Az SZDSZ hivatalosan nem kezdte meg a júniusi EP-választási kampányát, hanem ez csak toleranciakampány. Whatever. 20 évnyi felelős politizálás után képesek voltak bedobni ezt a plakátot, ami szerint a szabad vessző demokraták szerint a füvezés nem a rendőrségre, hanem max az orvosokra tartozik, ami igen helyes. De mi közük még a liberálisoknak az SZDSZ-hez? Szerencsére van, aki nálam jobban megutálta a pártot így a Boldogok a sajtkészítők friss posztját javaslom a kurvaanyázni vágyóknak, bár természetesen ide is lehet. 20 év alatt 3 kormányban zsarolhatták volna már ki a fű minimum dekriminalizációját, ha tényleg liberális lett volna a párt. Tehát nem a kényszergyógykezelés bevezetését, hanem a csekély mennyiség kivételét a btk-ból. Ennyi a liberális minimum, nemdebár?
Úgyhogy sajnos csak azt tudom mondani az EP-választás kapcsán is, hogy aki szívén viseli saját vagy gyermekei sorsát, az ne menjen el szavazni, ne fizessen adót (még az áfa is kár ezekbe), vegye ki a pénzét a bankokból és ne törlessze a hiteleit sem. Minél előbb összedől ez a rendszer, annál jobb. Felesleges parázni, tuti lesz valami új. Technikailag könnyedén megvalósítható lenne akár csak a közvetlen demokrácia is, ha már mindenáron ebben a rendszerben gondolkozunk, hogy ne legyen scifi.
Jedlik 2009.02.18. 19:11:10
Bergeroth 2009.02.18. 19:11:18
Soha többet nem megyek választani, mert rohadtul semmi értelme nincsen. De azt őszintén és teljes szívből kívánom, hogy az szdsz örökre eltünjön a politikai süllyesztőben.
És nemcsak emiatt a reklám miatt.
Feca 2009.02.18. 19:16:13
Acmee 2009.02.18. 19:26:51
Még mindig ekkora marhaságokkal hülyítik szegény népet:
metropolita.hu/?p=12871
Erre a Drogriporter:
drogriporter.hu/hu/mediamonitor/metropolita#comment-2009
És egy jó könyv, amit érdemes lenne direktben, valahol a főcím körül linkelni, lehet, hogy akkor megúsznánk a sok hülyét...:
www.ndi-szip.hu/Controls/DownloadEDoc.aspx?attId=cc56262d-a121-44c2-811b-3dc9463eeaa2
2009.02.18. 19:27:28
egyébként ahogy öregedik az ember és egyre kevesebbet sziv (höhö milyen bölcs gondolatok) ugy tartom egyre inkább bünnek a szivást
ugyanis én évek alatt nem lettem töle jobb fej, rendörségi ügyem meg volt belöle, viszont pár bünözö köcsög jol járt velem
most akkor miért bazmeg
börtön belük azt leszarom
2009.02.18. 19:29:04
Ebzon 2009.02.18. 19:29:26
Ebzon 2009.02.18. 19:31:18
Lieutenant Bona · http://eletesbirodalom.blog.hu/ 2009.02.18. 19:31:59
Ebzon 2009.02.18. 19:33:46
Ebzon 2009.02.18. 19:35:10
Win Elen 2009.02.18. 19:35:57
Mondjuk nyilvan nem lenne ez a hozzaallasod, ha nem lett volna belole rendorsegi ugyed, es nem tamogattal volna bunozoket. Ehez viszont az kell, hogy ne legyen ez a hozzaallasod. Durva loop ez.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.18. 19:37:09
RustySpoon (törölt) 2009.02.18. 19:43:56
A post vége elég fos.. bocsi :)
Win Elen 2009.02.18. 19:43:58
Bergeroth 2009.02.18. 19:44:54
Azt kell mondjam, hogy a cosmopolitan cikke elejétől a végéig hazugság, úgy ahogy van. Lehet hogy már oda is beépült a szcientológia?
Mindenesetre elgondolkoztató, hogy mindenféle források nélkül le mernek írni olyan dolgokat, amikről tapasztalatból tudom, hogy nem igaz. Csúsztatás, kamu, hazug állítás.
És ez egy sok-sok pédányszámban eladott újság. Hihetetlen.
magyari 2009.02.18. 19:46:14
A "szabad" és a "demokrata" és jaj, nem jut eszembe a harmadik szó, melyet a hitgyülisek szavaztak meg anno, a Jurtában (nem vicc, AZ mondta el nekem, ki "bevitte" ebbe a képződménybe ezeket. Vallott! Rossz a lelkiismerete, van ilyen. Valami horn gáborka felháborodott, hogy Csalog Zsolt nem így, meg nem úgy lépett ki 1993-ban "belőle". Pedig kilépett, csak akkor még horn gáborka másutt volt. Akkor. Aztán Csalog Zsolt meghalt. Most meg "ezek" szabotálják a halála után 11 évvel kiadott Krisztina c. könyvét. Azt állítják, hogy ők magyarok meghogy értelmiségiek. Ezek? Se-nem magyarok, se-nem értelmiségiek, hanem lepaktálók! Miért, hogy zárt ajtók mögött egyeztek meg a régi rend uraival? Miért, hogy most min 2 rend urai vannak "fölöttünk"? És mi fizetjük őket?
Egyetértek: Nem megyek el választani, adót sem fizetek, inkább a barter ismerőseimmel, barátaimmal, üzletfeleimmel. Minek a pénz? Nekem ugyan nem kell! Hogy "ezeknek" adjak belőle? Na-nem!
Ha van kedvetek, olvassatok az alábbi linkbe: velvet.hu/szex/csalog1204/
é
magyari 2009.02.18. 19:47:21
gaborbalk 2009.02.18. 19:50:46
Acmee 2009.02.18. 19:56:09
Igen az hozzá tartozik. Attól viszont, hogy Neked nem jött be ellene vagy mellette érvelnél? Mmint a szabályozott piac vs. drogháború szintjén?
Nem kötözködés, tényleg érdekel a véleményed!
Jam25 2009.02.18. 20:01:33
Az emberi butasag hatartalan....
Acmee 2009.02.18. 20:04:26
büdös cigány... Látod, mondhatjuk! :D
Most már rátérhetünk a legalizálásra :D
Jam25 2009.02.18. 20:14:22
:D:D
Lenyeg a lenyeg, h a hollandok mar keszitettek egy tanulmanyt a zoldsegrol. Naluk ugy eleg regota hasznaljak es kovetkezore jutottak:
(pontosan nem tudom idezni, DE a lenyeget leirom)
A fu hatasara nagy mennyisegu dopamin szabadul fel, annyi amennyit a szervezet magatol nem tudna felszabaditani. Na mar most a hetkoznapi eletben ez a hormon szabadul fel, ha jot kajalsz, ha jot szexelsz stb, ezert is hivjak boldogsag hormonnak.
A nagy mennyisegu es hosszu tavu fuvezes hatasara a dopamin, ilyen "hetkoznapi" tevekenyseg soran olyan kis mertekben szabadulnak fel, h semmi oromet nem fogsz erezni, egyfajta depresszio lesz urra az emberen.
Szerintem a fuvet nem kell legalizalni Mo-n. Mondjuk az alkohol a cigaretta is ugyanolyan karos dolog, es azokat sem ertem akik bagoznak...
makacs szennyeződés 2009.02.18. 20:16:01
Aztán népszavazáson szavazták le a 300 forintos vizitdíjat, lelehett mondani, hogy milyen kicsinyes, milyen felelőtlen a nép, ennyit sem képes befizetni, pedig megintcsak az ügy élén álló ELLEN szavavaztunk.
Most megint van egy ügy, aminek az élére egy hiteltelen, saját "elveivel" szembemenő párt áll, és megint nem az ügyről lesz szó, hanem hogy a párt ELLEN szavazzunk, és lehet majd mondani, hogy "no lám, NINCS 200001 legalizáláspárti" ember ma ebben a középkori, balkáni, visszafejlődő országban.
Köszönjük, hogy ez a közös ügyünk is a sírba száll, mint a nemzeti jelképeink, az ésszerű(bb) gazdasági döntéseink és lehetne sorolni, hogy mi ELLEN szavaztunk már, csak mert szaralak, szarember, vagy szar párt állt az élére.
Az SZDSZ nem liberális párt, az SZDSZ nem legalizálás-párti.
Nem megyek szavazni.
Werwolf 2009.02.18. 20:18:14
meg annal is jobban, amennyire ök mar illegalizaltak magukat.
egyaltalan az embernek a bele kifordul ettöl a bandatol. Leesett nekik, hogy az embereknek kilog a lolab, erre elöhozakodnak ezzel a fü-dologgal, mer hatha bekapja nehany 18-20 eves idiota.
a pofatlansagnak is van hatara, meg ha az olyan jopofa dolog is ott, arra, "nalatok", a belvarosi gangon..., .
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.18. 20:34:41
Pontosan. Ugyanez a helyzet szerencsétlen melegekkel is: a kutyát nem zavarnának, ha nem állna be mögéjük a legutáltabb politikai erő. Nem véletlen a tojás és a molotov-koktél: politikai jellegű támadások egy politikai rendezvény ellen. 2006 előtt pár hangoskodón kívül semmi attrocitás nem érte a buzikat. A magyar társadalom nem homofób, csak szadofób :)
szvsz 2009.02.18. 20:38:56
Le kéne már szokni a kemény drogokról, bamme.
makacs szennyeződés 2009.02.18. 20:43:17
Sokan, sokszor elmondták már előttem, hogy az, hogy esetleg káros hatású, nem indok arra, hogy lecsukjuk a használóját.
Mert a kettőnek nincs köze egymáshoz, mint ahogy a te enterrel elválasztott két bekezdésednek sincs.
Merras · http://miyazakijun.hu 2009.02.18. 20:46:22
☉ ☾ 2009.02.18. 20:54:04
- legalább olvasd el, mielőtt kiteszed...
Méhenkívüli 2009.02.18. 21:02:01
dryanal 2009.02.18. 21:04:23
emberek, ebből itt nem lesz semmi, legalább 10-15 évig. ha igen, megeszem a kalapom. ami nincs.
senki ne higgye egy ócska plakát miatt, bármi is változni fog.
a köztársasági elnök, az alkotmánybíróság, és a hatalmon lévő kormány - beleegyezése kell egy ilyen nagymértékű változáshoz....
a hiba ott van elásva, hogy a sok gyökér, ugy állította be a füvet évtizedekig, hogy a marihuana DROG!! az első lépcső a heroinhoz
baromság - mellesleg a tiltott gyümölcs mindig finomabb - ezért amíg tiltják, több lesz a fogyasztó, és több lesz a kemény drog fogyasztó is.
juliusbond 2009.02.18. 21:06:26
dryanal 2009.02.18. 21:06:56
én nem tudom, de aki szívni akar, az itthon is szinte bármikor be tud szívni gondolom...
dryanal 2009.02.18. 21:07:51
Lolita999 2009.02.18. 21:08:34
Hja, ahogy öregszünk, így kevesebet szívunk, más vonalon meg többet:(
magyari 2009.02.18. 21:09:48
Ellene: A fű az egyéb, kemény drogszerek előszobája. Jó lenne, ha úgy lenne, hogy majd mindenki marad a fűnél, de nem marad. Mert milyen is a kiskamasz? Kipróbálja, mit tiltanak! Aztán "úgy" marad. Menj csak le a Nyugati téri aluljáróba (én 10 napig voltam ott!), és nézd meg azokat a fiatal kábszereseket, akik úgy maradtak. Végérvényesen! 100-ból 97 meghal közülük, a "maradék" meg egész életén keresztül küzd az agyába égetett kábszeres mivolta ellen!
Mellete: Igen, tapasztaltam én is, egy darabig lebegés. Aztán meg a szomjúság. Aztán meg a letargia - másoknál. Voltam "ambient" bulin, aztán az otthonomban hallgatam a letargiát - több szólamra. (Most ez "mellette"? - kevéssé hiszem.)
Semlegesen: Nem a nihil, a "mindegy csak szédüljünk" az autentikus válasz múltbéli és mostani bajainkra. Azt gondolom, a jelen válság, mely az 1929-eshez hasonló mélységű lesz, sok mindent tisztáz. Pl. azt, hogy nem lesz lóvé marihuánára - sem. Mert kajára - sem. Meg fűtésre - sem. Az egészségre? Arra is kevéssé. Márpedig AZ az első a sorrendben. Meg a szeretet. Ezt gondolom. Javíts ki, ha "rossz" az értékrendem.
És az szdsz? Mi az? Igaz, alapító tagja voltam a Jurtában, de na-és?
dryanal 2009.02.18. 21:10:39
egy porszem vagyok a sivatagba, mellesleg a szavazatokat is manipulálják.
hülyeség lenne elmenni szavazni, habár eddig mindig voltam...
na mindegy, ez egy ócska blog beírás - nem tudom ki készítette, de ennél érdekesebb dolgok is vannak...
Lolita999 2009.02.18. 21:11:21
Bergeroth 2009.02.18. 21:15:15
Ne döljetek be, semmi köze nincs a spanglihoz.
z 2009.02.18. 21:15:22
van már olyan idős a demokrácia magyarországon, hogy a felmutatott eredmények is számítsanak már, ne csak az olyan légbőlkapott ígéretek, mint ez itt
dryanal 2009.02.18. 21:16:08
nem akarok betegségeket elkapni
kurvák, betegek, csövesek, éhenkórászok, kéregetők
lepratelep
nem tudom hogy huztad ott ki 10 napig...
mindenesetre, ha már füre se lesz pénzük az embereknek, ami nem nagy összeg állitolag - meg kajára sem, akko mi lesz , meghal mindenki
valaki árulja már el nekem, ez a kibaszott recesszio, minden meghal - lizing cégek, bankok, ügynökségek, kereskedések.... épphogy 0-ra kihozzák a havi dolgokat
akkor mi a jo fészkes fene működik ebben az időben(biznisz)
ne mondja nekem senki hogy ez ekkora szívás, mert akkor összeszedem a lovémat, és lelépek valami fehér homokos tengerparta, ahol jo idő van, halászok, vadászok, napozok, uszok. egy két évig elleszek ott, aztán hazajövök, ha letisztult a helyzet
Pajtás 2009.02.18. 21:21:11
ohmyFgod 2009.02.18. 21:25:23
Az szdsz kemény munkával érte el, hogy idáig jutottak, így az ellenszenvet meg tudom érteni.
dryanal 2009.02.18. 21:26:44
ennyire nem látom vészesnek a helyzetet,
csak lenne már vége a télnek
azé van mindenki befordulva mert oktober ota tél van
rodent 2009.02.18. 21:34:16
Az SZDSZ miatt? A fű miatt? Miért ne támogathatna bárki egy jó ötletet? Miért ne érthetnék valamiben egyet egy másik emberrel(párttal, akármivel) anélkül hogy rögtön a szolgájává válnék?
Mondhatom akár azt is, hogy jaj de jó, akkor tessék egyeztetni velem, meg a többi választóval, meg a témához értő szervezetekkel, meg akárkivel, és tessék még ezt elintézni a választások előtt.
Ha már egyszer emlegetik.
És ha valaki tud tenni ezért valamit, miért ne tegye?
Micsoda idióta mentalitás az, hogy azért mert a kispista is eszik kenyeret, én inkább Atkins-diétára fogom magam???
Nem érdekelnek a hülye pártok, meg oldalak, de az tény, hogy a Fidesz ebben a témában mindig is a legidiótább álláspontot képviselte, és ezen nem is fog változtatni.
Akkor miért kell egyből lehurrogni azt, aki képes lenne valami jót tenni az ügyben?
Szerintem jó a reklám. Jó a kép, jó a szöveg. Nem érdekel, hogy ki és milyen formában próbál valami pozitívat tenni a dekriminalizálásért, ha ilyen színvonalasan teszi, akkor köszönet érte.
Az jut még eszembe erről, amikor egy bringás-szervezet tüntetett a kerékpárút ellen. Meglepő.
rodent 2009.02.18. 21:41:49
Pártra meg lehet szavazni, ahová csak tetszik, ettől teljesen függetlenül.
Baszki, tényleg nem értem, hogy egy ilyen cél érdekében miért ne lehetne félretenni pár percig a civakodást! Aztán ha már ez oké, akkor lehet egymás torkának esni megint.
Sánta Kántor · http://nincskegyelem.blog.hu 2009.02.18. 21:45:45
Sánta Kántor · http://nincskegyelem.blog.hu 2009.02.18. 21:47:40
makacs szennyeződés 2009.02.18. 21:47:54
"A fű az egyéb, kemény drogszerek előszobája."
Olvass már el 10 mondatot a tárgyban, barátom, hamár ennyire fogalmad nincs arról, amiről véleményt formálsz.
Engem pl. az ostobaság bosszant és zavar, mégsem gondolom, hogy börtönben a helyed, mivel semmi közöm hozzád, és nem szabom meg, hogy mikről bölcselsz zéró v. hamis v. szándékosan torzított ismerettel.
(Az ostobaság egyébként a keménydrogoknál is sokkal ártalmasabb dolgok előszobája.)
Na, így érted?
Spielberg 2009.02.18. 21:53:40
dryanal 2009.02.18. 21:56:33
és mi lenne ha bevezetnék, azt amit las vegasban.
birtoklásért 20 év, terjesztésért életfolytiglan
hehhe
asszem néznének egy páran. na ez kéne
csak viccelek
baliquez 2009.02.18. 21:57:11
Krisiun 2009.02.18. 21:59:51
A legalizálás meg ott elveszett amikor a SZDSZ hozzászólt! Nem is kell ide népbutitás, az emberekben így is elég nagy a sötétség! Ha a bal-liberális SZDSZ igent mond akkor a jobb nemet és ez így lenne fordítva is!
Itt egy közös társadalmi összefogás kell, hogy "igen szeretnénk hogy legális legyen" és a társadalomnak kell kierőszakolni a törvényt a politikusokból! Nem pedig egy szdsz-nem aki jelenleg is az életben maradásért küzd! Túl messze vagyunk a holland álmoktól...
Krisiun 2009.02.18. 22:04:28
I-brahi 2009.02.18. 22:22:18
Amúgy meg Rodenttel értek egyet: Én speciel elég sokáig SZDSZ tag voltam. 2007-ben kiléptem, mert tele lett a tököm. Ettől függetlenül, ha ők karolnak fel valamit, amivel egyetértek, miért kéne csak azért ellene szavaznom, hogy jól megmutassam nekik. Hülye aki így gondolkodik. A "szociális népszavazás" sem a vizitdíjról meg a társairól szólt, hanem a Fideszről és az MSZP-ről. ÉS EZ ÓRIÁSI BAJ!
makacs szennyeződés 2009.02.18. 22:30:50
Nem értek egyet. A nemszavazás és az érvénytelen szavazat is szavazat.
És nem azért nem tartok velü (én sem), mert nem értek egyet a céllal, hanem mert 20 év alatt tökéletesen bebizonyították, hogy NEM ez a cél, hanem a szavazatom megszerzése.
Nem hiszek nekik. Nem hiszem, hogy akár kicsit is lépnek valaha is a legalizálás irányába.
Volt lehetőségük, megmutatták, mit akarnak, mit tudnak.
Programtalanok, csalók, nem liberálisok, hiteltelenek, nem mondanak igazat, nem szavazok rájuk.
És ezért így ártanak a legjobban ennek az ügynek.
Hogy "melléállnak".
Gusztos Péter · http://gusztosfut.blog.hu/ 2009.02.18. 22:41:49
Egyetlen olyan párt van Magyarországon, melynek képviselői önálló törvényjavaslatot is benyújtottak a dekriminalizáció érdekében.
Szövege itt olvasható:
www.parlament.hu/irom37/15992/15992.pdf
A sorsa pedig itt:
www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_irom.irom_adat?p_ckl=37&p_izon=15992
A többiek tárgyalni sem engedték.
Na most: a Parlament - szerencsére - többpárti, liberális többségű Országgyűlés egy kis ideig még nem nagyon várható hazánkban.
Kérdés: valóban a liberális párt hibája, hogy a többi párt nem hajlnadó még tárgyalni sem ezt a kérdést.
Gusztos Péter · http://gusztosfut.blog.hu/ 2009.02.18. 22:46:48
Az utolsó mondat helyesen:) persze így hangzik:
Kérdés: valóban a liberális párt hibája, hogy a többi párt nem hajlandó még tárgyalni sem ezt a kérdést?
?
rodent 2009.02.18. 23:01:29
igen, de éppen az a baj, hogy ennyivel nem lehet lezárni ezt a témát.
Ez egy fontos kérdés sok embernek, ha az SZDSZ-nek is az, akkor partnereket keresve tessék felkarolni a témát, aláírást gyűjteni, népszavazást szervezni.
Abban sokaknak igaza van, hogy beszélni róla nem elég, ha tényleg a megoldást keresi az SZDSZ, akkor lehet tenni érte.
De ha jobban belegondolok, hogy mit kapna: "...az egészségügy tönkretétele után most rászabadítják a drogokat a nemzet szemefényeire, gyilkolják a nemzetet stb", akkor nem csodálom, hogy nem merik felvállalni ezt a témát igazán.
De azért azt gondolom, hogy ha jószándékkal tesznek valamit, bármit, már az is jó. A hallgatás nem jó.
BushDoctor 2009.02.18. 23:01:39
baliquez 2009.02.18. 23:06:16
Bűnözők vagytok, aljas, totálisan hitelvesztett társaság. "Megélhetési-" meg "indulati bűnözés"? Már a puszta ötlet is nagy nyilvánosság előtt elkövetett különösen nagy kárt okozó bűnpártolás, mi több, hazaárulás lenne egy normálisan működő társadalomban.
Sajnos Péter, tévedsz. Az SzDSz-t nem utálják. Az SzdSz-t gyűlölik. Zsigerből, és keserű tapasztalatból.
Igen kívánatos lenne ha nem okoznátok több kárt és elhúznátok a francba, vissza oda ahonnan jöttetek, amíg békében megtehetitek mert érik már a népharag. A kenderről meg sürgősen szálljatok le, elég szart kentetek már mindenre amihez hozzáérintettétek a mocskos mammonita mancsotokat.
rodent 2009.02.18. 23:14:01
Ha valamit tiltanak, azzal csak megerősítik. Legyen szó fűről, ideológiáról, technikáról.
Mindig lesz mivel drogozni, és mindig lesznek akik teszik is.
makacs szennyeződés 2009.02.18. 23:14:38
Péter, szerintem sokan érezzük úgy, hogy ez olyan "na jó, ha nem, hát nem"-szerű egyszeri, bátortalan próbálkozás volt.
(Ami amúgy ebben a formában okés.)
Rólad pont nem gondolom, hogy nem jársz halandók közt, de biztos vagyok benne, a hogy a te pártodban is megdöbbennének, hogy mekkora friss szavazati joggal rendelkező tömeg képes csupán emiatt az egy kérdés miatt elmenni szavazni.
Nem tudom, szerintem ezt a vasat ütni kell, amíg középkori rendelkezés van hatályban.
Pénzfa 2009.02.18. 23:20:27
A fűvel csak az a baj, hogy előszobája a kemény drognak. És az már gáz. A kemény drog gáz.
Ettől függetlenül, ahogy hallom, mindenhol be lehet szerezni némi füvet.
Hová kellene még tovább liberalizálni?
Ez az SZDSZ formáció meg semmi rokonságot nem mutat a liberálisokkal. Szerintem.
oszkar00 2009.02.18. 23:20:57
Szerintem itt többen harapni fognak arra, hogy az Szdsz-t "a liberális párt"-nak nevezed.
merre? 2009.02.18. 23:21:17
remélem most megnyugodtál picit miután kifröcsögted magad kis analfabéta majom
makacs szennyeződés 2009.02.18. 23:24:46
Mindenféle rosszindulat nélkül mondom, hogy szerintem jót fog tenni az SZDSZ-nek a parlamenten-kívüliség.
Ez így MÁR nem az a párt, aki 89-ben volt, és MÉG nem 21. századi liberális párt, túl sok szemét gyűlt össze a farvizén, és túlságosan rossz házasságban él.
Én nem érzem, hogy liberálisként képviselve lennék, bár már nem is várom ezt el senkitől.
Béke.
makacs szennyeződés 2009.02.18. 23:31:22
Ezek szerint itthon vagy nem keménydrogoznak, vagy az a sör is az előszobája.
Te ittál már sört?
Ha igen, azóta gondolom, keménydogon élsz.
Ja, és persze Hollandiában mindenki tűvel a karján hal meg. Ugye?
Kérlek, felejtsétek már el ezt az előszoba-baromságot.
icceman 2009.02.18. 23:32:43
Én pár évig nem fogok elmenni szavazni (soha ne mondd, hogy soha), inkább jöjjön az Igazmondó. Nekünk ezek jutottak.
Mikor lesz olyan politikai elit, akinek nem a pénzrablás lesz a legfontosabb dolga? Most komolyan, ez teljesen pártfüggetlen.
Van egy jóslatom: nem lesz 200 001 SZDSZ-es szavazó.(remélem)
baliquez 2009.02.18. 23:38:31
Részemről cirka 3x szavaztam már az SzDSSz-re, negyedszer nem fogok, mert az ígéreteiket nem tartották be, káoszt és anarchiát szabadítottak az országra, a szavazóik bizalmáért cserébe.
Leszerepeltek, ez már csak amolyan rángatózás a részükről. Most már kellenének az eddig nagy ívben leszart drogosok is, akikért semmit nem tettek míg hatalomban voltak, de most kell a segítség, hogy az 1-2% elfogadottságukat feljebb nyomhassák. Undorítóak.
keb_26 2009.02.18. 23:42:45
Baliquez te egy buta ember vagy. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de tény. Cionáci? Öcsém, te egy műveletlen gyökér vagy. Buta.
Péter!
Komolyan gondolod, hogy még vissza lehet hódítani ezzel a liberálisokat?
Egész életemben veletek voltam, de ma már egy-egy korrupciós ügynél már fel se figyelek.
Fodort mindenki nagyon bírta, laza Fidesz alapító, de mára mi lett? Kurvára szar politikus.
Demszky Gábor a rendszerváltás egyik legnagyobb fiatalja (igen kedves nagymagyarok, Demszky Gábor!), de ma már összeszorul a gyomrom ha meglátom.
Kuncze Gábor. Hihetetlenül bírtam, ma Klubrádió. Pfuj.
Te kedves Péter. Mindig kellő távolságot tartottál, hiteles maradtál a számomra, de ne haragudj hogy ezt mondom, szimpatikus embert ismerek eleget, de ettől még nem jó politikusok.
Te sem vagy az.
Jobb lett volna valami tisztességes állást választanod.
Tudod, madarat tolláról, embert barátjáról. (Orbán Viktor és cigányozó, zsidózó Bayer Zsolti)
Még fiatal vagy, nem késő váltani!
Legjobbakat!
Hajrá LMP
lali10005 2009.02.18. 23:44:52
mind.
marihónajja függés leszoktatása orvosilag? micsoda?
a tik pénzetekből, köcsögök? a tik pénzetekből élnek az autópályát ellopó furcsa vállalkozások, mint ahogy a kátólikus egyház is, meg a hit gyülekezete, oszt a cigány gyilkost is tik tarcsátok el a börtönbe geci, ami a tik pénzetekből épült , geci. oszt a tik pénzetek vót ez a kampány is marhák.
van egy film a füves elmegy a leszoktatóra, oszt kiröhögik, főleg a kokain függő menedzser , aki faszt szopott a kokszér, és kikéri, hogy a füves nyavajog.
á , je faszszopók mind.
nem marad más, mint:
bestofsemmi.blog.hu/
manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2009.02.18. 23:46:03
a spangli lehet fontos, meg lehet politikai kérdés, de ennyi erővel mondjuk abortusztörvényekre is alapozhatnának választási kampányt, azt mondom picsába velük, engem egy spanglival nem vesznek meg, ha nincs komoly programjuk és lejáratták magukat, majd arra szívjam legálisan a gandzsát, hogy valami neolib fostalicskát segítsek vele tolni?
szívunk eleget az szdsz nélkül is.
lali10005 2009.02.18. 23:49:25
vajon valakinek valaha sikerül kommentbe meggyőzni ezt meg azt bármiről, magyarkáim?
tampi.blog.hu/
lali10005 2009.02.18. 23:50:29
lali10005 2009.02.18. 23:54:35
Viktor, Viktor, Viktor, Viktor
Gyurcsány,Gyurcsány,Gyurcsány
szabadság, szabadság, szabadság, szabadság..
keb_26 2009.02.18. 23:55:09
baliquez 2009.02.18. 23:59:29
Cionácik, bizonyám, nem tudom feltűnt e hogy pölö a zsidó ország gázai népirtását mily mértékben tolerálja az SzDSz, de ha két dzsipó megszurkálja egymást akkor már remélik hogy rasszista támadás volt. Ugyanaz a kettősmérce mint amire a náci rendszer alapult, csak más szereplőkkel. Ezért nem kicsit útálatosak énelőttem.
Sajnálom hogy ha ezzel esetleg összetördelném a harmatos képet amit róluk kialakítottál, hidd el én már ezen túl vagyok.
lali10005 meg.. épp bemutatja a védendő és becsülendő kultúrát, a szép másságot. Hurrá.
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.19. 00:04:07
Aki szerint kapudrog a kender annak sajnos valamennyire igaza van sajnos. Ennek két oka van.
- A kenderről sok hazug kiadvány jelent meg. Ha ezt elolvassa egy fiatal, és utána találkozik a fűvel, rájön, hogy a prevenciós kiadvány erről hazudott. Innentől feltételezi, hogy a többi illegális szerről sem mondott igazat, tehát azt is következmények nélkül lehet nyomni.
- ha füvet akar venni, akkor dealerrel kell tartania a kapcsolatot, aki betalálja állandóan, hogy figyi, van nálam eki, meg kóla, meg miegymás is. Akciós. Nem kell?
Szóval a kender kapudrog voltát kizárólag a tiltás okozza. Tehát a legalizáció ezt a hatást egycsapásra megszüntetné. Kedves drogellenesek. Szeretnétek, hogy a gyerekeitek ne nyomjanak annyian kokaint? Akkor legalizáljátok a füvet! :)
lali10005 2009.02.19. 00:05:24
a kultúra szóval meg rég nem, tudok mit tenni, de legalább becsülnek baszmeggeci. hurrá.
dzsa most látom hogy nem is akartam oszt itten nagyba belészóltam, bocsánat, de féregnek érzem magam, hogy reagá
Jolikám Kupak 2009.02.19. 00:09:16
:D
ez egy nagyon buta és nagyon baszatlan kislány, ne bántsátok.
Bergeroth 2009.02.19. 00:28:08
Támogatnám ezt a kampányt, ha nem TI állnátok mögötte.
Hát hát, bizony ilyen az, amikor visszanyal a fagyi. Az én szavazatomra várhattok, jó sokáig...
agyafúrt balek 2009.02.19. 00:31:41
legutóbb rátok szavaztam, de azok az idők már tovaszálltak, amikor ócska ígérgetésre odaszavazok rátok. majd ha sikerül átvinni a változtatást a parlamenten, elmegyek és szavazok rátok. ha nem vagytok képesek a ciklus hátralévő időszakában ezt átvinni, essetek ki.
baliquez 2009.02.19. 00:32:50
Jellemző amúgy a harcos liberókra hogy azzal foglalkoznak amiről fingjuk sincs (jelen esetben személyemmel), hogy jól szétoffolják és felhígítsák a topikot amiben vki mondjuk kezd kellemetlen dolgokat felhozni. Amik történetesen nehezen cáfolhatók. Na azokról persze kuss van, arról szó nincsen. Anyázás, beszólogatás, az igen, az könnyen megy. Ez a nívó konkrétan dedó-színvonal alatti. Ott legalább a gyerekek megpróbálnak valamit összehozni mielőtt egymás hajába homokot szórnak, "elvette az autót", "ráült a székemre" stb. Erre sem vagytok képesek, kékzombik.
dryanal 2009.02.19. 00:54:01
ébresztő
sztojka myvippes meg iwiwes képei, ismerőseiről
a fehéreknek mondom - egy megoldás van - mint hitler idejében - összegyüjteni, elzárni, és.... pénzt adni nekik, hogy jo messzire menjenek - na persze...
remélem találok majd magamnak valami jó cigány feleséget, hogy a leendő gyerekemet ne rekessze ki a társadalom magából, mert nincs benne cigány...
egyik napról a másikra fognak a fejünkre nőni. mi nekik ez a válság, meg recesszio - semmi, a jég hátán is megélnek, erősebbek mint mi, és ezt tudják jól. nem okosabbak, de más a vér szerkezetük.
csak mennek, mennek mennekl.
nem a kibaszott füvel kéne foglalkozni, azt bízzuk a 14-15 éves suhancokra... szarok rájuk. ugyis kinőnek belőle idővel.
a cigány kérdéssel kell foglalkozni
irány a cigány blog - remélem nem zárnak börtönbe mert cigányoztam..... a saját országomban. egyenlőre még sajátnak érzem..
56.hope.road 2009.02.19. 01:20:33
BushDoctornál a pont: Milyen orvos, meg milyen rendelő?
Szavazatszerzés céljából megcsinálják ezt a kampányt, de úgy, hogy nem a valós helyzetet mutatják be (a létező problémamentes fűfogyasztást), hanem egy olyan megoldást kínálnak a társadalomnak, melyben a füves beteg, így orvosnál a helye.
Értem én, hogy kis falatonként lehet csak bekajáltatni a társadalommal ezt az egészet, de ezzel az orvosos verzióval megint ott vagyunk, ahol a part szakad.
Szerintem a füves társadalom nem azt akarja, hogy ilyen-olyan, esetenként némi kápé segítségével megszerezhető orvosi papírral lehessen büntetlenül szívni, hanem azt, hogy nyissák már ki az illetékesek a szemüket. Annyit kellene csak észrevenni, hogy egy társadalomban huszadrangú kérdés, hogy az emberek szívhatnak-e legálisan füvet, vagy nem.
Senkinek nem származik belőle problémája, akkor meg miért nem? Erre kéne választ adnia valakinek végre.
hollariho 2009.02.19. 02:35:05
Lehet moralizalni a dolgon, de ha egyszer bizonyitot teny, hogy a megengedes -nem tiltas, stb nem feltetlenul jelenti a bunozes tamogatasat, sot, akkor egy olyan orszagban, ami eppen az allamcsod fele sodrodik, miert nem gondolkodnak el a gazdasagi lehetosegeken -nem csak balos korokben? Inkabb meg kolteni arra, hogy osszefogdossanak, tokfoloslegesen kenyszer-gyogykezeltessenek nehany arcot -kozpenzekbol, fokova ezzel az amugy is sulyos tarsadalmi feszultsegeket?
józan' 2009.02.19. 02:48:35
Jajbazmeg.
Reméljük összeszeditek a 200 ezer + 1 fő-t Péter, hajrá, tényleg. Szorítunk. :D
"Mert szükség van rátok!!!"
-= If =- 2009.02.19. 04:11:45
néhány megjegyzést engedjetek meg...
vajon létezik magyarországon valódi liberális gondolkodás? gondoljatok bele, itt ötven éven keresztül nem volt semmi, csak a vodkaszag grisa miatt. mostmeg... vajon a szabadság és a szabadosság átfedései elegek ahhoz, hogy a hálóban vergődő légy (szdsz) érvényesítse ezen (vég)akaratát a pókkal szemben? ezt nem gondoltátok komolyan. nade elég a hasonlatokból. nemsokminden lett abból meg amit nekünk ígértek, függetlenül attól, ki ígérte, viszont ŐK prímán eléldegéltek az elmúlt tizenegynehány év alatt. Félre ne értsétek, nem a pénzt sajnálom tőlük, hanem a KÖZ pénzét. a bányát amit az apjának mentett ki, az áramot amit olcsóbban kap mint mindenki más... jaj. nem is sorolom tovább. nem feleljtünk. EP választás ide, szdszbénalegalizekampánya oda, soha semmi nem ment úgy ahogy kellett volna, csak a cash a zsebükbe. ejnye. szabad ilyet? de ha lenne miből, érteném (akkor is felháborodnék)... de most nincs... akkor mit fognak csinálni, ha kiteszik az országra az ELADÓ táblát, mert AKIK ITT LAKNAK (szándékosan és keserű szájízzel írtam ezt, magyarok helyett) azokat anyagilag teljesen elintézték azok AKIK VEZETIK AZ ITTLAKÓKAT. Az első jöttment diktátor megveheti magának, és egy bugyuta, bárgyú birka népet is kap a földhöz, grátiszként. ideális. neki. szóval most még várjunk sztem ezzel a nagy legalizével, meg dekrimivel. ellopnák azt a pénzt is. vag legalábbis nem bízom abban, hogy nem. huh. ma naon negatív vagyok. annyi bennem a gyűlölet, hogy nem lehetek buddhista. lol.
guszti 2009.02.19. 05:17:00
Nulladszor is, a plakát szar. Kreatívilag darwin-díjas öngól majnem megkérdezni egy kampány első mondatában a istenadtát, vajon megvan-e még az a fránya 1%, vagy már az appanázsnak is lőttek, nemcsak a panamáknak, nem baj, a kreatívok kreálhatnak majd nagyon szép adó1%-tarháló plakátokat. Muhaha.
Szóval, először is, a plakát szar. Elhiheted, láttam már füvest, és nem úgy néz ki mint egy kozmóból frissen szabadult ópés ufósrác. Még csak nem is akar úgy kinézni. Ráadásul az orvosi rendelő sem túl felvillanyozó alternatíva, bár persze egyel kevésbé szar, de hidd el, nem sokkal kisebb igazságtalanság és megaláztatás ha az embert betegnek tartják és kényszerkezelik (gyakran masszív alkoholisták), mintha bűnözőnek és becsukják. Szóval 200001 konzervatív szavazót is hamarabb találsz, aki egyetért a gondolattal, mint füvest. Csak ők még ráadásul jóízűen is nevetnek ki ezzel a próbálkozással, nekünk azért vegyül bele nem kis keserűség.
Másodszor van is baj még ezekkel a füvesekkel hatalmi oldalról nézve nem kevés, pl. hogy sokkal kevésbé kiszolgáltatottak, mint a hhh borsodi romák, társadalmi helyzetüket tekintve is sokkal nagyobb szóródást mutatnak, gyakran még kifejezetten tájékozottak is, a nagy dolgok ügyében is, hovatovább megértik és értékelik a southpark vagy a montyphyton humorát, szóval a méregdrága alkesz-yuppi kreatívok szülte bullshit általában nem megy le a torkukon. (Még hűbéresi lojalitásból sem, és ebben tényleg van része a fű hatásának, bizony az igazságérzet-egzisztenciális biztonság balansz csúnyán el tud tőle billenni.) A tekintélyt sem bírják feltétel nélkül tisztelni, sőt, különbséget tesznek érzés és érdek között. Mindig is üldözni fogja őket minden hatalom, minél korruptabb, annál jobban.
Gondolom végigfutottad a kommenteket, ha az érdekvédőt bottal kergetik hivatkozottjai, érdemes talán újragondolni a stratégiát. És ez nálatok lássuk be, nem először fordul elő. Köszönhetően annak, hogy aki nincs veletek, az ellenetek van. Aki mást mer gondolni, vagy csak más egy-két dolog fontossági sorrendje, az fasisztanáci-intoleráns-rendpárti nembeszélünkvele. Aki megkérdezi miért loptok ennyit alig pár évvel saját lopstop után, az is. Ne csodálkozzatok, ha át akartok kísérni egy nénit a zebrán, ő meg eldobja a botját és elszalad! Ott voltam az első budapesti melegfelvonuláson, tényleg nem jött egy kopasz keresztes lovag sem. Az első kendertüntetésen sem. Annyiszor de annyiszor jöttetek az intolerancia-kártyával ha valaki bemondta a renonce-t, hogy az általános tolerancia sosem látott mélységekben jár. Tökmindegy hogy meleg vagy, füves, piréz, máskéntgondolkodó, egyáltalán gondolkodó, generikus előítétet hegyekkel találod szemben magad, ha még kihúzod a "melléd állt a szadesz" kártyát, két helyet visszalépsz.
Tényleg értem az ötletet, sokan gondoljuk ezt a dekrimi-kérdést fontosnak. Talán ha szdsz szavazó nincs is, füves biztosan van ebben az országban több is mint 200001. Csak hát látod, nagyrészük kinevet vagy beugat. Nem csoda: morális-, társadalmi-, világgazdasági-pénzügyi-hitel- és energiaválság közepén sokuknak nem ez a legfontosabb. Ráadásul hülye kis érzékeny, sérdődékeny fajta: amíg te nem vagy hajlandó a neki fontos kérdésekről őszintén beszélni, netán tenni valamit, pláne amíg úgy érzi, kampányoddal akaratod ellenére akár, de sokkal többet ártasz az ügynek mintsem használsz, addig örülj tényleg, amíg _csak_ kinevetnek. Sajnos ettől sokkal rosszabra is fel kell készülnöd.
Péter, én elhiszem, hogy Te hiszel abban, amiről beszélsz. Az a baj, hogy a hűbéruraid nem. Ők húzták a falat (sajnos közpénből), amit most nem tudsz sem áttörni sem megmászni, és nekik teszel egydül szivességet ezzel a kampánnyal. Jóelőre hízlalod a balhét a következő kendertüntire. Mert mást nem fogsz elérni vele. Mi sem fogunk jobban szeretni érte.
pce
magyari 2009.02.19. 05:48:38
Az szdsz meg pusztuljon már el, mert engem a guta ütöget, hogy "elhittem" anno, a szabadságért, a demokráciáért viszem vásárra a bőrömet. Aztán meg zárt ajtók mögött "megegyeztek" ezek - hajdanvolt ellenzéki társaim - a zsíros-fejű disznókkal. Azokkal.
Feudális-szocialista-kapitalista katyvasz ez - írta volt Csalog Zsolt, 1996-ban. NEM volt vátesz, "csak" tisztán látott, mert gondolkodott. "Szar országban élünk, felfogtam..." - ezt is Ő írta. A helyzet változott. Még szarabb lett. Most borul ki a bili. Hányáscsillapítót kéne - ingyér - osztogatni az egyenes gerincű embereknek. A kajla gerincűek meg öklendezzenek csak, ha tudnak - maguktól!
2009.02.19. 06:19:47
victor vacendak 2009.02.19. 07:17:35
Kivlov 2009.02.19. 07:36:39
pánpítör 2009.02.19. 07:55:57
és a politikához is értenek....:) a magyar nyelvtanhoz nem annyira :(
Ez egy arca az SZDSZ-nek, amivel segítené, hogy valaki ne legyen megátalkodott drogos amiért kézbe vett egy több komponensből álló kézzel gyártott cigarettát.
Egy őrszobás kaland nem fogja arra késztetni az embert hogy átgondolja, milyen úton is halad a drogok tekintetében...
Osztom azt a véleményt, hogy a tiltás olaj a tűzre!
Stoney Hill Billy 2009.02.19. 08:29:26
aszongya, hogy ne szívjak?
HACSAK NEM: receptre fű? ááá, még akkor se szavaznék rátok...
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.19. 09:35:11
Ha a konzervatóriumon nem olvastam volna a kétrészes vitát a legalizációról, aminek röviden az volt a lényege, hogy jobb egy szabályozott kontrollált piac mint a feketegazdaságba kényszerített mai helyzet, akkor arra sem méltattam volna a konzervatív értékeket képviselő csoportokat, hogy megfordul ilyesmi a fejükben. Ma mégis azt gondolom hogy ez nem orvosi, hanem inkább piac kontrollálási kérdés. A mai fűfogyasztók azon része aki politizál szerintem egyetért velem abban, hogy lenyomjuk mi ezt a fűproblémát bármely oldalra húzó kormányon lévő pártnak a torkán ha tetszik ha nem nekik nélkületek is. De tényleg ma a konzikkal könnyebb tárgyalni mint az SZDSZ-szel, aki magát liberálisnak tartja. Egyébként nem liberalista ideológia kérdése ez a probléma már régen. Inkább szabályozás, állami kontroll, és jövedéki kérdés.
Na annyit még: Az aláírásom megkapjátok, de a szavazatom biztosan NEM!!!!
Natural · http://delta9thc.blog.hu 2009.02.19. 09:39:29
Bergeroth 2009.02.19. 10:33:52
"Milyen rendelő Péter ? Na ez nekem végképp beteszi a kaput... RENDELŐ, B+ , ORVOS ? nem lehetne csak szimplán békénhagyni ??"
Pontosan így van, nem lehetne csak simán békén hagyni!?
Bergeroth 2009.02.19. 10:37:50
"De igazad van, hiszen a bedrogozott "mélyhülyéket" könnyebb félrevezetni, mint a józanul gondolkodókat."
Soha nem tudtak még félrevezteni ilyen maszlagokkal, nem érzem magam "mélyhülyének".
Miből gondolod hogy ez csak így működhet?
56.hope.road 2009.02.19. 10:59:31
Az SZDSZ eljutott a hiteltelenség olyan fokára, hogy bármit akar, azt zsigerből elutasítja a társadalom azon része(a többsége), akikkel meg szeretné szavaztatni a dekriminalizációt. Ez így erősen kontraproduktív lesz.
Sok-sok év alatt számos olyan kommentelőt olvastam, akik egy hsz.-on belül felvázoltak olyan megoldásokat a fű legalizációjára, amik akár működhetnének is, még Magyarisztánban is. Mindezt ingyen, csípőből. A szadesznek ehhez évek sem voltak elegendőek.
Ezért, ha lehet kérni, akkor az SZDSZ inkább ne akarjon ebben az ügyben segíteni, köszi!
(Csak hogy indokoljak is: jelen pozíciójában a szadesz -bármi is kötődjön hozzá- magával fog rántani a mélybe minden olyan kezdeményezést, ami hozzájuk kapcsolható. Évekre rövidre zárhatja a témát politikusi körökben.
Ami nekünk szopás lesz, ugye...)
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 11:02:06
Csak azért kérdezem, mert én pölö a "füvezők" fű okozta betegségeiből adódó gyógykezelésének költségeit látatlanban bevállalom, bianco csekken.
hwang 2009.02.19. 11:04:23
Tisztelt Gusztos Péter!
Az tény, hogy pár %-al nem lehet olyan pozícióba kerülni, amivel egyedül és könnyen ki lehetne harcolni a dekriminalizációt. Az, hogy nem érték el, amit akartak, az ebből a szempontból érthető. Bele kell-e nyugodni ebbe? NEM! Ha látjuk, hogy a parlamentben nem lehet előrejutni ezügyben, akkor más utat kell választani. Az elmúlt 3-4 évben számtalan olyan eset volt, ami lehetőséget biztosított volna arra, hogy a drogpolitikánk megváltoztatásának a szükségességét és a miért-jeinek magyarázatát eljuttassák az emberekhez. Gondolok itt többek között a tavaly augusztusi "túladagolásbotrányra". Gyakorlatilag az egész magyar média a frontvonalon foglalkozott a "drogtémával" két hétig. Persze itt voltak viták és voltak "ötletelések", de ezek kb a "de jó lenne ha..." szinten meg is ragadtak. Nem volt érdemi előrelépés. Nyílt társadalmi vitát kellene kezdeni erről a témáról. Az pedig, hogy politikai vita helyett szakmai vitát kellene folytatni, számomra egyértelmű. Ha valóban "jót" akarnak az embereknek, akkor arra kérném önöket, hogy ne kampányoljanak a drogpolitikával és ne csináljanak ebből politikai vitát, mert az egyértelmű BUKÁS.(lásd elmúlt 5-6 év)
Amit tehetnek, az az, hogy támogatják a szakmai viták létrejöttét.(bár ezek a szakmai viták nem is igazán viták, mert a szakma nagyjából egyetért abban, hogy jelenleg milyen változtatásokra lenne szükség a drogpolitiában. lásd Dr. Frech Ágnes törvényjavaslata)
Az emberek ha meghallják az szdsz, vagy a liberális szót, már a hányinger kerülgeti őket. Az, hogy ez "jó" vagy sem, az más kérdés, ebbe nem mennék bele. Egyben viszont biztos vagyok. Az szdsz amennyiben azt a fajta politikát folytatja, mint eddig, akkor azzal inkább árt a dekriminalizációs törekvéseknek, mint használ.
Röviden ennyit szerettem volna mondani. Amennyiben bármiféle konkrét kérdése lenne azzal kapcsolatban, hogy miképpen is lehet EREDMÉNYES az szdsz ebben a kérdésben, akkor akár itt, akár e-mailben felteheti azokat. Szívesen válaszolok.
Üdv
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 11:09:03
Nem a blog témája, de ez a "se nem magyarok" engem elég rosszízű retorikára emlékeztet, remélem, csak nyelvbotlás (vagyis nem tudod, mit beszélsz). Ha mégis, nincs sok beszélnivalónk...
Már csak azért is, mert ha - ahogy Mr Green vizionálja - "összedől a rendszer", az emberek rendet fognak követelni, és majd jön egy feketeruhás-karszalagos majom, vagy egy napszemüveges-kalasnyikovos őrnagy, oszt rendet csinál. És az a rend se nem szabad, se nem demokrata, se nem szövetség nem lesz.
Már, ha valaki erre vágyik - én a magam részéről minimálisan azt is méltányolom, hogy a "grow & headshop"-ok a törvény (és nem önkény) szerint legálisan működhetnek.
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 11:21:19
Íme a recept: Ha azt akarod, hogy pörögjön a blog, írjál egy-két Szadi-fikázó posztot, és mindjárt megjelennek a szőrmentén cigányozó-buzizó majmok, és lelkesen pazarolják csaholásukat egy, szerintük amúgy jelentéktelen, lehetetlen és élhetetlen pártra.
Annyira hadd emlékeztesselek, hogy az eddigi legliberálisabb jogszabályok és a legészszerűbb jogalkalmazás a kábítószer-fogyasztás ügyében a Horn-Kunzócze kormány alatt volt, majd rögtön utána következett egy ördögöző, populista-demagóg miniszterelnök, akinek az országlása alatt be lett vezetve a zéró-tolerancia (amit később magyaráztak, hogy "egy szál cigi miatt nem fognak senkit lecsukni", csak azt nem magyarázták meg, hogy hány szál után lép életbe a zéró-tolerancia), továbbá az ügyészségnek és a bíróságoknak a kezét is megkötötte az akkori kormány, elvéve az egyedi mérlegelés lehetőségét.
Ha nem tévedek, ez a bizonyos miniszterelnök igen jó eséllyel indul megint a 2010-es választásokon, és már most örökéletfogytiglanozik, hogy a szintén demagóg közhangulat bosszúvágyát táplálja.
Ha nem megyünk el választani (ami amúgy az én fejemben is többször megfordult), akkor nagy valószínűséggel a mindig lelkesen mozgósuló radikálisok fogják meghatározni az elkövetkezendő évek irányát.
Át kéne gondolni ezt mégegyszer, nem? Attól, hogy jól hangzik, még nem biztos, hogy igaz, mint pont a fű esetében is megtapasztaltuk...
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 11:28:34
Nagyon elégedetlen vagyok a Szadival, de egyelőre nem látok náluk normálisabbat - igaz, ennek nem lenne szabad mértéknek lennie.
És ha még a dekriminalizálás támogatói is fikázzák őket, akkor ki fogják számolni, hogy az amúgy is kényes, a közhangulattal szembemenő ügyet nem érdemes felvállalni - akár egyetértenének a hölygek/urak vele elvileg, akár nem.
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 11:55:22
A Szadi "hiteltelenségét" egyrészt saját magának köszönheti, de nem mellékesen a legnagyobb hiteltelenítő kampánysorozat a Szadit érte, kezdve Horn Gyula 1998-as, kampányidőszakban előtaposott nemközbiztonságozásával.
Most majd jön egy-két újabb ciklus, mikor is ki fog derülni, hogy aki kormányoz, az igazából mit akar, mit tud. A Szadi valószínűleg nem fog napi sznten monnyonlezni, és ha egyáltalán bejut a Parlamentbe, az általam elvárt és remélt konstruktív ellenzékiségével megerősödhet.
Mástól ne remélj. Egy analógia: Én pl. Bokros Lajost támogatnám a következő miniszterelnöknek, de én nem vagyok parlamenti párt, így nem sokat ér a szavam azokkal a népszerűsködő-önző naplopó politikusokkal szemben, akiknek pont az lenne Bokrossal a problémája, hogy nem irányítható, nem korrumpálható.
Hozott anyaogból dolgozunk. Sajnos. Az összes többi alternatíva csak rosszabb, beleértve a 0 pért poltikai támogatását is.
Bergeroth 2009.02.19. 12:36:59
De most te komolyan azt hiszed, hogy egy ilyen zűrzavaros időszakban, átmenne egy ilyen javaslat? Amikor, állítólag, még a normálisabbnak mondott időszakban sem ment át. Akkor most miért menne át? Mitől más a mostani helyzet, mint az évekkel ezelőtti?
Szerintem ez sima pártproraganda, nem több. Süllyed a hajó, hát kell valaki, akibe még (esetleg) lehetne kapaszkodni.
Rám ne számítsanak, se most se máskor, soha többet nem megyek szavazni, mert teljesen mindegy hogy ki van hatalmon.
Semmi sem változik.
Otthon kell termelni, otthon kell elszívni, azt bármikor lehet, és tökmindegy hogy egy populista demagóg kormányfő irányít, vagy akár valaki más.
Én sem értem, hogy a füveseket miért kellene orvoshoz küldeni. A legális droghasználókat sem küldik, akkor egy füvest miért kellene?
Tényleg nem lehetne, hogy egyszerűen csak hagyják már őket békén?
pipacsaripacspapucs 2009.02.19. 13:15:49
Igen, szeretném, ha békén hagynák a békés, ártatlan-ártalmatlan embereket. Mint pl. fűszívók, cigányok, homoszexuálisok.
realcarlos 2009.02.19. 13:20:40
Semmi.
Amikor sorjában hullottak ki a hernyósok, akkor megígérték, hogy még (tavaly) ősszel benyújtanak egy javaslatot a dekriminalizációról (a tavaly augusztusi (!) cikk:www.ujgeneracio.hu/index.php?oldal=hirek&hir=1218549585 ).
Mi lett belőle?
Természetesen semmi.
Elég messze áll tőlem a politika, de nem igazán értem azt sem, hogyha a parlamentből képtelenek változtatni a helyzeten, akkor miért menne Brüsszelből jobban...
Gerardus A. Lodewijk 2009.02.19. 13:20:53
◄ViZion 2009.02.19. 13:30:57
Remélem nem. Ha aláírást gyűjtenének, én NEM írnám alá.
Miért? Nem a dekriminalizálás ellen vok, SŐT! De ahol az SZDSZ, vagy a scientológusok, vagy más hasonló csodatévők neve van, ott az enyém SOHA nem lesz.
Remélem eltűnnek a választások után a politikai WC-ben, bár ezek ott vannak a perem alatt is... fak
drótostót 2009.02.19. 13:52:50
Rózsa Misi 2009.02.19. 15:35:15
Rózsa Misi 2009.02.19. 15:40:01
Lehet nagyon sok okból elítélni az SZDSZ-t. De amikor választunk azt kell nézni, hogy melyik az a párt amelyik jobb alternatíva, mint az SZDSZ. A magam részéről ilyen pártot nem látok. Mert akik vannak még í kínálatban, azokat sokkal rosszabbnak tartom. Kell a fenének az MSZMP utódpártja az MSZP. De kell a fenének a nacionalista mázzal leöntött neobolsevik Fidesz is. Nem vágyom az MDF táncművészeire sem, a szélsőjobbos és szélsőbalos söpredéket meg még ezeknél is jobban elutasítom. Marad tehát az SZDSZ. Ha nem is az ideális alternatíva, de legalábbis egyértelműen a sok rossz lehetőség közül a legkisebb rossz.
frompearly 2009.02.19. 17:13:29
Jam25 2009.02.19. 21:08:05
Ez csak egy jo kis kampany fogas a szavazatok elnyerese erdekeben a fiatalabbak koreben.
Majd, ha az emberek nyugodt korulmenyek kozott tudnak elni es nem kell felni a gazszamlatol, akkor kell szetnezni, h mivel tudnank meg jobba tenni az eletuket.
Szereny velemenyem szerint NEM a fu es a drogok legalizalasa a megoldas a nagy liberalizaciora!
Nem kell a drog!
Viszont a fogyasztok buntetesere pedig hasonlo szisztema kellen, mint Angliaban. Egy "szimpla" drogost, aki "csak" fuvezik nem kellene meghurcolni.
halar 2009.02.19. 22:29:56
56.hope.road 2009.02.20. 00:15:53
Én semmiképpen nem politikai párttól szeretnék támogatást, mert ez nem kéne, hogy politikai kérdés legyen.
Az lenne jó, ha szakmai síkra terelődne végre a dolog. A Frech-féle tanulmány jól indult, de aztán behúzták a kéziféket. Mert közbeszólt a politika.
Százszor hatékonyabbnak látnék egy társadalmi szinten kibontakozó, egyre erősödő véleménynyilvánítást, tömegtájékoztatást.
Kendermag, TASZ, gerillaakciók, MMM, stb. Ezzel lehet esélyünk a dekriminalizációra, az SZDSZ-szel mostanában nem nagyon.
Bár szavaztam már a szadeszre, és baj lenne, ha egyre kevesebb párt ülne a Parlamentben, de mégis azt mondom, hogy kell a szadesznak a bukta. Csak ezzel a felejthetetlen bukással a fejükben van esélyük arra, hogy valaha politikai erőként megjelenjenek újra az országban. Át kell gondolni a történteket, és levonni a konzekvenciát.
Muszáj valamilyennek lenniük, mert ahogy mondják: ha nem vagy valamilyen, akkor nem vagy semmilyen.
Arra már rájöhettek, hogy ez a mostani "levegőben lógás" nem működik. Talán a V.2.0-ás liberális párt majd jobban sikerül. Sokak reménye szerint.
Acmee 2009.02.20. 07:18:29
Megfogalmaztál több olyan állítást, amely ellen mi is szeretnénk fellépni.
Egyik, h a kiskamasznak a suliban tartanak egy meglehetősen rossz felépítésű prevenciós órát. Elmondják, h mennyire veszélyes, miért "mit lehet kapni", stb. Démoni dolgoknak állítják be. Erre a kiskamasznak csak piszkálja a fantáziáját a dolog, és kipróbálja a füvet. Aztán "Jé, hát ez nem is olyan rossz, mint ahogy beállították", és már nem is tesz különbséget fű és heroin között, mert a prevenciós órán sem tettek.
Érted? Megfelelő tájékoztatás mellett nem lenne "veszélyesebb" egyik -ma illegális- drog sem, mint a -ma legális- drogok(ugyanis az alkohol erősebben addiktív, mint a heroin).
Arra az aluljáró lakókra pedig csak annyit tudok mondani, hogy szomorú, nagyon sajnálom őket, de ha a végeredményt tekintjük, majdnem mindegy, hogy drogossá válik vagy alkoholistává. (Bocs, nem mindegy, mert egy-két szert kivéve az összes "nyugtatólag" hat, ezáltal a "betépett" ember nem áll neki összeverni a családot...).
A kapudrog elméletre pedig a második bekezdésem is részleges válasz. Mivel a prevenciós órán egyáltalán nem mondják el, h melyik "veszélyesebb", melyik "kevésbé veszélyes" és a "szinte veszélytelen"(ahogy pár orvosi tanulmány tartja a füvet), így nincs a kiskamasznak információja, ami alapján egyáltalán dönteni tudna. Ez viszont nem a drogok hibája, hanem a drogpolitikáé.
Ha pedig itt tartunk, egy olyan rendszerben, ahol a gyógyszertárból tudsz füvet venni, személyi ellenében, szerinted nagyobb eséllyel kapna 18éven aluli emberke drogot, mint most? Szerinted a díler mérlegelni fog, hogy kinek-mit ad el? Szerinted a patikus eladna 18éven alulinak drogot? Arról nem beszélve, h a mostani "drogfogyasztás" a Sztojkához hasonló bűnözőket gazdagítja. Ha legálissá teszed, akkor adóként az államot. Melyik jobb? A szigorú tiltás, amit nem tudnak "normálisan" fenntartani(nemhogy mi, de még Amerika sem), vagy a szigorú szabályozás, ami már megmutatkozott, h számtalan előnnyel jár(alvilági pénzek csökkentése, "minőségi garancia(zárjegy)", kevesebb fiatalkorú juthat drogokhoz, adó, kevesebb droggal kapcsolatos haláleset, és még sorolhatnám).
Én spec. azon a véleményen vagyok, h a cigit árulhatnák az újságosok, kocsmák, stb, de szigorúan csak személyi felmutatása után. A piákat pedig külön boltba kellene száműzni(ahogy pl. Svédországban van). Tehát: Füvet patikából, piát a piástól, cigit pedig az arra megfelelő helyről. A rendszer legnagyobb pillére pedig, h ha szabályszegésen kapják a boltot, akkor olyan bűntetési tételt kiszabni, ami garantáltan az eszébe vési az esetet.
Még annyit fűznék hozzá, h egy másik drogot tekintve -az alkoholt-, annál is "csak" a legsúlyosabb esetek a "feltűnők", mivel aki minden este megiszik egy sört a tévé előtt, de ez mellett gyerekei, családja, háza, autója, munkája van, azt szerinted üldözni kellene? Ugyanígy van a fűvel is. Aki dolgozik, normális családi életet él(ahogy itt szinte mindenki), halad a karrierjében, családjában, társadalomban, de urambocsá' este eldurrant egy cigit, az rossz ember? Miért lenne az? Miért lenne rosszabb, mint aki egy sört iszik meg?
Hidd el, többen szívnak az országban, mint a kételkedők azt hinnék. Ami viszont a lényege, h nem veszed észre, mert normális életet él.
Azt pedig nyugodtan kézpénznek veheted, h ha megnézzük azok számát, akik alkoholt fogyasztanak(az egyszer-egyszer is beleszámít), ezek között az alkeszok számát, valamint azokat, akik drogot fogyasztanak, ezen belül a függők számát, még mindig az alkohol aránya lesz a magasabb!
Érted már? Arra akarok kilyukadni, h a "problémás" eseteket könnyű észrevenni, vizsgálni. Azt viszont honnan tudod, h a drogot fogyasztók 0,1 vagy 1%-át teszik ki a "problémásak"? Ellentétben a "hiteddel" ez dönti meg a kapudrog elméletet!
Amúgy pedig a hatásmechanizmus leírásod enyhén szólva is hülyeség (bocs). Mégegyszer bocs, h ezt mondom, de vagy életedben nem szívtál még, vagy nem füvet szívtál(vagy "szar" füvet, útszéli magyar vadkender formájában).
A válság téma: HAGYD MÁR!! 2000-es szintre esik vissza a gazdaságunk! Hogy a francba lehetünk itt, 2009-ben, ha már 2000-ben éhenhaltunk?? Tudod mi lesz ez a válság? Egy rosta... A "gyenge" áthullik rajta, az "erős" fennmarad. Ennyi. Aki szarul végzi a munkáját, az nyugtázhatja a kirúgást. Aki jól dolgozik és nélkülözhetetlen azt még véletlenül sem fogják kirúgni! Vannak egyes iparágak, amit jobban, valamelyeket kevésbé érint.
Mindenki annyira, de annyira összeszarta magát, megint ördögöt, világvégét kiáltva, h már-már elhiszi. Igen, sokaknak szar lesz, sőt már az is, de közel sem olyan rossz a kép, mint ahogy felfested...
A nihiles részére a kommentednek:
kender.blog.hu/2009/01/22/betiltottak_a_spicet
Ott az utolsó két kommentben kifejtem a
válaszom, mégegyszer nem írom le!
A chill pedig számodra letargia? Próbáltad már meghallani azt a zenét? Café del Mar, stb? Ne csak hallgasd, halljad is azt a ká zenét!! Olyan szinten el tud lazítani egy nagyon jó chill mix, h el sem hiszed. Nem letargiába esel tőle, Nekem pl. egy cigi után a Café d.-vel "elutazom Ibizára, a tengerparton ülök egy lány (aki már dolgozni van:() és egy koktél társaságában" kép jön egyből, ha becsukom a szemem. Ez minden, csak nem letargia. Az ilyen kis "kiugrások" a valóságból pedig segítenek "nem megőrülni"...
pipacsaripacspapucs 2009.02.20. 08:59:28
A Kendermag akciói pl. addig nem tudják igazából mozgósítani a - szerintem - igen nagy táború támogató tábort, amíg megmarad az akcióikban résztvevőknek a büntetőjogi következményei. És ezzel pont a lényegét veszíti el a törekvésük, hogy megmutassák, milyen széleskörű, milyen "normális, hétköznapi" emberek is érintettek vagy támogatják a legalizálást. Egy családdal rendelkező, "konformista" ember. pl. nem csak a saját egzisztenciáját veszélyezteti egy comming outttal, hanem a családjáét is. Így a közvéleményben kialakult "bűnöző füves" képe mellé maximum a művészvilág hagyományosan dekadens, tabukat l'art pour l'art is döntögető képe kerül csak, ami az összképen nemigen változtat a társadalom szemében.
A TASZ akcióit méltányolom, de egyrészt annak is kevesebb a hatása politikai "erősítés" nélkül, másrészt a TASZ szerintem elsősorban az érdekérvényesítési lehetőségekben még szegényebb, ugyanakkor a törvények által méginkább súlytott keménydrog-függők ügyeit viszik, megjegyzem, jogosan és méltányolhatóan.
Én ezt egy üzletnek tekintem: Nekünk érdekünk a józanabb megítélése a kérdésnek. Az SZDSZ-nek a szavazóbázis megtartása, esetleg szélesítése. A Szadinak nem mond ellen az amúgy képviselt elveivel az ügy felvállalása, nekem meg nem esik nehezemre a Szadi felvállalása egyéb ügyeik mellett. (Ez nem szerelem, hanem csak elfogadhatóság. Vannak olyan pértok, amik ha beszállnának az ügyben, akkor sem tudnám támogatni, egyéb ügyeik kapcsán nyilvánvaló ellentmondások miatt.)
Tehát és elfogadom annak a támogatását, aki támogatni akar. Tudjuk, hogy ez érdekekről szól, ahogy az én oldalamról is. De nem kizárólag és főleg nem elvtelen módon.
Persze, nem vagyok Szadi-aktivista, csak véleményem van, mint ahogy mindenkinek. sajnos, egy V2.0-ás liberális, vagy akármilyen néven nevezett értelmes, szabadság-párti polgári pártra kevés esélyt látok rövid távon.
Hacsak nem a Bokros... (Még a neve is jó...:))
forthegame 2009.02.20. 11:31:00
pipacsaripacspapucs 2009.02.20. 12:51:53
Mivel sikerült a közhangulatot megfelelően az ördög cimborái ellen hangolni, innen elég nehéz volt visszalépni. Nem utolsósorban ez a bizonyos, 2002-ben és 2006-ban választási vereséget szenvedett párt megígérte, hogy a baloldali kormány "a nyakán fogja érezni a hideg lehelletüket". Vagyis: Minden eszközt és alkalmat fel fog használni, hogy a kormányt megbuktassa. Nem igazán tudom elítélni az SZDSZ-t, hogy ilyen körülmények között nem próbált szembe menni az amúgy is, meg drog-ügyben is felajzott közhangulattal.
Nem azt várom, hogy hipp-hopp, dekriminalizálják, vagy főleg legalizálják még azn szerek fogyasztását sem, amelyeknél ez több, mint észszerű lenne. Csak azt, hogy legalább egy parlamenti párt jelentsen valamiféle egyensúlyt a demagóg, populista ördögűzésekkel szemben.
De lehet, hogy tévedek. Nevezz meg egyetlen parlamenti, vagy a parlamentbe jutási eséllyel rendelkező pártot,amelyik legalább addig elment, hogy kampányában letette a voksot a drogtörvények racionalizálása mellett. Nevezd meg, és én átgondolom, hogy érdemes-e támogatnom, legalább annyira, mint a Szadit.
Addig én, nem csak ezért, de ezért is, a Szadit támogatom.
pipacsaripacspapucs 2009.02.20. 13:04:58
Már ez, önmagában közelebb vihet a józanabb vitához, és szerintem legalább egy fikarcnyival több méltánylást érdemel - részünkről, - mint amiben az itt blogoló olvtársak részesítik.
Akik, - és ezt már csak csendben jegyzem meg, vállalva a kockázatot, hogy milyen kommenteket húzok a fejemre, - tehát az itteni olvtársak is közhely-szinten, a közhangulatot követve és azáltal sodródva, pont ugyanúgy, sommásan teszik magukévá az SZDSZ-szel kapcsolatos véleményüket, mint "a köz" a droggal kapcsolatos demagógiákat.
guszti 2009.02.20. 16:47:17
- na igen, ezzel van a gond, és kb. ez jön le itt a kommentek nagy részéből is. Vagyis ez így egyre komolytalanabb, és ezt nagyon sokan így látjuk. A fenti állítás sajnos részükről önámítás mindaddig, amíg nem próbálnak meg szembenézni az elharapózó korrupció és közvagyon-panamák által okozott hitelvesztéssel. Minden excuse, hogy a többi párt-ígyúgy, az ügyészség amúgy, pláne hogy "csakígylehetmáshogynem", minden off-topik akció (melegek, füvesek ügye) kifejezetten komolytalanná teszi ezeket a már ma sem igazán komolyan vehető embereket, mert mellébeszélésnek hat. Félő hogy az is. Vityi szigorított mint egy állat, persze kapálóztunk ellene, meg a szadesz is kapálózott, de választást nem ezzel nyert, hanem a lopstoppal. Tehát kivételesen nem az ellenség támad, csak hát a bumeráng az így működik.
Nem azért tart itt a népszerűség és hitelességi mutató mert a gonosz fikusz jön a táblákkal, hanem mert a saját régi szavazóink még nem felejtették el őket!
steverubellreborn 2009.02.21. 01:48:21
Kedves Péter!
Megyek az operabálra jelmez kell.Hol lehet olyan vastag bőrt szerezni mint amilyen neked van?
steverubellreborn 2009.02.21. 01:51:32
Ez mai inteligensebben lopunk mint a többi párt című sláger utózöngéje?
steverubellreborn 2009.02.21. 01:55:12
baromság.50%-ban ott van a fogyasztó is.rajta is múlik mit vállal be.elvégre a aaddiktológus is az ő lelkét kezeli nem a drogot irtja.
steverubellreborn 2009.02.21. 02:05:12
"Nos először is mivel liberális vagyok, valószínűleg az SZDSZ-re fogok szavazni"
Látom atomkész vagy a cucctól!
steverubellreborn 2009.02.21. 02:08:27
ez nagyon szépen hangzana az szdsz.hu-n is.lehet,hogy még mikrotocsiknyi összeggel honorálnák is!
XD
steverubellreborn 2009.02.21. 02:15:10
faszán sikerült sok évre lezzüleszteni a liberális politikai irányzatot Magyarországon.
Siphersh 2009.02.21. 09:08:29
"283. § (1) Nem büntethető kábítószerrel visszaélés miatt,
a) aki csekély mennyiségű kábítószert saját használatra termeszt, előállít, megszerez vagy tart,"
Nekem úgy tűnik, hogy ez a mondat 2005-ben is benne volt a törvényben, és most is benne van. Magyarázza már el nekem valaki legyen szíves, hogy mi a törvénymódosítás ebben, ha egyszer már eleve ilyen a törvény.
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.21. 10:09:32
Most ezt csak én nem értem?
Aki valószínűleg az SZDSZ-re szavaz, az mind atomkész a cucctól? Az egyikből hogyan következik a másik?
steverubellreborn 2009.02.22. 02:12:11
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.22. 10:35:20
Én meg azt gondolom, hogy elegendő háttérinformáció nélkül gyanusítasz meg embereket.
56.hope.road 2009.02.23. 00:28:33
"Szerintem pedig politikai (törvényhozási) háttér nélkül a társadalmi szervezetek ugyan érhetnek el eredményt, csak sokkal kisebbet és sokkal lassabban."
Szerintem meg a TASZ sokkal töbet elért a témában, mint az SZDSZ. Nyilván a törvényhozáshoz kell majd a politika, de ez az egész könnyűdrog kérdés nem kéne, hogy politikai szálon fusson. Csak ezt nehéz megoldani egy olyan országban, ahol minden politikai szálon fut.
"A Kendermag akciói pl. addig nem tudják igazából..."
Egyetértek.
"Én ezt egy üzletnek tekintem"
Én úgy vagyok vele, hogy ha valaki nem tartja be az ígéretét, akkor azzal nem üzletelek többet.
A szadi már kétszer bedobta a könnyűdrog témát, semmi nem történt. Harmadszorra már nehéz elhitetni az emberekkel, hogy most fasza lesz minden.
Persze, jó lenne a dekriminalizálás, de azért nem minden áron.
Megértem az indokaidat, ésszel felérem, csak gyomrom nincs hozzá.
pipacsaripacspapucs 2009.02.23. 13:42:15
XD"
Ez érv volt? És ha igen, akkor mi mellett, és mi ellen?
Megtisztelő, hogy az annyira értrékeled írásaimat, hogy egy pért is használhatná argumentumnak.
Ugyanakkor, nem szeretném a tocskolódást felvállalni, mert én csak az SZDSZ kampányáról nyilvánítottam véleményt, ugyanakkor a Tocsik-ügyben érintett többi pártnak (MSZP, MDF, Fidesz, FKgP, stb.), de az SZDSZ-nek sem akarok semmilyen egyéb ügyeibe belemenni.
Biztos tudod, hogy mit jelent a "csúsztatás"? Ha nem, akkor a "hazugság" kifejezést biztos érted?
Ha egyiket sem, olvasd át az egymiondatodat, és szégyenkezz. Ha egyáltalán ezt a kifejezést még érted és át tudod érezni.
pipacsaripacspapucs 2009.02.23. 14:07:01
Továbbá az SZDSZ nem a Lopstoppal győzte le e Fidesz-koalíciót, hanem ezt a szívességet Orbán Viktor és a hozzá hasonlóan pökhendi, arrogáns, konszenzusképtelen politikusai tették meg, immár kétszer is az MSZP-SZDSZ választási koalíció részére.
Az SZDSZ kemény támadásával a Fidesz két célt igyekszik elérni: Egyrészt ezzel is igyekszik a radikális (monhatnám inkább_: szélsőséges) jobboldali képződményeket kiszolgálni, másrészt 1996. óta, mikor a liberálisból konzervatívvá avanzsált Fidesz elhatározta, hogy ők lesznek a jobboldal vezető pártja, mindent megtesz, hogy kétpártivá tegye a parlamentet.
És harmadszor, az SZDSZ "mainstream" soha sem tűzte ki a drogfogyasztás legalizálását (kivéve a legális drogokat), de mindig is a racionalizálás mellett violt következetesen, ami azt jelenti, hogy a törvény szigorának célpontja enm szabadna, hogy a fogyasztó legyen.
Egébként nyilván mindenki vélaményébe belejátszik a pártpreferenciája, továbbá az is érthető, hogy sokan vannak, akik sem az SZDSZ,sem semmilyen más politikai párt beavatkozását, támogatását nem fogadják el, mert a mocskos politika bepiszkolná "az ügyet" (talán bármilyet).
Szóval kérlek, az SZDSZ-szimpatizánsok nevében ne nyilatkozz, mert te nem az vagy, és senki sem hatalmazott fel. Akik pedig az SZDSZ támogatását elutasítják, azok szerinted melyik párt támogatását fogadnák el jelenleg, mikor minden párt óvodást játszik, és egymás között tépkedik a Magyarország nevű rongybabát (hogy az egyéb hitelességi szempontokba ne is menjünk bele, amiből, természetüknél fogva is, a kis pártok jobban jönnének ki, de a két nagy párt úgy ahogy van, igazán hiteltelen, csak bozótharcosok vívják az ő idétlen, tyúkszaros hatalmi csatáikat, mintha a bozótharcosok sajátja lenne...
pipacsaripacspapucs 2009.02.23. 14:15:46
Kunczéval 1997-ben csinált a Magyar Narancs interjút, ahol egyértelműen azt mondta, hogy nem áll szándékában a pártnak a legalizálás kezdeményezése. De mégegyszer, ha valamelyik párt egyáltalán tett ez irányba bátortalan lépéseket, az az SZDSZ volt, az MSZP bizonyos személyiségeinek a támogatásával.
Mindenütt máshol azt látom-hallom, hogy szigorítanának. Én szeretném, ha elnne ellensúly.
De, persze, te tudod, hogy mennyire tudod elhinni a szándékukat, és mennyire tartod lényegesnek, hogy legalább egy kisebb párt időnként józanabb hangot is hallasson a sok-sok örökéletfogytiglanozó, a zsigeri bosszúvágyatt demagóg-populista módon maradéktalanul magáévá tevő és kiszolgálni kész párt között.
pipacsaripacspapucs 2009.02.23. 14:18:11
OmegA404 (törölt) 2009.02.23. 14:54:24
Eddig nem nem csinálták, most is csak pofáznak róla.
Ez a véleményem.
Pedig még a turizmusnak is jót tenne.
steverubellreborn 2009.02.25. 15:02:23
Tényleg? Akkor szimplán a valóságismereted nem teljes.
mit is tett a szadi a mutyi és korrupció mentes Magyarországért?
Igen,a neoliberális buldózerkapitalizmus és a 2006 őszén a rendkívül példamutató emberijogi magatartás és a magyar felsőoktatás tönkretétele is nekik köszönhető.
steverubellreborn 2009.02.25. 15:06:07
egészen jól nyomnád ezt a süket bérblogger dumát ha nem vennéd észre,hogy én támogatom a drogliberalizációt.
Ha meg elvtársozni akarsz,bőven megteheted eztakkor amikor szadi túlélése érdekében ismét csontra benyal a maszopnak.
steverubellreborn 2009.02.25. 15:11:47
Nincs miért szégyellnem magmat. A kampány szar.Sikeült találni pár kiszolgáltatott társadalmi csoportot akinek most zümmögnek.
A párt teljesen hiteltelen.2002 óta nem tudták ezt(se)kerszetülvinni,úgyhogy Horny Gabi szavaival élve elhúzhtnak a picsába.
-egy volt SZDSZ szavazó-.
steverubellreborn 2009.02.25. 15:15:43
Rózsa Misi szar az agymosott bérblogger szöveged.Ne túráztasd megadat nem kapsz se pártközeli cégtől melót se audi slusszkulcsot viszont a pannon pumát egészen nyugodtan simogathatod.
pipacsaripacspapucs 2009.02.26. 17:11:08
Szégyenkezni nem az SZDSZ miatt kell szerintem, hanem a csúsztatás miatt, amennyiben engem összemosol az SZDSZ-szel, itt most is benyomva a "bérblogger" jelzőt (amit amúgy ez úton is, mégegyszer köszönök). Továbbá már önmagában a tocskolódást is khm... enyhe hányingerrel kezelem, de hogy rám vetíted, pusztán azért, mert én nem a fősodorral együtt nyüszítve fikázom az SZDSZ-t, na ezért bizony szégyelld magad.
Arról, hogy te sem "pártmegbízatásból" blogolsz, még nem biztos, hogy igazad van, hát próbáld a jelzőidet mérsékletesen osztogatni: Mindenki tévedhet, de hülyét az csinál igazán magából, aki ezt acsarkodva teszi.
Amúgy lelked rajta...
steverubellreborn 2009.03.06. 16:53:11
pipacspicsa,én szórakozom.
Egyébként érdekes,hogy a nicknév alapján két oszlopos szadista itt osztja az észt.
Most,hogy mögöttük van egy teljesen tönkrebeszott ország,bedobták a kisebbségi és az antifa szöveget hátha bejön.Ha ezeknek az embereknek hiszel,akkor nagyon belehetsz ütve.
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.03.08. 11:39:25
Gratulálok hozzá! Egy rendszeres olvasótok-kommentelőtök már biztosan lesz. :)
greensheep · http://greensheep.hu 2009.03.08. 16:06:10
meg messze a start, de aki szeretne irni, segiteni, az dobjon egy mailt az info kukac greensheep.hu cimre. sokmindent tervezunk, ezekhez szukseg lenne segitokre a kovetkezo temakban:
angol nyelvu videok feliratozasa -> angol nyelvre
a mar angolul elkeszitett feliratok leforditasa -> magyar nyelvre
beszamolok irasa - elmenyek, tapasztalatok
hirgyujtes/videok/anyagok gyujtese
TOVABBA NAGY SZUKSEG LENNE OLYAN - DROGPÁRTI / DROGELLENES / PÁRTATLAN - EMBEREKRE, AKIK UGY ERZIK ERDEMEN KEPESEK HOZZASZOLNI A MARIHUANA ES A VELE KAPCSOLATOS TARSADALMI MEGITELES KERDESKOREHEZ, A VELEMENYUKET KULTURALTAN, ES HITELES INFORMACIOKKAL ALATAMASZTVA KEPESEK MEGOSZTANI MASOKKAL.
alukacs · http://flashbird.hu 2011.04.21. 17:54:40