Úgy látszik nem csak a Margitszigetre rendelt rendőrök akciója volt a füvesek basztatása, hanem központilag szervezett jelenségről van szó. A jó érzéssel a Kenderpiknikkel egy napra szervezett fóti ska+reggae partit ha lehet, még jobban szétkúrták a zsaruk. JahNkie élménybeszámolóját átkopiztam ide is:
Az első koncert 16 órakor kezdődött volna, de szokás szerint egy félóra csúszás lett volna ha... Ha a nem állít be vagy 30 rendőr és vám- és pénzügyőr. Ekkor vagy egy órán át az engedélyeket kifogásolták, de végül elmentek azt megemlítve, hogy ha lakossági bejelentés érkezik, előállítják a dunakeszi rendőrkapitányságon a szervezőket és az éppen játszó zenekart. Az első koncertek jó hangulatban lementek, a borús idő ellenére is egyre többen lettünk. 21:30-kor a Vibekillaz Crew éppen állt be a színpadra, amikor szirénát hallottunk és láttuk, hogy 6-7 rendőrautó köztük egy kisbusz közelít a rendezvényhez.
Szinte mindenkit igazoltattak miközben körbejárt valami főtörzs, hogy szúrópróbaszerűen válasszanak ki embereket, akiket hátravisznek a sátor mögé orvosi drogvizsgálatra. Természetesen raszta testvéreink előnyben részesültek pupillavizsgálatban és átkutatásban.
Arról nincs tudomásunk hány embert állítottak elő, a szervezőket megbírságolták-e, ahogy arról sem, hány százezer forint túlórába kerülhetett a rendőrségnek szombat késő este kivezényelni 40-50 rendőrt, hogy 100-200 ember estéjét tönkretegyék, amiért nem mellesleg 1500 Ft-ot fizettek. A hátralévő koncerteket nem tartották meg, így nem hallhattuk többek között a Vibekillaz Crew-t és Riddim Colony-t. Nagyjából másfél órán át rontották a levegőt és a hangulatot, végül elmentek. Így lett vége a reggelig tartó bulinak éjfél körül, de még sokan maradtak a sörsátornál és a tábortűznél eltölteni az időt. Sajnos úgy néz ki hiába reméltük, hogy vége a felesleges, jogsértő, megalázó drograzziáknak és a kultúrát, szórakozást megbénító hatalmi intézkedéseknek.
Követeljük a hülyeség azonnali beszüntetését és a valódi rendőri munka megkezdését! Ennyire szarok a statisztikák, hogy hirtelen mindenki pont a füvesekkel akar Pintér előtt villogni? Kicsi a valószínűsége, hogy a rendőrség bármit csinálna magától. Nem szokásuk.
2010.05.11. 09:25:08
gauche caviar 2010.05.11. 09:33:56
ne adj isten, gyilkossagokat felkutatni...
yafet 2010.05.11. 09:36:54
A tyúktolvajokat se a Rózsadombon keresik, bazmeg.
blah 2010.05.11. 09:37:51
azAttis 2010.05.11. 09:39:20
Az, hogy a fentiek ELLENÉRE nekiáll valaki drogozni annak iq szintje Tompikáé alatt lehet..
Picitures doktor 2010.05.11. 09:40:22
2010.05.11. 09:40:55
AutosVilli 2010.05.11. 09:43:18
Vagy a konkurencia keze van a dologban.
Hozzá Szóló 2010.05.11. 09:44:49
És ott elkölteni a pénzt, ahol nem háborgatják az embert.
Az alkesz zombik, akik meg erőszakos cselekményeket, közúti baleseteket okoznak folyamatosan, nincsenek átkutatva, megalázva, ők maradnak.
Bulizz velük, élj velük! Igaza volt Gyurcsánynak, kár volt ezen megsértődni, el kell innen menni. Én már azok közé tartozom, akik nem itt költik a pénzüket. Se nyaralásra, se bulizásra. Ezzel az intézkedéssorozattal el lehet érni, hogy a mi még többen legyünk, akik idehaza max kaját meg rezsit fizetnek.
Ez biztos jót tesz az országnak. Amúgy is jól állunk anyagilag. Hatósági vegzálásra simán van évi nyolcmilliárdunk továbbra is. Miféle válság? :D
Haloperidol 2010.05.11. 09:46:42
Hozzá Szóló 2010.05.11. 09:49:01
Ebben az országban van 8milliárd arra, hogy azokat piszkálják belőle, akik nem ártottak senkinek, csak buliztak. Miért kellene támogatni ezt az országot, ezt a közösséget?
Húzzon mindenki, amerre lát. Ha lehet, élni is, élhetőbb helyre, de bulizni muszáj elhúzni innen.
Legyen az országnak, a kisvállalkozóknak, árusoknak, fesztiválszervezőknek csakis alkohollal szórakozó, törvényesen lerészegedő vendégköre, a többi meg, én azt mondom, szedjük az összes pénzünket, útlevelünket és takarodjunk el innen.
Sisko86 2010.05.11. 09:52:42
Nem is lenne semmi bajom egy ilyen razziával, ha mondjuk azokat akik lopnak, gyilkolnak, csalnak, sikkasztanak ugyanilyen hatékonysággal sikerülne baszogatni. De amíg ezek nincsenek rendben, addig az adóforintjaimat inkább azoknak az eseteknek a felderítésére költsék és ne fiatalok baszogatására...
Hozzá Szóló 2010.05.11. 09:52:50
Nem is kell erőltetni.
Húzzon mindenki, amerre lát. Ha élni nem is tudunk elmenni innen, de bulizni el kell, ez tény.
Azért megnézném, ugyanezt mondanád-e, amikor egy közeli hozzátartozódat zaklatnák a zsaruk, rúgnák ki a munkahelyéről stb... (hámmernem kötelező a narkódzás, hö)
mehr luft 2010.05.11. 09:54:11
ged 2010.05.11. 09:55:44
AzHofi 2010.05.11. 09:55:56
settapesoundoff 2010.05.11. 09:56:09
1. engedélyeket kifogásolták: tehát nem volt rendben, ajánlom ha bulit csináltok legyenek meg az engedélyek. ez így működik egy normális társadalomban.
2. szóltak, aztán visszajöttek. ennél több jóindulatot nem várhatsz egy rendőrtől, valószínűleg másokat meg pont az zavart amit ti csináltok. nem gondolod? nem te leszarod te ott akarsz betépni meg zenélni mert te előbbre való vagy mint a köcsög nénikék!
3. ennek a blognak meg a hasonló függő balfasz hülyegyerekeknek csak azt köszönhetjük, hogy SOHA nem fogjuk meggyőzni a társadalmat a legalizálásról. önző ártalmas lusta gecik vagytok. aztán meg magyarázzam hogy a fű az olyan mint egy két sör.
raszta testvéreink? mi a pöcsömről beszélsz? neked teljesen az agyadra ment a fű bazmeg. mi van veled?
fourgee 2010.05.11. 09:56:37
Logan Grimnar 2010.05.11. 10:00:06
AzHofi 2010.05.11. 10:00:14
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:01:37
A kérdés az, hogy mekkora probléma, ha nem fizetsz adót? Azzal megkárosítasz mindenkit, az államot. Mégis igen sokan csinálják az országban és közben hőzöngenek, ha bebuknak.
Ha lopott szoftvereket használsz, akkor megkárosítod mondjuk Bill Gates-t, valszeg bár a törvény tiltja, az emberek nagy része abban egyetért, hogy Bill Gates annyira nem nevezhető klasszikus áldozatnak, a bűnelkövetés, bár százezrekkel büntethető, mégis elnézik az emberek...
Csak amikor elszívsz egy cigit és ezért elvisznek, elbocsájtanak, kutatnak, zaklatnak, bezárnak, akkor joggal érezheti sok ember, hogy itt se az állam, se a Bill Gates nem volt áldozat. De biztos elég ügyes és okos fiú vagy, hogy ezt fölfogd magadtól is, csak nyilván jólesik beszólni, mivel te nem szívsz, ugye kisember? Nyomd ki magadból a dühödet :D
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:02:47
Ha meg igen, akkor vesszen, igaz?
Bezzeg ha tiszta magyar gyerek, aki csak beiszik, az mindjárt más :D
yanchi345 2010.05.11. 10:02:47
sivatagi n. 2010.05.11. 10:06:14
blah 2010.05.11. 10:07:57
Tuur Ion (törölt) 2010.05.11. 10:08:09
Wandál 2010.05.11. 10:08:43
ostobák, hol éltek?
blah 2010.05.11. 10:09:41
Poll 2010.05.11. 10:10:31
LOL :)
drkovax 2010.05.11. 10:10:36
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:11:07
Ne szórakozz. Szakmai szervezetek, komoly hozzáértők, professzorok, rendőrök, jogászok, addiktológusok véleményét nem hallgatják meg. És most az a narancssárga náci banda jön, akik meg senkinek nem kegyelmeznek. Emlékeztetlek, hogy az a Hende sturmbannführer lesz MINISZTER, aki 2003-ban anyák napján polgári hordákat küldött a Vörösmarty térre, megmutatni, hogy a fidesz hogyan képzeli a "párbeszédet" és mindenki szeme láttára ordítoztak, dobáltak (gyereket kiürített sörösüveggel fejbe) külföldiek döbbenetére kötéllel, új 56-al fenyegettek, széttépték a kábeleket, Jancsó Miklósba belefojtották a szót...
Nyilván Hende bajtárs banderiális polgári köreivel szerzett tapasztalataival a legalkalmasabb arra, hogy a honvédelmi tárcát vezesse, egy ilyen kormánynál aztán lobbizhat akárki, amikor egy Funkot nem hallgatnak meg és Mikolák meg Hendék véleménye számít szakmai kérdésben... ami pedig nem az ő szakmájuk.... hogy lobbizol itt és kinél?
mepew 2010.05.11. 10:11:34
Gazz 2010.05.11. 10:12:31
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:12:46
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:13:28
Gratulálok, építsetek erre, nagyon előrelátó :D
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:14:07
te mennyire vagy buta?
nagyon?
a kábszermaffiának többet hoz a konyhára ha illegális.
kacce 2010.05.11. 10:14:22
Nevetseges, hogy a senkinek nem arto fuveseket piszkaljak folyton.
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:16:45
na igen van akinek megadatott hogy valami droggal tegye tönkre az amúgy jól működő agyát, sajnos te nem részesülhetsz ebből a kegyből mert elbánt veled az anyatermészet... :)))
mepew 2010.05.11. 10:17:24
Nincs valami árpádsávos blog ahol fröcsöghetsz?
Nagy keményf*szú jobbos lehetsz
fogadjunk közben meg ratyipornóra hokizol
lol
mehr luft 2010.05.11. 10:20:11
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:20:15
Nagyon sikeres lehet a mindennapokban, az egyből látszik :D
Poll 2010.05.11. 10:23:24
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:23:29
addig meg maradunk balkáni szemétdomb, kösz szépen jobberek...
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:24:05
hú de keményen visszavágtál az érintetlen agyacskáddal :)
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:25:41
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:27:26
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:28:48
Egyébként, ha már itt tartunk ne viccelődjünk már azzal, hogy egy rasztabuliban olyan meglepő a razzia. Fű, hasis, gomba, lsd nem áll olyan messze egymástól, hogy egy rasztánál ne lehessen belőle. Pláne 1-2 díler ne "segítse" a bulizókat fűvel, egyéb cuccokkal. Naiv -illetve ha szándékosan megy akkor sunyi- dolog azt mondani, hogy az előbb említett cuccok nem fordulnak/fordulhatnak meg egymás mellett.
Joe84 2010.05.11. 10:28:51
Tipikus cigány szokás, azok is bűnöznek, aztán meg vannak sértődve ha végre a rendőrök teszik a dolgukat, vagyis "basztatják" a bűnözőket.
Poll 2010.05.11. 10:30:34
mehr luft 2010.05.11. 10:32:45
(az, hogy a törvény időszerűtlen/értelmetlen vagy hogy impotens rendőrségünk van az más lapra tartozik)
ged 2010.05.11. 10:32:48
Kis butám :) az alkoholista tróger, ugyanolyan selejt, mint a drogos "jóarc".
kispista 2010.05.11. 10:34:59
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:35:45
"2010 van barátom, Európa nyitva áll nektek, mindig arról papoltok, hogy mennyire modern és nyitott gondolkodásúak a füvesek, mindenki más pedig beszűkült tudatú ostoba véglény. Sem sértődés, sem harag nem lesz ha egy számotokra boldogabb helyre mentek, ahol a fű trendibb."
Na, erről van szó.
Elhúzhatunk.
Nyugi öcsém, elhúzunk. Ne akard kiszámolni, hogy hány vállalkozó mennyi pénzt vitt el külföldre. Mert, ahogy a bulizás is zaklatásnak van kitéve idehaza, úgy a vállalkozások is. Az én kedvenceimet nem tudom, hogy honnét veszed, a lapomat meg nyugodtan fikázd, azért is van kint, hogy a magadfajta nagy bátor netlovagok fennakadhassanak rajta és jókat mérgelődjenek.
"Európa egyik legnagyobb zsidó közössége él Magyarországon, afféle támadások pedig amiket muszlimok hajtanak végre Franciaországban, Németországban stb a zsidók ellen, nos ilyenek nincsenek kicsiny hazánkban."
Fogalmam sincs, hogy jönnek ide a zsidók. Te, a magadfajta mindenhová beleböfögők már épp leálltak a gyurcsányozásról, most már marad a vegytiszta zsidózás? Igazán rátok vall :D
Szóval, cigányok, zsidók, drogosok, elhúzhat mindenki innen a francba, hát ez van.
Van még több Jobbos Tibi és Táltos Bandi? Nyomjátok fiúk :D
eszkep 2010.05.11. 10:36:04
Mivel a kábítószerfogyasztást jelenleg bűncselekmény, a BTK büntetni rendeli, a rendőrök pontosan "valódi rendőri munkát" végeztek.
robinzone 2010.05.11. 10:36:07
gpetersz 2010.05.11. 10:37:04
Raszta testvér a tököm...
Hozzá Szóló 2010.05.11. 10:39:08
@mehr luft: szerintem leírtam, olvasd el megint.
@ged: te is nagyon jó arc vagy, mondták már? Amúgy ki is a drogos és mitől is az? Mennyit kell és miből fogyasztania? Milyen időközönként? Ezt részletezd már, hogy tudjam, ki milyen alkoholmennyiségnél lesz alkoholista tróger és milyen mennyiségű és fajtájú drog fogyasztása esetén lehet valakit drogosnak nevezni. Leírod? Csak, hogy értsem, kis butám.
renhoek 2010.05.11. 10:39:26
Bezzeg bármilyen koncert, zenés esemény, szórakozó hely 10 után, azonnal kivonulnak és sokszor szétszedik. A lakók is néha teljesen alaptalanul baszogatják a fiatalságot. Évente egyszer nembírnak elviselni egy hangosabb koncertet. Külföldön ez totál nem így van...Itthon a kultúr, underground helyeket vagy bezáratták már, vagy ellehetetlenítik (általában diszkók, meg a nagy pénzes helyek még mindig mennek, ahol az igazi keménydrog fogyasztás történik... miért is? Korrupció?
eszkep 2010.05.11. 10:39:51
Ezzel szivességet teszel mind az országnak, mind magadnak. Mikor indulsz?
Brian 2010.05.11. 10:40:35
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:40:40
tehát minden jobber cigány. vagy mikor szétbaszod a várost és és kilövik a szemedet akkor az más megitélés alá esik? kettősmércézel?
@Poll:
mutass nekünk példát hogy kell eltakarodni az országból mert én beszívtam és elfelejtettem
@Töppedt gomba:
tipikus jobber szarkenegetés. "itt nincsenek olyan támadások" azért nincsenek mert itt nem él annyi buta bevándorló, a helyi törzseket meg kordában tartotta a ballib média.
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:41:55
kereslet még kínában is van ahol akasztás közben lőnek fejbe egy spangliért...
Silent Bob 2010.05.11. 10:42:23
1hurka 2010.05.11. 10:42:59
Az általánosítás igen jellemző velejárója a szűk látókörűségnek, szellemi korlátoltságnak. Párbeszédre ilyen körülmények között semmi esély. Bár nem tartom magam korlátoltnak de a kommentek láttán kedvet kaptam arra, hogy én is eljátszak egy kicsit az általánosítás eszközével mert jó szórakozásnak tűnik:
A rendőröknek a templokban kéne razziázni a vasárnapi miséken, azt a sok köcsög pedofil evolúciótagadót basztatni az adófizetők pénzén. Különben is, az összes keresztény takarodjon a Vatikánba gyerekeket molesztálni meg evolúciót tagadni. Köcsög pedofilok, az egyházakat kéne betíltani mert eddig csak háborút okoztak meg gyerekeket rontanak meg.
renhoek 2010.05.11. 10:43:19
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:44:21
csakhogy aki elszív egy spanglit az nem drogos. éppúgy ahogy az sem alkoholista aki a haverjaival leül sörözni hétvégén. csak ezt apró különbséget mind a 4 szűz agysejted együttes kisütésével tudnád megérteni. te is és a társaid is :))
Teng-Hsziao Gerzson 2010.05.11. 10:44:21
Én magam nem szívok, és ritkán jövök ki jól azokkal, akik meg rendszeresen. Nem kezelem őket bűnözőként, csak jobbára unalmasak és befordultak.
DE. Itt komolyan gondolják egyesek, hogy ez helyes volt a rendőrség részéről? Eltekintve attól, hogy egyesek képtelenek elvonatkoztatni ettől a "szabály az szabály"-csőlátástól, és/vagy esetleg azt hiszik, hogy egyesek fűszívása igen is rosszat tesz (mialatt a máját sokmunkaórás orvosi ellátást igénylő állapotra rontó alkoholistának ezt simán elnézik), még azok is elgondolkodhatnának azon: VALÓBAN erre kell most fordítani a rendőrség kapacitásait? VALÓBAN ez az egyik legjobb módja a pénz elköltésének? Nem az a kérdés, hogy amit a rendőrség csinál, annak van-e pozitív hozadéka - enélkül már régen rossz a helyzet - hanem az, hogy MILYEN eredményt ér el, MILYEN áron. Borsodi falvakban éjjel-nappal vegzálnak embereket, tanárokat vernek. Állami cégvezetők elképesztő pénzeket tesznek zsebre, sokszor maffiás kötődéssel. EZZEL kéne foglalkozni bmeg, nem azzal, hogy egy koncerten most szívtak-e füvet vagy sem. Ez ugyanis csak arról árulkodik számomra, hogy a lényeggel tüntetőlegesen nem foglalkoznak. Ha pedig mindenképpen fujj fű, akkor meg tessék lecsapni azokra, akik ebből milliókat kaszálnak, és abból biztosítják az uzira és kalasnyikovra valót.
Ringlósztár 2010.05.11. 10:44:28
A jómagyar alkeszek, azok rendben vannak.
Magam nem drogozok, remélem gyerekeim sem fognak élni vele, de dolgoztam alternatívnak számító munkahelyen, ahol az alkoholista megpróbálta leszúrni a kollégámat, a mákteázó pedig max. a kezére égette a síma cigit sztondulás közben.
Tiltsák be az alkoholt és Stohl Bucit, az a te embered.
Brian 2010.05.11. 10:44:49
xacsusz 2010.05.11. 10:45:17
Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 10:45:51
Lorp 2010.05.11. 10:45:58
Mondjuk arra kiváncsi lennék hogy a nagy élharcos, felvilágosult, raszta testvérek közül mennyi nyitva marcsa shopot a legalizálás utáni tíz másodpercben. Persze tudom ez nem az üzletről szól, csupán a józan észről, meg a haladásról... jah és természetesen a kultúráról.
Brian 2010.05.11. 10:46:31
political ideology 2010.05.11. 10:46:51
:DDDDDDDDDD
te albán szamár.
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.05.11. 10:47:02
Na, ezért tilos.
Na, ezért lépnek fel ellenetek. Nem olyan bonyolult.
(ajánlott néznivaló: Tropa de elite - ott elég szájbarágósan elmagyarázzák)
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:47:39
"Na, erről van szó.
Elhúzhatunk.
Nyugi öcsém, elhúzunk. Ne akard kiszámolni, hogy hány vállalkozó mennyi pénzt vitt el külföldre. Mert, ahogy a bulizás is zaklatásnak van kitéve idehaza, úgy a vállalkozások is."
Ne hasonlítsuk már össze a vállalkozások problémáit azzal, hogy egy buliban igazoltattak és esetleg drogtesztet csináltattak néhány bölcsészsrácon. Azért érzed a kettő között a különbséget nem?
"Az én kedvenceimet nem tudom, hogy honnét veszed, a lapomat meg nyugodtan fikázd, azért is van kint, hogy a magadfajta nagy bátor netlovagok fennakadhassanak rajta és jókat mérgelődjenek."
Nem fikáztam a lapodat, pusztán mutatja, hogy milyen kulturális körből, társaságból jössz általában véve. Mondhatnám, hogy mindenki különböző, de te pont alátámasztod a sztereotípiákat. Mindent amibe bele szoktak kötni.
"Fogalmam sincs, hogy jönnek ide a zsidók. Te, a magadfajta mindenhová beleböfögők már épp leálltak a gyurcsányozásról, most már marad a vegytiszta zsidózás? Igazán rátok vall :D"
Úgy, hogy ok nélkül elkezdtél nácizni. Ez pedig szintén nem az őslakosokra jellemző, ha érted mire gondolok. ;) Ahogy te azt írod, hogy ez "rátok vall", úgy én is írhatom, hogy az meg rátok vall, amit itt műveltek ezen a blogon is például. Aki pedig nem azt gondolja amit ti, az náci egyből. Nem láttál még nácit, hogy ilyen hülyeségeket beszélsz, 1 g-vel több füvet toltál el, mint kellett volna.
"Szóval, cigányok, zsidók, drogosok, elhúzhat mindenki innen a francba, hát ez van.
Van még több Jobbos Tibi és Táltos Bandi? "
Nem vagyok sem jobbikos, sem kuruc.info fan, egyszerűen úgy gondolom, hogy az amit csináltok vihar a biliben és, ha nem olyan liberális körök tagjai lennének az index újságírói akik számára a fű legalizálása rendkívül lényeges témakör, akkor ez a blog sem rendelkezne ennyi látogatóval, mert az emberek ÁLTALÁBAN VÉVE LESZARJÁK A FÜVET. Ez fáj ennyire?
erdészpista 2010.05.11. 10:47:53
renhoek 2010.05.11. 10:48:15
ged 2010.05.11. 10:48:57
Brian 2010.05.11. 10:49:56
political ideology 2010.05.11. 10:49:59
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:50:10
ged 2010.05.11. 10:50:28
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:50:37
"Nem vagyok sem jobbikos, sem kuruc.info fan"
magyarul fideszes vagy. egykutya. el lehet húzni innen a fidesz.hu-ra ha nem teccik amit itt írnak :)
political ideology 2010.05.11. 10:51:05
ged 2010.05.11. 10:51:07
ellenben albán ősökről nem tudok.
erdészpista 2010.05.11. 10:51:13
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:52:28
ha nem prioritás akkor minek foglalkozol vele? rossz fideszes vagy? nincs fontosabb dolgod? takarodjál megmenteni a világot de szélsebesen!
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:52:49
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:53:08
hanem hogy működik?
ged 2010.05.11. 10:53:18
Vagy a világképed szerint, aki szerint rossz a drogozás az piál?
ged 2010.05.11. 10:54:19
renhoek 2010.05.11. 10:54:45
Mellesleg nem vagyok alkoholfüggő, szerencsére én sohasem a "hányásért" ittam. Csak ráébred az ember, hogy a parti = alkohol. Ha már nincs bent 2-3 sör, vagy fröccs, akkor már nem lehet olyan jól ismerkedni, az ember feszeng, látja hogy mindenki bevan rúgva és totál rossz. Nos ez a baj itt! Szocializálódáshoz muszáj inni, szinte már már társadalmi elvárás hogy drogozzál... :(
Ugyanis te is drogozol, csak egy elfogadott drogot. ennyi. Javaslom aki itt nagyon lesittelne pl egy ritkán füvet fogyasztó egyént, az gondolkozzon el a saját drogfogyasztási szokásairól (mennyit iszik? mennyi cigit szív?)
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:54:51
fourgee 2010.05.11. 10:55:01
Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 10:55:23
Brian 2010.05.11. 10:55:35
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:56:37
hülye vagy, de jogod van hozzá :) ha érdekel akkor meg olvass vissza és próbáld értelmezni, de ebben már tényleg nem segíthetek nem vagyok én teréz anya :)
Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 10:56:42
xacsusz 2010.05.11. 10:56:58
Töppedt gomba 2010.05.11. 10:58:12
belvárosi jampi 2010.05.11. 10:58:27
ged 2010.05.11. 10:58:36
A hasonlatod nem állja meg a helyét, gyenge próbálkozás.
political ideology 2010.05.11. 10:58:47
mekkora a kender ill. az ex,lsd piaci értéke?Össze hasonlítva a kokainnal....?!mikor volt utoljára "razzia" a hajógyári szigeten?
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 10:59:43
ne tereljé' wazze. simán fogalmad sincs mit akartál mondani ezzel a "világ nem így működik" sallanggal. mindegy várunk még egy kicsit hátha sikerül összeguglizni valamit.
political ideology 2010.05.11. 10:59:54
az nyugodtabban piál....nyugodtabban részegedik le és gátlástalankodik..de ez csak az én cociális véleményem. :)
ged 2010.05.11. 11:00:03
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 11:00:16
tőled lestem el :)
Lorp 2010.05.11. 11:00:19
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:00:23
Töppedt gomba 2010.05.11. 11:00:35
Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 11:00:58
political ideology 2010.05.11. 11:01:25
ott a pont.
pl az én nagymamám...
mehr luft 2010.05.11. 11:01:56
ged 2010.05.11. 11:01:56
Brian 2010.05.11. 11:02:10
Töppedt gomba 2010.05.11. 11:02:32
political ideology 2010.05.11. 11:03:25
ged 2010.05.11. 11:03:27
mehr luft 2010.05.11. 11:03:53
te jó ég...
ged 2010.05.11. 11:04:48
political ideology 2010.05.11. 11:05:23
inkább lennék fű "függő" mint full alkesz..."kicsit" más....
Brian 2010.05.11. 11:05:50
ged 2010.05.11. 11:07:26
erdészpista 2010.05.11. 11:07:39
Mikor veszitek már észre, hogy ez nem rendőrségi kérdés, hanem főként közegészségügyi? Hogy nem rombolni kéne, hanem valahogy javítani a meglévő helyzetet?
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:09:07
renhoek 2010.05.11. 11:09:08
Csak nagy különbség, hogy amíg egy részegben durván megnő az agresszió szintje, és bántalmazni akar, mert nem is gondol bele a következményekbe... Addig egy füves maximum röhög a saját hülyeségein, meg flashel magában... és egy légynek se tudna ártani.
Tehát nagy különbség, hogy éjszaka a részeg fiatalok hány millós vandálságot okoznak a városnak, hangosan ordibálva - vagy röhögnek a full értelmetlen poénjaikon. Első sajnos a társadalomnak okoz marha nagy károkat, a második meg saját magának.
Nem kell legalizálni, semmi értelme... de démonizálni sem kell... Korántsem olyan veszélyes mint ahogy a propaganda beállítja.
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 11:10:43
persze persze, gyűlölködjünk a méltóságunkat megőrizve ugye? tipikus fideszes álszent szarkenegetés...
a "kérem tegye a fejét a hurokba" illetve a "most lógni fogsz te geci" között csupán szórakozó a közönség számára van különbség, az áldozatnak mindkettő ugyanazt jelenti. ezért hát bármilyen kifinomult körmondatokkal is vezeted le hogy tőled a füvesek akár meg is dögölhetnek, viszonzásul nem várhatsz kedves szavakat.
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.05.11. 11:11:27
Lehet békési szilvapálinkát Kiváló Magyar Élelmiszer díjjal kitüntetni egy foodapest rendezvényen?
Mitől kiváló egy 60 százalékban alkoholt, azaz idegmérget tartalmazó lötty?
Miért lehet milliárdokkal támogatni a pálinkát?
Miért akarja a fidesz engedélyezni az 1920-as években betiltott pálinkafőzést. Elárulom azért tiltották be mert 90%-os égési sérülésekkel vitték be a házifőzdék kuktavagányait TÖMEGESEN!!!! Otthon robbantak fel nap mint nap..
Miért ?????
Brian 2010.05.11. 11:11:37
Bobby Newmark 2010.05.11. 11:11:40
Bár az tény, hogy mindenki magából indul ki, de te tényleg ENNYIRE ostoba vagy, hogy azt hiszed, mások is ilyen hülyék?
K3!uS 2010.05.11. 11:12:45
Tortent egyszer, hogy ket fuves ment egy kocsival es menet kozben szivtak a spanglit. Mikor is az ut szelen allo rendor leintette oket. A ket fohosunk azt se tudta mitevo legyen. Mivel nagyon nem volt idejuk gondolkodni (nem is ment volna nekik) a meg ego spajat a hamutartoba raktak es a fedelet racsuktak. Na igen am de az illat bent maradt. A kozrend ore a lehuzott ablakhoz lepett, majd egybol kerte is az iratokat es kicsit kozelebb hajolt az ablakhoz. Ekkor elkezdett szimatolni (pont ugy mint egy kutya mikor szagot fogott) Majd a fejet az ablakon bedugva a kocsi belsejebe is jo alaposan beleszagolt es megkerdezte: fiuk ez fu szag? Ket arc a kocsiban azt gondolta, most lebukgak es nincs mit tenni, kar tagadni. Azt valaszoltak: igen ez fu szag. Mire az igazoltato rendor: Adjatok csak ide! Mit volt mit tenni, oda adtak a meg mindig ego jointot. A rendor megfogta a kocsiba hajolt a cigivel es ket hatalmasat szippantott bele, majd az iratokkal egyutt vissza adta es jannyit mondott: na huzzatok innen sracok!
A rendor is csak ember es fonokuk is van, ha az mondjak nekik fentrol menj es baszogass, akkor... Nem kell rajuk haragudni. Amig a tobbseg eliteli vagy csak azt mondja, hogy eliteli (kozben a haverokkal romma szivja magat) addig ez lesz.
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:14:23
Brian 2010.05.11. 11:14:26
renhoek 2010.05.11. 11:15:40
Brian 2010.05.11. 11:16:39
A hangnemedet nem minősítem. Magáért beszél.
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:17:13
Töppedt gomba 2010.05.11. 11:17:26
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.05.11. 11:19:03
Miért nem itt keresi a rendőrünk a dealert?
A fű a szegények drogja, otthon termeli a magyar, önellátó az ország, kicsi a gazdasági kára még így is illegalitásban.
Ezzel szemben az úri helyeken napi szinten milliós tételek fordulnak meg szintetikában és kokainban.
Szerintem a razziázóknak ott kellene hősködni, de nem teszik, mert kimennek és párszáz ezer forintért cserébe hónapokra elfelejtik hogy ott mi történik.
A pénz, legyen az védelmi, kenő, vagy bármilyen, fölérendelt viszonyban van az egészséggel, a fiatalok védelmével szemben.
mehr luft 2010.05.11. 11:20:11
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 11:20:58
zavar a trendisége? el lehet innen menni. :D
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:21:22
mehr luft 2010.05.11. 11:21:30
arconfosom 2010.05.11. 11:22:06
Kár, hogy eltűntek a skinhead-ek!
Elintézte őket az MSZP-SZDSZ kormány ...
Különben nem lenne ez sem hír
Se emelkedő cirkobűnözés, se drogpartik
:(
Töppedt gomba 2010.05.11. 11:22:44
Bobby Newmark 2010.05.11. 11:24:24
Majd szólj, ha már ott tartunk, hogy "boldogan éltek, amíg meg nem haltak"!
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:24:25
renhoek 2010.05.11. 11:24:29
pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.05.11. 11:24:36
test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.11. 11:25:45
ebben a feltételben mikor is egyeztünk meg? nem emlékszem, biztos be voltam szívva épp. :)
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.05.11. 11:26:50
tehát jobberek az hogy nincs senki a kendertüntin nem azt jelenti hogy néhány fasz játsza az eszét, hanem azt, hogy a társadalom megteszi azt amit a törvényhozó nem hajlandó, azaz, megvédi a vietnámiaktól, az importált fűtől a nemzetgazdaságot, azzal, hogy 20 euróért rendel magot, és csendben megcsinálja a saját kis gyepét. Mégegy: ki az a hülye akinek otthon a kertjében 30 töve nyújtózkodik, és maga ellen téve kimegy lekameráztatni a fejét a margit szigeten????
inkább szolidalitásból otthon eltol egy spanglit.
De mint mondottam az előző posztban, akkor lesz tömeg az utcán ha szigorít a pedó borivó hithű keresztyény
Akkor lesz itt cirkusz!!!
valakitalánvagyok 2010.05.11. 11:26:52
Hiába vagyok liberális a törvény rám is tartozik! Az eljárásnál majd kiderül mennyire!
Ha szóltak, akkor talán annyira nem voltak barmok a rendőrök, nem? Ez a dolguk!
Vagy tagadják meg a parancsot? Csak mert ennyi erővel megtagadhatnák a többi parancsot is!
Egyelőre az a törvény, hogy "nem szabad". Én is amellett vagyok, hogy szabadjon, de amíg nem szabad, addig ezt elővigyázatosságból okosan csinálom maximum! Illetve csináltam, amikor még...
Ha a sok spanglit bepakoltátok volna egy sátorba, akkor nem történt volna semmi, vagy megtalálják vagy nem, ha igen, akkor swenkinek nem esik bántódása, ha igen, akkor pláne nem!
Mi is toltuk régen nagy partykban is, de okosan, diszkréten, pedig a törvények még durvábbak voltak, mégsem lett bajunk egyszersem...
Brian 2010.05.11. 11:27:00
zalaihirlap.hu/cimlapon/20091228_karacsonyi_orjongo
A csapat ugyanaz.
Bobby Newmark 2010.05.11. 11:27:12
Te olyan ostoba vagy bazdmeg, hogy a picsába tudsz ennyi ésszel életben maradni? Pl hogy megy az élelmiszer felismerése, ennyi agysejttel?
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.05.11. 11:27:35
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 11:28:31
Brian 2010.05.11. 11:30:48
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:32:40
Miért nem itt keresi a rendőrünk a dealert?
Ezen mit nem értesz? Sosem lesz másképp. Szerencsére!
K3!uS 2010.05.11. 11:34:22
Bobby Newmark 2010.05.11. 11:38:54
Ki a faszomat érdekel a többezer éve? Mi magyarok csak alig több, mint ezer éve vagyunk itt, ki nem szarja le, hogy előtte mi volt itt?
Egyébként igen, bazdmeg, az elmúlt 100 évben illegális csak ez a kibaszott gyom, előtte senkinek semmi baja nem volt vele.
Nesze, te pöcs:
www.addiktologia.hu/article_pdf/3.pdf
Tanulj bazdmeg, talán egyszer emberré válsz...
Lorp 2010.05.11. 11:41:17
Hála istennek hogy rátaláltatok a fűre, mert különben a szíriuszi magyar jézus hívők táborát erősítenétek. Ugyanolyan belterjes, fanatikus egybites brigád vagytok. Hajtogatjátok a hülyeségeiteket, és közben csodálkoztok hogy mindenki szembe jön az autópályán.
novákandris 2010.05.11. 11:41:53
Nem.
Azért mert szelektíven tartatják be, azzal, aki nekik nem szimpatikus. Közben olyan alapvető jogi-szakmai szabályokat nem tartanak be, mint az arányosság, olyan bűnüldözési-igazságszolgáltatási alapelveket hagynak figyelmen kívül, mint a társadalomra veszélyesség.
Mindenki csalhat adót, mindenki hajthat át piros lámpán, hajthat a megengedett sebesség kétszeresével, akár fél liter pálinka hatása alatt, veszélyeztetve ezzel mások életét, testi épségét.
Senki nem fogja megbüntetni, mert a rendőrök nem az utcán védik a rendet, hanem elmentek szétverni egy raggiekoncertet.
Na ez a baj.
Lorp 2010.05.11. 11:44:56
Magóg napján (törölt) 2010.05.11. 11:45:41
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:46:26
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:47:25
Brian 2010.05.11. 11:47:44
sahid 2010.05.11. 11:49:30
szobakutty 2010.05.11. 11:49:36
Definiálnád miaza rasztabuli? Mert ha a fenti írásban hivatkozott reggae-ska buliról beszélsz, ott szintetika max akkor fordul elő ha betéved véletlen egy kissé megtévedt tekknófan...
Lorp 2010.05.11. 11:51:23
iqlight (törölt) 2010.05.11. 11:51:52
Szívjatok csak.
belvárosi jampi 2010.05.11. 11:53:45
K3!uS 2010.05.11. 11:55:31
Magóg napján (törölt) 2010.05.11. 11:56:49
:)
Ki akarna bűnözésből élni?
Csak jeleztem, hogy ahol találnánk na ott véletlenül pont nem keresnek.
Lorp 2010.05.11. 11:57:01
Néha nekem is jól esik rágyújtani, csak nem sörözök mellé. De attól még nem leszek különb senkinél, pláne nem annyira hogy elkezdjek gyökérkedni. Persze egy belvárosi jampitól annyira nem meglepő, de azért a bekaphatod.
Magóg napján (törölt) 2010.05.11. 11:58:12
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.11. 11:59:47
belvárosi jampi 2010.05.11. 12:01:15
Bobby Newmark 2010.05.11. 12:04:32
Mindenesetre az ordító faszság, hogy ez egy új drog. Az egyik LEGRÉGEBBI, baszdmeg. És a magyarok is ősidők óta ismerték.
Az általános elterjedtséggel meg nem fogsz tudni mit kezdeni, ennél tilosabb már nem lehet, és MÁR elterjedt, általánosan.
Az megint egy elmebeteg lázálmod, hogy a drog most nincs, és akkor teremne ide, amikor legalizálnák. Ezzel a faszsággal magadat esetleg át tudod verni, épeszű embereket nemigen.
es2300 2010.05.11. 12:06:54
ezek tudjátok olyan tények amikkel lehet vitatkozni, lehet mondani egyéni meggyőződéseteket, csak érdemileg nem viszi előre a kérdést.
De ha ettől el is tekintünk egy pillanatra, akkor is ott marad a kérdés, hogy vajon tényleg arányos-e a rendőrség fellépése, azaz a társadalomra veszélyességgel egyenlő és költséghatékony volt-e a fellépés. Hogy vajon a bűnmegelőzési szempontból tényleg ez-e a megoldás a jelenségre - azaz komolyan gondolja-e a rendőrség, hogy ha fogyasztókat kap el, azzal bármilyen szinten is csökkenti-e a keresletet.
Az a tény, hogy a fenti kérdésekben nem képes a közvélemény higgadt, racionális véleménynyilvánításra, sajnos épp elegendő indok lesz a politikának, hogy így mutasson fel erőt és határozottságot, holott ha rendőröket vagy politikusokat kérdezel, 10-ből 9 azonnal dekriminalizálná a kábítószerhasználatot.
rasztaszív 2010.05.11. 12:20:55
Miről is van szó?Mit tiltanak?
Egyértelműen nem azt tiltják,hogy egészségi károsodást okozzak magamnak,hiszen ezen az alapon ezer más dolgot előbb be kéne tiltani.
A szerek által való tudatmódosítás sem tilos alapvetően,hiszen pl. az alkohol,a kávé,az antidepresszánsok nem tiltottak.
Az addiktív hatás sem mérce,hiszen függőséget nem okozó anyagok is tiltottak,ellenben addiktív anyagok szabadon forgalmazhatóak-ha nem pszichoaktívak.
Ezenkívül nem tilos MÁSOK TUDATÁT TÖMEGESEN MÓDOSÍTANI.
Az tilos,hogy saját magam,a magam megválasztotta szerekkel módosítsam a tudatomat.
Miféle jogelv akkor ez?Nyilvánvalóan a tudatmódosítás irányáról van szó.De milyen alapon akarnak eltiltani bizonyos tudatmódosításoktól?Honnan ismerünk ilyen törvénykezési gyakorlatot?
Kinek az érdeke ez?
Annak áll érdekében,aki tömeges tudatmódosítást folytat,és ki akarja zárni az ennek ellenható egyéni tudatmódosítási kísérleteket
.
Kik ezek?Az ötletgazda nyilvánvalóan(ám valóban szinte bebizonyíthatatlanul...) a vatikán.
Hogy lehettek ebből pszichedelikus egyezmények,pszichotróp listák?
Maguk mellé állították ez ügyben a keleti agymosó rendszereket(a 60-70-es évekről van szó),és a nyugati világ ebben érdekelt köreit(reklámipar,média,szekták).Vatikáni részről az opus dei szervezte ezt a "lobbytevékenységet",amivel sikerült az egységes kábítószer egyezményt érdekeiknek megfelelően befolyásolni.
Így érte el a vatikán,hogy az inkvizíciós elvek a világi gyakorlatba legyenek ültetve,és azokat a rendészeti szervekkel hajtassa végre
Végső soron a helyzet az,hogy az agymosás,mint befektetés védelméről van szó...
A fogyasztók büntetésével egy inkvizíciós alapelv valósul meg.
Érdemes tanulmányozni az egységes kábítószer egyezményt,hogyan illeszkednek bele ezek a passzusok,amik a fogyasztókat büntetni rendelik.
Ez az egyezmény eredetileg a teljes drogforgalmat lett volna hivatott szabályozni.Egészen olyan részletekre kiterjedően,hogy az első kategóriájú drogokat forgalombahozatalkor kettős piros fonállal kell átkötni...tehát azon kategóriájú drogokról van szó,amelyek fogyasztását másik ponton büntetni rendeli...
Az egész drogkérdést megoldaná,ha a vatikán által beleerőltetett részeket törölnék az egységes kábítószer egyezményből!
És semmi újat nem kellene kitalálni,mert ki van találva!Nemzetközi egyezményben rögzítve!Csak el kell olvasni...és eredeti formájában helyreállítani.Máskülönben a XXI.század lesz az inkvizíció fénykora,hiszen még soha ennyi embert nem terrorizáltak inkvizíciós elvek alapján.
részlet az egyezményből
Kereskedelem és elosztás
A kábítószerek kereskedelme és elosztása engedélyköteles, vagy csak állami vállalatok végezhetik. Az államok felügyeletet gyakorolnak a kábítószer-kereskedelmi és elosztó tevékenységet folytató vállalatok és személyek felett.
A kereskedő és elosztó vállaltoknak és személyeknek tilos olyan mennyiségben kábítószer és mákszalma-készleteket felhalmozni, amely meghaladja a rendes üzletmenet követelményeit
A kábítószerekre vonatkozó mindenfajta írott vagy nyomtatott ajánlaton, bármilyen hirdetésen, kereskedelmi célra használt kábítószer-ismertetéseken, a kábítószerek kiszerelt egységein, valamint a forgalomba hozott kábítószerek címkéin fel kell tüntetni az Egészségügyi Világszervezet által megadott nemzetközi elnevezést. Az utóbbi két követelményt nem kötelező alkalmazni a II. jegyzékbe felvett kábítószerekkel kapcsolatban.
Kötelezővé tehető, hogy a kábítószerek kiszerelt egységeit kettős vörös fonallal jelöljék meg, illetve az, hogy a kábítószer tartalmú forgalomba hozott gyógyszer címkéjén tüntessék fel annak pontos kábítószertartalmát, súly és százalék szerint.
drogenciklopedia.uw.hu/egysegesdrogegyezm.html
Gyb 2010.05.11. 12:37:10
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 12:40:11
Lorp 2010.05.11. 12:46:08
es2300 2010.05.11. 12:46:45
Lorp 2010.05.11. 12:49:14
Bobby Newmark 2010.05.11. 12:56:09
Te így vagy boldog, ha a világ ilyen egyszerű. A valóság meg kit érdekel amúgyis?
Gyb 2010.05.11. 12:58:10
es2300 2010.05.11. 13:06:48
btw az egyik legnagyobb problema a razziakkal - azokon tul amikrol fentebb irtam mar - hogy a problemas szerhasznalok meg hatrebb huzodnak, a segito szervezetek nem tudjak idejeben elerni oket, nincs nyilt diskurzus a temaban, nem lehet felvallalni allaspontokat. ettol nyilvanvaloan nem lesz kevesebb "drogos", max a hangos tobbseg nem talalkozik majd veluk, ami nyilvanvaloan nem oldotta meg a problemat, lsd meg szonyegalasopres.
political ideology 2010.05.11. 13:11:37
ez is csak azért van mert már nem molnár gyula a kerültei fő kapuérás... :)
es2300 2010.05.11. 13:12:15
a valtozasnak rendkivul keves koze van az aktualpolitikahoz, sokkal inkabb a nemzetkozi trendekhez illetve a tenynek, hogy egy egesz generacionak szunt meg unikumnak lenni a narkozas, olyan termeszetesseggel fogyasztanak hetvegeken illegalis drogokat, mint ahogy a szuleik tettek/teszik azt az alkohollal.
a holland szabalyozas sikeres is azt mutatja, minnel inkabb elfogadobb egy tarsadalom, ill az altala alkotott szabalyrendszer, annal kevesbe izgalmas, trendi dolog a szerhasznalat - tehat csokken a fogyasztok szama (jo pelda erre amszterdam a maga 31%-os eletprevalencia ertekevel, szemben sanfransisco 62%-aval)
political ideology 2010.05.11. 13:15:20
a nyugdíjasotthonokban kb. 5-6* annyi drog van mint ezekben a bulikban...csak azt receptre írják fel...mert kell nekik.
belvárosi jampi 2010.05.11. 13:20:09
@iqlight: Szívunk is, köszi.
Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:20:57
Az, hogy kevesebb pénz költődik el az országban, az ne zavarjon. Tele van a kassza, meg lehet csinálni, igaz?
Szúnyog 2010.05.11. 13:22:46
szobakutty 2010.05.11. 13:27:39
Akkor ma ez lesz az egyik vezérfonal a műsörbe is...?
es2300 2010.05.11. 13:28:25
(jezusom mennyire demagog vagyok)
es2300 2010.05.11. 13:29:28
Cooper82 2010.05.11. 13:32:07
Azt meg végképp nem értem, hogy kinek ártanak azzal egyesek, hogy elszívnak egy spanglit vagy többet tökmindegy. Tiszta vicc.
Meg azok az idióták akik olyan transzparensekkel tüntetnek, hogy fű = heroin?!?!?! Ezeket ki kéne lőni a holdra, mert ha azt se tudják mi az, akkor ne is tüntessenek ellene.
Meddig fog még itt tartani ez az ország?
Azt a pénzt, amit az ilyen razziákra költenek, fordítanák inkább másra. Mondjuk a tényleges bűnözők felkutatására... Ááá, de az nem megy. Ahhoz nincs eszük, csak békés, bulizó embereket zaklatni. Pfej!
himpellér 2010.05.11. 13:32:07
Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:37:37
"Vicces, hogy a lényegi részeket kikerülted, például azt, hogy a fű mellett egy rasztabulin a gomba, a haska, az lsd simán megfordul ahogy a dílerek is hiszen vannak vásárlóik (persze nem mintha más bulikban nem fordulhatnának meg dílerek, csak itt ugye a biztosabb közönség miatt jobb üzlet, mint egy családi napon árulni ugye...)"
Te nagyon jó megfigyelő vagy! Sokat tévézel, vagy ennyire nagyra nyitott szemmel jársz-kelsz a világban? :D
Amúgy láttál már valaha LSD-t, haskát?
Tudod, hogy a haska miben különbözik/hasonlít a fűre? (Vagyis, miért is kell külön említeni?)
Mit kell ezen megkerülni? Mesélj a tényekről öcskös, írd le gyorsan, mit tudsz! Kinél találtak és mit, mennyit? Várom a konkrét dolgokat, nem csak az olcsó rizsádat. Szóval?
"Ne hasonlítsuk már össze a vállalkozások problémáit azzal, hogy egy buliban igazoltattak és esetleg drogtesztet csináltattak néhány bölcsészsrácon. Azért érzed a kettő között a különbséget nem?"
Igen butácska vagy, ha nem érzed, hogy az X vállalkozó milyen problémát okoz az országnak, hogy az itt összejött jövedelmét kint költi el és kevesebbet adózik, azt se itt.... ugyanez a probléma azokkal is, akik - hozzám hasonlóan - nem akar a magadfajta majmokkal teli országban bulizni és nyaralni. Horvátország a magyar turistákra alapozva jutott el oda, ahol most tart. Meg lehet nézni az utakat, a turizmus mit hozott. Szlovákiában is meg lehet nézni, mit hoztak a magyarok: jó sok pénzt oda is.
Ha nem látod a problémát, akkor szerintem ne is olvass tovább. Ahogy látom, amúgy is csak írni szeretsz, de azt nagyon :D
"Nem fikáztam a lapodat, pusztán mutatja, hogy milyen kulturális körből, társaságból jössz általában véve."
Na, mesélj öcsém, honnan, milyen kulturális körből, társaságból jövök, ÁLTALÁBAN VÉVE? :D
Írd már le, légyszilégyszi :D
"Mondhatnám, hogy mindenki különböző, de te pont alátámasztod a sztereotípiákat. Mindent amibe bele szoktak kötni."
Na, mesélj :D
"Úgy, hogy ok nélkül elkezdtél nácizni. Ez pedig szintén nem az őslakosokra jellemző, ha érted mire gondolok."
Idéznéd, hogy náciztam?
"Ahogy te azt írod, hogy ez "rátok vall", úgy én is írhatom, hogy az meg rátok vall, amit itt műveltek ezen a blogon is például. Aki pedig nem azt gondolja amit ti, az náci egyből. Nem láttál még nácit, hogy ilyen hülyeségeket beszélsz, 1 g-vel több füvet toltál el, mint kellett volna."
Azt, hogy mennyi füvet toltam, azt a kis szemembe mondjad te kis bátor lovag, fél méterről, rendben? Ott legyél ilyen bátor, élőben, szemtől szemben, mit szólsz?
A RÁTOK pedig azokra a kis görcsölő gyerekekre vonatkozik, akik úgy jönnek kommentelni, hogy fogalmuk sincs az egész témáról, nem olvasnak, csak írnak és hülyeségeket, illetve provokálnak.
"Nem vagyok sem jobbikos, sem kuruc.info fan"
Idnéznéd, hogy hol mondtam, hogy az vagy?
Sok kérdésre illik most már válaszolnod, úgy látom...
"egyszerűen úgy gondolom, hogy az amit csináltok vihar a biliben és, ha nem olyan liberális körök tagjai lennének az index újságírói akik számára a fű legalizálása rendkívül lényeges témakör, akkor ez a blog sem rendelkezne ennyi látogatóval, mert az emberek ÁLTALÁBAN VÉVE LESZARJÁK A FÜVET. Ez fáj ennyire?"
Ahogy nézem, te pl nem szarod le, csak nem akarsz utánaolvasni a témának, szakmai kérdést politikai kérdésként kezelsz.
A vihar a biliben amúgy akkor érdekes, amikor majd a te gyerekednek az ánuszrózsájában köröz az őrsön a hatóság. Meg rúgják ki a suliból meg a munkahelyéről. De persze tudom, a TE gyereked nem lehet ilyen undorító füves, meg zsidó se. Meg tróger cigány, meg mittudoménmi.
Az, hogy legyen pártízmilliárd bevétele az államnak ahelyett, hogy hatósági vegzálásra költenének továbbra is évi 8milliárdot, az nem a libsi körök érdeke, hanem a tiéd, te kis buta. De szerintem érted te, csak még provokálsz, mert sok az időd. Nem olvasol inkább egy kicsit? Rádférne...
Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:39:28
Hozzá Szóló 2010.05.11. 13:41:54
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.05.11. 13:43:52
es2300 2010.05.11. 13:45:50
konyorgom az lsd-tol pld nem lehetsz fuggo, agressziv viselkedes teljesen kizart, nincsenek fizikai artalmai es megfelelo felhasznalas mellett remek kiegeszitoje lehet pszichiatriai kezeleseknek, segiti a szemelyisegfejlodest (ahogy persze bele is lehet bolondulni, dehat ugye ahogy pld a haztartasi vegyszereknel, itt is vannak szabalyok, be kell oket szepen tartani)
es2300 2010.05.11. 13:46:41
kifinomult, mintaszeru ervrendszer, megingattal baratom ;)
rasztaszív 2010.05.11. 14:04:17
@Lorp:
meg tudnátok nevezni a tudatmódosítókat fogyasztók büntetésének,mint jogelvnek az eredetét?a római jogban nincs ilyen.
honnan az elv?csak ennyi lenne a kérdésem!
erdészpista 2010.05.11. 14:10:34
2010.05.11. 14:20:59
Az angolban van egy olyan kifejezés, hogy "low hanging fruit". Nos, ha az ügyeket egyszerűség és darabszám szerint kezelik, akkor a füveseket basztatják, nem a problémás romákat viszik börtönbe.
belvárosi jampi 2010.05.11. 14:23:34
belvárosi jampi 2010.05.11. 14:24:07
radoppio 2010.05.11. 14:34:37
Bobby Newmark 2010.05.11. 14:35:48
www.korunk.org/?q=node/10660
Ez a link viszonylag jól egybevág azzal, amit a témáról tudtam. (bár csak az első harmadát olvastam ennek konkrétan)
Hogy van ennek több oka is:
1. közegészség védelme
2. üzleti érdekek
3. mert megtehetik
Az 1500-as években volt valahol, talán Franciaországban betiltva a dohány, úgy egy száz évig. Az is érdekből, meg mert csak, a király úgy akarta.
Nem kell kurvamély ideológiai alapokat keresni.
Egyébként ez a drogtiltósdi az USAból indult, ami meg eléggé magasról szarja telibe a Vatikánt, legalábbis vallásilag, mert ők ugye protestánsok.
Te honnan veszed, hogy ehhez az egészhez van köze egy mára már annyira súlytalan, hatalmát vesztett intézményrendszernek, mint a Római Katolikus Egyház?
Én is 100% egyházellenes vagyok, ebben nincs vitánk, látom, hogy milyen zombikat termelnek a vallások. De nemigen látom a kapcsolatot a drogtilalommal. Még ha erőlködök, sem nagyon.
Ez szerintem összeesküvés-elmélet, meg Dan Brown reklám.
Harald hardrode 2010.05.11. 14:36:23
FIDESZ, JOBBER: ááááárghhhhhh ellenség, érdekes, dehát akkor ki a barát???????????
A vita amúgy meg eldönthetetlen. Egy füves cigi nem árt senkinek, ahogy egy üveg sör sem (jó tudom, orvosi értelembe véve igen). Innentől mindenki döntse el, hogy melyikkel él vagy sem. Egy probléma van: jelen pillanatban az egyiket tiltja a törvény, ezért ha, olyan rendezvény van, ahol ennek valószínű a felbukkanása (ismétlem nem biztos, hogy van, hanem valószínű), akkor ki lehet menni razziázni. BTK megengedi. Faszság igen. Nem azért mert támogatom a legalizálást (aki akarja most is megszerzi, nem, olyan nehéz), hanem mert sokkal komolyabb bajok vannak. Én a cigányokkal kezdeném, de ez sa vitt jag vet esete. A sörrel meg a fűvel az a baj, hogy ahol sok sör, meg sok fű van, ott előbb utóbb előkerülhet a pálinka, meg a heroin is (ismétlem nem feltétlenül, hanem előkerülhet). Megoldás: Svéd rendszer az alkoholfogyasztásra (lehet jönni a komppal, de mégis rohadtul csökkent a fogyasztás) és fű shoppokban való árulása (államnak is haszon, viszont, ha valaki dílerkedik azt basszák meg és ha kimutatható, hogy fű alatt csinál valami hülyeséget, akkor komoly büntetés). Mindenki azzal mérgezi magát, amivel akarja. Amúgy csak halkan megjegyezném, hogy az alkoholon és a cigarettán van egy 18-as karika. Miért is van nyitva akkor még ennyi bolt?
Harald hardrode 2010.05.11. 14:38:26
rasztaszív 2010.05.11. 14:44:56
no,akkor csak nézz utána az INCB dolgainak.nem lesz könnyű,nem igazán nyilvános a project...
kik jelölik a "független" szakértőket?
az INCB vatikáni behálózottsága sajnos teljesen egyértelmű.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.11. 14:47:19
es2300 2010.05.11. 15:41:44
dehogynem lenne egyszerubb, de tudod ez egy legalizacios rendezveny volt, a torvenyi jogallas megvaltoztatasat tuzi ki celul. ha az allampolgarok akikert ugye a szabalyok vannak, illetve akik elviekben ezeket (kozvetve) alkotjak, nem ertenek vele egyet akkor pont, hogy nem elbujniuk kell elore, hanem tudatos magatartassal ramutatni annak hibas mivoltara
foleg mikor sokszazerez emberrol van szo, es valid ellenervek nem hangzanak el a valtozast ellenzok taborabol
Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:42:18
Szívjatok otthon, én sem szeretem a 4 villamos megállójában passzívan szívni azt a szart, régen legalább szégyelték, most meg menő kint füvezni!
Az ittas ember is csak annyira agresszív mint egy füves! Ísmerek mindkettőre példát
Viszlát
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 15:50:16
Spanish VVax 2010.05.11. 15:52:02
1.
Amsterdam egy kicsi város. Évi adóbevételük csak a fűből 400 millió euro. A járulékos költést nem számolom, hotelek, rendezvények, éttermek. Lehet felszorozni 280-nal.
2.
Schwarzenegger is csak egy mocskos osztrák hazaáruló, nem ? Aki tönkre akarja tenni Kaliforniát XD. Azért támogatja kb. a Kalifornia lakosságának az 55-56%-a a legalizálást. Novemberben meg is lesz.
Nyomingerek alkoholfanok, lássatok már ki a butykosból, legalább egyszer az életben !!
Spanish VVax 2010.05.11. 15:54:19
Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:55:18
a gyerekemnek egyel több káros szenvedélyt kell majd felvenni ha nem akar kilógni a sorból, csak azért hogy zsidó módjára mindenből pénzt csináljunk, és ti füvesek nyugodtan tudjatok szívni...
szánalmasak vagytok :)
Realista_Sanyi 2010.05.11. 15:56:19
Bobby Newmark 2010.05.11. 16:00:12
Idióta.
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:02:27
amúgy az alkoholt nem tiltanád be?
Realista_Sanyi 2010.05.11. 16:03:08
ismeritek azt a viccet amikor jamaikában elfogy a fű?? és magához térnek a raszta fekák, fujj mi ez a szar zene :):)
legalább annyira vagytok szánalmasak mint akik néger reppernek képzelik magukat :)
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:04:15
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:06:45
www.protectangel.com/files/images/r%C3%A9szeg.preview.jpg
m.blog.hu/gy/gyuloltellensegeink/image/2009%20-%202/r%C3%A9szeg%20sv%C3%A9d.jpg
fúj
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 16:08:22
A holland egy rendkívül összetartó, alapvetően konzervatív nemzet, erős társadalmi kohézióval, így ők megengedhetik a legalizálást.
Szóval: nem a legalizálástól lettek "felnőttek", hanem azért legalizálták, mert ők már "felnőttek".
Attól még hogy mi legalizálunk ugyanúgy "gyerekek" maradunk mint a cigiző kamasz.
Realista_Sanyi 2010.05.11. 16:08:49
Csak ismételni tudom, szánalmasak vagytok...
valójában magatokat akarjátok becsapni,
"nem olyan gáz hogy drogos vagyok, ha innék rosszab lenne"
:))
Bergeroth 2010.05.11. 16:09:34
= Magyarország 2010.
Hányinger.
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:09:47
szájba kéne rúgni, rohadt narkósg*ci.
anyját is megölném.
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:10:51
Az alkoholt nem szeretnéd betiltani? ha nem, akkor MIÉRT NEM?
Bergeroth 2010.05.11. 16:11:10
Sanyika, te jobbikos vagy, szcientológus vagy csak szimplán hülye?
rasztaszív 2010.05.11. 16:13:34
mennyivel kevésbé szánalmasak azok,akiknek a gyűlölködés a drogja?
a gyűlölködés drogjának dealereit kellene büntetni,nem azt,aki senkinek nem árt.
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:14:09
Bobby Newmark 2010.05.11. 16:14:40
henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.05.11. 16:18:53
Ria** 2010.05.11. 16:29:38
Az alkohol tompítja az agyat, a reflexet.
Viszont a fűnek a hatása az elszívás után kb 2-3 órára nagyfokú koncentrálást,és munkabírást eredményez. Ezt a tudomány is bizonyította. (csak a fűről beszélek)
Ha viszont az alkoholt a fú elszívásával párosítják, akkor annak már teljesen más a hatása. Vagyis szerintem már súlyos a dolog.
belvárosi jampi 2010.05.11. 16:30:46
Bobby Newmark 2010.05.11. 16:38:24
Egyébként nem teljesen más a hatása, inkább csak erősebb mindkettőé, mintha ugyanazt a mennyiséget külön-külön fogyasztottad volna, és főleg inkább a negatív hatások adódnak össze. (Mert ugye a jókedv+jókedv az nem egyenlő két jókedvvel, viszont az émelygés+szédülés+hányinger az egyenlő hányás.)
Harald hardrode 2010.05.11. 16:38:46
Harald hardrode 2010.05.11. 16:43:14
Bobby Newmark 2010.05.11. 16:47:44
Ugyanis az ember általában nem magától ilyen hülye, ilyeneket nem szoktak csak úgy maguktól kitalálni. (Főleg nem többszázan ugyanazt) Ezeket a baromságokat, ami alapján elvakult fasz módjára viselkednek, valaki mondta nekik. A kérdés csak az, hogy párt, egyház, vagy valami más?
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 16:50:52
@rasztaszív: Te fizeted a dealert vagy nem?
Te fizeted!
Még el is fogadnám az érveidet, ha tiszta lennél, vagy Hollandiába járnál beszívni, de te itthon támogatod a szervezettbűnözést, és még büszke is vagy rá. Aki erre beszól az meg rögtön inkvizitor.
(Azt ugye vágod, hogy a raszta egy náci zsidó mozgalom? Csak miheztartás végett, ha már ekkora liberális vagy...)
Ria** 2010.05.11. 16:52:10
Igazad VAN, valóban nincs súlya a véleményemnek, ha soha nem fogyasztottam egyiket sem. -
.. Viszont olyan helyen élek, ahol naponta láthatom az eredményeit a hatását ezeknek a dolgoknak. Ezért mertem leírni a véleményem. Bocs.
Az alkohol: Közben, és utána... jókedv, apátia, agresszió, később hányás, stb.Kire miképpen hat.
A fű: jókedv, ugyanakkor a koncentráció képesség növekedése, és a munkabírásé.
Később a hatás elmúlása után levertség, esetleg agresszió. Persze nem mindenkinél egyforma ez, vagyis nem mindenki lesz agresszív a hatás elmúltával (fűről beszélek)
Harald hardrode 2010.05.11. 16:56:13
Bergeroth 2010.05.11. 16:59:17
Nem neked ment kifejezetten, hanem csak úgy bele az éterbe. De ha már megkérdezted, akkor igen, azt gondolom, hogy egyre a korai középkor irányába próbálják terelni az emberek gondolkodását. Lásd Semjén Zsolt megjegyzéseit.
Nem mindenki "vallási fanatikus", aki nem ért velem egyet. Viszont egyre több irányból hallani ugyanazokat az ostoba butaságokat, csak más szavakkal, szóval igen, a válaszom erre is az, hogy igen.
Rendőrállam azt kérdezed?
Egyik ismerősömet az utcáról vitték be, amint épp hazafelé gyalogolt az egyetemről, ahol mellékesen fizikát tanít, ugyanis okleveles fizikusi végzettsége van. Soha az életben nem élt sem illegális, sem legális drogokkal, mégis bevitték és kötelezték a vérvizsgálatra. Szegény srácnak fogalma nem volt semmiről, azt se tudta mi ez az egész, majd a vizsgálat után pár órával közölték vele, hogy "bocs összekevertünk valakivel". Majd kirakták az utcára, hogy menjen ahová akar.
Se egy bocsánatkérés, se kártérítés, se semmi. És gyanítom nem ez az egy eset történik nap mint nap.
A másik pedig a folyamatos diszkórazziák, amiknek a költsége néha eléri az 1 millió forintot is, a 2nagy fogás" pedig néha megközelíti a 40-50 ezer forintot. Előállítanak mondjuk 3-4 fogyasztót, és azt hiszik, hogy máris megváltották a világot.
Úgyhogy igen, a rendőrállamos kérdésedre a válaszom ismételten az, hogy igen.
Ez pedig egy másik sztori, de leírom.
Itt ahol lakok, a község elején kiraboltak egy házat. Az ékszereket, értékeket elvitték, a lakást felforgatták, szinte mindent elvittek, ami értékes és mozdítható volt. Ráadásul köcsögök voltak, mert "poénból" szétvertek pár bútort, csak a hecc kedvéért.
Mindezek után kijött a rendőrség, csináltak egy vizsgálatnak tűnő szarkeverést, hümmögtek pár percet, majd közölék, hogy az elkövetők gumikesztyűben csinálták a dolgokat, mert nincsenek ujjlenyomatok.
Ügy lezárva, viszon'látásra.
Ennyit erről.
Bergeroth 2010.05.11. 17:01:22
Ez kimaradt.
Harald hardrode 2010.05.11. 17:18:57
Az egyházról meg annyit, hogy mindig mindenki a népámító népbutító résszel jön. Pedig Kórházakat, menhelyeket, iskolákat is mükődtetnek. Mindenki agymosott lesz, aki bekerül egyszer az Irgalmasrendi Kórházba? (pedig ott dolgozik az a gerincspecialista, aki Hornt is műtötte, tehát szakmailag garantáltan jó hely).
Semlyén meg csak annyit mondott, hogy SZERINTE szüntessék meg a vasárnapi munkát. Hülyeség? Ha igen, ítéld el, de ne az egyházat. Ha Semlyénnel azonosítod az egyházat, az általánosítás, ami pedig szerintem súlyos hiba.
Bobby Newmark 2010.05.11. 17:19:52
Nos ez utóbbi típusnál teljesen felesleges értelmes vitára törekedni, mert nem azért van itt.
Ilyenkor viszont jó kis játék tippelgetni, hogy vajon ki küldte? Ezzel mi is elvagyunk, meg a palimadár is kiesik picit a szerepéből, ha véletlenül eltaláljuk.
Ha vitázni van itt az illető, akkor egyébként lenyugszik, és lehet érvelni, ekkor már személyeskedés nélkül. Egyéb esetben meg nyom nélkül eltűnik az illető, és soha többet nem látjuk.
Illetve van még a harmadik kategória, az ismerős troll. Ő a második kategóriás páciens, de visszatérő fajtából. Na, vele megint csak felesleges leállni észérvekkel vitatkozni, mert kizárólag azért jön, hogy kollektíve mindenki halálát kívánja, vagy hasonló finomságok, úgyhogy kár belé az energia.
Lehet, hogy nem jó stratégia, de szerintem erőszakkal nem lehet tanítani, ha idejön egy seggfej, aki előre eldöntötte, hogy itt drogosok vannak, és bármit is mondanak, azt a drog mondatja velük, tehát figyelmen kívül hagyható... azzal én mit kezdjek?
Bobby Newmark 2010.05.11. 17:28:36
Nos itt nem értünk egyet, hogy ezt le kéne nyelni. Folyton azt hallani, hogy nincs elég pénz se az országnak, se az önkormányzatoknak, nincs elég rendőr, nincs kapacitás a bűnügyek felderítésére.
Nos amíg ez a helyzet, hogy nincs kapacitás személy és tulajdon elleni bűntettek felderítésére, addig igencsak álszent és gyomorforgató dolog, hogy masszívan, nagy erőkkel és baromi drágán fellépnek olyan bűnesetek esetében, ahol nincs is károsult.
Számomra ez jelenti leginkább azt, hogy nem vagyunk jogállam, hogy a rendőrség szelektál a felderítendő bűncselekmények közt. Van, amit csak úgy, szórakozásból felderít, közben ugyanolyan jellegűek felett szemet huny, közben meg sokkal súlyosabb esetekben nem is hajlandó cselekedni.
Ez egy iszonyatos csapás a jogbiztonságra, és baromi nagy problémája az országnak. És előbb-utóbb teljes morális összeomláshoz fog vezetni szerintem.
Úgyhogy nem, egyáltalán nem értek vele egyet, hogy ezt le kéne nyelni.
Harald hardrode 2010.05.11. 17:34:42
A vitatkozási érveket pedig így leírva elfogadom, volt itt tényleg nem egy ritka primitív ember.
Bergeroth 2010.05.11. 17:50:58
Ha az egyház nem emeli fel a szavát az ellen, amit Semjén mond, akkor azt úgy veszem, hogy hallgatás beleegyezés. Tehát igen, akkor számomra ez az egyház véleménye is.
Az a baja ennek az országnak, hogy idővel az értelmesebbje el fog menni innen, és csak a hőbörgők fognak itt maradni, akik jobb híján idővel egymás torkának fognak ugrani, mert már csak az fog maradni.
Sajnos egyre inkább ebbe az irányba billen a mérleg.
Ria** 2010.05.11. 17:57:41
Ha a sértett félnek kedvez a rendőri intézkedés, akkor nincs rendőrállam, ha viszont a tettesnek kedvez akkor van. Ha felsőbb utasításra intézkedik a rendőr (tömegoszlatás, szemkilövetés stb), akkor rendőrállam. lássuk be ebben van igazság.
Szerintem is a magyar jogrendszerben van a hiba.
De hibának tartom azt is, hogy nincsenek megfizetve a rendőrök (nem a vezetőkre értem)
Igaz ez nem mentesít az alól, hogy az adott rendőr esetleg bunkó.
Kicsivel magasabb iskolai végzettséget, és jobb fizetés kellene. Viszont ettől még akkor sem fog változni a jogrendszer sajnos.
Ria** 2010.05.11. 18:21:58
Ha termeszti, árulja azt súlyosan megbüntetném.
Aki viszont fogyasztja, azt nem büntetném. ..Kivéve, ha másnak életét veszélyezteti.
Alkohol:
Igyon annyit amennyit akar..de ha 1 pohár alkohol után is autóba ül vezetés céljából, annak örökre bevonnám a jogsiját (1x alkalomból is)
Ha alkohol befolyása alatt garázda, agresszív, vagy más embernek okoz kárt, azt is simán bezárnám, és kényszer elvonóra ítélném.
Lehet, hogy rendőrállam ez is ? :)
Bobby Newmark 2010.05.11. 18:34:42
Szerintem reális elvárás lenne az a rendőrséggel szemben, hogy olyan prioritási listát állítson fel, ami a közbiztonságot növeli, főleg, ha korlátozott forrásokkal és kapacitással rendelkezik.
Egy diszkórazzia SEMMILYEN módon nem növeli a közbiztonságot.
Bobby Newmark 2010.05.11. 18:36:44
Aki szívja a füvet, ahhoz is eljutott valahogy.
A díler miben különbözik a kocsmárostól? A szőlőgazda a kendertermesztőtől?
Van rá érved, hogy a fű előállítását miért büntetnéd, közben az alkoholét nem?
Ria** 2010.05.11. 18:51:01
A fű nincs legalizálva, így a termesztő nem fizet adót.
Az alkohol előállítója viszont igen.
Ha tehát a füvet legalizálnák akkor a termesztőt sem büntetném..de ez így marhaság megint.
Vissza vonom..A dílert sem büntetném. :)
Igyon, szívjon mindenki amennyit akar, csak másnak ne okozzon kárt a szenvedélyével.
A vége az, hogy az alkohol fogyasztása szerintem sokkal ártalmasabb, mint a fűé.
Kivéve, hogy mind2 árt a májnak.
Bobby Newmark 2010.05.11. 19:16:31
Na, látod, legalizáló oldalról mindenki így gondolja.
Csak amint látod, sokan vannak, akik úgy gondolják, hogy akkor is meg akarják tiltani, ha épp senkinek nem okozol vele kárt.
A fű nem árt a májnak egyébként.
Bergeroth 2010.05.11. 20:00:54
Nem csak meg akarják tiltani, hanem jobban tudják mint te magad, hogy neked mi legyen a jó.
A saját gyerekeiket és önmagukat féltik, mert azt hiszik, hogy a tiltás segít. Azt hiszik, hogy ha valami tiltva van, akkor az nem létezik.
Hatalmas tévedés.
Akár legális valami akár illegális, megszerezhető.
Így vagy úgy, de akinek kell az meg tudja oldani, teljesen függetlenül attól, hogy tiltva van-e vagy sem.
Pont.
tyeli 2010.05.11. 20:15:07
remélem most örül a plebs!
hajrá kdnp! a fiatalok védelme érdekében zárjátok őket börtönbe!! ti mocskos férgek! (mondja ezt egy füves keresztény)
rasztaszív 2010.05.11. 20:28:52
belőlem ugyan nem él meg egy díler sem...:)
"(Azt ugye vágod, hogy a raszta egy náci zsidó mozgalom? Csak miheztartás végett, ha már ekkora liberális vagy...) "
ezt honnan vetted?!
@Ria**:
Rendőrállam:
"Ha a sértett félnek kedvez a rendőri intézkedés, akkor nincs rendőrállam, ha viszont a tettesnek kedvez akkor van."
akkor elmondanám,velem mi történt.betörtek hozzám,aztán zsarolni próbáltak,mert meglátták a növénykémet.elhajtottam,de sajnos meg nem csaptam...
nemsoká megjelent a rendőrség.
és tudod mit mondott az egyik rendőr?miért nem fizettem!!!
na erre varrjál gombot...
Vkat118 2010.05.11. 22:47:02
A rasztafári vallás a zsidó misztikán alapul. Szimbólumvilága is hasonló. De igazából se nem náci se nem zsidó.
rasztaszív 2010.05.11. 23:15:29
rasztaszív 2010.05.11. 23:20:42
azt gondolom,a rastafari vallást a raszták többsége is inkább poénnak tekinti.
»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2010.05.12. 09:02:53
a ska buli új helyszínen került megrendezésre, hogy ez már tényleg senkit ne zavarjon, de még mindig vannak olyanok, akiket önmagában az egyesület és tevékenysége zavar.
nevetséges, hogy egy helyi kulturális egyesület szétverésére kell energiákat pazarolni, valamint nem hiszem, hogy a ska buliban több és keményebb fű- és alkoholfogyasztás zajlott volna, mint bármely más koncerten vagy egy (raszta vagy könnyűzenei) fesztivál egy napján.
remélem egyébként, hogy azt az időt, amit a fóti bulira pazaroltak a sürgősségi mentők és a rendőrség, nem vették el a sürgősségi beteg riasztás és a Cosa Nostra lebuktatása elől...
Bobby Newmark 2010.05.12. 10:00:57
Nekem továbbra sem tűnik túl racionálisnak ez az elképzelés.
Amerikában a '30-as évekre már be volt tiltva a fű, az ENSZ meg csak '45-ben alakult. Igaz, hogy volt elődje ennek az INCB-nek, de a gazdasági és bevándorlásügyi indokok, és a politikai lobbi nekem sokkal ésszerűbben hangzanak.
Nyilván a képmutató egyházak tapsoltak hozzá, de hogy konkrétan ők érték volna el, ők lennének az oka az egésznek... azt nem látom bizonyítottnak.
Szal, akkor inkább A császár meztelen, meg:
www.drugwarrant.com/articles/why-is-marijuana-illegal/
szobakutty 2010.05.12. 10:23:46
Bobby Newmark 2010.05.12. 10:37:17
drogriporter.hu/mediamonitor/gmm2010sajto
"Hét embert előállítottunk fogyasztásért és birtoklásért. Ellenük szabálysértési eljárás indul"
SZABÁLYSÉRTÉSI eljárás.
Őszintén remélem, hogy ez lesz az etalon.
rasztaszív 2010.05.12. 15:18:23
nem tudom elfogadni azt az érvet sem,hogy amerikát nem befolyásolja(befolyásolta) a vatikán,merthogy ők protestánsok.
a 30-as éveket nézve már valóban nehezen bizonyítható,de mostanra kezd egyértelműbbé válni a dolog.adnék még egy keresési címszót:fellowship.ha érdekel,persze.
olvastam a "Császár meztelen"-t,és nem azt állítom,hogy nem úgy volt,hanem azt,hogy ez is még csak a felszín.a háttérben már a 30-as években is ott volt a bigott vallásosság,és bizony a vatikán.
azt állítom,a "vatikáni tényező" nélkül sehogy nem jött volna létre a jelenlegi állapot.
Dan Brown-ról pedig azt gondolom,kárt okozott azzal,hogy meseszerűvé tette az opus dei ügyeket,sokan miatta gondolják,hogy az egész csak kitalált dolog.pedig az opus dei valóság.
bocsitibi 2010.05.14. 13:02:48
Beleolvastam a kommentek elejébe, de valahogy senki nem válaszolt erre a hozzászólásra. Vajon miért is?
Talán mert piszkosul igaza van?
Semmi nem lesz semmiből. Mondogathatod, hogy a fű korántsem olyan ártalmas és elborító szörnyeteg mint aminek ábrázolják, ha nem tudsz viselkedni se betépve sem anélkül.
A bringások, szabálytalanok és hülyék, a motorosok egykerekeznek a körúton és már parkoláskor is gyorshajtanak, és az összes máv dolgozó kretén köcsög bakter.Ez a kép nem?
Amig az ilyen agyatlan, végletekig önző, csakis a saját nyomiságát mindenek főlé helyező marhák képviselnek szép nagy hanggal bármit is addig el lehet várni, hogy az annak aki nincs benne és nem olvassa ki a fél világ irodalmát a témában egy pillanatig is átvillanjon az agyán, hogy ebben valójában semmi különösebb rossz nincs?
VUS 2010.05.26. 18:27:40