Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Kendertől állt lábra a beteg

2008.05.15. 11:52 Mr. Green

Hét év után először állt saját lábára egy szklerózis multiplexes beteg, akin kenderkivonat-tablettát teszteltek. A 2000 óta kerekesszékben élő 64 éves férfi egy 12 hetes kúrán vett részt. Csak néhány hét után vett észre javulást, és amikor abbahagyta a tabletta szedését, visszaromlott az állapota. A kezelés közben viszont 10 percet is képes volt saját lábán állni. Normál körülmények között az ember szervezete által termelt kannabinoidok síkosítják az idegpályákat. Szklerózisos betegeknél ennek zavara izomgörcsöket, rohamokat, álmatlanságot, fájdalmat okoz, illetve a mozgáskoordinációt is megnehezíti vagy teljesen ellehetetleníti. A kenderben más kannabinoidok vannak, de az elmúlt évtized tapasztalatai alapján alkalmasak az emberi kannabinoidok tüneti pótlására. Amíg fel nem találják a gyógyszeradagoló nanorobotokat a szklerózisos betegek jobban járnak, ha magában fogyasztanak kendert, amit például a cseheknél, Kanadában vagy Amerika 12 államában már legálisan tehetnek meg.

61 komment

Címkék: egészség gyógyszer

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idiotapocs 2008.05.15. 12:03:27

Én jól alszok tőle.

_wood_ 2008.05.15. 12:08:44

"síkosítják az idegpályákat"

:DDDD
:DDDD!!!
- nyüssz -
:DDDD
:))))

...vagy tíz perc után végre megint kapok levegőt.
de ezt így leírni! síkosí-hí-híí-tja... :DDDD

◄ViZion 2008.05.15. 12:31:51

Hát kell-e még magyarázni hogy a kender JÓÓÓÓ!
A kender segít, gyógyít, jó kedvre derít (erre különösen nagy szüksége van kis országunknak).
És a kendeer GYÓGYÍR, jobb, mint a svédcsepp...

És sokan ezt tiltanátok meg tőlünk...?
WTF...? Noooormáááális?

Kendert mindenkinek! Most! :)

_wood_ 2008.05.15. 12:34:14

'aggyak...? :D
én már sík ideg vagyok... :))

2008.05.15. 12:46:50

síkosítja

Ó bazmeg. Mégis hogyan? A kannabinoidok odamennek az idegpályához és bekenik zsírral, hogy jobban csússzon rajtuk az ingerület? :D :D :D

Mit sikerült félrefordítani ennyire?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.15. 12:52:14

Sőt, a Függetlenségi Nyilatkozat kenderből készült papírra van vetve.
Amúgy a bácsi a képen mit csinál, tessék mondani??

_wood_ 2008.05.15. 13:00:17

vaporizátozacskót szop

phaidros 2008.05.15. 13:03:36

Cigiző,

természetesen éppen az idegpályáit síkosítja.
Követeljük természet adta jogunkat az idegpályáink síkosítására!!!!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 13:16:44

Az unokaöcsémnek meg szép kis fasza szívritmuszavra lett tőle, a mai napig Betalocon él. Jó, igaz túl mohó volt, reggel az első a pipa volt ébredés után, nem a fogkefe.
Úgyhogy ha valakinek egy erős kávétől már 0szívdobogása van, az ne szívjon, max nagyon ritkán:(

kételkendő 2008.05.15. 13:32:29

Mindenkinek erős szívdobogása lesz tőle, figyelje majd meg, aki nem hiszi...

ethan blow 2008.05.15. 13:39:09

nekem már elég régóta nincs tőle szívobogásom.

néha az jut eszembe viszont, vajon más ember lett volna belőlem, ha nem kezdek el szívni vagy 15 éve?

Joaquin 2008.05.15. 13:46:18

Sok méregből készítenek orvosságot ebből még nem kell messzemenő következtetéseket levonni... azért örülök, hogy végre rájönnek, igen, még ennek is lehet haszna ha megfelelő emberek megfelelő adagban fogyasztják.
Az más kérdés, hogy egyesek ebből egyből azt vonják le, hogy mindenki szívjon ahogy tud. Esetleg ti is szklerozis multiplexben szenvedtek? Meglepne.

Siphersh 2008.05.15. 13:52:23

Őrnagy Őrnagy júj, basszus. Ezt a következtetést abból vontad le, hogy füvezett, és hogy szívritmuszavara van?

A marihuána fajtától, dózistól és toleranciától függően megnövelheti a pulzust. Max. kábé olyan, mint felszaladni egy emeletnyi lépcsőn.

Nem kell dohányozni, mert a dohányzás szűkíti az ereket, nem kell kávézni, mert az is emeli a vérnyomást, és az sem árt, ha rendszeresen mozog az ember. És akkor nem lesz probléma felszaladni egy kör lépcsőn.

Siphersh 2008.05.15. 13:57:03

Joaquin, a marihuána spec. nem méreg.

És a történelem egészét tekintve az emberiség elsőszámú és legsokoldalúbb gyógynövénye.

Az, hogy nem mindegy, hogyan használja az ember, az mindenre igaz, kivétel nélkül.

De ebből illogikus lenne azt a következtetést levonni, hogy a sclerosis multiplex betegeken kívül senki ne füvezzen.

átlátó 2008.05.15. 14:13:12

A didi kőkemény,
A didi hófehér,
A didi cuppanós,
A didi jó,jó jó!

A fű se rossz na. Mert én átlátok már szitán,pinán...

56.hope.road 2008.05.15. 14:21:28

"kételkendő 2008.05.15. 13:32:29
Mindenkinek erős szívdobogása lesz tőle, figyelje majd meg, aki nem hiszi..."
Ja, főképp, ha elfogy.

Carl Lazlo, Esq. 2008.05.15. 14:27:03

Most jutott eszembe, hogy 14 éves koromban voltam a sulinkban egy drogprevenciós előadás. Amire emlékszem:
-A csaj mesélt egy drgosról, aki már a kávét is intravénásan küldte. (Hehe persze.)
-Ha idegen ad egy bélyeget ne fogd meg mert az LSD a bőrön keresztül is felszívódik és meghalsz. (Hehe.)
-Drogozni rossz.

Pelthar 2008.05.15. 14:29:50

Joaquin, szvsz részben igazad van (főleg a mérték kérdésében), ugyanakkor szerintem nem ez a hír lényege, hanem az, hogy végre leválasszuk a Cannabist a keményebb drogok mellől. Erősen kétlem, hogy speed-del, kokainnal, heroinnal betegségeket lehetne gyógyítani, pontosabban szólva, megérné a kockázatot a rendszeres használatuk.

Nekem migrénem van, átlagosan havonta egyszer három napig elég cefetül vagyok tőle, olyankor mindig jól jött egy-két cigi, a másik pedig, hogy most épp egy ronda megfázással küzdök, menni is alig bírtam tegnap az izületi fájdalmaktól és a fejfájástól, és nagyon jót tett, hogy a haverom áthozott egy kis füvet - simán tudtam tenni-venni utána, plusz az étvágyam is visszatért. Milyen marha jó, hogy ettől én is, és a haverom is bűnözők vagyunk, pedig pont az volt a lényeg, hogy tudjak kicsit dolgozni is délután...

Ha helyén kezelnék a marijuanát, és nem sorolnák be a drogok közé, akkor nagyon rövid idő alatt megdőlne, eltűnne a kapudrog-elmélet, hivatalosan ugyan jelentősen megnőne a fűhasználók száma (ténylegesen nem lenne nagy változás, a kamaszok hajnalkamag, ragasztó, meg öngyújtógáz helyett inkább ezt szívnák a bulikon, esetleg nem innák magukat saturészegre minden héten), ám szinte semmit nem változna a keménydrogokkal élők száma.

Carl Lazlo, Esq. 2008.05.15. 14:42:02

Pelthar 2008.05.15. 14:29:50

A heroin eredetileg a Bayer gyógyszergyár terméke volt. Fájdalomcsillapítonként és nyugtatóként használták. Jelenleg is sok opiátszármazékot használnak ilyen célra. A kokanint pedig helyi érzéstelenítőként használták. Ja, és az anfetaminszármazékokat pedig a súlyproblémák megoldására. Csak a korrekt tájékoztatás végett.

SzigMa 2008.05.15. 14:48:32

Húha, a sztrichnin meg kis dózisban hashajtó és stimuláns. Mindenki nyomja!!!

◄ViZion 2008.05.15. 14:54:27

Cigiző:
A bácsi vaporizált (a cannabis virágzatból a hatóanyag kipárolog, összegyűjtik, és nincs káros anyag csak a tiszta THC amit beszív).

Őrnagy Őrnagy:
Akkor ne is SEXeljen, meert az az igazi szívritmuszavarkeltőtevékenységbakker!

Nemrég volt a TV-ben (talán Discoveryn), h afrikai törzseknél napi szinten használnak halucinogéneket, és pl. beavatás része. Nálunk a sámánok óta használják, Peruban napi szinten mindenki user...
A sok szemétaljasdrogosgyilkosok... Ez a drogtéma olyan, mint a qrvák: mindíg volt, van most is, és lesz is. Lehet adóztatni, szabályozni. Lehet megvetni, tiltani (és közben dugni a haver nőjét, és piálni) kántálva a "sokdrogosöljükmegőketmertROSSZak" szöveget...

Dugjátok homokba a fejeteket, és kennyetek a fűre mindent, hátha jobban alszotok. Attól, h tilos még megveszi a gyerek, és ki tudja, h mit kap, és a pénze hova kerül...

◄ViZion 2008.05.15. 14:57:08

Pelthar:
"kamaszok hajnalkamag, ragasztó, meg öngyújtógáz helyett inkább ezt szívnák a bulikon"

Na ezért már megérné legalizálni.
Aki látott már sebbenzines vagy nitrós csávót, az tudja, h még a napi liter tömény szesz is áldás ehhez képest.

Alfonzhal 2008.05.15. 15:12:20

nemtom én szívok mint gépágyu azt hülye is vok tölle rendesen imádom nagyonjó !4ű

◄ViZion 2008.05.15. 15:30:37

fiatalnyugdijas:
-sg- az indexen már bannolt téged, itt se feszítsd a húrt...
Követelem az ilyen fattyúk bannolását, törlését, és sárba tiprását, vagy ma nem szívok!!!

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.15. 15:39:31

Ez legalább akkora hülyeség, mint hogy a kendertől lett öngyilok. Ájánlommagamat. :P

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.15. 15:41:16

Bulgakov - ezen én is morfondírozom néha, mi lett volna ha - és nagyjából másfél évtizede! aztán mindig az jön ki, hogy ezt így írták meg, ennyi.
;)
VAporizál? Az milyen? Tiiisztáááán??? Én is akarom! Írja le valaki, mi kell hozzá, pls!

AP (törölt) 2008.05.15. 15:44:49

Minden posztnak az a vége, hogy lígalájzit?
Uncsi.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.15. 15:45:56

Carl Lazlo, Esq. 2008.05.15. 14:42:02
A heroint fogyasztó-szerként használták, amíg rá nem jöttek, hogy addikt. A kokaint meg ma is használják szemészeten, orr-fül-gégészeten, mert nyálkahártyát remekül érzéketlenít.
Azért utána nézhetnél, mielőtt osztod az észt. A drogosok meg tényleg gázosak, de ez a blog a kenderről szól!

hwang 2008.05.15. 15:48:09

carl lazlo

"-Ha idegen ad egy bélyeget ne fogd meg mert az LSD a bőrön keresztül is felszívódik és meghalsz."

hú vazze...már értem, hogy miért verték meg a postás ismerősömet egy iskola előtt...

Bobby Newmark 2008.05.15. 15:49:41

Skulo, azt mondjuk épp elég régóta tudják, hogy sclerosis multiplex-es betegekre jó hatással van. Emellett gyógyítja a zöldhályogot, meg bizonyos bélrendszeri megbetegedésekben szenvedőknek is jót tesz.

De asszem nagyrészt nem ezért szívják...

Carl Lazlo, Esq. 2008.05.15. 15:54:24

Cigiző
en.wikipedia.org/wiki/Heroin

"From 1898 through to 1910 heroin was marketed as a non-addictive morphine substitute and cough medicine for children."

Fogyasztószer aha.

Biztos van ahol használják még a kokaint érzéstelenítésre, de én még nem találkoztam vele.

Ja, és okostojás olvasd el az előző kommentet és talán rájössz miért irtam.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.15. 15:58:37

Bobby - persz hogy nem: Finom!!!
;)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 16:42:41

Az a baj, hogy most már mindig ritmuszavara van, és úgy kezdődött, hogy szívás után fájt a mellkasa egy óráig, majd egy napig, majd mindig.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 16:54:57

Én nem azt mondom, hogy ne füvezzen aki akar, csak van kockázat.
Neki valószínűleg lett volna ritmuszavara különben is, csak jóval később.
gyengébb a szíve, nem bírja az olyan terhelést, amit nem fizikai aktivitás vált ki. 100emberből2 ilyen. Ők ne füvezzenek, ne kávézzanak, stb. Ezt akartam mondani, nem bántani a szent gazotokat.

Siphersh 2008.05.15. 17:15:23

Igen, előfordulnak olyan esetek, hogy mellkasi fájdalmai vannak az embernek a füvezéstől. Ugyanez elmondható a futásról és más fizikai megeröltetésről. Laikus körbekattingatás alapján az ilyen tünetek valamilyen keringési problémára utalnak, és gyakran a szív vérellátási problémájához van köze. Ha az embernek mellkasi fájdalmai vannak, akkor menjen el orvoshoz. És főleg ne dohányozzon. Ha például azt mondanád, hogy az unokaöcséd dohányzott a betegsége előtt, akkor biztos azt mondanám, hogy okolni inkább azt lehetne, a marihuána meg segíthet az öndiagnosztizálásban, és aztán meg el lehet menni orvoshoz.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.05.15. 18:05:15

Egy szklerózis multiplexben szenvedő bácsi marihuánát szívott, és tíz percre fel tudott állni. Egy rákos bácsi viszont nem szívott marihuánát, és másnap meghalt!

Legalizáld a kannabiszt, és küldd ezt tovább tíz embernek!

Ezt a körlevelet megkapta egy politikus, és nem legalizálta a marihuánát. Másnap elvesztette a választást, leesett a farka, és elütötte egy tehervonat!

Ezzel szemben egy mexikói férfi megkapta, és 12 órán belül legalizálta a marihuánát a tágabb családjában, és tovább is küldte ezt tíz rokonának. Egy hónap alatt meggazdagodott belőle!

Legalizáld a marihuánát, és küldd tovább tíz másik embernek 12 órán belül! Különben nagyon rosszul jársz!

Xezs 2008.05.15. 18:22:01

Ezt a hírt tényként kezelni balgaság. Lehet hogy valaki elfingotta magát, és csinált egy műcikket (á la Blikk). De ha még igaz is, nevetséges, hogy a sok zöldfejű bölcsész egyből krákog, hogy "ligalájziiiiiiiiiiiit" mintha a cikk arról szólna, hogy a napi szintű szívás egészséges (megsúgom nem az, legfőképp a léleknek nem).

Vi Z: Igen, előfordulhat hogy Afrikában és Peruban napi szinten használják. De meg is lehet nézni, hogy ők hol tartanak, félbódult állapotban rohangálnak körbe-körbe valami idétlen monoton zenére, aztán meg várják az Unescot. A szellemi képességeiket már nem is merem még megbecsülni sem.

oldman 2008.05.15. 18:50:52

Igaz, én 2-3 éven át rendszeresen füveztem. A főiskolát nem tudtam befejezni, csak miután halasztottam pár évet, és kitisztult a fejem. Nagyon sok régi barátomat elvesztettem eközben, a füves kapcsolatok pedig nem bizonyúltak kitartó barátságoknak. Annak ellenére, hogy legalább 50 ember tőlem kapta az első spanglit, és igazán meggyőzően tudtam érvelni a dolog mellett, ma már vagy 5 éve nem szívtam semmit, és nagyon jól vagyok! Kezdetben nehéz volt leküzdeni azt az akaratgyengeséget, ami a drogozás hatására kialakult nálam.

Persze, legyen a fű legális, hiszen a lázadó korszakomban minden érdekelt, ami illegális...pont ettől volt érdekes a fű is. Hagyjuk az illúziót, hogy irányítani tudnánk az emberi lelket...de beszéljünk róla őszintén. Nekem ez hiányzott, hogy mindenki vagy nagyon útálta, vagy nagyon szerette, de senki sem adott reális képet. Jó társaságban nem bűn szerintem körbeadni egy spanglit, de rákattanni kifejezetten káros...

Végül megjegyezném, hogy a drogosok nem rossz emberek, legtöbb keres valami többet az életben. És ez jó, mert aki keres, az talál! Csak éljék túl a droggal való találkozásukat, és tudjanak továbblépni!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 22:37:25

Ti is pont olyanok vagytok, mint azok a köcsögök, akik ellenetek szoktak tüntetni síppal, dobbal. Nem tudjátok elviselni a másságot, a mást véleményt.

Unokaöcsém 2 évig masszívan füvezett, és még a fájásokkal is legalább 2 hónap kellett mire leállt.

A fűtől lett beteg, nem vitás a dolog.
Egy bizots: tuti, hogy nem gyógyszer, és káros. Nem kéne beadni, hogy nem.

Siphersh 2008.05.16. 01:55:40

Ezt nekem mondod, Őrnagy Őrnagy?

Az igaz, hogy az alapján, amit elmondtál, én szkeptikus vagyok ezzel a "nem vitás" ok-okozat dologgal kapcsolatban, mert nem derül ki, hogy mi alapján vontad le ezt a következtetést.

De ez az utolsó mondatod nem egy kategória az én szkepticizmusommal, és nettó valótlanság. A marihuána egy sokoldalúan hatékony gyógynövény, és akárhogy súlyozzuk is a lehetséges mellékhatásait, a receptre és recept nélkül kapható gyógyszerek közül tuti, hogy nem lóg ki veszélyesség tekintetében.

Lehet, hogy elfogult vagyok, mert túl sok emberről tudok, akiknek nagyon pozitív hatással volt az életükben a marihuána, de az alapján, amit olvastam a téma szakirodalmából, én spec. azt mondanám, hogy a hatékonyságához képest kifejezetten egy biztonságos gyógynövény.

Azt, hogy mennyire jó ötlet füvezni, mindenki állapítsa meg a saját esze alapján, de amit "mi" szeretnénk, az az, hogy hagyják abba a füvesek karhatalmi üldözését, és vonják szabályozás alá a marihuána forgalmazását. Azt meg, hogy orvosi szempontból kinek ajánlott a füvezés, bízzuk az orvosokra. Ahol gyógyászati célból legális a marihuána, ott sem minden orvos írja fel, mert mindenhol vannak előítéletes emberek. De legalább módjukban áll marihuánát javasolni, ha orvosilag indokoltnak tartják. És sok orvos meg is teszi.

◄ViZion 2008.05.16. 10:23:03

Ok, nem mondom, h nem veszélytelen, de ezer más dolog is az, vagy veszélyesebb, ha nem ésszel (mértékkel) csinálják... Pia, gyógyszer, együtt a kettő, a táplálékkiegészítők egy része, a szteroidok...
És ezek nagy része legális.
Én nem akarok vevőket, támogatókat, barátokat vagy ellenségeket, csak olyan jogokat, amiket pl. az alkohol élvez. Hogy egy átdolgozott nap után a kertemben (nem a buszon, a suli előtt, vagy az újszülött osztályon) elszívhassak 1 cigit, amit előtte nem a pult alól, hanem rendesen, zárjegyesen megvettem, és tudom, h mi van a cigiben. Ennyi. Aki nem akar szívni, az úgyse'fog, aki user, az meg fog. Ez tény. Sajnos mindkét oldalon vannak csúsztatások, aláírom. Ennek is az lehet az oka, h emberek vagyunk, mint bárki más.
A vége mindíg az, h legalizálás egy win-win üzlet, ami erősen megfontolandó.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.16. 10:42:13

Tuti, hogy attól van, orvosilag igazolt, de ismerni kéne a teljes sztorit, most nem bontom ki. Nem hiszitek el, mert nem is akarjátok. De nem azt akarom kihozni, hogy a fű halálos, hanem, hogy okozhat ilyet is. És ha belegondoltok, érthető, elvégre igencsak dolgoztatja a ketyegőt. Ezt kéne felfogni. Kockázat.
Tőlem meg küzdhettek, most nem ez a legnagyobb gondja az országnak. Idővel kinövitek ezt is, gyerek lesz, lakáshitel, stb, nem ez lesz a legfontosabb az életben.
Egy biztos, azért ne csukjanak le senkit, mert füvezik, vagy mert otthon van pár tő. De aki árulja...
Különben van még egy ismerős, aki szintén ritmuszavart "kapott" a szívástól, ő egy lány.

◄ViZion 2008.05.16. 11:24:02

Őrnagy Őrnagy:
"Idővel kinövitek ezt is, gyerek lesz, lakáshitel, stb, nem ez lesz a legfontosabb az életben."

Gyerek van, lakáshitel van...
És van állásom, fizetek adót, szeretem a családom.
Elhiszem, h a fű előhozta a betegséget, szerintem egy asztmára hajlamos embernek se lenne szerencsés szívni. Igazad van-részben.

Attól, hogy munka után nem sört iszok, még ugyan olyan vok, mint mások. "Ezt kéne felfogni."

Siphersh 2008.05.16. 12:43:41

Asztmára is jó, csak szólok.

Pelthar 2008.05.16. 12:58:53

Carl, és a herointól, kokaintól meggyógyultak a betegek? A cikk gyógyulásról beszél, te meg szedálással jössz, szvsz elég messze van a kettő egymástól. A plusz infoért azért köszi, csak ennek nincs köze ahhoz, amit írtam.

Őrnagy, mondjál egy olyan gyógyszert, aminek kevesebb halálos mellékhatása lehet, mint a fűnek. De inkább ne mondj egyet se, sztem a kérdésemben ott a válasz. Esetleg bővítsd ki a sort bizonyos élelmiszerekkel, vagy akár magával a gyermeknemzési cél nélkül végzett szex-szel. Az is eléggé megdolgoztatja a ketyegőt, és szvsz többen is haltak már bele a lepedőakrobatikába, pedig annak sincs más célja, csak az örömszerzés. Tiltsuk be azt is!!!

Mindfield 2008.05.16. 15:44:05

oldman 2008.05.15. 18:50:52:

Esetleg a kiskutyádat nem a fű ölte meg?

RoyRules 2008.05.16. 16:21:25



Elmondom hogy az úgynevezett gyógyszerektől sem gyógyul az ember, hanem a tüneteket kezelik. Semmi a világon nem képes gyógyítani csak az emberi szervezet önmagát. Ezt minden orvos az eskütételkor már pontosan tudja. Ha ezt a szervezetet képesek vagyunk a megfelelő időben a megfelelő anyaggal megtámogatni, akkor segíthetünk az öngyógyító mechanizmust felgyorsítani.Ami a fűtől eredeztethető haláleseteket illeti, szerintem naponta több ember hal meg abban hogy fejére esik egy meteorit mint aki füvet használ.

Siphersh 2008.05.16. 16:29:00

Alapjában véve igazad van, RoyRules, de azért például a marihuána rák-ellenes hatása nem tudható be teljes mértékben a szervezet öngyógyító képességének. Vannak ugyanis in vitro kísérletek is, ahol nincsen ember, csak egy szövetminta van.

www.safeaccess.ca/research/cancer.htm

pazola 2008.05.16. 21:49:24

Pok :DDD

A tobbiekkel meg egyet ertek. Zomeben pro es kontra is.

oldman 2008.05.17. 10:56:41

Mindenki nagyon érdekes, tudományos érveket sorakoztat fel, de én próbáltam az életről, a gyakorlatról írni, nem az elméletről. A gyakorlat pedig az, hogy a középiskolás korosztály, de a főiskolások is teljes zavarban élnek, és fogalmuk sincs, hogy hogyan kell dolgokat mértékkel, okosan csinálni...

Ha pl bogyókat lehetne kapni a boltban THC tartalommal, akkor a srácok suliba menet tutira bekapkodnának párat, és nem azért, mert betegek...:) ez persze rossz teljesítményhez vezetne, és továbbtanulási esélyeiket csökkentenék...ez a gyakorlat, és nem az, hogy vajon milyen mellékhatásai lennének a dolognak a betegekre nézve.

Ilyen értelemben a törvényi tiltás lehet hasznos, hiszen azt a mértéket kényszeríti ki, amit a fiatalok képtelenek meghatározni önmaguknak, azaz nehezen jutsz hozzá, és veszélyes...az igazán elvetemültekre nézve nem ad korlátokat, de ők a kisebbség. (egyenlőre:)

Mint említettem, én az igazán elvetemültekhez tartoztam, és annak ellenére, hogy a rendszer ellen lázadtam, a rendszer szolgájává lettem majdnem, hiszen szétszívott idiótaként féltem, paráztam, és egyik napról a másikra éltem...egyszóval kiszolgáltatott voltam. ezt csinálja a drog, még a fű is. Betömi a szád, és azt mondja, maradj kussban, ne gondolkodj, elég neked hogy szédülsz, és ha fel is emeled a hangod valamivel kapcsolatban, az legyen a drogok legalizálása, és ne a rendszer romlottsága...

hwang 2008.05.17. 12:11:20

"Ilyen értelemben a törvényi tiltás lehet hasznos, hiszen azt a mértéket kényszeríti ki, amit a fiatalok képtelenek meghatározni önmaguknak, azaz nehezen jutsz hozzá, és veszélyes"

aha érelek...a tiltás mértéke a 0...ami pedig rohadtul nem reális mérték... :)) és az, hogy veszélyesebbé teszik a dolgot(merthogy nem lett nehezebb hozzájutni) azzal pedig csak a problémákat fokozzák...

"Mint említettem, én az igazán elvetemültekhez tartoztam, "

sajnállak...

"hiszen szétszívott idiótaként féltem, paráztam, és egyik napról a másikra éltem...egyszóval kiszolgáltatott voltam. ezt csinálja a drog, még a fű is."

nem kérlek szépen..ezt a tiltás csinálja...ha nincs tiltva...nincs para...az meg, hgoy egyik napról a másikra éltél, azt nem a drog csinálta, hanem te...

"Betömi a szád, és azt mondja, maradj kussban, ne gondolkodj, elég neked hogy szédülsz, és ha fel is emeled a hangod valamivel kapcsolatban, az legyen a drogok legalizálása, és ne a rendszer romlottsága..."

ekkora baromságot...kicsit gondold át újra...a drogok lüldözése, pont a rendszer romlottságát mutatja...

baliquez 2008.05.17. 13:01:43

hwang legalább törekedhetnél arra hogy helyesen írj, kész hányinger a tömeges félregépelésed, méltó lenyomata az igénytelenségednek.

"ha nincs tiltva...nincs para..."
bármilyen munkahelyen (majd ha egyszer dolgozni fogsz) akadhat egy rosszakaród -> elbuksz egy drogtesztet és kivágnak mint macskát szarni. Aztán mikor gyűlnek a számlák és egyre nő az adósságod akkor mondjad hogy nincs para te felelőtlen seggfej.

Biztos nagyon jó dolog szívni, csak marhára nem éri meg, normális, felelősen gondolkodó ember nem hagy szándékosan támadási felületet az életében, pláne magaslabdát. Papagáj-népség vagytok, csak nem azt rikoltozzátok hogy gyurikavagyok hanem azt hogy ligalájzit. Különbség nulla.

Joaquin 2008.05.17. 13:34:55

Őrnagy: nekem is szívritmuszavarom lett a szívástól (5 évig csináltam), de pl egy barátomnak is, aki viszont soha nem szívott. A stressz is öl. Azért inkább ne szívjatok, abból nem lehet gond.

oldman 2008.05.15. 18:50:52
Nagyjából ugyanez az én sztorim is.

Siphersh 2008.05.17. 13:45:58

Joaquin, miből gondolod, hogy a füvezéstől lett szívritmuszavarod? És az illető barátodnak mitől lett? Miért pont a stressztől? Nem választhatnál tetszőlegesen akármi mást, amire ráfoghatod, hogy attól lett?

www.salem-news.com/articles/april052008/doc_hearts_4-5-08.php

ri_porter 2008.05.17. 14:05:34

15 ev deltol (keles) hajnalig tarto folyamatos szivas utan, tobb mint 10 kg hasis es fu elfustolese utan egyszer csak nekem is szivritmuszavaraim lettek! DE NEM A FUTOL BAKKER! Hanem, mert nem barom kitalaltam egy evtizednyi punnyadas utan, hogy felerositem magam es ezerrel szethajtottam mgamam kerekparon es az addigra legyengult szivem megsinylette az eljrast. Nem kell utana raalni a kemiai drogokra amit a rokondo szed sima Q10 rendbe hozta a szivem ket het alatt, aztan szivtam tovabb par honapot minden gond nelkul es utana lassan fokozatosan kezdtem ujra a sportot, de ket het utan mar 10 kmt fuottam igy is. Most induln fogok a maratonon. Szoval nem keverd a szezont a fazonnal. A mariskanal es a hasisnal nincs aldasosabb szer a foldon... Azota nem allandoan almodom es felszinesen alszom amiota nem szivok, 15 ev utan feladtam a szenvedelyem. Semmivel nem tartalmasabb az eletem, csak unalmas ilyen bargyu es sekelyes vilagba belebamulni nem beszivva. Nem tudok nevetni a kiabrandito valosagon. Jozanul ugy erzem magam mint egy bedrogozott zombi a sok tudattalan lelek izgaga tomegeben. Kender ruhaban jarok es kender papirra irok, es leszarom a gyogyszer lobbit akik mindent elkovetnek a tiltas fenntartasaert, hogy megakadalyozzak JoIsten legnemesebb antidepresszananak elterjedeset, hogy ne az ok kemikalis merguktol legyenek fuggok az emberek hanem egy termesztes otthon is eloallithato novenytol lennenek sokkal boldogabbak. Amen.

oldman 2008.05.17. 14:55:55

ri_porter 2008.05.17. 14:05:34

Szerintem a te érvelésed pont alátámasztja a fű ellenzőit, hiszen elhitted, hogy fű nélkül nem kerek a világ. Igenis van rengeteg dolog az életben, ami boldoggá tesz, csak amennyiben a fű irányít, ezeket nem veszed észre, ami a legrosszabb, hogy az akaraterő leépülése nyomán valóban elérhetetlenné válik sokminden...a 15 év punnyadás ebből adódik. És az is igaz, hogy a szervezetünk különbözőképpen reagál a káros anyagokra...valaki jobban bírja, ez genetika, szerencsés vagy, hogy még tudsz futni.

"hogy megakadalyozzak JoIsten legnemesebb antidepresszananak elterjedeset"
A Jóisten nem teremtett depressziót, és ezért nem teremtett antidepresszánst sem, ez a mi találmányunk, mindkettő sajnos.

drc (törölt) 2008.05.18. 05:17:20

nem kell csúsztatni.

A mindenapi szívás rossz. Az évtizednyi punnyadás abból adódik, nem az alkalmi fogyasztásból.

Mértéktelen mennyiségben minden árt, még a legjobb dolgok is.

2013.05.29. 22:34:01

"Fogyasztása 40 felett elengedhetetlen

Megítélése szerint a kannabisz étkezési felhasználása ( napi 250-500 mg kannabinoid sav fogyasztása) 40 éven felül elengedhetetlen lenne mindenki számára. A nagy dózisú, nem pszichoaktív kannabisz étkezési célokra való felhasználására vonatkoztatva előadásokat tartott a “Cannabis Therapeutics” konferencián Rhode Island-on 2010 áprilisában, a bonni egyetemen 2010 júniusában, a Hebrew University of Jerusalem-en 2010 novemberében, és a nemzetközi kannabinoid kutatói konferencián Chicagóban 2011 júliusában."

naturahirek.hu/egy-orvos-feljegyzesei-aki-feleseget-kannabisszal-gyogyitotta-meg/
süti beállítások módosítása