Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Az alkohol fűvel veszélyesebb (bébipatkányok agyára)

2008.04.11. 14:51 Mr. Green

Bársonyos csúsztatás, illetve spanyolviasz a hír, ami a zárójeles rész nélküli címmel kering a világ körül. A berlini Humboldt Egyetemen megállapították, hogy az alkohol agykárosító hatása sokkal erősebb fűvel, mint magában. A tesztet terhes patkányokon végezték, a károkat pedig az 1-14 napos patkánybébiken mérték. Bár a tanulság örökérvényű, márminthogy fejlődésben lévő bébipatkányokat ne itassunk Green Dragonnal terhesen ne cuccozzanak a csajok, bulvárcímlapokra biztos nem ez fog kerülni... A futótűzként terjedő hírt már a hírhedten botrányos életű Gesztesi Károly is megerősítette: alkohol és fű mértéktelen keverése behányáshoz és bekómáláshoz vezet. A tudomány nevében köszönjük.

23 komment

Címkék: celeb tudomány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.11. 15:42:10

Ugye nem mindegy mivel kezded, ha piával és rászívsz tuti róka, de fordíva már árnyaltabb a kép. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy részegen szívnak és berókáznak, meg alszanak és ez alapján ítélik meg a zét. Nagy hiba!

Never 2008.04.11. 15:49:18

Hogy milyen módon lehet valaki akkora barom, hogy terhesen igyon, szívjon vagy dohányozzon, az számomra örök rejtély marad.

Gyakorló - viszonylag friss - apukaként megrökönyödéssel észleltem mindig a terhesgondozó előtt dohányzó nagyhasú kismamákat.

(Jó, tudom, a post nem teljesen erről szól, de mindig felmegy bennem a pumpa emiatt. Aztán pedig jönnek azzal, hogy viselkedési zavaros, meg hátrányos helyzetű szegény gyerek - persze, hogy az, mert a legfontosabb időszakban mindenféle sz*rr*l mérgezte a saját anyja, az a barom.)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.04.11. 15:53:54

Sajna a kezdeti időkben én is elkövettem a hibát.
A piára szívást. Néhány esetben komoly rókacsapatoknak életet adva. :-)

rts 2008.04.11. 15:57:02

Aki terhes és továbbra is vedel, az egy állat. Aki terhes és nem szokik le a dohányzásról, ez egy akkora címeres állat mint egy toronydaru. A kölyköd is szívja ugyanazt, amit te, közös a véretek!
Aki meg terhesen füvezik... gratulálok. A gyerek agyára gondolj, ami a tiédet kiüti, az övére milyen hatással van vajon?
Barmok.

Mindfield 2008.04.11. 16:33:11

Ilyen esetben sztem a szívás, pia, cigi, talán még a kávé is egyre megy. Nem szabad. Felesleges a füvet ebbe belekeverni. Ennyir erővel a keménydrogokat is ide lehetne pakolni, vagy "ne kövess el öngyilkosságot, mert az ártalmas lehet a magzatnak" (bár halottan is lehet szülni(!)).

Zol 2008.04.11. 16:42:24

Azért mindent meg lehet szokni... ;o) Eleinte azonban tényleg nem ajánlott a pia-cigi párosítás

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.11. 16:59:05

És az index is hozta a hírt, zárójel nélkül. A csajok meg ne mérgezzék magukat semmilyen módon fogantatás előtt legalább 3, de inkább 6 hónappal. Aki tudatosan tervez életet adni, az így tesz. Aki meg dohányzik/iszik/szív/stb. terhesen, valszeg nem akarta a gyereket, csak úgymaradt. Szerintem.

cukr 2008.04.11. 17:12:25

bocs de muszáj helyesbíetenem:a gyereket nm tervezi az ember,hanm jön magától,az ember meg örül neki,mert áldás.én mindennap szívtam,nm keveset,amikor 20 évesen megtudtam h 6 hetes terhes vok,és jórészt onnan is jöttem rá,h 1re kevesebbet cigiztem meg szívtam,mert kurvára nm esett jól,amikor meg megtudtam,persze 1ik percről a másikra leállatm mindkettővel.most a másodikat várom,és ugyanígy volt minden.sztem ha az ember 20-23 évesen szül(ahogy az biológiailag ki van találva)akkor simán semmi baja nm lesz attól a gyerekednek h fogantatás előtt még szívtál.az én gyerekem legalábbis vasgyúró:)
az a baj h manapság várnak az emberek a szüléssel 28-30 éves korukig mindenféle indokkal h karrier meg minden,aztán csodálkoznak h mi mindenre kell odafigyelni.nehézu beismerni persze h a természetes és egészségügyileg legbiztonságosabb gyerekszülést feláldozták sok minden hagy ne mondjam mi másnak az oltárán..
a fű 1 természetes dolog,csak nm kell túlzásba vinni.de tényleg nm értem miről is beszélünk,mert én terhesen tényleg 1szerűen behánynék bármiféle cigitől

pazola 2008.04.11. 17:25:50

A gyerek nem magatol jon, babam..

cukr 2008.04.11. 17:28:31

úristen most majd az jön h annyira szétszívtam az agyam h hülyeségeket beszélek?!tényleg az jött le ebből h azt hiszem h a gyereket a gólya hozza?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.11. 17:55:58

cukr - leírtad magad rendesen...;)

drc (törölt) 2008.04.11. 18:17:28

cukr, ne is törödj velük, sok itt a barátnő nélküli kiéhezett pajtás aki szívesen fölényeskedik minden közelébe kerülő lánnyal ;)

Sir Galád (már foglalt) 2008.04.11. 18:45:26

Én nem egészen értem,h miről van szó. Nekem nem szoktak ilyen problémáim lenni, de az ismerőseimnek se...

Never 2008.04.11. 19:09:25

cukr - a gólya az egy furcsa állat, nem szereti a Durexet meg a tablettát. Aki nem védekezik, vagy nem eléggé, és szív közben, az adjon hálát a választása szerinti vallás által preferált teremtőnek, hogy a gyereke egészséges, és nem olyan, mint amilyeneket egy nagyon kedves nőgyógyász barátom szokott rémülettel mesélni időnként nekünk.

Egy másik nagyon kedves és végtelenül normális barátunk gyermek-neurológus és fejlődési problémákkal küzdő gyermekeket kezel - ingyen és bérmentve - egy alapítvány keretében a szabad idejében. Ő is mesélt néhány horror-történetet ebben a témában. És honnan tudod, hogy milyen lett volna a gyerek akkor, ha nem kap füvet a terhesség alatt?

Mindkét barátom a következőt mondja: az ember ezekkel a mérgekkel (alkohol, nikotin, opiátok, THC, designer-drog, bármi) garantáltan árt a gyereknek. Csak nem tudni, hogy pontosan mit és hogyan. Ezt kell sajnos tudomásul venni, és hogy szándékos volt-e vagy sem, az mindegy. Az ember egy életen keresztül teheti magának a szemrehányást, ha úgy van. És ez egy rémálom lehet.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.11. 19:16:06

"az alkohol agykárosító hatása" - volt nem túl régen egy Mérő László cikk a Magyar Narancs c. hetilapban ezzel kapcsolatban, ami igen erőteljesen meggyőzött, hogy igaz, hogy van ilyen, de nem vagy képes egy egész élet alatt sem annyit inni, hogy tényleg tönkretedd az agyad, mint egy biokémikus jelenséget. Nem akarom rekapitulálni a cikket, akit érdekel nézzen utánna nagyon tanúlságos, s tudom, hogy valójában nem erről van szó, de azért gondoltam megjegyzem...

brlv24 2008.04.11. 19:20:53

cukr:
"a fű 1 természetes dolog"

A gyilkos galoca is termeszetes, megsem tesz tul jot, ha letolsz belole 1-2-ot:) Azert hulyesegekkelnem kell alltatnodmagad.

Büdös paraszt 2008.04.11. 19:23:07

ivászat után kell szívni. meg előtt.

rincewind 2008.04.11. 19:46:40

nemsokára egy eldugott sterilizált kis szigeten úgyis klónozott terhes nőket fognak létrehozni, akiken különféle szereket próbálhatnak ki.

deusex 2008.04.11. 19:51:06

nekem nem volt gondom a 2 tudatmódosító bármilyen kombinálásával...
lehet én vagyok a "kiválasztott" :-D

FreeGanjaman 2008.04.11. 22:35:52

deusex:

Ki kell ábrándítsalak, nem vagy kiválasztott, vagy 2 kiválasztott van.:)) Mert én sem hánytam soha bármilyen sorrendben szívtam és piáltam eccerre.

Viszont eccer majdnem hánytam amikor sok kokainra sok füvet szívtam.:))

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.12. 00:22:04

A piásan szívástól én is mindig kikészülök, és a cimborák nagyrésze is (nem mindnki). Viszont azt eltalálni, hogy beszívsz, elkezdesz inni, és úgy állítod be, hogy amikor megy ki a fű, akkor jön be a szesz... Az érdekes játék. :)

CSL 2008.04.12. 09:49:06

cukr: Egy normális családi kapcsolatban egy pár előre megtervezi a gyermekáldást! Persze sajnos nem ez a jellemző meg az életszerű mert soken tényleg "véletlenül" lesznek terhesek de ez elkerülhető megfelelő óv intézkedéssel! Van egy kedves barátom egybébként aki a feleségével most készül a családi életre és mindketten félévvel a terv előtt leálltak a cigiről az italról a ogamzásgátlóról hogy mindenképp egézséges gyermekük legyen szerintem ez a legnormálisabb dolog hiszen egy embernek adnak életet és nem szeretnék hogyez az ember a hülyeségük miatt élete végéig károsult legyen! Szóval nem prédikálni akarok de szerintem ezt így is lehet: minimalizláni a kockázatot..

CSL 2008.04.12. 09:50:04

Egyébként természetes anyag az ópium az alkohol a dohány a sőt cián is!
süti beállítások módosítása