Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Vizipipát ajándékozott az Indexnek a miniszterelnök

2009.05.28. 13:22 Mr. Green

Méteres vizipipát küldött az Index 10. születésnapjára Bajnai Gordon átmeneti miniszterelnök. A szerkesztőség nem értette a drogos utalást, ezért utánanéztek, mit is lehet egy ilyen eszközzel csinálni. A 10 éves az Index-blog kommenteiből kiderült, hogy eredetileg ópium szívására készült, de manapság gyümölcsdohányt szoktak belőle fogyasztani. Hogymikvannak. A miniszterelnök tehát bohém társaságként emlékezik a lapra, amelynek Wallis-vezérként tulajdonosa volt egykor, és további bohémkodásra bíztatja szeretteit. Esetleg egy gyors btk-módosítás beleférne még ebbe a miniszterelnökség-projektbe? Csak, hogy legyen mit visszaszigorítania a Fidesznek.

35 komment

Címkék: média video magyar pipa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.05.28. 15:39:11

Álom, álom...
Szerintem bele se gondolt.
Ami meg a fityeszt illeti, hát nem eszik olyan forrón a kását. Nem fog hozzányúlni a drogtörvényhez, gondol a jövőjére.

osska 2009.05.28. 16:13:40

@demonPulvisculus: Ezen az utolsó mondatodon jót röhögtem. a "fityesz" nem gondol a jövőjére, és leszarják mi van ha már egyszer hatalomra kerültek, erre példaként említeném a 4-es metró építésének leállítását, ez konkrétan az én közlekedésemben is hasznos lenne nagyon! Most (ha) megint ők kerülnek a trónra akkor nem lesz itt egyhamar négyesmetrónk.

A Btk.-n pedig akkor fognak enyhíteni ha az amerikai divat eljut ide is... és igen, szerintem Orbán Viktor fogja azt mondani elsőként hogy nyíljanak coffee shopok... de csak ha ennek már divatja lesz. Orbán egy köpönyegforgató, mindegy neki hányszor kell véleményt változtatni, megteszi, ha azzal nagyobb népszerűségre tesz szert.

osska 2009.05.28. 16:15:41

és mivel egy ilyen birkanépű országban élünk, nem azt nézi senki hogy a drog megengedhető kockázattal jár vagy sem, hanem azt, hogy más országok hogyan kezelik a problémát. Magyarország nem tud vezéregyéniség lenni semmilyen körökben.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.05.28. 16:16:11

Nekem is van itthon vízipipám. Teljesen legálisan, teljesen ellazít. Miközben használom abszolút ki tudok kapcsolni mindent. (Magyarul mindent leszarok.) Szóval annyira jó, hogy szerintem lassan betiltják.

56.hope.road 2009.05.28. 16:19:22

"Hát röffentsük be, Péter!"
Nem nagyon ellenkezett Péter, ugye? :)))

Mekkora flash lehet olyan vizipipából füvet szívni, amit a miniszterelnök küldött ajándékba!?
Biztos, még a zize is más a zőőődnek...
lol

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.05.28. 16:34:27

"drogos utalás"?
azért ez erőteljes túlzás...
ha egy zacskó dohányt küldött volna az is utalás lenne?:)
ettől függetlenül jópofa ajándék.

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2009.05.28. 16:35:15

@osska: Én nem azt mondtam, hogy enyhíteni fognak rajta, hanem hogy nem nyúlnak hozzá. Fél millió szavazó ugyanis, legalább. És 5 év múlva már nem fognak ilyen jól állni, bármennyire is röhögsz, így értettem, hogy gondolnak a jövőjükre. A többivel egyetértek.

56.hope.road 2009.05.28. 16:43:24

@osska:
Nem kedvelem Orbánt(sem...), de a jelenlegi palettán ő az egyetlen, aki komolyabb következmények nélkül meg tudná lépni a dekriminalizációt.
Meg sem kéne magyaráznia a pálfordulását, a szavazóbázisa vakon követi, bármit is mond. S mivel az utóbbi években az aktuális tüntetésekre, zavargásokra azért jelentős hatással bírt és bír, még a csőcselékkel sem lenne így konfliktusa. Minimális hullámokkal lezajlana az egész.
Amint az érdekük azt diktálja, hogy legyen államilag szabályozott a fű kereskedelme, azonnal meg fogják lépni a dekriminalizációt.
Pontosan tudják, hogy ez az egész abszolút kézben tartható, arányait nézve elhanyagolható dolog/probléma jár vele, azzal szemben, amit hoz a konyhára.
A pénzt meg azért szeretik.

n a g y z a (törölt) 2009.05.28. 16:48:51

Én nem tudom elképzelni, hogy Orbán bármilyen aprót is lazítana a szabályozáson. Mondjuk, szerintem szigorítani sem fog.
De hogy vízipipát nem küld az indexnek az tuti.

zala 2009.05.28. 16:59:35

"... és egy picit én is büszke vagyok, hogy veletek dolgozhacchham" hihihi, hehehe

priceless :DD

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.05.28. 17:00:43

Én nem tartom véletlennek a dolgot, és feltételezem hogy tud a kendermag "szakértő" utalására, amikor meghívták a szigetre. Szerintem csak azért nem ment ki mert a tanácsadók nem engedték. Szerintem lehet a baloldali agyakban reformot eszközölni. Csorbánnak annyi szőlője van, hogy nem legalizálna az bizti, mert akkor ki inná a pancsolt borát, piacot veszetene, elhagynák a drogosai. Más, szerintem az MSZP, le fog paktálni az LMP-vel, ez pedig csak hozhat a konyhára. Ez a lepaktálás ideológiai és koalíciós kényszer miatt kötelező lesz nekik. Feltéve hogy számítanak az újvilág adta gyógynövények hasznát dicsőítők népes táborára.
Ha igen, akkor biztosan engednek.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.05.28. 17:09:47

Bár én CS orbántól annyi lázító tömegzúgató felszólalást láttam hogy hányingerem van ha meglátom, úgy vagyok vele mint a cseresznyepálinkával. Egyszer besokalltam belőle, azóta már ha kimondom akkor is émelygek. pfhááhh

osska 2009.05.28. 17:21:24

@56.hope.road: tájékozott és jó érvelés, egyetértek. Annyit minden esetre hozzátennék, hogy bár ő tudná itt Mo.-n gyökereztetni a legalizációpártolást, ezt csak és kizárólag akkor fogja megtenni ha befolyásosabb országok megtették ezt a lépést. Kérdés, hogy mikor fog ez megtörténni és akkor ő lesz- e hatalmon. Szerintem nem számíthatunk arra, hogy Orbán külön akciózgatni fog, de mindig hinni kell a csodákban!

Krisiun 2009.05.29. 09:58:36

Ameddig a politikusok droglegalizációval próbálnak szavazót fogni(lásd szdsz) soha nem lesz egyetértés! Köszönhető a mai politikai helyzetnek! Ha két év múlva előállna a fidesz a legalizációval akkor az mszp-szdsz lesz aki legjobban fog tiltakozni ellene! Elsőként a társadalomnak kell hogy felnőnie ehhez a témához, kell egy kis toleranciát tanulnunk, de amíg a dohányosok meg az alkoholisták köpködnek a marihuána fogyasztókra addig itt nem lesz semmi!
Szerintem hogy utolérjük ebben is európát kell majd egy 15-20 év, addig meg marad az illegális fogyasztás meg a drogturizmus!

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.05.29. 11:34:03

Hát isten éltesse sokáig az Indexet. Grat nekik, és bízzunk abban, hogy szakértő a kormány és nem ideológiai, vagy populista politikát folytat a jövőben. Peace. Hátha ...

pipacsaripacspapucs 2009.05.29. 15:56:28

@56.hope.road: Ne viccelj már!

Az rendben van, hogy Orbán "meg tudná lépni..." mer' hát erős, focista csatárlába van... De legalább abba ghondolj bele, hogy az elmúlt uszkve tizenegy évben, mióta először ült kormányhoz, mikor döntenie kellett, hogy a centrum vagy a jobbszél felé húz, mindig az utóbbi mellett döntött. Részben nyilván onnan remélve relatíve több szavazatot, részben pedig azért, mert úgy gondolta, hogy ha a szélsőjobbot becsatornázza, "intézményesíti", akkor kezelni is tudja, és meg tudja védeni az országot a kontrollálatlan jobber radikalizmustól.

Gyakoraltilag ebből az lett, hogy a szélsőjobb annektálta Orbánt. És Orbánnak be kell majd vetnie a gumibotot, a paprikasprayt, vízágyúkat, akár még a szemkilövő-gumilövedékeket is a szélsőjobb (értsd: nácik, futball-hőzöngők és idealista fiatalok) ellen, olyan ügyekben, amikben sokkal szélesebb a konszenzus, sokkal kisebb arradikálisok támogatottsága, mint az, hogy "az ördöggel cimborálók" védelmében alkalmazzon esetleg erőszakot - akárm még a Knedertüntin is.

Szóval, a legtöbb ereje a legalizáció előmozdítására inkább a Pápának volna, mint Orbánnak. De valahogy mégsem tartom valószínűnek, hogy a következő Orbi et Urbi-n ilyesmit fogunk hallani...

pipacsaripacspapucs 2009.05.29. 15:58:42

Az Index-cikkel kapcsolatban pedig nekem az tetszett, hogy egy nap alatt eltűnt a vízipipa... Valaki hazavitte sebtében, és használatba vette... Persze, nem "arra", áááá!!!

56.hope.road 2009.05.29. 17:09:52

@pipacsaripacspapucs:
Ja hát nem is gondolom azt, hogy erre reális esély van, csak feltételes módban latolgattam, mi lenne szerintem, ha Orbán megérezné a fű/pénz szagát.

pipacsaripacspapucs 2009.05.29. 17:45:11

@56.hope.road: Orbánt szerintem soha nem érdekelte a pénz, már a kényelmes élet szintje, meg egy minimális respekt elérése fölött. Csak a hatalom.

De már kaptam itt a blogon direkt politikai izéért, úgyhogy nem folytatom...

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.29. 22:32:20

Az SZDSZ-nek összesen 11 éve lett volna legalizálni, ha tényleg akarták volna. De igazából magasról szarnak az egész témára. Ez csak szavazathajhászás, remélem ti is belátjátok.

Amúgy vízipipa jó móka, Salviázni szoktam vele

Bergeroth 2009.05.30. 16:31:13

@Salvia Divinorum:
"Amúgy vízipipa jó móka, Salviázni szoktam vele"

Szentségtörés!!!!

forthegame 2009.05.31. 17:47:47

@Salvia Divinorum: Fábry aszonta: "legrövidebb vicc: 20 éves az SZDSZ"
kb ennyi :D

BushDoctor 2009.06.03. 19:50:43

Salvia...igy van, 100% egyetértek. Az szdsz-nek csak a szavazatok kellettek, amúgy meg lófing nem történt. Mikor megnyerték 2006-ban a választást az mszp-vel, a kunce volt egy alkalommal a klubrádióban vendég...vettem a fáradságot és felhivtam őket és megkérdeztem a macit, hogy mégis mikor lesz érdemi lépés az ügyben. "Maci csak annyit mondott : majd a megfelelő időben (ami valószinüleg nem most lesz) visszatérünk a kérdésre."
Na ezért vesztettek el engem is. A 11 tétlen év miatt.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.06.03. 20:06:14

Az SZDSZ-re diplomatikusan azt mondják lufipárt.
Találóbb a 'Fing a fürdőben' kifejezés.

Bergeroth 2009.06.05. 17:35:24

index.hu/bulvar/2009/06/05/india_vadkender_burjanzott_a_sportcsarnokban/


Valaki magyarázza már el nekem, hogy mi a **** köze van a vadkendernek a marihuánához?!?!?!?!?!?!??!?!?

Siphersh 2009.06.05. 18:41:24

@Bergeroth:

"Az indiai vadkender, vagy más néven cannabis"

Szerintem direkt csinálják, ez valamiféle erőfitogtatás, lényegében azt jelenti, hogy látjátok, kis hülyék, akkorát hazudunk, amekkorát csak akarunk, mi még a botanikát is meghamisíthatjuk, nem tehettek semmit az igazság érdekében, mert nálunk van a gumibot, és a sajtó úgyis azt írja, amit mondunk nekik.

Bergeroth 2009.06.05. 23:41:55

@Siphersh:
Jah, vagy szimplán hülyék mint a segg.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.06. 00:13:50

@Siphersh:
Szerintem elhiszik hogy igazuk van. Nem szeretném azt hinni, hogy ezek tudják az igazságot, és ennyire kegyetlen emberek, hogy a pofánkba röhögnek és seggbetolnak minket. Inkább csak megvezetett birkák. Legalábbis remélem! Különben nagyon rossz irányba megy a világ....

Bergeroth 2009.06.06. 09:47:31

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
Szerintem simán.
Ebben az országban? Ahol az ember jobban teszi, hogyha körülnéz, mielőtt mondd valamit?
Ne viccelj, ez az ország lassan szörnyűbb lesz, mint Németország 1935 körül....
Innen csak elmenni lehet. Visszajönni? Soha többé!!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.06. 11:11:01

@Bergeroth:
Nem tudom. Szeretném azt hinni, hogy nem így van. Vannak ebben az országban jó emberek, a barátaimat például annak tartom. És ha én ismerek párat, bízom benne, hogy sokan vannak/vagyunk, akik nem lennének képesek így játszani sorsokkal.
Az ellenzők is remélem csak tájékozatlanok, esetleg buták, és nem mind rossz emberek. Nekik ez a legegyszerűbb. Utánanézni semminek sem kell, mert megmondja a frankót a média. Minket meg nem kell komolyan venni, mert mi "módosult tudatúak" vagyunk, és ezért arra sem vagyunk képesek hogy felfogjuk a környezetünket. Ezért hát lehet fröcsögni nekik ránk gazdagon. Mindegy mit mondunk, akkor is azt hiszik, hogy igazuk van. És mivel biztos nyertesként indulnak neki a vitának, mintha egy bénával futnának versenyt, hatalmas az önbizalmuk. Mi meg mondhatunk bármit, az nem úgy van, csak behaluztuk, és ezzel le van zárva a téma. Nagyrészt buták ezek, hidd el, nem feltétlenül rossz szándékúak. Ha lenne egy kis eszük meghallgatnának minket. Persze a kettő nem zárja ki egymást. A politikáról inkább semmit sem írok, így kampánycsend idején.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.06.06. 11:24:16

Hát ez a média miket tár a szemünk elé, kezdem azt feltételezni, hogy a győri rendőrök letették a szeszt és vígan fújják a füstöt.
www.kisalfold.hu/gyori_hirek/harommillios_drogfogas_marihuana_a_borospinceben/2098193/

www.kisalfold.hu/gyori_hirek/szazmilliot_ero_drogultetveny_a_sportcsarnokban_-_videok/2101765/

Megáll az eszem:D
Borospincében találták a 800 grammot.
Na sebaj, ha már ilyen nehéz válságos időket élünk, legalább a cserpákba legyen mit tömnie a győri zsaruknak.

Siphersh 2009.06.06. 13:15:23

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Nem tájékozottság vagy okosság kérdése tisztában lenni azzal, hogy a drogtilalom támogatása a karhatalmi erőszak támogatása. Hogy a dílereket úgy büntetik, mint a gyilkosokat azért, mert egy növényt eladnak annak, aki meg akarja venni. Hogy a fogyasztás tiltása azt jelenti, hogy a drogosok bűnözők és bűnözőkként bánnak velünk.

Ezek teljesen nyilvánvaló dolgok.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.06. 13:38:54

@Siphersh:
Pedig szerintem az. A társadalom alapvetően buta emberekből áll, akik nagyon könnyen befolyásolhatóak. csak meg kell nekik mondani mit gondoljanak, és hogyan érezzenek. Egy-két érv (nem számít igaz-e) és az ország vezetése maga mellé állítja a birkákat. Nagyon jól látszik ez a politikán. Vannak valóban veszélyes anyagok. A dúsított urán csak egy érc, mégsem lehet szabadon adni-venni. Vonni kell egy párhuzamot, be kell sorolni növényeket is ebbe a kategóriába, hasonló veszélyeket kell neki tulajdonítani és üldözni azt aki tulajdonolja azt. Kész is van a démonizálás. a birkák meg ujjonganak, megvan a közös ellenség, lehet valakit jogosan utálni, lehet valakit fikázni, ráadásul mellettük áll a többségi társadalom és a politika, ezáltal úgy érzik sokan vannak, erősek. Ezzel igazolva látják teóriájukat, egy erős és nagy csapatba tartoznak, ez erőt ad nekik. Úgy érzik a "drogosok" fölé kerültek a társadalmi ranglétrán, ezáltal többek lettek nálunk. Szükségük van erre, mert ha ez nem lenne, akkor valószínűleg fordulna a kocka, legalábbis az itteni megnyilvánulásaikból ezt szűrtem le. Erről szól a birkaszellem. Ha bevallanák maguknak, hogy nincs igazuk, hogy nem állnak felettünk, leesnének a magas lóról, és az rossz lenne nekik, ezt nem szeretnék. Ráadásul bejön a képbe a kognitív disszonancia, be kellene látniuk, hogy évekig hülyeséget beszéltek, és ez nem könnyű. Ennek érdekében könnyedén lépnek túl azokon a bizonyítékokon, amik nem igazolják az igazukat, sőt cáfolják. Azokkal nem foglalkoznak, mert kibillentené őket az egyensúlyukból. Meg különben is, ezt csak a hülye agymosott drogosok mondják, azok meg ugye nem képesek gondolkozni, nem is kell foglalkozni vele mit mondanak, biztosan hülyeség.
Nem vagyok se társadalomkutató sem pedig pszichológus, de én így látom.
Szóval szerintem buta, félretájékoztatott birkák.

mepew 2009.06.06. 13:58:59

... nekünk meg nyomort

OmegA404 (törölt) 2009.06.12. 13:36:28

A libásoknak is füstőlögnek azóta is...
süti beállítások módosítása