Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

3 növény és 20 füves cigi mindenkinek jár (a cseheknél)

2009.01.09. 18:38 Mr. Green

Tőlünk már csak egy egész kicsit nyugatabbra lévő, de hasonlóan hendikeppes civilázió a cseheké, ellenben náluk a most megszavazott új büntető törvénykönyv már képes megkülönböztetni a kemény drogokat a marihuánától, amit így 2010-től kevésbé büntetnek. A személyes fogyasztásnak számító a csekély mennyiség füves cigiben 20 darab lett (bármit is jelentsen ez, negyedgrammos talán?), növényben pedig 3 tő (egy jó napos lichthof) von maga után pénzbírságot maximum. Egíéb drogok esetében a csekély mennyiség: gombánál 25 darab, 0,8g mdma, fél gramm koksz/speed, 0,3g morfin, 0,2g heroin és 0,005g lsd. A fű ipari termesztését és árusítást továbbra is szigorúan, akár 5-15 év börtönnel büntetik, de közepesebb mennyiségnél 6-12 hónappal is meg lehet úszni a rajtaütést.

Bár ez állapot fényévnyi távolságra van az általunk optimálisnak mondhatótól, mindenképpen logikusabb szabályozás, mint ami minket sújt. Itt van ez a kibaszott válság lassan mindenféle előtaggal. A nyomorult kenderrel fűteni is lehet, meg adóztatni is, meg a fogyasztói kedv is nő tőle, mi kell még? Három tő kendert minden háztartásba!

 

65 komment

Címkék: drogpolitika csehek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.01.09. 18:47:36

francos csehek. most mondjam, hogy..... á inkább nem :)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.09. 19:07:22

Bazz, mindenhol ottvannak a köcsög spammerek!
A csehek nem különlegesek, csak egész egyszerűen gondolkodnak. Az állam az állampolgárokért van, és nem fordítva - így hozzák a törvényeiket is.

Thanyaburi 2009.01.09. 19:09:55

nem tudja valaki, hogy lehet cseh 2ősállampolgárságot kapni?:D:P na jó a viccet félre téve az adóztatással az lenne a gond h 1ből nagyot akarna a kormány kaszálni a "mocskos drogosokon" és rátenne 1 valag adót... de nem tudják h a sok kicsi sokra megy?!?:D

pazola 2009.01.09. 19:18:33

Emiatt nem kell aggodnod :P

Sz0M|45 2009.01.09. 19:23:08

Ez a tarsadalom mar nagyon regota nem haladt elore semennyit, nagyot valtozott a vilag es errol az atlag magyarnak elkepzelese sincs. Csak a jo oreg szocilalizmust idezo kozepszeru lopkodos bratyizas, kispolgari felkereszteny faszreszeles es hangosan politizalo hiu remenyek. Az itt megjeleno abszolut fejetlenseg europaszerte utanozhatatlan. Itt felesleges drogpolitikarol beszelni.

AzHofi 2009.01.09. 19:34:57

@Sz0M|45: aszonta a mi ferink, hogy tessék, el lehet menni.

Sz0M|45 2009.01.09. 19:39:26

@AzHofi: Ja?! Akkor mar itt sem vagyok =]

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.09. 20:19:23

és ez még csak egyik része, mert ott a melegházasság is megvalósult. Kicsit jobb hely ilyen szempontból Csehország. Ki jön velem Prágába?

Der Beste 2009.01.09. 20:39:19

S még a fociválogatottjuk is jobb, mint a miénk.
Kicsit irigylem őket.

bertrane (törölt) 2009.01.09. 20:40:56

3 tőből hányszor lehet betépni? Most komolyan kérdezem.

Lebowsky 2009.01.09. 20:45:07

Valaki megválaszolná nekem, hogy miért hagyják hogy heroint tarts magadnál? Vagy csak én értelmezem félre?

rincewind 2009.01.09. 21:01:37

Sz0M|45:

részben egyetértek, de szerintem aki csak ezt hajtogatja, az könnyen azok közé kerülhet, akikről beszél :/


Lebowsky: lehet az az ideológia, hogy azon az 1-2 (nem tudom) lövésnyin ne szarakodjanak, mert senkinek nem lesz tőle jobb, csak a használónak rosszabb.

bertrane:
1 tő akár fa nagyságú is lehet, ha kültéren szabadjára ereszted. Normális körülmények között olyan 1800 és 10.000 között...

rincewind 2009.01.09. 21:03:16

ja igen....5000 mikrogramm lsd? :S Az még Feldmárnál is 5 bélyeg minimum, manapság meg...

petraeus 2009.01.09. 21:18:17

udv
en is hasonloan gondolkodtam jo par eve amig ugy nem alakult hogy a kodos albionba kotottem ki, ahol is velemenyem megvaltozott, nem a konnyu drogokkal kapcsolatban, hanem a drogokkal (alkoholt is belertve) ugy altalaban.
itt talalkoztam elosszor olyan emberekkel akik sose szivtak fuvet hanem rogton kokainnal kezdtek, a fel orszag drogozik, es senki nem tesz semmit ellene, munkam soran sokszor kell drogtol felhulye emberekkel kuzdeni, es mivel egy pubbam dolgozom azt is latom ez mit muvel a csaladokkal kozosegekkel.
szoval en valahogy nem tudok orulni az ilyen hireknek, az emberekben nem lehet megbizni, ha eselyt adsz nekik akkor maguk ellen fognak dolgozni es addig amig az en adombol kezelik, tanmogatjak a drogosokat meg a munkanelkuli alkoholistakat, meg a gyerekeiket addig ez nem maganugy!

avirex801 2009.01.09. 21:40:43

jo ez így ahogy van,ha kell akkor szerzek,de ne terjedjen már el könyörgöm.. ez a balkán és az is marad,nem hollandia és nem csehország. oda lehet költözni,ha nem tetszik a rendszer. itt 1 gond van,a sok retkes r0ma,azokat kellene kibaxni innen mint lo a faszat,akkor maradna az allamnak cash,mert amit te beadozol,az automatikusan utalodik at szepen nekik segely cimszo alatt :-\ es ugye nem keves a kisebbseg,akik karoltve varjak a postast. nem jo ez így.

B3NZiN 2009.01.09. 22:07:42

Ez nekünk azt jelenti, hogy mivel nálunk semmilyen változás nem lesz, a fiatal turisták nagy része aki egyáltalán kiváncsi volt közép európára biztosan nem budapestet hanem prágát fogja választani.

pozor pozor !

ford? 2009.01.09. 22:28:12

"addig amig az en adombol kezelik, tanmogatjak a drogosokat meg a munkanelkuli alkoholistakat, meg a gyerekeiket addig ez nem maganugy!"

hülyegyerek kinek az adójából támogassák őket? és a nagyanyád nyugdija kinek az adójából menjen? ez rászorultsági alapon müködik, és had ne te döntsd már el hogy kiszorul rá, mert ha egyszer véletlen te fogsz rászorulni, te se örülnél, hogy jön egy kisköcsög és azt mondja, hogy ez a szemét inkább dögöljön meg

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.01.09. 22:43:01

Egyszer láttam valami pdf filet(talán a daathon) a vonatkozó törvényekről, és emlékeim szerint nálunk fejenként öt növény engedélyezett.
Igaz ez vagy csak megint be voltam állva?:-)

bspbsy 2009.01.09. 23:02:46

azt lehet hogy tudják a csehek hogy nem heroin a fű, csak azt nem, micsoda sötét gyökéragyú homály faszparasztok lesznek a fűtől, meg micsoda hisztis kis függő gecik - pont mint ti!

a drogos férgek nyugodtan válasszák prágát, köszi, a kurvaturizmus mellé a drogturizmus nem hiányzik!

tudom hogy köpködtök mindjárt pondrók, de szarok rátok és szerencsére a többség is!

csak azért írtam be ide, hogy kapjatok egy kis jelzést arról, hogy nem az okosok, az "elit" vagytok, ahogy képzelitek, hanem az alja!

telepedjetek ki csehországba, ennyit megér!

Ray  · flavors.me/raymund 2009.01.09. 23:18:27

bspbsy 2009.01.09. 23:02:46
ennyi:D pwned ;)

Bambano 2009.01.09. 23:38:21

A bódulathoz való jog továbbra sem alkotmányos jog, sem nem emberi alapjog.

Miért kell az akaratgyenge drogosokat támogatni?

Kalmár 2009.01.09. 23:38:33

Megnéztem a ti híres, liberális Amszterdamotokat.
Ember, lépten nyomon mellémszegődött egy Afroeurópai(...)és sorolta a legkeményebb cuccokat.
Ha enyhitesz a drogtörvényen elszabadulnak a dolgok.
Most meg mit hallok? Becsukják a cofeshoppok felét! mert elviselhetetlen a bűnözés, zaj, mocsok.
Tényleg az, láttam.
Ostoba válasz, hogy zárjuk be a kocsmákat is.
Azért, mert van egy pár, a társadalomba beégett drog,(a pia, cigi stb)még nem szabad egy újat is a listára venni.
Nincs kemény és lágy drog.
Függés van. A heroinnak a fizikai függősége fájdalmasan ugyan, de nem túl bonyolultan 1 hónap alatt gyógyítható. Az alkoholé dettó. A baj nem ezzel van, hanem a pszichikai függéssel, ez ugyanúgy kialakul a fűnél, kokónál, hernyónál, sőt cigi, kávé, pia. Nem értem, hogy akarhatja valaki még egy mocsokkal rombolni az embereket, hacsak nem beteg és a füstön jönnek át a gondolatai.
Ez az egész oldal és a szerkesztői veszélyesek a emberekre.
Gondolom mennyire népszerű a véleményem, de ez van.
Jobbulást mindenkinek!

ohmyFgod 2009.01.10. 00:01:20

bspbsy-nek:
Mi legalább tudjuk azt, hogy mindenféle drog használata nélkül is milyen sokan vannak azok a sötét idióták, amelyeknek te is egyik díszpéldánya vagy, kedves bspbsy!
Azt hiszed, hogy idejöttél, és megmondtad a frankót, holott valójában gyáva, szerencsétlen féreg módjára névtelenül kiabálod be a világba a saját magadat lejárató ostobaságaidat.
[Csak megy a flame, hogy még okosabbnak hidd magadat, mennyire előreláttad! :)]
Nem csak azt tudják a csehek, hogy a fű nem heroin, és nem kemény drog, de tisztában vannak azzal is, hogy: nem lesznek tőle (idézem): "sötét gyökéragyú homály faszparasztok", ahogyan azt te gondolod.
Tudod, vannak annyira éles látóak, hogy tudják: egy beteg ember gondozása, leszoktatása nem éri meg nekik, csak buknának rajta. Tudod, egy csomó költséget jelentenek. Az államnak az egészséges állampolgár éri meg.
Mivel fű szívása során semmilyen általad megemlített tulajdonsága nem lesz az embernek, rászokni fizikailag nem lehetséges, és legalizálása esetén az alvilág jelentős bevételtől esne el, csökkenne a dealerek forgalma, ezért a cseh törvényhozás rájött: semmi értelme a túlzott méretű tiltásának, az egész ország és minden állampolgára jól jár az új szabályozással.
Egy átlagos polgárt nem érdemes lecsukni azért, mert időnként elszív egyedül otthon egy dzsangát. Sok pénzébe kerülne az az államnak. Itthon a fogházban, börtönben vagy fegyházban fogvatartottak egyenként 5000 forintjába kerülnek naponta! az adófizetőknek.

Semmi értelme tehát a fű miatt lecsukni valakit, mikor gyógyíttatni, leszoktatni nem kell, viszont termelni ugyanúgy tud, mint más, füvet soha nem használó állampolgárok. (Ez alól persze a szélsőségek kivételt képezhetnek, de mi alól nem?) Így még a fogva tartása sem kerül súlyos adóforintokba.

Azzal vitatkozni nem igazán érdemes, hogy te ezeket a tényeket elhiszed-e vagy sem. De azt le lehet szögezni, hogy drogturizmus ettől nem lenne, hiszen szépen lassan egyre több országban látják be a fentebb említett dolgokat, egyre több helyen merik ezeket felvállalni, így azt lehet mondani, hogy egy idő után nálunk is ebbe az irányba mozdul el a szemlélet, illetve a szabályozás. A mikor még kérdés, de előbb-utóbb ez lesz, ha tetszik egyeseknek, ha nem.

Mert megéri. És mert nem lesz olyan rossz. A közhiedelem olyannyira démonizál, annyira túloz, hogy el kell telnie kis időnek, mire józanul belátják az emberek mi is a helyzet valójában. Politikusaink remélhetőleg hamarabb kapcsolnak.
Már évekkel ezelőtt elindult egy örömteli folyamat a világban, amely bár lassan halad, egy idő után mindenhova elér. A szemléletváltásnak ez jellemzője, de már hozzászokhattunk az emberiség sok ezer éves történelme alatt.

UV pót 2009.01.10. 00:08:56

"Cilvilázió"? Mit szívtál, baze?

ohmyFgod 2009.01.10. 00:12:39

Kalmár:
többször voltam Amszterdamban, egyszerűen nem igaz, amit láttál. Saját, torz szemüvegeden keresztül nyilván másképp látod az eseményeket.

Valóban sok a feka, akik az utcasarkon, tömegben halkan suttogva kérdezgetik a járókelőket: kell extasy, kell kóla?
Azt azonban tudni kell - és igazán nem szép tőled, hogy elfelejtetted megemlíteni - ez csak abban a negyedben fordul elő, ahol a kurvák a házak ablakaiban, speciális fülkékben állnak egy szál bugyiban és melltartóban, hivalkodóan csábítva a turistákat. Nevezetesen a piros lámpás negyedben.
A kurvák voltak a fő vonzerő, nem a drogok. Kiválóan bizonyítja az is, hogy a negyeden kívül sehol a városban nem látsz kólát kínáló fekákat. Ez van. Mindenki a lányok miatt megy a piros lámpás negyedbe. Vagy tényleg csak megnézni a látványosságot.

Bármilyen szórakozónegyedre, szórakozóhelyre rátelepedik a maffia, ha alapból már nem ők alapították. Ezzel egyelőre nem lehet sok mindent kezdeni. A legalizálással egyetértek, ilyen negyed létrehozását, viszont ellenezném.
Ha körbenéznél, láthatnád, hogy ezt senki nem kívánja az országban.
Viszont otthon, haverokkal egy fil megnézése közben sokan szeretnek szívni.
A kettő nagyon nem ugyan az, remélem belátod.

Nem kell egyetértened azzal, hogy a sörözéses meccsnézés, a betépett filmnézés jó dolog-e, de azért mert te elítéled: még nem jelenti azt, hogy te gondolkodsz helyesen. Közhely, de sokszor igaz: a Mennyországhoz vezető út is jó szándékkal van kikövezve.

Meg sem látnád rajtam, ha be lennék tépve.

guy 2009.01.10. 00:51:32

Kendert, cigit kukába, inkább dugjatok. :-)

j311 2009.01.10. 01:02:55

@ford?: "had ne te döntsd már el hogy kiszorul rá, mert ha egyszer véletlen te fogsz rászorulni, te se örülnél, hogy jön egy kisköcsög és azt mondja, hogy ez a szemét inkább dögöljön meg"

Hagy döntsem már el, hogy az én adómból ne a drog és/vagy alkoholfüggőket kezeljék már. Aki volt olyan hülye, hogy túlzott mértékben rákapott akármelyikre is, az nyugodtan bele is dögölhet. Ugyanez vonatkozik a "sima" dohányzásra is.

Értelmes ember nem fog függeni egyik szertől sem. Aki mégis, az vállalja a kockázatot, hogy a társadalom szépen ledobja magáról a "terhet".

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2009.01.10. 01:08:38

Végre új post, erre megszállnak itt mindent az orkok, trollok...
Ennyit a különbségről Csehország és kishazánk között...sosem fogjuk elérni azt a kulturális/társadalmi fejlettséget amit akár a hollandok/csehek/britek képviselnek úgyhogy én személy szerint lassan tényleg távozom innen...
Magyarország: "jók a pogramok csak sok a köcsög"

h1j4ck3r 2009.01.10. 01:20:15

@bspbsy: kitelepednék szívesen, csak azért, h neked még szarabb legyen; h még több dzsipót kelljen eltartanod az adódból - azt már nem is mondom, h miután én már nem itt adóznék, a kieső részt is neked kéne pótolnod, ergo: még több melóval még kevesebbet keresnél, mert még több adót kéne befizetned, hiszen az ingyenélők tömege állandó maradna, azoké, akik eltartják őket, pedig folyamatosan csökkenne...
@Bambano: hidd el, ha csak őket kéne támogatnod, te lennél a legboldogabb (meg én, de ez nem kívánságműsor...sajnos). Én is tudnék egy-két olyan "népcsoportot" mondani, akit nem akarok támogatni...
Más: sztem ezt a problémát alapból máshogyan kellene megközelíteni; mert ebben az országban nem 2 ember szív füvet összesen és -tiltások ide, vagy oda- mindig mindenki meg fogja találni a módját, h hozzájusson. a különbség csak az, h ezzel így nem az államot, hanem a "kedves vállalkozókat" támogatja az ember fia/lánya. magát a termesztést kéne "államosítani" (hadd ne firtassam az előnyeit: munkahelyek, befolyó, nem csekély mennyiségű adóforint, stb...). Hadd magyarázzam el, pontosabban mit is értek ez alatt:
1. ültetvények létrehozása - a terület kitűzésén keresztül, az öntözőrendszerek megépítésén át, a folyamatos gondozáson túl egészen a betakarításig ez mind-mind munkaerőért kiált; és a kender nem olyan, mint a cseresznyefa, h évente 1X terem rajta vmi, hanem kb 2-3szor... arról nem is beszélve, h Magyarisztánban mindent ellopnak, amit csak lehet, így vkivel öriztetni is kéne...
2. szüret után eljuttatni a fogyasztókhoz - mondjuk (és ez csak egy feltevés...), mi lenne, ha gyógyszertárakban lehetne kapni, recept nélkül, személyi igazolvány felmutatásával, ami igazolja, h elmúltál már nagykorú...? kezelhetőbb lenne? sztem igen, de lehet, h én vagyok a hülye...
3. ADÓZTATÁS!!! - okos emberek anno kiszámolták, h 1g fű előállítási költsége (víz, áram, esetlegesen növényi tápoldat ÉS munkabér a melósnak, aki foglalkozik vele) az első fél évben kb. 400 ft, az első év után pedig kevesebb, mint 300ft (ez néhány éves adat, úgyh legyen mindkét érték +100 ft). Tehát 500 és 400 ft. Eladjuk mondjuk 2 rugóért a mérleges 1.0-át a gyógyszertárban. Tehát, a fennmaradó 1500(!!!) forint állam bácsi zsebét dagasztja. Namármost: én nem tudom, h a 150 ft-os Ászok sörön mennyi az államkasszába folyó pénz, de gondolom nem ezeröt...és bármibe lefogadom, h egy doboz cigin is csak ennek a töredékét kasszírozzák...
Arról már nem is szeretnék beszélni, h a kendernek, mint növénynek hány fajta felhasználási módja létezik (mert nem csak elszívni lehet...), mennyi mindenre használható (nem úgy, mint a cigi...) és, h ez a rendszer mennyi pénzt hozna az államnak és mennyit buknának a maffiózók rajta; ráadásul a yardoknak sem kéne ilyen nüansznyi baromságokra vesztegetni az idejüket...
Arról már nem is beszélve, h évente hány ember hal meg a különféle alkoholok és a cigi következtében és mennyi azért, mert füvet szívott..
De biztosan csak egy suttyó narkós vagyok és nincs is igazam....
Köszönöm, h kifejthettem és bocs, h nem lett igazán tömör...

56.hope.road 2009.01.10. 01:31:42

Ha nem ez a populista, szavazatvadász politika mozgatná itthon a szálakat, ha a politika nem folyna ennyire bele a hétköznapokba, már rég itt tartanánk mi is. De nem.
Annyira jó, hogy ilyen bspbsy-félék beírogatnak néha, mert ilyenkor mindig hálát adok az égnek, hogy nem ilyen szemellenzős fasznak születtem. Hűséges szolgája seggnyaló Ray sem különb, önálló gondolatok sehol, csak a mélyreható nyelvcsapások bsp... segge irányába.
Ti vagytok a fasza gyerekek, bár azért ilyen IQ ellenére is illene a mondatokat nagybetűvel kezdeni, ha már egyszer nagymagyar nemzetmentés folyik.
Általános iskola, alsó tagozat keménycsávók. :DDDDDDDD

Cho. 2009.01.10. 03:11:49

h1j4ck3:

Először nem értettem, hogy ez a cikk mit keresett az index főoldalon.

De végeredményben megérte, mert azt hiszem nagyon rég olvastam már a tiedéhez fogható bődületes nagy butaságot.

Ültetvények! /*harsogó kacaj/

Krisiun 2009.01.10. 03:36:25

Az én adómból meg ne gyógyítsák azokat a rákosokat akik egész életükben dohányoztak, meg azokat a kövér embereket akik érrendszeri betegséget kaptak holott tudták mit vállalnak! És ezt lehetne sorolni…..
Elég furcsa hogy, azokra akik füveznek olyan emberek köpködnek akik masszív dohányosok vagy alkoholisták! Óbégassatok az általános iskola előtt a dohányzó 10-12 éveseknek!
Bár ez az egész helyzet jó így mindenkinek, ma már jó minőségi füvet lehet kapni elérhető áron, a rendőr leszarja, a gengszter gazdagodik a politikusnak meg nem esik a népszerűsége! ÉS MINDENKI BOLDOG!!!

ManWithNoName (törölt) 2009.01.10. 05:32:43

Hajrá!!!
Gratulálok a cseh kormánynak, hogy ők már felfogták: az aki füvetszív, az nem heroinista :)
Viszont aki heroinista, azt sem kell elitélni, mert az beteg...
Szóval tolerancia, és világbéke!!!

Én sem ítélek el senkit, aki dohányzik, alkoholt iszik -netán alkoholista-, azt sem ítélem el, aki kávézik naponta 2-3x.
Ja, és azt sem aki nyugtatókon él több éve, és azt hiszi az majd megoldja a problémáját..., szegény!

Ui.: drogos az, aki bármilyen szertől függ. Idetartozik a kávé, tea, dohány, alkohol, és a jól bevált antidepresszánsok. Akik itt kommentelgetnek ezt-azt a "drogosokról", kíváncsi lennék ők mivel ütik a fejüket?

tokomtelevan 2009.01.10. 06:23:09

Szopjon le minden kábszeres egy batyu négerfaszt

Cselo 2009.01.10. 06:25:20

A csehek csak döntsék el magukban, hogy miként teszik tönkre a saját nemzetüket. Mi maradjunk csak meg a saját bajainknál. Épp elég nekünk a sokszázezer, sokmilliós cigis, piás, játékgépfüggő, akik tudatosan pusztítják magukat, aztán a gyógykezelésüket pedig mindnyájunk adójából fizeti az állam. Nem kell ide semmiféle drog, sem puha, sem kemény, így is az elvárásoknak megfelelően pusztul a magyar nemzet. De ha már ilyen "remek" törvény született a cseheknél, akkor az a javaslatom, hogy exportáljuk nekik cigóinkat, ott nyugodtan füvezhetnének, piálhatnának, ihatnának, cigizhetnének, játékgépezhetnének a cseh adófizetők pénzéből. Mi meg tartsuk távol a szenvedélybetegségeket nemzetünktől. épp elég nagy baj, amit a cigi és az alkohol okoz pusztításban. Le a drogokkal!!!

Acmee 2009.01.10. 08:12:27

Cselo!

(A normálisan megnyilvánulni képes alföldön legelésző szürke marhákhoz nem szólok)

Állj! Az ide bekommentelgető emberek nem igazán tudják, h miről beszélnek! A fű - pipában, tisztán elszívva - 3nap alatt ürül ki a tüdőből. A szervezetből pedig 3hét (3hónap, ködös, senki nem tud biztosat). A cigizés abbahagyása után 5évnek kell eltelnie, h ne legyen kimutatható, h valaha is dohányoztál, ráadásul utána életedben bármikor visszaszokhatsz rá!). A pia dettó, sőt, annyiban veszélyesebb, h a "megfullasztott" agysejtek nem "teremnek" újra egy bizonyos szint után (ráadásul a függőség kialakulása után már nem lehet beszélni leszokásról csak abbahagyásról, mivel utána a delikvens egész élete alatt akár egy korty szesz is "elndíthatja" újra a lavinát.) Kávé, tea kevésbé veszélyes, egyszerűbben abbahagyható. Játékfüggőséget szintén a pia/cigi pároshoz sorolnám.

És itt jön a fordulat! Saját magam is tudom, h a fűről marhára nem nehéz leállni. Mondhatni egyik napról a másikra, simán. Anno. mi is rendeztünk elég kemény partikat főiskola alatt, mégsem lettem törvényen kívüli, társadalom által "ledobott teher". Sőt, mondhatni elég jó helyen állok a társadalomban. Jó állásom, diplomám, egyelőre még csak bérlek egy lakást, de remélem nemsokára meg is tudom venni. Alakulgató családi életem van, remélem (a lakásvásárlás után) belefoghatunk a gyerkőc-projektbe. Egy teljesen átlagos, (inkább a magyar átlagon picit felüli) ember vagyok, nem egy lezüllött "drogos". A fősuli óta ugyan szökőévente egyszer rendezünk "partit", de poén-szintjén megmaradt.

Amúgy pedig el sem hinnéd, h a társadalomban mennyi olyan ember van, aki (ritkán, de) él a fűvel. Azt sem tudnád elképzelni, h ezek az emberek milyen végzettséggel/beosztással rendelkeznek. Mérnökök, ügyvédek, egyetemi professzorok(magam beszéltem vele), és még lehetne sorolni.

Nem akarom feszegetni a témát, h miért lehet az, h pont a "tanult" emberek látják át ezt az egész dolgot. Bocs, elárulom: A közembert egyáltalán nem nehéz megetetni bármilyen hülyeséggel. Lásd.:Esmeralda szemműtétje (bár ezen a fél ország röhögött, elég siralmas, h egyáltalán ilyen előfordulhat). Bármit, de bármit el lehet "adni" az embereknek, ha az megfelelően van tálalva!!! Így lehet tökéletes agymosást végrehajtani, valamint így lehet a fontosabb dolgokról tökéletesen elterelni a figyelmet.

Acmee 2009.01.10. 08:15:19

Ja, amit kifelejtettem: Egyáltalán nem szorulok orvosi kezelésre (kipp-kopp). Az alkoholistákkal, játékfüggőkkel, egyes (súlyos) nikotinfüggőkkel szemben. Talán meg sem hülyültem :]

Acmee 2009.01.10. 08:18:01

Jajj, bocs a floodért... Ne a szélsőséges eseteket ragadjuk már ki. Mindegy, h valaki a "droglépcsőn" indul el, vagy a piacsúszdán. Aki így tesz, annak szerintem tökmindegy. Ha nem droghoz jutott volna, akkor piálna és vice versa.

nikotinegér 2009.01.10. 09:03:08

Nos, hát akkor vegyük az emberi tényezőt. Közhely, hogy a tiltott gyümölcs édesebb. A könnyű drogoknál maradva, ahol ugye elvileg nem fenyeget a rászokás veszélye, az előbbi megállapítás annyit tesz, hogy elvész a dolog varázsa. Ledegradálódik ugyanolyan közönséges, valószínűleg jövedéki adóval terhelt fogyasztási cikké, mint a cigi. Nem lesz kúl arc többé aki mellényzsebből előkapja a dzsangát a bulin. Hirtelen arról dumál majd mindenki, hogy xy patikában képzeld ennyivel olcsóbb stb. Eleinte teleplántálják az alföldet ültetvényekkel, hiszen először megugrik a kereslet, és a 80 éves mammer is bekóstolja a napi 5 gyógyszere mellett, mondván, hamár elslattyogott a patikába, miért ne vegyen, meg akkor már az unokáknak is. DE, és itt jön a lényeg: a társadalom egy része rá fog jönni, hogy nincs szüksége rá. Csökken a kereslet, és ugyanolyan kevesen fogják fogyasztani, mint akik ma, sőt, még azok sem akik ma még kúlságért fogyasztják dacolva a törvénnyel. Marad az ami volt, egy szubkultúra része.
Vegyük a szélsőséges eseteket, elég nehezen tudom elképzelni azt a munkáltatót, aki elnézi, hogy az alkalmazott betépve jár dolgozni, azt a rendőrt aki betépve járőrözik, azt a mérnököt, aki betépve tervez hidat, meg épületeket és azt az orvost, aki betépve veszi ki a delikvens vakbelét. Szerintem azok menekülnének először a legalizáltan drogozó országból, akik most pontosan ennek a létrehozásáért tépik a szájukat...meg tépnek...
Ezúton kívánok nekik egy ilyen országot, és hirtelen rájönnének, hogy ja, az már úgy nem fasza, ha mások is tépnek, drogoznak, főleg azokban a szakmákban, ami felelősségre és bizalomra épül (mentős, orvos, mérnök, rendőr stb.).

Acmee 2009.01.10. 09:33:58

@nikotinegér:

Senki nem mondta, h akármikor, akárhol lehet(ne). A füvet is éppoly könnyű kimutatni, mint az alkoholt (asszem léteznek is már ilyen szondák). Tehát könnyen ellenőrizhető. Azt hiszed, h szubkultúra. A magyar kultúra része ugye a gulyás, a pálinka. Nem azon "tépik a szájukat" az emberek, h Hippiland legyen az országból, hanem azon, h ne lehessen vkit azért meghurcolni, mert elszívott egy füves cigit. Hollandiában összeomlanak a hidak(pedig van egy kevés, jártam ott)? Ott a mentős elflashel és a bevásárolni készülő anyukát viszi be a beteg helyett? Vagy agyonlőtt vkit beflashelt rendőr? Kötve hiszem. Olyan példákkal kellene előállni, amit nem üt agyon egyből egy, a valóságban is létező, jól működő rendszer.

amúgy pedig voltam kinn Hollandiában, hajóztunk rengeteget, voltam Amszterdamban is. Voltam piroslámpás utcában is. Láttam az országot, láttam hogy élnek az emberek, beszélgettem velük. Nem high társadalom (a súlyos téveszmékkel ellentétben). Békésen élnek, ott a nyugdíjasok tavasszal felpakolnak a hajójukra és egész nyáron hajózgatnak erre-arra, ahol van kedvük megállnak 1-2napra, hétre, pihennek újságot olvasnak, stb. Majd ősszel visszamennek a városba az addig üresen álló lakásba.

A kisebb városokban 30-40cm-es kerítések, mindenhol zöld kertek, gyönyörű dísznövényekkel. A házakon nincs függöny, vagy csak épp egy picike dísznek, hatalmas ablakok vannak a házak elején-hátulján, fényárban úszik az egész ház. A faluk/városok közt a mezőkön vadnyulak(!!) ugrálnak erre-arra(már ahol nincs épp egy szélerőmű v. lovarda v. tehenészet). senki nem száguldozik az utakon, 120 a megengedett, mindenki annyival ballag. Itt láttam életem legnagyobb poénját: TEHENEK LEGELTEK A MCDONALD'S körül(csak ki kell menni, ha elfogy a hús...)!!

Mindenhol tökéletes minőségű utak, a városok között szinte mindenhol autópálya.

Békésen, 0 stresszben élnek (a legnagyobb stresszük, h mikor önti el őket a víz), mindenki csinálja a maga dolgát, ha másnak szüksége van vmire, segít. Pl. anyukámat a rendőrök hozták vissza a kikötőbe, mivel elkeveredett a városban (mindenhol csatornák szelik 100darabra a várost, így erős kerülőutakon kell közlekedni) úgy, h erős karatemagyarral magyarázta el nekik, h mi a történet. Végigcipelték 6db kikötőn, mire beértek abba, ahol mi voltunk.

Olyan társadalom, mint amit Te felvázoltál? Nem. Jobban élnek, mint mi? Nem kicsit. Szív a fél ország, csak azért, mert legális? Nem, de sokan 1-1szer élnek vele.

"legalizáltan drogozó országból": Látod, itt a probléma, a társadalom korlátoltsága, szemellenzőssége. Olvasd el a Tiéd felett lévő 3 kommentem, az első végén pont a hozzád hasonlókról beszélek!

hwang 2009.01.10. 09:53:51

ez az "én adómból ne már he" dolog annyira gáz...
abba bele e gondolnak, hogy az ő adójukból megy a fogyasztók üldözése is...
egy kanadai felmérés szerint egy ottani heroinfenntartó kezelésbe kerülő heroinista évente többezer dollárral kevesebbe kerül, mint egy utcán lévő.
vagy nézzük meg, hogy mennyibe kerül egy befüvezett fiatal "előállítása"...
ki kell fizetni arendprt, aki elkapja és beviszi, ki kell fizetni a vizelet illetve vérvizsgálatokat, az ezt végző ovost is, aztán jöhet a papírmunka, utánna jöhet a bírósági ügy, amhol újból mindenkit ki kell fizetni, aztán kap a kölök egy fél éves "elterlést", amit szintén a mi adóforintjainkból kell kifizetni(ráadásul 90%-ban olyan emberek elterelésére megy el a pénz, akik nem problémás fogyasztók és nincs szükségük kezelésre)...
na szóval mire ezen végigértünk, már elköltöttünk több mint 1millió Ft-ot sőt megkockáztatom, hogy az összeg közelebb áll a 2 millióhoz, mint az 1-hez...
és ez csak egy szerencsétlen befüvezett fiatal esetének költségei...
meg lehet nézni, hogy évente hány eljárás indul, és hogy ez mennyibe adónkba kerül...

hwang 2009.01.10. 09:59:05

bocsi az elütésekért :))

Acmee 2009.01.10. 09:59:46

@hwang:

Szerintem is erősen pluszos lenne(általad felsorolt kieső költségek, bár a legalizálással is jönne költségek, ez viszont véleményem szerint elenyésző a mostanihoz képest, a bevétel oldalon viszont adó, ami tudjuk, h nem kis tétel) a megtűrés politikája, csak ugye a társadalmi nyomás miatt nem megvalósítható, mert erős háborgás lenne belőle...

nikotinegér 2009.01.10. 12:04:53

@Acmee:

Valóban túlzó dolgokat írtam le. DIREKT.
Igen, lehet kultúrált formában művelni ezeket a dolgokat legálisan, jól működő országban stb. pl. Hollandia.
DE, és itt visszautalnék a bejegyzésemre: az emberi tényező, pontosabban, az emberi hülyeség végtelen, és emiatt kétlem, hogy jóra vezetne a dolog.
Hollandia és Magyaro. között azért van némi kultúrális különbség...és nem az 'értelmiségi fogyasztókkal' lenne valószínűleg a probléma itthon sem...(hanem pl. a betépett kisebbséggel az éjszakai 6-oson.)
Az írásom inkább provokáció volt, kíváncsi voltam, hogy rá tud-e valaki cáfolni a dokis, mérnökös stb. érveimre, azaz a 'mindenki drogozik legális következmények nélkül, de annál súlyosabb következményekkel' című szélsőséges víziómra. Ezzel csak arra akartam rámutatni, hogy bajosak azok a fő érvek, amiket mindig hallgatok a drog legalizálása mellett, mert azt nem gondolják végig, hogy igen, ezzel megteremtődne annak a lehetősége is, hogy az orvos műhibát kövessen el a drog miatt, és ez vall igazán korlátoltságra. (megjegyezném, hogy pont a szubkultúrából indulnak ki, hiszen baromi jó ötlet addig, amíg partyzós, egészséges egyetemista fiatalokból áll az ország, sajnos a professzoros, érvedet nem tudom elfogadni, mert tekintélyromboló, és biztosan kirúgnák a mai állás szerint, ha kiderülne, hogy ilyen példát mutat a felnövő generációnak. A tanár és akár a törvény képviselete (ügyvéd), mint foglalkozás, mind a józanságot, mind a felelősségtudatot megköveteli a nap minden percében, nemcsak a katedrán, vagy a tárgyalóteremben, hiszen ők mutatnak példát.)
Úgy érzem elég stabil a pozícióm, és talán meglepődsz amikor azt mondom, igen, ha legális a drog, akkor mindenki örül. A drogos is, ez elég egyértelmű, de a nem drogos is, hiszen mennyivel könnyebb érvényesülni akkor, ha az ember azon kevesek közé tartozik, akik megőrzik a tiszta tudatállapotukat, megbízható munkaerők, felelősségteljesek, mert lássuk be, még ha legalizált is lesz, a munkahelyek, a munkamorál, vállalati kultúra stb. kevésbé rugalmasan fognak a törvénykezéshez alkalmaszkodni, preferálni fogják sokáig a konzervatív álláspontot, továbbá a munka törvénykönyve, de a te szerződésed is tartalmazza azt a kitételt, hogy munkavégzésre alkalmas állapotban kell megjelenni a munkavégzés helyszínén.
Hiszen nem épp te írtad, hogy lejöttél a szerről amikor állást vállaltál, és elkezdted az életed? Miért? Azért mert valószínűleg kirúgtak volna, ha késel amiatt, hogy füvező életmódot élsz, esetleg betépve mész be.

forthegame 2009.01.10. 12:06:28

Szerintem valami vagy legális vagynem.... ha belegondolunk kiteszek tavasszal 3 palántát az udvarra ősszel ha minden jól megy van 600g füvem ami kereskedelmi mennyiség de egybe le kell szüretelni mert elfagy penészedik akármi.... Namármost ha a 600g füvemból adok a Józsinak 2g-t kóstolóba akkor forgalomba is hoztam... ezt ma akár életfogytig tartó börtönnel is lehet büntetni... (Mondjuk ha felszállok a buszra reggel és fejbelövök 15 embert azt is ugyanannyival büntetik) Ha valamit szívhatok otthon akkor miért nem árulhatom? Ez olyan mintha csak az otthon termesztett dohányomat szívhatnám, vagy csak a házi páleszt ihatnám! TOTÁLIS LEGALIZÁCIÓT!!!

hwang 2009.01.10. 13:21:16

nikotinegér, az írásodból jól látszik, hogy fogalmad sincs, a drogfogyasztási szokásokról és a legalizálás kedvező illetve a drogtilalom negatív hatásairól...
nem azért kell legalizálni, hogy "na most már mindenki drogozhasson", hanem azért, mert a drogtilalom nem működik...rengeteg pénzt, időt, energiát emészt fel, mindezt teljesen sikertelenül...
nézzük az első érved:
"az emberi tényező, pontosabban, az emberi hülyeség végtelen"
ok, akkor azt mond meg, hogy ezen a "hülyeségen" mennyit segít a kriminalizálás? egyáltalán segít-e? vagy éppen még károsabbá teszi a dolgokat?
azzal, ha a föld alá kényszerítjük a drogfogyasztást és az azzal járó "hülyeséget" is a szőnyeg alá söpörjük, akkor hogy tudunk segíteni a bajba jutottakon? vagy mégis, milyen pozitívuma van annak, ha a feketepiacra hagyjuk a "hülyeségek" kezelését?

"Hollandia és Magyaro. között azért van némi kultúrális különbség"

ja, és ha feltalálnák a rák vagy az aids ellenszerét hollandiába, akkor ne vegyük át, mert "há az más kultúra"
egyébként hollandiában azért akarnak bezáratni coffe shopokat, mert a turisták csinálják a balhét...ergo nem a holland drogpolitikával van a baj, hanem a környező országokéval... német és francia fiatalok ezrei mennek át hétvégenként hollandiába, ahol bepiáznak, befüveznek, begombáznak, teljesen szétcsúsznak...és ez nem tetszik a hollandoknak...

itt a 2. érved:
"ezzel megteremtődne annak a lehetősége is, hogy az orvos műhibát kövessen el a drog miatt"

ma nincs erre meg a lehetősége? dehogynem...sőt...az orvos tud a legdurvábban drogozni...(hozzáfér mindenhez, amire szüksége lehet)
szerinted ma nem drogozik egy orvos se? :)) vicces lenne...hagyjuk ezt a "rászabadítósdis" víziókat...a drogok nem a határon várják, hogy "hé had szabaduljunk má rájuk"

"A tanár és akár a törvény képviselete (ügyvéd), mint foglalkozás, mind a józanságot, mind a felelősségtudatot megköveteli a nap minden percében, nemcsak a katedrán, vagy a tárgyalóteremben, hiszen ők mutatnak példát.)"

igazad van...én sem láttam még drogfüggő tanárt életemben....vagy drogfüggő ügyvédet...pff muhahaha...

példát nem az absztinenciával, hanem inkább a mértékletességgel lehetne mutatni...

"ha az ember azon kevesek közé tartozik, akik megőrzik a tiszta tudatállapotukat,"

ma az emberek 90%-a drogozik...

"mert lássuk be, még ha legalizált is lesz, a munkahelyek, a munkamorál, vállalati kultúra stb. kevésbé rugalmasan fognak a törvénykezéshez alkalmaszkodni,"

te amúgy kevered kicsit a szezont a faxommal...
szerinted a legalizálás az azt jelenti, hogy "na akkó hónaptól betépve lehessen menni dógozni!"???
ma elmehetsz részegen dolgozni?
ma az orvos műthet ittasan? ...na látod...

Lebowsky 2009.01.10. 15:11:03

Én úgy vagyok vele, hogy ha tartani akarok magamnál, úgyis tartok, eddig sose kerültem veszélbe emiatt. Szerintem sokan igy vannak ezzel. Szerintem a marihuána nem egy olyan dolog, aminek elterjedsége attól függ, hogy az állam hogyan szabályozza. Ráadásul itt olvastam valakitől, hogy ezzel a turizmusnak is jót tett a cseh kormány, merthogy Közép-Európai országok közül Csehországot választják, mert ott lehet "tolni". Hát igazából én nem is akarom, hogy fiatalok azért jöjjenek ebbe a sok gyönyörű hellyel teli országba, hogy tépjenek. Aki meg a fű miatt akar Csehországba menni, hát az menjen is. Szerintem itt se akasztanak fel érte...

McKohn 2009.01.10. 23:36:15

Itthon sztem az egyetlen járható út egyenlőre az lenne, hogy a fogyasztást szabálysértéssé minősítenék. (lásd. Dr. Frech Ágnes törvénytervezete) Miért is lenne ez elfogadható?
1. Nem lebegne ott senki feje felett az, hogy „júj most a rendőrbácsi bevisz a sittre és mehetek a börtönbe”, hanem hasonlóak lennének a szankciók, mint mondjuk, ha elkapnak gyorshajtásért.
2. Ha mégis elkapnak az utcán maximum pénzbüntetést szabhatnak ki, ami ugye max. 150.000 szabálysértésnél. Ez mondjuk elég sok, de ezzel legalább be lehetne tömni a vadparasztok száját is, hogy "nééézd má' jól megvágták a kurva drogost". Éppen ezért sokkal jobban „lekommunikálható” lenne ez a megoldás.
3. Az elterelés nem lenne tele alkalmi füvező fiatalokkal, nem indulnának büntető eljárások fogyasztók ellen, elég lenne mondjuk gyorstesztet használni és nem kéne a százezres nagyságrendű igazságügyi orvosszakértői vizsgálatokra költeni. Akit meg elkapnak az FIZET az ÁLLAMNAK büntetést és nem az adófizető állampolgárok pénzét pocsékolja mondjuk a börtönben (bár letöltendőt igen kevés fogyasztó kap). Ergo anyagilag is sokkal jobban megérné.
4. Csomó pénzt venne ki a szervezett bűnözés és a dílerek zsebéből, ha otthon mindenki termeszthetne magának teszem azt 5 tő kendert (ami most a csekély mennyiség felső értéke) persze vállalva a kockázatot, hogy megbírságolják ezért. De ki a fene kutatná át a házadat? Senki.
5. Társadalmilag is hasznos lenne, mivel nem lenne akkora stigmatizáló ereje annak, ha valakit elkapnak. Nem tenné tönkre az eljárás és az ezzel járó megaláztatás, ne adj Isten börtön, a fiatal gyerek életét, aki a haverokkal pippant egyet. Nem kellene alkalmazni az elkövetővel szemben egyéb jogkövetkezményeket. (pl. kaphatna erkölcsi bizonyítványt) Így is kapna rendesen otthon a szülőktől, amikor jönne a csekk… Nem kéne maffiózokkal bizniszelnie, akitől minden szart megkaphat. Persze, aki termesztene biztosan eladna valamennyit az ismerősnek, de nem jobb mindenkinek, ha ez ismerősök között zajlik?
A legalizáció elég messze van még, de egyenlőre ennyi is megtenné. A csehek meglépték ezt itt a jó példa előttünk…

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.01.11. 08:49:12

Itt az akadályt a magát polgárnak (aki valójában proli) nevező réteggel van. Ők ugye felsőbbrendűnek érzik magukat a pórnépnél. Ez a réteg is fogyaszt, de meggyőződése, hogy hogy a parasztgyerek nem tud megállni az elégen. Persze ez a műpolgár sem intelligenciában, sem egzisztenciában nem különb a prolinál. Ergo hamis a feltételezése a felsőbbrendűségéről. A másik bagázs az öncélú törvényszolga, aki amcsi akciófilmeken nőtt fel, és viszket az ujja a ravaszon. És a büntető rendszer tetején a bíró, az ügyész és a kirendelhető proliügyvéd. Szóval ez a bagázs félti a kis seggét, hiszen ezekből a tyúkperekből tartja fenn a családját és a nyugatikocsiját. Ha kivennék a btk-ból ezt a fogyasztónkénti 1-2 millás költséget, azzal az ő munkahelye szűnne meg, hiszen ez a pénz nála landol. MERT Ő PÓGÁÁÁÁÁR

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.01.11. 08:54:03

ÉS miért bassza a csőröm a polgár? Mert 10 tő kender miatt elfogtak, 1.3 Millát költöttek rám, amit maguk fizettek ki, nekem közvetlenül nem került egy fillérembe sem. De 10 milla árbevételt termeltem programozással 2008-ban ami után befizettük szépen az adót és ebből vakargatja a pattanásos seggét a rendőr az ügyész a bíró
és az összes MŰPÓGÁR.

forthegame 2009.01.11. 12:52:29

Naturalnak (sajnos) igaza van! Amúgy mit adnak 2008-ban Magyarországon 10 tő kenderért? 2 év felfüggesztett? vagy az még belemagyarázható az eltereléses csekély mennyiségbe? Komolyan érdekelne...

thinking 2009.01.11. 18:32:19

nos rászántam kis időt h végigolvassam az összes kommentet, mert érdekeltek az érvek és vélemények. elég érdekesnek találom, hogy akik a dolgok ellen irogatnak, azok letudják ennyivel h "hahahaa" meg "büdös narkós dögöljémeg".. aki pedig a dolgok mellett az fel tud sorolni több megfontolandó érvet, melyet ha egy értelmes ember végiggondol, többnyire rájön, h nem csak értelmetlen hülyeség. ebből is látszik sztem h attol h esetenként hajt vki egy cigit magának, még nem lesz egy lepusztult hülye és tudja használni az agyát.. csak sajnos fölöslegesen érvelünk, mert annyi itt az első kategóriába tartozó földhözragadt ember, hogy nagyjából hiábavaló a fáradozásunk. egyébként sztem nálunk a legnagyobb probléma a média.. mindegyik amelyik itt olt minket h minek függünk, közbe ugyanugy függ egy sokkal szennyebb szartól ami a média. hazamentek mind és nem bírjátok ki h ne a tévét bámuljátok meg ne vegyétek meg naponta a sok bulvárszutykot amiből csak az folyik h fujj a narkósok fujj takarodjanak. abba nem gondoltok bele h százezerszer nagyobb agymosást kaptok tőle mint én vagy valaki egy dzsótól amitől nem ölök embert, nem erőszakolok meg fiatalkoruakat a városligetben (mégis ugyanugy börtönt kaphatok érte) maximum belesüppedek a fotelkámba és vigyorogva veszem tudomásul h béke van egy pár órácska erejéig mig ki nem száll belőlem és rá nem jövök h egy undorító országban élek ahol kilépek az utcára és fapofáju emberek lökdösnek ideoda meg köpködnek egymásra.. és titeket is tolerál a kikurt társadalmunk akkor engem mértnem? én nem tukmálom rá másra, olyanra meg főleg nem, aki nem használja, magamat "mérgezem" (ti szavatok én nem használnám soha) vele.. ti viszont ugyanugy tovább adjátok mindenkinek az idióta szar elméleteiket ezt kell hallgatnom a metrón a villamoson az utcán mindenhol.. én nem akarom h többen legyenek az én véleményemen annyit szeretnék h fogadják el az enyémet ti viszont hataloméhes szarháziak vagytok mind már neharagudjatok.. az adózás és termesztés témába pedig nem megyek bele mert jó sokan leírták már előttem és tök eredménytelenül mert ugyse fog hinni nekünk senki mindaddig amig már az egész országot eladjuk és még ugyis csődben vagyunk.. de nempara igazából mert én addigra nem leszek itt kint fogom süttetni a seggemet vhol a spanyol riviérán és kuncogok rajtatok h mekkora arcok vagytok h nem váltatok "büdös narkóssá" hanem maradtatok trendi emberek akik nem függenek semmitől csak két dologtol: a kormánytól és a médiától.. és ez pont az a két dolog ami sokkal inkább elcseszi az életeteket mint egy-egy cigi..

Acmee 2009.01.11. 19:24:37

@nikotinegér:

Ó, ácsi bácsi! Elbeszéltünk egymás mellett... Írtál egy kommentet, válaszoltam rá, erre leírtad ugyanazt más szavakkal. Nem olvastad el rendesen, figyelmesen, vagy nem akar engedni a "mácsakazérisnekemlegyenigazam"?

"a betépett kisebbséggel az éjszakai 6-oson"

Ezzel a mondattal bizonyítottad, h semmit, de semmit nem tudsz az egész témáról. Őszintén, láttál már egy betépett (FŰTŐL, nem speed, eki, kóla, stb.) embert verekedni, csinálni a balhét? Kötve hiszem!! Elárulom Neked, h a fűnek pontosan ellenkező a hatásmechanizmusa! NYUGTAT, gondolkoztat, esetleg megröhögtet (balfaszok parázhatnak is tőle). De se közel se távol nem tudok 1 emberről se, akit agresszívvá tett volna. A fotelből nincs kedved felkeli, úgy "beszippant", h ki se tudsz szállni belőle, nemhogy nekiállj balhézni.

1.kommentedben:"Vegyük a szélsőséges eseteket, elég nehezen tudom elképzelni azt a munkáltatót, aki elnézi, hogy az alkalmazott betépve jár dolgozni, azt a rendőrt aki betépve járőrözik, azt a mérnököt, aki betépve tervez hidat, meg épületeket és azt az orvost, aki betépve veszi ki a delikvens vakbelét."

Erre a válaszom:"Senki nem mondta, h akármikor, akárhol lehet(ne). A füvet is éppoly könnyű kimutatni, mint az alkoholt (asszem léteznek is már ilyen szondák). Tehát könnyen ellenőrizhető."

2.kommentedben:"ezzel megteremtődne annak a lehetősége is, hogy az orvos műhibát kövessen el a drog miatt, és ez vall igazán korlátoltságra."

"A tanár és akár a törvény képviselete (ügyvéd), mint foglalkozás, mind a józanságot, mind a felelősségtudatot megköveteli a nap minden percében, nemcsak a katedrán, vagy a tárgyalóteremben, hiszen ők mutatnak példát."

"A drogos is, ez elég egyértelmű, de a nem drogos is, hiszen mennyivel könnyebb érvényesülni akkor, ha az ember azon kevesek közé tartozik, akik megőrzik a tiszta tudatállapotukat, megbízható munkaerők, felelősségteljesek, mert lássuk be, még ha legalizált is lesz, a munkahelyek, a munkamorál, vállalati kultúra stb. kevésbé rugalmasan fognak a törvénykezéshez alkalmaszkodni, preferálni fogják sokáig a konzervatív álláspontot, továbbá a munka törvénykönyve, de a te szerződésed is tartalmazza azt a kitételt, hogy munkavégzésre alkalmas állapotban kell megjelenni a munkavégzés helyszínén."

Na ezen felqrtam magam! EMBER! Engem/minket nevezel korlátoltnak?? Basszus... képtelen vagy az előítéleteidtől felfogni egy teljesen racionális, egyenes, beleköthetetlen gondolatot!! Egyértelműen bizonyítja az előbbi idézgetésem! Fújod a belédsulykolt trombitát, tökmindegy mi történik, mindegy ki, mikor, mit csinál. Elszáll feletted az idő, Te még ugyanazt a dallamot fújod, pedig már senki sem kíváncsi rá. Egy darabig elhitte mindenki, aztán egyre többeknek nyílt fel a szeme. Te pedig megmaradtál egyedül, mint a magában mormogó homeless.
Elhitted/elhiszed a mindenki által fújt hülyeséget, ha 100an azt mondják, h kék, de azt tisztán látod, h zöld, attól az kék lesz?

Tudod mi az igazi korlátoltság? Ha nem tudod és nem is akarod megérteni az új dolgokat! Hiába az érvelés, hiába az orvosok, tudósok véleménye, a korlátolt köznépet még mindig meg lehet etetni akármivel. Addig mondjuk, amíg el nem hiszi, utána már másnak is mondogatja, amíg az is el nem hiszi. A végén már valóságnak képzeli, annyira elhitte. Így születnek a hidakról ugráló, mérget hörpölő, stb. szektások, és így keletkeznek a "baromterelők" (a népet tökéletesen befolyásolni képes "legendák, hiedelmek, rémhírek".

"Hiszen nem épp te írtad, hogy lejöttél a szerről amikor állást vállaltál, és elkezdted az életed? Miért? Azért mert valószínűleg kirúgtak volna, ha késel amiatt, hogy füvező életmódot élsz, esetleg betépve mész be."

Vicces...(cigi) Nem a munka miatt csökkent a jelenség. Látszik, h főiskolára sem jártál. Ott megteheted, h 1-2hétig ki sem mész a koleszból, mert megvan minden benn... Ott megteheted, h egész nap döglesz, nem csinálsz semmit.
Már nem tehetem meg. Miért? Mert pörögnöm kell folyamatosan, mint a Kemotoxos légy (amit beszívva képtelenség, bár sztem hiába mondom). Egész nap autóban ülök, annyi felelősségérzetem van "drogosként", h másokat ne veszélyeztessek(mielőtt ezen kezdenél el bufogni, piásan se a legjobb dolog vezetni, pedig az legális). Harmadik, pedig, h lett egy olyan párom, aki rosszul van tőle, még a szagától is, így nem füstölök. Csakagyon ritkán "partikon" (értsd: vmikor 1-2havonta, de vmikor 1évig se). Amúgy pedig pont azért csökkent a dolog, mivel tudom, h mikor lehet, mikor nem.
És mielőtt az lenne a következő, h "persze, de a legtöbben nem", álljon itt megint az idézetem hátha 4.szeri olvasásra eljut a "szabad" agyadig(amit nem vert láncra a kollektív ökörség):

"Senki nem mondta, h akármikor, akárhol lehet(ne). A füvet is éppoly könnyű kimutatni, mint az alkoholt (asszem léteznek is már ilyen szondák). Tehát könnyen ellenőrizhető."

pipacsaripacspapucs 2009.01.12. 13:44:07

@bertrane: Három tő, ha nem viszed túlzásba, kábé egy évre elég. De indoor megoldható a folyamatosság.

A cseheknél egyébként csak törvénybe foglalják a néhány (sok) éve már de-facto létező gyakorlatot. Van egy rossz hírem a fikázóknak: Chehország ezen évek alatt sok mutatóban megelőzte Magyarországot. Persze, nem a fű miatt, hanem annak - meg a fenti fröcsögések - ellenére.

Úgy öt éve beszélgettem erről egy idős, joviális cseh (elismert üzletember) kollégámmal, aki közvetlenül semmilyen formában nem éintett. Ő röviden annyit mondott, mikor rácsodálkoztam a liberális cseh gyakorlatra a fű kezelésében: Ez a normális, nem?

De igen...

ford? 2009.01.12. 15:10:23

@j311: akkor legközelebb az adóbevallásod megjegyzésrovatába ne felejtsd el odairni, hogy kinek adhatnak belőle:) sok sikert hozzá

mepew 2009.01.16. 09:44:21

engem kurvára nem izgat hogy engedik-e vagy nem akkor is szívni fogok, engem az érdekel, hogy ne keljen órákig várni néha, ezreket eltelefonálni egy hétvégi jó kis beszíváshoz. a lehúzós köcsög dílerekről nem is beszélve ZÁRJEGYET A SPANGLIRA!!!!

mepew 2009.01.16. 09:45:47

de honnan jön ide ez a sok korlátolt köcsög?

ManWithNoName (törölt) 2009.01.30. 01:01:05

@forthegame: Böri az nem jár még 20-30 tőért sem, ha nincs más sarad (ebben már benne van a fogyasztás, tartás is), és ha nem voltál még büntetve!
A felfügg. az tuti megvan, és szerintem kb.:3-4 évre. Ja, és sajnos bírófüggő a dolog!
Itt megtalálod a cuki kis magyar törvényt---> drogriporter.hu/hu/drogjog/hatalyos/btk

SirSmoke.a.lot 2009.01.30. 08:38:15

@mepew: Valaki nyitva hagyta az ajtót...
Befujta a szél a sok szemetet.

Dani182 2009.05.06. 14:17:55

Én tegnap jöttem haza Prágából...
Minden kis dohányboltban lehet venni grindert cukorkát meg bongokat, az utcán jó párszor lehet tapasztalni ganját szívó embereket mindez úgy hogy a yard ottvan a közelben. A supermarketből meg hoztam haza cannabis ízű likőrt meg sört és mindkettő nagyon finom (bár a sörnek van inkább hemp íze)

Szval előttem körvonalazódott már a Kelet Európai/Szláv Amszterdam...:D

greenlady 2010.03.05. 09:10:22

Sziasztok
Érdekes dolgokat olvastam itt, azért találom érdekesnek mert a fele hülyeség. aki nem szivja ne mondjon már véleményt rola könyörgöm.égeted magad ezzel ember!!!! aki meg szivja az meg magán észreveheti hogy nem fenékig tejfel ha nonstopp be vagy állva. 17 éve fogysztok marihuanat változo mennyiségekben. ha tulszivod magad akkor bizony jon az antiszocializálodás leszarsz mindent fexel és zabálsz. tulszivás alatt legalább napi 3g értek egy évre visszamenöleg. ezt ne csináljátok még ha akkor jonak is tünik.nem jo. hosszutávon aki szivni akar annak minimalizálni kell a heti adagot. különben egy élöhalott lesz belöle. gondolj bele egy big céé után mihez van kedved ps tv kaja meg visitás:P nincs is ezzel baj ha ezt pl hétvégén teszed hétköznap meg éled az életed( anapi alvos cigi meg a legrosszabb) a thc pont a tanuláshoz felelös receptorokat támadják be másnap a suliba nem lesz 5-ös doga:) de szivni meg kell mert kibaszott egy világban élünk.
zárogondolatként:- magyarországon nem szabad legalizálni a füvet. tulszaporodnának az élvezöi és mégjobban nyomorba vernénk az országot. jo ez igy ahogy van. megcsinálod magadnak, elszivod nem reklámozod ,bizonyos határokat betartassz a fogyasztását illetöen nem lesz bajod.
le se csuknak be is szivsz kecske káposzta szitu:)

greenlady 2010.03.05. 09:14:28

@Kalmár: te akkora hülye vagy hogy az leirni nem lehet!! tépjéé baszod aztán pofázz
süti beállítások módosítása