Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Betiltották a "szívni tilos" táblákat Amszterdamban

2011.07.14. 18:40 Mr. Green

Ellentmondásba keveredett Amszterdam vezetése a holland törvényekkel, amikor 2006-ban lakossági kérésre marihuánamentes zónákat kezdtek el kialakítani óvodák és lakóparkok közelében. A kvázi Alkotmánybíróságként is funkcionáló Államtanács megfellebezhetetlen döntése szerint helyi szinten nem lehet valamit betiltani, amit egyszer már állami szinten betiltottak. A holland drogtörvény ugyanis - papíron - tiltja a marihuána árusítását, birtoklását és fogyasztását is, más kérdés, hogy ezt a rendőrség nem tartatja be, csekély mennyiségben tolerálják a birtoklást és az árusítást is.  Az önkormányzat ennek ellenére továbbra is kitart amellett, hogy 50 euróra büntessék az óvoda mellett füvező fiatalokat. Megjelenésük után amúgy olyan mértékben kezdték lopni a jointos táblákat, hogy a hivatal maga kezdte árulni 90 euróért.

Ugyanez az Államtanács alig két hete törvényellenesnek minősítette, hogy 2006-ban 3 hónapra bezártak egy coffeeshopot. A maastrichti Easy Going bűne az volt, hogy külföldieknek árult füvet, miután hoztak egy helyi rendeletet, ami szerint kizárólag holland állampolgárokat engedhettek volna be. A döntés azonban csak a drogtörvénnyel ütközött, a holland alkotmánnyal és az európai uniós törvényekkel nem. Az Európai Bíróság szerint a kereskedelem korlátozása bár illegális lenne az EU-n belül, de mivel a drogkereskedelem illegális, ezért annak érvényesítése tulajdonképpen nem az.

Ettől függetlenül bennszülött lakosok kommentjei szerint Amszterdamban nem várható, hogy kitiltsák a külföldieket a coffeeshopokból. A kormány ezt ugyanis már régóta propagandacélokra használja, de kizárt hogy elsődleges bevételi forrását önként feladja.

34 komment

Címkék: hollandia amszterdam drogpolitika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Sámuel 2011.07.14. 19:50:51

Jól látom, hogy fűtenyésztő sátrat hirdetnek a blogon?

Na megyek feljelenteni.

szobakutty 2011.07.14. 20:05:25

@Pszientológus: nna, mekkorát röhögtek rajtad a zsekák? :P

Kelly és a szexi dög 2011.07.14. 20:21:46

Kaktuszt azé még lehet kapni?

mement 2011.07.14. 20:41:33

@HK417: ok se szeretnek teged;) win-win.

Fekete Sámuel 2011.07.14. 21:29:26

@szobakutty: Semekkorát, csak arra játszottam, hogy levegyétek.

Szerintem titeket sorba kéne állítani, és egymás után fejbecsapni jégcsákánnyal.

Fekete Sámuel 2011.07.14. 21:30:33

@mement: Nem teljesen, ti ugyanis lúzerek vagytok. Az a win ellentéte.

A drogos == önmegsemmisítő szemét.

Altdel 2011.07.14. 21:38:21

@Pszientológus: Elég antiszociális lehetsz. "önmegsemmisítő szemét" ez a társadalmunk 99,9%-ra illik. Igen, a családodra is. Mindenki lúzer, és mindenki szemét?

dr. trafik nomac 2011.07.14. 21:57:11

@HK417: Jo az avatarod, szerintem itt nem leszel ezzel tul nepszeur, de mondjuk IQ 15 felett sem ;)

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.07.14. 22:02:10

@nomac: A karabélyra gondolsz? Mi a baj vele? Nagyon jó kis műszer(tapasztalat). Népszerű meg nem akarok lenni--épp itt felül tárgyaltuk ki az álláspontunkat "memet" kollégával.

dr. trafik nomac 2011.07.14. 22:13:52

@HK417: " karabélyra gondolsz? Mi a baj vele? " A helzyet az, hogy emberek sokkal kisebb resze utasitja el a fuvezest, mint a fegyvereket, vagy ugy is nezhetjuk, hogy a fegyverbuzik toredeket teszik ki a fuvesek szamanak, egyszoval te vagy itt kisebbsegben.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.07.14. 22:52:12

@nomac: Az eddig is nyilvánvaló volt,hogy itt kisebbségben vagyok,hiszen semmiféle droggal nem élek.Te engem fegyverbuzinak hívsz-én hogyan szólítsalak téged? drogbuzi?-ez azért elég hülyén hangzik. Én a fegyvert csak szerszámnak tekintem,mert az is. Te minek tartod a grogot? Annak pedig csak örülni kell,hogy a füvesek nem kedvelik a fegyvert,mert az azért elég gáz lenne,ha tele lenne az utca jól berepített fegyveresekkel.

victor vacendak 2011.07.14. 23:07:04

Csak tudnám miből vonja le minden őssumér, hogy aki pöfögtet, az drogos is egyben? A kettő, mint makó és jeruzsálem (jujj, nehogy felkavarodjon a kis antiszemita gyomrotok).

Intizar 2011.07.14. 23:29:49

@victor vacendak: Bocsi, de a fű, az bizony drog. Ezt mint hitvalló piás mondom. Szeretem a piát, az is drog. A füvet speciel nem szeretem, de ez mellékes. A legkevésbé az olyan embert szeretem, aki elsumákolja és megideologizálja a saját gyöngeségeit.

Intizar 2011.07.14. 23:30:58

@Intizar: Ja, és az őssumértól pont oly távol állok, mint Jeruzsálem Makótól (my friend, if you understand what i mean).

victor vacendak 2011.07.14. 23:39:54

@Intizar: Szövegértés. Nem azt mondtam, hogy a fű nem drog, hanem, hogy aki füvezik néha, az nem feltétlenül drogos (mert, hogy ennél a szerencsét len szernél nem fogsz rákapni, fizikailag nem hiányzik, mint pl a cigi, akár). Egy kapal alá veszi a sok tudatlan idióta a széthentelt vénájú heroinistával. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Ilyen alapon, ha a marihuána börtönbüntetést van maga után, akkor pl. a dízel autót vezető meg a dohányos halálbüntit érdemel, mert embert öl nap, mint nap. De a dolog egyik esetben sem fekete vagy fehér.

Altdel 2011.07.15. 00:18:46

@HK417: A szerszámodat arra tervezték és használják, hogy embert sebesítsenek/öljenek meg vele.

Én a füvet relaxációs szernek tekintem, amivel az emberek dühét, agresszivitását tökéletesen kordában lehet tartani, amellett hogy az adott egyén kipiheni magát, és még jól is érzi magát tőle. Úgy mint mások este egy sörrel, csak épp mással, és kevesebb kellemetlen mellékhatással.

Szerencsére a füvesek többsége (sajnos nem mind) nem kedvelik az agresszivitással összefüggésben álló szerszámokat. Szemben a hiper-nacionalista érzelmekkel rendelkező (legyen az akár iraki, magyar, vagy akármilyen) hadigépészetet csodáló fegyverbuzikkal.

Tehát az én "szerszámom" a pipám, amivel nem ártok másoknak, és még ha akarnék vele, akkor se nagyon tudnék. Hiszen lássuk be, ha megdobnálak vele, nem sokat érnék el vele, azon kívül, hogy előkapod a Te kedvenc szerszámodat, és önvédelemre hivatkozva rákened az agyamat a falra egy golyóval. :D

Hja, hogy tele van a válaszom iróniával, túlzásokkal, és előítéletekkel? hát bocs, a Te írásaidra is ez a jellemző. :)

daniferi 2011.07.15. 00:18:58

Hehe, viccesek a kommentek :) Egyébként ahogy azt, aki néha megiszik egy sört vagy időnként a buliban benyom jó pár felest, azt nem hívják alkoholistának. Így nem minden füves drogos. Én is félévente bedobok a játékgépbe egy kétszázast, mégse vagyok gépfüggő. Persze aki napi szinten szívja, azzal már van egy kis baj, de ha nem lenne füve, akkor játékgépezne vagy piálna. Mindegyikkel magát teszi tönkre, bár az utóbbinál van esély arra is, hogy másoknak ártson.

Na mindegy, a lényeg, szerintem mindenki tartsa magát ahhoz, hogy élni és élni hagyni. Amíg nem jön a részeg suttyó cigit tarhálni, addig felőlem igyon. S ugyanígy, amíg nem zaklat valami betépett ember (bár ilyen még sose volt), addig szintén nem érdekel, mit csinál. Sőt, a fegyvermániásnak is azt mondom, játszadozzon csak vele, ha jól esik, míg nem máson akarja kipróbálni :)

Intizar 2011.07.15. 00:40:53

@victor vacendak: Ööö, értem. Tehát ennek a nyelvnek a szótárában a "drogos" nem azt jelenti, hogy "olyan ember, aki rendszeresen droggal él" (például én, aki általában megiszom egy-két pohár bort, vagy a testvérem, aki füves cigit szívogat). A "drogos" mint droggal élő ember nyelvileg logikus volna, de az Ön szótárában nem ezt jelenti. Hanem a szerencsétlen hulladékot, aki a droghasználattal tönkretette magát. Aki nem magunkfajta jógyerek, hanem cégérre kitűzhető rosszgyerek. Értem én a szöveget, ha elmagyarázzák.

Fufo 2011.07.15. 00:42:56

@daniferi: Kishazánkban ezt a felfogást a legnehezebb elfogadtatni :)

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.07.15. 00:58:05

@Altdel:" Hiszen lássuk be, ha megdobnálak vele, nem sokat érnék el vele, azon kívül, hogy előkapod a Te kedvenc szerszámodat, és önvédelemre hivatkozva rákened az agyamat a falra egy golyóval. :D"-- Azért gondolom lejött az eddigiekből,hogy nem így reagálnám le az ügyet. Az,hogy nem szeretem a drogosokat,meg magát a drogot sem,az az én véleményem(ugyanúgy nem szeretem az alkoholistákat és a játékszenvedélyeseket sem) és persze nem jelenti azt,hogy halomra lövöldöztem minden ilyen embert,akivel csak találkoztam. Ebben az ügyben leginkább @daniferi álláspontját osztom. A fegyver,mint olyan,nekem sokáig munkaeszközöm volt és még lehet,hogy lesz is,ezért nagyon meg tudom becsülni,mint jó "szerszámot" és az avatarom(mert itt kezdődött a "vita")egy igen jó szerszámot ábrázol,amit kedveltem-ennyi. Ezenkívül kedvelek,sőt szeretek még egy csomó más dolgot is -erdő,tenger,hegyek,sport,motorozás,stb.-de a nacionalizmus nem szerepel ezen a listán.Még az is lehet,hogy ha találkoznánk valahol akár veled,akár @nomac "kollégával" tudnánk egy jót beszélgetni,vitatkozgatni-pipadobálgatás,meg puskarángatás nélkül. A stílusotokkal meg semmi bajom,sőt,mindenki érvel,leírja a véleményét--ahhoz képest ami ma egy politikával foglalkozó blogon megy,ez itt akár bibliai idézetek gyűjteményének is eladható.

becsoccsent 2011.07.15. 08:43:01

namost nehogy mar barki lealljon vitatkozni egy fegyverbuzival, aki abbol a ket dologbol valaszthatott, hogy megszepiti az eletet vagy elveszi, es o az utobbi mellett szavaz.

normalis?!: D

mement 2011.07.15. 08:53:09

@becsoccsent: valaki velemenyet azzal elutni hogy egy tulajdonsagat tulpozicionalod, es olyan fenyben probalod feltuntetni, hogy ez a tulajdonsaga hitelteleniti a velemenyet a temaban, legalabb annyita utalatos es paraszt dolog, mint az amikor mondjuk neked vagjak az arocdba, hogy `kocsog drogos biztos azer mondod ezt mert szetszivtad mar az agyad`

Egymas velemenyevel vitazunk, szuken a temara szabva, es nem egymas szemelyevel;)

Everyl 2011.07.15. 09:05:59

@HK417:

hát ő fura vagy, de legalábbis nagy a képzavar, a drogos szó, az egy nagy halmaz, mint a fegyver, aminek része a füves is, meg az alkoholista is, ahogy a fegyver halmaz része a AK-47, AMD-65, stb.

Amikor azt mondod, hogy utálod a drogosokat, akkor azzal azt mondod, hogy utálod az emberiség 90+%-át. :-)

Egyébként meg semmi baj nincsen a fegyverekkel tényleg jó pofa dolog az a fajta izgalmi állapot, ami egy éleslövészeten elfogja az embert, olyan mint a sportolás, vagy a füvezés közbeni jó kedv. ;)

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.07.15. 10:56:32

@Everyl: Lehet,hogy igazad van,de itt mindenki "fegyverbuzi"-nyilván a témában való jártasság teljes hiánya miatt-nekem meg mindenki drogos,aki droggal él,vagy ilyet használ-és nyilván nálam is a téma ismeretének a hiánya az ok. Ami személyes tapasztalatom a drog témában van és amit tanultam róla,engem bizony arra ösztönöz,hogy ne nagyon rajongjak érte.A kenderről egyébként eszembe jut ez a "cikk"(remélem be tudom tenni a linket):http://konteo.freeblog.hu/archives/2011/04/07/a_gandzsa_osszeeskuves/--olvassátok el,tanulságos lesz!(semmi drogellenes maszlag,meg ilyesmi)

o$zama 2011.07.15. 11:35:16

Ahol a "fegyverbuzi"-k és a "drogbuzi"-k találkoznak:
www.kindgreenbuds.com/marijuana-strains/ak47.html

A feni két szón vihogok már vagy 20 perce.
Én szeretem a pacalt. Akkor "pacalbuzi" lennék? :D

CsiGabyga 2011.07.15. 15:59:27

@Pszientológus: Az alkoholista megis mi a picsa???? Szent ember???

Hany embert lattal a Futol agresszivan viselkedni???
En 1-et sem.
Es hany embert az alkoholtol???? 85% !!! Tehat ne legyel ennyire utalatos, es a fuves, az NEM DROGOS!!!
Zoldhalyog kezelesere hasznaljak a fuvet a korhazak, meg meg sorolhatnam.

A joisten nem tette volna a labaink ele a "SZENT NOVENYT" ha tiltani akart volna tole!!!

Ettol nem fog megdogleni az ember, hacsak nem kepes 5 kg-t elszivni belole.... De az atlag 5g utan bealszik.

Errol ennyit!!!!

szobakutty 2011.07.15. 19:31:17

@CsiGabyga: "hacsak nem kepes 5 kg-t elszivni belole"
akkorsem, zöldtől csak akkor halhatsz meg ha ráddobnak egy raklapnyit.. :D

@Pszientológus: "levegyéTEK"? WTF?
"Szerintem titeket sorba kéne állítani, és egymás után fejbecsapni jégcsákánnyal.", aha és még a drogosokkal van a baj... :D

Fekete Sámuel 2011.07.16. 00:46:03

@szobakutty: Igen, veletek drogosokkal van a baj. És a zsidókkal, akik a drogozást terjesztik a társadalomban, hogy azt elpusztítsák.

CsiGabyga 2011.07.16. 16:59:42

@Pszientológus: Szerintem meg az olyanokkal van baj mint te! Nagyon hulyen fogod fel a dolgokat! Ha azert mert en elszivok egy jointot, mar drogosnak vagyok titulalva, akkor te meg Gyilkos vagy, mert eszedbe jutott a jegcsakany... (szar,mi??) :D

Amugy meg mit zavar Teged az h jol erzi magat akarki is, ha gyujt 1 szalat? Irigy vagy, mi??? :P

Megis kinek hiszed magad??

L. Ron Hubbardnak????? Varj, segitek!!!

(Szcientológia Egyház)

www.scientology-budapest.org/l-ron-hubbard.htm)

dr. trafik nomac 2011.07.17. 12:04:33

Pszientológus 2011.07.16. 00:46:03
"Igen, veletek drogosokkal van a baj. És a zsidókkal, akik a drogozást terjesztik a társadalomban, hogy azt elpusztítsák. "

Nyihahaha!!!!!!!!!!! :)

Vincenzo90 2011.07.19. 23:19:53

Örültök, hogy óvodák környékén lehet füvezni? Nem hittem, hogy lehet még lejjebb süllyedni, de ti tudtok.

Vincenzo90 2011.07.19. 23:22:39

@CsiGabyga: Ha-ha. Apád alkoholista volt, attól még nem lesz 85% aggresszív az alkoholtól. Ráadásul alkoholt ésszel fogyasztó az ismerőseim kb 95%-a, egyik sem aggresszív, sem felelőtleg részeg állat soha. Ellenben a füves ismerőseim többségének élete kb olyan szinten van lelkileg és szellemileg, mint egy elhasznált mosogatószivacs. Ostoba és végtelenül önző emberek vagytok. Ti is tudjátok, hogy nem jó, amit csináltok, de leszarjátok, elhitetitek magatokkal az ellenkezőjét, csak mert kéne az olcsó, legális fű.
süti beállítások módosítása