Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Az emberi bőr is "drogozik"

2008.07.03. 17:55 Mr. Green

Magyarnémetangol az a legfrissebb kutatási eredmény, ami megállapította, hogy a fűben lévő THC rokonai, az emberi test által termelt endokannabinoidok felelnek a bőr egészségéért. Bíró Tamás vezető kutató szerint az előzetes tesztek azt mutatják, hogy új kenőcs alapú bőrgyógyszereket is kifejleszthetnek általánosabb bőrbetegségek kezelésére. A kutatásban emberi faggyúmirigytenyészeteket kezeltek különböző koncentrációjú endokannabinoidoldattal, majd összehasonlították a zsírtermelést, a sejtek élettartamát és a génállomány változását egy csapat normál sejtével. Az eredmény: az ember hasonlít a kenderre. A növény a THC-koncentráció növekedésével védekezik a kórok és a káros sugarak ellen (UV-B), mint ahogy az ember bőre erősödött az endokannabinoidoktól.

Tavaly egy izraelinémetolaszsvájciamerikai kutatócsoport jutott körülbelül tökugyanilyen eredményre, bár ők az allergia alternatív gyógymódját keresték. A THC-vel kezelt, azaz befüvezett egerek esetében nagyságrendekkel alacsonyabb volt az allergiás reakció, mint a sima egereknél. Van, aki tapasztalt már hasonlót? A füst mondjuk irritálja a nyálkahártyát, de füstmentes formában beválhat a csodaszer.

75 komment

Címkék: tudomány egészség gyógyszer

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.03. 18:45:48

"Az eredmény: az ember hasonlít a kenderre."

Jó kis dzsangát szívhattál drogoskám. Egyéb hallucinációk?

Siphersh 2008.07.03. 18:49:53

Szerintem szintetizáljátok és szabadalmaztassátok!

Genyaládák.

Kusztó kapitány 2008.07.03. 19:31:40

aki a kendertől hallucinál, az meg is érdemli. de még inkább az, aki azt hiszi, hogy a kendertől hallucinálni lehet.
nem drogmentes maratonon kell beszerezni az infót a "kábítószerekről" kedves imperial. ha vmit nem ismersz akkor..

lápi lidérc 2008.07.03. 19:57:17

Kusztó kapitány 2008.07.03. 19:31:40
Pedig bizony lehet. Gondold át, mik készülnek kenderből.

"Az eredmény: az ember hasonlít a kenderre."
Ekkora faszságot... Persze, annyiban hogy elektronokból, protonokból és neutronokból épül fel.

Ixos 2008.07.03. 19:58:39

imperial: gratulálok, fő az objektivitás és a hozzáértés :D

2008.07.03. 20:03:06

Anyádank graulálj drogos féreg, amiért képes volt megszülni.

A haverom nem mert lemenni a metróba egy elszívott dzsanga vég miatt, utána következő nap meg nem mert enni, mert mozogni látta az ételt. Aztán szerencsére leszokott a fűről.

Úgyhogy az összes hazudós drogos geci bassza teherbe a drogos kurva anyját. Még hogy nem lehet a fűtől hallucinálni...

hwang 2008.07.03. 20:11:59

imperial

mintha kicsit izgatot lennél... :))
mi van? elvonási tüneteid vannak?

egyébként képes vagy normális kommentek írására is?

pörgekalap 2008.07.03. 20:12:12

hahó, izraelinémetolaszsvájciamerikai kutatócsoport! Lehetnék egér?

bergeroth 2008.07.03. 20:18:55

Csak mosolygok amikor a sok hozzáértő írásait olvasgatom. Ennyi kretén barmot egy rakáson, te jó ég . :D

bergeroth 2008.07.03. 20:22:07

Siphersh, de főleg Imperial az élen. Dilettánsok.

bergeroth 2008.07.03. 20:25:03

"Anyádank graulálj drogos féreg, amiért képes volt megszülni.

A haverom nem mert lemenni a metróba egy elszívott dzsanga vég miatt, utána következő nap meg nem mert enni, mert mozogni látta az ételt. Aztán szerencsére leszokott a fűről.

Úgyhogy az összes hazudós drogos geci bassza teherbe a drogos kurva anyját. Még hogy nem lehet a fűtől hallucinálni..."

Ezzel így kb. a szegénységi bizonyítványodat ki is állítottad. Sajnos vannak még olyanok, akik képtelenek a normális hangnem legalsó határát is megütni. Szomorú.
Haverodnak meg mondd meg hogy ne keverje a füvet LSD-vel, egy jointvégtől te soha az életbe nem fogod azt látni hogy mozog az étel. Főleg nem másnap. Úgyhogy nem kell a szar duma kissrác, menjél csicsikálni, holnap suli.

Blogger Géza 2008.07.03. 20:27:10

Aki olyan hülye, hogy azt sem tudja, hogy a cannabistól hallucinálni lehet (bár a vízió a latinkodók kevéért pontosabb lenne), az minek ír ide?

kovacsferenc123123 2008.07.03. 20:28:40

ott csúszik félre a legtöbb füves, hogy a szórakozás céljából való tépést összemossa a fű hatóanyagának orvosi célú felhasználásával. ez a cikk is ennyi.

bergeroth 2008.07.03. 20:31:17

Jah, és mi az hogy elszívott egy jointvéget, aztán meg sikerült leszoknia? Egy jointvégtől rászokott? Hallod kisfiú, neked lövésed nincs hogy miről beszélsz.
Na de nem akarlak fel tartani, holnap suliban remélhetőleg a helyesírásra is megtanítanak majd.

legyenhived 2008.07.03. 20:35:02

imperial, ha ez előbbit komolyan gondoltad, akkor:
- te egy buta fasz vagy:-DDD
- haverod beiratkozhatna valami színjátszó tagozatra

különben sem értem, hogy minek nézegetsz te kenderes oldalakat, ha egyszer ennyire gyűlölöd a drogokat/drogosokat. ha csak azért, hogy tudj valakivel vitatkozni, akkor teljesen fölösleges, ugyanis ahhoz, hogy vitatkozni tudj, kéne, hogy érts a témához...

OrbanseggenLorincz 2008.07.03. 20:37:42

nemtom, de miota vége a vizsgáknak és jobban ráérek esténként, valahogy csökkent az allergiám. namosthogyisvanez? (müködik megsugom) :D

Blogger Géza 2008.07.03. 20:51:08

Bergeroth, a helyesírást a helyedben tényleg nem hoztam volna fel, ugyanis kb. minden második vessző hiányzik a mondataidból. Hiába, a drogosok önértékelése gyakran kórosan eltér a helyesől. Ezt hiába kompenzálod mások lebarmozásával és hasonlókkal. Aki meg imperialt tartja hülyének, üsse be a keresőbe, hogy "cannabis + halluciánió", aztán olvasgasson. Attól, hogy valamiről még nem hallottatok vagy személyesen nem éltétek át, attól az még létezik, beszűkült agyú drogoskák.

hwang 2008.07.03. 20:57:21

Blogger Géza

hidd el imperiallal nem az a baj, hogy hallucinál a fűtől...

és veled se..."drogoska"

vydámbarak 2008.07.03. 21:05:29

Inkább különös kiterjesztett érzékelésnek nevezném a füves állapotot,-de semmiképp sem hallucinációnak.

bergeroth 2008.07.03. 21:32:28

"Bergeroth, a helyesírást a helyedben tényleg nem hoztam volna fel, ugyanis kb. minden második vessző hiányzik a mondataidból."
Azt én sem hoztam volna fel a helyedben, mivel kisbetűvel van írva a név.

Viszont. Ha szerinted ez a normális hangnem, akkor neked is csak gratulálni tudok. Így látatlanba is.

"Anyádank graulálj drogos féreg, amiért képes volt megszülni.

A haverom nem mert lemenni a metróba egy elszívott dzsanga vég miatt, utána következő nap meg nem mert enni, mert mozogni látta az ételt. Aztán szerencsére leszokott a fűről.

Úgyhogy az összes hazudós drogos geci bassza teherbe a drogos kurva anyját. Még hogy nem lehet a fűtől hallucinálni..."

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.07.03. 21:48:03

Már látom előre hogy a kollégiumokban papírba csavarják azt aki legelőszőr elaszik. :)

2008.07.03. 22:08:34

Az ember és a patkány génállománya 90%-ban megegyezik.

Tanulság: patkányt láttam álmomban?

iimperial 2008.07.03. 22:45:41

"Attól, hogy valamiről még nem hallottatok vagy személyesen nem éltétek át, attól az még létezik, beszűkült agyú drogoskák."

Drogosoknak hiába érvelsz, mert beszívva "kitágul" a tudatuk és egydül ők látják az "igazságot". Pont úgy, mint egy másik szerencsétlen haverom, aki egy hónapja állt le a fűvel és már rájött, hogy nem azért hagyta ott hetente a munkahelyeit, mert nem voltak elég kreatívak neki, hanem mert egyszerűen hülye volt a "vicces cigitől".

Ixos 2008.07.03. 22:51:50

hat ha a haverod a munkahelyen szivott, ahelyett hogy dolgozott volna, akkor meg is erdemli hogy rettegjen a metroba

ZioN 2008.07.03. 22:53:26

Én sem találkoztam még hallucinációval,amit a fűszívás hozott volna létre.Viszont van egy haverom aki az alsópincéből rohant fel hogy üldözi a Godzilla,aztán mikor megnéztük csak egy gyík volt.
Nekem még csak autóvezetés közben 20+ óra után sikerült hallucinálni.

bergeroth 2008.07.03. 23:00:09

"Pont úgy, mint egy másik szerencsétlen haverom, aki egy hónapja állt le a fűvel és már rájött, hogy nem azért hagyta ott hetente a munkahelyeit, mert nem voltak elég kreatívak neki, hanem mert egyszerűen hülye volt a "vicces cigitől"."

Érdekes hogy te mindig csak a haverjaiddal dobálózol. Te személyesen tudod egyáltalán mi az a fű?
(Itt most nem az orron át felszívható fecskendős változatra gondolok.)

Nubeknál a pont. Aki olyan hülye hogy melóban szív, az meg is érdemli.

bergeroth 2008.07.03. 23:10:48

Mellesleg a 2 "ii" betüs nicked a másik egyéniséged skizofrénkám? :)

FlybyWire 2008.07.04. 00:27:37

Jaj, de nagy a sötétség :( itt is.
Úgy látom, a nagyhangú beszólóknak csörgött a pizsi... pedig most nyári szünet van, nem? Vagy apu letiltott a gépről pár embert?:)

IIIImperial nickű növénytől kérdeném: szerinted az alkohol egész pontosan mitől "jobb" drog, mint a cannabis. Leírnád? Olyan haverod nincs, aki szesztől vízionált netán? Vagy emiatt vesztette el a melóját?
Kicsikém, tegyél mán egy kört a budai hegyekben, valamelyik "hajléktalan-kemping"-ben, és számold össze, mennyi köztük a füves és mennyi az alkesz!

Erről ennyit, amikor az ostobaság a tájékozatlansággal és arroganciával párosul, akkor születnek az ilyenek, mint Te, vagy ez a Blogger Géza nevű másik önjelölt Nagy IgazMegmondó.

(ja és hogy egy fölös kört megspórojak: többször füveztem, utoljára olyan 5-6 éve. Alkoholt havi kb. 1 alkalommal iszom (de volt, amikor heti 4-5 :) jó régen. Csak még mielőtt a "tudja-e, miről beszél" kérdés ellenem fordulna.
Jóéjt, gondolom a sötét megvan hozzá már belül.

2008.07.04. 01:01:20

(i)imperial agyadra ment az absztinencia
most miafäszér' kell kurvaanyázni elmondanád?
ártott neked vmit ez a szar (rossz emlék nem állt fel tőle v mivan?) h pattogsz itt vmin, ami ártalmatlanabb anyag mint pl az alkohol?
legyél már normális embër - písz

56.hope.road 2008.07.04. 01:32:55

Vicces, hogy az ilyen imperiál-félék azt hiszik, hogy egy ilyen megnyilvánulással jól bealázzák a "drogosokat". Addig sem jutnak el, hogy ezzel saját magukról állítanak ki szegénységi bizonyítványt, ami egyszerre vicces és szomorú is egyben.
Szvsz az ilyen stílusú élőlényeknek általában egy nagy rakás szar az életük, és ezt azzal próbálják "feljavítani", hogy keresnek valaki(ke)t, aki(k)nek majd jól megmondják. Ez sokkal hatásosabb lenne, ha csak egy kicsit is értenének ahhoz, amiben ily bölcsen állást foglalnak, illetve ha képesek lennének elszakadni ettől a gumicsizmás stílustól (bocs az értelmes gumicsizmásoktól!) Persze ehhez azért néha olvasni kéne ezt-azt, de úgy tűnik, a Blikk színes képeinek megnézésén túl nem nagyon jutnak.

"A haverom nem mert lemenni a metróba egy elszívott dzsanga vég miatt, utána következő nap meg nem mert enni, mert mozogni látta az ételt. Aztán szerencsére leszokott a fűről."
Ekkora baromságot már rég hallottam, aki egy kicsit is ért hozzá, az tudja, hogy ez így nem történhetett meg, ergo imperiál hazudós. S mivel nagy a valószínüsége, hogy imperiál is fogyasztott már teát/kávét/alkoholt/dohányt/csokit/gyógyszert, így kijelenthetjük, hogy imperiál drogos.Egy hazudós drogos.
"Úgyhogy az összes hazudós drogos geci bassza teherbe a drogos kurva anyját."
Tehát imperiál! Szólj anyádnak, aztán uccu neki, tedd a dolgod!
Géza!
Végre előkerültél. A szci baráti kör ma ezt a nicket sorsolta ki a mai bejelentkezéshez?
Tájékozódni! Tájékozódni!
imperiál: neked előbb anyu, aztán tájékozódni!

zsotti 2008.07.04. 03:19:57

Beszarás ez az imperial.

Szerencsére aki szívott már, vagy van olyan ismerőse aki szív, annak egyből leesik, hogy csak egy szánalmas pöcs lehet, ráadásul tahó.

Az összes kultúrának vannak droggal kapcsolatos dolgai, pl Jézus se véletlenül használta a bort áldozatra. A régi magyar sámánok is ütötték magukat keményen. Minden vallásban előfordulnak drogok. Persze a szánalmas kis lúzerek mindíg kimaradtak a jóból...

zsotti 2008.07.04. 03:28:32

Logikai bukfenc:
A kender köztudottan/bizonyítottan nem alakít ki fizikai függőséget.
Pszichikai kialakulhat. (Szeretkezni is jó, ha egyszer kipróbálod, már rá is csúsztál)

Ha egyszer szívott, de kibaszottul nem jött be neki, akkor az hogyan szokott rá?

Az a leszokás, hogy többet nem szívott?

Egy alkalom után nincs függőség: Értelmes ember, ha valami szopás akkor nem csinálja és kész.

Rebca 2008.07.04. 04:04:32

A fűtől nem lehet hallucinálni. :D Kész, pont. Nem füvezek, de tudok olvasni és szeretek tájékodni. Sehol egy hallucinogén benne.

WOLL 2008.07.04. 04:35:47

Kedves Bloggerek.Mióta létezik ez a blog, szeretem olvasni, és figyelem az eseményeket.Viszont csak most vettem rá magam, hogy írjak is.Szerény megfigyelésem :)
1.TIPUS: Aki a fűfogyasztás ellen van, a beírások 85%-ban, kurvaanyázik, mocskosdrogosozik, fasszopóskodik és további szókíncs hiányról és inteligenciárol árulkodó szavakat használ.
2.TIPUS: Aki a fűfogyasztást pártolja esetleg néha elroppant egy cigit. Békésen kiröhögi az Első tipust, és megkérdezi, ""Neked mi a bajod?""
3. TIPUS a semleges párti, se nem támogat, se nem ellenzi.Cserébe próbál bölcsen informálódni és gondolkodni. Ami szerintem a legjobb megoldás, mert ugye értelmesen beszélni, és írni JÓ :))

Kedves bloggerek, nagyon élvezetesek a beírásaitok, és a blogszerkesztőinek is gratulálok a bátor vállalkozáshoz.

woll

Alfonzhal 2008.07.04. 07:16:28

Aki szerint a fűtől nem lehet hallucinálni, az hülye. (Egyébként a kialvatlanságtól is lehet, de mindenki megnyugodhat, a fűtől lehet.)

Aki ezekkel a sámános szövegekkel jön, az is elég hülye (ők persze a kedvesen hülye jelzőt érdemlik, és akkor ezután még elnézést is kérek), ugyanis bár tény, hogy a sámán bizony belemerít nagykanállal a lecsóba, de ez nem kiváltság, nem a jóból kanalaz. Olvassatok utána, kedves samanologusok, táltisták, hogy mennyire örül annak a sámán, hogy ő sámán. Egyáltalán nem. Szégyeli, utálja, gyűlöli. Úgy kell neki az egész, mint a háta közepére a púp. Gondolom begombázva nem ritkán rémül halálra, ha beflessel valami ártó démont.

Gumibot belétek!

0xFFFF 2008.07.04. 07:30:39

"bergeroth 2008.07.03. 20:31:17
Jah, és mi az(1) hogy elszívott egy jointvéget, aztán meg sikerült leszoknia? Egy jointvégtől rászokott? Hallod kisfiú, neked lövésed nincs(2) hogy miről beszélsz.
Na(3) de nem akarlak fel(4) tartani, holnap suliban remélhetőleg a helyesírásra is megtanítanak majd. "

1-3: vesszőhiány
4: fel tartani helyesen feltartani

Kár volt előhozakodnod a helyesírással.

0xFFFF 2008.07.04. 07:33:44

zsotti 2008.07.04. 03:28:32

"Egy alkalom után nincs függőség: Értelmes ember, ha valami szopás akkor nem csinálja és kész."

Pedig így szokik rá rengeteg ember az alkoholra és a cigarettára is. Mindkettő szar élmény először.

Bob M 2008.07.04. 08:20:23

Üdv mindenkinek,

Csak annyit tennék hozzá a már oly sokszor lerágott csonthoz, hogy valójában mindenki saját magáért felel.

Ha imperiál haverja behaluzott egy cigi végtől, ő dolga. Mi közöm van nekem ahhoz és legfőképp miért basztat ezért engem imperiál mert a haverja haluzott. Persze a basszam meg a .... édesanyámat fel se veszem, mert kit érdekel, hogy mit szól be, nem is ismerem. Annak a véleményére meg végképp nem adok, akit nem ismerek.

Egyébként meg ne feledjük, hogy itt egy tudományos eredményről van szó. Szerintem igenis nagy dolog, hogy ha majd egyszer kifejlesztenek egy olyan gyógyszert ami mondjuk segít embereknek a bőrbetegségek, vagy az allergia ellen.

És aki nem ismeri fel az iróniát az inkább ne kommenteljen.Mocskolódásnak meg megint nincs értelme, ugyan úgy mint a helyesíráson.Ha elvét valaki valamit, akkor miért kell beszólni...ez nem helyesírási verseny.

Ja, és még egy dolog.Én azért olvasom a blogot, mert érdekel amiről szólnak a posztok.Nem értem azokat az embereket akik itt qrva anyáznak, hogy minek jön ide és szól be mindenkinek. Ha nem ért egyet azzal amiről a poszt szól akkor simán tovább kell állni. De nem, kéztetés, egyfajta belső erőt éreznek arra, hogy:"na majd most jól odamondom nekik".Minek??? Ha nem érdekel állj tovább.De ne pofázz bele olyanokba, ami nem érint vagy nem érdekel. Persze véleményt lehet mondani, mert szólásszabadság van, de egy értelmes ember nem szól bele olyanba amihez nem ért, vagy nem tud érdemlegesen hozzászólni.

Keep it blazin'

hwang 2008.07.04. 08:26:34

0xFFFF 2008.07.04. 07:33:44

"Pedig így szokik rá rengeteg ember az alkoholra és a cigarettára is. Mindkettő szar élmény először. "

senki nem szokik rá semmire az első alkalom után...

ráadásul ne hasonlítsuk már a marijuana addiktivitását az alkoholhoz vagy a cigarettához(nikotin)

Palmi 2008.07.04. 08:31:56

OxFFFF:
Csak a fűre nem tudsz úgy rászokni, mint a fent említett drogokra. Ha akarod bármikor fizikai fájdalmak nélkül letehető egyik pillanatról a másikra.
Aki pedig gumibotot dugdosna a füvesek seggébe (a beleegyezésük nélkül) az szerintem sokkal nagyobb bűnt követ el, mint aki otthon vagy bárhol, ahol senkit sem zavar, elszív egy cigit.

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.07.04. 08:35:36

Juj!!

Tudatlanság a négyzeten és egyes kommentekben bunkóság a köbön.

Hátha valakit érdekel: hu.wikipedia.org/wiki/Kender

Tehát való igaz, hogy a Marihuana hatóanyaga a THC pszichoaktív drog, azonban azt a fajta hallucinációt melyet itt leírtak, a fűélvezők jelentős része nem éli át, mert ahhoz több grammot kellene elfogyasztani tiszta THC-ben. Az előbbiből következik, hogy 1 joint elszívása ezt nem okozza normális esetben, persze skizofrén betegeknél ez THC nélkül is előfordulhat.
Olyan hallucinációk persze előfordulhatnak, hogy 1 perc kb. 1 órának tűnik, szebbnek látod a lányt v. fiút mint amilyen valójában stb. De ezt az állapotot alkohol fogyasztással is el lehet érni.
A sárkánygyíkos történet valószínűleg tényleg olyan fűnél fordulhatott elő, melyet átitattak LSD-vel.
Ez úton szeretnék megkérni minden embert aki ide kommentezik, hogy emberi hangnemet üssön meg, ha erre képtelen ne írjon ide.
Gondoljatok abba bele, hány fiatalkorú olvassa ezt a blogot, pusztán kíváncsiságból, ők most tanulják az életet, ha eddig esetleg nem tanulták meg a trágár beszédet itt a bukók miatt, megfogják.

Peace&love&politics

Palmi 2008.07.04. 08:36:30

A cikk végi kérdésre:
Nem vagyok allergiás, sose nem is voltam, ellenben az gonosz UV sugarak minden évben megpörkölnek hiába a több tucat faktoros napvédő.

◄ViZion 2008.07.04. 08:41:22

Hmmm...
Az anyázókról nem írok semmit, mások leírták már.
Csak annyit, hogy azért ezt a hangnemet sokan nem szeretnénk...

A fű és a halucinálás érdekes kérdés, és szerintem erősen egyénfüggő.
Én is azt mondom, h a fűtől még nem haluztam, inkább parának mondanám (biztos hangosan beszélek, végtelen út, stb.), illetve erősen kitágult érzékelésnek... ohhhhh yeeee...

Az egyik haverom az MGM logót látta a film kezdetén, és ki akart rohanni a szobából, mivel jön az oroszlán... Na ez halucináció, masszívan, mivel meg sem lehetett győzni, h az a TV-ben van.

Anno külföldi munka alatt a sok stresszt a munkaidőben is fűvel vezettük le, ami azt jelentette, hogy egy gyengére kevert cigit 3-an szívtunk el. Eredmény: lazultunk, mosolyogva (nem zombi vigyor, ahogy azt egyesek írják fentebb) dolgoztunk, ami a munkánkhoz elengedhetetlen volt.
Hetekig is nyomtuk így, hetente 6×11-13 óra meló!!!
Senkin nem látszott, senkit nem rúgtak ki.

Egy reggeli kefélés után bárgyúbb vigyorral megyek dolgozni, mint ahogy ennyitől mosolyogtam...

Aki olyan idióta, h annyit szív munkába, hogy látszik rajta, és elveszti a munkahelyét, az meg is érdemli.

Bob M 2008.07.04. 08:48:58

OxFFFF

Csak annyit kérdeznék, hogy ha valaki rászokik tök mindegy mire, pl kakaót iszik minden reggel, vagy a kávé után megy el budira, vagy bulik alkalmával iszik, mint a gödény, akkor az neked miért fáj.

Persze mondhatod, hogy ha "függő" lesz és kezelésekre kell járnia, akkor azt a te és az én pénzemből fogják kezelni, vagyis hát a doki kap érte fizetést, mert magát a kezelést a TB állja, de nem mondhatod meg senkinek, ahogy én se hogy ki mit csináljon vagy ne csináljon magával.

Egy történet: kinn tanultam Hollandiában. Egy este megyünk egy ismerőssel "kávézni" és megkérdi egy a holland csaj a koliból, hogy hova megyünk.Mondom "kávézni..".Megkérdezi miért???...és már mondta is tovább, hogy az nekünk nem jó, meg hogy milyen hülyék vagyunk etc. Már akkor se értettem, hogy mi ez a nagy buzgóság, ami miatt úgy érezte, hogy bele kell szólnia az esti programomba.

Összegezve, ha én nem mondom másnak, hogy nem kéne, más ne zaklasson azzal, hogy nekem mit kéne.Kicsit egoista gondolatnak tűnhet, de akkor is.

◄ViZion 2008.07.04. 08:51:30

Jah, bocs a poszthoz annyit, h várom már mikor lehet kapni ezt:
Dove tusfürdő 25% testápolóval és 10% THC-vel...
Uhhh, bakker, még a kenyérre is ezt kenném :)

Celtic 2008.07.04. 08:57:57

"Szokik" nincs. Csak mult ideju alakja van.

Bob M 2008.07.04. 09:12:05

hehe...

Azt én is el tudnám képzelni, hogy a bőrön keresztül beszívódna és után kellemesen ellazulva nézem a filmeket.

lehetnem is tudfürdő, hanem inkább testápoló, vagy méginkább kézkrém kellene

hwang 2008.07.04. 09:12:24

Celtic 2008.07.04. 08:57:57


"Erődben szokik lenni szőnyeg?"

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2008.07.04. 09:57:55

Egyébként nekem volt ilyen tapasztalatom, kertész koromban.Mikor egy délután lepucoltam 2-3 ivarérett leányzót. Hasonló a rikktofitt, vagy méginkább a reumás fájdalmakra használatos krémek hatásával. Annyi különbséggel, hogy egy halvány zsibbadással kísérve, nem érzéketlenséggel!!! Bizsergésre gondolok az ujjbegyekben.
Egyébként én az ekcémámmal bejártam gyerekkoromban a fél országot, mindenféle szteroidot toltak belém, diétáztattak orrba szájba a klinikai tanárok, hatástalanul. Vörös volt a bőröm mint a rák, tele sebbel, heggel stb... Ha reggel bekentem estére lehámlott, reggelre az új bőrt levakartam.
A 90-es években már híre ment a legendának hogy a betegségek több mint 90%-a lelki eredetű.
Érdekesség a dologban hogy amióta zöldezek , antihisztamin, és szteroidmentes életet élek.
Fiataloknak: Ne gondoljatok rám mint egy junkee-ra 1-2 G/hó. Testápolót ma is használok (nivea), de nem receptre felírt mosakodó krémet, vagy gyógyszeres kenőcsöket.
Éjjel nyugodtan alszom, mindezt lefekvés előtt 1-2 slukk zözinek köszönhetem.
KÖSZÖNÖM KENDER!!!
Mégegy az előttem szólóknak:

Ha csíp a pisi, vagy a kaki szúr tessék benézni az alsóba, mert "A Tisztaság fél egészség !!"
Aki nem hiszi járjon utána itt pl:

www.ndi-szip.hu/Controls/DownloadEDoc.aspx?attId=cc56262d-a121-44c2-811b-3dc9463eeaa2

56.hope.road 2008.07.04. 10:04:18

bergeroth:
Sipherst dilettánsnak nevezni enyhén szólva is barokkos túlzás, szerintem félreértetted a kommentjét. Szvsz az a hsz.-nak a lényege, hogy itt ez a remek gyógynövény, ami természetes formájában is jó hatással van az emberre, ennek ellenére a gyógyszeripar majd szintetizálni és szabadalmaztatni fogja, mert óriási pénz van benne. Ha otthon termeszted a kis cserepedben, és csak úgy simán elszívod/megeszed, abban nekik nincs óriási pénz.

Grundaktív Gergő:
" Gumibot belétek! "
Ejnye Gergő, te aztán tudhatnád, hogy Isten mindent lát, így valószinüleg ezt a megnyilvánulásodat is olvasta. Eljön az idő, amikor majd magyarázkodhatsz.
Ha bűnösök vagyunk azért, mert füvezünk, akkor az ilyen megnyilvánulásaid miatt veled együtt fogunk elégni a pokol tüzén. Ha nem, akkor csak te fogsz lángolni, nekünk meg legalább lesz mivel begyújtani a kis füvünket.
Üdvözlöm a gyerekeket, akiknek hittant oktatsz.

bloodhound v2.0 2008.07.04. 10:08:29

markusbenjamin 2008.07.03. 20:28:40

ott a pont.
sok retard marha.

56.hope.road 2008.07.04. 10:23:38

bloodhund v2.0 :
A füvesek túlnyomó része a "szórakozás" miatt szív, ezt senki sem tagadja. Az meg, hogy a fűfogyasztásnak vannak a negatívumok mellett pozitív hatásai is egészségügyileg, csak hab a tortán. Ha szívnál, tudnád. De nem szívsz, így fogalmad sincs róla.
Ha csak a negatív hatásokat veszed figyelembe, ugyanúgy nincs igazad, mintha mi csak és kizárólag a füvezés pozitív élettani hatásait ismernénk el. Erről szó sincs. Az meg, hogy egy füves blogon a füvezés jó oldalait hallod javarészt, az azért van, mert ez az egyetlen hely, ahol erről hallhat egy tájékozódni vágyó. Gondolom, azt nem kétled, hogy a médiában nem nagyon hallani arról, hogy pl. rengeteg szintetikus szar helyett lehetne használni a kendert.
Persze ez nem nagyon érné meg a gyógyszerlobbinak.
sok retard marha

◄ViZion 2008.07.04. 10:32:32

56.hope.road:
Igazad van. Sajnos ez nem csak a gyógyszeriparban van így... A könyv címe nem jut eszembe, de vkik már összeszedtek egy csomó találmányt/szabadalmat, amik "csak úgy" eltűntek, pedig nagy dologként voltak beharangozva...

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.07.04. 11:09:29

Grundaktív gergő,

Te sajnos nagyon hülye vagy. Amit a sámánokról leírtál szánalmasan szűkagyú szar szerű szülemény.

Én profi Sámán vagyok (tudod a Béla) és a sok faszságot amit írsz egyszerűen csak könnyezve tudom végigolvasni.

Azt írod, hogy nem szeretünk sámánoknak lenni.

Hülye vagy.

Mi nagyon szeretünk sámán lenni, mert van szolgálati sámándobunk, eredeti kutyabőrrel, van szarvas aggancsból készített Szittyogtatónk és bölömbika tollból készített Hunnyogatónk is.

A munkaidő kötetlen és hetente mondjuk csak egy nap van amit rendeléssel kell tölteni.

Igaz, hogy akkor nagyon be kell állni mert sok hülye jön hozzánk pl ilyen szövegekkel:

"Aki ezekkel a sámános szövegekkel jön, az is elég hülye (ők persze a kedvesen hülye jelzőt érdemlik, és akkor ezután még elnézést is kérek), ugyanis bár tény, hogy a sámán bizony belemerít nagykanállal a lecsóba, de ez nem kiváltság, nem a jóból kanalaz. Olvassatok utána, kedves samanologusok, táltisták, hogy mennyire örül annak a sámán, hogy ő sámán. Egyáltalán nem. Szégyeli, utálja, gyűlöli. Úgy kell neki az egész, mint a háta közepére a púp. Gondolom begombázva nem ritkán rémül halálra, ha beflessel valami ártó démont."


Ezt a múltkori faszit aki a fenti szart adta elő, egyszerűen nem lehetet megérteni. Próbáltam tradicionális Sámán technikával (pszicho analízissel) kideríteni, hogy mi a kedves beteg baja, de az idegrendszere annyira fejletlen volt, hogy semmi olyan technikát nem tudtam alkalmazni rajta ami egy egyszerűbb gerincesnél (pl. béka) bejönne.

Így csak egy lehetőségem maradt. Elővettem a gombát (NEM FŰ) és megettem 10 kilót. Na ennek hatására tudtam a szellemvilággal beszélni. A szellemek megnyugtattak, hogy nem velem van a baj, hanem a pácienssel.


Nos kedves Geri (ugye szólíthatlak gerinek?) várlak jövő héten a rendelésen, ne legyél visszafogott de azért hozz gombát mert csak úgy vagy elviselhető.

Üdvözlettel,


Sárkányovics Ülő Hering

ctrl 2008.07.04. 11:30:13

nem a füvezés a gond, hanem a blog szar

◄ViZion 2008.07.04. 11:38:51

"ctrl 2008.07.04. 11:30:13
nem a füvezés a gond, hanem a blog szar"

Nem Te vagy a hibás, hanem az, aki téged a zárt osztályon PC közelébe enged.

franszo 2008.07.04. 11:45:36

vagy nem blokkolja a hotdogot es tarsait wiw,vip istenfaszak. nekem kifejezetten egy csendes sziget ez a blog:) akinek meg nemtettszik, nem kenyszer velemenyt nyilvanitania

franszo 2008.07.04. 11:48:21

es meg a kepet meg sem dicsertem! egesz muremek a maga szimplicitasaval ;o
no tovabbi kellemest ;)

◄ViZion 2008.07.04. 11:57:35

Franszo, sajnos ezeknek kényszer... Na sebaj, ha van valami drogellenes blog, akkor majd odamegyek, oszt' jól anyázok, és megmondom a tutit.
Ezeknél csak azok a jobbak, akik ide jönnek, hülyeséget írnak -közben a saját blogjukon erősen cenzúrázzák a beszólásokat... Muhaha, képmutató barmok. Lehet fikázni érvekkel is, és anyázások nélkül is.
Nekem sem tetszik sok blog, de nem megyek oda, hogy ba'meg ez a főzőcske blog szar, és úgyse' eszik senki mákosrétest.
Ennyi mára, jó 7végét, magas THC tartalmat mindenkinek!

ctrl 2008.07.04. 12:00:11

az a lényeg ,hogy te normális vagy miközben bugyog belőled a thc-s szar

candream (törölt) 2008.07.04. 12:08:47

imperial
Mikor anyád terhes volt veled éppen egy jointot szívott mikor seggbe dugtam. Biztos ezért lettél ilyen hülye.

Grundaktiv Gergő
A te anyád seggébe meg egy gumibotot dugtam és rohadtul élvezte.

markusbenjamin és bloodhound v2.0
"ott csúszik félre a legtöbb füves, hogy a szórakozás céljából való tépést összemossa a fű hatóanyagának orvosi célú felhasználásával."
Igen. Ráadásul sokszor úgy bebaszok, hogy visítva hányok mégsem vagyok egy alkoholista roncs.

zsotti 2008.07.04. 12:10:08

0xFFFF 2008.07.04. 07:33:44
zsotti 2008.07.04. 03:28:32
"Egy alkalom után nincs függőség: Értelmes ember, ha valami szopás akkor nem csinálja és kész."
Pedig így szokik rá rengeteg ember az alkoholra és a cigarettára is. Mindkettő szar élmény először.

Namégegyszer: A THC nem okoz fizikai függőséget.
Rá lehet szokni, mint a szex-re, a könyvolvasásra, vagy az értelmes emberekkel való kommunikációra. Jó dolog, bejön és megismétled. Nem ugyanaz, csak ugyanúgy működik. Persze lehet agyatlanul használni a THC-t, de vannak nekrofilok is és van aki csak a Mein Kampf-ot olvassa, vagy valami szcientológus szart.

De hogy jön ide két olyan anyag, ami nagyon erős fizikai függőséget alakít ki? Erősebbet, mint az LSD, vagy egy sor keménynek minősítet kábítószer.

Biztosan léteznek olyan emberek, akiknél a THC hallucinálással jár, de ezek között nagy az átfedés azokkal, akiknél a sós kifli is képes erre.
A hülyeséget és betegséget nem lehet betiltani.

zsotti 2008.07.04. 12:19:56

Grundaktiv Gergő

Furcsa. Ismerek egy sámánológust, aki bejárta Ázsia nagyrészét, szibériával egyetemben, de valahogy ő a vidámabbakkal találkozott. Részt is vett néhány spirituális utazáson, különböző hatóanyagokkal, de nem nagyon voltak negatív élményei.
Persze nem egy átlagos személyiség.

bergeroth 2008.07.04. 12:42:46

0xFFFF

Köszönöm tanár úr hogy felvilágosított. Bár tény a vesszőkkel mindig bajom volt. Egy négyesnek azért jó lehet? :)

ctrl:
"az a lényeg ,hogy te normális vagy miközben bugyog belőled a thc-s szar"

És ez miért is fáj neked ennyire?

◄ViZion 2008.07.04. 13:38:38

ctrl keresbélj koma, mert valahol elvesztetted a control -t... muhahahaaa ez vicces volt.

Segítségül közlöm, hogy az elfogyasztott Űrsütiből a THC nagy része kellemesen felszívódik. Csak a teljes kiőrlésű liszt, és az egyéb, a sütésnél használt anyagok távoznak a végbélen át, bár nem az általad leírt módon.

Érdekes állat az ember...
(ctrl, Te ember vagy scientológus spambot vagy-e?)
Ha valamit utálok (pl. emo, vagy sci, stb...) akkor nem megyek naponta többször a blogjukba, és nem szólok be. Egyrészt mert nem etikus a proxy mögül anyázni, másrészt mert ha nem szeretem, attól még nincs jogom bántani, amíg nem árt nekem.
Ha kijózanodtál, és megtalálod a shift, izé ctrl-t akkor ezen agyalj, és ne azon, hogy a THC hogyan távozik az emésztőrendszerből, te kis doktorhauz.

franszo 2008.07.04. 13:59:58

pont ezt akartam mondani :D
ctrl : nevedhez huen kussoljal, majd neha - neha megnyomkodunk ;)

retrorepro 2008.07.04. 14:06:18

markusbenjamin 2008.07.03. 20:28:40

"ott csúszik félre a legtöbb füves, hogy a szórakozás céljából való tépést összemossa a fű hatóanyagának orvosi célú felhasználásával. ez a cikk is ennyi."

Mint tuggyuk, aki beteg, az szenvedjen. Az orvosság arról ismerszik meg, hogy pici, kerek formában, vízzel kell leerőszakolni a garaton, esetleg tömőfával, vagy hátbavágással rásegíteni.

Vannak persze egyéb formái is: Például a kanalas orvosság, mely közismerten keserű, esetleg negédes-szirupos.

Nos, egy gyógyszer minél taszítóbb, minél élvezhetetlenebb, annál hatásosabb. Sokszorm már maguktól a mellékhatásoktól (fejfájás, hányinger, hasmenés, székrekedés, bőrviszketés, stb.) önmagában beindul a gyógyulási folyamat: Ha szarul érezzuk magunkat a gyógyszeről, tuggyuk, hogy 6.

A fűvel az a baj, hogy ha valaki fogyasztja, akár még élvezheti is, Így kevés az esélye a gyógyulásnak. Emiatt fáradhatatlan tudósok pénzt-időt-energiát-tudást nem kímélve dolgoznak olyan szintetikus vagy félszintetikus cannabinoidok előállításán, amik a fű gyógyászati hatását nem rontják le azzal a nem kívánt, hátrányos mellékhatással, hogy a páciens jól érzi magát.

Különben még kiderülne, hogy a stresszoldás, a kellemes alvás, a jó közérzet és a tiszázott gondolatok önmagukban is gyógyíthatnak. Hová lenne akkor a gyógyszervegyészet, a kábítószerpolitika és a boszorkányüldözés?...

ohmyFgod 2008.07.07. 11:00:32

Üdv mindenkinek!

Látom megint idejött az oldalra néhány kretén :D.

Már igazán megszokhattátok, hogy a fűhöz állandóan olyan reakciókat és hatásokat társítanak, amiknek közük nincsen hozzá. Jó, hogy valaki dumál a hallucinációról, mikor életében nem nyomott el egy jointot. Vicces. Nálunk mindig azok az emberek haluztak, akik a legkevésbé voltak szavahihetők. Milyen véletlen, a társaság kamugépei...:DD

ohmyFgod 2008.07.07. 11:05:25

Jah, de ami a lényeg:
Horvátországban nyaraltam, és csúnya napallergia jött rám az erőteljes sugárzástól. Gondolom voltak már egy páran ezzel ugyanígy. Egyébként semmilyen allergiám nincs, ez sem jött elő azóta sem.
A lényeg, hogy délelőtt a szobából sem tudtam kimozdulni. Viszketett nagyon a hátam, meg mindenhol, ahol kijöttek a kiütések. Szerencsére volt nálam egy kis fű, ezért gondoltam tekerek magamnak, ha már bent ragadtam délben a szobában. Nem sokkal a cigi elszívása után kezdett alábbhagyni a viszketés, nem égett már a bőröm. Kellemesen elvoltam. Igaz, ezt minden délelőtt eljátszottam, de legalább nem őrültem meg a viszketéstől, és azt a pár órát is kellemesen el tudtam tölteni, amíg a szobámba voltam "zárva".

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.07.07. 11:24:34

de ha szar a blog, nem tetszik, akkor ugyan minek ide jönni??

bergeroth 2008.07.07. 12:17:54

Trollkodni, mi másért.

franszo 2008.07.07. 12:31:02

:DDD
nembaj, jol all nekik a mokussag

retrorepro 2008.07.30. 09:59:07

Egy mai változata a hírnek a zindexről:
---
Kannabisz-származékokat termel a bőrünk
MTI - ugyelet@mail.index..hu

| 2008. 07. 30., 06:38 | Frissítve: 2 órája

A bőrben termelődő kannabisz-származékok befolyásolják a faggyútermelést - mutatták ki a világon elsőként a napokban debreceni kutatók. A felfedezést a bőrbetegségek, például a kamaszoknál jelentkező súlyos pattanásos-aknés elváltozások vagy a krónikus bőrszárazság kezelésére is alkalmazhatják.

A felfedezés kiterjedt klinikai és kozmetológiai kutatásokat indíthat el, amelyek eredményeképpen a vegyület akár krém formájában is szerepet kaphatna olyan, a faggyúmirigy zavarával társuló gyakori bőrbetegségek kezelésében, mint pl. az akné, a bőrszárazság, a viszketés, vagy a bőrdaganatok.

A kutatók régóta foglalkoznak a kannabisz-származékok emberi szervezetben lejátszódó pontos hatásmechanizmusának feltérképezésével. Az elmúlt évtizedek erőfeszítései kiderítették, hogy a marihuána legfontosabb, biológiailag aktív kémiai anyaga, a tetrahidrokannabinol (THC) érdekes módon, számos endogén, azaz az emberi szervezet által saját maga termelt vegyület hatását utánozza.

A cikk a hirdetés után folytatódik h i r d e t é s
A Debreceni Egyetem kannabinoid kutatásai középpontjában a faggyúmirigy áll. A kutatók német és brit szakemberekkel együtt sikerrel azonosítottak az emberi faggyúmirigyben termelődő különféle endokannabinoid vegyületeket a sejtekben, felfedezve, hogy azok az egészséges bőr élettani működésének szempontjából meghatározó szereppel bírnak. Az alapkutatás domináns része Magyarországon zajlott OTKA-támogatással.

Mivel a faggyúmirigy könnyen hozzáférhető a bőrön alkalmazott hatóanyagok számára, nagy valószínűséggel ezen anyagok krém formájában is adagolhatók lesznek. E krémek a kozmetológiai ipar érdeklődését is felkelthetik, a faggyúmirigy zsírtermelésének fokozása révén ugyanis jó terápiás hatásfokkal kecsegtetnek a bőrszárazság és a viszketés kezelésében is.

A Debreceni Egyetem kutatója szerint azon eredményeik, hogy az endokannabinoidok a humán faggyúmirigysejtekben sejthalált indítottak be, felvetik a kannabinoidok esetleges alkalmazhatóságát faggyúmirigy-eredetű bőrdaganatok kezelésében. A kísérletek további újdonsága, hogy az endokannabinoid rendszert felfedezték a humán szőrtüszőben is. Az adatok azt sugallják, hogy a kannabinoidaktivátor és -gátló vegyületek hatékonyan alkalmazhatók különféle, a haj növekedési zavarával jellemzett kórkép klinikai kezelésében is.

A jövőben folytatni szeretnék az alapkutatást annak megismerése érdekében, hogy milyen mechanizmusok szabályozzák e folyamatokat a bőrben. Ezen túlmenően fontosnak tartják a betegek bőrében lezajló folyamatok feltárását. A harmadik kutatási területen pedig - az alkalmazott kutatás felé elmozdulva - biotechnológiai cégek, gyógyszergyárak bevonásával, a termék-előállítás felé szeretnének elmozdulni. A szakképzett kutatók Debrecenben ehhez rendelkezésre állnak, vagyis a kutatás intenzitását az dönti el, mennyi pénzt tudnak szerezni rá különféle pályázatokon.
---
Kicsit kevésbé szenzációhajhász szövegezés, több információ. Furcsa meglepetés a zindextől...

gabens 2015.06.27. 15:00:47

@imperial: te a haverodnak akkor komoly agykárosodása volt ,vagy csak hulyének nézett titeket amit jol is tett...max elalszol vagy okádsz 1 et ha először próbálod
süti beállítások módosítása