Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kenderzsupp

Hírek a marihuána világából és hatóanyagai a THC és CBD jótékony hatásairól.

Küldjetek linkeket, anyagot:
kenderblog(csiga)gmail.com

Támogatónk az

Friss kommentek

Címkék

420 (6) adidas (1) afrika (1) ajánló (6) ali g (1) állat (6) allergia (1) amszterdam (8) apple (1) ártalömcsökkentés (5) ausztrália (3) ausztria (3) autoflowering (1) backdoor (1) barkácsszakkör (1) bbc (2) bong (2) bosnyák (1) brazilia (1) bulgária (1) bullshit (2) cannabis cup (4) cbd (2) celeb (21) cenzúra (1) cia (2) coffeeshop (4) comics (3) csehek (5) dab (1) dea (7) divat (1) drogháború (62) drogpiac (1) drogpolitika (80) drogprevenció (1) drogturizmus (11) egészség (38) ensz (1) eu (2) fábry (1) family guy (1) fasizmus (1) film (22) francia (1) gizmodo (1) google (1) gyógyfű (5) gyógyszer (6) hash museum (2) hasis (5) herbál (2) high times (14) hollandia (19) hunter s thompson (3) iphone (1) izrael (1) japán (1) joint (4) junkfood (2) kaja (2) kambodzsa (1) kanada (5) karácsony (1) kdnp (1) kékpont (1) kenderadó (17) kendermag (15) kenderspray (1) kendertermesztés (55) kétfarkú kutya párt (2) könyv (2) közlekedés (1) kütyü (3) lebowski (1) legalizáció (65) lengyelország (1) lmp (1) magyar (93) marc emery (3) média (29) medical (1) megan fox (1) mephedron (1) mérgezés (5) mexikó (5) mr nice (1) naiv ügyfél (1) németország (5) nepál (1) offtopik (1) oktatás (5) olasz (1) pályázat (1) phelps (4) photoshop (1) pia (9) pipa (7) pocket alchemy (1) portugália (1) propaganda (28) ps3 (1) recept (1) reklám (15) rendőrség (38) retro (2) ruderalis (1) sorozat (12) south park (3) spanyol (2) spice (2) sport (7) stoned (65) szavazás (1) szcientológia (5) szex (10) tanársztrájk (1) tasz (8) thc (1) the wire (1) tommy chong (2) torrent (15) tudomány (31) tüntetés (22) újzéland (1) uk (12) ukrajna (2) uruguay (1) usa (95) utazás (1) vaporizer (3) vezetés (5) viceland (1) video (140) világválság (2) weeds (8) zene (13) Címkefelhő

Nem csak a rákot, a rasszizmust is gyógyítja a fű

2011.07.19. 18:04 Mr. Green

Újabb bizonyítékot találtak a marihuána gyógyító hatására. A tinédzserként rasszista, nácibarát dalokat éneklő Lamb és Lynx Gaede 5 évvel és egy gyógyfűkezeléssel később már liberális elveket vall. A tragikusan bugyuta poppos folkot játszó Prussian Blue duó 2004-2006 között futott mérsékelt sikerrel amerikai neonáci körökben. Korai karrierjüket szélsőjobbos anyjuknak köszönhették, aki általános iskola helyett maga tanította őket Holokausztot tagadni. A lányok később maguktól is kezdték feszegetni szellemi korlátaikat, de a végső lökést a középiskolában kialakult egzotikus betegségeikre kapott gyógyfűkezelés adta meg, hogy hippikké váljanak. Remélhetőleg néhány éven belül azért ezt a fázist is feldolgozzák, és normális felnőttek lehetnek belőlük.

Mindenestre érdekes szociológiai kísérletet lehetne ez alapján végezni, akár Gyöngyöspatán, vagy más különösen egymásnak feszülő kisközösségi szinten, hátha nem a bebaszva egymást agyonverése az egyetlen megoldás.

60 komment

Címkék: zene egészség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siphersh 2011.07.19. 18:11:13

Mindig mondtam én, hogy MINDENRE JÓ!

Konkrétan a rasszizmust ellen szerintem egész egyszerűen azért jó, mert gyógyítja a szorongó, idegbeteg seggfejséget.

2011.07.19. 20:55:48

osztom :)
love-peace-unity hangulatban nem hinném, hogy eszébe jut valakinek büdöscigányozni

victor vacendak 2011.07.19. 23:05:47

Csak várj, míg megjelenik itt az első szorongó, idegbeteg seggfej a jóféle dumájával. :-)

Vincenzo90 2011.07.19. 23:16:03

Eddig is tudtam, hogy a fű butít, most ezzel mi volt a mondanivaló? A nácinál lejjebb csak az ostoba, önző, liberális füves van.

mement 2011.07.19. 23:21:29

es meg is van az elso szorongo:)

Vincenzo90 2011.07.19. 23:23:58

@mement: rettenetesen szorongok. jaj, te jó ég, kéne egy spangli, hogy ellazuljak... ja, mégsem, bocs, normális életem van, tiszta a lelkem, nincs szükségem ilyen szarokra. :D

mement 2011.07.19. 23:26:57

@Vincenzo90: ahham, a felsorolas mogott meghuzodo kenyszeres bizonyitasi vagy nem epp ezt uzeni;)

Thunderbird 2011.07.19. 23:37:31

Ki tudja pár év múlva még talán négeres pornó filmben is szerepelnek majd :)

De viccet félre téve az amcsik ennél sokkal jobban le vannak épülve, már a kézírást se fogják oktatni, már ha előbb épp csődbe nem mennek.

suhanyc 2011.07.19. 23:42:11

és még senki sem mondta hogy sunáznám? na akkor most én. partiban, persze! bár belegondolva hány unokatestvérüknek voltak meg 15 évesen...

Fekete Sámuel 2011.07.19. 23:43:58

Sőt, a fű a homoszexualitás kockázatát is növeli. A füvet a zsidók terjesztik, hogy mindenkit drogossá és buzivá tegyenek. Ezt azért csinálják, hogy megsemmisítsék a népünket.

Ezért a zsidókkal le kell számolni.

kettőbé 2011.07.20. 00:13:19

A rákot gyógyítja a fű? A posztban erről nem volt szó, tagje sincs, szóval ez most valami poénkodás?

hulyevel 2011.07.20. 00:31:51

Pedig ez a Skinhead Boy című számot már az oviban is betépve tolhatták:
www.youtube.com/watch?v=Kkpu3ScE22k
Csodálom, hogy nálunk még sen ki sem tört be a neonáci gyerekdalpiacra, pedig igény biztos lenne rá.

musi 2011.07.20. 00:44:14

Nem gyógyítja a rákot (SŐT rákkeltő hatása van) Rákbetegek nem azért használják, mert gyógyítaná a rákot, hanem fájdalomcsillapító hatása miatt.... Óriási különbség...

Flúgatlan 2011.07.20. 00:46:05

Ja! És az orrodat is tisztíccsa!

Egy ilyen nácizmusból kigyógyultra hány olyan jut, aki problémái megoldása helyett mindig a fűhöz menekül és ezért egyre jobban belebonyolódik a problémáiba? Hány olyan jut, aki továbblép a durva drogok irányába? Hány hazudik/lop/stb. a családjától, hogy legyen pénze fűre?

És legfőképp: hány náci marad náci befüvezve is?

Sokan vannak akik kigyógyulnak a náci ideológiákból. Ezek hányadrésze köthető a fűre való rászokáshoz?

Ezek nélkül a cikk egyetlen információtartalma: a szerző szereti a füvezést. A konkrét, kiválasztott eset nem bizonyít semmit.

Bobby Newmark 2011.07.20. 00:49:21

@musi: Ne zavarjon a fentebb linkelt két tudományos cikk...

Igen, fájdalomcsillapításra és étvágygerjesztésre IS jó.

Természetesen a rák gyógyításához nem szívni kell.

AnarchoAteista 2011.07.20. 01:28:16

Szerintem nem sok mindent old meg, sőt konkrétan semmire jó. Egy pár hónapja pöfékeltem belőle eleget (úgy mondanám inkább: jó sokat), és kurvára elegem lett belőle, mint ahogy a hozzá kapcsolódó "nem leszel tőle függő"-vakerból is. Nem, én alig vártam, hogy hazaérjek, lerakjak egy cigit, és bambuljak magam elé, vagy kinyilatkoztassak valami baromságot. A döntő lökést a lakótársnőm példája adta meg. Ő már ementálivá szívta az agyát, és fix függő, liberáliskáim. Csupán egy csömör kellett hozzá, hogy belássam, semmi értelme pusztítani. Remélem, még befoltozza az idő azokat a lyukakat, amit az én agyamba rágott. Szívjátok, amíg bírjátok, remélem egyszer titeket is elér a katarzis. Én örülök annak, hogy mohó voltam, bár a stresszoldásnak egy válfaját eldobtam magamtól. Remélem, h szellemi épülésemre.

És ez most nem egy drogellenes kampány része volt, hanem az életem. Lehetne akár a tietek is.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.20. 02:38:06

@AnarchoAteista:

"Remélem, még befoltozza az idő azokat a lyukakat, amit az én agyamba rágott."

Nagyon rossz hírem van a számodra: nem csak hogy nem foltozza be az idő a THC molekulák mint nanopajszerek által az axonjaidról lefeszegetett dentriteket, hanem ezzel egy megállíthatatlan láncreakció indult el az agyadban (a prionok térbeli hajtogatottság-változásához hasonlóan a Creutzfeld-Jacob betegség esetén) amely elbutulásban és végül halálban kulminálódik. Mindenesetre figyeld a tenyeredet; amikor már a négypengés Gilette borotvával sem tudod szőrteleníteni, az a végső stádium biztos jele.

ezüstérem 2011.07.20. 02:38:47

A fű a legjobb dolog a világon! Ha a második vh alatt is szívták volna a katonák, akkor ma minden jobb lenne. Sőt, még 97 éves bácsikat se kéne a bíróság elé cipelni, csak hogy újabb nyomatékot adjon a dolog, hogy...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.20. 02:48:45

@ezüstérem:

"Ha a második vh alatt is szívták volna a katonák"

Ehelyett amfetaminokkal pörgették a Wehrmacht/Waffen-SS katonáit, míg a Vörös Hadsereg a klasszikus, jól bevált vizes etanololdattal emelte a harci morált. Adtak is egymás formájának... :-/

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.20. 02:56:36

Nem baj, a leányok még fiatalok, forgathatnak még köpönyeget egyszer-nyolcszor mire elérik a nyugdíjkorhatárt. Majd lesz ismét egy White Power-es korszakul amikor speed-et tolnak; aztán jön ismét a szociálisan érzékeny kristályos MDMA-korszakuk, vissza a szélsőjobbra egy egészséges kóla-függőségért, majd globális világbéke-harcosok sok-sok LSD bélyeggel... a jövőjük igen fényes. :)

Valaki8 2011.07.20. 03:07:15

Szarból még szarabba. Így megy ez.

Rosszalvó 2011.07.20. 03:56:29

Ha együtt élnél a cigányokkal tudnád hogy mekkora baromságot beszélsz

Fekete Sámuel 2011.07.20. 04:18:02

@AnarchoAteista: "Szerintem nem sok mindent old meg, sőt konkrétan semmire jó. Egy pár hónapja pöfékeltem belőle eleget (úgy mondanám inkább: jó sokat), és kurvára elegem lett belőle, mint ahogy a hozzá kapcsolódó "nem leszel tőle függő"-vakerból is. Nem, én alig vártam, hogy hazaérjek, lerakjak egy cigit, és bambuljak magam elé, vagy kinyilatkoztassak valami baromságot. A döntő lökést a lakótársnőm példája adta meg. Ő már ementálivá szívta az agyát, és fix függő, liberáliskáim. Csupán egy csömör kellett hozzá, hogy belássam, semmi értelme pusztítani. Remélem, még befoltozza az idő azokat a lyukakat, amit az én agyamba rágott. Szívjátok, amíg bírjátok, remélem egyszer titeket is elér a katarzis. Én örülök annak, hogy mohó voltam, bár a stresszoldásnak egy válfaját eldobtam magamtól. Remélem, h szellemi épülésemre.

És ez most nem egy drogellenes kampány része volt, hanem az életem. Lehetne akár a tietek is."

Úgy van! Úgy van!

Altdel 2011.07.20. 07:36:59

@AnarchoAteista: Ez aztán marhára hihető történet. :)
Most meséljem el az én élettörténetemet is?
Hja, bocs, azt nem lehet, mert az nem úgy végződik, hogy rájöttem mennyire is szar a fű, és hogy lyukat rágott az agyamba... :)

komiszborisz 2011.07.20. 07:50:28

@AnarchoAteista: gyönge dumád simán lebuktat!SOSE szivtál.
nem baj!SŐT helyes!
csak ökörségeket ne hordjál össze!

kafferbivalybalamber 2011.07.20. 08:07:10

Lobotómiával gyorsabban elérhető ugyanez az eredmény.

kigyurt álat 2011.07.20. 08:18:44

a komcsikból lesznek a nácik, és ezek szerint a nácikból lesznek a szélsőséges liberálisok.

Van egy negyedik választási lehetőség is, csak ahhoz normálisnak kéne lenni.

hirokin 2011.07.20. 08:25:08

@AnarchoAteista: Ezzel most pont az a folyamatot írtad le, hogy miért nem okoz hosszú távú függőséget a fű: előbb utóbb mindenki becsömörlik, és abbahagyja. Ezért nem látsz öreg füveseket. Abbahagyták.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.20. 08:39:52

a nepnemzeti faszkalapok pont ezert vannak ellene..
egyszeruen nem lehet gyulolettel motivalni a fuveseket. mert a fuves megall es megkerdezi, hogy ize.. most ezt miert is kellene csinalnom? miert is kellene utalnom valakit azert, mert a szuletes nevu lutrin a ciganyt, a feketet, a romant, a szlovakot huzta? miert is kellene egy masik ember ellen hadba vonulnom, mert valami seggfej odafont haborusdit akar jatszani?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.20. 08:43:08

@AnarchoAteista: "A döntő lökést a lakótársnőm példája adta meg. Ő már ementálivá szívta az agyát, és fix függő, liberáliskáim. "

itt olyan emberekkel beszelsz, akik evtizedek ota szivnak, seggfej:-)
eleg nehezen tudod megmagyarazni az ementaliva szivott fuggo fuvest:-)

de ugyes probalkozas volt kulonben, majd a hetvegen add elo a mejmaghar klubban, hogy mekkora asz vagy es hogy beirtad a tutit a fuveseknek..

aztan oblithetsz:-)

ok megeszik, mert pont olyan szakemberek a temaban, mint te, vagy a southparkos pszochomokus, hogy "a drog rossz.. ertemmmm???":-D

majd szetbasszatok a hulye agyatokat palinkaval:-D
gratulalok:-D

Kabarészínész 2011.07.20. 08:49:15

nos, akkor én is megcsömörlöthettem, mert már nem bírok betépni, mert ellazulás helyett szorongásos paranoiát okoz. nem baj, abba kellett hagyni, de ettől függtlenül igenis sokat köszönhetek a gyepnek és lsd-nek, mert ha fitalabb koromban nem próbálom ki, nem látom meg a másik oldalt, akkor soha nem nyitok a keleti vallások felé, aminek hála most kiegyensúlyozott buddhista vagyok...

Kabarészínész 2011.07.20. 08:55:25

fenti kijelentésemmel kapcsolatban azért elmondanám, hogy ne tegyetek szöges ellentétet a fűfogysztás és nácizmus között, mert kvázi én sem mennék háborúba a románok ellen, de mivel cigányokkal sűrűn körülvéve lakom, látom, hogy annyira elkapatják magukat, olyan szinten lenézik, csicskának tekintik a magyart, hogy enenk csak háború vethet véget. és míg a geci politikusok szavára nem mennék háborúba, a saját életterem megtartása és életvédelmem miatt cigányírtásban részt vennék.

Professor Chaos 2011.07.20. 09:04:57

Ez a hír biztos feldobja annak a 11 mexikói rendőrnek a családját, akiket pár napja lőttek le bosszúból a legnagyobb mexikói marihuána ültetvény felszámolása miatt.

Muad\\\'Dib 2011.07.20. 09:06:50

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
ROTFLMAO...
Igen, sőt most, hogy mondod pl. a dél-amerikai drogkartellek bakáinak, akiknek a kemény drogok tiltva vannak, de pl. a fű nem, azóta, mióta rendszeresen használják, teljesen megváltozott az élete. Most már minden cikk, és dokumentumfilm azzal van tele, ahogy együtt mennek a rendőrökkel virágot szedni, és ahogy összeállnak egy hatalmas peace jellé..

Logan Grimnar 2011.07.20. 09:14:01

A poszt igazat mond, bár nem úgy, ahogy szeretné. Látszik ugyanis, hogy aki füvet szív az még inkább elbutul. Náciból liberálissá hülyül le. Erre itt az élő példa, ez a Sipi gyerek, egy főliberó, akinél hülyébb kommentelőt nem lehet találni :-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.20. 09:15:31

@Muad\\\'Dib: a drogellenes haborut a hozzad hasonlo frusztralt fasozk talaltak ki, akik azt hiszik, joguk van beleugatni abba, hogy masok mit tesznek a sajat eletukkel..:-)

hany halalos aldozat szarad a leleketeken az elmult 60 evben? 10 millio? 15?

es mindezt azert, mert ti akarjatok megmondani a tutit..

apatok faszat:-)

Müller őrmester 2011.07.20. 09:22:04

Szivacsossá teszi az agyat.

Muad\\\'Dib 2011.07.20. 09:22:07

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Akkor még egyszer, hátha felfogod, amit írtam. Bár ez erősen kérdéses.
Ordas, ostoba hazugság az a balfasz duma, hogy majd a fűtől mindenki békés lesz és nem lesz háború. A drogkartellek tagjainak nagy része füvezik, de ez nem akadályozza meg őket olyan apróságokban, hogy brutálisan megcsonkítsák áldozataikat, gyilkoljanak, kínozzanak, stb.
Valamint az USA hadvezetése finoman szemet hunyt a vietnami háborúban afölött az apróság fölött, hogy tonnaszámra szívták a katonái a füvet, lévén mérhetetlenül nem befolyásolta azon tevékenységüket, hogy halomra géppuskázzák az ellent.

Goompah 2011.07.20. 09:27:35

@Látnokzsálya:

"cigányírtásban részt vennék."

Senki nem várja el tőled, hogy szeresd őket. De a cigányirtás kicsit túl erős.

A poszt élő cáfolata vagy. Sokat szívtál, mégsem gyógyultál ki a rasszizmusból.

Goompah 2011.07.20. 09:32:59

@Muad\\\'Dib:

"mérhetetlenül nem befolyásolta azon tevékenységüket, hogy halomra géppuskázzák az ellent."

Ebben nem vagyok teljesen biztos. Inkább arról lehet szó, hogy a technikai fölényük bőven kompenzálta a kábítószerezés miatt valamelyest lelassult reflexeiket.

Muad\\\'Dib 2011.07.20. 09:34:09

@Goompah:
Másképp mondom. Nem tette annyira békéssé őket, hogy képtelenek legyenek a gyilkolásra, vagy, hogy kevésbé agresszívan terrorizálják a környék lakosságát.

Bobby Newmark 2011.07.20. 09:57:17

@Muad\\\'Dib: Ja, meg a Hashishinek is full kajak betépve mentek (bér)gyilkolni. És? Akkor mi van? Nincs olyan drog, aminek a hatása alatt ne lehetne embert ölni.

De egyébként igencsak el van túlozva a fű hatása pro és kontra oldalról is. Nem tesz dühöngő őrültté, de hippi Buddhává sem.

Altdel 2011.07.20. 09:59:28

Több évnyi kemény megalázó kiképzés után mennek a katonák oda ahová. Ráadásul ott a helyszínen úgy érzik magukat, mintha élet, és halál urai lennének, és mindent megtehetnek. Ezeket a tényeket nem kompenzálja az, hogy közben eldurrantanak egy-egy rakétát. Ha a kiképzés előtt füveztek volna rendszeresen, valószínüleg el se mentek volna. :P

Muad\\\'Dib 2011.07.20. 10:00:24

@Bobby Newmark:
"...Nem tesz dühöngő őrültté, de hippi Buddhává sem."
Ezzel egyetértek. Erről van szó.

Goompah 2011.07.20. 10:13:58

@Muad\\\'Dib: Magyarul ahhoz nem tompította el őket eléggé. :D

Goompah 2011.07.20. 10:16:48

@Altdel: "Ha a kiképzés előtt füveztek volna rendszeresen, valószínüleg el se mentek volna. :P"

Amint sokan valóban nem vonultak be, hanem pl. elégették a behívójukat.

De nem feltétlenül azért, mert kábítóztak. Talán csak azért, mert úgy érezték, az életüket nem teszik kockára pár hatalommániás politikus őrületéért. Én anno kábítószer nélkül is vsz. ezt tettem volna.

Altdel 2011.07.20. 10:23:53

@Goompah: Persze, természetesen igazad van.
Viszont szerintem az se véletlen, hogy a 60-as években, amikor a tudatmódosító szerek Amerikában a fénykorukat élték, akkor voltak a legnagyobb háborúellenes tüntetések, és civil kezdeményezések. S mily csoda, ez az akkori hatalomnak nagyon nem volt ínyére, és csak ezután kezdték meg a totális "drogellenes háborút". Valahol csak összefügg a kettő, még ha csak közvetetten is, de összefügg.

mement 2011.07.20. 10:25:55

@Professor Chaos: ezt talan azokon kene szamonkernded, akik fentartjak a droghaborut es a prohibiciot, ezzel kifejezetten megeros uzletet faragva olyasmibol, ami elterjedtsege es hozzaferhetosege miatt soha nem lett volna az:)

Egy gram fu eloallitasi koltsege 60-100 HUF, mire az utcara kerul mar 2-2,5k HUF, pusztana kockazati tenyezo miatt. atlag 100 forintos cuccbol nem szuletett volna maffia, es nem lenne alkalmas terrorszervek finanszirozasara.

Goompah 2011.07.20. 10:38:39

@Altdel: "akkor voltak a legnagyobb háborúellenes tüntetések, és civil kezdeményezések"

Na igen, háborúellenes tüntetések leggyakrabban háborúk alatt szoktan lenni. :)A koreai háború még túl közel volt a 2. világháborúhoz, ahol indokolt volt az USA beavatkozása, akkor talán azért nem volt erős ellenállás. Vietnamot már nehezebb volt lenyomni az emberek torkán.

"Valahol csak összefügg a kettő, még ha csak közvetetten is, de összefügg."

Az összefüggés fennáll, de nem úgy, ahogy _szerintem_ gondolod (szólj, ha tévedek). Azt ui. nehezen tudom elképzelni, hogy a 68-as diáklázadások és általában az establishment elleni tiltakozások anno a kábítószer hatására történtek. Főleg akkor nem, ha elfogadjuk a marijuanások azon állítását (amit ez a poszt is sugall), hogy a marijuana csökkenti az agressziót, ellazít stb. Én úgy vélem, hogy a kábítószerhasználat elterjedésének és az elégedetlenségnek, lázadásnak közös kiváltó okuk volt, nem az egyik eredményezte a másikat. Persze erősíthették egymást.

eMJe 2011.07.20. 13:29:07

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Te vagy az élő példa arra, hogy aki normális, az fű nélkül is az, aki meg nem, az fűvel is ugyanolyan "seggfej":) Ahogy megnyilvánulsz ennél a cikknél (is), az messze van a világbékétől, egy másik, nem droggal foglalkozó oldalon ugyanolyan nácikok vagy, mint a többi "szorongó":) Nincs ezzel baj, csak akkor ne állítsd az ellenkezőjét. Mellesleg aki végigolvassa a hozzászólásokat, abból nem az jön le, hogy a fű békéssé tesz, és megoldja a problémákat. Persze nem vagy ezzel egyedül, csak Nálad a legszembetűnőbb, ezért ragadtalak téged ki. Többet ártotok ezzel a vérnyákolással az oldalnak, mint amennyi hasznot. Ezzel nem juttok előrébb, a legalizálás ugyanolyan távol marad, még messzebb is kerülhetne, ha a politikusok is olvasnák, az egyszerű embert meg nem győzitek meg a fű hasznosságáról. Ugyanolyan idegbeteg szöveget nyomtatok le, mint a nem füvesek. A világnézet (és annak változása)nem fűfüggő, ezt sikerült bizonyítanotok.

2011.07.20. 13:41:53

de én nem akarok hippi lenni :)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.20. 16:54:41

@kafferbivalybalamber:

Van akinek genetikailag hibásak a frontális lebenyei.

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.07.21. 15:50:26

mindig is úgy gondoltam, hogy ez magánügy, ha akar-tépjen, ha nem- nem. De amíg valaki nem próbál ki valamit, addig ne alkosson róla véleményt, se arról a személyről, aki "jelen esetben" éppen "kertészkedik" :D Szerintem... Nem a fű miatt tartunk ott, ahol... hiába akar itt Titeket keresztre feszíteni néhány arc :D

eMJe 2011.07.21. 19:01:27

@Loyal - www.loyalmunkaruha.hu: és nem is a fű a megoldás:)
süti beállítások módosítása