Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Már levesporral ütik a füvet?

2009.03.06. 12:03 Mr. Green

Emailben kaptam az infót, elképzelhető, hogy új "anyag" jelent meg az utcai fűben. Elég bizarrnak hangzik a narancssárga színezék, ami a csigán kifolyt. Csirkepornak mondjuk lenne valami szaga, úgyhogy szabad a gazda, mi lehet ez:

Vettünk valami gyepet, ami eléggé gyanús nekem. egyrészt, amikor osztottuk, nem volt semmi markáns illata, másrést pedig úgy tört, mint a száraz fa. egyébként az is gyanús volt, hogy a bogyó aprítása közben az átlagosnál is több por maradt a kezünköb. pörkölésnél egy eddig általam ismeretlen ízt éreztünk (de valami bitang kellemetlent) és egy ilyen eléggé világos narancssárga szutyok jött ki a csigából konkrétan ahogy égettük, a 2. kör után kezdett megjelenni ez a narancssárga. nem vagyok hülye, vágom hogy néz ki egy csiga, de ez teljesen más is volt, srácnak a szája is ilyen volt, meg minden. itthon elpörköltem egy ugyanilyen adagot, és az íze valóban szar, nagyon kapar. az lenne a kérdésem, hogy ez simán öreg/szar fű, vagy úgy átbasztak minket, mint annak a rendje?

Legközelebb ilyen esetben előtte és utána is fotózni kellene, hátha egyszer hátha okosabbak leszünk.

Az angoloknál amúgy több oldal létezik a szennyezett füvekről, például ez. Náluk már a kézi nagyítóval sem látható mikroszemcsék mennek. Azazhogy lehet, nálunk is, csak nem látjuk. Így néznek ki a rohadékok:

57 komment

Címkék: video magyar egészség mérgezés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OmegA404 (törölt) 2009.03.06. 12:11:02

5000 kapsz egy lámpás nagyítot.
Megnézed mit veszel, nem tetszik, azt otthagyod a majomnak...

Bergeroth 2009.03.06. 12:17:56

Otthon kell termeszteni, mondom, aztán mindenki bekaphatja.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 12:38:39

what a fuck...
De hát ugye legalizálni kellene, s akkor az ilyen szart nem is venné senki,hanem szépen adózna a jó minőségért. Persze ez gondolom már vagy 10 000X elhangzott itt...

hwang 2009.03.06. 12:40:40

@demonPulvisculus:
"Az EU-ban minden fogyasztó élhet a jogaival!"
(by fogyasztóvédelem egy plakátja)

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 13:06:43

Hm, gondolom a marokkoiak a szart nem hollandiában adják el, vagy tévedek?

gulden 2009.03.06. 13:20:05

@demonPulvisculus: de bizony, itt.nagyon sok Marokkoi él Hollandiában.és nagyon sok közülük nagykerezik.én magam is számtalanszór találkoztam homokozott, szar gyeppel ,úgy ,hogy alig hittem el ,hogy ez itt lehetséges.ez kb olyan mint otthon badacsonyban kannást venni.de ez az ára a túlkeresletnek.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.03.06. 13:26:14

Ejj a jó füvet meg elvitték Ródlerék, meg a botanikusok. Most lazulnak mert nem vehették át a védelmipénzüket, mi meg szarjunk sünt? Nem tudja valaki a botanikus számát? Egyébként is érdekelne milyen lámpával lehetne 2 hónap alatt betakarítható füvet nevelni(ezt mondta a fenti két tag a tv-ben), ez azóta is izgatja a fantáziám. Nincs tippetek?

pipacsaripacspapucs 2009.03.06. 13:52:57

Eygébként a legalizálás önmagában nem oldaná meg ezeket a hamisítási problémákat, csak közvetve (visszajelzés -> termék-visszavonás), pontosan utalva a melaminos tejtermékekre.

A legdurvább élelmiszer-hamisítás, amit megértem, mégis csak a míniumos paprika volt, ha még valaki emlékszik.

Remélem, mi sem fogjuk még visszasírni a levesport...

Petiking25 2009.03.06. 13:54:05

@gulden:

két hónap az csak a virágzási idő, előtte még növeszteni is kell. 2 hónap sztem is túlzás...

gulden 2009.03.06. 14:00:25

@Petiking25: attól függ.ha klónt veszel(meg is csinálhatod),mondjuk Ausztriában(amíg nem virágzik ,legális.persze nem a behozatal :DDD)akkor elég 2 hét előnövesztés.egy nm nemes fajta pl.powerp.pedig kész van kb 7-8 hét alatt + az előnövesztés.ha magról csinálod,akkor természetesen nem működik a nyolc hét.

Bergeroth 2009.03.06. 14:10:53

Ha magról kezded, akkor szerintem 4-5 hónap simán kell neki.

gulden 2009.03.06. 14:13:06

ezért nem csinálja senki magról..:DDDDD

Határozott Szándék (törölt) 2009.03.06. 14:18:50

Zárjegyet és jövedéki adót kéne rárakni.

SirSmoke.a.lot 2009.03.06. 14:24:40

Beáztatják az átkozottak fagyálló folyadékba, ami ha megszárad, tömeget növelve , beszívódik a gubába.Innen a furcs íz , a barnás ragacsos füst, meg a szar íz.
Nyomorultak.

OmegA404 (törölt) 2009.03.06. 14:59:44

Az olyan ember aki a zözit homokozza megérdemli a fejlövést. Annyira kritikán aluli.
Persze ilyenkor nem jön a sok gyökér, hogy a csávó szilikozist kap ezért nem kéne az adófizetők pénzét elherdálni... mindegy az a fontos, hogy nekünk legyen szar.

BushDoctor 2009.03.06. 15:04:05

Azt fenyitsétek be akitől veszitek. Ha a kisebb teritők nem hajlandók átvenni a nagykerestől (mondván, nem veszik tőle a vásárlók, mert poros,cukros, bármilyenes) akkor feldughatják a seggükbe ezt az ütött fost. Csak ehez persze egy öntudatos, és nem egy "tök-mindegy-csak-szivhassak-már-valamit" gondolkodású fogyasztó kell.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 15:22:44

gulden: Mindenesetre ez azért elgondolkodtató. Nem értem miért vásárolják hollandiában az emberek az utcán a szart, amikor legálisan is megvehetik a minőséget. Sok a turista kevés a zözi? Vagy van más tipped? Ez tényleg érdekelne.

Bergeroth 2009.03.06. 15:23:15

@BushDoctor:
Annyiban igazad van, hogy vannak akik képtelenek mértéket tartani. Ez persze nem azt jelenti hogy mindenki ilyen lenne. Lásd én, aki 2 éve nem szívtam.
Amit te mondasz, hogy nem hajlandó átvenni a nagykerestől, az nem így működik.
A dílernek van egy vevőköre, akiket ki kell szolgálni, ha nem képes ezt megtenni, akkor nem tudja kifizetni az erre a businessre költött pénzt a nagyhalaknak, ergo rábaszott.
Amiről te beszélsz az csakis egy legális és szabályozott keretek között megvalósított állami szabályozással működtetett rendszerben lehetséges. Kocsma, édességbolt, coffe-shop...kinek mi tetszik.

Bergeroth 2009.03.06. 15:27:04

@demonPulvisculus:
Szerintem csak az veszi meg illegálisan aki nem tudja hogy náluk legális.
Vagy tényleg kevés a cucc.
Nem látok rá egyéb okot, hogy miért venne valaki illegálisan ismeretlen forrásból, amikor a coffee-shopokban ellenörzött minőséget kaphat, annyit amennyiért fizetett, és nem fogják felütni minden szarral, csakhogy többnek nézzen ki. Ráadásul helyben elfogyaszthatja, kérhet mellé piát/kaját, és még zene is van. :)

gulden 2009.03.06. 15:36:02

@demonPulvisculus: az emberek nem vásárolnak az utcán,hanem mennek a coffe shop-ba.az vásáról a nagykerekben ,akiknek több kell mint öt gr.mondjuk néhány kg.és ott nem sok választásod van.az van amit adnak.ha valakinek nincsenek helyi kapcsolatai(aki itt lakik ,folyamatosan csekkolja a nagykereket,ért is hozzá)azoknak nem sok választása van.az van amit eléjük rakanak.vagy mehetsz máshova.vagy haza.és mivel senki nem akar üres kézzel haza indulni megveszik ami van.nem mindenkinek vannak jó kapcsolatai.....sajnos

gulden 2009.03.06. 15:49:15

@BushDoctor: na ez az ami nem mükszik.ugyanis ,mint mondtam túlkereslet van.h a te nem veszed meg ,megveszi más.sajnos ez a tendencia.gondolj bele,egy fele akkora ország mint Magyarország látja el az eu 80%-át.nem győzik.és megtehetik,hogy szart adjanak.senki nem fog sírni,ha nem mész vissza,ugyanis túlkereslet van.
én értem,mire gondolsz,mit szeretnél,csak sajna ez van..

OmegA404 (törölt) 2009.03.06. 15:56:51

Hollandiában se legális termeszteni, nagykerezni se.
Szóval ezzel mi a helyzet végülis?

gulden 2009.03.06. 16:16:26

@OmegA404: a törvény az,hogy otthon lehet max 5 növényed.a felesleget(5-ből,tudom röhej)eladhatod,vagy elcserélheted.a coffe shop-ok elméletileg a fölöslegeket vásárolják fel.gyakorlatilag persze ez nem igaz.a nagykerezés ,és a ipari termelés illegális,de euz itt bocsánatos bűn.ha valakit elkapnak mondjuk egy bazi kertel,akkor annak max.egy bazi birságra(akár a házad ,vagyonod rámehet)számíthat,rosszabb esetben 1-2 évre.de a túlélés felülírja a törvényeket.szal aki máshonnan nem tud pénzt szerezni,az gerillázik úgy,hogy ha lebukik,nem kell attól tartania,hogy tönkremegy az élete.(nem úgy,mint otthon).plussz láttam egy müsort az eu áttérés után,ami arról szólt,hogy Hollandia a feketegazdaág nélkül nem festene olyan jól az összjóléti statisztikákban ,mint ahogy azt sokan gondolják.ugyanis az eu átváltás idején az első 2 hónappan kibocsájtott eurók ,nem egyszerüen eltüntek.nem jelentkeztek a számlákon.szal majdnem mind olyan pénz volt ami sehol nem volt "legálisan "jelen.
amit pedig a drogtörvényekről írtam,az csak a könnyüdrogokra vonatkozott.a kemény drógokal való visszaélést, jóvakl szigorubban büntetik.

gulden 2009.03.06. 16:17:59

@gulden: "egyszerüen eltüntek"-et akartam írni

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 16:21:38

gulden. Értem. Igy hát végső soron azért fogy a xar cucc, mert hazaviszik, gondolom. (ami persze marhaság, mert rossz zözit itthon is kapni, és ha már annyira hozni akar, miért nem hoz csak 5g-t, de abból minőségit???) A megoldás tehát a többi országban való legalizáció lenne, ami egyenlőre álom.

drc (törölt) 2009.03.06. 16:24:11

Ezzel az a helyzet hogy rendszeresen buknak is le holland termesztők, nagykereskedők is. Ezek persze csak látszat intézkedések. A nagyokat általában békénhagyják, a 70-es évek végén a kormány által a dealerekkel kötött egyeszség értelmében.

Magyarul a Barney's, a SomaSeeds vagy a DNA Genetics soha nem fog lebukni, főleg hogy ők elméletileg csak magokkal kisérleteznek....

gulden 2009.03.06. 16:27:00

@demonPulvisculus: igaz,de az amit írsz az nem igaz 100%-ig.ugyanis(ezt tapasztalatból írom)amit otthon megtermelnek ,az nem elég.ha szar ha nem szar szükséges az import.aki haza visz néhány gramm gyöpöt az minőségit visz,hidd el.amiből meg te is tudsz venni ,azt meg valaki olyan vitte,aki nem 5-öt vitt ,hanem jóval többet.

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.03.06. 16:29:01

@gulden:
"gondolj bele,egy fele akkora ország mint Magyarország" területről beszélsz, nem lélekszámról.

gulden 2009.03.06. 16:30:57

@drc: a barney's az nem ua. minta a soma,vagy a dna.ők kicsik a másik kettöhöz képest.van szerencsém ismerni a barney's,a siberia,és a tweede kamer fönökét,náluk kicsit más a szitu.ha kiváncsi vagy leírom amit tudni vélek róluk.

gulden 2009.03.06. 16:32:55

@Nolik: 16 millióan lakják.amúgy tényleg nem a lélekszámról beszéltem.de akár hányan laknak is itt,gondolj bele az arányokba.hány ember tart el hányat európa szerte.

Petiking25 2009.03.06. 16:51:12

a cseheknél pl.

"saját használatra bárki tarthat magánál marihuánát a képviselőház által elfogadott, új cseh büntető törvénykönyv szerint. 2010-ben léphet életbe az új szabályozás."

Petiking25 2009.03.06. 17:24:07

legalább nem kell majd néderlandig autózni

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 17:41:08

Petiking25: De, ha legálisan akarsz szívni. "indiai kender termesztése nem minősül bűncselekménynek, tehát de facto legális. Bűncselekményt követ el az, aki a termést le is aratja, kiszárítja, és kábítószert készít belőle."
Ez persze kicsit hülyén (nevetségesen) hangzik, de nagy előrelépés!

drc (törölt) 2009.03.06. 17:44:55

Gulden: én úgy tudtam hogy ez a 3 cég áll magszinten a legtöbb manapság "menő" strain mögött (menő alatt azt értem amit Amsterdamban, New Yorkban is kedvelnek, és a 15 euró/2g fölötti árkategóriába esik), de minden új információ érdekel, főleg egy "bennfentes"-től ;)

educate me please :D

Bartoki 2009.03.06. 18:06:55

Hiába legális Hollandiában, de ott sem nagyon vannak "márkák", vagy zárjegyes, biztosan nem-manipulált csomagolások, amiket bátran megvehetnél bármelyik boltban (mint pl. egy üveg Heinekent).

Vagy csak rosszul tudom?

Ott is kb. olyan mintha Tokajban vásárolnál no-name bortermelőktől - a hozzá nem értő turistának gyakran ott is pancosltat adnak el...

drc (törölt) 2009.03.06. 18:17:55

Jól tudod.

Ezért kell olyan coffe shop-ot keresni ahol sok a holland, a néger vagy a marokkói. Azok a jó, nem átbaszós helyek.
Tudom ajánlani a Kingston coffe shop-ot, a negyed szélén, erdélyi származású magyar eladóval ;)

gulden 2009.03.06. 19:17:36

@drc: na szal,az a szitu ,hogy nem vagyok benfentes,csak néhanapján elbeszélgetek(tem)az egyik tulajjal,mindet én sem ismerem.(a barney's-nak 3 van tudtommal).szal nekik van engedélyük a medical marihuana előállitására,meg magok gyártására,forgalmazására.de ők nem nagy cég(még a greenhause seeds and co. is nagyobb),kicsit olyan mint mondjuk a lamborgini,nem nagyok , de elismertek.nos úgy tudom,hogy sok tipus ,ami náluk kapható az legális forrásokból való,de ezen kívül vásárolnak is.ha te például egy kertész vagy ,és nagyon jó körülményeid vannak(ellenőrizhetően)és a kisujjadban a szakma csinnya-binnya,tehát képes vagy nemes tipusokat is profi minőségben előállítani,akkor ők megvásárolják a termékedet.de nem egyszerű belekerülni a rendszerükbe+kizárólagosságuk is van.tehát másnak nem adhatsz el.amúgy tényleg jó coffeshop,bár azt hiszem náluk a legolcsóbb commercial gyöp is 10 eu-nál kezdődik.és amugy igazad van Amerikaiak,akárcsak a bulldog,és még számtalan coffeshop,és seed campany.

gulden 2009.03.06. 19:19:57

@Bartoki: itt aminőség ,ahogy drc is írta ,coffeshop függő.véleményem szerint egész Amsterdamban max 4-5 olyan coffeshop van ami tényleg minőséget árul,igaz egyik sem olcsó.

gulden 2009.03.06. 19:24:27

@drc: szerintem Amsterdamban az egyik legkiválobb ,ugymond a többiekhez képest toronymagasan kiemelkedő coffe shop a tweede kamer.még a legszarabb commercial gyöpük is olyan kiválló,hogy bármely serious magyar smoker kecskét b@szna még a morzsájáért is.de a barney's is benne van az első háromban.

Bobby Newmark 2009.03.06. 19:44:34

@demonPulvisculus: "indiai kender termesztése nem minősül bűncselekménynek, tehát de facto legális. Bűncselekményt követ el az, aki a termést le is aratja, kiszárítja, és kábítószert készít belőle."

Termést?
hu.wikipedia.org/wiki/Term%C3%A9s

Jól értem? Tehát a törvény kötelez rá, hogy

a, még beporzódás előtt arassam le
b, ha beporzódott, és tele lesz maggal, akkor dobjam ki

Végülis... Ha már termesztesz, akkor csinálj jó minőségűt.... :D

De biztos csak fordítási hiba.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.03.06. 20:00:16

Bobby Newmark
:D :D :D

Erre nem is gondoltam. De nyilván ők sem így gondolták :)

BushDoctor 2009.03.06. 20:04:46

@Bergeroth: Márpedig amig nem lesz öntudatos fogyasztás, addig megérdemlik hogy ütött szart kapjanak. Addig lehet szopatni valakiket ameddig hagyják magukat. Ha fix vevőkör van, főleg befosályoni lehet az eladót. Főleg ha nyomatékosan kérik. naiv lennék ? Nemhinném, én már hallottam példát, ahol működött !

Bergeroth 2009.03.06. 21:32:44

@BushDoctor:
Igaz igaz, a pancsolt sört, meg a tablettás bort is megveszik, aztán köze nincs egyiknek sem az eredetihez.

shefoners 2009.03.07. 01:31:04

Hmm,hát egyre többször lehet rossz minőségű fűbe botlani az utcán.. erre egy jó példa : [IMG]i39.tinypic.com/28md8q1.jpg[/IMG]

Ez egy kis maradék gondoltam lefotózom nektek hogy már ránézni is kaki..manapság sokszor van ilyen kritikán aluli fű :( és amikor morzsolom olyan mintha knor fűszerkockát morzsiznék..igaz persze ha nagyobb tételben veszem csak úgy vagyok képes megvenni ha átnézem a cuccot elötte.

shefoners 2009.03.07. 01:39:32

Hja és még vmi.. van hogy nem a minőség a szar.. hanem a mennyiség, volt hogy ennyit vágtak hozzám 1g nek : [IMG]i42.tinypic.com/2icber8.jpg[/IMG]

hátigen...

hwang 2009.03.07. 08:15:35

@Bartoki: ez azért van, mert nem legális

Rastamannn 2009.03.08. 14:33:30

@Bergeroth:
Vagy 18 év alattiak. Bár akkor egyszerűbb ha megvetetik valakivel.

mint olyan 2009.03.27. 22:39:58

@shefoners: ó ember, kívánom neked, hogy élj vidéken, ha én ennyit kapok 1 g áráért, a seggem verem a földhöz örömömben. kétésfélká péz, igen, tudom, hogy gáz, de nincs más, és legalább ütős, de tényleg.
süti beállítások módosítása