04.07. 15:05:10

Ki az a Fábry? Mi az hogy "showder"? A kivasalt agyúak nézik a kereskedelmi tevéket, nekik készül, ilyet kell mondani ott. Nem kell bekapcsolni, inkább el kell szívni egy spanglit jó könyv vagy film mellett :) Az értemiség mekkora része spanglizik? Szerintem "szép" lenne egy ilyen statisztika :) Ja, veszélyes egy szer a fű, kurvára nem nézel TV-t például, vagy sugárban lehányod a Stahl Jucit, ha mégis véletlen. Ezt azér nem lehet hagyni, haha

dzsugasvili 2008.04.07. 15:22:41

Szerintem meg ti vagytok rohadt mocskos kábszeres barmok, akik az élő fába is belekötnek. Tudom hogy az b... a csőrötöket, hogy Fábry nem a kormány talpát nyalja, de sajnos nem tudtok mit csinálni. Mindig is többen nézték akármelyik gusztustalan kormánypropaganda műsornál, ide értve a Heti tetvest és az Újságíróklubot is. Ez pedig így marad a jövőben is, valószínűleg a színvonal miatt, amit lehet fikázni, de mindig is százszor magasabb lesz Fábrynál, mint akármelyik előbb említett balliberális fos esetében. Ha majd kicsit önkritikát gyakoroltok, és visszavesztek, akkor talán belátjátok a különbséget.

Admiral_612048 (törölt) 2008.04.07. 15:38:55

Ez a blog nem a hozzád hasonlóknak szól,
Én is felléphetnék egy Győzikeblogra, és anyázhatnék mindenkit, mert a death metal jobb. Nem teszem, mert szánalmas dolog.

nina2000 2008.04.07. 15:44:16

Dzsugasvili

Azért mert valaki nem szereti a Fábryt, és szereti a spanglit nem feltétlenül "kábszeres barom" és aki spanglizik nemfeltétlen "heti7es" rajongó, balibfos.

szalmaegér 2008.04.07. 15:44:54

dszugasvili,
ne izélkodjá mán!
miért kábszeres barmozol te nagyonokos?
higgadj le egy kicsit, -pl. szívj el egy sapnglit- aztán fuss neki újra ennek a bejegyzésnek.
azért mert a fábry jobbról közelít, még lehet szar.
vagy úgy gondolkodsz a kérdésről, mint a baloldal hívei?
ha a feri letolja a gatyáját, azt is megtapsolják.

hairybottler 2008.04.07. 15:52:48

dzsugasvili 2008.04.07. 15:22:41 - toljad fiam, toljad a tutit, védd a tévéd, én már négy éve nem nézem, szal nem is egészen világos, miket írsz, de toljad, wazze, hátha +üt a guta. :D mondjuk azt soha nem vágtam, h az ilyen aprólelkek miért rögtön agresszióval nyitnak, ha mondani akarnak valamit, de talán azért van ez, mert nem is akarnak azon túl mondnai semmit, h csip-csirip, én is itt vagyok! létezem! arról meg nem tudnak, h a közlésnek más formája is van, mint a hörgés, mert az a dekadens értelmiség trükkje.

hairybottler 2008.04.07. 15:54:41

...mármint a hörgésen túli kommunikációs formák a trükkök.

Nyomek 2008.04.07. 15:56:51

Érdekes nézni a postot és a hozzászólásokat. Ki lehetne találni egy általános szabályt, hogy hány comment után nincs már köze a bejegyzéseknek az indító témához. Pl ez is idáig off!:-)

A fábri azé' csinájja azt a kezével/orrával, mert a kábítószerezésnek (általánosan) ez a közismert jele. Eztet mindenki érti. Lehetne pl injekciózó mozdulat a véna felé, de ez sem lenne jobb, hiszen valaki a bokájába adja... akkó abba kötné' bele...

De mondjál jobbat, Paco (vagy Mr Green)
Köszi.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.04.07. 15:58:04

az ilyen dzsugasvili félék közben a komenistákat is szidják, mer' pl azok meg annó jól megmondták mit, hogyan kell csinálni.
csak én veszem észre itten az ellentmondást?

CSL 2008.04.07. 16:00:50

dzsugasvili: Most kikötött kibe? Te jöttél ide lemocskoskábszeresezel mindenkit és azt állítod hogy mi kötekszünk??:) Érdekes!:)

KopaszMercis 2008.04.07. 16:02:01

dzsugasvili:
"valószínűleg a színvonal miatt" semmi koze ahhoz, hogy egy az egyben lenyultak az egyetlen ertelmes talk shownak a formatumattol kezdve mindenet.. persze primkon hogy a hozzad hasonlo allami csecsen nevelkedett buta babonas primitiv kommunista fattyak is ertekeljek.

Nekunk tobbieknek meg marad a "tonight show with jay leno" ami minden hetkoznap este jelentkezik, es igy is sokkal ertelmesebb a fabry fele buzulasnal.

sok latenshetero
pfuj...

gaben82 2008.04.07. 17:11:57

Az összes ismerősöm, aki rajta maradt a zöldségen, megált a társadalmi fejlődésben, bebukták a sulit(jó képességű, jó tanuló gyerekek), a munkát, a barátaikat.Persze, nem leszel függő...
Nem akarok itt oktatni, mindenki úgy éli az életét, ahogy szeretné, viszont jó lenne, ha ilyen blogokban nem csak a sun shine lenne feltüntetve, meg hogy milyen király szívni.
Én is téptem középiskolában, napi rendszerességgel.Meg is lett az eredménye, szerencsére időben sikerült megfogadni, hogy többet nem, és kész.
Hogy jön ez ide? A médiában utóbbi időben mindig viccesen jelenik meg a fű, jelentéktelen, nem is drog.Pedig az.És nem azért mert fizikailag függő leszel, hanem azért mert szétrombolja a "kötelességérzetedet".
Nekem pedig nagyon nincs kedvem pár aluliskolázott munkanélkülit segélyezni az adómbol, akik inkább lazáznak, meg szarnak az egészbe.

doktor Semmitologia 2008.04.07. 19:15:44

"Az összes ismerősöm, aki rajta maradt a zöldségen, megált a társadalmi fejlődésben, bebukták a sulit(jó képességű, jó tanuló gyerekek), a munkát, a barátaikat."

Na igen ez is egy réteg. Sajnos sok embert normális szórakozásra, kikapcsolódásra is tanítani kellene. Aki nem veszi észre magát az tény és való, hogy "elszáll" teljesen. Ezért kéne a drogprevenciót átalakítani valami olyasmivé ami nem tilt tűzzel vassal, hanem objektíven előadja a dolgokat és rámutat arra, hogyan is kell ezt meg azt csinálni kulturáltan. + mindez hangozzon el egy olyan ember szájából akire a leginkább veszélyezetetett korosztály nem azt mondja, hogy "héjj, ez egy lúzer" hanem, hogy "ja, ennek az embernek igaza lehet". Sajna a prevenciósok többsége az a fajta kategória amelyikből egy csepp életvidámságot, lazaságot se nézel ki. Épp ezért nem hiteles.
A tiltás többet árt mint használ.

Xezs 2008.04.07. 19:58:46

Úgy szeretem mikor az ingyenélő, semmirekellő drogosok kikiáltják magukat a szabadság legnagyobb védelmezőinek. Faszkorbács, hogy subba szavaival éljek.

Xezs 2008.04.07. 20:04:56

gaben82-nek igaza van. Az a baj, hogy míg az emberek tudják hogy az alkohol túlzott fogyasztása káros, addig a fűre sokan azt mondják: ugyan már, nem káros, naponta szívok semmi bajom. Meg hogy: nem lehet rászokni, bármikor le tudnék állni. Aztán persze nem, de jó ebben a hitben élni. Márpedig kiégett, kötelességtudat és szociális kapcsolatok nélküli emberekre nincs szükség.

gophix420 (törölt) 2008.04.07. 20:08:05

Fábry egy pöcs, egy kamugép. Egyszerűen szánalmas h próbálkozik a vulgáris, a "fletós" és a "vulgáris-Fletós" poénokkal, ennyire telik már csak tőle. Igaz bírtam régen, de akkor még fiatal voltam és naív. (ja meg akkor még vicceset mondott nemcsak politizált)

Mondja má meg valaki mé' kell minden poszthoz egy Géza??

Kicsit olyan érzésem van mintha minden posztnál a kommentek ugyanarról szólnának, 2-3 komment a poszthoz, aztány jön egy géza aki kijelenti h mindenki aki füvezik az a társadalom perifériája, és dunába kén lőni mindet. Erre méltán felháborodik, pardon próbál informatív értelmest diskurzust kialakítani az ide járó közönség. Ami re vagy reagál "Géza" vagy csak épp benézett anyázni és PLSZ (pontleszarja). ez tart amíg jön egy újabb posz amihez kapcs 2-3 komment, aztán jön egy géza....
A prevenció igen, kell. De asszem ezen a téren minden területen igen sz@rul állunk, sztem tizenévesek abortuszai stb. Akik szerint a pia és a cigi ok, mert legális annak ajánlom h tájékozödjon a DADA programról, aki meg hülye az haljon meg.

Amúgy lehet h buta vagyok és primitív, de sztem az h vki odamegy beugatni egy blogba amivel finoman szólva nem ért egyet, az buta, primitív dolog. Pláne h az egyet nem értés oka a tájékozatlanság, a szűklátókörűség, a butaság és primitívség. Gondolom léteznek "antifüves oldalak", nem tudom, nem is érdekel, de nem megyek oda kommentelni mert tudom h esélytelen. De mint említettem lehet h buta vagyok és primitív.

gophix420 (törölt) 2008.04.07. 20:10:51

Xezs, hamár máshonnan vett tájszólás akkor remélem érted: "ravatal". (gyk. homárról)

Balage85 2008.04.08. 00:32:40

"Az összes ismerősöm, aki rajta maradt a zöldségen, megált a társadalmi fejlődésben, bebukták a sulit(jó képességű, jó tanuló gyerekek), a munkát, a barátaikat."

Ugyanezt elmondhatod esetleg az alkoholra is. Sőt, mikor láttál te csövest szívni? mindegyik iszik, ennyi erővel azt is mondhatjuk hogy a pia miatt vannak ott ahol vannak...

Amúgy meg nem tartom magam se hülyének, se antiszociálisnak, se ilyesminek. Rövidesen diplomázom, barátaim is vannak, barátnőm is 3 éve, nem hiszem hogy elhülyültem :)

cooper (törölt) 2008.04.08. 12:27:50

Hmm, naponta nézni az RTL-t károsabb, mint naponta szívni. Vagy mit mondasz arról, aki naponta nézi a Barátok közt című agyfullasztót. jobb ember mint egy füvező, kiránduló, világot járó egyetemista? Vagy tanár. Olyant is láttam. Én már találkoztam hegymászókkal, akik úgy beszívnak a hegyen, hogy ihaj. Tagadhatatlan, vannak olyanok, akiket a fű elvisz a beleszarásba. De én is szarok a plazmatv-re, nincs kábeltévém, telefonom, és nem követem a divatot, nem tescoba vásárolok. Nem hiszem, hogy az a császár, aki Fábryhoz bejut, hadd ne. Nem hiszem, hogy az a humor, amit ő képvisel. Nem hiszem, hogy adni kell a szavára.

makacs szennyeződés 2008.04.09. 13:41:48

szerintem Fábry egész egyszerűen nem tudja, hogy a füvet nem orrba szívják, és azt sem, hogy az alkohol veszélyesebb drog, mint a fű, ennyi.

és minél kevesebbet tud valaki ezekről a dolgokról, annál hevesebben ítélkezik, annál hangosabban ellenzi, őket szokás ostobáknak nevezni.

makacs szennyeződés 2008.04.09. 13:47:33

"Márpedig kiégett, kötelességtudat és szociális kapcsolatok nélküli emberekre nincs szükség."

nekem meg anyádra nincs szükségem, pökhendi pöcs.

drc (törölt) 2008.04.09. 19:34:15

elbántatok a sok csőcselékkel :D

FreeGanjaman 2008.04.10. 00:43:20

Elovastam a kommenteket. Motoszkál bennem 1 gondolat a füves közönséggel kapcsolatban:

Ti már megkérdeztétek magatoktól, hogy miért szívtok? Azon kívül, hogy jó (1 darabig). De miért kell, hogy úgy legyen jó? Miért van rá szükségetek akár alkalmanként, hogy be legyetek tépve?

Én már megkérdeztem magamtól, válaszoltam is rá, és tudom, hogy nekem - úgymond a lelkemnek - rosszat tesz. De ezzel nem akarok senkit untatni, ezért nem írom le részletesen a miérteket, viszont érdekelne, hogy ki hogyan látja ezt a kérdést, azaz saját magát, a droghasználati motivációit.

Nem akarok senkit lebeszélni a droghasználatról, nem vagyok a tiltás pártján, tehát ezt a kérdést ne vegyétek támadásnak, csak puszta érdeklődésnek.

FreeGanjaman 2008.04.10. 01:14:45

Ja, és hogy ontopik beírásom is legyen:

Don7 jól írta, kokaint úgy lehet a fűvel keverni, hogy óvatosan fel kell szívni a joint végébe. A másik módszer, hogy pipába, de még jobb vízipipába belekeverni a fű közé (a tetejére javasolt) 1 jó csíknyit. Szétrak, mint a barom.:) (amúgy kiráz a hideg is a kóla említésétől, mindig is utáltam magam bekólázott személyiségként)

Pesti urban legend, hogy Fabrik kólázik, vagy kólázott régebben, de olyan emberrel még nem beszéltem, aki ténylegesen vele szippantott volna. Te igen, harryblotter?

A posthoz pedig annyit: számomra lényegtelen, hogy Fabrik hogyan, milyen mozdulatokkal utalgat a cuccozásra. Meg az is érdektelen, hogy szeszfogyasztásra buzdít a cucc ellenében. Talán kicsit túlzás azt hinni, hogy Fabrik hatására fog vki nekiállni szeszelni, vagy a szeszt választani a cucc helyett.

Amúgy meg szerintem hozzá kell szokni, hogy aki kap 1 kis médianyilvánosságot, az el akarja mondani mindennel kapcsolatban a véleményét, még akkor is, ha nem ért hozzá. De ha azt kérné az ember 1 ilyen médiasztártól, hogy a saját életéről mondjon őszinte véleményt, gyanítom nagy hallgatás lenne a válasz, vagy inkább azokat a hazugságokat hallanánk, amikkel a médiasztár naponta becsapja saját magát. Pl. Fabrik esetében érdekes lenne hallani, hogy mit gondol arról, hogyan érzi magát az a showmunkás, akit ő a sárga földig lehord, azaz bánt, és hogyan érezné magát ő, ha vki őt így bántaná. (több helyről lehetett hallani, hogy elég cudarul bánik emberekkel)

Fabrik humoráról pedig: izlések és pofonok, különbözőek.

Az viszont nagyon vicces számomra, hogy Fabrik ennyire vállaltan lett jobboldali humorista. Gyakorlatilag szekértábor harcos lett belőle, és ezt a szerepet ő választotta, beállt az ostoba "ti" és "mi" felosztásba. Ezért eccer még jót fog röhögni saját magán, vagy éppen sírni, végülis mind1.

jah-man 2008.04.10. 12:38:16

már nem pörög annyira a blog, úgyhogy válaszolok 1-2 comment-re:

kedves japo. nem hisztizek, csak leírtam a véleményem
kedves startekfan és dzsugasvili. ha ettől megnyugszol szidom egy picit a heti hetest is. kurva fárasztó hogy a bajorimi alkesz viccelődése már 8 éve számít humor forrásának.
kedves bazalt. semmiféle összeesküvés elmélet nem került legyártásra. ha valaki még mindig nem értené mi a probléma, annak itt egy (talán nem is annyira eltúlzott példa): amit előadott a müsorban az arányait tekintve valami hasonló: "Ejnye-bejnye gyerekek, nem szabad csúzlival lövöldözni, az olyan veszélyes mint a vállról indítható rakéta. Inkább keressétek meg apa fiókjában a lőfegyverét, és azzal lövöldözzetek."
kedves Xezs, nem vagyok se ingyenélő, se semmirekellő, sőt, az ország kétharmada az én és hozzám hasonló adófizetők pénzéből éldegél.

BIrka 2008.11.02. 21:40:03

akkorsegekvagytok szerintem fobiásköcsögökvagytok h fábry-t azzal gyanusítgatjátok h drogosik meg stb

füvi 2008.11.04. 21:52:24

Kedves BIrka! A saját érdekedben tanácsolom, hogy idióta hozzászólások helyett inkább látogass el néha egy-egy nyelvtanórára. Talán még a véleményed is érdekel majd valakit, ha trágár szavak és nyelvtani hibák nélkül sikerül kifejtened. Sok szerencsét!:)
süti beállítások módosítása