Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Drogot hazudnak a rendőrségi tesztek

2009.03.05. 11:21 Mr. Green

A jóisten sem tudja megmondani, hány embert csukattak börtönbe ezek a nyomorult férgek, de az amerikai rendőrség által is használt drogtesztek legalább 70%-ban hamis pozitív eredményt jeleznek fűre és kokainra, amint azt a Marijuana Policy Project kutatása (PDF) megállapította. A 70 éves marihuánadetektor Duquenois-Levine-teszt szerecsendióra, teára, mentára, eukaliptuszra, dohányra és csokoládéra is elszíneződik, míg az elvileg kokszot szerető kobalt tiocionát egy halom receptre kapható gyógyszerre jelez kamu pozitívat. A videón mutatnak olyat is, ami levegőtől elszíneződik. A kutatásban csak néhány tucat jellegzetes anyagot vizsgáltak, így esélyes, hogy 2-3 ezer másik növényre ugyanígy marihuánát jelezne a folyadék, mint ahogy hagyományos csokoládéra teszi a képen. A legtöbb helyen eleve nem rendeltetésszerűen használják (pl 10 másodperc után nézik a színét, nem 20 perc után), így aztán még ha működne, sem lenne esélye a fű miatt bevitt négereknek. De nem ez a legdurvább, hanemhogy az elmúlt 70 évben a legtöbb rendőr, ügyész, bíró, orvosszakértő, sőt védő sem kérdőjelezte meg a Duquenois-Levine-teszt hitelességét. Még úgy is megdöbbentő, hogy tudjuk, a drogháború minden szintjén hazudnak.

Magyarországon sem sokkal jobb a helyzet. Bár a hazai drogteszteket nem ismerem, az azokat végző emberekről már hallottam. Pl. a 3 évvel ezelőtti Kendermag-tüntire növesztett ipari kenderről sikerült megállapítaniuk, hogy kábítószer, bár THC-t a néhány hetes növénykék nem tartalmaztak és számla volt a magokról. Ne legyenek illúzióink.

Na és akkor az MPP bemutatója:

 

59 komment

Címkék: video usa rendőrség drogháború

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OmegA404 (törölt) 2009.03.05. 11:54:51

Akit ez alpján rabosítottak nem kéne felülvizsgálni?

Meg kártérítésért is ríhatnak... szóval jobb ha inkább bekussolnak róla.

Hiteles ez?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.05. 12:12:22

Mennyivel jobb ez, mint amikor valakinek a zsebébe csempésznek valami illegálisat? Semmivel. Magyarországon is vannak gondok. Ha elvégeznek rajtad egy THC tesztet, az a két héttel ezelőtt fogyasztott cuccot is kimutatja. Ha most én mondjuk 3-4 napja szívtam, megállít a rendőr, amikor kocsival vagyok, bevisz, és elvégzi a vizsgálatot, akkor lecsuk kábítószer hatása alatti vezetésért? Ha jól tudom így megy.
Nem jó ez így...

Thanyaburi 2009.03.05. 12:25:04

egyszer focimeccsen megkérdeztem az ott lévő mentős orvost h mennyi ideig mutatható ki a THC? ő azt mondta h ha jól emléxek a vese 2-4 hét alatt dolgozza fel teljesen a THC viszont a vérben benne maradhat 2 és akár 3 hónapig is. Lehetséges h téves info, de azért ez elgondolkodtató. tényleg lecsukhatnak februárban egy szilveszterkor elszívott jointért?
Tényleg nem jó ez így. egyébként itthon pisiltetnek vagy vért vesznek?^^

gulden 2009.03.05. 12:28:23

@hwang:"és aki előbb lép, az bizonyos komparatív előnyökre tehet szert:"
na ez az,amit el sem tudok(sajnos)képzelni,hogy mi leszünk azok akik az "elöbb lép" csoportba akarnának tartozni.híresen antitoleráns ország a mienk,és nem látom a fényt az alagút végén.

gulden 2009.03.05. 12:36:50

@gulden: + elgondolkotattó az is,hogy Hollandiában ,ahol több mint húsz éve dekriminalizált a könnyűdrogok fogyasztása,a legalizálás még mindíg várat magára.szal nem is tudom,hogy megérjük-e még azt ,amiről a cikk szól.

hwang 2009.03.05. 12:37:37

@gulden:
nem..nem antitoleráns ország vagyunk...hanem "balfék" ország...

metal · http://electric.blog.hu 2009.03.05. 12:38:09

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:

Hát nem kell szívni, és akkor nem csuknak le!

Azt meg nem hiszem el, hogy a cikkben állítottak igazak! Ti tényleg annyira barmok vagytok, hogy elhiszitek, hogy egy egész nemzetett (majdnem egy kontinens) 70 évig lehet ilyen szar cuccokkal terrorizálni? Ennyi idő alatt ez úgyis kiderült volna! Ez olyan, mint a lottó csalás, elméletileg a gépes rendszerben lehetséges, de mivel legalább 100 embernek tudnia kell róla, úgyis kiderülne!

holas 2009.03.05. 12:42:21

Itthon pisiltetnek, mint engem... Nekem is kokain pozitív lett a vizeletem, pedig elötte semmilyen gyógyszert, vagy drogot nem használtam. Erős kétségem van a teszt hitelességével kapcsolatban. Abba belegondolt valaki, hogy a tesztet hogyan hitelesítik? Ugye nem úgy, hogy nesze kokain, edd meg, pisiljél...

hwang 2009.03.05. 12:46:38

@metal:

"Hát nem kell szívni, és akkor nem csuknak le!"

most a szívást helyettesítsd be egy általad kedvelt dologgal és meglátod, hogy mekkora baromság az, amit írtál...

lessknownJFK 2009.03.05. 12:50:01

metal, ki volt aki nemzetett? béranyák? és mit?

Ámde: mikor engem kaptak el pisiltettek ott a fő utcánál, majd nem mutattak ki semmit. előző nap pedig rendesen. ennyire biztosak a tesztek.

Bobby Newmark 2009.03.05. 12:58:16

@smokemyspliff: Én úgy tudom, hogy a vérben addig van THC, amíg be vagy tépve.

A vizeletben a teszt meg nem a THC-t mutatja ki, hanem a bomlástermékét. Ez a bomlástermék is zsírban oldódik, azzal együtt raktározódik, és csak lassan ürül.

Ebből kifolyólag abszolúte testalkatfüggő a dolog. Egy zsírmalacnak lehet, hogy négy hónapig ürül az, ami egy szálkás gyúrósnak egy hét alatt kinn van.

Nem vagyok benne 100%, hogy így van, de én is orvostól hallottam ezt. Gondolom a dokik felkészültsége sem azonos a témában...

A vérben hónapokig c. dolgot azért is tartom valószínűtlennek, mert a drogteszten is pisiltetnek, nem vért vesznek. Aztán persze a vizeletbe is el kell jutnia valahogy a zsírszövetektől, az meg gondolom szintén a vérrel megy...

Meg azt is gyanítom, hogy más eljárás a vérvizsgálat, mint a vizeletvizsgálat, lehet, hogy más anyagra is van kihegyezve...

Ehh, nem derül ez ki soha... :)

Bobby Newmark 2009.03.05. 13:01:34

@metal: Végül kiderült, nem?

Egyébként javaslom az utánajárást, hogy elsősorban miért is tiltották be a kendert... Aztán utána majd beszélgethetünk arról is, hogy ennek fényében mi az a hazugság, ami sok lenne a tiltás fenntartásának témájában...

◄ViZion 2009.03.05. 13:01:43

Hááát, ha így "halad" az ország, akkor -az éhenhalás elkerülése végett- érdemes lenne betépni, majd feladni magunkat. Lenne fűtött szoba, kábel TV, edzőterem, etc. és nem kellene aggódni, h jön a villanyszámla, gázszámla, vagy drágul a kenyér...

A fals tesztekről komolyabban: sajnos kiszolgáltatott a helyzetük/helyzetünk, mert bűnözők vagyunk.

THC felszívódás, gyógyszerek...
Most ezt kell szednem, krónikus betegségem néha előjön, és odab.sz.
www.hazipatika.com/gyogyszerek/termek/ADAMON_SR_100_mg_retard_kapszula/8960
"...központilag ható opiát típusú fájdalomcsillapító. Hatását a gerincvelő és az agy speciális idegsejtjeire hatva fejti ki..."

ÖÖÖ akkor bukó lenne a teszt? Mellesleg a THC is hozza ezt a fájdalomcsillapítóhatást, és mellékhatásait tekintve sokkal jobb...
:)

kEndre (törölt) 2009.03.05. 13:07:10

Szerintem ott már annyira sokan szívnak hogy a fejeseknek elege van belőlük és le sem szarják hogy mi hiteles vagy nem.Elég helytelenül..Ebben az országban meg lassan pénz sem lesz tesztre sem,így itt is megoldhatják így a problémát.Szintén helytelenül.

gulden 2009.03.05. 13:07:52

@metal:@metal: míndig is ferde szemmel tekintettem az olyanokra,akik megvetnek másokat azért, mert az életüket nem olyan szabályok szerint élik,mint amiket ők jónak gondolnak,vagy/és amilyeneket a politikusok hoznak ,és változtatnak időröl,időre.te is kitünő példája vagy a magyarok antitoleráns viselkedésére.

KiNG 2009.03.05. 13:08:37

Meg a mákostésztára is :)

Büdösgyökér 2009.03.05. 13:26:37

Imádlak Mari! ;)

Ja, a drogtesztek tényleg szarok. Ez alapján ítélkezni legalább olyan felelőtlenség, mint droggal élni.

Peace!

OmegA404 (törölt) 2009.03.05. 13:28:06

Ezt tutti fake.
Ha ez így menne, akkor a ügyvédek kint már megtalálták volna precedensként, nem?

Bobby Newmark 2009.03.05. 13:33:54

@Büdösgyökér: Ugye akkor inni, kávézni, csokit enni, síelni, autót vezetni is felelőtlenség?

Thanyaburi 2009.03.05. 13:37:58

@Bobby Newmark: valószínűleg tényleg nem azonos volt a felkészültségük.a THC-s dolgot leegyszerűsítve mondtam^^ nem vagyok kémikus sajnos és nem értek hozzá. így egyszerűbb volt^^ Sajnos tényleg nem derül ki, de azért köszönöm a válaszod.Béke

Mr Garrison 2009.03.05. 13:40:56

Az a funky szemüveges arc (prof) elég készen néz ki... :D

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.03.05. 14:24:25

A Mythbusters egyik részében azzal szórakoztak, hogy mákos süteménnyel is lehet pozitív drogtesztet produkálni, úgyhogy erről ennyit.

Bobby Newmark 2009.03.05. 14:47:48

@Zanzo: Olyan nagyon biztos vagy te ebben?

Egysejtű 2009.03.05. 14:56:57

Hoppá-hoppá!!!

Azonnal tíccsák be a szerencsediót, a teát, a dohányt meg az átkozott csokoládét is!!!

Íme a titkos összeesküvés a magyar gerinc megroppantására!!!

Acmee 2009.03.05. 15:10:24

@Zanzo:

Pont erről szól a cikk faszhuszár!! Akkor is mutathat pozitívat, ha meg sem közelítettél egy miligram füvet sem! Nyisd már ki a pingponglabdákat (el)vakultkám!!!

metal · http://electric.blog.hu 2009.03.05. 15:19:19

@OmegA404:
"Ezt tutti fake.
Ha ez így menne, akkor a ügyvédek kint már megtalálták volna precedensként, nem? "

Ezt próbáltam én is írni, csak nem sikerült ilyen jól megfogalmazni!

@gulden:
"míndig is ferde szemmel tekintettem az olyanokra,akik megvetnek másokat azért, mert az életüket nem olyan szabályok szerint élik,mint amiket ők jónak gondolnak,vagy/és amilyeneket a politikusok hoznak ,és változtatnak időröl,időre.te is kitünő példája vagy a magyarok antitoleráns viselkedésére."

Tévedsz nekem azzal semmi bajom, hogy ha szívsz, de azzal igen, ha ilyen blogokban sírtok, mert megbüntettek, miközben törvényt szegtetek! És még reklámozzátok is magatokat, hátha a hülye kis fiatalok kedvet kapnak hozzá!

Az meg a legkedvesebb érvem, hogy biztos én is kávézom, meg iszom, meg dohányzom, és az ugyan olyan drog, csak nem tiltják! Én egyiket sem teszem, ennél intelligensebb vagyok! De ha tenném is, ami egyenlőre legális, azt szabad fogyasztani, ami nem azt nem! Ilyen egyszerű!

Kicsit olyan a mozgalmatok ,mint a szélsőjobbé, bebeszéltek magatoknak egy elméletett ti azt, hogy a fű nem káros, a SZJ a cigánybűnözést, aztán ezek szerint az elvek szerint értelmeztek mindent, és aki nem fogadja el, az csak antitoleráns lehet!

Bobby Newmark 2009.03.05. 15:27:26

@metal: Ha holnaptól törvény, hogy naponta háromszor a lakóhelyed főutcájának közepén anyáddal kell közösülnöd, akkor azt a törvényt betartanád?

Századszorra sem sikerült még felfognod, nem terjed eddig az intelligenciád, hogy pont ezeket a fasz törvényeket akarjuk megváltoztatni? Szerinted hogy kéne nekiállni?

Mert mi azzal kezdjük, hogy az ilyen hazugságokkal megvezetett, 70 éve hamis propagandával nevelt begyöpösödött faszoknak elmeséljük, hogy mi is a helyzet a valóságban. Merthogy kurvára nincs róla fogalmatok.
Ez az első lépés.

Neked még ezt felfognod sem sikerült, neked ez "sírás".

Ja, hát amit te csinálsz, az meg az agy nélküli elvakult fröcsögés. Sokkal jobb, tényleg.

metal · http://electric.blog.hu 2009.03.05. 16:11:12

@Bobby Newmark:
Ez a másik csodálatos érvetek, hogy ha holnaptól ez meg az lenne a törvény! Egyenlőre a törvényeket a mi választott képviselőink hozzák, tehát ezek a többség véleménye! Ja de egy másik cikkben, lehet, hogy másik blogon már ajánlottam, tessék népszavazást kezdeményezni, és ott kiderül, hogy csak pár hülye ugrál a drog körül, vagy az ország van ezen a véleményen! Nem azzal kell egy törvény ellen harcolni, hogy ilyen szánalmas blogokban sírtok! Különben meg folyamatosan hivatkoztok ilyen, meg olyan tanulmányokra, meg tudósokra, amiket az interneten találtok! Szerinted az interneten publikált anyagok hány %-a igaz? Szerintem kb 1%-a!
Az meg, hogy a lelőtt drogdílert sirattátok fennhangon, miközben egy rendőrt próbált elütni, az nem nevetséges volt, hanem szánalmas!

Bobby Newmark 2009.03.05. 16:24:06

@metal: És te mitől vagy ilyen frusztrált, milyen problémádat kompenzálod azzal, hogy idejössz, azt' jól megmondod?

Egyébként csak szánni tudlak, hogy ennyire szolgalelkű vagy, hogy már az is kihoz a sodrodból, ha valakiben az ötlet felmerül, hogy amit fentről mondtak, az faszság is lehet...

szamoai 2009.03.05. 16:24:23

@metal:
"Egyenlőre a törvényeket a mi választott képviselőink hozzák, tehát ezek a többség véleménye!"

nyilván a "többség" véleménye az is, hogy jó az úgy, ha a képviselő számla nélkül veszi fel a költségtérítést, elvégre ezt szavazták meg a "mi választott képviselőink", nem?

ez csak egy példa volt, de sorolhatom a többit is napestig, ha nem esik le elsőre, mire célzok vele :)

Bobby Newmark 2009.03.05. 16:26:44

@metal: "Különben meg folyamatosan hivatkoztok ilyen, meg olyan tanulmányokra, meg tudósokra, amiket az interneten találtok!"

Hú, mindjárt el is szégyellem magam, hogy nem csak légből kapott faszságokat szajkózok primitív módon...

Hempicus Elsivicus · http://delta9thc.blog.hu 2009.03.05. 16:50:56

@metal: a kedvemért guglizd ki és olvasd el az alábbi könyvet (fent van pdf-ben, magyarul): "marihuána: A tudomány álláspontja."

Vagy a tudósok is hazudnak?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.05. 16:52:16

@metal:

"Különben meg folyamatosan hivatkoztok ilyen, meg olyan tanulmányokra, meg tudósokra, amiket az interneten találtok!"

www.ndi-szip.hu/EBookPeriodicalData.aspx?id=f8256ec5-05ae-49bf-aada-743c7cbbc9e3

Szerintem menj el Oxfordba, aztán mondd el nekik, hogy faszok, mert te jobban tudod.

Hempicus Elsivicus · http://delta9thc.blog.hu 2009.03.05. 17:01:06

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: megelőztél, én is segíteni akartam metal barátunkon, hogy ne kelljen fáradnia. :) Azért az is sokat elárul, hogy _honnan_ lehet letölteni ezt a bizonyos könyvet: Nemzeti Drogmegelőzési Intézet, Szakmai Információs Portál.

Akkor most ők is a nemzet gerincének megroppantására törekszenek? :/

CSL 2009.03.05. 17:41:07

@metal:
"Egyenlőre a törvényeket a mi választott képviselőink hozzák, tehát ezek a többség véleménye!"
Ha ez tényleg így lenne... Én szerintem az van hogy vannak a politikusok akik hozzák a törvényeket de ők úgy csinálják ezt mintha nem is itt élnének! Szinte egy törvényt nem tudok mondani ami életszerű! Ott van példának az energia gazdálkodás arra nem kapsz engedélyt hogy a saját kertedben felállíts egy szélgenerátort amivel egy háztartatást vagy csak egy melegágyat elláss árammal! Vagy hogy egy állat tenyésztési telepen a keletkező biogázt felhasználd! Szerinted ezt akarja a többségi társadalom??? Komolyan mondom te vagy a világ leghülyébb embere! Mondjuk a rendőrös sztoryban veled értek egyet de ez a faszság ellensúlyozza 100xor!!

holas 2009.03.05. 18:12:12

Mondd csak te mikor voltál utoljára az országgyűlési képviselődnél beszámolni arról, hogy mennyire ellenzed ezt a témát?

gulden 2009.03.05. 21:40:26

@metal: metal...javíthatatlan vagy.
akkor vágjunk bele:

"Én egyiket sem teszem, ennél intelligensebb vagyok"

az inteligencia fokmérője a tolerancia.tudod az ,ami belőled totálisan hiányzik

tudod ,sok olyan dolgot nem csinálok ,amit megtehetnék,és sok olyat meg igen,amit nem.
és nem azért,mert a törvények tiltják vagy engedélyezik,hanem azért,mert van bennem egy ugynevezett belső morál,és én ahoz igazodom.én úgy látom ,nálad ez mindíg az aktuális btk-hoz van belőve ,de hidd el vagyunk egy páran ,akiknek nem a z épp aktuális törvényköny szabja meg ,hogy mit gondoljunk a világról ,vagy ,hogy mit tehetünk ,és miaz amit nem .


"Egyenlőre a törvényeket a mi választott képviselőink hozzák, tehát ezek a többség véleménye! "

na ez az ,amiért azt gondolom,hogy a demokrácia is egy b@szás,elvégre milyen dolog az,hogy 49 szopik,mert 51 azt mondta.


"szánalmas","hülye","nevetséges","barmok"


hát ezeket a mondataidat olvasva,számomra továbbra is egy antitoleráns,félelmekkel teli,uninteligens,beszari,megmondóemberke vagy,akire jobb nem is odafigyelni.

CSL 2009.03.05. 21:55:34

@holas:
Most ez nekem szólt?
Mert ha igen, én azt mondom ma Magyarországon nem a demokratikus vélemény számít, hanem bizonyos lobbi csoportok tevékenysége! Sokkal többet ér annak a pár száz politikusnak a lobbicsoport pénze, mint a választók érdeke! Példának ott van a Gripen ügy, amiben szinte az egész parlament benne volt, és sok magas rangú külföldi is benne volt, és persze ott nem szégyellték lecsuknia korrupt embereket akár grófok akár kik. Vagy mondjuk a Strabag SZDSZ vonal, vagy a siemens ügy.. ezt mind a választók akarták! Igen azok csinálták akiket a birka nép beszavazott, de szerinted azonkívül van bármiféle befolyása a népnek a döntésekbe hogy beszavaz néhány faszt? Csak egy példa az alkotmányunk 1949 ben íródott, azóta lényegében változatlan, és megfelelt egy kommunista diktatúrában is! Szerinted ez reális?? Ugyan azok a követelmények vannak mint egy egypártrendszerben? Szerinted sem változott a világ '49 óta? Lehet hogy a vezetés nem változott, de az emberek új világot akarnak, egy szabadabb boldogabb világot! Egy olyat amiben mindenki érvényesülhet és nem dogmák alapján ítélkeznek! Nem tiltják meg hogy így vagy úgy gondolkozz, mert már a 21. században vagyunk! Ennek az egésznek csak egy kis része ez a fű téma, de legalább megindulna vele valami! Persze a hozzád hasonlóak ezt sosem fogják mert nem akarják belátni!
Én most itt nem multi kultiról beszélek mert alapvetően jobbos vagyok de akkor se pofázzanak már bele ennyire az életembe a hétköznapjaimba ne akarjanak már beszabályozni olyan emberek akik olyan intézkedéseket hoznak olyan adórendszert életszemléletet stb aminek a való világhoz semmi köze!

Petiking25 2009.03.05. 22:02:51

INtoleráns jó? :)

bocsi

dropshadovv · http://hartware.tumblr.com 2009.03.06. 10:26:25

csak azok fröcsögnek, akik nem tudják milyen hatásai vannak. metal bizonyára azt hiszi, hogy aki elszív egy cigit, rögtön átváltozik valami közveszélyes gazdaság romboló, jutalom felvevő pedofillá, aki mindenkire rátámad. Holott tudjuk, hogy ez még a közelében sem jár. Ellenben a karhatalom úgy kúrja szét az országot ahogy akarja, aztán este hazaviszi a sofőr és kinyit egy üveg 40 éves bort. Én pedig aki meg is dolgozik a pénzért, egy percet sem lazíthatok, úgy ahogy szeretnék.

Ja és akkor aki megünnepli a testvére esküvőjét, és megiszik 3 vilmost, meg három sört az egy unintelligens vaddisznó?

pipacsaripacspapucs 2009.03.06. 14:04:01

@gulden: Néhányszor már idéztem a Füstbe ment terv című, Magyar Televízió által készített dokumentum-filmet, mely pont a legalizáció füstbe ment tervéről szól. Ott a következő összefüggést vázolták fel:

Tervbe volt véve Hollandiában a legalizálás. Aztán csatlakoztak az EU-hoz, amelyik többé-kevésbé hallgatólagosan,de elvárta, hogy tiltsák be, a többi államhoz hasonlóan. Mivel a fogyasztás és a kereskedelem (coffee shop-ok) szabályozása önkormányzati kezekben van, a holland kormány várta, hogy az önkormányzatok, elsősorban Amsterdam majd betiltja. Az önkormányzatok meg, mivel a coffee shop-ok üzemelésében nem láttak problémát, viszont annál többet a betiltásban, azt várták, hogy kormányzati szinten rendezik az ügyet.

És végül maradt a patthelyzet: Nem tiltották be, de elmaradt a legalizálás. A film óta ugyan komolyan szigorították, a 30g-os határt formálisan levitték 5g-ra.

Afilmben megszólaltak fogyasztók is, akik majdnem egybehangzóan azt állították, hogy nem pártolják se a betiltást, se a legalizálást. A legalizációval ugyanis kommercializálódna, tömegcikké válna a fű, ami jelenlegi helyzetben nem, vagy csak részben az: Nincsenek óriásplakátok, tévéreklámok, hivatalos nagykereskedelem, stb. A fűfogyasztás megmaradt egyéni-közösségi szokásnak, közösségformálónak, egyfajta "kapitalizmuson-kivülinek". És szerintük pont ez benne a szép és jó.

pipacsaripacspapucs 2009.03.06. 14:08:51

Jut eszembe. Ha valakinek megvolnaez a film (Füstbe ment terv, Magyar Televízió, valamikor a '90-es évek elejéről), érdemes volna feltenni, belinkelni. Igen-igen tanulságos, és lehetne róla jókat vitatkozni. Többek között holland főrendőrök, polgármesterek, idős és fiatal fogyasztók, egészségügyi szakemberek stb. állításaival.

Ami számomra pl. a legmegdöbbentőbb volt a filmben, az egy rövid interjú egy eindhoveni nyomdaipari szakközépiskolás, amolyan konformista tanulóval, aki iskola után az önkormányzat által fenntartott és üzemeltetett coffee shop-ba jár szórakozni.

A másik megdöbbentő momentum pedig Amsterdam akkori rendőrfőnökével készült beszélgetés volt. Az ő állításai még számomra is sokkolóak voltak...

gulden 2009.03.06. 14:49:12

@pipacsaripacspapucs: Itt nemrég volt egy műsor a tévében (netwerktv.kicsit olyan ,mint otthon a napló)ahol a városok polgármestereit szondáztatták , a legalizációról.nos,majdnem 80% százalékuk a legalizáció mellett tette le a voksát,mert rengeteg bevételkiesést okoz a jelenleg fentartott rendszer.a mostani közvéleménykutatások szerint a Hollandok majdnem hatvan százaléka szintén legalizálás párti.a műsorban megszólaltattak még néhány angol politikust is,akik egbehanzóan úgy itélték,hogy a Holland példa erősen követendő(szó szerint id."holland is a hero nation")csak a megfelelő átálás olyan népszerüsödés veszteséggekl járna az adott kormány számára,hogy senki nem meri meglépni.
most gondold el,hogy Magyarországon a legalizációs támogatottság az Angolhoz képest a béka segge alatt van,(akár csak a tolerancia küszöb)szal túlzás nélkül mondhatom,hogy az elkövetkezendő 20-30 évben nem számolhatunk semmilyen enyhülésre.Nincs az a komány amelyik ilyen támogatottság mellett ,beválalja a törvények módosítását,de ha mégis elkezdi valamelyik ,az ugysem tudja végig vinni.mert ha valamelyik párt lazít egyet a nadrágszíjon,a soron következő húz rajta kettőt.lásd 98-ban mi történt.

gulden 2009.03.06. 14:55:40

@pipacsaripacspapucs: de szívesen megnézném én is az általad említett dok.fílmet,lévén még nem s hallottam róla.

ha valakinek van forrása ,linkelje be legyen szíves.

pipacsaripacspapucs 2009.03.09. 13:10:26

@gulden: Nagy Testvér hatékonyan dolgozik... Rákerestem a gugliban, meg közvetve megnéztem egy csomó filmes, dokumentumfilmes és tévés portált. Sehol egyetlen bejegyzés sem (kivéve a gugliban is megjelenő fenti hozzászólásom).

Mintha kitörölték volna véglegesen... Lehet, hogy nem is láttam?

OmegA404 (törölt) 2009.03.09. 15:11:35

Mennyi is a lehetséges kártérítések összege? Szóval ezért nem fogsz soha semmit erről találni.
Talán lecserélik a gyakorlatot, de mérget ne vegyél rá.

Andalúziai kutya 2009.03.12. 08:52:16

Sziasztok, elsősorban metálnak szeretnék írni pár gondolatot, remélem sikerül kialakítanom a képet hogy amit mondok nem hülyeség, és igyekeztem a lehető legjobban körüljárni a témát...

Nem a drogra reagálok, hanem a szabályfetisizmusra, arra hogy ami a szabály azt kell tennünk azt szabad tennünk, stb. és hogy mi választottuk a képviselőket tehát az van amit mi akarunk....

Hogy egyetlen szóban összefoglaljam, NEM ez bizony nem így van... elég sok időt töltöttem a nemzeti kerekasztaltárgyalások (tudjátok ott készült a választási törvényünk) és az előtte megejtett javaslatokkal, azzal hogy milyen indokok vezérelték a mai választási rendszerünk, 2 db ilyen indok volt, az egyik hogy legyen egy erős párt és egy erős ellenzék azoknak a soraiból akik ezeken a tárgyalásokon ott voltak (a mostani 4 parlamenti párt), és továbbra is domináns szerepet biztosítson az MSZP-nek, (20 évből 12 a kormányban szerintem ezt elég erősen alátámasztja), ha gondolod olvass utánna, viszont készülj rá fel, a video és kép anyag titkosítva van, elvileg most nyártól lesz feloldva, de az is lehet lesz egy 10 másodperces rövidhír az m1en hogy mégsem (hisz a többi tv-n úgyis valami bulvár hír megy ezidőtájt)

és hogy ha ezekután még mindig hiteltelen lennék és én is csak a hülyeségem szajkóznám olvasd el

Marosi Zoltán:

A magyar és a német választási rendszer. Párhuzamok és mero~legesek

című cikkét száraz lett, nagyon elméleti, ezért kiemelném a lényeget:

a 14. hivatkozási pontnál van egy szép színes grafikon ami megmutatja azt hogy melyik pártok voltak felüprezentálva abban az évben (1998as választást elemez amit a fidesz győzött) értelemszerűen megjelenik az eredményeken az hogy akkor többen választották meg őket, viszont nem ez a lényege az egésznek hanem az hogy tényleg népakarat van, demokrácia van, vagy pedig egy nagyon szép bújtatott szabály van hozva arra hogy mindig ez a 4 párt ott legyen a tűz közelében, magyarul porhintés vagy pedig tényleg egy logikus átlátható szabály...

szerintem az utóbbi, és mivel eddig még nem találkoztam olyan választóval aki tudta is azt hogy a leadott voksa kb. hogy kerül be a rendszerben ezért ki is állok emellett.

és ha még mindig kétkednél, tudod titkosítva van :))) ami azért is érdekes, mert itt fentebb beszéltetek arról hogy vizsgálja meg mindenki miért lett illegál a fű, mik voltak annak a körülményei hogy kriminalizálták (ez amúgy egy jogértelmezési módszer, nevezetesen a történeti, tehát megnézzük azt hogy a körülmények milyenek voltak a szabály amit hoztak mire próbált reflektálni stb.stb. ) a választási rendszerünk esetében ez eleve esélytelen, kivonatos könyvek és összevágott jegyzőkönyvek amiket most el lehet érni.... csak ennyire van megtorzítva a valóság.....

Andalúziai kutya 2009.03.12. 09:17:20

csl


"Csak egy példa az alkotmányunk 1949 ben íródott, azóta lényegében változatlan, és megfelelt egy kommunista diktatúrában is! Szerinted ez reális?? Ugyan azok a követelmények vannak mint egy egypártrendszerben? Szerinted sem változott a világ '49 óta?
"

tény hogy az 1949es XXas tv még mindig az alkotmány, de már bőven lett módosítva, tehát kb. ég és föld, igen a száma megegyezik a régivel, de már közel nem az, még mindig nem tökéletes, de már jobb mint pl. ekkor volt:


www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=8389

ez a törvény abban a légkörben és időszakban írodott mint az alkotmány...

ja és ekkor is bizony nagyon sok olyan ember volt aki azt mondta ha ez a törvény akkor mi vagyunk a jó emberek, a törvénytisztelő emberek (de mondhatnék szolgalelkűt is, becsületest is, de a baj az hogy a saját erkölcseiket elfelejtve a mások szabályait tartják be) akik betartjuk....aztán hogy kb. most mit gondolnak róluk azt szerintem te is osztod...

és mielőtt valaki félreérti, ez a cikk már réges régen nem része a a törvényeinknek, de az volt, ahogy ugyanezen az oldalon lehet látni az alkotmány eredeti szövegét, a magyarorszag.hu-n meg a hatályost....

bocs h fosom a szót :) remélem eljut amit mondani szeretnék, ne itéljünk már meg valamit felszínesen, meg elsőre, én se vagyok jobb, én is gyakran megteszem, ebben a dologban csak azért nem, mert benne van már 6 évem a dologban, volt idő körüljárni a témát...

-= If =- 2009.03.12. 22:32:19

Hm. ha mindez igaz- és akár igaz is lehet- bárkinek lehet félnivalója, bárkit eldughatnak hivatalosan- és ráadásul az ártatlanság vélelmének gyakorlatát durván megkerülve- a rejtekhelyre. Valójában itt most nem is igazán a szmókereknek van félnivalója, hanem mindenki másnak. Ha neadjisten "útban vagyunk bármely fehérgalléros számára (nagyra nyitjuk a szánkat, és még visszhangja is van a dolognak) simán lecsuknak ezzel az ürüggyel, csak mert - ha szabad egy hasonlattal élnem- falevél vagyok egy hurrikánban? Nah, eddig sem voltam oda Babylonért, de most tényleg hányingerem támadt.

TROMORT 2009.04.06. 17:53:10

Hy! A hülye iskolám kitalálta, h legyen véletlenszerüli drog teszt, ok bevittek az őrsre 11 embert, és az negatív lett majdnem mkinek, csak 1 haveromnak nem, és abban 100%-ig biztos vagyok, h ő nem drogozott, hisz nagyon jól ismerem, és nem értjük, h h lett pozitív
a vizelet mintából jött ki, ez az eredmény
ilyenkor mi a teendő??? lehet másik tesztet kérni vagy valami???
pls help

OmegA404 (törölt) 2009.04.07. 12:42:25

Kellemes kis hely lehet.
Csak úgy szülői engedély minden nélkül?

holas 2009.04.07. 16:33:33

Ez úgy van, hogy senki nem kényszeríthet mintaadásra, de ha megteszed önként, mint esetünkben, az cumi. Vérvételre kényszeríthetnek is, de arra alapos gyanú kell. Az eljárás lefolytatásához elég a vizeletteszt. Fellebbezzni lehet, de nem tudom, hogy van-e értelme. Ha elfogadja a vádat ellene, akkor két hetente két órában elmondják neki, hogy a drog rossz, éértem?

TROMORT 2009.04.07. 17:42:43

@OmegA404: hát reggel mentem suliba, az iskola kapu előtt megállítottak, és bevittek, aztán ott vártunk 2 órát, addig a rendőrök csak röhögtek ott össze vissza, azt ki jótt az egyik, azt elkezdi h na kezdjünk neki, és akkor értesítették a szülőket, a szülők tökre kiakadtak mert a rendőr ugy mondta nekik telefonba:"a fiát behoztuk drogfogyasztás vágyával" amikor semmi közünk nincs drogokhoz, csak az egyik diáknál találtak, de másnál nem, na mind1
akkor ott nem tudtuk, h meg tagathatjuk, csak utólag tudtuk meg
hát tod, de a 4-es tanuló haveromnak nem mind1, h az aktájába az van-e h drogozott vagy nem, azt mondták, h 2 hetente járnia kell vizelettesztre, ami azért így is ugy is gáz
és val. színűleg mákos tészta miatt lett pozitív a teszt...

v2peti 2009.09.30. 21:16:31

Ha már törvények meg politikusok: Azok qrták el az országot, akiket a nép választott.
Legalitás: Hányszor hallani, hogy ittasan okoz valaki balesetet? És hányszor hogy beszívottan? Pedig annak ellenére, hogy illegális mégis sokan szívnak.
süti beállítások módosítása