Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Értelmetlen az elterelés

2008.04.29. 13:32 Mr. Green

A Kék Pontban 5 év alatt összegyűlt adatok kiértékelésével erősítették meg budapesti kutatók, hogy eredeti célját tekintve értelmetlen az elterelés intézménye. Mondjuk eddig is nyilvánvaló volt, hogy leginkább az indokolatlanul szigorú Btk-szabályozás kijátszására alkalmas, de most tudományosan is megmondják:
A kliensek (628) fele nem bírt kezelést igénylő problémával, foglalkoztatási és családi helyzete szerint is kedvezőbb értékekkel rendelkezett. A “problémamentes páciensek” ezen csoportjának aránya ráadásul 2003 óta csak növekszik, 2005-ben a drogambulanciára jelentkezők több mint háromnegyedét tették ki.


A függő fogyasztók börtön helyett választhatják ugye a fél éves "gyógykezelést", de a valóságban az történik, hogy az általában minimális fű miatt behurcolt emberek vallják magukat extrém felhasználóknak, csak hogy megússzák a börtönt. Könnyen fel lehetne oldani a helyzetet azzal, ha mondjuk pénzbírság kategóriába csúszna át a csekély mennyiségű drog birtoklása. Természetesen a teljes legalizációt nem váltja ki, azaz fél- vagy inkább negyedmegoldás, de a mostani böszme önhazugságnál mindenképp szerencsésebb.

update: Szervesen kapcsolódik ide cabron előző poszthoz lőtt kommentje, úgyhogy átmentem ide is:
cabron_ 2008.04.29. 11:47:56
Nemrégiben bírósági tárgyaláson voltam ilyen ügyből kifolyólag, mint hallgatóság. Az ügyészség célja természetesen az, hogy lecsukják a kendertermesztőket. Szóval, a védelem megpróbálkozott egy olyannal, hogy kábítószerfüggő az egyén, és hát nem tud a szer nélkül létezni, ezért termesztett.
Namost, egy szakértő, aki egy televíziós kerekasztal beszélgetésen ország-világ előtt simán "bebizonyította", hogy milyen baromi káros a pszihére, viselkedésre, meg még hadd ne soroljam, és természetesen iszonyat rövid időn belül baromi függőséget okoz, és ugródeszka, meg minden. Ugyanaz a (ügyészség által kirendelt!)szakértő a tárgyaláson az bizonygatta minden eszközzel, hogy egyáltalán nem okoz függőséget, és nincs addiktív hatása, valamint a vádlott normális életet élt, dolgozott, tehát nem áll fenn esetében a függőség, és nem állnak fenn nála a kábítószer fogyasztásából adódó pszihés, és egyéb mentális zavarok.
Na, erre varrjatok gombot. Tehát ez az ember elvetemült bűnöző, akit börtönbüntetéssel kell sújtani. De akkor miért is?

65 komment

Címkék: magyar drogpolitika tasz drogháború

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w a s d 2008.04.29. 13:43:33

Vicces a kitakart szemű kutya.:D

◄ViZion 2008.04.29. 13:46:21

Az a baj, h kikerül a zindex főoldalra, idejönnek fikázni, és 200× kell leírni, h a mezei füves alkalmanként szív, nem gyilkol, nem veri a családot, kutyája van, adót fizet...
Ember, mint TE, Ő, vagy én.
Csak mi sör helyett 7végén rágyújtunk.
A jelenlegi törvény, és az összes szabályozás szar, kb. még I. István korabeli paragrafusok tömege. Kövezzetek meg minket.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.29. 14:21:14

A kutya is szív? Az vitzes...
Amúgy láttam macskát, amint lerágta az alsó leveleket, és nem tudta ,hol van...de újra és újra lerágta.
Érdemben: a terelés tényleg látszatmegoldás, csak sajnos, hiába a kimutatás, ha a törvényhozók populisták.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 14:30:17

D-Fens:

Emlékeztetsz egy nagy politikai vezetőre, aki a II. vh alatt a németeket irányította. Egészen biztosan rá akarsz hasonlítani? Szerintem gondold meg...
Ha le akarsz minket beszélni a drogokról, mert úgy gondolod, akkor lesz tökéletes a világ ha senki sem fog kábítószereket használni (aminél kevés utópisztikusabb dolog van), akkor legalább tegyél úgy, mintha értelmes ember lennél. Akkor lehet, hogy meg is hallgatunk, nem csak konstatáljuk, hogy, "na, megint érkezett egy köcsög..."

XoniX 2008.04.29. 14:52:40

D-Fens egy latens narkos kocsog, aki maganak sem meri bevallani a dolgot, ezert nez a pohar fenekere rendszeresen es provokalja az adofizeto allampolgarokat.

Funkerman 2008.04.29. 14:54:53

Áááá, sztem a D-Fens-t és hozzá hasonlókat felesleges ilyen vattacukros dumával jobb belátásra birni. Legalábbis megpróbálni. Ezek a fiúcskák tologattak fűnyirókat a Margit-szigeten, aztán marhára sanszos, hogy fingjuk nincs arról, hogy mi ellen is ágálnak. De ha van is, akkor meg az a problémájuk, hogy nem érik fel sem ésszel, sem pedig mással az egészet.

keddves 2008.04.29. 14:56:27

Titeket nem lehet lebeszélni, mert az agyatok már semmi mással nem tud foglalkozni, csak azzal, hogy fűfűfű.

Funkerman 2008.04.29. 15:05:20

Bánt téged ez? Akkor meg? Minek? Vagy. Itt.

Sir Galád (már foglalt) 2008.04.29. 15:10:58

Kit érdekel D-Fens? Inkább lazítsunk egyet...

Funkerman 2008.04.29. 15:14:14

Pont azt akartam annak is :))) javasolni, hogy inkább tekerjen egyet, de közben rájöttem, hogy az első szivótól megindulna a szófosása és az nem lenne jó nekünk.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 15:14:20

D-Fens, úgy gondolom itt most nem a füvesek a megszállottak, hanem te.

Nézz magadra ember!

keddves 2008.04.29. 15:17:16

Ha már demokráciáról van szó: miért én fizesselek titeket, ingyenélők, mert dolgozni nem tudtok, képtelen vagytok bármire is koncentrálni a szíváson kívül.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 15:18:37

Engem is kezdenek egyre jobban idegesíteni a dilettánsok. Már nagyon várom, hogy hazamehessek tekerni egyet. :)

D-Fans, miattad fogok drogozni amint hazaérek. A lelkeden száradok. Te tehetsz mindenről, a pokolra fogsz kerülni. Meg fognak főzni egy üstben a pirosszarvas, bojtosfarkú ördögök, úszó répák és karalábok között, és örök kárhozatra ítéltetsz. Ez egészen biztos.

Funkerman 2008.04.29. 15:18:47

D-Fens Persze kiscsillag. Naponta adok le százezres, milliós nyomdai melókat, de nem tudok mással foglalkozni. Nem lehet, hogy annyira egyszerű vagy mint az asztallap? De. :) Egyébiránt életednek ez a legnyagyobb problémája, hogy ide irogatsz hülyeségeket? Kereshetnél magadnak valami korrekt szakadékot, biztos találsz jelentkezőt aki megszabadit eme felesleges tehertől, mint pl. az ide való irogatás.

Funkerman 2008.04.29. 15:21:56

antipass te csak igyál és blázolj, az való neked meg a Tajgetosz. :))

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 15:24:25

Te jó ég....

Én már egyszerűen fel sem tudom fogni mennyire primitív ez a társadalom.
Hogy ennyi agymosott hülye legyen.... Szomorú vagyok, hogy köztetek kell élnem "kedves" antipass és D-Fens. :(

Dr. Ötker a belvárosi orvos 2008.04.29. 15:27:42

D-Fens, ne haragudj, de meg tudod magyarázni, hogy miért lőnéd a drogosokat a Dunába. Elég, ha röviden (értsd: pontokba szedve) leírod ide.

Csak mert nagyon érdekel, hogy miért van benned ekkora agresszió.
Nézd, nyugodtan lehet más a véleményed, és ezt ide nyugodtan le is írhatod, de lásd be, annak nem sok értelme van, hogy kinyírnál mindenkit, apropó, miért nem teszed? Ha meg nem teszed, akkor meg miért írod?

Dr. Ötker a belvárosi orvos 2008.04.29. 15:30:24

Látom, azóta idetalált az elmebajnokság II. helyezettje is.

Ki ront meg kit?
Mi ki visz rá kit, és mire?
Nem értem, komolyan mondom nem értem, hogy mi a bajotok, kit tartasz te el, meg mit fizetsz te.

Még két komment és előjön belőlem az állat.

56.hope.road 2008.04.29. 15:31:10

" D-Fens 2008.04.29. 14:20:18
Én szívesen a Dunába lőném az összes drogos-narkós köcsögöt, a füvesektől kezdve.
Igen. "
No comment.

antipass: "D-Fens normális ember"
És gondolom, magad is annak tartod.

parizereskifli 2008.04.29. 15:37:36

Nemá egy drogos akarjon erkölcsi magasságokról kiselőadást tartani!

Naponta, szánt szándékkal megszegitek a törvényeket, veszélyeztetitek saját magatokat, meg a környezeteteket, itt "jófejkedve" népszerűsítetek a HALÁLT, és még fel vagytok háborodva, ha valaki ki meri mondani azt, amire gondol?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 15:41:54

antipass:
Azt hiszem megbuktál az "emberi kommunikáció" vizsgán, én nem vagyok hajlandó tovább vitázni veled.

Azt azért hozzátenném, hogy az általad drogosnak titulált közösség legalább 90%-a értelmesebb nálad, az eddigi megnyilvásulásaid alapján.

El lehet tolni a bringát...

Funkerman 2008.04.29. 15:44:25

Lovag - asszem, itt mi mind don Quijote-k vagyunk, velük szemben.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 15:45:59

Igen Toyo, azt hiszem sajnos teljesen igazad van...

Észt nem adhatunk....

Mindfield 2008.04.29. 15:49:12

D-Fens:

Ha megöleted az összes füvest (ami egyébként egy teljesen kivitelezhető dolog), akkor:
1. Ki fogja fizetni a mindennapos ideggyógyászati kezelésed?
2. Mégis nem gondolod, hogy akkor ugyan az lenne a sorsuk, mint a zsidóknak? Csak sajnálnák őket! És akkor végül mindenkinek füvet kéne szívnia bűnbánatból! Hát akarod te ezt?

Johnny Favorite (törölt) 2008.04.29. 15:49:46

Fordítsunk már a téma vezérfonalán egy csöppet, szerintem a honi drog politikában (lehet,hogy a nemzetközi is akad ilyen) az a komoly baj hogy nem fogadjuk el hogy az surmó kölök ki fogja próbálni a cigit, az alkoholt, a füvet....méghozzá azért mert ez tetszik vagy nem bizonyos mértékben meghatározza társadalmi beilleszkedésének határait...ilyettén módon például a drogprevencióra elköltött minden büdös buznyák az felesleges.....másra kellene fordítanunk

Carl Lazlo, Esq. 2008.04.29. 15:51:19

"antipass 2008.04.29. 15:37:36
Nemá egy drogos akarjon erkölcsi magasságokról kiselőadást tartani!

Naponta, szánt szándékkal megszegitek a törvényeket, veszélyeztetitek saját magatokat, meg a környezeteteket, itt "jófejkedve" népszerűsítetek a HALÁLT, és még fel vagytok háborodva, ha valaki ki meri mondani azt, amire gondol?"

Ezaz. Inkább egy potenciális tömeggyilkos véleményét hallgatod meg és értesz egyet vele. Grat.

Siphersh 2008.04.29. 15:52:17

Szerintem meg az a baj, hogy odáig nem bírunk eljutni, hogy feltegyük a kérdést, hogy effektíve mi javít a helyzeten és mi ront. Meg vagyunk ragadva azon a szinten, hogy egyetértünk-e a drogozással vagy sem. Aztán ha nem értünk egyet, akkor ebből egy huszárlépéssel le is vonjuk a következtetést, hogy az erőszaktól javulni fog a helyzet.

DrSzöszi 2008.04.29. 15:54:10

Dear D-Fens

egy "mezei" (értsd: eti 1-2X szív és mást nem nyom) füves után Te kb annyit fizetsz, hogy ha a hülye törvény miatt sittrevágják vagy kényszergyúgyra küldik, hát annak a költségeit bizony az állam állja.

(Mielőtt fújsz: nem vagyok "drogos", utoljára kb 6 éve szívtam füves cigit, egyetemista koromban mondjuk havi egyszer... Élő példája vagyok a fű nem addiktív, de legalábbis nem kis mennyiségben tételnek.

Viszont tele vagyok barátokkal, akik "füvesek" (bruhahahaa) - akkor szívnak, mikor én iszom. (Nem, nem vagyok alkesz.:) És szerintem szeretnél annyi adót fizetni ennek a etek államnak, mint a legtöbbjük...

pazola 2008.04.29. 15:56:23

Jaj, gyerekek, vegyetek mar eszre, hogy csak szivatnak benneteket! Tegyetek ugy, ahogy viccelodo ellenfeleitek akarjak: szivjatok!

:)

Bobby Newmark 2008.04.29. 15:59:33

antipass:

Azért elég nehéz lenne egy cigibe betekerni 20 _KILOGRAMM_ füvet... Kb ennyi a halálos adagja, ha esetleg fogalmad sem lenne róla, hogy miről beszélsz... (:P) Azért a fűvel "belövésre" is kíváncsi lennék, nem csodálkoznék, ha abba simán bele lehetne halni... De akkor már mindegy lenne, hogy kendert szúrsz, vagy oregánót, petrezselymet, intravénásan tutira halálosak azok is... :P :D

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.29. 16:00:02

Toyo: "Lovag - asszem, itt mi mind don Quijote-k vagyunk, velük szemben."

lehet, h TI Quijoték vagytok, de én ADMIN vagyok :D
dunábalövéssel indító trollokat felesleges téríteni, előbb-utóbb törlődnek.

Funkerman 2008.04.29. 16:00:42

szivatnak?
vannak emberek akik nem állnak a füvesek oldalán és nem állnak a nem füvesek oldalán? akkor hol állnak? a kés élén? nonstop kötéltánc? lehet ebben a témában semlegesnek maradni? nem érdekli őket? akkor minek van itt? unatkozik? akkor miért nem vmi meztelen nénis oldalt nézeget? nem értem.

DrSzöszi 2008.04.29. 16:00:57

Antipass,

gratulálok, ogy a fű kapcsán eszedbe jut az "aranylövés"...

Van egy apró kis gond:

szokás azt mondani, hogy a fű és az alkohol közt az a különbség, hogy az alkoholnak van kultúrája, míg a fűnek nincs - ezért a fogyasztók nagyobb százaléka veszít kontrollt, lesz függő vagy lép tovább.

CSAKHOGY
a gond az hogy a fű kriminalizálásával épp ezt erősítik.
Nincs fogyasztói kultúra - ráadásul kriminalizáljuk - innentől a hülyegyereknek persze, hogy "kapu" a keményebb drog felé... "Nemmindegy? Mindkettő illegális"...

Azért hozzátenném, hogy a téma nagyon bonyolult, és kurva jó lenne, ha értelmes emberek vitatkoznáak rajta, nem ilyen antipassok - ugyanis az viszont tény, hogy a kemény drogosok többsége is fűvel kezdte. Sajnos valamilyen szinten kétségtelenül "ajtót nyit" a hülyébbeknek.
(És, bár itt ezt csak csendben mondom, mert valóban ritka - azért láttam már "fűfüggőt" - értsd olyan egyént, aki a hét mnden napján, kb éjjel-nappal be volt szívva. És igen, gázos volt. Pont mint egy alkesz. :)

Funkerman 2008.04.29. 16:01:49

hát Admin lovag... jó csitelést :)

DrSzöszi 2008.04.29. 16:04:13

"szivatnak?
vannak emberek akik nem állnak a füvesek oldalán és nem állnak a nem füvesek oldalán? akkor hol állnak?"

Toyo,

kurvára vannak. Jelentkeznék.
Én pl speciel a "nem hülyék" oldalán állnék legszívesebben.

Számomra a "füvesek oldalán" - "nem füvesek oldalán" kérdés olyan, mintha azt kérdeznéd, támogatom-e az alkoholt.

Mikor? Hogyan? Mennyire?
:)

Funkerman 2008.04.29. 16:05:10

Azért szerintem van a sárgolyónak olyan szeglete, ahol igen is van kultúrája a spanglinak is.

DrSzöszi 2008.04.29. 16:07:28

Toyo,

1. nem én mondtam, hogy nincs, csak említettem, mint bevett érvet
2. az tény, hogy errefelé néhány éve még nem volt. Mostanra kezd kialakulni.

Funkerman 2008.04.29. 16:08:34

Szöszi - én nem tartom magam hülyének, lehet, h más se tartson annak. (ha jól értettem)

pazola 2008.04.29. 16:09:52

Az teny, hogy a drogosok tobbsege fuvel kezdte?

IGEN!

De azert azt is tegyuk hozza, hogy ezeknek az egykori fuveseknek - akibol aztan ( kivetel nelkul! ) heroinkokainkrekkfuggo kemenydrogos lett - a tobbsege alkohollal kezdte!

IGEN!

Tudtad ezt? Ja, es azert azt is tegyuk hozza, hogy az egykori alkoholistaknak ( mert azok voltak, csak tovabb leptek egy meg alacsonyabb szintre! ) - akikbol fuves, majd lecsuszott kemenydrogfuggo roncs lett, mindegyike az anyatejjel kezdte. Mind!

IGEN!

Tiltsuk be azert az anyatejet! Vagy a csecsemoket! Vagy a szulest! Vagy a szaporodast!

Az olyanoknak, mint antipass, vagy D-Fens, ez kifezetten elonyos lenne.

Elore egy elhetobb, magasabb energiaallapotu vilagert!

:DD

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.04.29. 16:12:37

Mr. Green:

Most megragadom a lehetőséget, hogy köszöntetet mondjak azért, mert létrehoztad és üzemelteted ezt a blogot. Remélem jópár félretájékoztatott embert sikerül felvilágosítanunk!

Respect! :)

Funkerman 2008.04.29. 16:13:43

Az a probléma az önmagukon kontrollt vesztett emberekkel, hogy teljesen mind1 mit adsz nekik, olyanok mint a szőke nő (Lnézést) a vasgolyót is elrontja... mind1 mit szivott, fújt, ivot, evett... hazavágja magát és kész.

adofizeto 2008.04.29. 16:13:48


Matematika - különösen D-fens figyelmébe
(info a TASZ-tól, és a Civil rádióból)

Évente kb. 4-5000 állampolgárt kapnak el kábítószerrel való visszaélés miatt., kb. a 90%-uk egyszerű marihuána-élvező, tehát nem elvetemült bűnöző heroinozó, vagy kox-függő... Ez tehát kb 3800-4500 eset / év.
Esetenként összesen kb. 1,5 2 millió forint a rendőrségi eljárás, a kapcsolódó jogi feladatok (vádemelés, elhalasztás, szakértők, blablabla) az elterelés (amit az eset súlyosságától függetlenül szab ki a bíróság mint legenyhébb lehetőséget)...

Ez azt jelenti, hogy évente kb. 6-8 milliárd forintot költünk el azért, mert D-Fens és a hozzá hasonlóan gondolkodók szerint aki nem alkohollal üti szét magát, az bűnöző és bíróság előtt a helye!!!!

Az abszurd az, hogy mindeközben a drogproblémákkal foglalkozó szervezetek forráshiánnyal küldenek, illetve egészen pontosan azt hangoztatják, hogy az IGAZÁN fontos feladatokra (pl. ex-heroinisták reszocializációja, prevenciós programok stb...) nem jut forrás.

VAN ALTERNATIVA! (D-FENS: kíváncsi vagyok a véleményedre)

Legyen szabálysértés a könnyűdrogfogyasztás!

Tehát ha pl. elkapnak az utcán mert spanglizok, legyek jól megbüntetve, mittudomén fizettessenek velem 30.000 HUF-ot, és csókolom.

Hangsúlyozom, JELENLEG azon kívül hogy az állam eléget 2 milliót, a szegény füves meg járhat csevegni egy szakemberhez, semmiféle következménye nincs a "lebukásnak" - azaz sem a drogfogyasztónak nem lesz jobb, se az államnak. Csak az adófizetők szopnak, de ők meg nem tudnak arról, hogy milyen nemtelen, buta módon égetik el a nehezen összekuporgatott pénzüket.

DrSzöszi 2008.04.29. 16:16:33

Toyo,

nem, nem értetted jól.
Nem tudom, mit kéne rajta magyaráznom. Na, azért megteszem:
szerintem a "füvezést támogató" és a "füvezést ellenző" csoportban is vannak értelmes emberek. EZEKnek kéne egymással beszélgetni.

Az egyértelmű, hogy Te melyik csoportba sorolod magad. Szerintem pedig ennek semmi ÖNMAGÁBAN semmi köze az értelmi képességeidhez.

Én csak jelezni szerettem volna, hogy igenis létezik nem támogató vagy ellenző szemlélet.

Az enyém pl eléggé vegyes - a kriminalizálást nevetségesnek tartom, sőt, bármiféle "büntetést" nevetségsnek tartok,tele vagyok füves barátokkal, magam is nyomtam párszor stbstb, - ugyanakkor valahol veszélyesebbnek tartom, mint az alkoholt, és nem örülnék neki, ha pl a lányom rendszeres fogyasztóvá válna.

De azt sem állította, hogy ez a "nem hülye" szemlélet - csupán annyit, hogy bárki által meggyőzhető vagyok, aki "nem hülye".

Te még lehetsz az, aki "meggyőz". Antipass már biztosan nem.:)

hevera 2008.04.29. 16:19:28

Kedves kommnetelők, akit érdekel a könnyű drogok legalizációja és dekriminalizációja:

Május 1-jén a Sirályban pont erről tart beszélgetést a TASZ és a Kendermag Egyesület 18 órától a CivilKultNap keretében

www.siraly.co.hu/index.php?id=2047&cid=32038

Funkerman 2008.04.29. 16:22:44

Szöszi - mondok Néked vmit... én a "nyolcban" nőttem fel, ma is ottan élek és virulok. 18 éves koromban szoktam rá a nikotinos blázra. Kb 6 éve le is szoktam róla. Hozzáteszem anyám apám dohányzott, anyám ma is. 25 éves koromig semmilyen kábszerről nem volt ismeretem. Aztán lett. Spangli. És igy 36 évesen nem gondolom, hogy valaha is heroinista lennék. Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy nagyon bizom a lányodban, mert sztem ha nem akar, nem fog rászokni semmire. Viszont az új és az ismeretlen kipróbálása az ember alapvető kiváltsága és gyarlósága. Kérdezz meg akárhány herost, h ki és mikor tartott a fejéhez fegyvert, h rászokjon arra a szarra.

DrSzöszi 2008.04.29. 16:23:25

Pazola,

így van. Mármint a volt kemény alkeszekkel. Meg az anyatejjel.

Csakhát van egy másik rétegünk - a bulista teenager.
Akik nem feltétlenül alkoholisták. Meg úgy egyáltalán, semmikse. Csak "hűdelazák". Egyre hűdelazábbak...

Egyébként tudom, mi az érved erre, és kibaszottul igazad van:
nem tiltani kell őket, hanem megfelelően nevelni és szocializálni.

TÉNY. Csak mi van akkor, ha z a társadalom láthatóan képtelen erre?

(BTW az az érzésem, hogy errefelé picit túl sok a tanult, művelt és jólszituált füves. Akiknek mindenben igazuk van a saját szemszögükből. Ha pl a füvet csak egyetemistáknak oszatanák, nekem már nem lenne vele semmi bajom. Egyetemistaként majd kiscsajnak is simán megengedem. Csak az a gondom ezzel, hogy a fent említett tiszteltek szerintem nem látják a teljes társadalmat.)

hevera 2008.04.29. 16:29:39

Dr. Szöszi, a bulista tini a boros kólától inkább "veszélyben van", főleg ha leitatják bulikban, vagy rokontól szerzett nyugtatókra isznak (ez a másik trend), mintha elszívna egy füves cigit

DrSzöszi 2008.04.29. 16:30:01

Toyo,
gratulálok a leszokáshoz, nekem soha nem sikerült.:) (Mármint a cigiről, kivéve a 1,5 év terhesség és szoptatást).

Szerintem fent kifejtettem, hogy abszolút nem gondolom, hogy a fű valami egyenes rászoktató út lenne. (Akkor már én is hernyós lennék, ha mindaz a baromság igaz lenne, amit a fűről összehordani szokás.)

Leírtam, hogy csupán azt gondolom, hog buta és éretlen embereknek igenis egyfajta kapu - ezt azonban a kriminalizálás kifejezetten erősíti és nem gyengíti!

.gereblye 2008.04.29. 16:31:22

de tényleg, Mr. Green, akinek annyi agya van, vagy annyira volt képes félrenevelni a beteg anyja, hogy idejön, és a dunába lőne mindenkit, azt miért nem törlöd egyszerűen?

DrSzöszi 2008.04.29. 16:33:57

Háhá,
igen.

Ettől függetlenül fenntartom a fentieket.

Szerintem egyébként az "alkohol ugyanolyan káros" érv nem érv semmi mellett vagy ellen.

Ezek ilyen értelemben nem "kompetitív" dolgok, az egyik megítélése során ha helyesen akarunk eljárninem kell bevonnunk a másikat.

hevera 2008.04.29. 16:37:18

DrSzöszi, sztem 1 platformon vagyunk, csak mivel szót ejtettél a tinikről, megemlítettem. A tinik esetében a kulcs a megfelelő nevelés, tájékoztatás, oktatás és a dekriminalizáció.

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.29. 16:38:49

gereblye: törölgetni szoktam őket, mint most is, csak nem mindig csípem el ezeket az elején.

Bobby Newmark 2008.04.29. 16:51:14

Nem biztos, hogy a törlés a legjobb megoldás. Elég szép kontrasztot ad, hogy akkor végeredményében ki is a racionális, józanul gondolkodó...

OrbanseggenLorincz 2008.04.29. 16:51:21

én miota zöldülök sokkal kevesebbet piálok (esténként, alkalmasint). és olcsobban is jövök ki belőle :) és jobb is. ugyhogy grennpowa 4eva, hajrá legalizácio. multkor viszont kináltak rush-al (kicsi üveg, benne valami lötyi meg bogyo), közöltem hogy felejtsen el, de szivesen tekerek egyet :) és egyetértettünk :))

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.29. 17:03:52

a blog rendeltetésszerű fogyaszthatósága érdekében sajnos nélkülözhetetlen a trollok redszeres gyomlálása, különben vita-jelenetté töpörödünk.
mm.iit.uni-miskolc.hu/Lart/hollo/vita.html

Dr. Ötker a belvárosi orvos 2008.04.29. 17:04:19

Nem kell kitörölni ezeket az ökröket, jobb ha tudjuk, hogy milyen beteg vannak.

Drogtól komolyan lecsúszni meg az fog, akinek az elbaszott szülei elbaszottan nevelték.

Mindig is ittam és szívtam is, de valahogy sikerült mértéket tartanom, mindig tudtam mennyi az elég.

Gyerekek a gyökerek (nem De-Fens-re gondolok) sok mindent meghatároznak, egész szépen felnőttem, és egész rendes ember lett belőlem, normális szüleim vannak, ennyi.

Sajnos De-Fens, és a hasonlóak szörnyű abúzus áldozatai, frusztrált, kissebbségi komplexusos emberek, akik saját tragédiájukat, tehetetlenségüket másokra projektálják, na és borzasztóan szűklátókörűek. És ezeknek az embereknek a szülei is ilyenek, ez újra termeli önmagát.

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.29. 17:23:26

Dr. Ötker: azért kell a trollokat törölni, mert ha látják, hogy bármit lehet, ideszoknak pikpakk fejenként 10-20 névvel, aztán lesheted, mikor melyik poszthoz szólsz újra hozzá értelmesen. mint kiderült, antipass is csak viccből trollkodott, de ezeket szelektálni már tényleg nincs időm.

zala 2008.04.29. 17:27:00

DrSzöszi 2008.04.29. 16:23:25
"...nem tiltani kell őket, hanem megfelelően nevelni és szocializálni.

TÉNY. Csak mi van akkor, ha z a társadalom láthatóan képtelen erre?"

Kedves DrSzöszi, biztos vagyok benne, hogy te is úgy gondolod, hogy a nevelés és a szocializálás nem a társadalom, hanem a szülő feladata és felelőssége, azért írom le mégis, mert szerintem félreérthetően fogalmaztál.
Természetesen rengeteg rossz mintát kaphat az egyén azoktól a társaitól, akik olyan csoportok tagjai, amelyhez tartozni akar, de ezek kivédésére egy felelősségteljes és tájékozott szülő szerintem fel tudja készíteni a gyermekét. A félretájékoztatott szülőknek persze jóval nehezebb dolga lesz.

Sajtos palacsinta 2008.04.30. 08:12:45

bizony az a baj hogy ideszoknak, olyanok mint a hangyák, odadobsz eléjük valamit és rögtön odamennek hátha kaja és szétszedhetik.
De ha már év milliók alatt kifejlődött ilyen alakúra a lábunk, akkor nyugodtan feltételezhetjük, hogy az idegesítő hangyák eltiprására is jó.
Lábat fel! Gyerünk mindenki! és háromra! 3!

◄ViZion 2008.04.30. 08:27:36

Yah, sziasztok ma is...
Szerencsére ma nem vok ideges, és elmondta mindenki amit én is szoktam (melózunk, adózunk, családot nevelünk)
Megölni a füveseket jó 5let, sajna magyarország lakossága jelentősen csökkenne...
És azok nagyon nagy százaléka adófizető, ami tovább rontaná csodálatos országunk helyzetét...

Az aranylövésen ne röhögjetek, a szakértő úrnak igaza van, van füves aranylövés, csak fájdalmas a tűvel a kendert beszúrni a vénába... Viszont tutira halálos!

Több ilyen szakértői véleményt várunk, az ilyen zsenik megoldhatnák az éhező afrikaiak, és a klímaváltozás problémáját is.
:)

Paó 2008.04.30. 14:04:43

Elhunyt Albert Hoffman. 102 éves volt.
Jó dolgot ütött össze a kémikus bácsi ott a laborjában.
Respect.

ford? 2008.04.30. 18:43:25

adofizeto: de én nem akarom, hogy 30e ft ot fizettessenek senkivel mert az utcán füvet szivot. az ideális az volna, ha az adozot terméket a patikában lehetne kapni - mint a polgári békeidőkben - opiátokkal, stimulánsokkal együtt. esetleg a szuros szemü gyogyszerésznő nem adna csak a tényleg jogosultnak(nem ugy mint a jelenleg árult legális drogokat). megvalosulhatna a korhatár kontrol, használat előtti felvilágosítás(mindenki el kell hogy tudja dönteni mennyit hajlandó kockáztatni egy betépés, hétvégi buli kedvéért) és a különböző álandó szürések(hiv, hepa stb)a veszélyeztett fogyasztók számára. aztán lehetne üldözni azokat, aki korhatár alattinak árul. [ja, respect a.h.]

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.30. 19:01:59

Ja tényleg lovagnak teljesen igaza van kösz a blogot Mr. Green, meg kösz, hogy modorálsz is.

Horto 2008.05.11. 20:56:08

MR.GREEN otos a cikk:)Torolgesd csak bo"szen o"ket...
süti beállítások módosítása